De la mineriadă la useliadă

13 iunie 2012 at 12:13 109 comentarii

NU VOTA CU PARUL !!! REMEMBER 13-15 iunie 1990 !!!

NU VOTA CU PARUL !!! REMEMBER 13-15 iunie 1990 !!! (Photo credit: gugu_lan)

Au fost vreo cinci mineriade şi toate sub comandamentul patriotic al clanului roşu, azi adunat fir cu fir şi concentrat în USL.  Fiecare din ele o barbarie dar cea din 13-15 iunie 1990 rămâne un record de bestialitate lipit de numele lui Iliescu pentru totdeauna. Perioada mineriadelor e şi perioada în care s-au format marile averi, s-a declanşat cu frenezie construcţia imperiului de carton adică al capitalismului autohton rezultat prin  devalizare engros a  României postdecembriste de către  fostul aparat comunist şi de către  mulţi alţii care  li s-au alăturat. Un proces prin care fostul aparat ceauşist-securist şi-a legitimat propriul regim. Odată ce şi-au asigurat forţa politică şi material-financiară pentru ei şi ai lor,  acest nou stat devine protectorul barbariei travestite democratic. Minerismul politic  nu mai avea nevoie de violenţă: la nivel înalt se lansase oportunitatea de a fura legal, fără teama de justiţie-  instituţie ceauşistă rebrenduită ca şi celelalte în putere a noilor stăpâni.

Într-un stat cu justiţie subordonată, marii criminali şi devalizatorii de top fiind deasupra legii sau chiar mânuitorii ei, şantajabilii şi oportuniştii sunt primii care se orientează politic găsindu-și loc în sistem. Însă pe lângă asta se petrece şi altceva, straniu şi tare trist: mulţi nedreptăţiţi din timpul revoltei, şi destule victime, întocmai ca-n junglă, ajung să le pupe bocancul, să-i urmeze, devenindu-le uneori cele mai devotate slugi.

Când cei cu mâinile pătate de sânge ajung să-şi supună justiţia, societatea-ntreagă devine victimă. Dar cine să mai aibe ceva cu bătrânelul zâmbitor care are mâinile pătate de sânge ? Nu e el  firul roşu, rezistent al acestei epoci? Nu e deasupra legii şi moralei? Nu se bucură de onorurile unui creator de istorie?… Minerismul a devenit politica de stat. Loviturile se dau cu mănuşi. Ca-ntr-un tablou de familie cu rădăcini istorice poţi observa că femeile useliste, vedete politice de sezon, seamănă izbitor cu gospodinele care aruncau flori minerilor. Iar trupele de ciomăgari care rupeau oase în piaţa universităţii şi şefii lor au trăsături comune cu ale parlamentarilor uselisti care încurajau ultraşii în ianuarie în aceeasi piaţă; piesă minerească de actualitate a aceloraşi autori menită să resuscite succesul celei vechi. Aplaudatorii brutelor de ieri sunt minerii de azi. Iar aplaudatorii celor de azi sunt justiţiarii de ieri. Oameni de bine, oameni de afaceri, jurnaliști, gospodari, intelectuali, scriitori, artişti, popime…

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , .

„Inundaţii”- iunie, 2012 „CAUZA”

109 comentarii Add your own

  • 1. skorpion  |  13 iunie 2012 la 12:20

    sindromul Stockholm.

    Apreciază

  • 2. skorpion  |  13 iunie 2012 la 12:22

    Radu Berceanu:

    Plecarea Sorinei Placinta la PNL arata ca „e o placinta din punct de vedere politic”.

    Daca mie imi propunea cineva sa plec ii ardeam o palma peste ureche de se umfla

    Apreciază

  • 3. snapshot  |  13 iunie 2012 la 12:40

    am mai incercat sa postez si nu intra. mai incerc si acum:

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  13 iunie 2012 la 13:48

    Ziua bună, prieteni 🙂 Skorpion, da, sindromul ăsta e de studiat pe viu, nu pe unul ori câţiva indivizi ci ca fenomen în societatea noastră.

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  13 iunie 2012 la 13:50

    Berceanu are o anume formă de „înţelepciune”. Oricum, omul e mega-realizat material, nu prea mai are chef de politică ( ca si Videanu) şi nimic nu-l poate atinge.

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  13 iunie 2012 la 13:53

    Snapshot, da, sunt activi, ei si alţii din tagma lor, plus că au produs creat o clasă gonflată de profitori fără scrupule..

    Apreciază

  • 7. ela  |  13 iunie 2012 la 14:17

    Servus, prieteni
    Nu’s de ce, dar mineriadele mediatizate intens dupa traumele revolutiei imi cam seamana cu tzunamiul pe care vor sa-l provoace acum, dupa zbaterile si aflarea rezultatelor in alegeri cu fortarea debarcarii presedintelui.
    Sper ca e doar o parere.

    Apreciază

  • 8. ela  |  13 iunie 2012 la 14:18

    Na, ca mi-a iesit o fraza cat casa.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  13 iunie 2012 la 14:26

    Ela, salut! E vechea piesă jucată pe invers. Au găsit si „dictatorul” care a -ndrăznit să le pună sub semnul întrebării „drepturile”, i-au dibuit si ceva hibe, l-au încarcat cu toate păcatele posibile si imposibile, au găsit şi prozeliţi, de toate categoriile nu numai oportunisti, asa că proiectul se vede pe moment a fi o reusită. Nu stiu dacă si pe termen lung. Pe de altă parte eu cred că a demoniza în masă pe cei care au nimerit în plasa uselistă ( mă refer la electorat) e ceva contraproductiv. Poate ar trebui discutat pe subiectul ăsta.

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  13 iunie 2012 la 14:30

    Nu-l văd debarcat pe presedinte. Se vede de la o postă că pesedeul n-are chef să-i puie presedinţie pe tavă lui Chucky. Plus că o ispravă ca asta e foarte probabil să-l readucă în simpatia publică si să le taie useleilor orice drum spre măreaţa restauraţie pe care au pornit-o deja.

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:06

    Fini, salut; multzam de link-uri. Se vede treaba că evenimentele, de la o oră la alta, se precipită. În rău! Orice e posibil. Şi nu numai din pricina USL. Iese şi jegul trădării din PDL.

    Apreciază

  • 14. Fini  |  13 iunie 2012 la 16:10

    Bună ziua, tuturor!

    „Mineriade” un cuvânt uslinez. Să ne amintim că la mineriade s–au scandat sloganuri ca „Moarte intelectualilor”, „Noi muncim nu gândim”.
    Este necesar un remember anual.
    Cei care sunt responsabili de atrocităţile mineriadelor dorm liniştiţi şi vor muri în patul lor; justiţia cu tertipurile ei îi veghează.

    Apreciază

  • 15. Fini  |  13 iunie 2012 la 16:19

    Nora, servus ! 🙂

    Totuşi PDL-ul se curăţă treptat de balast. Iată că Lady Plăcintă sare pârleazul. Sper să plece şi alţii: fundureii pedelişti, cei care au intrat în partid fără a fi filtraţi. Pe când a fost T. Băsescu la cârma partidului filtrul a funcţionat.

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:20

    ND: „Cel mai scandalos lucru in activitatea acestor institutii a fost lipsa unei viziuni de dezvoltare a orasului. Nu au avut o strategie economica de atragere a investitorilor adevarati. Orasul a evoluat la voia intamplarii si a speculatorilor, pierzand cele mai importante resurse: tinerii calificati, care au plecat, si terenurile centrale, prin care putea atrage investitorii.

    Investitiile facute de primarie nu au urmat un principiu elementar: o investitie trebuie sa produca dezvoltare, adica locuri de munca si mai multi bani la buget”

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:23

    Fini, asta e linia pe care va trebui să meargă dacă nu vrea să se ducă la fund. Si de-aia e acum război acolo: păi cum să vrea blaga & olteanu una ca asta? Cum să accepte că Boc e susţinut de electorat care-l percep ca om onest, în timp ce ei sunt luaţi în râs? Păi ce să le faci dacă si-au demonstrat duplicitatea?

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:25

    ND ar fi schimbat faţa Bucurestiului. Şi asta era mai important decât aspectul politic. Cum de bucurestenii nu-s interesaţi (decât câteva procente) de aspectul ăsta, vital, pentru viaţa lor? Eu cred că ND nu se va lăsa, e din acelasi aluat ca si Monica Macovei, în ciuda părerilor lui politice de acum câţiva ani. Va mai avea ceva de spus în viitor. Preferabil tot ca primar, acolo cred că e vocaţia lui si nu ca politician. De aia nici nu vrea s-audă cântecele de sirenă ale partidelor „fanariote”: îl curtează fiindcă au descoperit că e „bogat”, chiar dacă n-a intrat în consiliu. Are peste 9% din voturile bucurestenilor, ceea ce nu-i puţin lucru.

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 16:34

    Saluttare!
    L-am auzit pe ministrul apărării cum se fudulea cu nouă lege pentru alți bani, de restituit pensionarilor militari afectați de legea recalculării. Cu alte cuvinte, pensiile speciale militare revin în actualitate și la dimensiunile dinainte, iar după asta- ar fi de așteptat- nediscriminarea va intra în pâine pentru milițieni, securiști și alți viitori foști recalculați, adică ciomăgarii și războinicii mineriadelor și ai altor mișcări de revoluție în jurul cozii revin cu veniturile în matca dărniciei comunisto-uselistă.

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:40

    Ziua bună 🙂 Bsk, ponta ( de fapt cei care-l manevrează) nu vrea limitarea deficitului bugetar, asta l-ar împiedica să-şi plătească mercenarii…

    Apreciază

  • 21. Fini  |  13 iunie 2012 la 16:41

    ND, un intelectual cu o exprimare îngrijită, cu o altfel de viziune asupra gospodăririi capitalei româneşti, nu a prezentat interes pentru majoritatea bucureştenilor. Nu li se potriveşte.

    Cum a fost totuşi posibil să fie votat un Robert Negoiţă? Cum?!

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 16:41

    Opusul măsurilor de austeritate și încercare de echilibru bugetar atrage electoratul perdant pe vremea pedelistă; îl reface ca nou pentru vremuri noi.

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 16:45

    Fini,
    Am văzut acum 2-3 zile la copac niște chestii din trecutul lui Nicușor Dan și m-am lecuit serios de aprecieri la adresa lui.
    Ai face bine să te documentezi nițel, poate îți revizuiești gândurile.
    Deocamdată, m-am consolat cu imposibilitatea mea de a-l fi votat. 🙂

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  13 iunie 2012 la 16:49

    Fini, profilul lui Robert Negoiţă, a lui Mazăre coreSpunde cu a multor votanţi cu scoala făcută la TV-seral

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  13 iunie 2012 la 17:00

    Bsk, despre părerile exprimate de ND în urmă cu ani ( 2007-2009) într-un grup de discuţii format mai ales din fosti studenţi şi olimpici, unii din ei care au studiat în Franţa, stiam de câteva luni. ND nu era nici atunci, nu e nici acum om politic si n-are de gând să se lipească de vreun partid. Ocupându-se de încrengătura imobiliară din Bucuresti a ajuns si la unele autorizaţii date de primărie încă de pe vremea lui Băsescu. De aici fronda lui care oricum, nu mai e de actualitate. Adusă insistent în acest moment în campanie ca ajutor ptr. prigoană e ceva urât şi total lipsit de fair play. Seamănă cu bancul ăla în care Ghiţă aflând că ungurii l-au omorât pe Mihai Viteazu’ vrea să-i taie capul prietenului lui Ianczi ca să se răzbune.

    Apreciază

  • 26. Fini  |  13 iunie 2012 la 17:10

    Bsk,
    23

    am o greaţă în mine pe care nu sunt în stare s-o duc.
    Eu la Copac nu mă duc şi nici nu mai vreau să mă documentez.
    Nu-mi rămâne decât să-l citez pe Eminescu: „Bucuroşi le-om duce toate”.

    Apreciază

  • 28. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 17:35

    Nora 25
    Îmi amintesc foarte bine cum i-am urmărit primele idei (erau scrise) și am simțit o înclinație anti-Băse cu iz nu de independent ci de „indiferent cu cine, dar mai bine cu ceva spre roșu”, dacă tot nu mă deranjează.
    Apoi am zis că mi s-a părut și am prea puține elemente; nu-s motive de reținere, și-apoi mi-a plăcut, până una-alta, diferența de clasă față de contracandidați.
    Acum nu-s pornit; mă încearcă o scârbușoară ușurică și mi-e teamă să nu depășesc baremul. 🙂

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 17:43

    Să inspirăm adânc și să ne mai uităm un pic prin ladă! 🙂

    Apreciază

  • 30. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 17:47

    28
    La acea primă audiție, parcă era ceva legat de revolta din ianuarie și reținusem de la el o indiferență iritantă.

    Apreciază

  • 31. skorpion  |  13 iunie 2012 la 17:51

    pe mine personal mă încearcă o scârbușoară imensa si nu ușurică și mi-e teamă ca am depășit baremul.

    nu ma refer numai la ND, ci la absolut tot ce se intimpla in Ro de cind s-au instaurat regimul ponta cu traiectoria ….regim de tip w.w.putin

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 18:13

    E loc de mai rău, rău de mare… adâncime.

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  13 iunie 2012 la 18:15

    Hello! Am lipsit un pic si plec iară: trebi, ce să facem 🙂 Bsk, eu am informaţii chiar din grupul lui 🙂 „Indiferentul” cu înclinaţii „spre rosu” a trăit câţiva ani în Franţa, unde intelectualii au, tradiţional, înclinaţii spre stânga si interes pentru problemele sociale. Stânga vestică n-are nimic cu socialismul de sorginte comunistă, dar unele idei sună asemănător. Destul ca, depistate în zicerile unui candidat la o funcţie publică, „să sune ca dracu”, cum ar spune unii. Într-o funcţie administrativă ca aceea de primar, însă, e nevoie de o oarecare aplecare spre aspectele sociale, cum e nevoie si de bani de la stat.

    Apreciază

  • 34. noradamian  |  13 iunie 2012 la 18:17

    Acusa mă uit si-n ladă 🙂
    Skorpion, si pe mine!!! 😉

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 18:18

    Fini,
    Fruntea sus!
    Scârba noastră și mândria, useleul și 80-90% democrația. 🙂

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 18:20

    36
    Nora,
    Dacă-i musai învățăm și limba: silvuple, musiu! 🙂

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 18:21

    36
    am vrut să zic 33. 🙂

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  13 iunie 2012 la 18:26

    …La Strasbourg am văzut construcţii sociale tare făinuţe (un fel de ANL-uri) idee preluată şi în programul lui ND.Există şi alte aspecte controversate din programul ND (care au fost asemănate cu cele de la PPDD, uitându-se faptul că acolo e vorbăraie, iar dincoace erau angajamente de om care a demonstrat că se ţine de tot ce-ncepe) Poate nu toate sunt de aplaudat. Normal că au stârnit un curent de antipatie dinspre dreapta (cu care simpatizez, de altfel) împotriva lui. Nu pot spune decât că mă-ntristează gândirea dogmatică, rigidă, neluarea în considerare a contextului, transferul pe discuţii vechi găsite pe google, pe post de arme în războiul electoral cu mize enorme exact pentru mafia imobiliarelor din Bucuresti. Candidaţii la primăria Bucurestiului ca si cei ai sectoarelor toţi, cu excepţia lui ND, au interese imobiliare. Robert Negoiţă e cel mai greţos exponent, victorios, al acestor mafii…

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  13 iunie 2012 la 18:27

    Bsk, oui!! 🙂

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 18:32

    Cu exponenți aleși sau nealeși, bine că s-a terminat! 🙂

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  13 iunie 2012 la 18:45

    Bsk, suporterii lui ND sunt cât se poate de diferiţi. Or fi printre ei si personaje care vor prin asta să demonstreze o atitudine de frondă faţă de Băse ( ca pippidi) alţii, faţă de toată clasa politică, dar, mulţi sunt, ca si mine, si susţinători ai presedintelui. Între acestia din urmă am observat o serie de români care trăiesc de mult în străinătate dar cunosc perfect situaţia de aici si se implică activ în dezbaterile civic-politice. În cazul lor ( unii din Canada, alţii din SUA) sau cum e Marius, din Japonia, e vorba de criterii de apreciere pe care le-au deprins cred, trăind în mediul de civilizaţie al statelor respective. Nu vreau să fac o discriminare, vorbind astfel, dar le împărtăşesc criteriile si atitudinea 🙂

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 19:02

    Probabil m-am exprimat incomplet sau neinspirat. N-aveam de gând să condiționez candidații de criteriul pro-Băse. Acolo era vorba de un moment tensionat din ianuarie, susținut cu propuneri de democrație a forței și nu știu în ce țară cu democrație consolidată te formezi imun la astfel de anomalii.

    Apreciază

  • 43. skorpion  |  13 iunie 2012 la 19:29

    mister B,
    nu am inteles ce ai vrut sa spui la #42, poti detalia?
    mersi

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 19:44

    Vorbeam de ND la 28, de o primă impresie, iar la 30 mi-am amintit despre ce era vorba, atunci când eu nu m-am declarat prea încântat. Fiindcă spusesem la 28 că am sesizat o poziție anti-Băse (cu explicația suplimentară de la 30, ce face trimitere la revolta din ianuarie) am considerat condamnabil să-ți fie indiferentă o astfel de manifestare de forță, darămite un pic spre roșu.
    Nora a făcut aluzie la diversitatea de opțiune, anti și pro Băse (în rândurile susținătorilor aceluiași candidat) sau diversitatea de criterii, or eu m-am simțit dator să reamintesc la ce moment anume m-am raportat când n-am văzut cu ochi buni la ND acel anti-Băse.

    Apreciază

  • 45. skorpion  |  13 iunie 2012 la 19:46

    sa inteleg ca ND si-a manifestat parerea si cu ocazia miscarilor din iarna asta in piata Universitatii?
    pe asta n-o stiam…aflasem cu o zi inainte de 10 iunie despre cele declarate in 2007 si 2009.

    Apreciază

  • 46. skorpion  |  13 iunie 2012 la 19:49

    radu berceanu

    „Domnul Antonescu este un băiat cu care am fost coleg în Guvern şi ştiu cam despre ce este vorba prin capul lui.
    Nu mă interesează, chiar dacă a ajuns preşedinte şi face pe co-preşedintele.

    În ţara asta, dacă este votat şi răsvotat Vanghelie şi tot felul de personaje cum ar fi Robert Negoiţă, bănuiesc că nu este nicio problemă să ne trezim cu Crin Antonescu preşedinte.

    Probabil că trebuie să emigrez. Este o persoană, care cum să spun, care a făcut Facultatea de Istorie şi a rămas de două ori repetent şi a fost ultimul repartizat pe la mama dracu`, care nu ştie nicio limbă străină, care n-are carnet de conducere că nu a fost în stare să-şi ia permis, cum să conducă o ţară? ” LOL ! :))))))

    Apreciază

  • 47. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 19:54

    45
    Alea din 2007 și 2009 nu le știam deloc.
    Legat de PU era ceva scris, un interviu sau o postare. Nu mai știu acum de unde s-o iau.
    Argumente anti-Băse am și eu o groază. E adevărat, nu mă laud cu ele, dar asta e altă poveste. Am mai spus-o: pentru mine contează rezultatul final al balanței, după comparația argumentelor pro și contra. 🙂

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 20:01

    46
    „bănuiesc că nu este nicio problemă să ne trezim cu Crin Antonescu preşedinte” sau să nu ne trezim deloc. 🙂

    Apreciază

  • 49. Doina  |  13 iunie 2012 la 20:04

    Bsk. Cum imi traduci tu tilul de „dottore” cu care l-a apelat azi Basescu pe domul doctor in drepti pm VP ?

    Apreciază

  • 50. Doina  |  13 iunie 2012 la 20:05

    Scuze titlul.

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 20:24

    Dragă Doina,
    L-am urmărit și n-am fost pe fază cu dottore (probabil eram la fumat). Poate m-ar fi orientat mai bine tonalitatea și fizionomia.
    Nu-s sigur de interpretarea mea, dar oricum îl ironizează pentru colecția de diplome fără corespondent în cunoștințe. Superficialitatea întruchipată în graba de adunat titluri fără fond, la kilogram. Aici poate fi o tentă italiană, de tip mafiot, și o nuanță de comedie (tot italiană). 🙂
    Cu imaginația mea risc să ajung la Cristian Panait și doza de substanță „Z” (pe care mi-am propus s-o depistez în ep. 18, cu ajutorul cititorilor, în special din afara țării) administrată de un dottore al mafioților, trimis în misiune de lichidare.

    Apreciază

  • 54. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 21:38

    Nora,
    Asta crezusem inițial c-ar fi cerut Bombo, când a contestat la termenul trecut lipsa decretului de numire a Ioanei Bogdan în funcția de judecător. (Atunci Hotnews a nuanțat ulterior că se referea numai la trecerea din procuror în judecător).
    Abia azi Bombo a scos pisica cu numirile la ICCJ, (în sensul acela inițial) prin intermediul avocatului populimii. Adică a speriat completul de 5, c-ar putea să conteste la CCR constituționalitatea numirilor la ICCJ, unde 4 din 5 n-au decret de numire.
    Cu alte cuvinte completul de 5 a fost întrebat prin amenințare:
    -Ne achitați sau riscați?

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12514810-avocatul-poporului-cere-csm-reanalizeze-modul-care-fost-numiti-judecatorii-inalta-curte-spune-putea-sesiza-ccr.htm

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 21:49

    Turcescu a citit traducerea dată de un oficial european la așa-zisa invitație la Bruxelles cu care se lăuda azi Ponta: cucu-cucu, e doar programul de lucru! 🙂

    Apreciază

  • 56. noradamian  |  13 iunie 2012 la 21:52

    Seara bună 🙂 Bsk, e limpede că uselistii şi-au activat mercenarii din toate structurile statului si au trecut la atacuri antidemocratice periculoase. Se bazează, desigur, şi pe faptul că românii nu prea-s preţuitori ai democraţiei. Şi că au un self-esteem foarte scăzut.

    Apreciază

  • 57. noradamian  |  13 iunie 2012 la 21:54

    Da, am auzit! Dar la câte minciuni trage ponta non-stop, nici nu mai contează. N-are rusine da’ continuă! Bravo lui Turcescu!

    Apreciază

  • 58. skorpion  |  13 iunie 2012 la 22:02

    mercenari,
    geambasi vorba lui TB

    Apreciază

  • 59. snapshot  |  13 iunie 2012 la 23:03

    dintr-o balada populara:

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  13 iunie 2012 la 23:05

    Snapshot, faină baladă, multzam 🙂

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  13 iunie 2012 la 23:06

    Somn usor 🙂

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  13 iunie 2012 la 23:13

    Noapte bună 🙂

    Apreciază

  • 63. Bască ilie  |  13 iunie 2012 la 23:33

    Somn ușor și nu uitați să visați frumos!
    Și peste o săptămână e o zi. 🙂

    Apreciază

  • 65. skorpion  |  13 iunie 2012 la 23:37

    iar s-a aminat,
    pina la urma va scapa!!!

    nora,
    multumesc pentru IMAGINE, l-am ascultat de 4 ori
    🙂

    zile urite, tare urite…

    Apreciază

  • 66. skorpion  |  13 iunie 2012 la 23:46

    I HAVE A DREAM

    Apreciază

  • 67. Maria  |  14 iunie 2012 la 00:37

    Bună seara! 🙂

    Frumoase muzici! Mai alungă din urâţenia acestor zile…

    Noapte bună! Să visaţi frumos. 🙂

    Apreciază

  • 68. Fini  |  14 iunie 2012 la 00:45

    @ 64

    😆

    Apreciază

  • 70. Fini  |  14 iunie 2012 la 00:52

    Noapte bună, tuturor! 🙂

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  14 iunie 2012 la 12:30

    Ziua bună, prieteni! Treptat, treptat ,se limpezeşte 🙂

    Fini, Maria, Skorpion, Bsk, multzam pentru vesti ( interesante :))
    si pentru armoniile muzicale (înviorătoare 🙂 )

    Apreciază

  • 72. andrzej  |  14 iunie 2012 la 14:05

    Nu pot uita mineriada din iunie ’90, si nici pe celelate.
    Este bine si frumos ca oamenii nu uita, dar cred ca se poate protesta pasnic civilizat dar cu mare impact daca cineva ar organiza niste proteste pe modelul „flashmob”, in fata locuintei lui Iliescu, sediul guvernului, parchet, etc.
    Acest mod de protest nu are nevoie de autorizatie din partea autoritatilor pentru simpu motiv ca s-ar desfa doar cateva momente(maxim un minut), iar ceea ce nu ar impiedica circulatia sau altemotive invocate de obicei de autoritati, si ar avea un impact puternic daca ar fi repetate fara a implica direct televiziunile sau posturile de radio.
    La nivelul la care au ajuns mijoacele de comunicare ar fi necesara doar initiativa si imaginatia.

    Apreciază

  • 73. andrzej  |  14 iunie 2012 la 14:14

    Si mai cred ca in acest mod(prin flashmob) se poate protesta oricand impotriva celor care se cred puterunicii zilei.
    Parerea mea.

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  14 iunie 2012 la 16:21

    Saluttare!
    Da de ce să protestăm? Nu ne e bine? 🙂

    Apreciază

  • 75. Bască ilie  |  14 iunie 2012 la 17:34

    Nora,
    O veste bună pentru tine! Consolare de ziua minerilor. 🙂
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12522117-sebastian-lazaroiu-fost-numit-consilier-prezidential.htm

    Apreciază

  • 76. 12-13 iunie sau Inadmisibila tăcere « GriArg  |  14 iunie 2012 la 17:41

    […] pertinente a evenimentelor din același context se pot găsi și pe blogurile cu care mă învecinez (slavă Domnului, am […]

    Apreciază

  • 77. Bască ilie  |  14 iunie 2012 la 17:50

    Nicușor Dan atacă la CCR pragul electoral pt consilieri aleși pe listă?
    Nu are nicio șansă.
    Constituția îi permite legiuitorului asemenea restrângeri ale dreptului de a fi ales.

    Apreciază

  • 78. theo- nona  |  14 iunie 2012 la 18:22

    dragä nora,

    si eu am gandit asa, cand am auzit de ND, si m-am interesat
    nici acum nu gadeste si militeazä.altfel.
    eu am fost f. dezamägitä, pt. cä am rugat rude si prieteni,
    pt. el. este o cartitzä nora, si o spun cu regret.

    Apreciază

  • 79. skorpion  |  14 iunie 2012 la 19:38

    theo-nona,

    nu cred ca ND este vreo cirtita, ci cred, ca el in mod onest asa gindeste. cunosc 2 persoane culte, oneste, isi cistiga piinea fara pile, spagi, fara relatii cu institutiile statului, dar nu-l pot suferi pe Traian Basescu. Nu ai ce le face…asa gindesc ei. si sint arhitecti, ingineri….

    oricum eu am rugat pe multi sa-l voteze pe ND si tocmai adineauri am primit un telefon sa ii fac comentariul politic inclusiv despre ND. I-am spus persoanei respective ca am treaba, o voi suna mai tirziu..ceea ce si voi face, dar va fi jenant sa explic anumite chestii….
    sper ca nu ma vor suna si altii, ca ma baga in kk mare
    😛

    Apreciază

  • 80. theo- nona  |  14 iunie 2012 la 19:59

    DAR SÄ-L IUBESTI PE GEOANÄ; SÄ-L SLÄVESTI PE CRIN???

    eu nu cred in onestitaea lui, pt. cä are si acum contact cu ei.

    i-o mi-am luat papara, omul face pe onestul.

    Apreciază

  • 81. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:03

    Seara bună, prieteni! Theo-nona, înaintea politicului apreciez ce a făcut ND pentru Bucuresti. E singular cu asemenea acţiuni de admirat într-o capitală sufocată de mafii imobiliare. Cum să fie cârtiţă?… E chiar neobisnuit de sincer. Are idiosincraziile lui, în privinţa lui Băsescu, aici mă delimitez de poziţia lui (nu si de cele legate de sforarul prigoană) şi mă bucur că ieri sau alaltăieri a declarat că nu-l interesează nici un partid politic. De ce să nu-l cred pe el si să-i cred pe uselistii care-l decretaseră „iepurele lui Băsescu” sau pe unii pedelisti, care-l socoteau, tot „iepure” dar a lui Antonescu?

    De fapt omul ăsta e capabil să strângă electorat cu diverse simpatii si antipatii politice, plus societate civilă si asta e ceva nou si de luat în seamă. …La urma urmei nici o susţinere nu e necondiţionată. Dacă se va asocia cu useleul cum se grăbesc destui să ne anunţe, ne vom revizui poziţia. Dar nu prea cred.

    Apreciază

  • 82. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:14

    Andrzej, orice formă de protest civic si civilizat e bună. Sunt de aceeasi părere cu tine. Flashmobul e mai puţin obisnuit pe la noi, ideea e bună, poate o pune cineva în aplicare.

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:16

    Bsk, 75, Mă bucur! În Lăzăroiu are un consilier cu viziune reformistă si un om de încredere. Şi de acţiune. I-a stat alături lui Băsescu si-n 2007.

    Apreciază

  • 84. Bască ilie  |  14 iunie 2012 la 20:17

    Eu știu două persoane, soț și soție, înzestrați cu o metodă foarte eficientă de scandal: când lui nu-i convine ceva din ce zice ea, o trimite la spitalul de nebuni pronunțând doar un nume: un renumit medic de la acel spital.
    Ea are o explicație trăsnet: „Toate ca toate, dar când aud numele medicului chiar îmi vine să înnebunesc de nervi.”
    În concluzie, propun să nu mai pronunțăm numele ND. Are efecte miraculoase. 🙂

    Apreciază

  • 85. skorpion  |  14 iunie 2012 la 20:19

    eu nu prea ma dau in vint dupa s.lazaroiu,
    din pacate ne-a transmis atitea povesti,
    atitea sperante
    si toate sf-urile lui s-au dovedit a fi zero barat.

    asa ca nu-mi dau seama de ce l-a luat TB pe SL….

    Apreciază

  • 86. skorpion  |  14 iunie 2012 la 20:20

    mister B,

    🙂

    subiect inchis de mine inca de ieri, dar unii abia acum isi mai ling ranile …..dezamagirii…

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:23

    Bsk. asta-mi place: i-a deranjat pe toţi. Şi pe mafioţi, si pe pedelisti si pe uselisti. Dac-ar face un partid de stânga ( eventual liberal de stânga, evident nu socialist) ar fi chiar ce trebuie: i-ar demonta politic pe uselisti( sunt sigură că ar avea electorat! ) Şi ar crea echilibrul cu formaţia de dreapta a lui MRU care se coace acum. I-as susţine pe ambii 🙂

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  14 iunie 2012 la 20:24

    Postare nouă! 🙂

    Apreciază

  • 89. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:25

    Skorpion, tocmai l-am deschis! Dar pentru la toamnă 🙂

    ( am vocaţie de consilier, nu? :D))

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:25

    postare nouă

    Apreciază

  • 91. skorpion  |  14 iunie 2012 la 20:26

    nora,
    ma provoci, dar afla, ca pentru mine ND nu este potential politician, ci doar ca gospodar al unui oras, fie si capitala!

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  14 iunie 2012 la 20:35

    Asa am zis si eu ieri, din ce a realizat se vede această vocaţie, e neîndoielnic. Dar mi-ar fi plăcut s-apară formaţiuni sănătoase şi pe partea stângă şi pe dreapta în stare să-i spulbere pe toţi găunoşii care nu se mai dau dusi..

    Apreciază

  • 93. Sare'n Ochi  |  16 iunie 2012 la 13:42

    USLinoasa a inceput cenzura. CITITI SI VA CRUCITI!
    Sare, am o rugăminte pentru voi şi pentru cititorii voştri.
    Azi am discutat cu domnul ziarist Ştefan Lungu şi am hotărât să organizăm o întâlnire, pe data de 21.06.2012, la orele 17:00, în Bucureşti, o întâlnire în care să ne întâlnim noi, cei care suntem împotriva molimei roşii care a cuprins sărmana noastră Ţară şi la care vor participa doi invitaţi, domnul Sever Voinescu şi un invitat surpriză. Această întâlnire va cuprinde discuţii libere pe tema molimei pesedisto-uslamiste care ne-a sufocat fără voia noastră. Am postat aceste eveniment în cadrul a două grupuri de pe facebook, grupul Anti-PSD şi grupul Anti-USL şi am creat şi un eveniment pe facebook, în care mi-am invitat toţi prietenii simpatizanţi şi anti-jigodii roşii. Ca prin minune, pe seară, s-a întâmplat ceva ciudat.. Contul meu de facebook a fost şters, pagina evenimentului, dispărută în neant, a dispărut totul, dar, totul. Tot ce ţinea de contul meu, pozele mele, tag-urile pe care mi le-au dat prietenii, tot.. Exact ca si cum nu aş fi existat vreodată acolo.. Am aflat asta de la o prietenă, căci nu eram în faţa calculatorului în cursul serii. Aşa că, necrezând ceea ce-mi spunea prietena la telefon, m-am dus acasă şi am deschis calculatorul.. Surpriză, când am vrut să intru pe facebook, interfaţa aia grafică împuţită îmi spunea că mi-a fost dezactivat contul din cauza faptului că aveam profilul fals şi, pentru reactivare, îmi să-mi introduc numele real, complet, dar şi o poză a unui act de identitate care-mi aparţine.. Foarte interesant..
    În concluzie, Sare, rugămintea mea către voi este să lăsaţi acest comentariu la vedere, dacă se poate, undeva, unde sa-l poată citi toţi cei ce vor putea veni la întâlnirea noastră de pe data de 21.06.2012, la orele 17:00, în Bucureşti. Din păcate, nu avem încă o locaţie exactă, dar o vom comunica imediat ce vom reuşi s-o obţinem. Îi rog pe cei care vor binevoi a participa să îi confirme prin mesaj privat pe facebook, domnului Ştefan Lungu: http://www.facebook.com/jerrymouse1973

    Vă mulţumesc anticipat,
    Al vostru De Torquemada de pe facebook. (Mă rog, fost pe facebook..)

    Apreciază

  • 94. diablero  |  18 iunie 2012 la 13:11

    Citez: „Cum a fost totuşi posibil să fie votat un Robert Negoiţă? Cum?!”
    Pai, pe fondul non-combatului celuilalt Negoita, mai mereu discret (in campania electorala asta nu este o calitate) si parca sastisit de sectorul 3 si primarie. Daca adaugam la asta o masa calda pentru (cativa) pensionari si un tur al Casei Poporului, sigur ca acei cativa plescari faceau exercitii la sfarsit pt. a-i retine numele (Robert!).

    Apreciază

  • 95. Fini  |  18 iunie 2012 la 17:45

    diablero, salut !

    La argumentele tale vin şi eu cu un citat din Petre Ţuţea, care după alegerile din 1990 a spus cu amărăciune:
    „Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să faci 13 ani temniţă pentru un popor de idioţi! De asta numai eu am fost în stare…”.
    Iată că după douăzeci de ani alesul, votatul este Robert Negoiţă.

    Apreciază

  • 96. diablero  |  18 iunie 2012 la 18:45

    Salut fini!
    Daca Petre Tutea (sau Emil Cioran, proaspatul „personaj literar” al Olgutei) ar fi fost directori al ICR, bineinteles ca o gramada de tzutzeri culturali „bine intentionati” ar fi dat o multime de citate scoase din context si i-ar fi acuzat de anti-romanism! Vad deja destui ocupandu-se de Patapievici…

    Apreciază

  • 97. Fini  |  18 iunie 2012 la 20:53

    diablero

    🙂 😥

    Apreciază

  • 98. Fini  |  18 iunie 2012 la 20:57

    Iată că după douăzeci de ani concetăţenii mei au votat-o. Îi reprezintă.

    http://karikaturapolitika.wordpress.com/2012/05/16/socant-olguta-vasilescu-nu-se-mai-epileaza/

    Apreciază

  • 99. diablero  |  19 iunie 2012 la 09:00

    Sunt (si vor fi) inca multe uriase gugumanii. Fratele socrului meu, desi a facut inchisoare politica, s-a dus tintit la vot pentru Robert Negoita. Cand i-am spus ca acesta este un proxenet si ca a construit mii de apartamente ca persoana fizica, pt. a nu plati TVA, se uita la mine de parca as fi vrut sa-i iau calul…

    Apreciază

  • 100. noradamian  |  19 iunie 2012 la 12:46

    diablero, asa e. Sunt mulţi care urmărind zi de zi, lună de lună, an de an, media otrăvită de gâdea ciutacu etc. sunt convinsi că albul e negru si viceversa. Efecte ireversibile, pentru unii, de percepţie a realităţii. Manipulări care au făcut un rău enorm făcut acestei ţări. Pe termen lung.

    Apreciază

  • 101. diablero  |  19 iunie 2012 la 16:02

    Sigur, o data este vorba de cei „convinsi”, care „se lasa” spalati pe creier sistematic. Explicatia mea este ca le place scandalul (de orice fel ar fi el, iar cel mediatic este foarte comod, accesibil) iar statul la tv le induce si o stare de minima hipnoza. Atunci succesul este aproape garantat, mai ales la cei trecuti de o anumita varsta (sa zicem, peste 60). Sunt oamenii carora nuantele le-ar da mari batai de cap, liniile (si vorbele) groase li se potrivesc „manusa”.
    Dar cand ii vezi pe cei in putere, activi, cu pretentii de oameni care au absolvit o facultate, urland ca sotia a pierdut „sporul de intoarcere din vacanta” si i s-a redus „prima de porc” (poate cu un picior, cu o ciozvarta, ceva), ti se face o iremediabila sila!

    Apreciază

  • 102. noradamian  |  19 iunie 2012 la 16:11

    diablero, este si nu este vorba numai de vârstă. Există creiere bătrâne încă din adolescenţă. Şi reversul. Cât despre criteriul „micul meu interes e mai mare decât tot viitorul ţării ăsteia”, asta e un simptom ruşinos si primejdios. Poate deveni o bombă cu efect întârziat împotriva tuturor, evident si a lor. Dar şi a generaţiilor care vin.

    Apreciază

  • 103. diablero  |  19 iunie 2012 la 19:45

    Corect, nu este vorba numai de varsta (cred doar ca cei pe care i-am descris sunt foarte „vulnerabili” la genul acesta de media). Nu inseamna ca nu cunosc tineri suficient de rinocerizati, care il aduleaza pe mercenarul de Badea. Remarca aceasta, cu „creierele batrane din adolescenta” este valoroasa. „Simptomul primejdios”, in schimb, este si intens cultivat (din pacate, cam de intreaga clasa politica). Prin tehnici de atomizare si exercitiul saraciei (uneori chiar al mizeriei). Astfel masa este cumparata apoi pe nimic. Vorbeam cu un prieten din Anglia si constatam amandoi „feudalismul” relatiilor interumane (mi se pare extrem de vizibil in politica, dar nu numai – vezi conceptul de „baronii locali”). Fara actualizarea (modernizarea / aducerea la zi) accelerata a acestor relatii interumane, alegerea unui R. Negoita va fi mereu posibila.

    Apreciază

  • 104. noradamian  |  19 iunie 2012 la 20:09

    Da, din păcate însănătoşirea acestor relaţii este incertă atâta cât timp depinde de criteriile de alegere ale acestei mase cumpărate pe nimic.

    Apreciază

  • 105. diablero  |  19 iunie 2012 la 20:22

    Problema greu de rezolvat, semanand cu un cerc vicios…

    Apreciază

  • 106. noradamian  |  24 octombrie 2015 la 14:49

    Reblogged this on Gradina de hartie and commented:

    13 iunie 2012, dublă sărbătoare: de aniversare și de reinstalare…

    Apreciază

  • 107. theo  |  24 octombrie 2015 la 15:04

    Fiecare träsnealä a PSD, apoi cu participarea „neprecupetzitä a lui CÄCÄRÄU cu satra” a dat Romania inapoi. de dragul puterii, au distrus instituții; au cumpärat parlamentari. se țin numai de hotii si minciuni.

    Apreciază

  • 108. theo  |  24 octombrie 2015 la 18:54

    studiile de fezabilitate au fäcut posibil furtul banilor! unele au fost numai plagiate. este vorba de milioane euro.

    Apreciază

  • 109. noradamian  |  24 octombrie 2015 la 22:44

    Seara bună! 🙂

    Da, astea-s căile uzuale de sifonat în neștire bani de la stat plus „consultanța” pentru fel de fel de proiecte care uneori nici n-ajung să fie realizate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: