Conjuraţia crinbecililor

12 august 2009 at 20:54 87 comentarii

Motto

„Dacă apare pe lume vreun geniu, îl vei cunoaşte sigur după acest semn şi anume, toţi imbecilii se vor uni într-o conjuraţie împotriva lui”
(Jonathan Swift)

Pe meleagurile noastre nici nu trebuie să fie vorba de un geniu, e suficient să fie cineva capabil care să vrea să schimbe în bine situaţia ţării. Incoloră şi inodoră ca bănetul, varianta autohtonă a imbecilităţii active  se referă la toate reflexele de acumulare  maladivă, fără limite, din societate, indiferent că e vorba de bani, titluri, diplome, funcţii, distracţii, bunuri, sau combinaţiile lor, asociate cu un discurs public debordând de aroganţă, suficienţă şi agresivitate. Aplatisată, redusă la două dimensiuni, fără profunzime, fără înălţime şi adâncime, lumea crinbecililor se prefigurează a fi o structură quantity, fără memorie,  principii şi valori. Conjuraţia crinbecililor are drept unic şi permanent obiect de activitate practică înlăturarea oricărei persoane capabile să dea altă dimensiune acestei societăţi. Sudarea la toate nivelele a puterilor statului, mai ales în zonele mai fragile unde se cere lucrat cu fineţe, la capete, gheare şi buzunare  reprezintă principalul lor atu. Evident, există şi obstacole. Oricine dă semne de responsabilitate într-un domeniu sau altul al vieţii publice, trebuie reperat mai-nainte ca demersurile sale să slăbească structura. Tratat urgent ca posibil factor de fisurare, pericolul dispare şi  sistemul redevine la nivelul de imbecilitate normal. În general, crinbecilii folosesc două categorii de operaţii, divizare şi combinare. Prin împărţeală,  energia animozităţilor de orice fel, inclusiv a celor personale e diseminată mediatic  pentru declanşarea şi întreţinerea unei multitudini de încăierări infantile în spaţiul public. Negativizarea diferenţelor, zvonistica, cultivarea bârfei, suspiciunii, preferinţa pentru macabru, mizerie, jaf, au  efect „quality” garantat. Prin combinare, dintr-un simptom temporar, imbecilitatea devine un trend morbid. Un comando de crinbecili selectaţi din sistem ţine politicul în tensiune şi lumea în nevroză. Un fond perfect pentru ca vanghelizarea şi sindicalizarea imbecilă a învăţământului, combinată cu promovarea modelelor anticulturale  în media, să asigure efectul de degradare comportamentală generală. Pentru operaţiile murdare, o divizie specială de crinbecili scoşi anume din bârlog pe post de pitbulli sfâşie la comandă. Doctrina reală a conjuraţiei, un liberalism troglodit combinat cu o falsă social-democraţie, e chiar odrasla generată de sudura cu pricina a puterilor siameze.  Corcitura se bucură de interes pe la diverse ospeţe politice, inclusiv pe la mese de taină. În vile elegante din Monte Carlo şi Sardinia ridicate de impostorii postcomunişti ai numelui brătienilor, în combinaţie cu politruci de acelaşi calibru indiferent de origine, se caută formule profitabile  de crinbecilizare a  suprastructurii statale. Preluate apoi de media din dotare vor fi servite electoratului în ambalaje politico-tabloide cât mai seducătoare. În esenţă asta bandele politice din conjuraţie nu vor decât un stat rămas pe drumuri, fără resurse, minimal, care să ceară, de bună voie, să fie prizonier.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , .

Sfaturi pentru domnul Boc GRECIA (8)

87 comentarii Add your own

  • 1. Theophyle  |  12 august 2009 la 21:31

    @nora servus, crin este o cantitate neglijabila. Pana in toamna/iarana va ofili de tot. Omul este prea lenes ca sa fie semnificativ 🙂

    Apreciază

  • 2. dora  |  12 august 2009 la 21:33

    Ola-la O’nora!

    Imbogasesti fantastic limbajul politic cu acel „crinbecili” si „patriciocratie”.Aceste sintagme definesc evolutia in pas de „samba”si cia-cia”a unor pretinsi urmasi ai bratienilor.Si spre rusinea mea si a multora treziti la timp,care ne-am pus sperantele in ei.Crinbecilii sunt prezenti tot timpul unde e rost de improscare cu noroi.Nu conteaza ca si ei au sustinut idei similare cu dusmanii de acum,trec peste…. in pasi de dans-cum am mai zis -scuipa si ling si viceversa. 🙂

    Apreciază

  • 3. dora  |  12 august 2009 la 21:37

    theophille,

    te salut si eu.Am intrat pe blogul tau care e fantastic si am inseilat cateva ganduri,poate prostesti.Cred ca am vorbit de religia copta,or,e vorba de limba folosita in serviciul religios,asa-i?

    Trebuie sa citesc mai departe referirile tale la carti ce merita citite.Ti-am mai spus ca eu nu stiu decat l.romana si maghiara,putin din alte limbi,din engleza de loc.

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  12 august 2009 la 21:40

    dora,
    servus!

    da, imi place sa ma joc cu cuvintele, uneori incerc, chiar, mai bine sau mai putin, sa fac din ele mici grenade 🙂

    Apreciază

  • 5. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 21:40

    frumos scris si f. corect…..

    dar deja am obosit sa …………..sper ca mai scapam vreodata de crinbecili, geonbecili, an-ushi, etc…

    astept presa sa treaca, partial, daca nu de partea lui popeye, macar de partea redarii obiective a realitatii romanesti…

    nora, imi vei raspunde: vise, maica, vise, nu-i asa?
    caci banul ……este cel care cumpara constiinte….

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  12 august 2009 la 21:43

    skorpion,

    servus!

    Multe, dar nu toate sunt de cumparat! Cel putin pentru asta sa facem ceva… Chiar si frondele din presa, din Cotidianul, dar si alte semne arata ca mai avem unii, putini, in partea nevandabila… 🙂

    Apreciază

  • 7. Theophyle  |  12 august 2009 la 21:45

    @dora, salut:
    1. Ti-am raspuns; 2. maine iti voi da raspunsuri intr-o postare referitoare la intrebarile tale. 3. am o placere deosebita sa-ti raspund tie si la oricine doreste „sa stie” (am un suflet de dascal, si nu are nici o importanta de timp sau spatiu, etc) 4. cu cat vom sti mai mult cua atat generatiile viitoare vor fi mai pregatite 🙂

    Apreciază

  • 8. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 21:45

    eu, cel putin, sint partea anonima, fara nici o influenta asupra societatii,
    da, constiintele noastre sint ale noastre,
    dar eu vorbeam de cei pe care ii citesc sute, mii de cititori…de latraii de pe sticla gen razvan dumitrescu, andreea cretuzlescu…

    Apreciază

  • 9. dora  |  12 august 2009 la 21:46

    nora,

    conjuratia se coacesi indiscutabil -dirijorii sunt Patriciu si Ilovici.

    In zilele trecute am intrat intamplator pe blogul Roxanicai si mare mi-a fost mararea sa constat virajul de la crinul adulat pana nu demult la nobilul Aguda,singurul lider(?)independent care ne poate aduce izbavirea. Cuvintele lui S.Voinescu sunt demne de luat in seama.Zice”Dupa alegerile prezidentiale va fi altfel?O sa apara alta garnitura de politicieni?”.

    Deci ,mai avem de asteptat pana la reformarea statului inca 5-8 ani. 🙂

    Apreciază

  • 10. fini  |  12 august 2009 la 21:46

    Salut Gradina!

    Apreciază

  • 11. dora  |  12 august 2009 la 21:47

    nora,

    astea nu-s grenade -sunt torpile….si stii care-i diferenta.

    Apreciază

  • 12. dora  |  12 august 2009 la 21:50

    fini,

    gradinareaso!Nu vrei sa uzi un pic florile? Te asteapta mereu in prag de seara. 🙂

    Apreciază

  • 13. fini  |  12 august 2009 la 21:51

    Dan Tapalaga referindu-se la primitivii si neanderthalienii politicii ajunsi sefi de trib scrie:

    „Toţi se simt, pe banii altora, împăraţi. În universul lor, regula esenţială e să nu-ţi pese de ceilalţi. Tu eşti Supremul, Dumnezeul la care se închină robii tăi, ciolovecii. În religia ţărănoilor cu putere, te închini la fundul lor sau te calcă în picioare.
    Fiecare îşi păzeşte fundul cum poate când e vorba de bani picaţi din cer. Judecătorii, funcţionarii, profesorii acţionează, în vremuri de criză, la fel de trivial, de indecent, de indiferent.
    Să mă pupaţi în fund, zice şi ţărănoiul urcat la volan când aruncă doza de bere pe geam, pungile cu gunoi pe marginea şanţului, PET-ul pe munte.
    Celor care se grăbesc să acuze vulgaritatea textului, le spun că mitocănia, tupeul şi neamprostia le fură banii. Sună obscen pentru că asta primim în faţă când le cerem socoteală: un scuipat mai parfumat sau mai puturos, dar tot între ochi.
    Indiferent de culoarea politică a ţărănoilor, vom insista să aflăm cum cheltuiesc banii publici în special cei care ne trimit bezele cu fundul.
    P.S. Nu-i mai aud pe virginii patriei care fac apoplexie, spume şi inundă redacţiile cu comunicate numai când Traian Băsescu scoate mojicii pe gură. Tac şi înghit la fundul unor golănaşi ca Mazăre sau chiar mai rău. „

    Apreciază

  • 14. dora  |  12 august 2009 la 21:51

    theophille,

    ma duc sa-mi ridic corespondenta! 🙂

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  12 august 2009 la 21:51

    skorpion,

    fiecare din noi are o influenta uriasa asupra celor cu care vine in legatura, asta e ceva cunoscut.Doar ca nu ne dam seama.
    Fii sigur ca ceea ce ai spus sau scris a avut o mare importanta, chiar daca asa ceva nu poate fi cuantificat. 😆

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  12 august 2009 la 21:53

    fini,

    da , Tapalaga a zis lucrurilor pe nume!

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  12 august 2009 la 21:54

    dora,

    cat mai multe torpile cetatenesti din partea noastra, nu pot face decat bine 🙂

    Apreciază

  • 18. Theophyle  |  12 august 2009 la 21:56

    @fini, salut 🙂

    Apreciază

  • 19. dora  |  12 august 2009 la 21:56

    fini,

    asta si intrebam :nu se oripileaza „condeierii”ingerasi ca Pastaie tomitan i-a spus sa-l pupe-n c..r?

    Apreciază

  • 20. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 21:57

    Nora,

    60% din populatia acestei tari NU are internet,
    deci o cantiatea uriasa nu vede decit antene, protv, irealitati…

    si nu este bine….

    ori eu nu pot influenta pe absolut nimeni,
    o singura data am convins o vecina sa se duca la vot si sa voteze „cum trebe”

    :mrgreen:

    Apreciază

  • 21. fini  |  12 august 2009 la 21:57

    Ina,

    eu am „gieskanne”(stropitoarea) plina. Ma duc sa ud razoarele,Da-te la o parte, ca de nu te fac ciciulete!

    Azi imi merge calculatorul ca ochii mortului. Sper sa reusesc sa postez peste cateva minute.

    Apreciază

  • 22. dora  |  12 august 2009 la 21:58

    Degeaba lansam torpile ca tot in cerc inchis suntem.Nu zic Doamne fereste sa ne orim:ne caleste in primul rand pe noi si e imposibil sa nu ne asculte si unii curiosi.

    Apreciază

  • 23. dora  |  12 august 2009 la 21:59

    ok.fini,astept! 🙂

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  12 august 2009 la 22:01

    skorpion,

    nu ma refer la cei din preajma noastra pe care-i lamurim sa mearga la vot! Vorbeam de influenta omeneasca a atitudinilor noastre in general. Uneori nici n-avem habar ca o vorba ramane in memoria cuiva, ca declansează o reactie, ca merge mai departe…
    E foarte important ce spunem si care e motivatia cuvintelor si parerilor noastre… 🙂

    Apreciază

  • 25. dora  |  12 august 2009 la 22:02

    skorpi,

    am si eu momente de descumpanire,imi revin repede si merg inainte.Trebuie sa fii si tu mai incisiv cu sclavii de pe plantatia ta.Cum ii spuneam si norei,tot repetand se prinde ceva.Ce,numai an-usii sa aiba rezultate? 🙂

    Apreciază

  • 26. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:05

    Aprobati decizia inchiderii centrelor ID ale Universitatii „Spiru Haret”?

    · Bineinteles (1.404) => 36.83%

    · Doar in unele cazuri (189) = > 4.96%

    · In niciun caz (2.170) = > 56.93%

    · Nu stiu/nu ma intereseaza (49) => 1.28%

    nu mi-a venit sa cred ca vad bine: ~ 57 % nu sint de acord cu inchiderea lui U. spiru haret….

    precizez ca sondajul a fost sterpelit de la ………….romania libera!

    pai, daca acelasi sondaj aparea la gindul si la vintul, atunci procentul ar fi fost 99%?????

    fa, daca poti, ceva pentru Ro!

    no chance!
    vise, maica, vise!
    🙂

    Apreciază

  • 27. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:06

    Dora,

    pe plantatie in doi ani nu s-a vorbit DECIT O SINGURA DATA DESPRE POLITICA si asta doar asa citeva minute….

    deci chestia asta iese din joc…

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  12 august 2009 la 22:07

    fini, dora,

    eu cred ca, in general, societatea noastra trebuie sa fie mai putin fatalista si sa aibe incredere in ea 🙂

    Apreciază

  • 29. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:08

    @skorpi, oamenii nu intzeleg ca nu putem mergem mai departe cu aceasta tampenie care se numeste „invatamantul particular” din Romania.

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  12 august 2009 la 22:08

    skorpion,

    acolo au scris o gramada de absolventi si studenti SH!( mai ales de la specialitatea jurnalism) 🙂

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  12 august 2009 la 22:11

    teophyle,

    asa e! In Romania se face imensa greseala sa se considere ca tot ce nu merge bine la stat trebuie privatizat! O universitate nu e o fabrica de sosete! Autonomia universitara la noi a generat niste aberatii si abuzuri inimaginabile, trecute cu vederea 😦

    Apreciază

  • 32. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:18

    Theophyle,

    CREDE-MA ca oamenii stiu foarte bine, mai ales cei care invata – adica NU invata – acolo, pentru ca toti lucreaza undeva, nu invata nimic, nu au timp/chef sa invete dupa orele de munca, iar examenele le copiaza, le platesc, licenta o cumpara….si in final au si diploma…
    si mai exista o lege (nu stiu daca mai functioneaza), ca daca ai studiile terminate nu poti sa ai sub un salariu de 800 lei/luna …. indiferent de ce ai face….cu licenta (pazesti oile, de exemplu, si ai minim 800 lei)

    Nora,
    ideea unei universitati private NU este rea, ci felul in care un activist notoriu,
    un proletcultist a intemeiat un imperiu numit USH, care nu are legatura cu notiunea nobila de SCOALA….

    Apreciază

  • 33. fini  |  12 august 2009 la 22:25

    De data asta abia am reusit sa intru in Gradina. Dupa indelungi incercari sarii gardul 😆

    Apreciază

  • 34. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:26

    @skorpi, cele mai bune universitati in SUA sunt „private,” adica au un buget inchis. Sunt mult mai scumpe si nivelul este mult mai inalt. Sunt si „state univerities” la nivel f. bun, dar cele private sunt( in general) superioare. Cand vi la un loc de munca cu un CV, prima intrebare este unde ai invatat, asta poate fi si ultima 🙂

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  12 august 2009 la 22:28

    Ideea nu e rea in sine skorpion, rau e modul in care a fost pusa-n practica, intr-adevar.
    Dar paguboasa e si acreditarea ideiii ca tot ce e de stat trebuie sa mearga prost! Unitatile scolare nu trebuie manageriate ca niste fabrici( eventual unele de diplome, cum se vede ca s-a inteles la noi )
    Multe universitati si scoli prestigioase din lume sunt de stat… 🙂

    Apreciază

  • 36. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:28

    Theophyle,

    corect, exact asta spuneam si eu….

    numai ca la noi am aruncat in derizoriu totul:
    scoala
    politica,
    mass-media,
    societatea capitalista

    totul !!!!

    Apreciază

  • 37. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:29

    yes, yes, Nora!

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  12 august 2009 la 22:30

    bibliophyle,

    stiu ca in state universitatile de prestigiu sunt privatizate, dar asta nu e totusi, o regula! 🙂

    Apreciază

  • 39. fini  |  12 august 2009 la 22:31

    Theophile,
    salut,salut! 🙂

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  12 august 2009 la 22:32

    skorpion,

    o societate corupta generează institutii si servicii corupte! 😦 Din pacate aici ne aflam! 😦

    Apreciază

  • 41. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:33

    @skorpi ai dreptate. Problema este cum „stim” noi sa facem lucrurile.

    Deobicei statul nu are aface cu universitatile chiar dac ele sunt de STAT. Exista o comisie academica formata din academici, care aproba sau nu acreditarea, exista reguli din toate punctele de vedere. Sunt scrise publicate etc…

    Apreciază

  • 42. noradamian  |  12 august 2009 la 21:37

    theophyle,

    servus! Posibil! Eu am folosit doar rezonanta numelui ca sa leg armata de slugi care gravitează-n jurul patriciu de celebra”conjuratie” a lui Kenedy Toole, 😆

    Apreciază

  • 43. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:38

    @nora, ele nu sunt privatizate – ele s-au nascut „private.” Pen University a fost fondata de Jefferson si Harvard de un grup de capitalisti care au dat bani o DATA, si au spus cu bani astia administrati-va, s.a.m.d – O universitate nu TREBUIE sa castige ea trebuie sa se sustina. O universitate nu este o uzina – este un loc in care oamenii vin sa educe si sa faca research.

    Apreciază

  • 44. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:41

    nora, as fi de acord cu tine daca nu as sti ca:

    la diverse institutii de invatamint de STAT

    decanul este tatal, proful este fiul,

    materia X este predata de tata si fiica,
    chiar scot impreuna o carte pe care orice student „studios” trebuie s-o cumpere…

    materia Z este predata de sot si sotie…

    etc.
    etc.

    abia acum dupa 20 de ani vor sa bage „nufarul” in aceasta problema,
    sa nu mai fie incurajata perpetuarea familiei in aceeasi universitate…
    sa vedem daca vor si reusi!

    Apreciază

  • 45. orangeskorpion  |  12 august 2009 la 22:50

    noapte buna, tuturor!

    Apreciază

  • 46. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:51

    skorpi 🙂

    Apreciază

  • 47. dora  |  12 august 2009 la 22:55

    fini,

    M-a trezit Nigel Kennedy.E ste tonic si exploziv.

    *All, 🙂

    Nu ma impotrivesc statului de inv.public sau privat.Daca ati observat penduleaza aceeiasi dascali si la universitatea privata si la cea de stat.Problema e calitatea si eficienta invatamantului sa nu se confunde inv.superior cu o uzina care scoate „produsele sale”pe banda rulanta.Ce invatamant este asta ID fara nici un contact al studentului cu profesorii?Scoala trebuie sa aiba rigurozitate si exigenta ,trebuie sa se bucure de prestigiu prin calitatea absolventilor ei.Asta lasa de dorit la noi,incepand cu admiterea si sfarsind cu promovarea.

    Apreciază

  • 48. Theophyle  |  12 august 2009 la 22:58

    @all o seara/noapte buna – a fost foarte placut (ca de obicei) 🙂

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  12 august 2009 la 23:22

    Noapte buna,

    fini
    dora
    skorpion
    Teophyle!

    🙂

    Apreciază

  • 50. dora  |  12 august 2009 la 23:52

    Gute Nacht! 😆

    Apreciază

  • 51. Reddog  |  13 august 2009 la 00:59

    Salutare all.
    Excelenta postare. Din pacate crinbecilii s-au inmultit in tara asta cu o rapiditate ceva de speriat !

    Frumoasa tara, pacat ca este locuita !

    Apreciază

  • 52. dora  |  13 august 2009 la 13:31

    Salut prieteni!

    *** nora,

    ce-mi place?…. ca,mereu se gaseste cineva cu tonus optimist si niciodata nu cadem cu totii in deznadeste .Mai repede sau mai incet,viguros sau cu lentoare,binele trebuie sa triumfe!Este lege data de Dumnezeu si ocrotita de el.

    Imposibil sa nu aiba efecte criza asupra grupurilor de clan,tribale,constituite artificial in anii precedenti -in economie,invatamant,sanatate in sferele unde s-au dat legi speciale grupurilor arondate puterii.

    Am convingerea ca se va face o selectie naturala,criza pentru oameni fiind similara catastrofelor naturale care au selectat speciile de animale. 🙂

    Noi plecam acum in formatie trio hai-hui prin padure.La aer,miscare si detoxifiere.

    Apreciază

  • 53. dora  |  13 august 2009 la 18:10

    Am sosit din pelegrinarile mele si voi inca va faceti siesta.

    Padurea nu e prea generoasa in ciupi.Am gasit doar un pui de Macro lepiota procera(parasol,piciorul caprioarei).Acum il punem in tigaie. 🙂

    Apreciază

  • 54. Theophyle  |  13 august 2009 la 19:02

    @dora salut, ti-am raspuns la cateva intrebari pe blogul meu de istorie :)Am facut putina ordine in „ortodoxie” 🙂

    Apreciază

  • 55. dora  |  13 august 2009 la 19:57

    Apreciază

  • 56. dora  |  13 august 2009 la 20:48

    theophil, servus!

    M-am invartit printre postarile tale si mi-am pus si eu semnatura.Mersi pentru lamuriri.Inca sunt departe de intelegere cat de cat acceptabila. 🙂

    Apreciază

  • 57. dora  |  13 august 2009 la 21:09

    fini,

    Apreciază

  • 58. Reddog  |  13 august 2009 la 21:29

    Salut, salut, everybody. Cine vorbea aici de istorie? Si de ortodoxie?

    Hm, am si eu opiniile mele fata de ortodoxie, dar mai critice un pic.

    Apreciază

  • 59. fini  |  13 august 2009 la 21:36

    Ina,

    eu citesc cu piosenie Lucian Blaga.
    Mare hotzomana mai esti! MULTZUMESC. 🙂

    BLAGA: Izvorul noptii

    Apreciază

  • 60. fini  |  13 august 2009 la 21:37

    Salut Gradina! 🙂

    Apreciază

  • 61. fini  |  13 august 2009 la 21:40

    Reddog,

    sunt curioasa. Scrie-ni-le ori aici,ori la Theophyle,te rog.

    Apreciază

  • 62. Reddog  |  13 august 2009 la 22:10

    Fini, servus ! O sa le scriu pe larg in una din zile si chiar sa provocam o discutie pe blogul lui Theophyle. In esenta eu cred ca teoria care explica decalajul occident-orient prin prisma religiei este corecta. De asemenea cred ca, pentru a se moderniza, biserica ortodoxa trebuie sa treaca printr-o reforma, asa cum a fost cazul bisericii catolice. De asemenea mai cred ca biserica ortodoxa va trebui sa slabeasca dependenta de puterea laica. De regula a fost in siajul puterii, indiferent de natura puterii. Iar asta a avut foarte multe consecinte negative.
    Repet, schitez pe scurt, dar cred ca este o idee buna de dezbatere pe blog.

    Apreciază

  • 63. dora  |  13 august 2009 la 22:10

    fini,

    da! si in noapte ochii sunt o lumina. 🙂

    Apreciază

  • 64. fini  |  13 august 2009 la 22:12

    Un „Ederlezi” frumos:

    Apreciază

  • 65. dora  |  13 august 2009 la 22:15

    Reddog,

    ai fugit din livada.

    Eu i-am pus cateva intrebari lui theophille si mi-a raspuns pe larg acasa la el.Nu stiam nimic despre ortodoxie printre popoarele cu religie nebizantina-alta denumire are,dar am uitat.Am discutat ceva despre evrei ca eu citesc un roman Moise de Gerald Messadie.

    Apreciază

  • 66. Theophyle  |  13 august 2009 la 22:17

    @Reddog, salut – problema Biseicii Ortodoxe , este caracterul statal, care vede problematica prin priza societatii in care se „desfasoara” 🙂 Bisericile sunt statale, nu au perspectiva unei societati pluraliste si etrogene etnic 😦

    Apreciază

  • 67. fini  |  13 august 2009 la 22:18

    Reddog,

    astept,astept! Pe blogul lui Thephile deci. Oricum, eu pendulez intre Gradina si blogurile lui Thephile.

    Apreciază

  • 68. dora  |  13 august 2009 la 22:18

    reddog,

    mi-am amintit:necalcedoniene

    Apreciază

  • 69. Reddog  |  13 august 2009 la 22:19

    Dora, servus. Am fugit in poiana la o conversatie cu Emil. Mi-am spus anumite pasuri legate de atmosfera de pe Mountthor.
    Legat de evrei, si eu sunt exact la acest capitol, dar la holocaust.

    Apreciază

  • 70. Reddog  |  13 august 2009 la 22:22

    Fini, eu chiar termin un manuscris si sunt prins. Dar cum termin punem de o debatere legata de ortodoxie. Fiti pe faza ca pe 23 august o sa pun doua postari, in livada. Una despre pactul Molotov-Ribbentrop, iar cealalta despre 23 august 1944.

    Apreciază

  • 71. dora  |  13 august 2009 la 22:27

    Apreciază

  • 72. dora  |  13 august 2009 la 22:32

    Reddog,

    vii desigur cu noutati.Eu abia astept.

    Romanul de care-ti spun e captivant,se citeste usor si totusi e plin de evenimente ,mai mult sau mai putin cunoscute din Biblie.Autorul il venereaza pe Moise,spune ca a fost un gigant si Sfintele Sripturi nu-o onoreaza pe masura maretiei lui.A facut-o mult mai tarziu Michelangelo.

    Apreciază

  • 73. dora  |  13 august 2009 la 22:34

    Unde e tibi?El e meloman si s-ar simti bine aici.

    Apreciază

  • 74. clemycali  |  13 august 2009 la 22:38

    Buna seara, buna seara. Am venit si eu la spartul targului.
    Ce sa spun altceva decat excelenta postare !!
    In alta ordine de idei, si eu cred ca o dezbatere pe marginea ortodoxiei ar fi bine venita. Mai ales ca eu pot sa spun cum oameni crescuti in SUA in diverse biserici neoprotestante devin ortodoxi din convingere. Ortodoxia infloreste in SUA si nimeni nu vorbeste de asta.

    Apreciază

  • 75. fini  |  13 august 2009 la 22:48

    Reddog,

    voi urmari Poiana. In ce priveste ortodoxia sunt de partea ta. 🙂

    Apreciază

  • 76. dora  |  13 august 2009 la 22:54

    clemy,

    servus!

    Da,a pornit discutia cu theophille de la niste intrebari pe care i le-am pus.Mi-a raspuns pe blogurile lui.merita citit! 🙂

    Merg putin in livada a postat Depina. 🙂

    Apreciază

  • 77. dora  |  13 august 2009 la 23:10

    Apreciază

  • 78. fini  |  13 august 2009 la 23:24

    Ina,.

    deschide cutiuta cu mail-uri

    Apreciază

  • 79. orangeskorpion  |  13 august 2009 la 23:25

    buna seara si…………………..la revedere,

    pe miine!

    🙂

    Apreciază

  • 80. filadel  |  14 august 2009 la 00:19

    N-am timp sa citesc comentarii. Excelent pus punctul pe J (de la jigodii), Nora!

    Apreciază

  • 81. dora  |  14 august 2009 la 00:20

    fini,

    ma duc.

    Iti zic noapte buna;ma asteapta scutecele. 🙂

    Apreciază

  • 82. dora  |  14 august 2009 la 00:21

    filadel,

    sa te salut si pe tine!Ti-am dus dorul zilele astea. 🙂

    Apreciază

  • 83. filadel  |  14 august 2009 la 00:22

    Dora
    inca nu m-am intors. Zbor pe drumuri. Noapte buna!

    Apreciază

  • 84. noradamian  |  14 august 2009 la 01:08

    Şi eu alerg, zbor pe drumuri mai scurte si mai lungi!… Va salut pe toti cu drag, o sa recuperez sper, tot ce ati povestit voi aici!

    Noapte buna!

    🙂

    Tibi are un nou episod grecesc in „biblioteca din chiosc”! Asadar, postare noua!! 🙂

    Apreciază

  • 85. mihaibeltechi  |  14 august 2009 la 16:03

    Un timid „sarut mana pe obrajori”. Exista superb la superlativ ? Daca nu,ar trebui inventat .SPLENDID SCRIS .
    All ,va citesc in continuare .Emil vad ca a revenit si face pe mortu lin papusoi,desi e bun de plata ….

    Apreciază

  • 86. mihaibeltechi  |  14 august 2009 la 16:25

    mi-am permis sa mentionez la Realitatea pe threadul la „ce citim pe bloguri”
    Cu Nora Damian despre “crinbecili” si “patriciocratie”
    https://noradamian.wordpress.com/2009/08/12/conjuratia-crinbecililor/

    Livezenii mei scriu superb dar mamagementul e in suferinta si am considerat ca e bine sa ma ocup un pic de publicitate……

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  14 august 2009 la 19:28

    Mihai Beltechi,

    salut!

    Multzam de vizită şi de incurajări 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.232 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.456 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.232 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: