Întrebări fireşti

1 februarie 2012 at 19:24 67 comentarii

Comentarii ale cititorilor HotNews la discuţia on-line a deputatului PNL
Eugen Nicolaescu USL cu Dan Tapalagă pe tema grevei parlamentare a USL.(Redactia HotNews.ro, miercuri,1 februarie 2012)

*Dece intrati in greva parlamentala in loc sa sustineti o doleanta a celor care au votat la un referendum si care doresc reducerea numarului de camere si parlamentari, ati propus ceva in acest sens si puterea a refuzat?
*Cu ce se deosebeste greva de acum de ce a facut PNL si PSD pana acum in Parlament?
*USL ca formatiune formata din agregarea PNL si PSD ma rog si PC (aici antenele tin pe post de voturi) va renunta si la salariile, beneficiile materiale, costurile care tin de „intretinerea” parlamentarilor grevisti? daca da, vor destina acesti bani spitalului Marie Curie care are nevoie de o linie de garda pentru sectia cardiologie chirurgie?
*Daca cineva, oricare angajat din tara asta, face greva, inseamna ca nu va fi platit pentru perioada in care a intrerupt lucrul. argumentul ca parlamentarii opozitiei vin totusi „la lucru” nu sta in picioare, pentru ca greva, in general, se face la locul de munca. imi exprim speranta ca asa se va intampla si ca, astfel, bugetul Legislativului va avea de returnat la bugetul statului banii necheltuiti (economisiti) in acest mod. puteti confirma neplata indemnizatiilor? De ce crede PNL ca noi, contribuabilii am fi de acord sa le platim indemanizatiile inclusiv salariile desi nu se prezinta la munca ?
*Nu credeti ca ar fi cazul sa rupeti alianta cu urmasa PCR – PSD? Sa va recistigati macar 1% din respectul celor ce nu au uitat ce a fost ala comunism si ce inseamna de fapt PSD si Iliescu?
*In diversele declaratii co-presedintele USL si liderul dvs de partid spun ca parlamentarii isi vor dona indemnizatiile. Unde pot verifica ca, luna de luna, fiecare parlamentar USL asa va face cu indemnizatia?
*Considerati normal (liberal) ca un salariat sa fie platit in timpul grevei? …ceea ce face sa se vada din afara ca doriti cu totul altceva decat exprimati pe la TV.
*Parlamentarii grevisti isi vor lua indemnizatia pe zilele de greva (din cate stiu eu cei care fac greva, indiferent unde lucreaza li se taie din salariul….sa primesti bani fara sa muncesti nu mi se pare corect intr-o Romanie democrata; daca suntem intr-o Romanie a hotilor, profitorilor atunci inteleg de ce toti doresc sa ajunga la putere…
*Prezenta in parlamentul Romaniei ar trebui considerata o onoare ( iti servesti tara si reprezinti vointa cetatenilor care te-au votat.) Considerati ca prezenta colegilor dumeavoastra si a sefului dvs Crin Antonescu la „serviciu” este optionala sau obligatorie fata de cei care v-au mandatat sa ii reprezintati? Eu as numi-o lasitate..
*De ce considerati ca trebuie sa va votez la urmatoarele alegeri daca nu sunteti capabili sa mergeti la „locul de munca” pe care singuri l-ati ales, pentru care ati cheltuit atatia bani la alegeri si pentru care acum sunteti platiti de la buget, sunt platite chirii la cei care nu sunt din Bucuresti, alocat combustibili pentru naveta in teritoriu, telefoane?
*E o vorba in popor, ce suna cam asa ” Inainte de a-ti da drumul la gura asigura-te ca ti-ai pus creierul in functiune si ca gandesti inainte sa vorbesti „…ne dam demisia…stai ca, de fapt, nu e bine…intram in geva…stai ca, de fapt, am vrea sa ne pastram privilegiile… E cineva prin uniunea aia care se gandeste cum ar fi daca dupa fiecare alegeri (partiale sau nu) opozitia decide sa-si dea demisia/sa intre in greva?
*Am incercat sa inteleg ce se intampla ,am incercat sa ma informez cat mai mult.In mandatul de presedinte al d-lui Basescu :
– sunt f. multe televiziuni, care mai de care se concureaza in a blama adevarat sau nu , mai putin conteaza, atitudinea si comportamentul presedintelui, dar se pot exprima de dimineata pana seara
– internetul a explodat,ne putem exprima
– tot de la tv am vazut ca ,mentionez per ansamblu, atitudinea jandarmilor fata de protestari a fost corecta( eu am fost in 2011in Anglia, dupa revolte, mi-a fost povestit de catre localnici cum s-a pus capat acestora, nu se compara atitudinea jandarmilor nostri fata de colegi lor din Anglia,ai nostri au fost ” copii”);nu vorbesc de excesele unor jandarmi ( de aceea un stat trebuie sa aiba legi)
*intreb, atunci, de ce a fost necesar demersul PNL&PSD in parlamentul UE? cu tot respectul, nu l-am inteles
*Am vazut ca Crin Antonescu este absent la 93% din dezbaterile din parlament. Care o sa fie diferenta acuma? O sa absenteze 100%? Mi se pare o ipocrizie ca cineva care mai mult nu ii acolo sa vina sa spuna ca nu vine.
*De ce singura tactica a USL este sabotarea PDL in orice mod posibil. De ce nu vin cu nimic constructiv? De cand este PDL la guvernare in afara de a pune bete in roate si a arata cu degetul, USL nu a facut nimic. Cand o sa se schimbe aceasta atitudine?
*De ce considerati sa puneti atata presiune (alegeri anticipate, greva parlamentara, declaratiile din parlamentul UE,etc)pe actualul guvern si presedinte,dar, si pe o parte a populatiei( ma refer la cei care lucreaza in sistemul public) in conditiie in care
– anul acesta sunt alegeri
– dreptul la exprimare este asigurat
( as putea spune chiar excesiva, daca ma raportez televiziuni,radio,interne)
*Acuzati mereu puterea ca incalca legea,ce lege va da dreptul la greva? ajunsi la putere in 2013,cum veti proceda daca opozitia de atunci va proceda la fel,cu 2000 oameni in strada??????
*Traim in secolul XXl si as dori sa-mi numiti un stat unde a avut vreo greva parlamentara(parca ultima a fost in 1958 al socialistilori japonezi,dupa al carui exemplu,dar mai moderat,se actioneaza astazi in Ro.)
*Sunteti alesi de popor si nu de un grup de interese,intrebarea ar fi:ati consultat poporul daca este de acord cu aceasta greva sau actionati în interesul unuia sau altuia?
* Greva parlamentara.. sau chiul oficializat? am o simpla intrebare… La alegerile anterioare, candidatul de pe prima pozitie pe care eu l-am votat, a fost inlocuit conform algoritmului cu un candidat PNL, aflat la acea data pe pozitia a doua.
*Ce relevanta are pentru mine aceasta greva parlamentara, cand acest individ ce ma „reprezinta” a avut o activitate in teritoriu egala cu un zero absolut(!!)acum va avea” in mod oficial” o activitate ce tinde spre zero absolut si in parlament???
* Ati luat in consideratie faptul ca ati produs un precedent si ca in viitoarea guvernare chiar fiind la putere va veti putea confrunta cu exact aceeasi reactie a opozitiei (oricare ar fi ea PP Dan Diaconescu, PDL, etc)?
*Dacă, asa cum se prevede, criza economica va mai dura 5-6 ani si Romania nu se va putea imprumuta de pe piata de capital, cum veti explica neindeplinirea programului de guvernare bazat pe promisiuni fără acoperire?
*Care lege va permite ca parlamentari sa faceti greva si sa va bucurati de avantajele pe care le aveti ca parlamentari secretare, sume forfetare, masini, secretare, functii in Parlament?
*De ce instaurati dictatura vminoritatii in Parlament?
*Cine trebuie sa apere CONSTITUTIA???
a) ARTICOLUL 43 din Constitutie
(1) Salariaţii au dreptul la grevă pentru apărarea intereselor profesionale, economice şi sociale.
(2) Legea stabileşte condiţiile şi limitele exercitării acestui drept, precum şi garanţiile necesare asigurării serviciilor esenţiale pentru societate.
DECI: Greva politică este ilegală, conform prevederilor constituţionale.
b) Pe timpul grevei nu se platesc drepturile salariale. Ei sunt mai presus de lege??? SE CRED ZEI???
*de ce PNL se comporta haotic in ce priveste discursul politic si protestele din Parlamentul Romaniei (ne dam demisia, ba nu, intram in greva etc)? Care este viziunea presedintelui PNL pentru lupta politica electorala ca se va da anul acesta?
*În afară de demisia lui TB, alegeri anticipate şi nu comasate, are in acest moment un plan/masuri clare de scoatere a Romaniei din criza. In cazul in care aceste masuri exista v-as ruga sa ne mentionati in cateva cuvinte si in ce constau acestea.
* Pentru greva aveti mandat de la alegatorii din circumscriptia in care ati fost ales, sau hotararea de a refuza reprezentarea lor in Parlament este o decizie personala, fara legatura cu vointa electoratului ? In timpul grevei veti putea fi gasit 8 ore zilnic la biroul parlamentar din circumscriptie ?
*Cat de mult mai reprezinta parlamentarii pe cei care i-au votat, atat pe perioada grevei cat si in viitor? au fost in vre-un fel consultati sustinatorii USL (ma refer la electorat) sau greva este doar inca un motiv al opozitiei de a nu participa la sedintele din Parlament?
*Sustineti declaratiile d-nei Rovana Plumb referitoare la continuarea demersurilor USL la nivelul PE siConsiliului UE, care nu exclud, ba chiar sugereaza ca se va merge pana la a cere aplicarea de sanctiuni Romaniei?
*Ce efecte ar putea avea asemenea sanctiuni pe termen scurt si mediu?
*Considerati ca PNL-ul poate functiona in continuare in alianta cu USL, in conditiile in care domnul Ponta a declarat zilele trecuta ca Romania ar trebui sa adopte modelul frantei, adica sa mareasca tva-ul pentru a genera bani pt marirea pensiilor?! nu cumva este aceasta gandire total diferita de gandirea unui liberal?
* Eu cred ca PNL va dispare ca partid politic, indiferent de rezultatul alegerilor din noiembrie. Daca veti avea peste 50%, ceea ce nu cred avand in vedere experientele dezastruoase ale USL la alegerile din Maramures si Neamt, unde ati luat doar o medie de doar 42% in doua fiefuri liberale si pesediste, PNL va fi blamat in mai putin de doua luni ca a permis accederea la guvernare a PSD iar prabusirea lui sub 5% va fi inevitabila.
In caz ca nu veti face peste 50%, ceea ce cred, o mare parte din alesii PNL se vor duce catre putere fara nicio problema, alaturarea PNL la PSD si mai ales la PC, nefiind inghitita de toti membrii de partid, asa cum crede conducerea.
*In primul rand nu mi se pare corect din partea niciunui membru al parlamentului sa intre in greva parlamentara indiferent de cine l-a votat sa ajunga acolo si indiferent de partidul din care face parte. Romanii v-au trimis acolo sa munciti.
* Daca d-tra intrati in greva parlamentara, de ce cetateanul de rand nu poate sa intra in greva la plata impozitelor, TVA-ului si a altor taxe? Asa mi s-ar parea fair.
* De ce deteriorati si mai mult perceptia despre Romania prin prin demersul dumneavoastra in parlamentul UE? Nu vad alta explicatie decat incercarea de a ajunge la putere prin orice mijloace….scopul scuza mijloacele.
*USL se plange de nerespectarea de catre Putere a Constitutiei si a legislatiei. Dar solicitarea alegerilor anticipate nu reprezinta o fortare a legislatiei privind alegerea Camerei Dep si Senatului? Acolo este prevazut modul de determinare a datei alegerilor. De ce nu vor sa respecte aceste prevederi?
*Cand, in ultimii 20 de ani nu s-a intamplat acelasi lucru in sanatate? – furt ca in codru, servicii proaste, salarii proaste indiferent cine a fost la conducere, fie PSD, CDR, PNL, PDL (sau vreo alianta) ???
* Proiectul de lege de care ziceti dumneavoastra nu reduce numarul camerelor iar numarul de parlamentari este foarte putin diminuat. Eu personal si multi alti ne dorim alegeri uninominale in care sa nu intre nimeni dupa nici o lista ci doar cel votat .
*La capitolul economic mi-ati raspuns si mai evaziv o sa reducem fiscalitatea , creem locuri de munca etc.Concret nu aveti nici o masura si asta din pacate de lung timp .
*In opinia mea a fost inca o demonstratie ca, clasa politica din Romania este jalnica si este formata preponderent din oameni fara principii, valori si responsabilate. Chiar asa am ajuns sa ne dam in spectacol la Bruxelles?

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , .

Crin protestatar full screen Blocaje şi jonglerii

67 comentarii Add your own

  • 1. noradamian  |  1 februarie 2012 la 19:26

    Salut, prieteni! În seara asta avem „hrană rece” 🙂

    Apreciază

  • 2. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 19:47

    Saluttare, Nora.
    Reiau o singură frază din cele scrise mai înainte la postarea anterioară, fiindcă este întărită chiar de noua ta postare:

    Cine crede în adoptarea legii de revizuire este orb, iar cine nu crede, dar o prezintă ca fiind un scop realizabil este ipocrit.

    Nu găsesc nicio alegere rezonabilă între a fi orb sau ipocrit, mai ales în postura candidatului pentru alegeri parlamentare.
    Intenția de blocare a activității parlamentare și a celorlalte instituții ale statului (Guvern, Președinție) urmărește să paralizeze căile de legiferare și reformare. Uzează contracandidații USL-ului și răbdarea electoratului, până la acceptarea alternativelor extreme.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  1 februarie 2012 la 19:58

    Bsk, întrebările astea le-as fi pus si eu, poate si altele! Răspunsurile nicolaescului, total pe lângă, generalizări vagi, pe lângă întrebări! Jalnic, rusinos, sfidător-amabil.

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:03

    Da, ar fi fost mai drăguţ dacă se azvârleau de la balconul parlamentului. Pe rând 🙂

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:05

    Pe minciună nu se clădește nimic serios. Ne ajunge cât se consolidează monumentul minciunii.

    Apreciază

  • 6. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:12

    Da, Nora, la întrebarea despre cum justifică greva parlamentară, Nicolaescu a recunoscut că le este teamă de adoptarea proiectului legii de revizuire a Constituției. Teamă declarată! De schimbarea proporției majorității parlamentarilor rămași în funcție: superțeapa de care s-au prins după o săptămână de la anunțarea demisiilor în grup. Revizuirea îi bagă în boale.

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:12

    …Au indus atâta nebunie si intoleranţă, ură şi dorinţă de distrugere, în ţara asta, încât toate astea confirmă ce citeam zilele trecute, că peneleul s-ar fi înfiinţat ca partid-mască ideal pentru a lua sub umbrelă „spuma securităţii ceausiste”.

    Apreciază

  • 8. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:16

    Asta nu înseamnă c-ar fi spus adevărul. Nicidecum, este o minciună prin omisiune, fiindcă scopul este paralizarea pe orice cale. Asta e una din ele.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:18

    Da, uite până unde ajunge dorinţa de paralizare-blocare:

    http://www.ziare.com/politica/parlamentari/protest-extrem-la-opozitie-dusa-este-posibil-sa-iesim-in-strada-in-piete-1148286

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:22

    Diferența dintre planurile USL a depins de comasarea alegerilor pentru toamnă. Au avut inițial în vedere admiterea comasării la CCR. Acum se adaptează, din mers, cu planul doi, mult mai respirabil pentru ei, fiindcă oricum vin alegerile locale și chiulul se generalizează mai lesne.
    .

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:29

    Cum se va încerca ceva mișcare în Guvern sau Parlament, la mintea cocoșului va apărea moțiune de cenzură. Presiunile străzii și asupra demisiei lui Boc sunt încercări suplimentare, pentru întreținere și antrenament.

    Apreciază

  • 12. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:34

    Idem suspendarea Președintelui. Nu-i interesează că n-au nicio șansă de reușită în acest mandat. E un aspect secundar față de blocajul preconizat.

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:38

    Bsk. da, toate mizeriile astea se desfăşoară în numele cetăţenilor în timp ce le sabotează cu nerusinare, interesele 😉

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:38

    UDMR este interesat să se mențină numărul actual de parlamentari și pragul electoral alternativ, stabilit prin legea comasării: 4 colegii deputați și 2 colegii senatori.

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:41

    …Si dacă vom avea alegeri anticipate-comasate în iunie, ca efect al grevelor si blocajelor opoziţiei? 🙄

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:44

    De fapt vorbim de două praguri separate pentru fiecare cameră, ori 4 colegii dep, ori 2 colegii sen. În lege apare „sau” între ele.

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:45

    Sunt de aceeasi părere cu autorul:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorialul-evz-emil-boc-si-fantoma-fricii-964206.html

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:50

    Da, forțarea anticipatelor este un alt pretext de presiune și nu este deloc exclus ca UDMR s-o dea cotită. Acum nu are rost să se pripească, (s-au dat de gol oarecum, iar Frunda le susține și acum) fiindcă nu au certitudinea dizolvării parlamentului și oricum nu a apărut încă niciun moment decisiv în care să se implice.

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 20:53

    UDMR-iștii au acceptat comasarea doar cu gura. În realitate nu și-au dorit-o, au mizat pe respingerea la CCR și le-a ieșit pasiența.

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  1 februarie 2012 la 20:58

    Guvernul Boc nu mai poate rezista mult, singura mea dorinţă e ca nucleul acela cu oameni de valoare care au dovedit faptic, că vor, pot şi ştiu să reformeze, să-şi găsească loc într-o nouă configuraţie politică. Dacă stau să mă gândesc, parcă şi-n pesede există unul-doi, un Tănăsescu, de pildă, de luat în seamă ( altul nu-mi vine-n cap :)) Numai în penele,NU: nu văd pe nimeni si nimic. Cât priveste udemere, mă abţin 🙄

    Apreciază

  • 21. Fini  |  1 februarie 2012 la 20:59

    Bună seara! 🙂

    Dan Tapalagă nu se dezminte. Am şters cu privirea peste postare, trec la citit temeinic.

    Apreciază

  • 22. noradamian  |  1 februarie 2012 la 21:01

    Servus, Fini 🙂

    Apreciază

  • 23. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:01

    FRANCESCO MARIA VERACINI

    Muzica anilor 1700 şi…………..

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  1 februarie 2012 la 21:09

    Fini, ce frumoasă, desi atât de veche muzică 🙂
    Danke!
    Centrală defectă, mai toată ziua am dârdâit de frig, poate si din cauza asta ( si nu numai) mă gândisem mai devreme să renunţ, cel puţin o vreme la postări politice, poate si la blog.
    Şi să-mi văd de alte preocupări pe care le-am cam neglijat.

    Mă mai gândesc 🙂

    Oricum, o să le răresc.

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 21:10

    E greu să reziști în calvarul ăsta. Acest ultim an din cei 4 de mandat parlamentar este răsplătit cu bani duși pe apa sâmbetei, pentru un simulacru legislativ. Redesenarea colegiilor și organizarea alegerilor de către PDL iarăși nu le convin USL-iștilor. Au o diversitate de motive să nu se întâmple nimic în Guvern și Parlament.
    Pretenția USL, ca parlamentarii să decidă anticipatele, este ca și cum ar fi cerut aceluiași Parlament al României să fie trimis Geoană pe Lună (tot aveau astfel de intenții spațiale electorale) și nu-și dau seama că asta ține de competența NASA.

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 21:12

    Aceiași făcători de minuni ne dau lecții de constituționalitate.

    Apreciază

  • 27. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:19

    Nora,

    îmi pare rău 😥 Bănui şi sper că e remediat baiul.

    În privinţa blogului eşti suverană. Dacă renunţi la blog unii se vor bucura, alţii, poate, nu.
    Faci să-ţi fie ţie bine. 🙂

    Apreciază

  • 28. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:24

    Ilie salut!
    @ 25

    😆 😆

    Apreciază

  • 29. noradamian  |  1 februarie 2012 la 21:26

    Bsk, păi dacă tot fac grevă, ar putea să facă parlament alternativ pe lună… Poate-i plăteste NASA 🙂

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  1 februarie 2012 la 21:27

    Fini, la fix 😆

    cu centrala, da, acum a pornit, dar nu stiu cât durează, că deja are vechime mare.

    Oricum, când sunt urâcioasă ( si acuma sunt, că mă cunosc :)) mai bine stau un timp, ca să nu scriu „emoţional” 🙂

    Apreciază

  • 31. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:28

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 21:28

    Nora,
    Legat de blog, înțeleg. Ai motive pro și contra. Tu le cântărești și decizi cum se cuvine. Important este să fii convinsă de alegerea cea mai justă.

    Apreciază

  • 33. Maria  |  1 februarie 2012 la 21:32

    Bună seara!

    Nora, să nu renunţi la blog. Fă acum cum te îndeamnă sufletul. Mai rar, mai cu alte teme, dar nu renunţa. Uite, de când am intrat pe ultima turnantă spre linia de finish a proiectului meu, mi-am promis că, indiferent cât voi fi de obosită, cu tensiunea ridicată, tristă sau deziluzionată de ritmul de lucru, nu voi lăsa ca toate acestea să se răsfrângă asupra lumii mele clădite în virtual. Aştept vremuri mai liniştite ca să continui ce am început aici, fără să cobor ştacheta.

    Apreciază

  • 34. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:34

    Nora,

    ok. Nu vreau să te apuce o răime mai mare. :mrgeem:
    Pentru tine am un umăr disponibil oricînd. 🙂

    Apreciază

  • 35. Maria  |  1 februarie 2012 la 21:37

    Pe celălalt mi-l dai mie, Fini? 🙂

    Apreciază

  • 36. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:39

    Maria,

    cu drag! 🙂

    Apreciază

  • 37. Maria  |  1 februarie 2012 la 21:41

    Mulţumesc, Fini! 🙂

    Apreciază

  • 38. Fini  |  1 februarie 2012 la 21:47

    Nora,
    @ 30

    bine că te poţi încălzi din nou. Îţi ţin pumnii să fie cuminte pe perioada „fe-martie”, în zisa ţiganului.

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 21:50

    Pun și eu umărul din când în când. 🙂 Poate contează, poate ne sare prin cap câte o inspirație sau-cine știe?- ne relaxăm mai util decât să batem apa-n piua politică și să ne credem factori de decizie. Nu-mi priește nici mie amăgirea cu propriul caraghioslâc. 🙂

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  1 februarie 2012 la 21:54

    Maria, seara bună, am mai trecut prin momente de astea, problema e legată si de sentimentul utilităţii. Sigur, ce s-a făcut e bun şi de păstrat. Şi, poate, de reluat. E drept că azi sunt sub efectul îngheţului, dar nu e numai asta.

    Bsk, greu cu cântăritul. Da,stiu că pui umărul, apreciez în mod deosebit asta

    Fini, mă străduiesc
    În grădină e plăcut, cald, si datorită ţie

    Multumesc, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  1 februarie 2012 la 22:01

    M-au încântat întrebările, părerile comentatorilor de pe Hot News! Pe lângă seriozitatea si buna lor argumentare ( fără pankarte si strigături) nicolăescu părea un biet iluzionist amator. Mai bine zis un impostor.

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 22:28

    Nora,
    Mă crucesc când văd cum își dau unii cu tesla în propria argumentație și strigă într-o veselie că au o oarșce speranță să le transmită altora durerea. 🙂 Nu cred în strategia asta, să mă tai!
    De parcă n-ar fi suficient, teslăuții din deal nu știu nici cu ce se mănâncă alegerile.

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 22:45

    Nu văd rostul să-mi pierd timpul și răbdarea în dispute cu ideile care îmi zădărnicesc speranțele, din moment ce le consider contrare convingerilor mele și păguboase.
    Cel mai corect și onest este să mă limitez la vecinătatea mea imediată și atât cât pot crede în utilitatea acțiunilor mele.
    N-am stofă de aprobator inerțíal, doar ca să mă aflu în treabă, și nici de luptător pentru cauze pierdute pe mâna frânarilor.

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 23:09

    Nu sunt obișnuit să susțin idei contrare argumentelor în care cred, nu mă prinde prefăcătoria și detest prea tare ipocrizia încât să mă pot abține să spun ce gândesc. Consider că am suficient discernământ pentru a-mi însuși orice alt punct de vedere exprimat decent și rațional, nu mă cred deținătorul adevărului absolut, dar există și niște limite peste care evidența nici nu mai ține de argumentație. Ține de aroganța ipocrizie și asta nu se mai poate tolera.
    Din motivele astea, Nora, eu îți susțin alegerea de a lăsa politica la locul ei de cinste, însă scrisul tău excepțional nu are motive să se lase condiționat de percepțiile politice mereu discutabile.

    Apreciază

  • 45. Bască ilie  |  1 februarie 2012 la 23:10

    Aroganța ipocriziei.
    Noapte bună!

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  1 februarie 2012 la 23:36

    Bsk, îţi împărtăsesc exigenţele. Iar dacă „aroganţa” ca si „ipocrizia” sunt respingătoare, „aroganţa ipocriziei” e mai respingătoare decât suma lor.

    Şi o cale sigură spre esec!

    Interesant de urmărit, oricum 🙂
    Noapte bună

    Somn usor, prieteni

    🙂

    Apreciază

  • 47. noradamian  |  1 februarie 2012 la 23:44

    Apreciază

  • 48. Fini  |  2 februarie 2012 la 00:24

    Noapte bună tuturor! 🙂

    Apreciază

  • 49. luminita  |  2 februarie 2012 la 00:56

    Nora,
    nu ne lasa singuri.

    Apreciază

  • 50. Fini  |  2 februarie 2012 la 08:44

    Neaţa! 🙂

    Să aveţi o zi bună!

    Bun de citit:

    http://hydepark.ro/articol/articol/nefericitul-ajutor-pe-care-emil-boc-il-da-usl-pentru-a-castiga-alegerile-510.html

    Apreciază

  • 51. skorpion  |  2 februarie 2012 la 10:10

    neata,
    abia acum am observat ca in gradina a aparut tema noua
    🙂
    oneste intrebarile lansate pe hotnews…

    @Nora,
    inteleg din comentariile gradinițarilor ca vrei sa renunti la blog?
    mi-ar parea tare, tare rau

    doamne, ce vremuri traim……
    de 22 de ani, dar parca acum usl-ul face tot posibilul sa ne arunce in prapastie…

    Apreciază

  • 52. Fini  |  2 februarie 2012 la 11:28

    Skorpi,

    să ai o zi bună!

    Nora cu siguranţă se „întreabă şi socoate/ Ce e rău şi ce e bine” pentru blog, pentru ea. A scrie „emoţional” e un risc pe care e bine să-l chibzuieşti.
    Eu am regretat de fiecare dată când nu am chibzuit. 😥

    Apreciază

  • 53. Fini  |  2 februarie 2012 la 11:36

    Citind @ 39 şi @ 43 sunt un aprobator serios.
    „N-am stofă de aprobator inerţial, doar ca să mă aflu în treabă, şi nici de luptător pentru cauze pierdute pe mâna frânarilor.”

    Eu detest trepăduşii.

    Apreciază

  • 54. skorpion  |  2 februarie 2012 la 11:37

    @fini,
    neata,
    eu de la voi am tras concluzia ca nora ar dori sa se retraga, dar unde a spus nora acest lucru explicit?
    danke,
    🙂

    Apreciază

  • 55. Fini  |  2 februarie 2012 la 11:53

    Skorpi,

    vezi @ 24.

    Apreciază

  • 56. skorpion  |  2 februarie 2012 la 11:55

    multumesc, fini,
    😦

    Apreciază

  • 57. Fini  |  2 februarie 2012 la 11:56

    Articol de citit:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorialul-evz-istoricul-crin-si-dictatura-964446.html

    Suntem de râsul lumii.

    Apreciază

  • 58. skorpion  |  2 februarie 2012 la 12:03

    fini,
    exact asta terminai de citit adineauri
    🙂

    Apreciază

  • 59. Creanga  |  2 februarie 2012 la 14:20

    Ziua bună!
    Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu mă simt bine în grădină, mereu e cald şi plin de lumină, Nora va decide cum este mai bine, după un post de apariţii, poate revine.
    PS Eu cred că s-au strâns destule sute pentru călătorie, pregătiţi-vă! plecăm spre Tahiti! 🙂

    Apreciază

  • 60. Fini  |  2 februarie 2012 la 14:52

    Creangă,

    🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 61. Fini  |  2 februarie 2012 la 14:54

    Naiba să le ia de ziare!
    Azi am chef de citit ziare.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/sponsorii-din-umbra-ai-partidelor-incep-sa-infunde-puscaria-964429.html

    Apreciază

  • 62. Fini  |  2 februarie 2012 la 15:05

    La mine ninge ca în basme. O iarnă spelndidă. Al dracului de frumos!

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  2 februarie 2012 la 15:34

    Ziua bună, prieteni 🙂 Fini, esti proofi ca documentarist! 53, si eu! Multzam de link-uri 🙂 Si de iarna cu Vanessa Mae.

    Apreciază

  • 64. noradamian  |  2 februarie 2012 la 15:35

    Skorpion, cam slăbuţ simţ de observaţie, sorry 🙂 Mai am câte ceva de spus, când , cum, nu stiu, mai văd eu. Probabil că n-o să produc like-uri cu „răutăţile” mele, dar îmi asum, ca să zic asa, si acest aspect, zicând, nu-i bai! 😀

    Apreciază

  • 65. noradamian  |  2 februarie 2012 la 15:37

    Crengulin, multzam 🙂 Mai vin eu, mai ales pe gerul ăsta! S-ar putea s-apar la anumite intervale, însă, fiindcă mi-am propus să mai fac si o alte treburi într-ale scrisului si nu numai. Şi asta-nseamnă, oarecum, să stau cu obloanele trase 🙂 Dar nu tot mereu, cum spuneam!…

    Apreciază

  • 66. My Homepage  |  2 februarie 2012 la 16:00

    … [Trackback]…

    […] Find More Informations here: noradamian.wordpress.com/2012/02/01/intrebari-firesti/ […]…

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  2 februarie 2012 la 16:09

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.319 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.456 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.319 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: