Justiţia lor
9 iulie 2009 at 10:53 noradamian 65 comentarii
Magistraţii din România fac grevă. Secătuit de criză şi de neîntrerupta risipă , cu buzunarele aproape goale, statul pare sub asediu. „Dreptul” lui, al statului, o minge la piciorul magistraţilor. Cum şi fluierul e tot la ei, magistraţii români au decis în unanimitate că „dreptul” înseamnă -de fapt şi de drept- că peste „salariile de salarii”, mai au dreptul şi la nişte „sporuri de sporuri”! Aproape tot atât de barosane cât şi salariile! Altminteri sunt ferm hotărâţi să lase ţara-n off-side. Ei, dar e şi asta un început de reformă! Tribunalele goale ar putea fi cumpărate de patriciu, că tot a trecut de la rompetrol pe imobiliare, iar dreptatea vândută la „litro” de analişti, ştirişti, şi , mai ales, de comisiile de anchetă, în direct! Justiţia ar intra rapid pe profit, cât rating, atâta câştig! Ca urmare mogulii le-ar asigura pivnicerilor justiţiei salarii astronomice, cam la nivelul celor de moderatori de talk-show-uri. Patronul ar trece apoi, însfîrşit, la o reformă serioasă a justiţiei, optând pentru cel mai convenabil proiect, desigur în urma unor licitaţii corecte, organizate de oamenii realităţii. În funcţie de numărul de duşmani învinuiţi, calitatea politică a împricinaţilor şi preţul ofertat, activitatea în sine va deveni cel mai înfloritor bussines din România modernă. Casa de avocatură „ciutacu şi badea” ar duce la lansarea Antenei 5, un nou canal de succes. Ar urma Can-Can xxx, Extra Sexy Click, şi altele, o adevărată explozie de noi publicaţii, care, pe lângă faptul că ar da un plus de valoare companiei Media-Justice S.A. ar asigura şi locuri de muncă decente pentru toţi jurnaliştii de investigaţie a modului cum se câştigă azi, cinstit, o pâine-n România. Tănase şi dinescu vor avea emisiuni mult mai libere şi mai lungi, iar dan diaconescu ar avea un loc asigurat de grefier.
Entry filed under: 7301634. Tags: Compania Media-Justice S.A., dreptatea la litro, magistraţi, pivniceri.
65 comentarii Add your own
Lasă un răspuns
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
dora | 9 iulie 2009 la 11:55
nora,
asta-i!Privatizarea justitiei si primul mare proprietar:Patriciu.Dreptatea lor sa traiasca si noi cateii sa scheunam in continuare ca tot nu ne vom auzi de urletele lor.
ApreciazăApreciază
2.
noradamian | 9 iulie 2009 la 12:18
dora,
accidentul ridzi tocmai a creat o bresa prin care dau navala, fericite, toate rozătoarele statului!
Nu-nteleg! Nu-nteleg cum a fost posibil sa nu fie evaluat la adevarata dimensiune a efectului, nu mai pomenim de cauze! Să nu fie prevenit, sau rezolvat in timp util.
Ce gandire politica e aia sa preferi sa mori cu ridzi-n brate? Mai pot ei acuma sa vorbeasca de bani risipiti? De firme prin care se sifonează bani de la stat? Bani proveniti de la noi? De lupta cu coruptia? De responsabilitate? Si chiar de jurnalistii vanduti mogulilor? Cu ce efect?( pentru ca toate astea au drept tinta electoratul, NU?)
De acuma tot razboiul politic se va desfasura pe tabloul asta!
ApreciazăApreciază
3.
noradamian | 9 iulie 2009 la 12:43
Birul: http://www.realitatea.net/patru-societati-aflate-in-subordinea-ministerului-economiei-au-majorat-semnificativ-salariile-directorilor-cu-contracte-de-mandat_558277.html
Altul:http://www.mediafax.ro/social/cum-a-reusit-seful-curtii-constitutionale-sa-lucreze-17-ore-din-24.html?1688;4625877
Si inca unul: http://www.ziua.ro/display.php?id=255534&data=2009-07-09: Nemirschi si fina lui au praduit 500.000 euro
ApreciazăApreciază
4.
fini | 9 iulie 2009 la 13:53
🙂
ApreciazăApreciază
5.
noradamian | 9 iulie 2009 la 14:02
Servus fini!!!
🙂
ApreciazăApreciază
6.
dora | 9 iulie 2009 la 14:19
nora,
e o mica inexactitate aici.Firmele sunt private.Pe cine sa angajezi daca nu firme care au mai lucrat cu directiile de turism si sport.Nu Ridzi le-a inventat,ea a preluat 4 directii care de ani buni activeaza in domeniul sportului,cu oameni priceputi in manarii si care de mult si-au ceat reteaua mafiota.Nu inghid deloc galusca cu responsabilitatea politica.Ce-ai fi vrut?Sa-i mazileasca pe fostii liberali si pesedisti bine insurubati in sistem?Si asa s-a vorbit de epurarea pe criterii politice.N-am fost sigura,dar acum stiu ca este o lucratura liberala.Madam Gorghiu(amanta lui Olteanu) si presedinta comisiei parlamentare de ancheta care a si dat verdictul de incepere a urmaririi penale,fara incheierea investigatiei.Imi este indiferenta Ridxi,nici simpatica,nici antipatica.Vei vedea ca este o victima,toate demersurile ei de audit,de adrese catre organe financiare de profil au fost nesocotite si s-a mers pe distrugerea ei,a pedeleului,a lui Boc si in final a lui Basescu.Aplecarea cu usurinta numai la iresponsabilitatea ei nu este concludent.Nu facem decat sa sprijinim nerespectarea principiilor statului de drept,aplaudarea justitiei ce se face de ziaristi,televiziuni si oameni care se pricep la toate pentru toti.
ApreciazăApreciază
7.
dora | 9 iulie 2009 la 14:23
nora,
inca ceva:de la bun inceput au fost atacate cele doua ministere cu EU si Ridzi,sa numai vorbesc de bascaliile la adresa lui R.Anastase de marele jurist A.Nastase cel cu 00 deja clocite.
ApreciazăApreciază
8.
dora | 9 iulie 2009 la 14:27
fini,
pe unde esti scumpico? Povesteste cum iti merge! 🙂
ApreciazăApreciază
9.
noradamian | 9 iulie 2009 la 15:01
dora,
In primul rand e o greseala de management a guvernului, din start, daca si-a ales ministrii pe alte criterii decat cele de performanta si experienta profesionala,mai ales in conditiile politice si economice actuale.
Dincolo de judecatile televizate, in raport sunt date din acte care probează modul in care s-au angajat cheltuielile, elementele care arata sau nu daca licitatia e trucata, traseul banilor si unde s-au pierdut. Toate acestea aprobate de semnatura dumneaei, ceea ce o face responsabila.
De fapt nici n-am avut vreme si rabdare sa urmaresc vorbăraia televiziilor.
Singurele voci cu care am fost de acord in totalitate, ca si in alte dati pe alte subiecte si alti subiecti, au fost doar din presa:
Monica Macovei, Tom Galagher, Daniel Iancu( tot de la RL) Cristian Preda, Rodica Culcer si Andreea Pora.
Niste jurnalisti care nu prea par usor de manipulat si nici in serviciul mogulilor.
Sau, ma-nsel?
Cat despre pericolul ca sa ne trezim cu un geoana pe cap, vina trebuie cautata in alta parte. La cine trebuia sa vegheze la astea si sa le previna, Galceava de pe bloguri in legatura cu asta e inutila.
Oricum, chiar daca am tintit spre rechinii penelistopesedisti de cate ori era cazul, nu m-as simti deloc confortabil, in schimb, ca „scutier” a lui ridzi.
Am senzatia ca aceia pe care i-am sustinut si aparat n-au fost prea corecti cu noi. De fapt ei sunt datori, in primul rand, sa ne slujeasca si sa ne apere! Cam asta e si intelesul cuvantului de „ministru”
Pana acum in cei 20 de ani n-am simtit ca sunt preocupati de asta! Cu foarte mici exceptii.
Nu defilezi cu ridzi cand ai promis tepe in Piata Victoriei
ApreciazăApreciază
10.
fini | 9 iulie 2009 la 16:27
Servus Ina,
sunt la Londra.Ma tem ca nu am timp sa-ti prea scriu.Intru cate putin. Poate cand ma intorc
ApreciazăApreciază
11.
dora | 9 iulie 2009 la 17:13
ok fetelor!
Eu ma duc sa citesc despre limbajul gesturilor.Poate mai invat si eu cate ceva.
ApreciazăApreciază
12.
bibliophyle | 9 iulie 2009 la 17:16
Salut 🙂 Intr-o carte veche cat lumea, scrie:
„fata generatiei este identica fetzei judecatorilor ei” aprox. 1900 i.Hr.
Cat de ADEVARAT!
ApreciazăApreciază
13.
noradamian | 9 iulie 2009 la 18:28
Dora,
interesante şi placute la citit cărtile profesorului Peter Collett pe tema asta!…
ApreciazăApreciază
14.
noradamian | 9 iulie 2009 la 18:30
bibliophyle,
salut!
A fost, este si va fi adevarat ce scrie Acolo.
Fără respectul legilor in primul rand de catre cei ce le fac pentru bunul mers al societatii si de cei care le aplica pentru bunul mers al societatii ( asa ar trebui) societatea decade.
Episodul de azi spune totul despre tagma.
Pe potriva mediului oligarhic din care, cu putine exceptii fac parte si pe care-l sevesc. De unde dispretul fata de situatia dificila a societatii si convingerea lor ca li se cuvin privilegiile pe care tot ei si le-au hotarat.
ApreciazăApreciază
15.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 19:23
Ancora,
ma duc sa te/va citesc
🙂
ApreciazăApreciază
16.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 19:45
I-as impusca pe magistratii care cer drepturi la nesfirsit si NU fac treaba..
i-as impusca pe toti care ne duc inapoi!!!
cu rosii
🙂
si nimeni nu se apleaca asupra problemelor din firmele private, care incep sa agonizeze cu angajatii aruncati din ce in ce mai multi pe drumuri,
adica in somaj…
ne ridzuim,
ne …………
dar stam pe loc!
ApreciazăApreciază
17.
noradamian | 9 iulie 2009 la 19:49
skorpion,
justitia noastra nu sta pe morala!
Societatea noastra e rupta de valorile fundamentale!
Gastile politice-si arunca -n ochi pacatele una alteia!
Asta la ce poate sa duca?…
ApreciazăApreciază
18.
noradamian | 9 iulie 2009 la 19:54
Chiar si felul de exprimare curent al oamenilor demonstrează cam cum stam cu aprecierea fata de ce e bine si ce e rau.
De pilda, expresia:
” e adevarat ca X e hot, dar a mai si facut ceva”
Asta inseamna palierul de sus!
Pe palierul de jos:
„a furat si nici n-a facut nimic”
Pe toate palierele, prezent: „a furat”
ApreciazăApreciază
19.
clemycali | 9 iulie 2009 la 19:56
Buna seara, buna seara.
@dora, Ridzi este victima propriei prostii. Asta in primul rand. Daca idioata isi dadea demisia rapid nu se mai ajungea la tot circul asta si la cele doua raporturi paralele ale comisiei de ancheta. Si aici, trebuie sa spun, ca PDL a mai pierdut un punct. de ce trebuiau sa intocmeasca un raport separat oarecum favorabil madamei eu n-am sa inteleg niciodata.
@nora, nu mai pot sa vorbeasca de nici un fel de bani risipiti iar contractul Sterling a fost un glont aruncat de pomana, cu sesizarea DNA. O tentativa iditoata de a se acoperi un scandal cu unul mai mare. N-a iesit ptr ca nu avea cum sa iasa. Atata timp cat ei o au pe MIR.
ApreciazăApreciază
20.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 20:01
JUSTITIA DIN ROMANIA STA PE UN SAC DE BANI !!!!
am ajuns la concluzia ca romanul este un tip foarte foarte egoist….
mi-aduc aminte ca in zorii anilor 90, imediat dupa 1989,
visam ca Ro sa se refaca precum Japonia, Germania de dupa WW2,
visam cai verzi pe pereti…
visam ca oamenii sa se mobilizeze……………si sa refaca Ro ca Japonia,
sa renastem ca pasarea phoenix
(ti-am mai spus ca am fost un mare idealist?????)
dar ti-ai gasit ca visele mele sa devina realitate…
au inceput sa se returneze nu stiu ce fonduri platite de salariati pina in 1989,
apoi vinzarea apartamentelor, in care locuiau, pe semintze…
etc…
pe de o parte haita securista-postdecembrista-fostactivista PCR a jefuit tara,
vreo 100 miliarde euroi smulsi din Ro
pe de alta parte si cetatenii au ciugulit fiecare de unde putea:
– tevile de la irigatii furate si duse acasa;
– padurile recapatate defrisate nu numai de mafioti, ci si de proprietarii individuali;
– livezile primite inapoi desfiintate in proportie de 75% intre 1990 si pina azi;
– CAP-urile vandalizate,
– fabricile furate de directori, dar si de catre muncitori…pina la cuie si fire de cupru…
etc..
concluzie:
romanul este fantastic de egoist,
nu este capabil sa se mobilizeze pentru altul, pentru altii, pentru societate,
pentru tara… parerea mea: nu da ! nu da in mine
🙂
pentru el nu exista decit cotetzul lui supraetajat (apart. la bloc)
casa din batatura,
si scuipatul din afara casei….
probabil asta s-ar numit ca nu are simt civic…..
ApreciazăApreciază
21.
noradamian | 9 iulie 2009 la 20:01
clemy,
servus!
Si mai inseamna inca ceva:
ca aceia putini, pe care-i numeri pe degetele de la o mana intrati de curand spre bucuria noastra in PDL, de cum s-au inregimentat s-au metamorfozat! Ma refer acuma exact la Sever Voinescu.Ma gandesc daca era in afara partidului si daca MIR era la pesede, ce i-am mai fi citat acum articolele, ce link-uri ne-am fi trimis!
ApreciazăApreciază
22.
clemycali | 9 iulie 2009 la 20:04
@wow, nora, absolut exact.
ApreciazăApreciază
23.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 20:04
Nora,
nu cumva il nedreptatesti pe Sever Voinescu?
ApreciazăApreciază
24.
noradamian | 9 iulie 2009 la 20:09
skorpion,
S.V e unul din reperele valorice culturale, de ani de zile ca sa vorbesc in termeni foarte băţosi.
Acum e la unison cu aceia de la partid. Nu stiu cum ii cheama. Nu cred ca-l vom auzi spunand altceva decat au hotarat ca TREBUIE spus, indiferent de ce crede el personal! Pentru ca a fost singurul care a avut o tentativa de a-si lua rolul in serios( altfel decat boul de boureanu, scuze) si a revenit in rand!
(Dreeeepti! :()
ApreciazăApreciază
25.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 20:12
Nora,
poti sa intri in detalii?
pentru ca habar nu am despre ce este vorba.
concret, please!
ApreciazăApreciază
26.
clemycali | 9 iulie 2009 la 20:12
@skoripion, absolut deloc. Membri PDL din comisia de ancheta au gresit fundamental cand au aparut cu un raport paralel fata de cel al comisiei. Este exact metoda pe care a intemeiat-o PSD:cea a raportului paralele astfel incat concluziile sa fie diluate. Nu era cazul sa se apeleze la trucul asta ieftin in cazul MIR. Daca decizia comisiei era unanima, probabil ca Boc si partidul si-ar fi luat inima in dinti si ii suspendau deja sprijinul politic, adica ii fortau demiterea. Se vede treaba ca nu au nici curajul asta.
ApreciazăApreciază
27.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 20:16
NU vad de ce Boc nu are sau nu ar avea curajul demiterii acestei cucoane mult prea necoapte pentru locul unde a ajuns…
si mai mult ma mira faptul, ca ministrii pedalisti nu au fost totusi instructati, instruiti inainte de a prelua ministerele, fratilor, fiti atenti, fiti vigilenti, sa nu va prinda dracu ca faceti ceva ilegal, imoral… mai ales imoral ca va maninca insisi pedalistii nostri…
ApreciazăApreciază
28.
clemycali | 9 iulie 2009 la 20:21
@skorpion, te rog, nu te face ca nu intelegi. E jenant. Candidatura EBA este pana la urma la originea acestui scandal. Si ce e si mai greu de acceptat este ca in loc sa se rezolve tarasenia asta cu concertele rapid si eficace, PDL, s-a lasat tarat in mocirla singur. Nu cred ca e nimeni la ora actuala in Romania care sa sa nu se intrebe de ce nu a fost demisa pana acum MIR si sa nu incepa sa faca legaturile cu EBA. Si cand te gandesti ca daca MIR era demisa sau demisiona acum 2-3 sapatmani nu se mai ajungea aici.
ApreciazăApreciază
29.
noradamian | 9 iulie 2009 la 20:29
Skorpion,
intr-o societate de gasti, justitia magistratilor grevisti e paralela cu societatea.
Relatiile ei oculte cu clanurile, n-avem cum le stii, doar ghici, cand si cand.
Gastile politice rezolva problemele intr-un fel de skanderbeg.
Noi suntem spectatorii.
Justitia e doar invocata, ca o sperietoare, din cand in cand.
ApreciazăApreciază
30.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 21:11
de acord cu no. 29 /Nora…
ce sa nu inteleg, clemy?
no. 28
adica demiterea lui ridzi de catre boc, i-ar fi creat acestuia probleme din partea lui Basescu?
sincer ma indoiesc….
madama trebuia demisa demult si oricum demisa/nedemisa rahatul s-ar fi scormonit pina in ceruri….
sa nu uitam sintagma „atacati-i !” proclamata de pesedisti si pusa in practica de patriciu….
vor urma si altele si altele ………vinovati sau nevinovati……… in intentia clara de a-l desfiinta pe Pirat pina la a Nu candida sau a nu reusi la prezidentiale.
ApreciazăApreciază
31.
dora | 9 iulie 2009 la 21:11
clemy,
Bocut a avut curajul sa intervina cu un tel.in emisiunea Cretuleascai si s-o spurce pentru ca dezinformeaza ascultatorii.Lupta este atat de dura si de nedreapta,incat eu ii inteleg pe pedelisti ca trebuie sa-si apere onoarea si sa fie altfel decum sunt ceilalti.Nu uita ca acea comisie majoritara are componenta 322 si doar 5 sunt pedelisti.Ei n-o apara pe MIR,dar au cerut sa se definitiveze ancheta si sa n-o intrerupa cand erau in vizor tocmai vinovatii cu cheltuirea banilor.E vorba de subcontractanti ,de cei ce detin reteaua afacerilor din sistem de ani buni.
ApreciazăApreciază
32.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 21:14
DORA,
ce dezinformari a facut javra de cretuleasca???
ApreciazăApreciază
33.
dora | 9 iulie 2009 la 21:15
skorpion,
adevarat graiesti.Tocmai aceasta tactica demolatoare am scapat din vedere.De asta n-am fost de acord cu voi.Prin demiterea madamei,prea devreme nu se rezolva nimic.Ar fi jubilat pentru marea reusita-psd+pnl+udmr si ar fi continuat cu alti ministri si altii,ceea ce vor face in curand.Sa nu ne lamentam atunci.
ApreciazăApreciază
34.
clemycali | 9 iulie 2009 la 21:23
@dora, de ce nu vrei sa vezi cat de mult rau a facut taraganarea trecerii madamei pe linie moarta?
ApreciazăApreciază
35.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 21:25
DE ACORD cu clemy, ca s-a taraganat nepermis de mult,
pe ce s-o fi bazat????
oare sa fi fost doar prostie????
ApreciazăApreciază
36.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 21:27
DORA,
32
AI putea sa-mi raspunzi??
mersic
ApreciazăApreciază
37.
noradamian | 9 iulie 2009 la 21:28
dora,
sistemul n-a inceput cu ridzi!Asa era si pana atunci si asa e si la alte ministere!
Ea s-a dovedit veriga slaba din PDL. Si-a pus 7 oameni de ai ei, a schimbat si contabila sefa, si-a pus un om de al ei la sacul cu bani, dar tot au fost destui care stiau ce face. A schimbat si sefii DJTS-urilor din teritoriu cu tot felul de loaze care n-aveau nimic cu sportul dar aveau sarcini pe linie de partid pentru europarlamentare. Baietii harsiti in rele din minister au mirosit-o, au stiut ca e proasta si au asteptat sa calce pe bec. Evenimentul s-a petrecut in 2 mai( singura ei actiune dupa 6 luni)acuma stim cam ce a fost. Nu-i mai buna nu-i mai rea decat alte rozatoare din ministere. Doar ca reprezinta singurul partid in care aveam cat de cat oarecare incredere, asta mai mult din pricina lui Basescu.Si, cu cat o apara mai mult dupa toate astea, cu atat se duce mai degraba-n jos! Asta-i toata chestia. In plus, daca nu cu mult timp in urma unii din ministrii lui tariceanu au fost zburati pentru chestii care nici macar n-aveau legatura cu banii publici( adu-ti aminte, de pilda, de cauzele pentru care a fost demis cioroianu, minore in raport cu ce i se imputa lui ridzi si ce porniti eram contra lui! Si nu numai el) atunci nu vad de ce ridzi ar trebui tinuta ca pe moaste! Nu mogulii au produs raul, ei doar au profitat din plin! Si or sa mai profite, asta-i necazul.
ApreciazăApreciază
38.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 21:59
pe cioroianu cine l-a demis?
tariceanu?
am uitat si nu mai stiu…
in rest de acord, ca s-a profitat cu mii de buzdugane…
daca mogulii „ar fi profitat din plin” si cu:
tariceanu
patriciu,
voiculescu,
etc
etc
vintu…..
cred ca am fi trait in alta tara..
ApreciazăApreciază
39.
noradamian | 9 iulie 2009 la 22:06
skorpion,
corect!
ApreciazăApreciază
40.
dora | 9 iulie 2009 la 22:36
nora,
incerc sa inteleg ce se intampla.Si crede-ma ca mie nu-mi place.Nu stiu cati oameni a adus Mir la minister,dar stiu ca majoritatea sunt vechi din directiile de profil existente de ani buni.Ca a reprezentat veriga slaba sunt de acord.Tocmai din acest motiv nu m-am grabit cu lapidarea;n-a stiut sa minta si sa foloseasca tertipurile obisnuite ale mafiotilor.Atata timp cat Iliescu,Nastase,Voiculescu,Tariceanu,Patriciu,Seres,Pacuraru, Remes si multi altii sunt spalati si apretati de stralucesc de curatenie,eu nu particip la demolarea unei tinere chiar prinsa pe picior gresit ,din lipsa de experienta.Atata timp cat ii aud pe erevani si ciutaci mintind si manipuland,facand din tantar armasar,ascunzand pe adevaratii hoti din aceasta tara si lovind neintemeiat in premier si presedinte,nu renunt la apararea alor mei.N-am nici o legatura cu afaceristii,cu politicienii ma calauzec doar dupa bunul meu simt.Fac poate un compromis inacceptbil pentru voi,dar atacurile revigoratului 322 ma face sa fiu atat de incapatanata.
In seara aceasta am ascultat cum doi pedelisti importanti Boc si Videanu au intervenit in forta sa dezvaluie jocul murdar al mogulilor.Ataca furibund toti politicienii aruncati in batalia pentru toamna.
ApreciazăApreciază
41.
dora | 9 iulie 2009 la 22:41
skorpion,
am spus mai sus ce cred eu.Stiu ca nu prea conteaza ce cred eu,sunt prea mica pentru un razboi atat de mare.Eu sustin ca,indiferent cu MIR sau nu,atacul se declansa oricum.Si vei vedea astia nu se opresc.De ce dosarele grele sunt uitate pur si simplu?
ApreciazăApreciază
42.
orangeskorpion | 9 iulie 2009 la 22:48
dora,
40
sint perfect de acord sa-ti exprimi punctul de vedere,
mai ales ca este onest si franc…
si poate totusi ai tu dreptate///
totusi, imi povestesti si mie ce auspsu videanu si boc la tv????
danke
ApreciazăApreciază
43.
noradamian | 9 iulie 2009 la 22:54
dora,
chestiunile legate de „oameni” le-a spus si ea( a si dat vina pe ei si a gresit cu chestia asta) si nu-s deloc secrete!
Acuma războiul se desfăsoara in massmedia, unde-n alta parte! Cat timp e ridzi acolo razboiul se focalizează pe ea. Dovezile sunt suficiente ca sa fie mediatizata non stop ca simbol al coruptiei si iresponsabilitatii. Nimeni nu mai sta sa se uite in urma,sa faca comparatii, sa discearna intre nuantele de jeg. Chestiunile actuale sunt cele care interesază si determina soarta acestui mizerabil razboi!
Un război care, daca n-ar fi fost cucoana asta nu l-ar fi deranjat pe Basescu, ba chiar i-ar fi si ridicat cota, asa cum s-a intamplat tot timpul de vreo doi ani incoace, pana la momentul ridzi!
„Calcaiul lui Ahile” insa, a schimbat sensul lucrurilor, oricat ne-ar supara chestia asta.
Poate o fi si ceva bun din vânarea asta reciprocă, mai ies mizeriile la iveala si incepe sa se inteleaga ca cine are acces la bani publici si nu-si da seama de importanta acestei raspunderi, risca sa se mai si arda…
ApreciazăApreciază
44.
noradamian | 9 iulie 2009 la 22:56
Da si ai dreptate,intarzierea, nehotararea, lipsa de curaj costa: in faza asta e posibil ca incendiul sa se intinda!
ApreciazăApreciază
45.
clemycali | 9 iulie 2009 la 23:34
@dora, Boc si Videanu or sa vorbeasca singuri si fara nici un impact vis a vis de opinia publica atata timp cat MIR ramane neclintita in post ca moastele Sfintei Paraschiva. Atata tot. Ca madam MIR este proasta nu cred ca mai poate cineva nega. Ca in prostia ei nu a inteles cat rau face ca se cramponeaza de scaun poate ca iarasi este adevarat. Dar ca PDL si Boc nu au fost in stare sa se descotoroseasca de ea in tot acest timp este de neacceptat. Nici macar acum, in ceasul al 12-lea, nu au fost in stare sa ia taurul de coarne. Iti spun eu ce trebuiau sa faca joi:membrii PDL din comisie sa voteze raportul, nu sa iasa cu un raport paralel in care sa incerce sa dreaga busuiocul, iar ulterior acestui vot, sa se convoace rapid conducerea partidului care sa-i fi retras sprijinul politic madamei. Asta trebuia facut iar lui Basescu, daca el este cel care o tine in brate, trebuia sa i se spuna franc in fata:ori partidul ori te descurci singur in alegerile care urmeaza.
ApreciazăApreciază
46.
dora | 9 iulie 2009 la 23:45
nora,
Videanu s-a infuriat pentru ca i-au pus in carca lucruri pe care nu le-a facut;legat de avere.Nu prea sunt dovezi,numai supozitii.La fel si cu Bocut.L-au facut mincinos ca una hotareste si pe ascuns imprasie cu banii in guvern.Asta l-a determinat sa intre in direct si sa ceara socoteala de ce numele sau este pus in legatura cu declaratiile de avere ale oamenilor din regii si directii.
ApreciazăApreciază
47.
dora | 9 iulie 2009 la 23:52
Ceea ce sustin pedelistii este corect.Vinovatia nu poate fi decisa nici de presa nici de parlamentari.Asta e cea mai mare lovitura data statului de drept si principiului separatiei puterilor in stat.Acum se vehiculeaza ideea ca DNA a primit ordin de la Cotroceni sa amane ancheta.De unde si pana unde scot ei asemenea bazaconii?
Nu vreau sa se dea verdicte de adversarii politici.Liberalii au declansat scandalul sa fie estompat efectul afacerii Sterling.
Sa ma slabeasca cu bunul simt cei din presa.
ApreciazăApreciază
48.
noradamian | 9 iulie 2009 la 23:55
clemy,
oamenii astia chiar par a-si fi pierdut busola!
😦
ApreciazăApreciază
49.
clemycali | 9 iulie 2009 la 23:58
@dora, dora, ptr numele lui Dumnezeu de ce nu vrei sa vezi realitatea in fata? De ce nu vrei sa intelegi ca cu fiecare zi care trece si MIR ramane pe scaun sansele lui Basescu la un nou mandat scad? Ce nu se stia la PDL? Ca presa e ticaloasa si vanduta? Ca PSD si PNL vor profita de cea mai mica greseala ca sa faca tapaj? Daca lucrurile astea nu se stiau la PDL atunci isi merita soarta. Dar daca se stiau si totusi au lasat tot scandalul asta sa treneze aproape o luna eu ce concluzie pot sa trag? Iar prin prezenta continuaa a madamei in prim plan PDL a pierdut doua ocazii uriase de a marca puncte importante:prima moment cand coalitia 322 l-a ferit din nou pe Nastase de justitie si al doilea acum cateva zile cand a inceput ancheta penala in cazul Sterling. Daca MIR isi dadea demisia in ziua votului ptr Nastase, nu mai aveau nici ce comisie parlamentara sa faca (obiectul comisiei nu mai era oricum in functie), nu mai aveam parte nici de circul mediatic din comisie iar PSD si PNL ramaneau fara chiloti in cazul Nastase. Din nou. Avantaj PDL si Basescu. Iar cazul Sterling nu mai poate fi discutat ptr ca omul simplu va crede ca s-a declansat ancheta ptr a se acoperi scandalul MIR.
ApreciazăApreciază
50.
dora | 10 iulie 2009 la 00:01
clemy,
gresesti daca crezi ca Base are vreo legatura.
Crede-ma ca daca mie mi s-ar face o nedreptate si nu mi s-ar dovedi ca am furat si eu as proceda la fel.M-am luptat pentru mult mai putin pana mi-am castigat dreptatea proprie,indiferent daca a fost conducerea scolii sau administratia blocului unde locuiesc.Am castigat procese de calomnie si impunere arbitrara la cheltuieli si am facuty-o singura,fara avocati.Sunt o luptatoare.Urasc nedreptatea si fac orice ca sa ma apar.Si cand ma gandesc ca am facut-o si intr-o vadita atmosfera de misoginism……sunt si mai solidara cu femeile din guvern.
ApreciazăApreciază
51.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:01
dora,
sustin lucruri teoretic corecte, sa zicem,dar continuand sa faca parada de principii dupa toate cele scoase la iveala,practic, se expun pe ei!
De acum vor fi mult mai vulnerabili si mai atacati! Odata ce haita a simtit punctul slab, or sa atace fara retinere, oricum numai sa muste! era previzibil! Nici Elena din Troia sa fi fost si nu merita atata inclestare.
Asta am tot repetat si eu si Clemy. Doar daca demonstrau fermitate si integritate puteau trece hopul. Acum sunt intr-un punct critic. Nici cum nu mai iese bine.
ApreciazăApreciază
52.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:02
@nora, ptr ca madama nu se da dusa iar Basescu nu pune piciorul in prag fiind probabil santajat de tuta. Normal ca sunt disperati si nu mai stiu ce sa faca. Iar PDL si Basescu nu vor reusi sa faca nici un gest spectaculos ca sa se repozitioneze atata timp cat au ghiuleaua asta de picior. Si cel mai marginit strateg politic le poate spune asta. Nu trebuie sa fi James Craville sau Dick Morris ca sa-ti dai seama de asta.
ApreciazăApreciază
53.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:07
@dora, eu sunt solidara cu cine merita, indiferent de sex. Iar MIR este departe de a fi nevinovata in toata situatia asta. Si daca vrei iti dau exemplul Monei Musca care ptr ca situatia ei facea rau partidul si-a dat demisia din Guvern si ulterior din Parlament. Nu s-a cramponat de nimic.
Asa ca nedrept sau drept atacul asupra MIR pana la urma nu mai are importanta. Iar daca madama ar fi fost o culme a competentei si inteligentei poate ca i-as fi gasit circumstante atentuante. Nu este insa cazul. Sa pastram anumite proportii, sa ne punem comprese reci pe frunte si sa vedem care este iesirea cea mai onorabila ptr ca, asa cum a spus nora, s-a atins punctul critic. Daca PDL nu o usuieste in urmatoarele 24-48 de ore, iti garantez ca daca asteapta decizia DNA, ii gaseste toamna cu ea in guvern si Basescu pierde alegerile. Iti dau in scris asta.
ApreciazăApreciază
54.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:08
Eu am inteles perfect, clemy.
Imbârligata situatie!
Niciun dusman nu putea sa le incalceasca mai urat!
Rodica Culcer spunea parca in REV. 22, ca buturuga asta e pe cale de a le rasturna carul cu ei toti … 😦
Si nu numai ea.
ApreciazăApreciază
55.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:12
@nora, tata are o vorba: sa nu te pui cu rpostul ptr ca are mintea odihnita. Asa si cu idioata de MIR. Proasta, incapatanata si prietena cu alta proasta al carui merit e ca e fata lui Basescu. Si uite cum o idioata i-a dat nas altei proaste si de aici toata tarasenia. Sa nu-ti vina sa-ti iei lumea in cap? Ca Videanu si Boc urla acum si se rastesc in direct la moderatori tv de trei parale este absolut inutil. Sa fie lei si viteji si sa puna dracului capat cirucului asta intai.
ApreciazăApreciază
56.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:14
@nora, eu stiu ca tu intelegi, eu incercam sa-i explic dorei ca timpul solidaritatii a cam trecut in cazul MIR si ca trebuie trimisa la plimbare urgent si degraba.
ApreciazăApreciază
57.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:14
As fi vrut sa scapam de subiectul asta de cosmar, dar nu ne lasa el pe noi.
In fine, sunt destule nelinisti pe sus si capete care sa le gaseasca o rezolvare.
Noapte buna, dora!
🙂
O zi frumoasa, clemy.
🙂
ApreciazăApreciază
58.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:16
@multam de urari nora. Vise placute.
ApreciazăApreciază
59.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:17
clemy,
nu m-am uitat la tv, pana acuma incercau sa-i tina de o parte de public, acuma o sa-i invite si o sa fie tot mai obraznici! Si asta e previzibil! Iti vine sa strigi dupa ei ca la fotbal cand vezi pe unii ca adorm pe teren sau dau mingea-n bara!
ApreciazăApreciază
60.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:24
@nora, este absolut normal. Ptr ca sunt incoltiti si nu stiu cum sa iasa din tarasenia asta si ofera un spectacol jalnic. Iar romanul se uita si isi zice:”ia te uita in cine am avut eu incredere”.
ApreciazăApreciază
61.
dora | 10 iulie 2009 la 00:25
Noapte buna ! 😆
ApreciazăApreciază
62.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:28
clemy,
exact! Nimic mai suparator decat aceasta postura de oameni care dau din colt in colt si par a nu gasi nici o iesire! 😦
ApreciazăApreciază
63.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:30
Noapte buna, dora!
😀
ApreciazăApreciază
64.
clemycali | 10 iulie 2009 la 00:33
Noapte buna dora, noapte buna nora. Somn usor si vise placute fetelor. Ne mai citim maine cand poate da Dumnezeu sa auzim vesti bune. Cel putin asa sper. 🙂
ApreciazăApreciază
65.
noradamian | 10 iulie 2009 la 00:35
Sa speram, Clemy!
Pe mâine.
🙂
ApreciazăApreciază