Politica, după Ridzi.
4 iulie 2009 at 20:49 noradamian 223 comentarii
Ne apropiem de finalul spectacolului Ridzi-Show care a adunat mult mai mult de una sută mii bucăţi tineri, fără să mai păgubească bugetul statului de data asta. Pepe, Puya şi alţi mari cântăreţi, nu mă-ndoiesc, sunt martori că artista de la MTS e meseriaşă. Chiar dacă dumneaei, parte activă din panaramă, n-a dansat cu ei ci doar a figurat în cîteva sute de ştiri televizate cu acea ocazie. Cum după marile spectacole rămân, de regulă, gunoaie, scaune rupte, etc. urmează acuma să se socotească ce a ieşit. Cu cât mai lung, show-ul cu atât mai mare tărăşenia, pagubele, răsunetul şi urmările; dar şi câştigurile! Ceea ce la unii înseamnă pierderi, la ceilalţi sunt contabilizate drept câştiguri. Tragem linie şi socotim, în mare, cum arată pe moment, lucrurile. La publicul electoral din lojile şi galeriile 322, nimic în plus, nimic în minus. Au rămas pe aceleaşi poziţii de bodyguarzi ai lui năstase & patriciu & voiculescu&comp. Aceştia sunt cei pe care d-na Ridzi i-a făcut de-a dreptul fericiţi şi continuă să-i facă. (Cine l-a văzut zilele astea pe Bogdan Olteanu, a remarcat probabil că acest politician forever young, din generaţia şandru, guşe, ponta, daciana boureanu, ridzi, arăta la fel de entuziast ca pe vremea când era preşedinte de cameră („abia de acum comisia are de lucru” i-a asigurat cu încântare, dumnealui, pe ziariştii care-l chestionau). La ceilalţi, însă, lucrurile stau un pic diferit. Destui cetăţeni de bună credinţă care vedeau în batalionul portocaliu garantul unei altfel de viziuni politice au avut parte de o cruntă dezamăgire. Cum steagul de luptă împotriva corupţiei şi incompetenţei, făcut zdrenţe cu acestă ocazie şi lăsat să fluture la vedere mai departe, n-a părut să-i deranjeze pe „responsabili”, aici au loc, fără îndoială, mutaţii.
Dar cele mai mari influenţe se vor contabiliza, previzibil, în afara terenului, la cei din gradene. Cum problema acestora e nehotărârea, mega evenimentul întins de la o săptămână la alta ajuns vizibil şi din avion, îi ajută să hotărască bine. Mai poate fi consemnat şi ajutorul nesperat acordat presei! Nu, nu mă refer la posibilele transferuri din bugetul ministerial (publicitatea pe bani publici, ilegală, cum susţine şi protagonista show-ului, mai trebuie şi dovedită) ci la recredibilizarea presei. De departe, acesta e cel mai spectaculos efect. Pe măsură ce se lăţeşte panarama, mogulii şi acoliţii lor au tot mai multe motive să exulte, precum înfloritorul domn Olteanu, membru în comisia parlamentară de anchetă. Scandalul le-a umplut rezervorul în ultimul moment, exact înainte să li se ardă motoarele de atâta mers în gol. Şi exact ce nu-i trebuia preşedintelui în preajma campaniei din toamnă. Evenimentul a mai demonstrat că prostia, iresponsabilitatea şi nesimţirea sunt din aceeaşi familie. Au aceeaşi culoare politică. O altă „întâmplare” cu valoare de parabolă prin care decăderea accelerată a societăţii noastre actuale de care nu contenim să vorbim şi-a expus încăodată, la vedere, cauzele. Alt caz, altă oglindă, acelaşi chip colectiv. Cum susţinerilor ca şi huiduielilor preluate en-gros din rezervorul taberei adverse li s-a schimbat doar semnul, se vede, din nefericire, că solidaritatea de grup se axează pe orice altceva, dar nu pe moralitate; și nici pe responsabilitate. Faptul că nevoia de aceste valori se reduce dramatic pare a fi cea mai tristă descoperire. Dar cui îi mai pasă de mărunţişurile astea?
Entry filed under: 7301634. Tags: câştiguri, pagube, recredibilizarea presei, ridzi-show.
223 comentarii Add your own
Lasă un răspuns
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 21:26
………………
Pentru inceput, doresc acum sa dau doar niste citate:
Theodor Stolojan: Cazul Ridzi a afectat deja imaginea PDL, demisia nu mai ajuta
Emil Boc: Cel putin din perspectiva Partidului Democrat Liberal, nici un ministru nu va beneficia de protectie speciala in raport cu justitia. Monica Iacob-Ridzi va merge, va da socoteala in fata justitei si, evident, va raspunde din punct de vedere legal si politic pentru ceea ce face”,
Sulfina Barbu: Ridzi nu are motive sa-si depuna mandatul
Stoica: Daca exista o culpa, fiecare raspunde pentru fapta sa.
Stoica a precizat ca acest comportament ii diferentiaza pe democrat-liberali de celelalte formatiuni politice, iar acest lucru va face ca PD-L sa nu sufere la nivelul imaginii publice.
ApreciazăApreciază
2.
noradamian | 4 iulie 2009 la 21:33
skorpion,
dincolo de parerile astea si multe altele( n-am asistat la nici un talk-show pe caz) exista o realitate. Eu nu fac aici decat sa consemnez niste consecinte asa cum le vad acuma. De ce au lasat ei ca lucrurile sa ajunga aici e problema lor, de acum.
ApreciazăApreciază
3.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 21:34
+
+
Cristian Preda îi sugerează lui Boc să scape de Ridzi.
CP crede că persoana cea mai afectată de scandalul în care este implicată şefa MTS este premierul Emil Boc.
ApreciazăApreciază
4.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 21:37
CP spune:
Cel mai afectat de scandalul de presă iscat în jurul Monicăi Ridzi este, în opinia mea, premierul Boc. Fiind un om fundamental onest, neimplicat în afaceri și gata să asume responsabilități atunci când alții se dau în lături, Emil Boc se află în fața unei decizii delicate.
ApreciazăApreciază
5.
noradamian | 4 iulie 2009 la 21:38
Doar datele tehnice ale problemei(fără sa asculti sau sa iei in seama niciun cuvintel din ce spune presa mogulilor) si felul ministeridzei de a se raporta public, la problema sunt suficiente ca sa-ti dai seama de aceste efecte in acest moment.
ApreciazăApreciază
6.
noradamian | 4 iulie 2009 la 21:39
skorpion,
chiar ca-mi pare rau de situatia in care e pus Boc… 😦
ApreciazăApreciază
7.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 21:44
continuare
Pentru că, de la un punct încolo, văzând că Monica Ridzi nu cedează, adversarii PDL vor cere demisia șefului ei.
În această chestiune, nu justiția, ci publicul va tranșa. Dificilă alegere!
Dacă o menține în funcție, Boc riscă să piardă încrederea publicului, pentru că e greu de crezut că Ridzi va clarifica de-acum ceea ce n-a putut lămuri de 2 săptămâni încoace. Dacă o împinge în schimb la demisie, premierul va trebui să se recunoască învins de opinia publică. Pentru un om onest, nu ar fi drept, dar s-ar putea să fie util”,
ApreciazăApreciază
8.
noradamian | 4 iulie 2009 la 21:48
skorpion,
sunt acolo cativa oameni care sunt pusi intr-o situatie absolut ingrata.De la ei, de altfel, au venit si reactiile antiridzi,atata cat si-au putut ingadui.
ApreciazăApreciază
9.
noradamian | 4 iulie 2009 la 21:51
A te lua la tranta cu presa acuma cand situatia creata ii favorizeaza cum n-au visat, e alta prostie! Atata asteapta, ca sa reia ofensiva, logic, la cata munitie au…
ApreciazăApreciază
10.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 21:53
corect, Nora!
stiu ca pe mine m-a deranjat chiar in seara in care am citit in evz raspunsul ridzi: nu ma intereseaza pe ce s-au dus banii……ceva de genul acesta…
din pacate la cei 32 de ani este imatura politic (nu este o acuza, dar nici o scuza), cu tente obraznice, dar care se poate explica ca o reactie de aparare (la unii oameni asa functioneaza)….tu percepi o persoana ca fiind obraznica, de fapt ea se apara, dar intr-un mod in care isi dadea pumni ei insasi…
ApreciazăApreciază
11.
tibi | 4 iulie 2009 la 22:03
Din pacate
nora
ai dreptate :
„Tragem linie şi socotim, în mare, cum arată pe moment, lucrurile.
La publicul electoral din lojile şi galeriile 322, nimic în plus, nimic în minus. Au rămas pe aceleaşi poziţii de body-guarzi ai lui năstase & patriciu & voiculescu&comp. Aceştia sunt cei pe care d-na Ridzi i-a făcut de-adreptul fericiţi „
Asa E! Ministreasa asta de pripas, demonstreaza cum nu se poate mai bine, lozinca aia electorala in care eram invitatzi sa credem, ca totzi sunt LA FEL.
😦
PENTRU CA,
” Destui concetăţeni de bună credinţă care vedeau în batalionul portocaliu garantul unei altfel de viziuni politice, au avut parte de o cruntă dezamăgire. ”
😦
„Dar cui îi mai pasă de mărunţişurile astea?”
Mie! si in mod sigur, Tzie! Dar lor ? Lor le pasa ????
„
ApreciazăApreciază
12.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:05
Exista o explicatie a situatiei si, implicit a dezorientarii si a pozitiei mai degraba defensive a responsabililor pedele.
Eu am salutat intr-o postare surpriza „Eba candidează independenta” a doua zi, cred, dupa ce,la Nasu, Base a dat de inteles chestia asta.
Imi placuse ideea. Voiam sa vad ca le da cu asta peste nas marlanilor din presa plus o replica cuvenita,Alinei Pippidi.
Numai ca după alte cateva zile, pe aici ca peste tot, a inceput campania „independentei” sustinuta la vedere de tineretul pedelist…
Ceea ce nu stiam atunci era faptul ca Ridzi, in dubla calitate, de ministru MTS si de presedinte PDL coordona toata treaba asta! Daca Basescu ar fi intervenit atunci deranjat de o asemenea obrăznicie, ramanea pe cai si mai mari decat inainte!
Nu cred ca n-a stiut. Aici e PROBLEMA! Asta nu trebuie sa ne-o spuna nici un mogul! Şi aici s-a rupt filmul: prudenta, moralitate, responsabilitate, respectul pentru ceea ce a spus, mai ales…
ApreciazăApreciază
13.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:08
tibi,
reducerea numarului celor cărora le pasa, e adevaratul pericol pentru noi toti!
ApreciazăApreciază
14.
tibi | 4 iulie 2009 la 22:17
nora
Eu cred ca adevaratul pericol este ‘emilizarea’ piratului; era mult mai dezinvolt cind spunea EXACT ceea ce gindea, spre deosebire de acum, cind se pare ca ia in calcul mai mult ce i se prezinta ca fiind adevar, de catre servicii.
Sper sa gresesc. 😦
ApreciazăApreciază
15.
Dan Selaru | 4 iulie 2009 la 22:23
Mai sunt cateva lucruri triste se spus. Lipsa de personalitate a lui Boc, cel care a acceptat sa se faca un Guvern peste capul lui. Lipsa de responsabilitate a celui sau celor care au sustinut-o pentru o asemenea pozitie. Iresponsabilitatea persoanei in cauza. Daca n-a priceput cat rau face PDL-ului e pur si simplu proasta. A crezut ca e aparata de sistem si atunci pur si simplu inseamna ca exista un sistem care acopera asemenea fapte. Sunt mai multe lucruri. Ma bucur Nora ca ai scris tu textul asta. Daca-l scriam eu eram iar acuzat ca sunt vandut mogulilor. Si tocmai pentru ca-mi pasa sunt atat de rau. Si pentru ca stiu lucruri ingrozitoare pe care nu le pot proba. Sunt toti, aici ma refer la partide nu la oameni, la fel. Si ma dispera asta.
ApreciazăApreciază
16.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:24
tibi,
slabiciunea lui ca parinte, e, pana la un punct de inteles. Dar cum de n-a luat in calcul posibilele urmari, asta mi-e greu sa-nteleg.
Probabil ca asta e explicatia, ce spui tu mai sus. O fi fost si el manipulat, intr-un fel.
Sunt convinsa insa, ca nu stia de cum isi gestiona ridzi banutii ministerului. Si cred ca asta e figura cea mai grava pe care i-a facut-o aceasta zeloasa sustinatoare politica: sa-si asocieze imaginea ei asa cum o vede o tara acum, de imaginea presedintelui.
ApreciazăApreciază
17.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:26
dan selaru,
salut!
Pana acum doua, trei saptamani eram mult mai increzătoare si mai optimista. Dintr-o data sa vezi asa o mizerie e chiar socant!
ApreciazăApreciază
18.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:30
Poate e bine ca s-a intamplat astfel! Nu exista sanse de vindecare fara iesirea raului la iveala.
ApreciazăApreciază
19.
tibi | 4 iulie 2009 la 22:36
@dan
Boc este un exemplu consistent de ‘inteligentza artificiala’ 😉 .
(cred ca e prima oara cind folosesc acest zambilic – si probabil ultima oara -) .
Stiu sigur ca o sa contrariez multzi OAMENI care citesc si eventual comenteaza pe acest blog, dar nu ma pot abtzine sa spun faptul ca Boc nu are cum sa-si depaseaca modesta sa conditzie de avocat fara procese si de primar pus in functzie de simpatia electoratului catre pdl-pirat. PUNCT.
ApreciazăApreciază
20.
dora | 4 iulie 2009 la 22:39
La tema asta eu ma abtin.Mi-am spus parerea de mai multe ori,chiar aseara m-am confesat.Stiti ca eu am o interpretare mai flexibila sipozitia lui Stoica mi se pare cea mai corecta.
Si ca sa starnesc un pic,va spun ca ma solidarizez cu femeile pedeliste care fac front comun in jurul ministrei.Mi-a placut atitudinea Brandusei Novac care a reamintit ca acum 2000 de ani erau lapidati oamenii inainte de li se dovedi vina.
In fine,I.Cristoiu a catalogat toata povestea drept o scenarita de prost gust.
Stiti de ce junele chel galbejit intretine aria calomniei pentru ca au comis o eroare:au sesizat DNA si paralel sustin ancheta parlamentara,doua actiuni ce se exclud dupa lege.
ApreciazăApreciază
21.
tibi | 4 iulie 2009 la 22:42
nora
Slabiciunea lui Basescu pentru odrasla sa, este de intzeles.
De neintzeles este pentru mine, faptul ca el se comporta ca un biet ‘tatic’ , in timp ce asteptarile electoratului sau, se concentreaza pe cu totul si cu totul alt tip de abordare a politicii … 😦 Asta E !
ApreciazăApreciază
22.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:46
tibi,
faptul ca nu are la activ scandalurile obisnuite de coruptie si nu pare sa aibe ascunzisurile tot obisnuite celorlalti, mi-a inspirat incredere.
Chiar modest fiind in privinta competentelor, capacitatea de cooperare pe care pare s-o aiba bine formata, poate face mai mult decat in cazul cuiva mai pregatit
Buna intelegere intre el si Basescu( ma rog, ca de la subaltern la sef) nu mi se parea deloc ceva nepotrivit, ba dimpotriva!
Abia acum cand ar fi trebuit evident sa ia o hotarare neplacuta, poate, pentru Basescu dar necesara, imi pun niste intrebari. 😉
ApreciazăApreciază
23.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:51
dora,
eu sunt departe de a urmari televiziile, habar n-am de ce spun unul si altul prin talk-show-uri, nici ziare nu mai citesc! O analiza nu se face , totusi pe pareri ci pe datele certe. (chiar daca îi dau o forma mai artistica, sa zicem)
Analiza mea e pur tehnica. Bagi niste date, acelea concrete de necontestat, iese un rezultat. Atata tot. Si rezultatul, imi place, nu-mi place tot iese, asta e problema.
ApreciazăApreciază
24.
noradamian | 4 iulie 2009 la 22:56
tibi,
am sperat ca iese pana acum si limpezeste niste lucruri. Unii nadajduiesc ca are totusi o strategie. In mod sigur isi da seama de ce gaura mare e in vaporul asta, dar de data asta lucrurile par foarte dificile, pentruca e vorba si de un efect psihologic. Cand atata lume-si pune speranta-n tine si constata ca nu prea are de ce, se ajunge exact la disperare, cum spune Dan.
ApreciazăApreciază
25.
tibi | 4 iulie 2009 la 23:03
nora
Poate gresesc, dar eu cind imi imaginez un ‘om politic’ ma gindesc la un soi de personaj care are ‘viziune’.
Nu imi pot imagina un prim-ministru care cinta ‘pusca si cureaua lata’ dupa care sa constate ca nu are nici pusca , nici curea, nu prea vad cum un prim-ministru care o copiaza pe udrea si da! cu coasa pentru a demonstra ce stie el, poate sa si intzeleaga ce se intimpla prin realitatea politica a momentului, iar faptul ca nu a fost amestecat in scandaluri de presa, nu imi da mie garantzia ca nu se poate tzine departe de ‘mişmaşuri’.
Repet, poate gresesc. Si chiar ca nu imi mai dau cu parerea despre politica, pentru ca momentan, am alt obiectiv : concediul ! 😀
ApreciazăApreciază
26.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:06
Nora,
….si constata ca nu prea are de ce, => la cine te-ai referit aici: la Boc sau la Basescu?
ApreciazăApreciază
27.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:06
fericit om esti, tibi!
In momentul in care o sa vezi casutele albe de pe versantii cu măslini verzi si Mediterana albastra ca cerneala o sa uiti, fie si pentru cateva zile de toate astea…
ApreciazăApreciază
28.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:09
skorpion,
nu atat la ei (fie unul, fie altul ca personaje politice, vorbesc) ci la ceea ce credeam ca reprezinta ei.
Oricum, nici presa nu are in continuare credibilitate, pentru mine.
ApreciazăApreciază
29.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:14
oricum nu trebuie nici o clipa sa pierzi din vedere noua garnitura intrata in PDL, deci basescu nu mai este atit de singur, nu??
ma refer la MMacovei, Sever Voinescu, Cristian Preda, TRU, chiar si excentricul Th. Paleologu…
vezi asa ceva „dincolo” in celelalte partide?
si apoi adevarul este undeva la mijloc….si problema cea mai grava este faptul, ca – asa cum spune si c.preda – nu justitia va transa problema, ci opinia publica, de fapt opinia publicata inecata intr-un fum inecacios manipulator…..
ApreciazăApreciază
30.
maya | 4 iulie 2009 la 23:15
V-am lasat citeva melodii si la cealalta tema!
Nu ma pot „obtine” 😆 (si) aici inainte de „nani,nani”!
Stand by my!
ApreciazăApreciază
31.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:19
off topic
prapastia dintre generatii, dar nu numai din pct. de vedere tehnic:
Adriana Babeţi, Prozac
„O fată a vrut să ştie cum a fost pe bune în zilele alea cînd am zis că m-am simţit super.
La chestiile pe care le-am transcris cu italice m-au luat nişte mici fiori.
I-am întrebat dacă vor să afle pe bune ce s-a întîmplat pînă la starea super. Au răspuns că vor. Fiindcă cei mai mulţi nu erau timişoreni, le-am reconstituit teatrul de operaţiuni: piaţa cu balconul operei şi fosta judeţeană de partid, actuala prefectură; mulţimea care stătea neclintită, asculta, scanda jos, striga li-ber-ta-te ş.a.m.d.
Pe măsură ce povesteam, simţeam cum mă ambalez, cum devin tot mai patetică. Mi-am amintit brusc tot soiul de amănunte. Cum ar fi bărbatul cu cipilică şi bicicletă care făcea curse tur-retur pentru ca revoluţionarii de la operă şi cei de la judeţeană să ştie unii de alţii.
La faza cu bicicleta, unul din băieţi s-a ridicat şi a zis că vrea să-mi pună o întrebare. Te rog, i-am spus. Ce urmează e citat cuvînt de cuvînt: Doamna profesoară, eu nu înţeleg un lucru. Pauză. Te rog, i-am spus. De ce trebuia omu’ acela să facă atîtea ture cu bicicleta? Nu era mai simplu să trimită un semeseu?
Am rămas trăsnită, în timp ce amfiteatrul aştepta cuminte un răspuns.“
ApreciazăApreciază
32.
maya | 4 iulie 2009 la 23:19
Noapte buna,vise frumoase si colorate!
Ingerasii sa va aiba in paza!
Doamne,Doamne! Ocroteste-i pe toti cei nascuti pe acest „picior de plai”!
Sa fiti cuminti! Sa fiti iubiti!
Mintenas cinta cucu’ dar miine nu ma duc la lucru’! 😆
ApreciazăApreciază
33.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:20
skorpion,
atat de mult rău a facut evenimentul ridzi, ca manipulatorii nu mai au prea mult de lucru. Faptele vorbesc, cum se zice. De aceea au recastigat peste noapte credibilitatea pierdută! Fiindca e vorba de cateva chestii care nu pot fi puse la indoiala. Cine vrea sa le vada, n-are nevoie de ochelarii mogulilor. 😦
ApreciazăApreciază
34.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:20
MAYA,
somn ushor!
🙂
ApreciazăApreciază
35.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:22
Nora,
cine a cistigat credibilitatea pierduta????
manipulatorii???
mogulii????
ma indoiesc!
ideea este singura: DESFIINTAREA UNUI TRAIAN BASESCU!
ApreciazăApreciază
36.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:23
maya,
Maine e duminica! Nu-i totuna sa mergi la munca cand altii se hodinesc!
Noapte buna, draga maya!
vise blande si luminoase!
😆
ApreciazăApreciază
37.
tibi | 4 iulie 2009 la 23:23
nora
Cred ca la una din temele anterioare am spus ceva despre structurarea societatzii noastre; asta asa cum e ea in acest moment; eu nu ma deszic de nici-un reprezentant politic; sunt mihnit, dar stiu ca din pacate, asta este societatea in care traim. Ne place sau NU, ei ne REPREZINTA !
skorpion
D-abia astept sa ajung la Kalambaka , si inarmat cu impresi, sa facem schimb de pareri 🙂
ApreciazăApreciază
38.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:28
waooo, KALAMBAKA…
intrucit cind am plecat din Ro spre insula Korfu, habar nu aveam ca vom dormi la Kalambaka (stiam ca intr-un orasel grecesc), iti dai seama ca dupa acea noapte ne-a trebuit vreo 48 de ore sa retinem numele acestui oras f. ciudat ca asezare geografica, KALAMBAKA, ne amuzam ba ii spuneam kambalaka, kalimaka… etc…
acum cred ca l-am retinut definitiv..
🙂
ApreciazăApreciază
39.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:30
skorpion,
exista un interes mult mai mare plecand de la evenimentul recent pentru tot ce scrie presa decat in urma cu doua saptamani!Pentruca e vizibil! Sunt date certe. Numarul mare de stiri si spoturi TV in care apare Ridzi comparate cu altele E NUMAI UN EXEMPLU.Asta nu e fum inecacios. E un NUMAR real care inseamna bani multi si interese care trebuie descalcite.
CNA a spus ca de la razboiul din Irak n-a mai fost atatea stiri centrate pe un eveniment si pe o persoana ca acum! Asta inseamna deja reinviorare, vrem nu vrem. Nu a noastra, ci a lor. A jurnalistilor si stapanilor lor. Au dat lovitura. Sau mai bine zis,le-a oferit madama cel mai grozav prilej.
ApreciazăApreciază
40.
dora | 4 iulie 2009 la 23:30
ApreciazăApreciază
41.
tibi | 4 iulie 2009 la 23:31
skorpion
Ai fost cu vaporasul si pina la ‘pesterile albaste’ ? 🙂
ApreciazăApreciază
42.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:32
Traian Basescu avea responsabilitatea, pentru noi care l-am sustinut cu toata increderea, sa nu se lase desfiintat de o asemenea chestie. Era dator sa stie, sa prevada si, daca tot s-a produs sa iasa-n fata sa explice, sa-i para rau, s-o demita. Dupa cum stau lucrurile, prea se ascunde.Ceeace n-a facut niciodata pana acum, chiar cand il inghesuiau toti varanii.
ApreciazăApreciază
43.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:33
NORA<
parca BRAT se numeste institutia care monitorizeaza numarul de telespectatori…crede-ma ca nu stin atit de multi..
eu nici nu am vazut MACAR O DATA acea reclama
TIBI,
JAWOHL!
🙂
am avut in total 4 excursii minunate pe mare,
vapor mare 8 pre dus intors,
vaporas
etc…
ApreciazăApreciază
44.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:34
Buna seara sau buna dimineata.
@skorpion, PDL nu mai se poate diferentia acum prin nimic de PSD sau PNL, au perdut in 2-3 saptamani tot ce au cumulat in cativa ani de munca sarguincioasa si de lupte grele:respectiv veritcalitatea politica si imaginea de partid „altfel”. Cui foloseste sa ii ai in Parlamentul de la Bruxelles pe TRU, Cristian Preda si Monica Macovei cand Ridzi este comparata de gainile cotcodacitoare Sulfina Barbu si Brandusa Novac cu Maria Magdalena?
Eu cred ca daca se face un sondaj acum cu opinia despre partide s-ar putea ca PDL sa nu mai fie la 30% ci undeva in jur de 25% si aici s-ar putea sa fiu foarte generoasa. Asa intra ei in campania ptr prezidentiale?
ApreciazăApreciază
45.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:36
@nora, exact, iar a da vina pe presa mogula este o greseala enorma.
PSD si PNL nu trebuie sa faca nimic. Se desfiinteaza PDL singur.
ApreciazăApreciază
46.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:36
Basescu, constitutional, nu o poate demite ACUM pe ridzi..
doar daca apare dosar penal, parca asa stiu eu…
ApreciazăApreciază
47.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:36
skorpion,
crede-ma as vrea sa vad eu rau! Ar fi mult mai important ca lucrurile sa fie la mijloc. Poate are totusi, o strategie. Oricum e mai bun decat ailalti, dar asta nu ma-miedica sa spun deschis ca sunt dezamăgita cand sunt.
Ei, gata, cu asta, ca prea m-am ambalat si e greu de digerat subiectul( inclusiv pentru mine)
ApreciazăApreciază
48.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:39
Clemy,
citeste: # 1 ; 3; 4 si 7!
ApreciazăApreciază
49.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:39
da, asa cred si eu. Dar demisia ei nu era o problema, totusi daca i se cerea( ca lui cioroianu, de pilda, la cei dinainte. Sau gresesc?)
Iti dai seama cum va fi daca se va produce sub presiunea opiniei publice??
ApreciazăApreciază
50.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:40
clemy,
servus!
Constat ca suntem cativa putini cam disperati, si culmea, suntem luati de dusmani!
ApreciazăApreciază
51.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:40
opinia publica s-a produs demult!
pentru ca moguliada a determinat directia, desigur gratie lui ridzi…
eu in locul ei imi dadeam demisia demuuuult numai sa nu sifonez imaginea…
dar ea crezind ca are dreptate, se tine tare…
ApreciazăApreciază
52.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:41
@skorpion, dar totusi nora are dreptate. Aici e ceva putred, putred. Basescu, daca nu era prins la mijloc cu campania EBA finantata de MTS, ar fi fost primul care sa forteze demisia de onoare a tutei. Acum fie ca nu a stiut de fondurile publice folosite in asa zisa campanie independenta, fie ca a stiut dar s-a facut ca ploua si a crezut ca nu se afla, asta nu mai are importanta. Dar nu se ajungea aici daca idioata isi dadea demisia dupa prestatia jenanta de la Realitatea TV de acum doua saptamani. Scandalul era mort si ingropat deja si Basescu putea intra in campania electorala linistit. Tu cum crezi ca se poate redresa Basescu in situatia asta? Eu daca as fi strategul lui de campanie as incepe deja sa scriu formule ptr discursul in care sa-si accepte infrangerea. Serios vorbesc.
ApreciazăApreciază
53.
tibi | 4 iulie 2009 la 23:43
Clemy
Seara buna sau buna dimineatza, cum e cazul pe unde o fi cazul. 🙂
Numa’ ca din cite intzeleg eu, nu scorpion e cauza relelor petrecute in pdl. 🙂
As spune chiar, ca dimpotriva
ApreciazăApreciază
54.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:43
nora,
disperati sint multi, nu putini!
si nimeni nu este luat drept dusman daca te referi la tabara pedalista,
mai sint oameni excitati, talibani, redusi, prosti…dar in nici un caz nimeni nu este taxat ca dusman…
doar nu te referi la ……?
🙂
ApreciazăApreciază
55.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:45
clemy,
politica strutului, acuma e cea ma paguboasa cu putinta.
Asta in vreme ce, de o parte mogulimea si acolitii &sustinatori nu-si mai incap in piele de multumire,iar pe partea opusa, doar cativa, vorbesc in van. Ba mai sunt luati si de „vanduti”!
ApreciazăApreciază
56.
dora | 4 iulie 2009 la 23:46
skorpion,
imi pare rau ca te contrazic:nu opinia publica are competente in materie de justitie.Ea poate carcoti cat pofteste si daca ia de buna canonada pornita de presa.Tocmai asta am condamnat mereu,sa se mute justitia in salile de judecata,nu la televizor si prin foitele din presa.Un pic de respect fatza de institutiile statului,ce Dumnezeu!
ApreciazăApreciază
57.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:47
Stiu nora, ieri mi-am facut un car de nervi in livada.
@skorpion, gresit. Nu doar prostia madamei a facut-o sa nu-si dea demisia ci si tot soiul de ganditori din partid care au inceput sa caraie, ca si pe blogul frate, ca nu trebuie data satisfactie presei mogule printr-un astfel de gest.
Iar Boc a gresit fatal cand a lasat scandalul sa treneze atat. Si nu vad ce mai poate salva BNP-ul de luni. Iar sacrificarea lui Boc pe motiv de Ridzi este o notiune cel putin nefericita. Iar cand am citit declaratiile Sulfinei Barbu am crezut ca lesin.
ApreciazăApreciază
58.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:51
skorpion,
disperarea asta terbuie spusa si explicata. Nu e vorba numai de Basescu&comp,repet si ce am scris in articol, faptul ca ne-mpacam( ingeneral vorbesc) cu mizeria fiindca o fac „ai nostri” inseamna ca asta meritam: mizerie, coruptie, dublul limbaj si tot ce decurge de aici. Nimanui nu trebuie sa-i ingaduim treaba asta. Fie si numai afirmand-o mereu, intr-un fel sau altul.
Sa ne aducem aminte ca exact pentru asta am admirat-o si sustinut-o pe Macovei. Si ceea ce se intampla acum e exact raul cu care s-a batut ea tot timpul.
ApreciazăApreciază
59.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:52
@dora, ptr numele lui Dumnezeu, nu mai o tine langa cu ideea de justitie si de respect ptr institutiile statului. Tu nu-ti dai seama ca pana ajunge madam Ridzi in atentia Parchetului Basescu a pierdut un al doilea mandat? Aici pur si simplu au pierdut pe mana lor, ptr ifosele EBA si ptr indulgenta lui Basescu ptr fata cea mica. Opinia publica pana la urma voteaza. Asta e verdictul opiniei publice.
Si ptr ca tot vorbesti de respect ptr institutiile statului:ce respect a avut ptr ele siptr banul public madam Ridzi cand a folosit banii bugetari ptr campania electorala a unei persoane particulare? Zero barat. Si a mai avut si tupeul porcesc sa spuna ca nu a interesat-o pe ce s-au cheltuit banii si nici cat au costat in realitate parangheliile.
ApreciazăApreciază
60.
orangeskorpion | 4 iulie 2009 la 23:53
Clemy,
ma uluiesti pur si simplu
Aici e ceva putred, putred.
Basescu, daca nu era prins la mijloc cu campania EBA finantata de MTS, ar fi fost primul care sa forteze demisia de onoare a tutei.
nu prea bag mina in foc pentru cineva, dar nu cred ca basescu nu ar fi fortat demisia lui ridzi, alungarea fiicei sale din casa,

daca ar fi aflat ca ridzi a bagat mina in banii statului ca sa o sustina pe eba in campania electorala…
chiar daca doare, basescu asa ar fi procedat!!!
Acum fie ca nu a stiut de fondurile publice folosite in asa zisa campanie independenta, fie ca a stiut dar s-a facut ca ploua si a crezut ca nu se afla, asta nu mai are importanta.
de unde scoti tu acum, ca ridzi a folosit fondurile pentru EBA? a spus cineva? a demonstrat cineva asa ceva???? astea sint pure speculatii mediatice ca gaina care fata pui vii
si NU cred ca basescu s-ar fi facut ca ploua,
basescu NU AR FI ACCEPTAT ASA CEVA, DACA AR FI BANUIT MACAR ASA CEVA
Dar nu se ajungea aici daca idioata isi dadea demisia dupa prestatia jenanta de la Realitatea TV de acum doua saptamani. Scandalul era mort si ingropat deja si Basescu putea intra in campania electorala linistit.
aici iti dau dreptate, gagica trebuia sa isi dea demisia, daca NU stie sa vorbeasca la televizor!
Tu cum crezi ca se poate redresa Basescu in situatia asta? Eu daca as fi strategul lui de campanie as incepe deja sa scriu formule ptr discursul in care sa-si accepte infrangerea. Serios vorbesc.
pai, atunci hai sa ii scriem la Cotroceni, sa faca bine sa isi dea demisia…
clemy, dear, my dear, nu mai fii atit de prapastioasa……zau, asa! auzi sa isi dea demisia !!!!
in acest caz ai o camarutza si pentru mine???
🙂
ApreciazăApreciază
61.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:54
dora draga,
opinia publica n-o baga la zdup pe ridzi, dar e in drept sa n-o vrea ministra si sa spuna lucrul asta. Asta daca traim in democratie.
„Opinie publica”am fost si noi, dar am uita prea repede intr-o multime de cazuri din vremea peneleului. Nu toate erau cu dosar penal.
ApreciazăApreciază
62.
tibi | 4 iulie 2009 la 23:58
dora
Nu imi face nici cea mai mica placere faptul ca te contrazic dar, JUSTITZIA de la noi este TOTAL ! corupta !!!
Intreg sistemul judecatoresc, avocatzesc, procuratoricessc, este profund viciat.
CSM este un exemplu clar de mafiotism judiciar. 🙂
Curtea Constitutzionala, s-a erijat deja intr-un soi de instantza suprema a democratziei de tip iliescian. CC face deja legi care pun constitutzia intre paranteze ! 🙂
ApreciazăApreciază
63.
dora | 4 iulie 2009 la 23:59
skorpion,
iti reamintesc ca am avut o mica tresarire amandoi la izbucnirea scandalului.Sti de ce! Ei,Base nu poate interveni decat in cazul cererii din partea DNA.Si daca forta nota,ce reactie ar fi avut presa si adversarii?Cotcodaceau peste tot ca Basescu pentru imagine si pentru putere isi sacrifica proprii oameni,ba chiar pe fiica cea iubita.Eu deja ii citesc si cand clipesc din ochi.
Ascultati Smetana!
Noapte buna!
ApreciazăApreciază
64.
noradamian | 4 iulie 2009 la 23:59
skorpion,
ridzi a facut campanie pentru Eba atat in calitate de ministra cu tineretul cat si de sefa pedele. O campanie costa si asta a Ebei a fost…stralucita.
Nimeni nu sitie fara probe de unde banii, e drept, dar oricine are dreptul sa se -ntrebe si sa-ntrebe mai ales cand s-au cheltuit atata amar de bani pe un „enterteiment” a la vanghelie!
ApreciazăApreciază
65.
clemycali | 4 iulie 2009 la 23:59
@skorpion, dar pe ce crezi tu ca s-au dus banii? Sunt doua variante mari si late:fie la niste firme suveica ptr folosul propriu al unor amici ai madamei Ridzi sau chiar ale ei persoanl, fie pe campania EBA. Alte variante nu exista.
Basescu tace suspect in afacerea asta. A remarcat si Nora acelasi lucru. Asa ca nu trebuie sa fi Hercule Poirot ca sa faci niste deductii logice. Asa ca Basescu nu trebuia sa o dea afara din casa pe EBA, asta este o exagerare, ci sa nu fi inchis ochii complezent la faptul ca organizatia de tineret a PDL a muncit ptr campania asa zis independneta a Elenei. Ca unii au facut asta pur sisimplu din servilism in ideea ca se vor da mai bine pe langa Basescu asta nu ar trebui sa mire pe nimeni. Ca si Basescu s-a complacut in ipostaza asta e iarasi adevarat.
Si nu sunt deloc prapastioasa. Sa-l sacrificam deci pe Boc in ideea ca poate asa reuseste Basescu sa ingroape scandalul?
ApreciazăApreciază
66.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:00
skorpion,
mai rezisti? 🙂
ApreciazăApreciază
67.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:00
Dora,
multzam pentru Smetana
Noapte buna!
😀
ApreciazăApreciază
68.
clemycali | 5 iulie 2009 la 00:01
@dora, iti garantez eu ca daca Basescu nu era la stramtoare reusea sa-si faca cumva facuta opinia. Acum tace.
ApreciazăApreciază
69.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:02
Nora,
nu prea!!!
prea multe femei frumoase asaltindu-ma
🙂
BOC nu trebuie sa-si dea demisia!
BASESCU trebe sa mearga mai departe!!!
RIDZI = DA!
Dora, ti-a raspuns mai sus in locul meu clemy sau tibi,
nu mai stiu
ca m-ati zapacit!
🙂
ApreciazăApreciază
70.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:03
clemy,
BASESCU a tacut si alte dati, dar ai uitat!!!
ai putintica rabdare !
ApreciazăApreciază
71.
tibi | 5 iulie 2009 la 00:03
bon !
Eu va urez cuviincios
noapte buna
TUTUROR
ne mai citim si miine !
🙂
ApreciazăApreciază
72.
clemycali | 5 iulie 2009 la 00:04
Noapte buna Tibi.
ApreciazăApreciază
73.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:05
Clemy,
nu-nteleg cum de argumentele folosite pntru apararea atator mizerabili din partea kknie, au putut fi transferate cu precizie milimetrica si folosite pentru apararea lui ridzi!
Nastase, de pilda, e aparat de „colegi” doar fiindca relatiile nevazute care s-ar da la iveala i-ar pune in pericol si pe ei. Oridecate ori apare o astfel de aparare, trebuie ca undeva exista o motivatie de acest fel.
ApreciazăApreciază
74.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:06
tibi,
Noapte buna!
😆
ApreciazăApreciază
75.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:08
skorpion,
iar spun: m-as bucura tare sa n-avem dreptate!!
Poate ca a tacut si alta data, dar acuma cand e limpede ca pierde teren, tacerea e greu de explicat!
In fine, cine stie…
ApreciazăApreciază
76.
dora | 5 iulie 2009 la 00:10
tibi,
nu te contrazic,justitia noastra e ca si inexistenta….totusi nu poate fi eludata Inca mai am incredere in Moraru,Tulus….nu ne-am pronuntat in favoarea lor?Acum ii contestam si pe ei?
ApreciazăApreciază
77.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:10
nora,
adeseori este bine sa astepti….
sa astepti clipa ca sa troznesti cu buzduganul!
repet, nu cred ca basescu are vreo treaba cu ascunderea unor lucruri incorecte/necurate, in niciun caz nu ar fi acceptat asa ceva, altfel ar fi mort politic…
si el stie acest lucru…
ApreciazăApreciază
78.
dora | 5 iulie 2009 la 00:13
skorpion,
m-ai lasat masca cu ultima analiza.Da,cam asta s-a intamplat cu multi am ajuns sa spunem in cor:”toti sunt la fel,nu ma duc la vot”.
ApreciazăApreciază
79.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:13
dora,
(tibi s-a culcat, cred)
In Moraru, tulus, kovesi, am mare incredere!
Cat inca mai sunt ei si altii asemenea lor, putem spera!
In rest justitia e… cum e! Tocmai s-a exprimat la capitolul asta si UE! 😦
ApreciazăApreciază
80.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:16
Skorpion,
ce se petrece acum nu e-n regula.
Dovada ca a inceput si intre ei frecusul pe tema.
Bineinteles ca inca mai asteptam. Dar nu-nteleg dece!
ApreciazăApreciază
81.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:17
Nora,
ai citit 77?
In Moraru, tulus, kovesi, am mare incredere! propusi tot de PDL.
ApreciazăApreciază
82.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:18
Nora,
de unde stii ca a inceput frecusul?
please !!!
unde ai citit??
diferentele de opinie intre unii si altii nu inseamna ca este vorba de frecusuri..
clmey,
hai, ca am glumit, nu vreau nici o camarutza…
stam bine aici.. si ne distram…nu ne plicitsim deloc
🙂
ApreciazăApreciază
83.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:24
Macovei, tru, voinescu, preda, la fel!
(Ca europarlamentari, insa, sunt niste fericiti!)
Atunci nu exista problema Ridzi.Nici ce iese la iveala de aici. Nici asocierea ei vizibila cu Eba.
Asta le-a complicat viata si la cei enumerati mai sus.
Si ne-a cam taiat avantul si unora dintre noi.
Mai greu e pentru Kovesi si cei care duc greul la DNA
ApreciazăApreciază
84.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:26
nora,
83
nu este vorba de frecusuri, ci de opinii pe care le-am imbratisat si eu, printre altele..
om trai si om vedea!!!
ApreciazăApreciază
85.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:32
uite ce putin suntem cei dezamăgiti, skorpion, si ingrijorati.
Ce putini suntem cei care doresc mai multa responsabilitate si moralitate. Si transparenta.
Clemy are o judecata de o mare limpezime. Îi urmaresc cu deosebita incantare analizele precise si fara cusur, de cand a inceput sa posteze la Thor.
Acum nu se mai regaseste in ce se discuta desi e aceeasi, la fel de rationala si documentata in ce spune.
Partizanatul peste o limita cand dizolva bun simt, principii, judecata,cand ia vederea limpede, devine de-a dreptul toxic.
ApreciazăApreciază
86.
clemycali | 5 iulie 2009 la 00:32
@dora, nu-i contesta nimeni pe Morar si pe Kovesi. Problema pana la urma se pune dinpunct de vedere politic:il mentin in functie pe un ministru total compromis din punct de vedere al opiniei publice doar ptr ca faptele sale nu sunt neaparat penale sau ma descotorosesc de el ptr ca este vorba de imagine si de morala, adica nu trebuie sa existe nici macar o umbra de banuiala asupra lui/ei? Asta e tot chichirezul.
Sa nu ne facem iluzii:peste tot in lume pana la urma lupta politica se da pe taramul imaginii, a impresiilor pe care opinia publica si le face despre un partid sau altul sau despre un lider. Ideologiile sunt importante dar cati stau sa citeasca manifestele partidelor si programele lor ideologice. Cativa.
Iar situatia de acum cu Ridzi este absolut jenanta. Ce poate sa spuna TRU despre tot circul? Nimic? Mai bine il face arsice pe raposatul Michael Jacson. Ce declaratii poate da Monica Macovei in legatura cu problema? Nici una. Cristian Preda si-a spus parerea public, la fel ca si Stolojan si inca cativa. repet, ptr Cezar Preda nu am nici un fel de simpatie dar de data asta are dreptate. Cum pot eu sa calific talibanismul de ieri al Mihaelei care s-a apucat s-o compare pe Monica Ridzi cu Monica Macovei? Intre cele doua doamne singura similitudine este prenumele, in rest avem de-a face cu doua femei absolut diferite:pe de o parte o persoana onorabila, inteligenta si dedicata cauzei democratiei in Romania iar de cealalta parte o tampita si o infatuata care a reusit in doua saptamani sa darame ce au construit altii in cativa ani. Cum poti sa tragi oamenii la vot si sa le vorbesti de Nastase cand ai pietroiul Ridzi de gat?
ApreciazăApreciază
87.
clemycali | 5 iulie 2009 la 00:36
@nora, taranistii au pierdut printre altele si ptr ca in orbirea lor au facut scut in jurul a tot soiul de personaje dubioase. Orbirea in fata evidentelor i-a tras in jos enorm. Plus promovarea unor incompetenti sadea in functii mult prea inalte ptr putina loc capacitate. Iar daca pana la un punct in caul CDR am fost dispusa sa inchid un ochi in cazul liberalilor dupa 2004 si acum al PDL nu mai manifest nici un fel de indulgenta. De asta sunt atat de ingrijorata si disperata acum.
ApreciazăApreciază
88.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:36
dora, skorpion,
Noapte buna!
🙂
Clemy,
O zi frumoasa!
🙂
ApreciazăApreciază
89.
clemycali | 5 iulie 2009 la 00:38
@noapte buna, nora. Somn usor. 🙂
ApreciazăApreciază
90.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 00:41
Nora,
uite ce putin suntem cei dezamăgiti, skorpion, si ingrijorati.
Ce putini suntem cei care doresc mai multa responsabilitate si moralitate. Si transparenta.
sint multi, nora, dezamagiti etc…
problema este ca unii cred ca ridzi nu sifoneaza imaginea, altii din contra…
(fiecare are propria lui realitate, cultura politica, emotii > sau <, de aici si diferentele)
ingrijorarea in schimb este la toti de buna credinta si cu portocale in cosh
clemy,
Toata lumea poate sa greseasca, problema este daca in final, cei care au gresit, au puterea sa si recunoasca acest lucru…
ma refer la modul in care ne-am raportat fiecare la catastrofa ridzi…
gute Nacht, ca am alergat mult azi cu voi
🙂
ApreciazăApreciază
91.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:43
clemy,
exact asta se petrece. Lipsa de vlaga, de motivatie, de curaj in situatia creata, poate duce exact tot acolo, daca nu se gaseste rapid o iesire.
ApreciazăApreciază
92.
noradamian | 5 iulie 2009 la 00:45
skorpion,
in loc de plantatie, nu?
Noapte buna!
😆
ApreciazăApreciază
93.
Dan Selaru | 5 iulie 2009 la 01:06
Multumesc tuturor am scris un post in urma discutiilor voastre.
ApreciazăApreciază
94.
maya | 5 iulie 2009 la 10:06
Buna dimineata si buna sa va fie inima!
😆
ApreciazăApreciază
95.
maya | 5 iulie 2009 la 10:08
Cafeaua de dimineata te-ajuta sa scapi de greata! 😆
Cafeaua de dimineata-Doru Stanculescu
http://www.trilulilu.ro/folkforever/44c38cadc3bd91
ApreciazăApreciază
96.
noradamian | 5 iulie 2009 la 10:45
buna dimineata!
🙂
ApreciazăApreciază
97.
noradamian | 5 iulie 2009 la 10:46
maya,
servus!
🙂
a iesit mai buna ca oricand cafeaua in dimineata asta, cred ca e urmarea schimbului de impresii din „coffe-clubul” de ieri… 😆
ApreciazăApreciază
98.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 11:04
neata, Nora,
neata, Maya,
este buna cafeaua pe care o sorb cu mare placere….
🙂
„schimbul de impresii de ieri”, dar mai ales ceva ce am citit ieri m-a pus creierul pe moatze pina la ora trei noaptea…

ApreciazăApreciază
99.
maya | 5 iulie 2009 la 11:08
nora
😆
Servus!
skorpion
😆
Servus!
sa va fie de bine si sa va „unga” la suflet!
ApreciazăApreciază
100.
maya | 5 iulie 2009 la 11:15
Politicienii fac apel adeseori la ratiune/bun simt sau la ceea ce pretind ei ca este ratiunea si bunul simt;nu fac economie la promisiuni „modelate” intocmai dupa asteptarile si nevoile noastre. Nu se „sfiesc” sa aiba aerul ca ele nici nu vor putea fi indeplinite,dar tot timpul vor face tot posibilul sa demonstreze,
in mod implicit ca sint de acord cu aceste nevoi si asteptari.
Promisiunile NU trebuie tinute cu orice pret,pentru ca recunoasterea nevoilor si a asteptarilor a ajuns sa fie luata de noi din start ca si buna intentie.
Sintem asa de deziluzionati incit „buna intentie” a ajuns sa ne linisteasca ajungind astfel „tinta” increderii noastre.
Mai mult sau mai putin tacit am ajuns sa acceptam nerespectarea promisiunilor si faptul ca pina la urma nimeni nu este tras la raspundere. Acceptam pina la urma mai mult sau mai putin tacit, ca am fost trasi pe sfoara.
ApreciazăApreciază
101.
dora | 5 iulie 2009 la 12:05
Bonjour mon ami!
Sunteti proaspeti azi?
Mie mi-a trecut durerea de cap si incerc sa gandesc limpede.
Tot optimista raman si increzatoare in cei pe care-i sustin 😆
ApreciazăApreciază
102.
maya | 5 iulie 2009 la 12:12
dora
😆
Servus!
Si eu sint optimista,dar din principiu!
ApreciazăApreciază
103.
maya | 5 iulie 2009 la 12:15
Vine „eclipsu’ de luna si „vai de capu’ nostru”! 😆
Tot si toate „vor lua foc” asa ca „sfatul astrologului” este sa ne tinem bine in friu „caii”,neuronii” si sufletul!
Este foarte important acest lucru! 😆
ApreciazăApreciază
104.
maya | 5 iulie 2009 la 12:30
Politica moderna se bazeaza azi tot mai mult pe mass-media devenind astfel o „marfa” ce depinde de abilitatea cu care se utilizeaza potentialul de “publicitate” din mass-media.
Cistigarea increderii in politica si implicit in clasa politica a devenit din ce in ce mai mult o problema de promovare,publicitate si relatii publice. 😦
Politica si politicienii sint acum prezentate si “aruncate” pe piata „ambalate” ca bunuri de larg consum. Si ca si orice “marfa”,ea trebuie “vinduta”.
Toate tehnicile de promovare sint folosite cu mult tupeu inclusiv/mai ales
folosind numeroase tehnici de manipulare psihologica.
Din ce in ce mai mult am sentimentul acut al faptului ca politica se reduce tot mai mult la publicitate. 😦
Rezultatul? Schimbam canalul;cind se repeta fenomenul facem la fel. Devenim iritati,pentru ca orice calup publicitar este stupid si prosteasc. Cinici si plini de lehamite „sarim” cu telecomanda din canal in canal.
Oare aceasta sa fie “directia” spre care este “impinsa” voit politica? Politica-reclama face ca cinismul sa fie starea cu care ne gindim si la politica? Am ajuns (unii) sa ne dam votul din lene,din curiozitate, din dorinta de “ceva” nou.
Dar acest lucru NU face ca puterea si mandatul politic astfel obtinut sa fie total diferit si pagubos fata de puterea si mandatul bazat pe incredere?
ApreciazăApreciază
105.
noradamian | 5 iulie 2009 la 12:42
dora, salut!
si eu sunt optimista cam ca maya: din principiu! Asta deriva din credinta.
Credinta in Dumnezeul iubirii, adevarului si dreptatii.
😀
ApreciazăApreciază
106.
noradamian | 5 iulie 2009 la 12:46
maya,
ce e cu eclipsa? Stiu ca are o influenta asupra starii noastre( desi cu astrologii, totusi nu prea sunt apropiata… :))
Mai periculos, se pare, e „vantul de radiatii” semnalat asupra jumatatii de sud a Europei, devenit abia acum, dupa mai bine de doua saptamani stire de presa…
ApreciazăApreciază
107.
maya | 5 iulie 2009 la 13:00
Pina la lacrimi ma doare viata!
Savoy
ApreciazăApreciază
108.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:01
skorpion,
am citit postul lui Dan Selaru, l-am comentat, si fiindca am apreciat opinia ta de acolo, uite si cum vad eu lucrurile, cel putin in momentul asta:
Patriciu ramane purtatorul cel mai reprezentativ si de succes al „ideologiei prădării statului” indiferent de ce spune.
De altfel chiar si originala idee a „privatizării justitiei” confirma.
Dupa ce au dat semne (discrete)de fronda imediat dupa parlamentare, greii peledeului au redevenit ascultatori. Berceanu,unul din cei mai doxati politicieni ai PDL, e suficient de vulpoi ca, dupa ce i-a facut carare grupului din hunedoara,lui Ridzi, acum „sa se delimiteze” constient ca e in pericol sa se parjoleasca.(Ceva mai demult s-a delimitat de alt protejat, interlopul Costel iancu)
Pana acum a iesit „nevatamat” politic din toate subteranele.
In perceptia generala
Dreapta( datorita lui patriciu, vantu &comp ) = stat de prada
Stanga(Vanghelie,hrebenciuc,geoana) si multi altii)= stat de asistati si de prada.
Pedeleul incepe sa semene tot mai mult cu ambele.
In conditiile date( alierea cu pesede,”vistieria” golita, criza) a fost un act de curaj pentru Boc sa preia mandatul(Stolojan nu l-a avut)avand in vedere ca o serie de greutati, uriase, erau previzibile din capul locului.
Ca n-au fost destule si au mai bagat si ai casei bolovanii de acum, e alta poveste. Una cu complicatii prostesti si greu de inteles.
In PDL sunt grupuri care gandesc diferit, in general, dar si in problema”ridzi”
ApreciazăApreciază
109.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:02
TKS, maya!
😆
ApreciazăApreciază
110.
maya | 5 iulie 2009 la 13:02
Pina la lacrimi mi-e draga viata!
Ca un copil astept dimineata 😆
ApreciazăApreciază
111.
dora | 5 iulie 2009 la 13:05
Simt nevoia unei explicatii vis-a-vis de M.I.Ridzi.
Din prima,trebuie sa spun ca persoana ei mi-a fost complet indiferenta,am avut incredere in decizoa pedelistilor si a primului ministru.Inca din momentul instalarii ei si a E.U au pornit contestarile si presa a cautat sa ne induca ideea ca doamnele sunt favoritele piratului.Ba chiar si Roberta Anastase contestata a fi aleasa in fruntea Camerei Deputatilor.Si daca ne uitam bine e vorba de femei,de perpetuarea unei mentalitati seculare si de care cu greu ne vom desprinde.Mona Musca a creat un precedent.
Monica Macovei n-a scapat nici ea de tirul misoginilor si a invidiosilor si rau voitorilor.Amintiti-va de atitudinea liberalilor si a pesedeilor in frunte cu Severin si Ponta.S-a facut dreptate si PD-L a sustinut-o.Nu fac nici o comparatie cu d-na Ridzi,doar semnalez un comportament identic.
Nu stiu cat a gresit.Aroganta ei nu mi-a placut nici mie.Poate sangele ei tanar a determinat-o sa riposteze asa in fata adversarilor inversunati ai partidului.
Sa fie clar:nimeni nu e mai presus de lege,desi aproape nimeni nu mai crede in valoarea acestui principiu si asta nu din vina ei.
Ma cuprinde si pe mine indoiala,nu vad mereu limpede si nu disting calea cea buna,,dar cercetand mai departe si uitandu-ma la ansamblul prblemelor in cauza,imi revine increderea si reusesc sa-mi construiesc optimismul si din dezamagiri.
Mereu imi suna in minte cuvintele lui J.Joyce :”mai bine sa scape 99 de vinovati decat sa fie condamnat un nevinovat”.Este un principiu al legii care trebuie respectat. 🙂
ApreciazăApreciază
112.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:05
maya,
de aceea dimineata e frumoasa, indiferent de nemultumiri, dezamăgiri 😆
ApreciazăApreciază
113.
maya | 5 iulie 2009 la 13:07
nora
😆
orice dimineata (aproape) inseamna speranta!
ApreciazăApreciază
114.
dora | 5 iulie 2009 la 13:08
nora,
Berceanu o fi el vulpoi dar e super inteligent si nimeni nu misca in front in fata lui.Si adversarii il respecta si presa.Nu e putin lucru.
ApreciazăApreciază
115.
dora | 5 iulie 2009 la 13:09
maya,servus!Cat ma bucur ca esti printre noi.
ApreciazăApreciază
116.
maya | 5 iulie 2009 la 13:10
Un jour tu ris, un jour tu pleures!
Aceasta este viata!
Dar important este sa NU disperi! Disperarea lasa loc liber „intunericului”!
ApreciazăApreciază
117.
maya | 5 iulie 2009 la 13:11
dora
😆
Servus!
ApreciazăApreciază
118.
maya | 5 iulie 2009 la 13:13
nora
Dreapta( datorita lui patriciu, vantu &comp ) = stat de prada
Stanga(Vanghelie,hrebenciuc,geoana) si multi altii) = stat de asistati si de prada.
sint de acord cu tine
ApreciazăApreciază
119.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:15
dora,
fara-ndoiala principiile legii trebuie respectate! Monica Macovei semnala zilele trecute legat de caz( imi pare rau ca nu am copiat pasajul, in general nu prea folosesc copy-paste in postarile mele, dar cred ca e de gasit) ca, la fel cum au procedat alte partide in cazuri asemanatoare, si in acest caz se-ncearca acoperirea iresponsabilitatii si imoralitatii cu ” sa vedem” ce spune justitia, adica folosirea justitiei ca pretext.
Modul de „executie publica” e cu totul altceva decat „calitatea” persoanelor respective. Iar mutatul accentului de pe situatie si persoana pe presa, nu schimba cu nimic realitatea
ApreciazăApreciază
120.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:18
dora,
corect! Dar inteligenta e un instrument, demn de respectat doar cand e pusa in slujba unor scopuri bune. Altfel, e cu atat mai daunatoare. 🙂
ApreciazăApreciază
121.
maya | 5 iulie 2009 la 13:20
Un cintec grecesc cintat romaneste!Pentru ridicarea moralului! 😆
Imi cint iubirea!
ApreciazăApreciază
122.
maya | 5 iulie 2009 la 13:21
Inteligenta „vinduta” este cel mai daunator lucru! 😦
ApreciazăApreciază
123.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:22
maya,
frumos! Cine cântă? 😀
ApreciazăApreciază
124.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:24
maya, dora,
un link catre o mini eseu scris in august 2008:
https://noradamian.wordpress.com/2008/08/31/cine-e-cu-noi-si-cine-impotriva/
ApreciazăApreciază
125.
maya | 5 iulie 2009 la 13:26
nora
surorile Bamby 😆
ApreciazăApreciază
126.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:29
maya, Bamby, acuma stiu! Dragalase, intr-adevar!
Eu tin minte şi niste desene animate cu numele asta!
😆
ApreciazăApreciază
127.
maya | 5 iulie 2009 la 13:29
nora
mie imi place f.mult si melodia si versurile! 🙂
frumoasul chip de femeie de linga trandafir este al unei prea frumoase actrite din India! 🙂
ApreciazăApreciază
128.
maya | 5 iulie 2009 la 13:31
George Dalaras @Israeli Ph.orc
ApreciazăApreciază
129.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:38
George Dalaras &Israeli
Superb!( Nu stiam pana acuma de el)
Maya,
vad ca-ti place mai cu seama stilul liric, mediteranean, ca si Dorei si mie…
E cel mai melodios si mai ” de suflet”
Daca mai punem si fado-urile(unde esti, fini! :)) putem vorbi de un paradis al muzicii…
😆
ApreciazăApreciază
130.
maya | 5 iulie 2009 la 13:45
nora
„Trădarea mentală descurajează şi dezbină. Produce confuzie şi debilizare socială.
Să constaţi că libertatea de a-l sluji pe A FI, generatoare de beneficii sociale şi culturale este schimbată tot mai mult şi de tot mai mulţi în opţiunea rapace şi egoistă de a-l slugări pe A AVEA, ce dezamăgire!”
Asa este din pacare! Numai ca acest fapt NU ne este caracteristic numai noua;nu folosesc acest lucru ca si scuza pentru „piciorul de plai”.
A-l slugari pe A AVEA este tara intregii societati umane;noi am prins „o minge” aruncata de altii pe ultimele sute de metri. Pentru a se masca „aruncata peste gard”, s-au darimat garduri. De fatada!
Este criza majora a actualei umanitati; „a avea” s-a intors impotriva celor care l-au creat si acum l-au aruncat asupra noastra.
NU trebuie sa confundam dorinta legitima de progres si civilizatie cu pervertirea masiva a suflletului.
A FI este o stare pe care trebuie sa o invatam si sa o experimentam fiecare pe pielea lui; numai atunci „suma de lectii” va deveni societatea lui A FI! 🙂
ApreciazăApreciază
131.
maya | 5 iulie 2009 la 13:46
O zi buna in continuare! 🙂
Sa fiti cuminti,sa fiti iubiti! 🙂
ApreciazăApreciază
132.
maya | 5 iulie 2009 la 13:48
Dolce Pontes – Lagrima
ApreciazăApreciază
133.
dora | 5 iulie 2009 la 13:49
nora,
ti-am citit eseul.Ai receptat foarte exact spatiul in care ne-am trezit dupa eliberare.E ste fabulos ce scrii:”…nu ne-a deschis o pajiste verde( eliberarea!),nici macar un loc viran,ci un maidan,pe alocuri baltind mlastinos”.Am mai secat din mlastini si am facut pasi mici pentru salvarea „naturii”umane……dar cat de departe suntem de „Edenul”visat sau macar intuit. 🙂
ApreciazăApreciază
134.
dora | 5 iulie 2009 la 13:50
nora,
ce-ai vrut sa spui cu „aristocratia sufletului”si „boieria mintii?”
ApreciazăApreciază
135.
maya | 5 iulie 2009 la 13:51
Zambo Jimmy – nez le ream o Istenem!
ApreciazăApreciază
136.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:51
maya,
in august 2008 speram sa se puna capat „debilizarii”. Ceeace se petrece dupa aproape un an de atunci, arata ca lucrurile nu merg in directia sperata.
Ce se va -ntampla, nu stim. Speram in continuare… 🙂
ApreciazăApreciază
137.
noradamian | 5 iulie 2009 la 13:55
dora,
” boieria mintii” nu e de folos daca nu se subordonează „aristocratiei sufletului”
Asa vad eu ordinea treptelor pe care poate urca un om,
pot urca mai multi… 🙂
care duc in felul asta, societatea pe un drum al binelui.
Asta e legat de credinta…
ApreciazăApreciază
138.
maya | 5 iulie 2009 la 13:58
nora
Lectia de viata este a natiei;doare dar trebuie sa o parcurgem!
Nu sintem atit de vinovati pe cit ne arata unii,dar nici atit de nevinovati pe cit ne place sa credem!
Se incearca o destructurare a realitatii omenest/romanesti de pe aceste plaiuri pe toate planurile si la toate nivelele. „Atacul” este masiv si este foarte greu sa mai discerni adevarul.
Dar sint totusi optimista!
ApreciazăApreciază
139.
Stely | 5 iulie 2009 la 14:01
Imi permit sa intervin si eu si sa spun unde si de ce nu sunt de acord ,atit cu tine cit si cu Clemy.
Bunaoara ,voi ,intocmai ca si tonomatele
care numai de obiectivism nu sunt banuite si, ca spoliticienii care au adus pe tapet povestea ,ati ajuns deja la un verdict:
Ridzi a cheltuit bani publici pe campania publicitara EBA..
Si doi ,Basescu tace vinovat ptru ca stie ,si mergeti mai departe cu isteria :
Basescu sa-si scrie deja discursul de invins..
Gata ,ati cisigat! Fiti fericite! Liberalii ,PSD,si presa aservita luiPatriciu SI Voiculescu jubileaza…Portocalii au depus armele inainte ca lupta sa se termine lsi fara sa astepte un rezultat oficial Cu asa „luptatori” tot sa cistigi. Drobul de sare este gata sa cada …
ApreciazăApreciază
140.
noradamian | 5 iulie 2009 la 14:01
dora,133
iincepusem sa cred ca se intrevede o carare… De aceea sunt atat de dezamăgita.
Practic, nu vedeam „PREA IDEALIST” aceasta posibilitate, dar totusi nu credeam sa se alinieze mai toti la „beneficiile maidanului”…
ApreciazăApreciază
141.
dora | 5 iulie 2009 la 14:07
ApreciazăApreciază
142.
noradamian | 5 iulie 2009 la 14:12
stely,
e dreptul tau sa crezi ce crezi!…
N-am condamnat pe nimeni.
Presa mogulilor e la fel de corupta, ca si pana acum, mai ales ca a primit un balon de oxigen exact de la „inamici”
Fiindca tot se vorbeste de „ce fac, ce ar trebui sa faca intelectualii pentru natie” exista un lucru pe care, intr-adevar, ar trebui sa-l faca cat mai multi:
sa traga alarma cand percep un derapaj.
Înca ceva: cei ce observam, cu amaraciune, asta, suntem in partea opusa a jubilatorilor lui patriciu si avem o pozitie diferita de cei care pun partizanatul mai presus de morala si bun simt.
ApreciazăApreciază
143.
maya | 5 iulie 2009 la 14:15
Cavalarul ratacitor de astazi piloteaza o masina;dar tiparul actiunilor sale este asemanator celui de acum citeva sute de ani.
Este un simbol arhetipal care „se reincarneaza” de secole.
Simbolurile pot functiona separat sau impreuna;cind acestea sint organizate intr-o poveste coerenta,cind exista un fir al actiunii, ele devin ceea ce numim „MIT”.
MIT care trebuie sa ne explice lucrurile,pentru a justifica realitatea.
Ca urmare orice sistem de credinte – crestinism,darwinism,marxism,etc poate sa fie clsificat ca si MIT fara ca sensul termenului sa fie diminuat sau compromis.
Orice sistem de credinte evolueaza si se dezvolta in acelasi scop – pentru a elucida „ordinea lucrurilor”,pentru a da un sens lumii”!
Diferenta o face sistemul de credinte la care se raporteaza fiecare;viitorul apartine acelor vremuri in care aceste sisteme de credinte vor fi aduse la un numitor comun pentru a servi „Tara lui A FI”! 🙂 🙂 🙂
ApreciazăApreciază
144.
dora | 5 iulie 2009 la 14:16
Eu cred ca trebuie sa identificam inteligentii si sa-i cultivam.Ei sunt aceia care vad mai clar ,au suplete in gandire ,cunosc tinta(scopul) si calea cea mai scurta pentru a-l atinge.
ApreciazăApreciază
145.
noradamian | 5 iulie 2009 la 14:18
da, maya!
Şi eu visez la tara lui „A FI”
😆
ApreciazăApreciază
146.
noradamian | 5 iulie 2009 la 14:20
dora,
asa e! Doar sa aibe un scop care e si al nostru si nu unul ascuns, de agenda, cum se petrece atat de frecvent. In fond toate nemultumirile noastre referitoare la starea tarii si a natiei, de aici pleaca. De la felul in care e folosita inteligenta( de care romanii nu duc lipsa, ba dimpotriva)
ApreciazăApreciază
147.
tibi | 5 iulie 2009 la 16:32
ziua buna
TUTUROR
🙂
ApreciazăApreciază
148.
tibi | 5 iulie 2009 la 16:37
dora
reiau un post de al meu de ieri :
„Ma declar dusman neimpacat al dublei masuri.
Al partizanatului care incepe sa semene cu fanatismul.
In momentul in care despre in-amici te exprimi transant, dar despre amici nu spui nimic negativ, chiar daca acestia gresesc flagrant, gindirea este pervertita, iar limbajul se muleaza sinuos, ca sa aboleasca defectele.
Sau sa le minimalizeze.
Iar acesta este un pericol mortal.
Pentru ca auto-ipocrizia odata acceptata si folosita ca mod curent de exprimare, denatureaza intreg sistemul de valori care ar trebui sa dea o minima decentza in realitatea in care incercam sa traim, cit de cit, decent.”
Ai daca vrei, o exemplificare pe viu a acestei stari de lucruri .
Citeste postarea lui # Stely/139. Observa cit de direct acuza ca daca incerci sa obsesrvi o greseala, devii DUSMAN si VINDUT si TONOMAT.
Acum e clar ce spuneam ? Fanatismul intuneca ratziunea!
ApreciazăApreciază
149.
dora | 5 iulie 2009 la 17:12
maya,
destructurarea de care vorbesti o simt tot mai mult si eu.De asta ma impotrivesc atat de crancen spiritelor rele ce ne bantuie,voit sau -in cele mei multe cazuri -nu!
ApreciazăApreciază
150.
clemycali | 5 iulie 2009 la 18:10
Buna seara, imi beau si eu cafeluta alaturi de voi.
@stely, presa mogula nu e o nouate. In rest raman pe pozitii indiferent cat de vaicaresti relativ depozitia mea:PDL are un mare pietroi de gat cu MIR. Or se leapada de el urgent ori se duce la fund spre marea bucurie a PSD si PNL.
ApreciazăApreciază
151.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:15
servus, clemy,
iti oferim cafea pe alese
🙂
ApreciazăApreciază
152.
dora | 5 iulie 2009 la 18:15
tibi,
servus!
Eu imi mentin decclaratia de la 111.N-am ce sa adaug in plus.Doar sti ce se spune:adevarul e intotdeauna la mijloc.Nu pot imbratisa o atitudine maniheista si sa gandesc in termeni absolutiste.Imi formez o parere si mi-o mentin atata timp cat nu este rasturnata complet de dovezi imbatabile.Asa ssunt eu.
Te-am citit in livada si ti-am trimis si niscaiva bezele. 😆
ApreciazăApreciază
153.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:21
clemy,
radiatiile MIR trecute sub tacere de catre cei in drept,seamana cu norul rosu al ultravioletelor despre care de doua saptamani se discuta in Europa si se iau masuri, iar la noi abia acum au ajuns, ca avertisment…
ApreciazăApreciază
154.
clemycali | 5 iulie 2009 la 18:27
@nora, sti, ma intrebam, daca DNA decide sa nu inceapa ancheta penala in cazul MIR ptr ca probele sunt relative, ce face PDL? O mentine totusi in functie desi reputatia ei este remediabil terminata? Ca vad ca Boc o tot da inainte cu sa asteptam decizia DNA. Nu vad de ce e atat de greu sa se inteleaga ca MIR a devenit o problema politica iar acestor soi de incurcaturi nu li se poate pune capat decat prin deciziii politice.
ApreciazăApreciază
155.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:30
clemy,
daca repeta ceea ce a facut si tariceanu cu unii din ministrii sai, va avea parte de aceeasi „glorie personala si respect pentru partid” 😦
ApreciazăApreciază
156.
clemycali | 5 iulie 2009 la 18:33
@nora, cred ca pe Boc il paste reteta Ciorbea ca sa spun asa.
PS:dan selaru, ti-am citit postul. Foarte, foarte bun.
Nu sunt insa de acord cu ideea ca alipirea platformei liberale la PDL a fost o greseala.
ApreciazăApreciază
157.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:35
Clemy,
Dupa atatea remake-uri ale acestui „scenariu” politic tipic, dar mereu in alta distributie si conjunctura, era de asteptat ca macar sa tragem niste invataminte privind pana la ce limita poti merge cu partizanatul…
ApreciazăApreciază
158.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:36
… ca cetateni, desigur.
ApreciazăApreciază
159.
tibi | 5 iulie 2009 la 18:41
dora
Suint de acord cu tine :justitzia trebuie sa se pronuntze.
Numai ca, in Ro, principiul lui Joyce e terfelit cu savanta stiintza : 99 % dintre marii vinovatzi scapa, dar 99 % dintre micii gainari iau maxim de pedeapsa.
Cam de aia totzi dalmatzienii fac apel disperat la justitzie; pentru ca este infestata de oamenii lor de maxima obedientza. Remember felix ? Andon a reusit pur si simplu sa desfintzeze institutzia care l-a dat in vileag pe turnatorul acela odios; si asteapta verdictul instantzei. Care iata, NU MAI VINE !!!
Clemy cred, ca a remarcat esentza acestei probleme ridziene : pdl o sa tot astepte verdictul justitziei in cazul acesta, pina cind piratul o sa piarda alegerile.
Si aici nu e vorba despre o mina de blogheri ci, este vorba despre electoratul pdl, care nu e chiar atit de captiv pe cit cred dumnealor.
Apropo de blogheri si atitudinea lor. Un personaj important, nu spui cine, m-a acuzat pe mine ca am demonstrat ca Udrea una spune si alta face, dar la alegeri, insista ca el il va vota pe Paveliu, in timp ce eu, chiar am votat-o pe Udrea.
ApreciazăApreciază
160.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:46
tibi,
institutiile statului au ajuns atat de pervertite incat nu se mai mira nimeni ca devin pavăză pentru infractorii politici. Ma gandesc acuma la parlamentul salvator de nastase, si la justitia vegheata de arbitrii CSM, CCR…
ApreciazăApreciază
161.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 18:56
Nora + all,
saluti!
1. MIR trebuie – cf. parerii mele – pina cel tirziu miine 06.07.2009 sa-si dea demisia si sa devina istorie cel putin vreo 5-10 ani.
2. am sperat in 1996; am sperat in 2000; am sperat in 2004; am sperat in 2005 (alegeri anticipate) ; am sperat in 2007 (alegeri); am sperat in 2008 (alegeri locale si parlamentare) si chiar si in 2009 (alegeri euro) …
pai, pina cind sa tot speram, fratilor si surorilor…..ca ajungem curind la marginea gropii sau a urnei

si nici perspective prea frumoase nu lasam celor care ramin….
ApreciazăApreciază
162.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:58
Clemy,tibi,
cand iti asumi responsabilitatea de a semnala un pericol, ceva nelalocul lui, atunci e de asteptat, in schimb, sa trezesti animozotăţi, sa te vezi acuzat cu ostilitate de aceia care s-au implicat psihic, mai ales, si care nici nu pot concepe asa ceva.
Nu-i de mirare că au reactii de „cetate asediata” orice ai spune si chiar daca nu le spui nimic!
Îi inteleg, intr-un fel!…
ApreciazăApreciază
163.
clemycali | 5 iulie 2009 la 18:58
@skorpion, eu nu vad nici un semn ca MIR ar inclina catre gestul de pe care il sugerezi si nici nu vad ca partidul ar da semne sa inteleaga despre ce e vorba aici.
@tibi, nu vorbim de electoratul PSD aic ci de un electorat extrem de volatil. Foarte corecta observatia ta.
ApreciazăApreciază
164.
noradamian | 5 iulie 2009 la 18:59
servus, skorpion.
De acord cu ce spui.
ApreciazăApreciază
165.
tibi | 5 iulie 2009 la 18:59
nora
Am crezut pina mai deunazi, ca tineretul poate reprezenta o sperantza reala. Dar cu ponta, banicioiu, busoi, si altzii ca ei, nu prea mai vad sperantze de insanatosie a institutziilor statului, prea curind.
ApreciazăApreciază
166.
noradamian | 5 iulie 2009 la 19:01
Da, tibi,
şi aici e un motiv de mare dezamăgire: generatia asteptata cum li se spunea astora de catre un cotidian mai an, pare a fi „generatia care ne asteapta dupa colt” cum spunea un blogger… 🙂 😦
ApreciazăApreciază
167.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:02
servus
clemycali
servus
skorpion
ApreciazăApreciază
168.
noradamian | 5 iulie 2009 la 19:05
clemy, skorpion, tibi,
uite ce inclin sa cred si eu:
„Nu capul lui Monica Ridzi, ci matricea de indreptat bani publici in folosul electoral al unor politicieni si partide se contureaza drept miza reala a cazului.”
De aceea se simte ea aparata. Reteaua!!!
ApreciazăApreciază
169.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:08
nora
Cind ii vad pe activistii astia care dau vina pe doctor cind acesta le spune corect ce boala ii macina, ma apuca lehamitea.
Vorba lui scorpion, pina cind sa tot mai speri ca prostu’ la societatea noua ?
Eu cred tocmai pe dos : daca ii tot oplosim si ii votam asa, fara discernamint, adio sanse de redresare. Numai un shok ii mai poate trezi din torpoare.
ApreciazăApreciază
170.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 19:09
clemy,
mi-am spus doar parerea mea personala… eu asa vad iesirea din acest imens kakat, care probabil este si nedrept…
dar daca am intrat in kakat, singura solutie este doar DEMISIA !!!
dar tinind cont de „ATACATI-I” din toate partile anuntat de PSD
la care se adauga atacurile perfide via patriciu-pnl…
aceasta ar fi masura de avarie urgenta…
tibi,
nu mi-a placut absolut, dar absolut deloc iesirea ta de azi noapte, chiar daca incerc s-o inteleg, chiar daca intuiesc niste drame…nu esti singurul…
tinerii nu mai stiu nimic, asa cum noi care ne-am nascut mai mult sau mai putin dupa 1944 nu am stiut in copilaria /tineretea noastra mai nimic despre WW2…
eu personal am avut oroare de razboi si am si acum, dar stiu de ce…
in schimb ii inteleg pe tinerii care nu au trait nimic ante 1989 si care din filmul lui Mungiu au dedus si asta: bey, dar se fuma Kent si atunci….asta spune multe, teribil de multe…
alta tinara de 20 de ani imi spune: pe vremea lui ceausescu a fost mai bine….
iar daca acei tineri nici nu citesc nimic si se uita doar la televizor
treaba este facuta!!!!
un tineret format asa cum si-a dorit nea caisa iliescu….
exceptiile din tineret doar confirma regula!!!
p.s. scuze, tibi, dar altfel nu as fi putut aborda postarea ta.
ApreciazăApreciază
171.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:14
skorpion
Primul care a regretat iesirea aceea am fost chiar eu. Si am avut puterea sa-mi cer INSISTENT scuze.
In schimb, am vazut replica domisoricai in cauza : „am venit sa mai bag o data batzul prin gard”!
Ceea ce ma face sa cred, ca DELIBERAT a facut ceea ce a facut, NU din nestiintza.
Daca astia sunt tinerii care vor insanatosi societatea, atunci chiar ca se duce de ripa de tot tzara asta.
ApreciazăApreciază
172.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:16
asa e nora
Asa E : RETZEAUA se simte in pericol ! Si se apara cu dintzii!
ApreciazăApreciază
173.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 19:19
Tibi,
am vazut scuzele tale si acestea au fost cele care m-au determinat astazi sa-ti raspund, dar crede-ma ca am fost consternat……pina la ora 3 noaptea…
gata! forget it!
🙂
legat de batzul lui frei, de ce nu crezi ca a fost o cochetarie feminina, de ce nu crezi ca a fost o provocare pentru a obtine cit mai multe informatii, eu intelegind ca persoana respectiva lucra la o dizertatie sau cum i s-o fi spunind…..
si nu cred ca este asa de tinara…
🙂
ApreciazăApreciază
174.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:22
ok
skorpion
forget it.
ps. eu inca mai sunt consternat. da’ o sa-mi treaca…
ApreciazăApreciază
175.
noradamian | 5 iulie 2009 la 19:23
tibi,
tocmai te-am certat si eu intr-un e-mail…
ApreciazăApreciază
176.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:30
nora
Am citit. Sincer, va multzumesc pentru criticile voastre indreptatzite.
Mi le insusesc pentru ca pretzuiesc parerea voastra, si pentru ca nu imi place sa ma ascund dupa motivatzii puerile. Am gresit si recunosc asta.
ApreciazăApreciază
177.
noradamian | 5 iulie 2009 la 19:33
tibi,
orice om mai are dreptul sa se-nfurie…
Gata!
😆
ApreciazăApreciază
178.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:38
ok
🙂
ApreciazăApreciază
179.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 19:41
daca-i bal, bal sa fie in continuare:
Premierul Emil Boc risca sa piarda increderea publicului daca o va mentine in functie pe Monica Iacob Ridzi, dar, daca o va impinge la demisie, va trebui sa se recunoasca invins de opinia publica, scrie europarlamentarul PDL Cristian Preda
deci nicicum nu este bine…

ApreciazăApreciază
180.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 19:44
http://www.ziare.com/Basescu_enervat_de_reporterul_Antena_3_Transmite_stapanilor_ca_eu_nu_fac-809016.html
ApreciazăApreciază
181.
noradamian | 5 iulie 2009 la 19:46
skorpion,
bineinteles ca acum e greu de vazut o iesire onorabila din situatie! Si ca toate or sa se sparga in capul lui Boc…
ApreciazăApreciază
182.
tibi | 5 iulie 2009 la 19:49
E de vazut o proba de „Romania reala” pe Rtv.
Merita !
O veritabila incursiune in timp.
Cale de citeva sute de ani!
IN TRECUT !
ApreciazăApreciază
183.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 19:55
incepe atacul asupra lui udrea??
Isi mai are Elena Udrea locul la Turism?
in ziare.com
ApreciazăApreciază
184.
noradamian | 5 iulie 2009 la 20:00
te pomenesti ca noi om fi de vina, ca am prevazut! 😦
ApreciazăApreciază
185.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 20:02
Nu pedalistii sint de vina, ci tactica pesedeilor ATACATI, BAI, ATACATI
+
ajutorul primit de la antene
+
ajutorul primit de la irealitatea tv….
ApreciazăApreciază
186.
noradamian | 5 iulie 2009 la 20:08
skorpion,
tocmai ti-am admirat comentul de la „thor” in care spuneai ce ai fi facut tu in locul madamei pentru a nu produce dezastru.
Sunt oare, pedeleii atat de inocenti sa nu fi prevăzut ce o sa faca antenele si irealitatea? Nu tot asta ne intrebam de ce e ridzi mai importanta decat prestigiul politic al presedintelui si partidului?
ApreciazăApreciază
187.
noradamian | 5 iulie 2009 la 20:09
tibi,182,
calculatorul mananca din timpul televizorului! Asta n-ar fi nimic, dar mananca si din timpul de citit, de scris alte cele, de plimbare…. 😦
ApreciazăApreciază
188.
tibi | 5 iulie 2009 la 20:22
nora
Cum am mai spus, nu ma prea mai uit la tele, la calculator nu prea mai intru decit seara, dar asta tot nu ma impiedica sa nu pot nici scrie, nici citi 🙂 .
Nu mai am starea sufleteasca nesesara.
Imi fac analize retrospective si ma pregatesc pentru plecare. 🙂
ApreciazăApreciază
189.
tibi | 5 iulie 2009 la 20:24
Urmeaza Udrea ?
Si ce e de mirare ? Aici declar cu mina pe inima : eu sunt vinovat !
Desi am fost avertizat sa NU.
Ca am votat-o !
ApreciazăApreciază
190.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:04
………….
tibi,

inseamna ca dai dreptate presei care ne manipuleaza….
apropo,
udind gradina mea, am avut asa un fel de revelatie:
de ce am senzatia cu privire la executia mediatica a madamei Ridzi de ceva deja vu???
un fel de executie in stil stalinist!?
asa cum prin anii 50-60 partea cea mai buna a societatii romanesti (elita intelectuala, mosierii, burghezia) a fost executata in stil stalinist, dar aruncata si in inchisori (doar acest lucru ne deosebeste acum)
si acum presa ataca doar o singura parte a societatii, cea care o priveste pe basescu si pedele. (repet nu neg anumite vini ale frau ridzi)
daca presa noastra ar fi atacat cu aceeasi furie pe
patriciu + ale sale sterlinguri, 600 milioane dolari primiti cadou, bursa romana de marfuri + justitia privata etc…
pe tariceanu cu cele „x” miliarde de euroi evaporati in neant in ultimul trimestru al anului 2008,
pe voiculescu pentru eticheta FELIX si cum si-a facut primul milion de dolari
pe vintu
si pe altii si altii,
atunci as fi spus: jos palaria, presa romaneasca,
acum inclin sa spun: jos presa stalinista
🙂
iar tinerii ziaristi (NU TOTI) au luat-o pe cararea creata de mogulii presei aka SRS, Cristoiu, CTP, Nistorescu si altii…
ca-i mai frumoasa si mai dragastoasa la bani,
mai, mai,
ApreciazăApreciază
191.
noradamian | 5 iulie 2009 la 21:21
skopion,
sa nu amestecam iar cartile, ca ajung la disperare! 🙂
Cand discutam de presa e una, cand discutam de ridzi&comp. e altceva.
Noutatea e ridzi si ce se vede dupa ea, nu presa!
Noutatea e ca asteptam altceva din directia aia si ne-am trezit ca suntem prosti! (Cum sa nu se bucure presa cand exact aceia care erau dusmanii de moarte ai coruptiei sunt descoperiti cu fofârlica?)
Noutatea e ca vrem sa iasa basescu fiindca e un pic mai bun decat ceilalti. Daca nu aparea ridziada si tot ce -nseamna asta, insa, ar fi fost nu un pic mai bun, ci altceva!
Asa ajungem exact la aceeasi situatie: alegem intre rau, foarte rau si rau de tot. De aici starea de deja vu.
Practic acuma ne-am „tridzit” la realitate stim ca nu mai exista cineva care sa ne poata scoate din kk. Cel putin din ce avem acum.
Cu asemenea „podoabe” ne-a batut fericirea.
ApreciazăApreciază
192.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:23
Nora,
eu comentam doar jocul de glezne al presei..
nimic altceva!!!!!
in rest ai dreptate!
ApreciazăApreciază
193.
noradamian | 5 iulie 2009 la 21:29
skorpion,
presa, in cea mai mare parte, e in-su-por-ta-bi-la!
Rodica Culcer arata, insa, foarte bine ca originea raului e tot la politicienii care se comporta cu ” fetitele”( citeste televiziuni, mai ales!) ca niste „pesti”… Inclusiv in cazul de fata.(Inca nedovedit, neexplicat dar vizibil insalubru).
ApreciazăApreciază
194.
noradamian | 5 iulie 2009 la 21:33
tibi,
acuma daca ai votat-o ce sa faci! 😆
ApreciazăApreciază
195.
tibi | 5 iulie 2009 la 21:47
skorpion
Eu nu am incercat decit sa glumesc; oarecum amar.
Dar, asa dupa cun spunea si nora, intotdeauna suntem pusi sa alegem raul cel mai mic; ce ma enerveaza pe mine, nu este decit faptul ca oamenii pe care ii creditez, odata instalatzi in functzii, devin imediat parte a retzelei mafiote transpartinice.
Cit despre presa, din partea mea poate sa scrie orice vor mogulii, ca NU pe mine ma manipuleaza.
Nu prea le merge, fie si numai pentru ca eu am de multa vreme obisnuintza sa gindesc pur si simplu cu propria mea tartacutza.
Bine sau rau, asta e alta problema.
Stiu sa citesc printre rinduri, pentru ca m-am exersat pe vremea lui ceasca, indelung.
Faptul ca presa, trage din toate pozitziile in pdl si Basescu, era de asteptat inca de la ‘suspendare’. Daca pedeleii cred ca cei 322 au napirlit, se inseala groaznic.
Anul acesta este decisiv, cred eu, pentru cariera politica si nu numai, a multora, pentru ca miza principala este ca piratu’ sa fie scos din joc.
Ce ma mai exaspereaza pe mine, mai este faptul ca multzi dintre ‘alesii nostri’ nu vad mai departe de mandatul din care au parcurs un an, si se leagana pe iluzia ca restul mandatului, se va prelungi la infinit, contind pe reactgzia elecoratului anti psd+pnl.
ps. In treacat fie spus, Udrea e o nuca mult mai tare decit MIR.
ApreciazăApreciază
196.
tibi | 5 iulie 2009 la 21:51
nora
Acum daca tot am votat-o, fac si eu ce cred ca e mai logic de facuit : FUG !
In Grecia ! 😆
Serios vorbind, ca am votat-o mai treaca, mearga.
Dar sa o vad si ministreasa, asta mi se pare un pic prea mult.
ApreciazăApreciază
197.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:54
cu nuca, acum in perete, ai dreptate, este o nuca tare!
🙂
anul trecut cind am plecat in grecia voiam sa UIT:
politica din Ro;
viata pe plantatie;
blogurile;
chiar si familia si prietenii….
🙂
rar am reusit sa ma RUP atit de puternic ca atunci!!!
ApreciazăApreciază
198.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:55
si totusi ridzi va mai dansa si vara asta???
se pare ca in pdl sint 2 curente: pro si contra-demisie..
vedem miine!
ApreciazăApreciază
199.
noradamian | 5 iulie 2009 la 21:56
skorpion,
daca tin eu bine minte ai venit atunci tare voios si reinsufletit!…
Asta cred ca se va-ntampla si cu tibi.
😆
ApreciazăApreciază
200.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:58
.
si cred ca mai exista un aspect la care pedalistii se gindesc:
– s-a gasit un subiect (banii din MTS)
– incepe asaltul asupra pedalistului X din ministerul Y;
– se cere demisia;
– urmeaza demisia, indiferent daca ministrul are vreo vina sau nu;
– presa si mogulii tehnicii ATAC jubileaza.
dupa care se reia schema cu alt ministru pedalist
si
asta pina la toamna….
cind basescu va ramine in pielea goala ……
de aceea si cred ca PDL sta si rumega cum este mai bine;
ApreciazăApreciază
201.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 21:58
da, Nora,
a fost unul din cele mai frumoase concedii petrecute de noi..
ApreciazăApreciază
202.
noradamian | 5 iulie 2009 la 22:00
skorpion,
pai sa se spele cu ea pe cap! Ce poti spune altceva! 😦
ApreciazăApreciază
203.
noradamian | 5 iulie 2009 la 22:01
Skorpion,
nu ziceai ca si in vara asta urmează sa mergi cam tot pe acolo? 🙂
ApreciazăApreciază
204.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:01
skorpion
Apropo de ministri, indiferent care ar fi ei : cred ca un minim de cariera politica inainte de a li se acorda astfel de reponsabilitate, ar fi OBLIGAtORIE.
Asta si pentru ca ‘sistemul’ este deja prea bine instalat, si functzioneaza impecabil.
Si taxeaza prompt naivitatzile. De ex : daca mir tot a instituit o comisie de ancheta privind cheltuielile, ar fi facut bine si sa se abtzina de la cheltuieli; macar momentan.
Repet, Udrea este o nuca ceva mai tare. E mult mai smechera decit mir.
ApreciazăApreciază
205.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 22:05
…………
Nora,
cu criza asta, mi-este teama sa plec undeva…
pe plantatie s-au produs deja restructurari/ oameni dati afara, idem si la jumatatea mea exista un pericol..
asa ca nu stiu ce sa zic, cred ca sar peste concediu anul acesta…
tibi,
am spus-o si in livada thor, ca o persoana de numai 32 de ani,
fara inteligenta sclipitoare,
fara experienta organizatorica,
fara nici o experienta cit de cit,
doar cu studii la calup + eticheta de membrache PD/PDL
este prea tinara sa conduca un minister…
chiar si al sportului.
chiar si ai mai batrini au dat cu capul de toti peretii…..
si sa nu negam haita pesedista care abia astepta sa o sfisiie…
ApreciazăApreciază
206.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:07
nora
Daaaaaaaaa! 🙂 Siiiiiiiiiigur! voi veni de acolo mult mai voios ! 🙂
D’aia nici nu vreau sa aud de leptoape si mai stiu eu ce altceva.
Mai ca-mi vine sa uit si telefonul acasa, numai ca ma gindesc la faptul ca trebuie sa comunic probabil cu ghidul daca se intimpla ceva neasteptat. Sper sa nu, insa …
ApreciazăApreciază
207.
noradamian | 5 iulie 2009 la 22:07
skorpion, tibi,
azi ma retrag mai devreme
Noapte buna,
Sa adormiti cu gandul la concediu
sa visati frumos!
Somn usor!
😆
ApreciazăApreciază
208.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:11
noapte buna
nora 🙂
ApreciazăApreciază
209.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 22:22
good night,
Nora
ApreciazăApreciază
210.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:24
skorpion
nu am vazut si nici nu voi mai vedea ce ai scris in livada, pentru ca eu acolo nu mai intru; nu ca sa scriu, ci nici ca sa mai citesc.
Nu pot asista la discutzii savante in care victimele comunismului sint tratate superior, de pe pozitzii academice, in care se incearca delimitarea stalinismului de comunism. Acest tip de discurs trebuie curmat fara menajamente, cred eu.
Nu pot accepta faptul ca totzi cei care au suferit in acea epoca sint privitzi cu detasare, din punct de vedere statistic, aproximativ ca niste ginganii subevoluate si inadaptate; poate gresesc; poate sunt eu prea drastic in gindire; dar decit sa ma mai enervez, mai bine ma abtzin.
Dar, imi pare bine ca ne acomodam privitor la punctul de vedere potrivit caruia, asupra acordariii unor responsabilitati, ar trebui avuta in vedere in primul rind competentza si nu loialitatea fatza de partid.
ApreciazăApreciază
211.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 22:26
Ai si nu ai dreptate!
doar stii ca si in viata de toate zilele,
tu suferi ca un ciine cind pierzi pe cineva drag,
altuia ii este mila de tine,
altuia ii este indiferent pur si simplu..
ideea este ca nimeni nu poate prelua asupra sa suferinta unei omeniri intregi…
probabil ca in sfera sociala altfel ar trebui pusa tema comunismului pentru a nu se repeta asa ceva niciodata…
ApreciazăApreciază
212.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:32
skorpion
Daca am eu sau nu dreptate e mai putzin impoprtant.
E o chestie care ma priveste pe mine.
Problema este ca neosocialismul asta face furori in intreaga lume.
Dar, daca in alte state inca nu a fost experimentat, si deci oamenii nu prea stiu ce inseamna, la noi se stie cu virf si indesat. Sau, ar trebui sa se stie.
Vad numai ca tinerii sunt intoxicati cu imagin idilice despre.
Si atunci, apar ‘fatuci’ care sub pretextul naivitatzii, spun orori.
ApreciazăApreciază
213.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 22:34
Tom Gallagher:
http://www.romanialibera.ro/a158976/mass-media-lupii-tineri-sar-la-gatul-vechilor-profesionisti.html
ApreciazăApreciază
214.
orangeskorpion | 5 iulie 2009 la 22:43
tibi,
uneori am senzatia ca in Romania nu se pot pune in viata
proiecte de asemnea anvergura
care sa ne transforme intr-un stat de tip occidental
explicatii: foarte multe
pe miiine
ApreciazăApreciază
215.
tibi | 5 iulie 2009 la 22:46
ok
skorpion
pe miine
noiapte buna
TUTUROR
🙂
ApreciazăApreciază
216.
clemycali | 5 iulie 2009 la 23:25
@tibi, Elena Udrea este mai vulnerabila decat pare la prima vedere. Nu este vazuta bine nici de platforma liberala iar vechii din PD nu pot s-o sufere.
@skorpion, am mai auzit scenariul ca vor fi luat ministri la rand. Gresesti. Daca fatuca nule-ar fi dat munitie cacalau probabil ca nu aveau de ce se lua de ea si nici sa arunce priviri razboinice catre madam Udrea.
Iar cand am citit pe Hotnews ca vaca domnului o tot tine gaia matu cu demisia act de lasitate mi-am dat seama ca probabil va pleca doar data afara in suturi si dupa ce scandalul va fi imposibil de gestionat.
ApreciazăApreciază
217.
tibi | 6 iulie 2009 la 00:33
@clemycali
Departe de mine de a spune ca Udrea este mai putzin vulnerabila; am spus numai ca e mai smechera.
Am mai spus si ceva de genul ca ‘alesii nostri’ ( ma refer la parlamentarii pdl) se simt destul de satisfacutzi ca mai au trei ani de mandat, in care pot haladui fara grija.
Si nu cred ca le pasa prea tare ce va fi in viitorul ceva mai indepartat de cei trei ani.
Mai sint de parere ca inclusiv in pdl, se va declansa o lupta pentru putere intre cele citeva factziuni pe care Dan Selaru le-a desenat logic.
Cheia problemei se afla la pirat. Daca va sti sa managerieze corect aceasta problema, va fi cred eu reales si atunci, alta va situatzia …
ApreciazăApreciază
218.
tibi | 6 iulie 2009 la 00:37
erata
…alta va FI situatzia …
ApreciazăApreciază
219.
clemycali | 6 iulie 2009 la 02:32
@tibi, eu mi-am exprimat deja temerea ca Basescu se afla intr-o situatie extrem de dificila in acest moment. De situatia din partid nici nu mai vorbesc. Echilibrul a fost intotdeauna unul fragil asa ca lupta care va urma, indiferent de rezolutia in cazul Ridzi, va fi crnacena si va face multe victime. Iar madam Udrea, ptr ca este smechera si stie cat este de vulnerabila in acest moment, tace si nu iese cu declaratii de sustinere in favoarea MIR. Sa vedem ce se intampla maine dar mari sperante sa sti ca nu imi pun in capacitatea PDL de a rezolva in asa fel cazul incat sa poata incepe un damage control rapid si eficient. Dar nu se stie niciodata.
ApreciazăApreciază
220.
Dan Iancu | 6 iulie 2009 la 10:31
clemy are dreptate. in momentul de fata perceptia e pdl=psd=pnl. diferenta e ca pdl e in cadere pe mina lor. ridzi trebuia demisa numai pentru „nu-mi pasa cit s-a cheltuit” si punct. e o declaratie iresponsabila si era suficient pentru boc sa arate ca un asemea ministru e out. din pacate lucrurile sunt mai incilcite si combinatiile cu eba dau acum „roade”. nu pot intelege de ce basescu a acceptat toata tevatura jegoasa cu campania eba efectuata de tineretul liberal. nu ca nu vreau sa inteleg. refuz. ca sa ajungi sa spui ia uite aialalti ce fac scuyind imbecilitatile prorpii inseamna ca nu ai minte de fel. eu stiam ce face nastase, voiculescu etc. dar nu puteam sa-mi inchipui ca vor face la fel cei pe care i-am votat si pentru care am pus suflet. ce credibilitate au un preda si macovei acum, alaturati lui ridzi?
ApreciazăApreciază
221.
noradamian | 6 iulie 2009 la 12:12
Clemy, tibi,
salut! 🙂
Din pacate, cam asa stau lucrurile.
ApreciazăApreciază
222.
noradamian | 6 iulie 2009 la 12:16
Dane,
de acord cu tot ce spui.
Cat despre efectele cazului, nu pot spune decat ca pe zi ce trece sunt tot
mai dezarmante…
ApreciazăApreciază
223.
inscrierii in directoare manual | 28 noiembrie 2010 la 00:45
Hey admin, thank you very much for providing this blog post. I found it superior. Cheers, Taj!
ApreciazăApreciază