Danger!

10 iulie 2009 at 19:53 138 comentarii

In 22 iulie  va veni Raportul pe justiţie. Adică exact  peste 12 zile,  Comisia Europeană  va prezenta „Raportul privind evaluarea implementării mecanismului de cooperare şi verificare a justiţiei şi luptei anticorupţie din România”. Cum greva magistraţilor, în plină desfăşurare cu concursul structurii cesemiste,  tocmai a barat şoseaua europeană, acţiunea  se dovedeşte a fi  nu numai un mijloc de presiune cu scopul de a-şi menţine privilegiile neruşinate, ci şi prilejul optim de a obstrucţiona drumul spre independenţă al justiţiei, de a-i mai pune un rând de  cătuşe, exact când era la un pas de eliberare!
Pe vremea lui Ceauşescu, mi-aduc aminte, într-un judeţ al ţării fruntaş între fruntaşe la cantitatea de carne furată, fiindcă în tagma măcelarilor din zonă nu se mai găsea niciunul nefurăcios, pentru a mai diminua cât de cât fenomenul, s-a găsit o soluţie salvatoare: „importul” de ciontolitori şi cârnăţari din alte judeţe.
În magistratura autohtonă însă cred că acest procedeu n-ar face mare lucru.  Oricât i-ai roti dintr-un judeţ în altul, tot imaginea judecătoarei din dolj cu fiola iese la developat (tare trist pentru aceia dintre ei care-şi respectă profesia)
Şi apoi, din altă parte, de unde?… Din „Europa” oamenilor  lui Țiriac, aceea pe care distinsul vânător ne-o vântura mai an pe post de bau-bau în ameninţările la adresa Monicăi Macovei?… (Macovei, v-o amintiţi, o persoană „redusă” care se-ncăpăţânase să schimbe sistemul… care nu pricepea-n ruptul capului că legea trebuie să fie mumă pentru fiul nababului… și, în general, pentru toţi cei cu bani şi relaţii) … Sau, din planeta financiară a lui Patriciu, oligarh celebru pe bani publici, care, printre vălătucii de fum, ne explica, nu demult,  faptul că intrarea noastră în clubul european ar trebui, dacă nu stopată, cel puţin amânată?… Aprobat  în manevre şi idei de Vântu cel cumpărător de conştiinţe la kilogram?…
Iată, că învăţăturile maeştrilor privind tehnicile de încălecat statul le strepezesc dinţii tranşatorilor de dreptate.  La nevoie nu le stă în cale nici Europa. Mai ales  că, un moment ca ăsta cu atâtea stricăciuni benefice produse de ciclonul ridzi,  cum par să filozofeze penalii transpartinici, nu trebuie ratat…

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , .

Duhuri blânde pe dealuri: o carte nou-nouţă scoasă de sub tipar… Duhuri blânde pe dealuri

138 comentarii Add your own

  • 1. dora  |  10 iulie 2009 la 20:34

    nora,

    trebuie sa zic o ancora!

    Abia m-am intors din padure unde am respirat un aer curat si m-am jucat cu Kino.Am cules din nou un cos de ciuperci si ma asteapta sa le pun in cratita.Nu asteapta prea mult ca sunt amentate de invazia de viermisori.Dupa ce termin operatiunile ce se impun,revin bucuroasa si curioasa la cele ce veti produce din inimioara voastra plina de simtire. 🙂

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  10 iulie 2009 la 20:38

    Servus Dora,

    🙂

    simt de aici mirosul! Mmmm 🙂

    Apreciază

  • 3. clemycali  |  10 iulie 2009 la 20:56

    @dora, tocanita de ciuperci de padure? Bun, bun. 🙂

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  10 iulie 2009 la 21:01

    clemy,

    servus!

    pe la voi, prin padurile Californiei cresc ciuperci?

    Apreciază

  • 5. clemycali  |  10 iulie 2009 la 21:08

    @nora, prin padurile Californiei creste marihuana mai nou. S-au prins baietii ca climatul semidesertic al Sierra Nevada este propice culturilor de acest gen. Tot timpul dau la stiri ca au mai descoperit o plantatie ascunsa prin padurile nationale. Sunt probleme mari de tot. Asa ca or creste si ciuperci dar cine sa mearga sa le culeaga cand risti sa dai nas in nas cu istetii care isi ocrotesc investitia.

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  10 iulie 2009 la 21:13

    Clemy,

    nu mi-as fi imaginat!

    Si tare neplacut daca asta le transforma in locuri primejdioase.

    Apreciază

  • 7. clemycali  |  10 iulie 2009 la 21:27

    @nora, nici eu. Poti sa-ti dai seama. Mai ales ca noi in Romania, cand vorbim de California ne gandim la Los Angeles, la Hollywood. Si nu ne dam seama ca este vorba de un stat cu peste 30 mil de locuitori si care are o suprafata cobinata egala cu cea a Romaniei si Ungariei. Aproximativ. Cu tipuri de climat diferite si cu forme de relief din cele mai variate.
    Asa ca drumetiile prin munti, si slava Domnului, Californa are munti din belsug, se fac doar in anumite zone ptr ca altfel te poti intalni nas in nas cu ursi, lei de munte si alte fiare pe doua picioare care se ocupa cu tot soiul de afaceri care nu suporta o cercetare amanuntita. Si daca animalele salbatice s-ar putea sa te lase in pace daca sunt satule sau daca nu au pui prin apropiere, baietii destepti s-ar putea sa dovedeasca mai putina intelegere.

    Apreciază

  • 8. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 21:28

    ancora!

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  10 iulie 2009 la 21:31

    Clemy,

    ce imagine distorsionata avem noi de aici asupra acelei fâşii de pamant!

    Pe mine m-au impresionat incendiile din verile trecute cand au ars atatea hectare de paduri cu resedinte luxoase cu tot! Si poate si cu culturi din acelea! Numai fumul ce ravagii o fi facut…

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  10 iulie 2009 la 21:31

    sal skorpion!

    🙂

    Apreciază

  • 11. clemycali  |  10 iulie 2009 la 21:40

    @nora, astfel de incendii se produc in Califrnia anual doar ca problema este acum alta:
    1.s-au construit case unde nu trebuia, in zone in care se stia ca sunt in pericol de incendiu;
    2.casele sunt construite din lemn si placaj, deci sunt extrem de inflamabile;
    3.denistatea caselor a crescut enorm in ultimii ani;
    4.gurpurile ecologiste se impotrivesc sistematic curatarii padurilor de uscaturi prin incendii controlate.
    Asa ca am avut de a face cu un cocktail devastator. Normal ca atunci cand ai vanturi fierbini cu viteze de peste 60 km pe ora focul se raspandeste cu rapiditate. Tine cont ca in California de Sud este o seceta cumplita de cativa ani buni.

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  10 iulie 2009 la 21:46

    Clemy,

    tu unde locuiesti?

    Apreciază

  • 13. clemycali  |  10 iulie 2009 la 22:06

    @nora, eu locuiesc in California centrala, in apropiere de Bakersfield. Ca sa ajung la Los Angeles trebuie sa trec muntii, o distanta aproximativa cu cea intre Bucuresti si Brasov.

    Apreciază

  • 14. dora  |  10 iulie 2009 la 22:08

    nora,

    sa vezi cum se rezolva justitia romaneasca odata cu dosarul penal al Monicai Ridzi.si daca tot vom avea pete de dalmatieni vinovata va fi tot Europa care ne discrimineaza si nu vad cum se face dreptate in tara asta ,cu intreaga suflare:presa,televiziuni,parlamentari,politicieni super profesionisti.Asa sa fie!

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:11

    Clemy,

    presupun ca e o localitate linisitita si cu o clima minunata… 🙂

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:13

    dora,

    cand am scris postarea nu citisem despre nup-ul lui costel iancu. Si culmea , tot in Dolj:

    „Constantin Iancu, fostul director al Agentiei Nationale pentru Imbunatatiri Funciare si fost membru PDL, a fost declarat nevinovat de catre Tribunalul Dolj, in dosarul in care era acuzat de lipsire de libertate, amenintare si constituire de grup infractional.”

    ( articol de pe hotnews)

    Apreciază

  • 17. clemycali  |  10 iulie 2009 la 22:14

    @dora, sunt deja prea plictisita de subiectul MIR. Ce face acum Roberta Anastase la Camera Deputatilor este o strategie a disperarii. Madama sa faca bine si sa-si dea demisia si nu mai tarnosim beleaua asta dupa noi pana incepe campania electorala.
    Asa cum m-a dezamagit profund si Sever Voinescu care filozofa ieri si croseta cuvinte de genul „ca a venit timpul sa se gandeasca ce ar putea face ptr partid”, si alte platitudini dupa ce au ratat in comisie prilejul de a-i forta demisia, prin raportul separat al PDL. Iar DNA nu are cum sa inceapa ancheta penala in 10 zile sau cate mai sunt pana la rpaortul pe tara ptr ca s-ar spune ca au lucrat la ordin politic. PDL e intr-o mare buda.

    Apreciază

  • 18. dora  |  10 iulie 2009 la 22:15

    Simtiti mirosul?Acum se face tocanita ,maine ii pun usturoi si frunze de patrunjel.Am ales cateva palarii frumoase pentru snitele,pe care le fac in unt.Sunt rusule -cyanoxanta,vesca si virescens -cele mai gustoase.

    Apreciază

  • 19. clemycali  |  10 iulie 2009 la 22:16

    @nora, vara tine din aprilie in octombrie si este torida iar iernile sunt blande. Uneori ploiase. Daca temperatura scade noaptea de cateva ori pe iarna in jur de 0 grade se da alarma de parca ar veni era glaciara.

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:19

    Dora,

    m-ai dat gata! Si gastronomic si ca stiinta!

    Pan aici se simte aroma… 😆

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:20

    clemy,

    chestia cu supercaldurile de acolo cred ca nu e tocmai placuta! Pe de alta parte daca iernile sunt blande asta mi se pare tare placut!
    Cum te-ai obisnuit?Ti-a fost greu?

    Apreciază

  • 22. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 22:26

    ce inseamna ciontolitori ???

    Apreciază

  • 23. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:31

    Skopion,

    ciontolesc de ciolane, le curata

    😆

    Apreciază

  • 24. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 22:36

    gata, am inteles….
    si am gasit si originea cuvintului…
    „csont” = se citeste ciont => in lb. maghiara inseamna os, deci curata osul de carne, aha…
    🙂

    of, Justitia,

    am fost un admirator al lui Cristi Danilet; citind insa pe blogul lui Saptamana trecuta magistratii au inceput sa circule la semnat un protest al demnitatii
    :mrgreen:
    prin care solicita ministrului sa isi asume dezastrul financiar in care a ajuns justitia si sa isi dea demisia de onoare.

    sau este C.Danilet pe cale sa ma dezamageasca

    sau

    eu nu mai stiu pe ce lume traiesc….

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:39

    skorpion,

    daca e asa, e o veste trista! Chiar nu-mi imaginam ca si el, in rand cu csm sa lupte pentru mizeria asta… 😦 😦

    Apreciază

  • 26. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 22:44

    continuare pentru tema Justitie:

    Viorel Hrebenciuc cere demisia ministrului Predoiu, acuzandu-l ca este vinovat de situatia din Justitie

    ar fi fost frumos sa se publice salariile magistratilor dar complet:
    salariu de baza + spor de vechime + spor de stress + spor de confidentialitate + spor de toxicitate
    :mrgreen: + spor de X + spor de Y,

    ca sa stim cum dansam…

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  10 iulie 2009 la 22:48

    skorpion,

    ei sunt una din cele sapte categorii care, in ultimii ani si-au atribuit drepturi suplimentare si pensii de exceptie. Dar se vede treaba ca atunci cand e vorba de „bani” sensul cuvantului legalitate nu mai inseamna nimic pentru aparatorii legii! Ca si pentru facatorii de legi din parlament. 😦

    Apreciază

  • 28. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 22:55

    care sint celelalte 6 categorii mentionate mai sus?

    Apreciază

  • 29. clemycali  |  10 iulie 2009 la 22:58

    @nora, cu caldura e ok. Aerul conditionat e lege atat in casa cat si in masina, piscina e in curte, copacii din curte fac asisderea o umbra placuta. Iar ca sa fiu sincera dupa cate ierni grele am indurat in Romania, chiar nu ma supara iernile in care termometrul nu scade ziua sub 15-16 grade, si care arar ajung noaptea in jurul inghetului. 🙂

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:02

    skorpion,

    trebuie sa-mi aduc aminte: parlamentari, armata, magistrati asta stiu precis, dar nu vreau sa continui ca sa nu gresesc! Retin doar ca intr-un articol se vorbea de cele 7 categorii ale nesimtirii si mai retin ca ultima intrata in „clubul privilegiatilor”, in 2007, era casta celor din aviatie.

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:03

    clemy,

    inseamna ca nu ai cheltuieli prea mari cu incalzirea in timpul iernii 😆

    Apreciază

  • 32. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 23:11

    da, ma gindeam si eu….

    in fine, adevarul este ca in ultimii 8-10 ani salariile bugetarilor au crescut pe furis, fara stirea publicului larg, ba chiar au depasit adeseori salariile din sf. privata…

    si am ajuns la diferente colosale, numai pentru ca unul lucreaza in aviatie sau nu stiu unde….

    si asta cu acordul tacit al politicienilor, inclusiv al celor declarati cica de stinga…

    si se pare ca acum este f. greu (mai ales politic) sa se ia masuri radicale…

    noapte buna!

    Apreciază

  • 33. clemycali  |  10 iulie 2009 la 23:11

    @nora, factura cea mai mare de energie e pe timpul verii cand merge aerul conditionat non stop. Pana l aurma nu exista nicaieri pe lume conditii ideale. Nu regret gerurile cumplite ale lui ianuarie, nici mizeria si noroiul care urmeaz ploilor si ninsorilor. Dar cand se apropie Craciunul mi se face cumplit de dor de ninsorile copilariei cand plecam cu sania pe derdelus pe dealul Patriarhiei si cand il asteptam cu sufletul la gura pe Mos Craciun.

    Apreciază

  • 34. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:21

    Da, skorpion, am retinut ce spuneai inca de zilele trecute ca salariile la bugetari sunt mai mari decat in mediul privat! Si asta in general, fara sa luam in calcul categoriile acelea care-s deasupra norilor… 😉

    Apreciază

  • 35. orangeskorpion  |  10 iulie 2009 la 23:21

    tot despre Justitie si Justitie;

    http://www.revista22.ro/articol-6320.html

    Apreciază

  • 36. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:23

    clemy,

    sigur ca peste tot sunt inconveniente Cand esti departe ai tendinta sa-ti amintesti mai curand de cele bune si sa uiti cele rele… 🙂

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:25

    Skorpion,
    excelent articolul lui Andrei Cornea!

    „Orice punere sub acuzaţie este considerată injustă, motivată politic, instigată de inamici şi, desigur, mai ales de Traian Băsescu. Orice fraudă descoperită de presă este considerată o cabală, chiar atunci când respectivul, precum d-na Monica Iacob-Ridzi, nu are nicio explicaţie plauzibilă. Orice solicitare publică de demisie e citită ca un atac malefic, ţintit la persoană. Solidarizarea cu acuzatul, în pofida Parchetului, a ANI, a presei, a opiniei publice – fie că ea se face în parlament, la partid, la guvern, la sindicat –, ţine de tropismul elementar de apărare al hoardei, nu de judecata responsabilă şi prevăzătoare a omului. Iar cramponarea de post, de poziţie sau de versiunea personală etern trandafirie dau la noi regula.”

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:27

    Si intrebarea din final:

    „Şi atunci, explicaţi-mi, vă rog: de ce însumarea nenumăratelor perfecţiuni individuale produce un ansamblu atât de mizerabil?”

    Chiar asa: De ce ??????

    Apreciază

  • 39. clemycali  |  10 iulie 2009 la 23:34

    @nora, eu il inteleg perfect pe Andrei Cornea in dezamagirea lui. Si eu sunt dezamagita de ce se intampla acum iar cazul MIR nu a facut decat sa puna capac unei situatii care era oricum cronice. Vorba lui, toti idiotii si snapanii sunt victime inocente ale cabalelor adversarilor politici. Toti sunt ingeri. Si cand vad stire in EZ ca PDL se strofoaca sa cada la un troc cu PSD si tinde sa-l faca scapat pe alt idiot, ministrul mediului, ca sa fie lasata MIR neatinsa ma apuca o jale fara sfarsit. Bine ca au scapat de incompetentul secretar de stat Bellu iar muza PDL, MIR trebuie transformata intr-o martira si tinuta pe loc ca sfintele moaste. Sa nu-ti vina sa urli ca lupul in noapte?

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:36

    clemy,

    o parere interesanta si aici pe subiect:

    http://www.paralele-paralele.com/2009/07/lectia-alegerilor-din-bulgaria-este.html

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:37

    … si aici:

    http://www.parvan.ro/

    Apreciază

  • 42. Riddick  |  10 iulie 2009 la 23:45

    Servus! Atitudinea oamenilor politici (mai ales din PNL, ca astia simuleaza mai credibil pt. naivi) vis-a-vis de Monica Macovei spune totul despre ei. Ma intreb daca se mai forma coalitia actuala cu M.M. la Justitie. Poate erau mai bune (si inca sunt!) alegerile anticipate. Insa fara alde „Bula” strecurati prinTRE candidatii PD-L.

    Apreciază

  • 43. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:52

    Riddik,

    MM e importanta nu numai pentru ceea ce a facut pentru justitie , pentru a depasi momentul de cumpana si a accede in UE, ci si ca reper moral! Intr-o societate in deriva ea a reusit sa mentina sus stacheta moralitatii si sa aduca pe multi in jurul ei.
    De aceea mi se pare atat de descumpanitor ceea ce se petrece acum,cand nu mai auzim asemenea voci.

    Apreciază

  • 44. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:56

    Noapte buna skorpion, riddick,

    all!

    🙂

    Apreciază

  • 45. clemycali  |  10 iulie 2009 la 23:57

    @nora, referitor la alegerile de la Sofia am cateva obiectii de facut. In primul rand Romania si Bulgaria nu sunt politic sincronice si nici economic. Guvernarea fostului rege Simeon a fost una stabila si nu a avut parte de zdruncinaturile guvernarii CDR-PD sau de cele din timpul aliantei DA. Protectoratul financiar international a curatat sistemul bancar bulgaresc de tot soiul de taratoare marca SOV. Romania a evitat colapsul financiar in 1996 si nu a avut parte de supervizare ceea ce a intarziat nepermis de mult curatirea sistemului. Un consiliu monetar nu ar fi permis lui SOV jongleria CEC-FNI.
    Boskov este un Basescu la inceput de drum. Marinarului nostru ii va fi destul de greu sa se rebranduiasca si, sa nu uitam, PDL ar fi trebuit sa fie noul partid prezidential. Cum va reusi TB sa porneasca un nou partid de dreapta pe ruinele PDL si din care sa nu faca parte dalde Udrea si MIR imi este aproape imposibil sa imi imaginez.

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:58

    clemy,

    O zi placuta, nu foarte fierbinte!

    🙂

    Apreciază

  • 47. clemycali  |  10 iulie 2009 la 23:58

    @nora, ce ar putea sa spuna MM in actuala situatie? Nimic.

    Apreciază

  • 48. Riddick  |  10 iulie 2009 la 23:59

    O noapte linistita !

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  10 iulie 2009 la 23:59

    clemy,

    sunt sigura ca-i cade rau tot ce se petrece dar e aceeasi persoana tare, nu cred ca nu va mai avea ceva de spus la un moment dat…

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  11 iulie 2009 la 00:01

    clemy,

    asa e! Celalalt link priveste problema din alt unghi. Oricum cred ca se vor schimba multe in viitorul nu prea departat.

    Apreciază

  • 51. clemycali  |  11 iulie 2009 la 00:13

    @nora, sper din tot sufletul. Dar atata timp cat PDL se incapataneaza in prostie si face zid in jurl MIR nimic nu se va putea schimba.

    Apreciază

  • 52. dora  |  11 iulie 2009 la 00:19

    Imi pare rau ca n-am fost pe faza la discutiile voastre privind magistratii.Dupa mine ei reprezinta casta cea mai priviligiata si cea cu rezultatele cele mai slabe.Au vrut salarii mari sa nu fie tentati sa ia mita.Sarmanii muritori!

    @nora,si eu trebuie sa ma disting prin ceva:cunosc peste 30 de specii de ciuperci si ma intereseaza rolul lor in mentinerea sanatatii.Din cate stiu ,ciupercile carnoase inhiba enzimele ce produc cancer.Si contin proteine de aceeasi valoare,ca proteina animala ,dar fara nicivitate.Deasemeni contin toate mineralele si vitaminele de care are nevoie organismul uman.

    Acum va zic si eu noapte buna.

    Apreciază

  • 53. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 09:18

    NEATA,

    Dora, flecirari pentru vastele tale cunostinte la ciuperci…
    🙂

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  11 iulie 2009 la 10:22

    dora,skorpion,

    salut!

    Cam mohorâtă vremea azi, pe aici… 🙂

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  11 iulie 2009 la 10:22

    dora,

    deosebit de interesant ce spui… 🙂

    Apreciază

  • 56. dora  |  11 iulie 2009 la 11:12

    Salut,salut copii!

    S-a innourat si se pare ca vine iar furtuna.La noi pana maine seara e cod galben.

    Daca ploua sanatos,cresc ciupi si eu nu pot decat sa ma bucur.In anul trecut am pierdut sezonul favorabil de crestere in masa al ciupercilor.Am fost 4 luni in Nemtia.

    @skorpion,ma umflu in pene la flecirarile tale.Uite un domeniu in care nu prea am concurenti pe bloguri.Sa vezi ce lectii le dau culegatorilor ocazionali cand mergem in padure.S-a intamplat de multe ori sa le colesc aproape in intregime plasele cu darul padurii.Le-au confundat si chiar daca nu erau otravitoare erau ciuperci necomestibile sau cu risc.Unele devin periculoase in combinatie cu alcoolul,altele au nevoie de preparare termica corespunzatoare,altele sunt foarte bune in stare cruda.

    Apreciază

  • 57. dora  |  11 iulie 2009 la 11:28

    nora,

    demisia lui O.Belu este un semnal de alarma.Marele antrenor vorbea de proiecte frumoase la minister pentru sportul de performanta si de masa.Vede insa mari impedimente de realizare din cauza neintelegerii importantei activitatii acestui minister si intrevede colapsul sportului romanesc.Ma intreb de ce nu s-au preocupat „deontologii”,in frunte cu Tolontan de esenta activitatii,doar lucreaza la un ziar de profil.Ne-am obisnuit sa ucidem din fasa tot ce ar deveni benefic pentru oameni,tineri ,demolam de dragul circului.al ratingului aducator de consumatori,bani mai multi in buzunar si multumirea sefilor moguli.

    Suntem in mare deringolada ca urmare a crizei ce patrunde tot mai adanc in viata noastra in fiinta fiecarui individ.S-a dezlantuit batalia „care pe care”,supravietuirea si pastrarea beneficiilor din vremurile cand afacerile duduiau.De ce oameni pe care i-am considerat repere -la nimereala sa-i amintesc -Rebenciug,Danilet,S.Popescu,C.Patrasconiu,Hurezeanu -dau dovada de totala neintelegere si lipsa de caracter,de moralitate?

    Apreciază

  • 58. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 11:55

    Dora,

    mama mea a fost mare specialista in a recunoaste ciupercile, deh,
    razboiul WW2 prins in plina copilarie a fost nevoita sa se hraneasca cit de cit,
    inclusiv cu ciuperci…

    mi-aduc aminte ca am fost cindva, demult de tot, cu mama in muntii Bucegi,
    cu cortul,
    cu un ceaun din aluminiu mic de tot…
    am cules ciuperci…..mama le-a gatit in acel ceaun ca un bibelou,
    apoi am asteptat ………….24 de ore………..sa vad daca crapam…
    eram neincrezator in cunostintele mamei,

    dar m-am inselat..

    nu am crapat deloc
    🙂

    nu atunci!

    Apreciază

  • 59. dora  |  11 iulie 2009 la 13:06

    skorpion,

    exista o ciuperca de toamna, Cortinarius orelanus (eu am vazut-o o singura data) la care simptomele otravirii pot sa apara si la 14 zile.Nu exista scapare.doar daca in primele zile cineva se gandeste sa-si faca o analiza,asa din prevedere.E mai bine sa eviti la cules orice ciuperca la care n-ai identificat cele 3 semne caracteristice.Mai trebuie sa cunosti perioada de crestere si perechile de specii care pot crea confuzii.Eu de exemplu nu culeg niciodata shampinioane albe din padure de foioase,numai de la conifere.Ani de zile ma straduiesc sa identific buretii iepuresti si nu reusesc.De fiecare data mi se pare ca prea seamana cu dealbeata toxica si le arunc.Mai descopar in fiecare an cate o specie noua si cum dispun de o adevarata biblioteca de micologie ,ma distrez cu identificarea lor.

    Probabil ca si mama ta era atenta la unele ciuperci suspecte.Iar in ceaun se prepara cea mai buna tocanita.Eu am doar o cratita de tuci pe care o folosesc pt. mamaliguta,balmos si tocana de ciuperci.

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  11 iulie 2009 la 13:18

    dora,

    ai putea realiza un ghid practic, in materie.
    Cred ca s-ar bucura de interes. 🙂

    Apreciază

  • 61. dora  |  11 iulie 2009 la 13:51

    nora,

    eventual un ghid pentru zona fagetului nostru.Numai ca exista o publicatie din /78 in Tribuna cu un calendar al aparitiei ciupercilor si din cate am constatat la fata locului nu s-au produs modificari. intre timp.Ciupercarii cunosc tehnica de a culege si si modul de preparare,iar incepatorii am constatat ca nu sunt interesati sa citeasca si sa se informeze.

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  11 iulie 2009 la 14:27

    dora, 57,

    Octavian Belu a fost acuzat ca vrea sa-i ia locul( reactie tipica in astfel de cazuri!)
    Octavian Belu a precizat ca banii nu ajung la sport si ca sportul e in colaps.
    Octavian Belu nici macar n-a anuntat-o pe mir ca pleaca, precizând că, dupa parerea lui, ar fi trebuit, ca dumneai sa stie, macar, ca pentru cumpararea serviciilor respective era nevoie de o licitatie.

    Fie si numai aceste lucruri spuse pe un ton neutru de un om al sportului si un gentleman, arata ca ministerul acela e in plus acuma si ca ministrul e inafara cerintelor elementare impuse de un asemenea post.

    Daca ai avea o firma, oricat de modesta, ai alege un astfel de manager?

    Chiar daca Tolontan n-ar fi facut ancheta respectiva, lucrurile stateau la fel de prost, numai ca scoaterea lor la iveala ar fi intarziat sau, mai rau,ar fi lipsit.

    In arhiva GSP, cine e interesat, poate gasi suficiente anchete responsabile privind starea sportului facute frecvent de Tolontan si de altii
    Spre deosebire de acestea, rezonanta politica uriasa a cazului ridzi in actuala conjunctura era previzibila

    N-as eticheta persoanele nominalizate de tine la pachet,sunt foarte diferite( cam ca si ciupercile!!) In unele articole m-am referit la chestiuni concrete legate de atitudinea unui personaj public sau altuia, dar uzand de argumente.

    De altfel in modul de raportare la cazul respectiv( ca si in alte cazuri)se pot distinge diverse motive:
    motive care tin de partizanat politic, de un fel sau altul,
    motive care tin de interese oculte,
    motive care tin de responsabilitate

    Pe masura ce criza se accentueaza( posibila intrare in colaps financiar a tarii, cu imposibilitate de asigurare a salariilor si pensiilor devine o tema de agenda publica) o sa intelegem pe pielea noastra ce-nseamna proasta administrare, risipa financiara, lipsa de responsabilitate si masura, etc, precum şi ingaduinta fata de acestea. Va fi insa, destul de tarziu

    Tot ce am spus mai sus( si as fi putut spune mult mai mult) nu reprezinta acuze.

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  11 iulie 2009 la 14:35

    Dora,

    pe planul intereselor noastre mai putin politice, cred ca un astfel de ghid, chiar daca se refera la padurea Faget, ar putea fi extins la padurile de acest fel, comune in Transilvania. Sunt convinsa ca ar avea trecere mai ales daca ar cuprinde si cateva retete ca aceea pe care ne-ai daruit-o ieri.
    Si cum spuneai tot tu, in caz de necaz e bine sa stii cum sa te ajuti cu ce-ti ofera natura 😦 🙂

    Apreciază

  • 64. noradamian  |  11 iulie 2009 la 14:39

    In plus:

    mi-as dori, macar de acum incolo, cate un tolontan pentru fiecare minister care are acces la fondurile natiei. Indiferent de guvern, indiferent de culoarea politica a ministrilor.

    Apreciază

  • 65. dora  |  11 iulie 2009 la 16:18

    nora

    am inteles!Si eu l-am apreciat pe ziarist in multele lui atitudini,pe care le-am considerat oneste….acum insa a facut exces de zel.Banuiesc ca nici el n-a anticipat supradimensionarea cazului.Cand l-am vazut la irealitatea cum a tratat-o pe Mir,ce atitudine de inchizitor si cum ii cerea demisia si n-o lasa sa vorbeasca,mi-am schimbat radical parerea.Nu asta e rolul unui jurnalist sportiv,adica sa acuze de ceea ce nici el nu era sigur.Cu gura lui a spus ca nu crede ca ea a folosit banii si o considera doar vinovata de imoralitate.Liberalii au mers mai departe si au dat deja verdictul de vinovata:delapidare si abuz in servici.

    De ce imi apar punctul de vedere cu atata cerbicie?Simplu:consider ca principiile separatiei puterii trebuie respectate ca,nu este permis sa se transforme legiuitorii in judecatori.executivul in legiuitor si judecatorii in legiuitori.PD-L ramane consecvent respectarii principiilor si este gata sa voteze inceperea anchetei de catre DNA.De cate ori ne-am revoltat noi
    in fata scutului construit de parlamentari pentru oamenii lor?Pedelistii tocmai asta incearca sa evite.Daca procedurile necesita timp,nu inseamna sa se forteze nota si sa se produca erori.

    Si mai este ceva.Scandalul este folosit pentru a induce in opinia publica un mare furt ,in timp ce tunurile lui Nastase si Patriciu sa fie trecute sub tacere.Mi-l amintesc pe Iancu,pesedistul,care ii incrimina pe liberali pentru spolierea avutiei nationale,iar acum Negoita,se face ca afacerea Sterling nici n-a existat.Au ajuns la pace cele doua partide?Pe mine asta ma framanta.Sincer.

    Folosesc orice ocazie pentru a lovi in Base.Cum considera dumnealui un caz de importanta minora?Daca-l comparam cu tunurile pesedo-liberala in decursul anilor,chiar este minora.Si-mi pare rau ca tactica lor de prostire a opiniei publice a reusit.

    Apreciază

  • 66. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 17:56

    Dora,

    de acord cu afirmatia ta: erijarea lui tolontan in marele inchizitor, intimplator am vazut faza;
    si mai am o intrebare: comisia parlamentara da si verdicte??? delapidare etc???

    in alta ordine de idei:
    a fost fiica mea la Kaufland si a vazut 0.500 grame ciuperci = 20 lei noi
    😆

    asa ca aduna cit mai multe, nu ca sa le vinzi, dar chiar merita….

    apropo, azi am auzit-o pe madam pivniceru, presedinta AMR (magistrati), femeia asta parca nu este normala in felul cum moduleaza cuvintele, plus ca este de un cinism rarissim…sa le dea salariile asa cum si le-au stabilit pentru ca trebuie sa respectam legea!
    waoooo
    o mare ticaloasa…
    respectati, fratilor, legea doar in interesul personal pina intra Ro in colaps, clipa aia nu este departe…din pacate..

    si, zau, nu as fi avut poate nimic impotriva lefurilor lor nerusinat de mari, acum,
    daca as fi aflat ca s-au judecat n-procese de mare coruptie cu condamnari si tot tacimul, inclusiv dupa gratii pentru unii din ticalosi…

    Apreciază

  • 67. dora  |  11 iulie 2009 la 18:44

    skorpion,

    ai prins exact ideea!Ne putem tot bate cu caramida-n piept de corecti si crati ce suntem,daca dreptatea se oprestea in buzunarull propriu.Madam Pivniceru si cu Barbulescu fac valuri si pretind niste sporuri de ti se ridica marul maciuca de indignare.Auzi la ele?Stres,periculorizate numai in munca lor,care de atatia ani s-a miscat taras ca melcul.Acum vor demisia lui Predoiu.Au simtit impelitzatele ca ministru e solidar cu guvernul.

    In rasturnarea competentelor si a responsabilitatii consta intreaga mizerie.Pana ce bugetarii topesc munca celor din singurul domeniu -cel privat -aducator de venituri sa-si tina gura.Eu as taia in carne vie,as sanctiona la sange chiulangii,incompetentii ,pe toti aceea care vantura hartiile prin birouri.Nu-i auzi sa se revolte pentru incalcarea legii si al principiilor democratice,pentru starpirea apucaturilor birocratice,pentru impunerea de reforme eficiente,doar bani,bani.De asta uneori parca ma si satur de libertatea dobandita;n-am fost pregatiti pentru ea si am transformat-o in haos si inconstienta.Pana nu ne trezim si nu devenim constienti de noi insine ,nu vom fi capabili sa recunoastem relele si nedreptatile din jur,vom judeca gresit,nu pe cei vinovati.

    Apreciază

  • 68. clemycali  |  11 iulie 2009 la 19:07

    Buna seara, buna seara. Dora felicitari ptr preocuparea ta aproape stiintifica ptr culegerea ciupercilor. Nu doar ca sunt sanatoase de mancat dar din cate am citit eu pe aici sunt si bogate in antioxidanti si intarzie efectele imbatranirii. 🙂 Chiar cred ca ar trebui sa scri despre stiinta asta a culegerii ciupercilor si a produselor culinare care pot rezulta. 🙂
    @dora, nu stiu daca s-a cazut la pace. Ieri am citit un articol in EZ in care se vorbea ca PSD si PDL cauta solutii de cadere la pace in cazulrile de la mediu si de la sport. Ar fi o eroare groaznica a PDL daaca ar accepta proptirea in continuare a MIR cu ajutorul PSD, mai ales acum, dupa demisia lui Octavian Bellu. In fine, nu mai vreau sa vorbesc despre subiectul asta. Doar atat:atata timp cat PDL o s-o tina in brate pe MIR n-au sa reuseasca sa redeschida subiectele lor predilecte de discutie si isi vor irosi putina munitie pe care o au de pomana.

    Apreciază

  • 69. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 19:16

    Nora,
    nu vreau sa ma laud, ca nu este de lauda, dar crede-ma ca in amarita aia de firma unde sint angajat, este un stress nebun, nebun putin spus… te lupti cu piatza, te lupti cu patronatul chior si adeseori incompent, te lupti cu lichelele, in plus daca iti si place ce faci, traiesti intr-un vesnic paradox stressant..

    si nu tu salarii ca la stat, nici pe departe, de spor de stress, vechime, toxicitate, confidientialite, vacante si alte prostii nici vorba , iar concedii, indiferent de virsta este de 22 de zile, cf. legii….

    mai nou, au inceput sa zboare unii colegi in somaj, tot indiferent de virsta si de rate la banci, nimeni nu se uita la asta…

    crede-ma ca eu as taia in carne vie in birocrati… sint prea multi,
    lefurile prea mari pentru ceeea ce fac….dar cine sa aiba curajul???

    clemy,
    ar fi jalnic un troc nemirschi cu ridzi..
    jenant!

    cica miine seara la hurezeanu si boda va fi discutat cazul lui ridzi.
    ghiciti cine este invitatul de oRoare? in carne si oase: nastase…
    parca vad ce ironii abjecte va face, ce piste false va indica..
    taman pe el s-au gasit sa-l invite….cinism si nerusinare mare..

    Apreciază

  • 70. dora  |  11 iulie 2009 la 19:21

    clemy,

    servus! Esti la cafeluta?Eu sunt la cea de dupa masa.Acum o beau fara cofeina si cu miere de albine.Sotiorul meu hlapaie snitelele de ciupi si o mancare de ciuperci cu dovlecei si paste.E o combinatie inspirata;nu-ti trebuie paine.Eu nu prea mananc paine.n-am fost painioasa niciodata.

    Sunt cunoscuta in tot cartierul de cunoscatoare a domeniului micologic.In sezon dau” consultanta ” de expert.Ma trezesc la usa cu persoane necunoscute care imi aduc ciuperci pentru identificare.Si-mi place.

    Acum problema care ne-a luat mintile in ultima vreme se va rezolva cumva.Eu nu vreau nici un blat cu „partenerii”galbejiti.Din cate am aflat de la pedelisti,ei vor sa se urmeze calea corecta,a justitiei daca e cazul.S-a hotarat sa nu puna piedici in parlament.

    Apreciază

  • 71. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 19:25

    Dora,

    snitelele cum le faci?

    faina, ou si pesmet
    sau
    doar faina si ou sau invers, nu ma pricep….

    Apreciază

  • 72. dora  |  11 iulie 2009 la 19:25

    skorpion,

    eu una nu astept sa-l aud pe Bombonel cum invarte vorbele.Parca vad care va fi concluzia:pe el DNA il hartuieste,iar pe MIR o scapa cu fata curata…..doar procurorii sunt oamenii piratului.nu?

    Apreciază

  • 73. clemycali  |  11 iulie 2009 la 19:26

    @dora, sunt la cafeaua de dimineata dar spre deosebire de tine a mea e neagra si fara zahar.
    @dora, Parlamentul e in vacanta, iar daca era vorba de nepus piedici parlamentare, de ce membri PDL din comisia de ancheta au iesit cu un raport separat ? S-au facut singuri de panarama. Taraie situatia asta jenanta de aproape o luna si se chinuie sa gaseasca o solutie cat de cat legala ptr ca idioata nu-si da demisia si partdiul si guvernul nu au fost in stare sa o zboare deja.

    Apreciază

  • 74. dora  |  11 iulie 2009 la 19:49

    clemy,

    n-au fost de acord cu verdictul dat de tampita de Gorghiu:delapidare si abuz in serviciu.decand parlamentarii dau sentinte?Si de ce numai in acest caz au dat citire intregului rechizitoriu pe sticla tv. la ora de maxima auditie?Pedelistii erau de acord cu demararea procedurilor de anchetare de catre organele in drept.Eu tot asta sustin de cateva saptamani:ei insista pentru solutionarea cazului de catre DNA sau parchet.

    Apreciază

  • 75. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 19:54

    cu asta nu sint de acord si anume:

    daca legea spune ca in cazul inceperii anchetei DNA, orice comisie parlamentara se suspenda, de ce ei au continuat?!

    de ce? pentru desfiintarea PDL + Basescu ….

    repet, sint de acord ca rridzi trebuia sa isi dea demisia demult
    (si daca avea si daca nu avea dreptate, dreptatea ei cintarind infinit mai putin decit dreptatea basescu+pdl)

    , dar in acelasi timp sint suficient de lucid si obiectiv, ca sa declar ca aceasta comisie parlamentara a lucrat „ilegal”
    pe ea cine o penalizeaza?
    a fost o comisie de judecata POLITICA, de fapt executie politica…
    si transmisa in direct, cum spune dora si nu am motive sa n- o cred…

    a intrat DNA pe fir, comisia se desfiinteaza…..

    deci tot campanie electorala a fost si ac. comisie…

    Apreciază

  • 76. dora  |  11 iulie 2009 la 19:54

    skorpion,

    in faina ,ou si pesmet.Eu mai fac un pep din faina si ou si invart ciupercile si le frig in unt amestecat cu ulei de masline.Condiment,ce doresti:piper negru sau cayenne.Daca ciupercile sunt mai putin parfumate ,folosesc praf de chimen,oregano sau busuioc.Dupa gust.Eu folosesc multe condimente,cate putin sa fie cat mai rafinat.

    Apreciază

  • 77. orangeskorpion  |  11 iulie 2009 la 19:56

    DORA,

    noroc ca am mincat deja…ca altfel imi ploua in gura citindu-te…
    dar ce inseamna cayenne?

    Apreciază

  • 78. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:00

    dora,

    nici vorba ca OKAZIA asta a starnit o furtuna de reactii numai ca din motive diferite:
    partizanat politic, de un fel sau altul,interese oculte,cum spuneam mai sus dar si de responsabilitate!
    În cea de a TREIA se situează nume demne de tot respectul, le-am mai pomenit si ieri. Inclusiv Monica Macovei care spunea( inca de la inceputul declansarii problemei!) ca in asemenea situatii intra-n joc REPONSABILITATEA SEFULUI DE PARTID. Ce vrei mai clar ca asta? Si nu putem spune ca MM nu stie ce-i aia separatia puterilor in stat!!…Sau Cristian Preda! Sau Culcer! SAMD.
    Si o sa mai urmeze si altii din categoria RESPONSABILI, nu ma-ndoiesc, intrigati de trasul de timp din partea mai marilor pdl in numele SEPARATIEI puterilor etc!
    O vorba fara noima in cazul de fata pe care juristul Boc n-a invocat-o in cazurile similare din trecut, in care chiar au fost pusi pe liber cativa ministri!

    Diferenta de pareri in chestiune consta in faptul ca unii, cei RESPONSABILI repet, se refera la CAZUL IN SINE ŞI CONSECINTELE DRAMATICE ALE PRELUNGIRII lui in timp ce altii(partizanii politici de o parte sau alta) se cantonează in planul discutiilor despre ticalosia COMBATANTILOR.
    O putem relua la nesfarsit, dar schimba asta cu ceva situatia? Se repara onoarea pierduta a ministrei? Redevine PDL partidul considerat capabil sa schimbe clasa politica? Sa puna capat sistemului ticalosit? Se va mentine perceptia publica ca Basescu va pune coruptii pe fuga? Va mai fi crezut? De cati???

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:02

    Salutatiuni intarziate, scuze, clemy, dora, skorpion 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:04

    Dora,

    „biblioteca din chiosc” ar fi mai bogata cu un asemenea ghid! Ce zici? 🙂

    Apreciază

  • 81. clemycali  |  11 iulie 2009 la 20:11

    @dora, buna idee cu ciupercutele astea pane ale tale. Eu ii fac sotului dovlecei pane, reteta mamei, si mananca ca un purcelus. Pardon de expresie. Eu ma gandeam sa toc marunt niste ciupercute si sa le amestec cu ceapa verde, ou si sa fac un fel de chiftelute pe care sa le prajesc.
    @nora, exact, filozofam pe marginea unor amanunte.

    Apreciază

  • 82. dora  |  11 iulie 2009 la 20:12

    skorpi,

    piper cayenne sau boia chilli,adica iute

    Apreciază

  • 83. dora  |  11 iulie 2009 la 20:18

    nora,

    ma mai gandesc;imi surade ideea,dar eu sunt mai inceata la scris,adica ma gandesc mult,sterg ce-am scris,reiau si niciodata nu sunt multumita.Voi incerca totusi sa fotografiez padurea dupa o ploaie de vara si cam ce se ascunde printre frunzele copacilor.

    Apreciază

  • 84. dora  |  11 iulie 2009 la 20:21

    clemy,

    daca vrei sa faci chiftelute -banuiesc ca din ciupi de cultura – mai bine tocate si amestecate cu ceapa verde patrunjel ,ou si putin usturoi.

    Apreciază

  • 85. dora  |  11 iulie 2009 la 20:23

    se pot coace in cuptor palariile.Coditele calite cu creapa si verdeata tot in unt si ulei de masline si puse peste palarioare.Spre sfarsit pui parmezan sau cascaval ras.

    Apreciază

  • 86. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:23

    dora,

    ar fi ceva bine primit si util! Si apoi in orice bibioteca isi are locul si un raft cu carti de acest gen. Util, estetic si scris cu dragoste! 🙂

    Apreciază

  • 87. clemycali  |  11 iulie 2009 la 20:27

    @dora, se gasesc aici si ciuperci ca sa zic asa de semipadure, ceva intre cele de cultura, albe, si unele mai negricioase. Ca sa nu vorbesc de alea mai exotice. Dar exact la asta ma gandeam, sa le toc, sa le amestec cu ceapa verde, patrunjel, usturoi si ou si sa le fac chiftelute. Eu palariile de ciuperci le dau cuptor umplute cu un amestec de branza si cascaval. Sunt delicioase.

    Apreciază

  • 88. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:29

    skorpion,

    „cica miine seara la hurezeanu si boda va fi discutat cazul lui ridzi.
    ghiciti cine este invitatul de oRoare? in carne si oase: nastase…
    parca vad ce ironii abjecte va face, ce piste false va indica..
    taman pe el s-au gasit sa-l invite….cinism si nerusinare mare..”

    Daca PDL era responsabil si rezolva situatia cu fermitate si demnitate, cu curaj, asumandu-si greseala de a fi numit pe cineva nepotrivit in functia respectiva,
    phiii, CE MULT I-AR FI CRESCUT ACTIUNILE!
    Mai stateam acum cu sila sa vedem cum revin in prim plan, nastase si alti puscariabili care sa explice cum e cu ridzi si coruptia din PDL?Ce porcarie!
    Nu te supara, dar faptul ca nu si-au rezolvat cu barbatie necazul o sa-i aduca in situatii din ce in ce mai jenante! O sa stearga nu numai diferenta intre ridzi si nastase, dar si intre partidele de care apartin
    Iar onorabilii guzgani vor prinde din ce in ce mai mult curaj vor deveni tot mai vocali, vor face ei pe judecatorii!
    Nu trebuia sa se ajunga aici… 😦

    Apreciază

  • 89. dora  |  11 iulie 2009 la 20:31

    clemy,

    daca gasesti trufe(eu din pacate n-am gasit in padure)poti face o combinatie cu cartofi noi.Toate taiate cubulete se pun in folie stropite cu unt si la cuptor ,la foc potrivit 30′.Condimentate sau numai cu cas ras.

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:33

    Clemy, dora,

    Revenind la ciuperci!

    hai sa ma laud si eu:

    in toamna am pus ghebe umplute cu gogosari taiati feliute la murat! O minunatie!

    Apreciază

  • 91. dora  |  11 iulie 2009 la 20:43

    Va mai dau o reteta de ciuperci cu sos remoulade.

    Ciupercile se fierb 10′ in putina apa cu sare si se scurg.La sosul de maioneza se adauga o ceapa taiata f.marunt,un castravete acru dat pe razatoare si scurs bine,zeama de lamaie,sare,piper si 1-2 oua fierte tari si date pe razatoare.Se toarna sosul peste ciupercile fierte si racite.Este un aperitiv excelent. 🙂

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:47

    dora,

    dupa mine asta poate fi chiar un fel de mancare! Esti proofi!

    Apreciază

  • 93. dora  |  11 iulie 2009 la 20:53

    nora,

    bravo!Sa fii atenta la ghebe ele sunt toxice in stare cruda.De asta este obligatoriu sa fie fierte 20′.Apoi clatite bine cu apa sa iasa din mucilagiu,desi mie imi plac asa.Sunt hranitoare.Toamna fac zacusca si salata din ghebe:cu otet sare de lamaie,frean ras si seminte de mustar.

    Apreciază

  • 94. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:55

    Si zacusca cu ghebe am facut dora! Dar in cantitate mica. S-a mancat in doua zile 😆

    Apreciază

  • 95. noradamian  |  11 iulie 2009 la 20:56

    Salata pare sa fie si ea buna! Cu hrean, interesant! 🙂

    Apreciază

  • 96. dora  |  11 iulie 2009 la 21:08

    Ce nu fac eu din ciuperci?Si sarmalute.Le amestec cu morcovi rasi si caliti cu ceapa.In rest la fel ca si sarmalele din carne.Le fierb in cuptor in oala de lut.Daca varza e dulce pun bulion din rosii proaspete,cimbru si mult marar.Cine a mancat la mine nu si-a dat seama ca n-am preparat cu carne.In nov.cand e ziua mea si am de obicei multi prieteni invitati ,abia asteapta sa-i servesc cu specialitati inventate de mine de fiecare data.

    Apreciază

  • 97. dora  |  11 iulie 2009 la 21:12

    V-am facut pofta?Eu de 5 zile m-am ghiftuit cu ciuperci.Astept ploaia din noaptea asta si pe luni ma prezint cu cosuletul,cu sotul si cu scumpa de Kino.Sa vezi ce tumbe face printre copaci si parca imi arata unde sa caut.

    Apreciază

  • 98. noradamian  |  11 iulie 2009 la 21:17

    Dora,

    nu banuiam ca se pot face atate bunatati. Gandeste-te la propunere, Da ?

    😆

    Apreciază

  • 99. dora  |  11 iulie 2009 la 21:29

    ok.

    acum va las.Si maine e o zi!

    Apreciază

  • 100. noradamian  |  11 iulie 2009 la 22:32

    Noapte buna, dragilor!

    Somn dulce si linistit!

    🙂

    O zi placuta, clemy!

    🙂

    Apreciază

  • 101. clemycali  |  11 iulie 2009 la 23:21

    @noapte buna tuturor. Eu raman treaza pe baricade. Vise placute tuturor.:)

    Apreciază

  • 102. luminita  |  11 iulie 2009 la 23:59

    nora,
    am intrat prea tarziu pt a ma mai intersecta cu cineva in dialog in sufrageria ta primitoare ,insa nu ma pot abtine insa sa nu spun ca ma indigneaza la culme inversunarea cu care madam Ridzi se tine de scaun si lipsa de reactie a lui Boc (ca sa nu spun Basescu ) .
    Cum s-a ajuns la hotararea de a o pune pe aceasta madama ministru iar pe Bellu doar secretar de stat ?
    Invers nu se putea ?
    Sau nu puteau s-o lase naibii in Valea Jiului ca sefa de filiala , ca si asa era prea mult pt nasul ei. ?????

    Apreciază

  • 103. luminita  |  12 iulie 2009 la 00:06

    ….la tema ,hihihi!
    ca abia dupa ce m-am repezit sa scriu am citit ce ati scris….
    si eu am facut azi dovlecei umpluti cu ciuperci in loc de carne, in rest –ceapa calita , morcovi rasi , orez , condimente , doua OO , verdeatza , sos de rosii la final ….. …..
    Au iesit excelenti.

    Apreciază

  • 104. clemycali  |  12 iulie 2009 la 00:46

    @luminita, dobitoaca a fost promovata la minister direct din Parlamentul European, asa ca sunt multi care ar trebui sa explice cum de un personaj intr-atat de limitat a ajuns atat de sus in politica. Si se vede treaba ca daca la Bruxelles era oarecum ascunsa si nu ii vedea nimeni limitele, cand a ajuns ministereasa a facut-o de oaie cu prima ocazie.
    Iar eu tocmai pregatesc niste chiftelute de ciuperci care vor merge alaturi de niste cotlete de porc cu mujdei de usturoi. 🙂

    Apreciază

  • 105. noradamian  |  12 iulie 2009 la 10:33

    Clemy, Lumi,

    salut!

    🙂

    Apreciază

  • 106. noradamian  |  12 iulie 2009 la 10:34

    Lumi

    Am trecut in sufragerie, cum vezi, ca in gradina ploua, ploua…
    Cam ploioasa viata noastra, ce sa-i faci!

    Noroc ca avem bunatati vegetale pe masa!

    Merge si un vinisor la astea. Unul delicat, Roze, tinand cont de ora… 😆

    Apreciază

  • 107. clemycali  |  12 iulie 2009 la 10:57

    @nora, nu e prea devreme ptr un vinisor? La mine e ok, e tarziu in noapte, dar la voi e inca dimineata bine. 🙂

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  12 iulie 2009 la 11:12

    clemy,

    o exceptie, sa zicem, ca prea sunt savuroase ciupercile gatite de voi… 😆

    Apreciază

  • 109. luminita  |  12 iulie 2009 la 11:32

    fetelor,
    salut !
    si la noi ploua de rupe ….
    bine ca nu e furtuna .Doo zile am scapat de udat gradina ….chestia asta imi lua cam doua ore .

    Apreciază

  • 110. luminita  |  12 iulie 2009 la 11:36

    Apreciază

  • 111. noradamian  |  12 iulie 2009 la 11:52

    TKS, lumi!

    Ploiceala asta ne dadu peste cap planurile de plimbareala duminica asta!
    Si… ce incalzire globala o fi ca eu stau cu pulover pe mine, cel putin azi… 😦

    Apreciază

  • 112. noradamian  |  12 iulie 2009 la 11:57

    lumi,

    imi pare rau de patania cu viespile, bine ca ai trecut hopul, inseamna ca esti sanatoasa, my dear! Ca, zice-se, sunt tare periculoase!…

    Pe de alta parte exista acuma o multime de tratamente pe baza de venin( inclusiv cu intepaturi sub control, insa) pentru reumatisme si nu numai…

    Apreciază

  • 113. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:00

    neata, fetelor,

    mi-ati pofta cu chiftelutze, sarmale etc toate cu ciuperci….
    hmmmm

    🙂

    Apreciază

  • 114. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:14

    ……….

    TRU

    Magistraţii vor banii
    (pentru care au furat şi au minţit)

    În lumea reală, judecătorii susţin legea. Îi dau întîietate, prin toate mijloacele admise. Judecă. Nu pentru că sînt instruiţi să facă un favor legii ci pentru că sînt primii convinşi de necesitatea ordinii raţionale în viaţa societăţilor. Evident, nu pe gratis. Însă, dincolo de bani, legea e vocaţia şi „superstiţia” lor etico-filozoifcă nenegocabilă. De aici, din această dedicaţie fundamentală, vin respectul şi severitatea pe care le inspiră magistraţii. Convingerea absolută în suveranitaea legii e la un pas de certitudinea revelată iar această proximitate aduce statutul aproape sacerdotal al judecătorului.

    Asta, în lumea reală. Însă lumea reală acoperă doar o mică parte a realităţii. Societăţile care nu reuşesc sau nu vor să accepte o ordine socială raţională trăiesc, cu mare abilitate şi nesimţire, în afara realităţii. România, cu faimoasele ei căi speciale şi rezolvării „omeneşti”, e un exemplu clasic. Însă obscenitatea magistraţilor nu are egal sau comparaţie. Acest corp de impostori şi parveniţi a crescut, în mare parte, din amoralismul gros al lumii comuniste. Problema e posteritatea lor fecundă şi toxică. Modelul şi-a folosit toată puterea pentru a se prăsi, în sute şi mii de copii recente. Magistratul de tîrlă a creat aşa zisa justiţie română democratică şi a pus, astfel, la punct cel mai dur comando anti-democratic al vremurilor noastre.

    Nu e nimic exagerat în aceste cuvinte. Palmaresul magistraturii româneşti are un singur obiectiv şi o singură reuşită: anihilarea oricărei şanse de apariţie a vieţii sociale raţionale. Mai aplicat: stîrpirea oricărei şanse de egalitate în drepturi. După 20 de ani de cinism şi abuz, rezultatul e spectaculos. Magistraţii au dat românilor toate acele certitudini resemnate din care se compune abandonul şi au recomandat tutror perfecţionarea reptiliană în artele vicleniei, înşelăciunii şi cuvîntului fără valoare.
    În 20 de ani de mascaradă şi băşcălie savantă, aceşti depravaţi, au blocat toate soluţiile periculoase pentru casta slinoasă pe care o apără şi n-au emis nici o sentinţă definitivă împotriva activului de Partid şi a corpului de ofiţeri ai Securităţii. Nici una. Mai departe: nici o sentinţă definitivă împotriva corpului de delapidatori ai statului care se alintă astăzi sub titulatura de mare burghezie, capitalişti, magnaţi, mega-oameni de afaceri. La asta se reduce roul magistratului român inventat după 1989. La 20 de ani de protecţie totală a faunei oficiale comuniste şi la camuflarea legală a trupei care a preluat monopolul economic al relaţiilor cu statul, transformîndu-l în multiplicator de averi şi imperii. În contrapartidă, magistraţii au cîtigat rangul de slugi credincioase şi privilegii sfruntate. În mare parte, privilegiile au fost dictate şi aprobate de chiar magistraţi. Acest mod de a face din Drept o felie sau un pot la o masă de joc măsluită, e practic, recompnesa aşezată în blid de stăpînirea recunoscătorae. Ion Iliescu şi PSD sînt taţii acestui sistem umilitor şi poartă răpsunderea celei mai nenorocite crime, între crimele care desfigurează o societate pe durate istorice.

    Obrăznicia şi huzurul au îmbătat zdravăn această clasă-rebut. De unde altundeva insolenţa cu care magistraţii îndrăznesc să anunţe că refuză să mai susţină legea în instanţe şi că vor boicota alegerile prezidenţiale? Magistraţii nu intră în logica sindicală. Şi chiar dacă ar intra, cererile lor nu sînt revendicări ci şantaj. Diferenţa între magistraţi şi recuperatorii pe care magistarţii ar trebui să-i judece e aproape nulă. Chestie de vestimentaţie. Magistraţii cer re-instalarea unui spor de salariu. Un spor de? Un spor de 50%. În cuprinsul lumii cunoscute, aşa ceva nu s-a pomenit. Includ aici mîndra magistratură din Togo şi din statele vecine. Un spor e, de cînd s-au inventat sporurile, un procent modest din salariu, nu un pretext care asigură o jumătate de salariu în plus. Apropos, toată discuţia se reduce la un enunţ elementar: nu sînt bani! Şi oricum banii bugetului de stat vin de undeva de foarte departe de magistraţi. De la duşmanul lor direct şi de la cea mai persecutată zonă de viaţă economică românească: din sectorul privat. Cît şi ce avem, vine din creaţia de vlaori şi capital a sectorului privat (a nu se confunda cu megasubvenţionaţii Patriciu, Voiculescu şi Vîntu). Drept răsplată, sectorul privat aproape că deţine monopolul şomajului în România. Criza nu atinge sacrul sector bugetar şi în nici un caz n-are ce căuta prin salariile enorme ale magitraţilor. E instructiv şi vomitiv de aflat că magistraţii au minţi fragile şi, din acest motiv, ei şi celulele lor nervoase sînt apărate de „sporul de antenă„. După program şi după atîta iradiaţie de antenă, magistraţii se odihnesc în case cu chirie plătită de stat ( magistratul alege casa, statul scoate banii – fără limită sau plafon)

    Sporul de 50% pe care magistraţii şi l-au acordat singuri e menit să-i ferească pe cloroticii noştri magistraţi de uzura „neuropsihică”. Evident, cînd au început studiile de drept, magistraţii noştri şi-au imaginat că îşi vor petrece timpul în instanţe, studiind mersul acului prin ghergef sau disuctînd probleme de horticultură. Apoi, a venit surpiza: viaţa de magistrat e viaţă de magistarat! Adică e exact ce trebuie să fie. Sînt premiabili magistraţii pentru că au descoperit că trebuie să facă muncă de magistrat? Şi mai departe: trebuie statul să acorde sporuri de 50% pompierilor pentru că sînt pompieri şi mecanicilor pentru că sînt mecanici?

    Da, statul trebuie neapărat să se îngrijească de soarta bieţilor magistraţi surmenaţi, mai mult de surpiză decît de regimul de muncă. Cu toţii ar trebui anunţaţi că sesizarea lor e corectă, că statul înţelege să-i scoată dintr-o meserie pe care n-o suportă şi să îi aşeze în zone de muncă fără risc şi uzură: tăbăcării, măturat stradal şi cursuri rapide de liftieri. Cu sporurile de rigoare.
    Oricum magistraţii noştri au făcut un pas mare spre altă meserie: politica. Magistraţii au votat deja. Anunţînd că vor boicota alegerile prezidenţiale, judecătorii refuză să repecte legea dar, mai important, fac un gest de adeziune politică. Dezbaterile din CSM spun totul: cîteva din figurile de precupeţe şi instalatori prezente la discuţiile cu Ministrul Justiţiei au ţinut să anunţe că magistraţii sînt trataţi inadmisibil de Guvernul şi de Preşedintele României. Aşa e! Primul Ministru Emil Boc şi Preşedintele Traian Băsescu au fost aleşi pentru a împărţi bani, în primul rînd magistraţilor. Dat fiind că ambii demnitari nu se conformează, magistraţii au tot dreptul să reacţioneze: nu ne daţi? Vă distrugem la alegeri! Oricum, ştiţi că sîntem ai PSD-ului. Acum o vom dovedi!

    Apreciază

  • 115. theo  |  12 iulie 2009 la 12:14

    in primul rand, vä salut cu mult drag.

    dora,

    esti o micä räutate, eu sunt inebunitä dupe ciuperci si tu mä turbeszi.

    gäsesti de cumpärat de serä, dar nu au gust.

    nora,

    „ce stia ” acea doamnä MACOVEI:

    stiu ei istericii si rusofonii ca nepotul lui brucan, care spune, cä PE, nu a vrut-o pe macovei, de aia au obtzinut functziile inportante socialistii.

    un nebun rabiat, inganfat si räu, a dus numai minciuni si intrigi la bruxelles.

    CRED CÄ D-NA MACOVEI AR FII REFORMAT JUSTITZIA;

    DAR AR FII INTRAT LA JDUP TOTZI PÄTURICII SI FELICII; TRÄDICENII SI CALTABOSII:

    Apreciază

  • 116. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:17

    salve, Theo,

    dupa cum vedeti, TRU spune cam ce gindesc/gindim si noi…

    sfera privata este momentan cea mai afectata,
    sfera privata livreaza banii necesari si magistratilor

    etc.etc

    javrele naibii

    Apreciază

  • 117. theo  |  12 iulie 2009 la 12:19

    CE FAC JUDECÄTORII; ESTE STAT IN STAT:

    EI ISI ACORDÄ BANI; EI II APROBÄ:

    EI FAC GREVE CAND VOR:

    EXISTÄ CEVA IN LUME CARE ESTE INPARDONABIL:

    SÄ FACI CE VREI CAND LUCREZI PE BANII STATULUI

    NU VÄD TONOMATELE SÄ STRIGE;

    NU VÄD ROMANII SÄ SE REVOLTE:

    Apreciază

  • 118. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:23

    skorpion,

    salut!

    Te-am citit si dincolo! Subiectul cu jocurile de noroc e de mare interes! ( Nici nu banuiam asta fiind total in necunostinta de cauza) Postarea ta de acum cateva saptamani pe tema e si acuma vizitata, aproape zilnic!

    L-am citit pe TRU!
    Isprava magistratilor arata, daca mai era nevoie, de unde vine strambatatea statului nostru ” de drept” Cu politicieni, cu presa, cu birocratie, cu tot, intr-o incalceala malefica…

    Apreciază

  • 119. theo  |  12 iulie 2009 la 12:23

    AR TREBUII INUNDATE TOATE ADRESELE DE BLOG; TOATE ADRESELE DELA parlamentul european. EI AU TRANSLATORI:

    TREBUIE STIUT CÄ MAGISTRATZII IN ROMANIA , FAC LEGIILE MANÄ IN MANÄ CU HOTZII SI TALHARII:si pt ei.-
    NU BUNUL MERS AL ROMANIEI INTERESEAZÄ:

    Apreciază

  • 120. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:25

    Theo, servus!

    Am auzit si eu de manariile rusofonilor de la Bruxelles care au incercat si acolo s-o boicoteze pe MM! Numai ca nu si-au gasit pe cine sa intimideze… 🙂

    Da, doamna Macovei ar fi reformat justitia! Putinul facut bun ei i se datorează!

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:31

    „Magistraţii dau o lovitură de stat
    11 Iul 2009 Liviu Avram

    Revoltele magistraţilor care se întind în toată ţara seamănă cu o stranie lovitură de stat, în care gloanţele sunt înlocuite cu sentinţe definitive şi irevocabile. Operaţiunea e condusă de preşedintele Înaltei Curţi, Nicolae Popa, şi se bazează pe o gravă eroare de judecată, comisă tocmai de Instanţa Supremă.”

    Articolul intreg in Cotidianul

    Apreciază

  • 122. theo  |  12 iulie 2009 la 12:31

    nora,

    politicieni cu nonomatele, care…..criticä ce vor.

    uite la piedone , sectorul 4 este inundat, infrastructura este la pämant,

    este mizerie ca si in sector 5, spune cineva ceva???????????

    dacä pune palmieri de sute de mii de euro si beculetze este tot, este OK..

    care tonomat ia criticat??????????????asa zile de tocat.

    Apreciază

  • 123. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:33

    theo,

    asa e! Dar de ce l-or fi votat oamenii de acolo?? Mai ales ca se aflase cum isi obtinuse permisul de conducere!! 😦

    Apreciază

  • 124. theo  |  12 iulie 2009 la 12:36

    eu as cere eliberare din functzie.

    boicotarea intereselor si bunul mers al tärii s

    este un lucru f. grav.

    si eu cred cä anumitzi ” mafiotzi ” sunt si ei in joc.

    sä decredibilizeze perioada cand este presedinte bäsescu.

    acest lucru il cred multzi. chiar cred cä sunt plätitzi gras.

    Apreciază

  • 125. theo  |  12 iulie 2009 la 12:39

    nora,

    s-au aruncat bani multzi in joc.

    la fel si becalii si vanghelie.si chiliman.

    se vorbeste de sume uriase.

    magistratzii bätrani , joacä incä ca cantecul mumiei KGB-iste

    Apreciază

  • 126. theo  |  12 iulie 2009 la 12:42

    si inscenarea lui becalii , a fost pusä la cale de hrebe cu nica.

    asa l-au victimizat.

    nu a fost nimic serios.becalii a aruncat milionul pe scenetä.

    nu este banc. oerul este slobod la gurä.a scäpat-o-

    hrebenciuc , este un mizerabil sobolan, care face numai räu romaniei.

    Apreciază

  • 127. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:46

    cam de 5 (cinci) ani avem mineriada continua a presei romanesti

    si

    acum a inceput si mineriada magistratilor

    cum s-o birui???

    o iesire in strada perpetua nu se mai poate organiza

    si altfel cum???

    se vor regla singuri cum, de altfel, incep primele semne de faliment al unei parti din mass-media?
    sau si interviul lui vintu este doar un truc…..vezi spaima lui de faliment..

    dar pina una alta au dat faliment 80.000 firme private!

    deci situatia din Ro este cam albastra….

    Apreciază

  • 128. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:49

    asa cum am spus-o de multe ori aici sau la Thor, punctul 8/PROCLAMATIA TIMISOARA – aprilie 1990

    ar fi evitat partial multele probleme hidoase, abjecte si nedrepte prin care trecem de vreo 20 de ani…

    Apreciază

  • 129. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:49

    theo,

    e greu sa traiesti si sa gandesti corect intr-o societate a manarelilor, a rafuielilor de tot felul.
    Ceausescu ar fost invidios pe ce au reusit sa faca activistii si securistii lui din tara asta! Razboieli intre politicieni,
    intre grupuletele de intelectuali,
    intre ziare si intre jurnalisti,
    razboieli ale magistratilor cu statul de drept…

    😦

    Apreciază

  • 130. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:50

    Nora,

    ceausescu este creatorul celor care astazi au umilit Ro!

    Apreciază

  • 131. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:52

    Skorpion,

    suntem in 2009, in plina criza… Eu sper in renasterea bunului simt, intr-o vedere mai cuprinzatoare a ceea ce se petrece, in intelepciune si in credinta… 🙂

    Apreciază

  • 132. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 12:57

    ………….

    Nora,

    vise, maica, vise

    se pare ca bunul simt invocat de tine exista, dar in cantitati insuficiente,
    si nici credinta nu ajuta in cazul Ro….

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  12 iulie 2009 la 12:59

    skorpion,

    cat timp exista astea nu e totul pierdut. Si exista… 🙂

    Apreciază

  • 134. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 13:03

    OK, GAVROCHE, YOU ARE RIGHT!

    🙂

    Apreciază

  • 135. noradamian  |  12 iulie 2009 la 13:22

    skorpion,

    gavroche, bietul pana la urma a fost sacrificat pe altarul revolutiei, stii! Eu nu vreau asta… 🙂

    Apreciază

  • 136. orangeskorpion  |  12 iulie 2009 la 13:31

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/858674/Constantin-Noica–100-de-ani/

    acum vad ca avem POSTAAAAAAAAAAARE NOUA!

    ma duc sa citesc….

    Apreciază

  • 137. Cristi  |  26 august 2009 la 23:33

    Eu sper sa va reveniti din dezamagire. SI va dau un exemplu. La Judecatoria Oradea, unde activez in prezent, nu avem bani din febr sa expediem adresele dispuse de judecatori in dosare prin care cerem relatii la diverse institutii in vederea obtinerii unor date necesare solutionarii cauzelor. Ele toate statu intr-un birou la o grefiera, si tocmai a numarat 1000 adrese neexpediate. Dvs nu vreti sa auziti aceasta si nu va intereseaza daca Predoiu s-a preocupat sau nu de bani pt expedierea acelor adrese. Iar cand veniti in toamna la judecator, veti vedea ca acesta amana dosarul ca nu este lamurit si dispune sa se refaca adresa. Numai ca si aceasta noua adresa nu va fi expediata, neexistand banii. Iar in timpul asta il vedem pe Predoiu la TV care spune ca nu exista probleme in justitie. Daca o mie de dosare pe care in toamna le vom amana (ceea ce inseamna citatii facute pt a chema oamenii, bani pt incheieri de sedinta, deplasare degeaba pt parti la instanta etc) nu reprezinta o problema, atunci eu accept ca v-am dezamagit. Daca aveti impresia ca am semnat Protestul demnitatii pt mine, va inselati. Am semnat pt ca dvs sa veniti in fata mea cand e cazul si eu sa va judec, nu sa va trimit la plimbare si sa va las cu problema nesolutionata cine stie cate luni inca.

    Apreciază

  • 138. nora damian  |  26 august 2009 la 23:56

    cristi,

    va multumesc pentru vizita.
    Neindoielnic aveti dreptate, asta e o mare problema care se cere urgent rezolvata. Articolul se refera, insa, la sporurile salariale obtinute stiti d-tra cum, mai bine decat mine.
    Dupa cum, deasemeni sunt convinsa ca stiti, situatia actuala a bugetului Romaniei nu mai permite categorii bugetare privilegiate.
    M-am gandit, sa fiu sincera, nu la dl Predoiu ci la d-na Macovei si la modul in care ar fi tratat dumneaei aceasta problema.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: