„Revoluţia bunului simţ”, note de subsol

23 iunie 2012 at 11:04 171 comentarii

Revoluţia, simulacrul fondator al României impostorilor&plagiatorilor. Mineriadele de salvare a democraţiei, organizate ca la manualul de bolşevism. Democraţia, o reclamă cu bianca drăguşan. Politicieni & mâncători din bucatele lor, doctori magna cum fraude. Limbaj duplicitar, mocirla din care zilnic se servesc cocteiluri alternând cu duşuri pentru creier. Laşitatea? demnitate! Jaful averii publice?  patriotism!  Social-democraţia, aplauze prelungite pentru oligarhie. Liberalismul, ambalaj roşu cartonat. Presa, siliconată! O parte a ei, tot mai mică, reflectă realitatea. Cealaltă, cea mare generează o realitate tot mai dementă. Chiar betonată fiind, o second realitate se-ntreţine greu. Dacă nu e  alimentat non stop, un generator de ură se blochează. Boborul nu trebuie scăpat din  gheare. Muncă grea, ca la turnătorie. Dacă se dă comanda, eclipsa se ţine şi-n studio, la „sinteza zilei”, că de moşi teacă nu ducem lipsă. Într-un cuvânt, cam asta înseamnă „revoluţia bunului simţ”.

octombrie, 2011. V-amintiţi de „distincţia”  cu care a fost primit “discursul regelui“ de către useleul organizator al evenimentului? …Dar de mesajul  fostului monarh întâmpinat cu aplauze entuziaste de politicienii gazdă?  …“Lumea de mâine nu poate exista fără morală, fără credinţă şi fără memorie. Cinismul, interesul îngust şi laşitatea nu trebuie să ne ocupe viaţa. România a mers mai departe prin idealurile marilor oameni ai istoriei noastre, servite responsabil şi generos.”
Cum performanţa-n plagiat, criteriul uselist de selectare a miniştrilor actualului guvern,  i-a pus în situaţia de a fi ridicaţi de pe scaune înainte de a-şi începe mandatul, cum chiar premierul e campionul în materie, orice numire a unui nou ministru înseamnă un risc.  A-i cere o declaraţie-garanţie unui nou propus  se vede însă, a fi un risc şi mai mare. Plagiatorii fac zid. Se simt jigniţi. Pe jurământul lor de miniştri în slujba ţării! Pe onoarea lor de politicieni integri! …Vineri, 22 iunie 2012,  Sergiu Andon (usele) -declarat incompatibil cu functia de parlamentar in urma unei sentinte definitive in Justitie- o întreabă  pe Sulfina Barbu (pedele): „V-ar fi convenit ca presedintele sa va ceara o declaratie ca n-ati practicat prostitutia?” Dac-aţi uitat, domnul Sergiu Andon e şi autorul  al unui celebru articol la adresa Casei Regale, publicat imediat după ’89,  in ziarul „Adevarul” cu titlul „Fir-ai al naibii, Majestate!”

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , , , , .

Plagiarism şi eroism. Ori viceversa (De)cuplaje

171 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 11:28

    Saluttare!
    „Cealaltă, cea mare generează o realitate tot mai dementă. Chiar betonată fiind, o second realitate se-ntreţine greu.”
    *
    Ferește-ne, Doamne, să nu ajungem în țara asta vreo 10-15% disidenți politici!
    Ferește-ne, Doamne, copiii noștri – din dorința firească de supraviețuire – să nu se lovească de betonul demențial!

    Apreciază

  • 2. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 11:41

    M-am dus cu mausul pe grădina Norei, am apăsat și mi-a apărut… Serviciul Român de Informații Externe, un site pe fond albastru, pe care nu l-am accesat niciodată.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  23 iunie 2012 la 11:44

    Ziua bună 🙂 Bsk, orice e posibil, există o doză de nebunie socială instalată într-o mulţime de oameni, indiferent de nivelulul studiilor…

    Contăm încă, pe discernământul majorităţii, pe raţiune si bunul simţ, acela netrâmbiţat

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  23 iunie 2012 la 11:46

    Wow! Bsk, înseamnă că grădina a fost reperată 🙄 🙂

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 11:48

    M-am dus pe istoric și am reperat site-ul:
    http://www.dci.ro/

    Apreciază

  • 6. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 11:50

    Deci, Bun venit în grădina Norei! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  23 iunie 2012 la 11:52

    Bun venit le zic şi eu! Că de deschis văd că nu se deschide uşa acolo 🙂

    Apreciază

  • 8. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 11:55

    E ușa betonată. Demențial! 🙂

    Apreciază

  • 9. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 12:04

    Vă dați seama: nu avea cum să-mi treacă prin cap să comand un site cu „dci” (puneam sie, die dacă mă mânca în curiozitate).
    În spatele ușii omul de serviciu. O fi plecat la budă și a uitat deschisă conectarea… cu bască ilie.

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 12:05

    sau mai degrabă cu Nora. 🙂

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  23 iunie 2012 la 12:16

    Bsk, neglijenţa omului de serviciu,da. 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  23 iunie 2012 la 12:20

    Am dat o raită pe FB. Cap de afis, cacealmaua sinuciderii

    …Printre altele:
    „Pentru cine nu era lamurit: Adrian Nastase este din acelasi aluat ca infractorii care se cresteaza cu lama sau isi bat cuie in cap pentru a mai scapa din penitenciar…Intrebarea este cine trebuie sa ceara o comisie independenta de medici, fara Bradisteanu&co, care sa evalueze juliturile de la gatul lui Nastase ? Ministerul justitiei, cel de interne, ONG-urile ?” (IP)

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  23 iunie 2012 la 12:26

    http://bigbrowser.blog.lemonde.fr/2012/06/19/bac-si-vous-plagiez-ne-soyez-pas-premier-ministre-en-roumanie/

    …”Le gouvernement de centre gauche de Victor Ponta a été investi le 7 mai. Le 15, son ministre de l’éducation, Ioan Mang, accusé de plagiat dans plusieurs articles scientifiques, avait dû démissionner. Il avait déjà dû renoncer à sa première candidate pour ce poste, également accusée de plagiat. Cette affaire risque d’ouvrir une nouvelle période d’incertitude politique en Roumanie, confrontée à des difficultés économiques ayant nécessité une aide de 5 milliards d’euros de la part du Fonds monétaire international”.

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  23 iunie 2012 la 12:46

    „Despre un infractor care se automutilează se spune orice, mai puţin că este un caracter puternic şi un om de onoare. I-aş întreba pe liderii PSD care s-au grăbit să-l plângă pe Adrian Năstase: care este diferenţa dintre un deţinut care-şi bate un cui în cap şi un condamnat care-şi trage un glonţ în amigdale? Din punct de vedere al legii – şi doar aceasta trebuie să conteze într-un stat de drept (și nu de drepți, cum se încearcă să se impună) – nu există nici o diferenţă. Am revăzut o scenă desprinsă parcă din filmele cu mafioţi, în care „capo de tutti capi” trage să moară, iar locotenenţii se perindă pe la patul de suferinţă al acestuia pupând mâna care i-a hrănit şi i-a făcut oameni. Condamnatul care şi-a „bătut” un glonte în guşă devine peste noapte un mare caracter, o victimă politică, aproape un erou naţional”… ( Sare-n Ochi)

    Apreciază

  • 15. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 12:50

    O comisie formată în penitenciar din cei mai bătuți în cap… cu piroane și cuie. Cum se zice: cui pe cui se scoate! 🙂

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 12:59

    am răspuns la 12 : o comisie formată din cei mai dotați pușcăriași.

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  23 iunie 2012 la 13:05

    Papahagi: „Romania nu e doar tara agramatilor, hotilor, penalilor, plagiatorilor (…) Romania este si tara noastra! A celor care se scoala devreme si se culca tarziu. care muncesc.”

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  23 iunie 2012 la 13:11

    Monica Macovei:
    …”Trebuie sa facem pana in toamna o platforma de dreapta in care toti cei care suntem curati si constienti sa ne unim. Riscul cel mai mare pentru o democratie este un popor inert. Nu va mai place de politicieni? Veniti si ocupati voi locul. Si o ultima propozitie: nu ma las si nu va las.”

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 13:28

    Papahagi îmi pare un tip extraordinar.

    Apreciază

  • 20. theo- nona  |  23 iunie 2012 la 13:32

    VÄ SALUT CU DRAG,

    sunt indignatä de prostia unor romani, ce plang un impostor, un las arogant.
    dar ce a fäcut Rus, nu este admisibil.
    ar trebuii imediat sä demisioneze.
    si Nästase trebuie urgent dus la inchisoare.

    unde naiba este PROCURATURA?

    Apreciază

  • 21. theo- nona  |  23 iunie 2012 la 13:33

    SI MIE IMI PLACE LA NEBUNIE PAPAHAGI:

    POATE SÄ-MI FIE COPIL:nu vä ganditzi la prostii- glumesc.

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 13:53

    Eu n-am niciun dubiu. 🙂

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 14:04

    Pe ce punem pariu? În curând vor apărea fariseii PSD-iști ai medicinei legale din IML -Dan Dermengiu și/sau juristul Iftenie Valentin- cei mai agreați manipulatori plantați din 2001 de guvernarea Năstase (implicați și în acoperirea psihopatologică Panait ), gata să-l analizeze pe Bombo de nebun și bun de scutit de pușcărie.

    Apreciază

  • 25. theo- nona  |  23 iunie 2012 la 14:12

    BRÄDISTEANU e un penal, Beureanu un plagiator dovedit,
    iar Lascär presul consilier PNL

    nu ar fii räu sä se stie in lume, OPRESCU SI BEUREANU;
    PLAGIATORI DOVEDITZI; ASTA E LUMEA ESCROAC’Ä
    PSD-PNL

    Apreciază

  • 26. theo- nona  |  23 iunie 2012 la 14:13

    MM; TREBUIE SUSTZINUTÄ:

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  23 iunie 2012 la 14:44

    Ar fi de spus câte ceva, chiar mai mult, privind o serie de atitudini neinspirate si gesturi păguboase ale conducerii NR, dar acum important e să se coalizeze, oameni si partide, societate civilă, pentru a opri “oamenii de neandherthal”, vorba lui MRU.

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  23 iunie 2012 la 14:46

    …Mai ales că PDL acum la „ora adevărului” (lui blaga!) a repus reformistii în poziţia de „oaspeţi” invitaţi de Traian Băsescu… 😉

    Apreciază

  • 29. noradamian  |  23 iunie 2012 la 14:48

    „Rezumat al guvernarii USL, mai-iunie 2012:

    1. Prim ministrul Ponta este acuzat cu dovezi grase de plagiat.
    2. Fostul prim-ministru Adrian Nastase a fost condamnat definitiv la inchisoare pentru coruptie. Ca sa fie rusinea si mai mare, a iscat o telenovela cu pistoale si fulare.
    3. Dupa o luna si jumatate de guvernare USL, Euro a ajuns de la 4,41 la 4,465 RON.
    4. Hidroelectrica a ajuns in insolventa, cu toate ca este una dintre cele mai profitabile companii detinute de stat.
    5. Guvernul Ponta schimba ministrii ca pe ciorapi, pe masura ce se descopera ca membrii sai au plagiat, si-au trecut in CV tot felul de minciuni, ori sunt somati de justitie sa demisioneze pentru incompatibilitate.
    6. Ministrul de interne Rus il cocoloseste pe un condamnat penal si-i trimite guvernante in loc de gardierni sa-l conduca la inchisoare.
    7. Guvernul Ponta a decis prin OUG trecerea unui institut cultural de la presedintie la Senat ca si cum de viteza acestei schimbari ar fi depins cresterea economica.
    8. Masurile de relansare economica, reformele structurale si promisiunile facute cu fervoare cand era in Opozitie, au fost uitate de USL, care-si aloca 75% din timp „razboiului” cu Presedintele Basescu.
    9. Crin Antonescu a intzepenit in ideea fixa ca trebuie suspendat Presedintele, aceasta fiind singura sa „contributie” la guvernare.
    10. TVR s-a pricopsit in guvernarea Ponta cu un nou lingau-sef, care pare decis sa cenzureze tot, inclusiv situl TVR Info, pe care au fost publicate pasaje comparative intre doctoratul lui POnta si operele din care a copiat fara rusine „uitand” sa puna ghilimele.
    Si, cu toate acestea, USL tipa din rarunchi ca este o „victima”.

    Va intreb, cat le mai rabdam tupeul?

    PS: In acest timp, opozitia(PDL), cu cateva exceptii, tace
    .”

    (Misu Jamie)

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  23 iunie 2012 la 15:22

    „În toamnă sper să mă regăsesc alături de candidaţii platformei politice pe care o construim ca loc în care să se regăsească toate forţele politice care reprezintă centrul şi dreapta. Deci nu pe listele unui partid ca atare, ci pe listele acestei noi forţe politice, de dreapta, care urmează să se nască. Va fi o alianţă electorală, în opinia mea, în care se va regăsi şi PDL, care este parte a specrului politic de centru-dreapta”, a spus Ungureanu.
    El ţinut un discurs şi la Congres în care a făcut un apel la renunţarea la orgolii personale şi la atingerea scopului de a uni într-o platformă unică de dreapta forţele politice care se revendică de la această ideologie şi de a câştiga alegerile din toamnă.

    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/mihai-razvan-ungureanu-a-dezvaluit-pe-ce-liste-va-candida_955490.html#ixzz1ycOpFT5E

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 18:12

    Deci la primul precongres, nu-ș’ce fu neam, ne-am ales?

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 18:24

    Ca s-o zic mai de-a dreptul, mă așteptam ca MM și MRU să știe pe ce lume se află.

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  23 iunie 2012 la 18:59

    Seara bună 🙂 Bsk, PDL-ul lui Blaga (din care specia frunză-verde n-a dispărut) n-o vrea pe Macovei si nici pe MRU. Îi acceptă cel mult, ca prieteni mutuali( bine si asa, nu?) Pentru genul de care am pomenit, criteriile de integritate au ceva neplăcut, nu-i greu de ghicit motivul.

    Apreciază

  • 34. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 19:15

    Înțeleg asta, dar nu văd orientarea lor pe lângă drum, pe lângă gard, pe lângă precongresul ăsta de eterni începători; nu văd ceva OK pe-aici. Orice ar avea în cap pentru viitor, nimic nu i-ar încurca să se regăsească vreodată, dar acum parcă se pierd în micimea nimicului embrionar. Am pretenții mari de la ei, singurele mele pretenții.

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 19:30

    Există jucători de valoare, capabili să joace direct în liga mare, așa cum îi consider pe MRU și MM. Dacă intră într-un campionat de gâdilici, își ies din formă și își retrogradează clasa .

    Apreciază

  • 36. noradamian  |  23 iunie 2012 la 19:36

    N-am înţeles asta, îi laudă că şi-au lansat partidul care va avea şi el loc, ca si alte componente politice, în miscarea civică a lui MRU care va fi înregistrată peste două săptămâni.

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 19:40

    Nu te oprește nimeni să speri în contribuția celor doi la ridicarea ștachetei pentru gâdilici, poate îi vor aduce cumva mai spre liga a doua, cel puțin, dar eu nu văd nici echipa din grupa mică: au doar un căpitan de echipă care a jucat și joacă doar la rupere, cu un singur talent, logoreea goală.

    Apreciază

  • 38. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 19:44

    N-am cercetat organizarea asta de viitor, n-am tragere de inimă; o cataloghez în principiu ca o etapă de orientare în spațiul sponsorizării. Fără bani, nici partea civică nu se simte prea bine.

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 19:53

    E necesară o alternativă la USL în regim de urgență; nu este timp pentru încropit preacuvioase purități, oricâtă bunăvoință ar exista în privința asta; cu tatonări, precongrese și faze embrionare, după alegerile din toamnă ne linșează useliștii.

    Apreciază

  • 40. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:01

    Salutare! 🙂

    Ce a facut Neamtu nu e congres de partid, ci congres de ONG, ca actele nu au iesit de la Tribunal. In schimb MRU si MM incearca sa il atraga ope Neamtu intr-un joc la care el nu se pricepe (jocul institutional al politicii), obisnuit cu logoreea la rupere, vorba unui om prea serios pentru a fi doar bascalios 🙂

    Daca ies actele lui Neamtu pana la urma si NR devine partid, Neamtu va fi obligat in mod natural sa o lase mai moale cu sprintul solitar si sa alerge pe bun in pluton anti-USL (nu doar cu gura, ci si cu capul). Insa eu personal nu il vad facand nici un purice in politica si nu am de gand sa imi irosesc votul pe el.

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:12

    Electoratul ar fi ales-o pe MM la conducerea PDL. Pedelistii îl preferă pe Blaga. Reformistii au priceput, si-au retras moţiunile. Şi atunci ce pot face? MRU o fi asteptat si el să vadă cum o cârmeşte pedeleul si acţionează în funcţie de situaţie. Un partid nou plecând de la zero, are nevoie de vreo 9 luni ( :)) să se nască si mai trebuie să si crească niţel. Asta-nseamnă că useleul n-ar avea adversar la toamnă. Prin urmare coagularea unor elemente deja constituite e singura formulă care poate duce la o stăvilire a „omului de neanderthal”

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:12

    MRU e conștient de posibilitatea de a forma contraponderea la USL printr-o construcție în jurul sau pe șasiul PDL; înțelege foarte bine cât de catastrofală poate fi în toamnă ambiția participării individuale, (separate, izolate), în competiția electorală din toamnă, dar orientarea asta de azi nu ajută în sensul ăsta. Nu cumva NR a anunțat deja că va candida individual la parlamentare? Cum poate NR să mai aibă o relație de asociere cu PDL-ul bălăcărit în toate ocaziile? Doar identificând PDL-ul cu câteva persoane agreate din PDL? Adaptarea de azi a MM și MRU, pe lângă MN, mi se pare un pic cam asemănătoare cu poziția lui Preda când și-a ales un ales la locale.

    Apreciază

  • 43. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:16

    NR nu a anuntat asa ceva, insa stiu de la niste baieti ca lui Neamtu ii suradea ideea unor candidaturi NR in anumite colegii unde PDL ar sprijini masiv, pe sestache, candidatii NR. Neamtu a lansat candva, la inceputul aventurii NR, o intrebare intre prieteni, pentru a testa ipoteza unor candidati NR sprijiniti logistic si cu voturi de PDL, in zona lui Falca.

    Apreciază

  • 44. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:17

    cetăţene, şi eu cred că apoi se vor aşeza fiecare segment după greutatea ( redibilitatea, adică) pe care si-a construit-o. Asa că nu-mi fac emoţii, din ianuarie încoace am făcut tot măsurări si cântăriri… 🙂 Din punctul ăsta de vedere e bine că avem uninominal.

    Apreciază

  • 45. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:23

    Vara trece repede, ca orice vacanță, fără mutații organizatorice și suntem deja în pre-campania parlamentarelor. Timpul ne este defavorabil.

    Apreciază

  • 46. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:24

    nora, uninominalul asta pur intr-un singur tur atarna de CCR. Nimeni la ora actuala nu are vreun plan pentru eventualitatea ca legea VU va fi respinsa (pe forma sau pe fond).

    Apreciază

  • 47. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:25

    cetăţean, escapadele astea ca si drumul pe alături, rău tare, până de curând i-au conturat d-lui Neamţu profilul de politician. Îl stiu si ai lui, si MRU, si MM şi publicul atent la evoluţiile politice. Asa că nu-mi fac griji. Îşi foloseşte corect abilităţile, se va observa. O va lua iar pe arătură, riscă să nu-şi mai găsească partidul.

    Apreciază

  • 48. snapshot  |  23 iunie 2012 la 20:25

    da. bunul simt a invins:

    Apreciază

  • 49. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:27

    43
    Ce șanse are NR, într-un colegiu chiar cu non-combat din partea PDL, să scape de ponderea uselistă? Altfel spus, PDL-ul își poate permite non-comnat în favoarea NR, sau a oricui, doar acolo unde se consideră oricum perdant în fața USL.

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:27

    da, timpul e scurt, deja a-nceput numărătoarea inversă, să vedem şi ce se-ntâmplă cu votul uninominal.

    Apreciază

  • 51. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:27

    Mister B., sunt inca multe necunoscute la mijloc, ca, bunaoara, daca un PDL cu Blaga in frunte ramane intreg. O necunoscuta e si pozitia CCR pe diverse chestii. Iar la toamna USL nu mai are majoritate.

    Apreciază

  • 52. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:31

    Preşedintele Traian Băsescu i-a trimis o scrisoare premierului Victor Ponta, în care îl ameninţă pe prim-ministru cu justiţia, în scandalul participării la Consiliul European, potrivit Antena 3.

    Şeful statului spune în document că premierul îşi însuşeşte atribuţiile preşedintelui.

    Hai cu punerea in miscare a urmaririi penale!

    Apreciază

  • 53. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:32

    s-a ferit de CCR si a dat peste parchet 🙂

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:34

    Deocamdată, teoretic e menţionat si PDL-Blaga în formulă. Dar acolo e o zonă dominată de cei care nu agrează criteriile de integritate Macovei si par a avea diverse motive de noncombat la usele.

    Aligică prefigura zilele trecute un scenariu privind un remake al alianţei DA, cu Blaga& Tăriceanu si fără Băsescu si Antonescu….

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:36

    Eu tot la CCR văzusem o portiță mică, prin cjnc sau cu o interpretare a declarației din Parlament care permite Curții să-i atribuie o valoarea fie de hotărâre, fie în temeiul art. 114 din Constituție. Cu Parchetul nu ajută la nimic pe termen scurt.

    Apreciază

  • 56. noradamian  |  23 iunie 2012 la 20:36

    Wow, se-ngroasă gluma!! Oare parlamentul uselist o să-si treacă-n atribuţii si pe cele ale parchetului?

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:39

    Da, să vedem pe ce sistem vom vota!
    După aia ne gândim și pe cine. 🙂

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:41

    Nora, non-combatul e util în unele cazuri: face economie de candidați acolo unde n-au oricum nicio șansă. 🙂

    Apreciază

  • 59. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:44

    Mister B, cu CCR-ul Ponta nu risca, si nici CCR nu risca in asa hal incat sa atribuie declaratiei politice o valoare juridica. In definitiv, ar insemna sa videze de sens unele articole, pentru legitimarea pontanacului.

    Cat despre Parchet, e doar o amenintare deocamdata, sa vadem ce zice domnu’procuror cu master in Catania.

    Apreciază

  • 60. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 20:46

    Nora, alianta DA e o fantoma, nu are rost sa mai suspinam dupa ea.

    Apreciază

  • 61. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:49

    La non-combat nu concurează candidați ci iepurași, ca-n Playboy sau plai cu boi. 🙂

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 20:54

    Cetățean,
    La CNJC, CCR trebuie să soluționeze conflictul dintre Președinte și Parlament după ce constată existența lui; la constatare e o mică problemă de bunăvoință, la fel ca la interpretarea prevederii din legea 47/1992 care întregește legea cu normele Codului de procedură civilă, adică să spună ce valoarea are declarația din Parlament indiferent ce denumire i-ar da parlamentarii.

    Apreciază

  • 63. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:01

    da, ai dreptate, e o problema de bunavointa. Insa avand in vedere definitia CJNC-ului care vorbeste de « acte sau actiuni concrete prin care o autoritate sau mai multe isi aroga puteri, atributii sau competente, care, potrivit Constitutiei, apartin altor autoritati publice, ori omisiunea unor autoritati publice, constand in declinarea competentei sau in refuzul de a indeplini anumite acte care intra in obligatiile lor » (Decizia 53/2005).

    Pana la ora actuala, nu exista „fapte” sau actiuni concrete, ci soar bete prin gard intre Ponta si Basescu. Abia acuma, cand Ponta a trimis o alta hartie la Bruxelles decat cea semnata de Presedinte, se poate constata existenta CJNC.

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:01

    După Cod proc civ. dacă formulezi greșit o acțiune, instanța este obligată să o ia în considerare și să o judece după valoarea dată conform dreptului pe care îl ai la acea acțiune.

    Apreciază

  • 65. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:04

    Păi, și nu-și arogă dreptul de a-i da dispoziție Președintelui să renunțe la o atribuție constituțională?

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:07

    Președintele nu se supune Parlamentului. Suspendarea președintelui este o anomalie iliesciană, dar demiterea o dispune numai cine l-a ales. În rest nu există nicio putere a parlamentului asupra președintelui.

    Apreciază

  • 67. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:08

    Ba da 🙂 de aia eu cred ca e CJNC. Insa pana acum lipsea un docoment scris de Primul MInistru. Iaca acuma exista.

    Apreciază

  • 68. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:10

    a propos de demiterea Presedintelui numai de cine l-a ales. Poate face bine CCR sa nu mai inghita prostia cu majoritatea prezenta la votul de demitere, cand Presedintele e ales prin vot cu majoritatea celor din listele electorale.

    Apreciază

  • 69. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:12

    Astia nu au citit de decizia aia a CCR in care se vorbeste de egala legitimitate a Presedintelui si Parlamentului. Pentru ei, votul indirect (pe vremea aia) era mai tare ca votul direct.

    Apreciază

  • 70. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:14

    Anomalia iliesciană este aceea că un ales în parlament cu cîteva sute până la câteva mii de voturi nu poate fi trântit printr-un referendum de demitere, pe când un președinte ales cu milioane de voturi poate fi supus unui asemenea referendum.

    Apreciază

  • 71. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:15

    Da, legitimitatea electorală egală apare într-o decizie legată tot de referendum.

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:18

    67
    Există deja o decizie CCR care a admis prima dată modificarea majorității necesare la referendum și acolo a zis că merg ambele: ori majoritate simplă, ori absolută.

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:19

    la 71 vorbesc de referendumul de demitere după suspendare.

    Apreciază

  • 74. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:20

    in aia in care CCR i-a dat voie Presedintelui sa faca referendum pe ce tema vrea el. Nu mai stiu exact numarul.

    Cat priveste anomalia numerica, imi aduc aminte si de sugestia vicleana strecurata de CCR ontr-una din deciziile ei din 2007, in care practic ii spunea Parlamentului ca nu s-ar opune daca legislatia ar prevedea demiterea cu majoritate simpla.

    Apreciază

  • 75. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:21

    da, m-am prins.

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:25

    73
    Numărul parcă avea 6 și 7, 567 sau 367 ceva pe-aproape. 🙂

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:30

    Tin minte că m-a frecat cineva odată la cap cu întrebarea: de unde am scos legitimitatea electorală egală între parlament și președinte. Am fost nevoi să caut de mi-au ieșit ochii, până am găsit acea decizie. 🙂

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:32

    Dacă știam exact, nu-l puneam chiar primul pe 567. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 80. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:33

    da, era Hantzy, imi amintesc 😉

    http://www.contributors.ro/dezbatere/articolul-103-cateva-comentarii-posibile/

    Apreciază

  • 81. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:35

    🙂 lasa, ca oricum ai fost foarte aproape, vad ca aceste combinatii sunt predestinate la CCR: 567/2006, 375/2005, 356/2007 😉

    Apreciază

  • 82. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:36

    Marga la Antena 3, pe chestiunea Basescu-Ponta.

    Apreciază

  • 83. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:39

    Cetățene, apropo!
    Pe locotenentul ăla care a participat la audierea lui Lele la Oradea în 27.03.2002 îl cheamă Năulea Ionel Constantin Oliwer, născut în 29.07.1972 , de la IGP central, Direcția de cercetări penale.
    Ai nimerit bine Năulea, felicitări!

    Apreciază

  • 84. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:40

    astia nu au auzit de principiul echilibrului, pentru ei cand apare Presedintele intre-o situatie de competente conjucte in realizarea unui obiectiv constitutional, el nu trebuie decat sa fie subiect pasiv, celelalte puteri fac totul.

    Apreciază

  • 85. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:42

    Merci, dragule 🙂

    Naulea mamii lui! Sanda Stanoiu ar fi invidioasa pe mine 🙂

    Apreciază

  • 86. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:46

    Un om ..sanatos, acest Naulea 🙂

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:49

    Cred că a stat și pe capul lui Panait… inclusiv la percheziția filmată, să-l ajute să strecoare sub patul lui Lele înscrisurile „sustrase” de procurorul orădean.

    Apreciază

  • 88. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:52

    ca si cum ala tinea documentele „sustrase” sub pat!

    Apreciază

  • 89. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 21:53

    Într-un articol apare o poveste după percheziția blocată; Panait a fost luat la rost de Elena Rădescu (aflată undeva la iarbă verde într-o discuție cu un șoptitor (așa scrie acolo, în loc de turnător), era beată mangă și i-a spus: Bă, în p…a mea, uite mă încalț acuma și merg eu să-l arestez pe Lele.

    Apreciază

  • 90. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 21:56

    Lele trebuia arestat cu orice, iar Radescu dovedea ca „in vino veritas”! Iar pretul a fost platit de Panait.

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:04

    Da, arestat cu orice și nu avea cu ce să-l agațe; forțau ceva mai palpabil prin percheziția trucata care ar fi condus la arestare, însă Panait se plasa între ciocan-nicovală adică anchetator-infractor.

    Apreciază

  • 92. dora  |  23 iunie 2012 la 22:04

    Salut gradinari! 🙂
    Aprinse discutii purtati,pentru mine sunt tare instructive.
    Nu pot decat saluta orice initiativa de constructie in zona dreptei,fie ONG,partid-or ce-o mai fi. Raman insa fidela unui partid cu experienta,trecut prin focul confruntarilor electorale.Sunt convinsa de revenirea PDL-lui daca va pastra sangele proaspat injectat de intelectualii valorosi primiti in ultima perioada. Partidul decimat de plecarea unor importanti lideri , poate are nevoie de Blaga.Nu stiu ce sa zic,dar la reorganizare si pastrarea unitatii nimeni nu e mai bun ca el.De experiente noi numai e timp.

    Apreciază

  • 93. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 22:10

    Cine controleaza procurorii si cine are arhiva SIPA pentru santajarea judecatorilor, poate declara linistit: „sa lasam Justitia sa lucreze!”.

    Apreciază

  • 94. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:10

    Salut, Dora!
    Blaga tocmai a demonstrat la locale cât de bun organizator poate fi.

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:12

    E un mit preluat din coincidența cu vremurile bune ale PDL.

    Apreciază

  • 96. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 22:12

    mitul organizatorului: ultimul popas inaintea prapastiei.

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:16

    Blaga a stat la dispeceratul central în toate alegerile, nu pe terenul arat și semănat de alții. Când n-ai semănători și semințe suficiente nici mama organizatorului nu ajută.

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:19

    Dora, eu gândesc la fel ca tine despre unitatea dreptei cu toate imperfecțiunile ei, dar Blaga ăsta mă face să-mi simplific foarte serios opțiunile.

    Apreciază

  • 99. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 22:19

    eu m-am saturat sa il vad pe Blaga laudat de toti, desi nu a demonstrat nimic niciodata (ba da: ca poate lua bataie e la Oprescu). Ce decadere fata de epoca Basescu in PDL, cand Basescu rupea orice adversar, in contruntarile electorale!

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:22

    Mai mult de câteva aranjamente de non-combat, pentru asigurarea unui număr minim de candidați reușiți, Blaga n-are alt orizont și nu-l interesează. Ne va băga în rahat.

    Apreciază

  • 101. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 22:26

    pai asta si vrea partidul: un numar minim de candidati si apoi, capul la cutie in Opozitie.

    Trebuie sa va parasesc, din motive de caldura 🙂

    O seara buna!

    Apreciază

  • 102. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:27

    Cel mai bun organizator de faliment- Blaga- o determină pe MM să se reorienteze, numai că asta nu mai are timp să constituie o soluție, cel puțin nu în viitorul apropiat.

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:28

    Cetățene, somn ușor! 🙂

    Apreciază

  • 104. noradamian  |  23 iunie 2012 la 22:32

    Dora, salut 🙂 îţi respect afinităţile, dar opiniile mele referitoare la organizatorul Blaga coincid cu ale lui Bsk si cetăţean. Le-am expus cu argumente concrete în câteva postări, nu le repet.

    Apreciază

  • 105. Cetatean  |  23 iunie 2012 la 22:32

    merci, Mister B 🙂 asemenea si tie, mai tarziu 🙂

    Apreciază

  • 106. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:34

    Nora, Blaga mă aduce în postura să nu mai știu ce vreau. 🙂

    Apreciază

  • 107. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 22:43

    Adică prezența lui Blaga în fruntea PDL îmi sabotează gândurile legate de PDL și implicit soluțiile ce s-ar întrevedea fără potențialul buldogului, deci mă duce la sapă de lemn și mă lecuiește de iluzii politice.

    Apreciază

  • 108. ovidiu  |  23 iunie 2012 la 22:46

    Multumesc, tare mi-a placut sa va citesc 🙂 .

    Apreciază

  • 109. noradamian  |  23 iunie 2012 la 22:53

    Ovidiu, salut 🙂

    cetăţean, 59, supoziţia lui Aligică privind o posibilă refacere a defunctei alianţe DA în formula blaga- tăriceanu e un avertisment! De-aia am si adus-o-n discuţie, ca pe o posibilitate toxică. 🙄

    Apreciază

  • 110. noradamian  |  23 iunie 2012 la 22:56

    Bsk. nu-i exclusă nici varianta ca pedeleul lui blaga să aibe o alianţă, mutuală măcar, cu platforma lui MRU. Orice e posibil 🙄

    Apreciază

  • 111. dora  |  23 iunie 2012 la 23:04

    BSK, 🙂
    sa nu-ti imaginezi ca buldogul imi este la suflet.M-a dezamagit destul.Poate mi-a ramas si mie in minte perioada sefiei la interne cand ne-a scapat de steguletele rosii.E si el un ardelean capos si stie sa dea ordine,or acum , asemenea abilitati sunt necesare.Si asta o spun liderii locali ,aceea care conteaza la votul ce urmeaza.

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 23:06

    Nu-mi fac un crez din a-i atribui lui Blaga rolul catastrofal și să mă resemnez cu asta.
    Să dea Domnul să ne înșelăm, eu și ceilalți dezorientați de Blaga! 🙂

    Apreciază

  • 113. dora  |  23 iunie 2012 la 23:11

    nora,servus! 🙂
    tocmai spuneam ca nu-l am la suflet,m-a dezamagit de prea multe ori;ma intreb parerea mea,a ta conteaza la vot?Activistii se simt mai in siguranta cu el datorita mitului de care vorbeste BSK.

    Daca alegerea conducerii PDL ar fi depins de noi,ii aveam pe MM,SV.TH>P ,TRU si eventual CP acum.

    Apreciază

  • 114. dora  |  23 iunie 2012 la 23:17

    Eu sunt convinsa ca MRU a discutat cu Blaga si intre ei exista o intelegere.La toate aparitiile publice MRU vorbeste de o platforma comuna a dreptei ,situand PDL pe primul plan si apoi celelalte formatiuni.Si o face recent cand se prefigureaza castigarea sefiei de catre Blaga.

    Apreciază

  • 115. noradamian  |  23 iunie 2012 la 23:17

    Dora, te-nţeleg. Dar privim diferit situaţia si oamenii. Diferenţa de opinii vine din faptul că tu vezi cu ochii celor din partid, iar noi cu ochii electoratului. Adică de pe poziţiile societăţii civile şi a exigenţelor ei. Un partid cu viziune care ar face efortul de a se plia pe asteptările electoratului si nu de a-ncerca să i le impună pe ale sale (care ţin de motive egoiste de grup ori de clan) ar avea numai de câstigat.Ca să nu mai spunem de beneficiul pentru societate.

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 23:17

    Cu Domnul am început azi comentariile, cu Domnul închei.
    Domnul să vă aibă în pază, somn ușor! 🙂
    Și nu uitați, mare e Grădina Ta, Doamne! 🙂

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  23 iunie 2012 la 23:21

    Dacă MRU are o înţelegere cu Blaga, posibil, am si zis, asta se datorează unor circumstanţe îngrijorătoare pentru ţară care nu-i oferă prea multe opţiuni.

    Apreciază

  • 118. noradamian  |  23 iunie 2012 la 23:22

    Somn usor 🙂

    Apreciază

  • 119. dora  |  23 iunie 2012 la 23:23

    Eu in acest moment nu am de ce ma plange ,nu m-am lecuit de iluzii politice,favoritul meu a castigat batalia electorala la Cluj cu toata povara guvernarii in spate.Si n-ar trebui sa uit ca Blaga i-a fost adversar,l-a sabotat……gandesc insa pragmatic pentru viitorul partidului.

    Apreciază

  • 120. dora  |  23 iunie 2012 la 23:29

    Noapte buna va zic si eu! 😆

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  23 iunie 2012 la 23:46

    Nu vreau să vă stric somnul, acuma l-am găsit pe criterii.ro, şi-l pun în mărime naturală! ( cu observaţia că cetăţeanul bombonel, azi infractor privilegiat al partidului a fost doar bugetar.

    În exclusivitate ! Testamentul Lui Adrian Năstase.
    De Mihai Ionescu (pentru conformitate ) (2012-06-23 00:44:29)

    Acesta a fost oprit la timp de actualul deţinut Adrian Năstase pentru că citirea unui astfel de act care dezvăluia opiniei publice o avere colosală ar fi produs o cu totul altă reacţie în rândul poporului amărăştean care priveşte în aceste zile telenovela „sinuciderii cu premeditare”.

    Subsemnatul Adrian Năstase, în deplinătatea facultăţilor mintale şi în completă cunoştinţă de cauză am încheiat azi 20 iunie 2012, următorul testament în varianta în care în viitorul meu apropiat s-ar putea produce un eveniment neprevăzut. Prezentul act este încheiat în prezenţa avocatului Ion Cazacu şi a notarului Alexandra Grecescu.

    Astfel prin prezentul testament se va împărţi averea totală de 15.459.300 euro 15 case – 9,2 milioane de euro, 7 maşini, 10 terenuri, tablouri, bijuterii, artefacte. 1. Vila de pe str. Av. Jean Texier nr.4, sector 1 Bucureşti, în valoare de 500.000 de euro va rămâne în proprietatea lui Andrei Năstase.

    2. Locuinţa de pe pe str. Pictor Negulici nr. 18, etaj 1, ap. 2, sector 1, în valoare de 300.000 de euro va rămâne tot în proprietatea lui Andrei Năstase.

    3. Locuinţa de pe str. Maresal Prezan nr. 4, et. 1, ap. 2, sector 1 Bucuresti, în valoarea de 500.000 de euro va rămâne în proprietate Danei Năstase.

    4. Tot Danei Năstase îi va rămâne în proprietate domeniul Cornu.

    5. Apartamentul de pe str. Naum Rimniceanu nr. 2, bl. 5, ap. 130 sector 1 Bucuresti, în valoare de 70.000 de euro va rămâne lui Mihnea Năstase.

    6. Tot lui Mihnea îi va rămâne şi apartamentul din Primăverii, str.Jean Baptiste Moliere nr. 10 în valoare de 65.000 de euro.

    7. Dana Năstase va moşteni imobilul în valoare de 450.000 de euro care a aparţinut mătuşii Elena Ciolan.

    8. Apartamentul mamei mele în valoare 350.000 de euro îi va rămâne Danei Năstase.

    9. Tot Dana Năstase va moşteni şi imobilul din Zambaccian nr.16 în valoare de 947.000 de euro.

    10. De precizat că apartamentul lui Andrei Năstase tot din blocul Zambaccian în valoare de 210.000 euro cumpărat de Alexandru Ion Ţiriac va rămâne definitiv în proprietatea lui.

    11. Cele trei apartamente moştenite de la mătuşa Tamara în 2006, în valoarea de 400.000 de euro vor fi moştenite fiecare de Dana, Andrei şi Mihnea, de comun accord între ei.

    12. Apartamentele de la mătuşa Aurelia Zachir vor fi astfel moştenite – cel din Bucureşti de 70.000 de euro îl va primi Andrei Năstase iar cel din Predeal în valoare de 130.000 de euro, Mihnea Năstase.

    13. Conturile în valoare de 125.300 de euro vor vi astfel împărţite: 25.300 Dana Năstase, Andrei şi Mihnea câte 50.000 de euro fiecare.

    14. De precizat că bunurile din apartamentul din Zambaccian (tablouri, mobile, carti, statuete etc.) în valoare de 5 milioane de euro vor rămâne Danei Năstase.

    15. În plus, pictura modernă şi contemporană (uleiuri pe pânză) în valoare de 18.287 RON (obţinute până în 1989 ) şi 56.629 euro (în perioada 1990-2004), precum şi uleiuri pe lemn în valoare de 12.900 RON şi 14.700 dolari, ce totalizează 77.800 euro vor fi moştenite tot de Dana Năstase.

    16. Terenul din Cornu – 350.000 euro îi va rămâne Danei Năstase.

    17. Cel de-al doilea teren din Cornu, intravilan în valoare de 500.000 de euro îi va reveni lui Andrei Năstase.

    18. Terenurile din Baloteşti în valoare de 2,63 milioane euro îi vor reveni lui Andrei Năstase iar cele din Corbeanca de 2,3 milioane de euro lui Mihnea Năstase.

    Testamentul continuă cu maşinile, terenurile din Bucureşti….şi se întinde pe încă patru pagini.

    Apreciază

  • 122. Bască ilie  |  23 iunie 2012 la 23:51

    Nu vreau să vă stric somnul, nici să vă stricați de râs: 🙂
    http://www.blogary.ro/2012/06/despartirea-de-pdl/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MadameBlogary+%28Madame+Blogary%29

    Apreciază

  • 123. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 02:07

    Saru’ mana,
    Auzeam ceva de un testament ce va destabiliza clasa politica!

    Apreciază

  • 124. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 08:57

    Saluttare!
    Ovidiu
    Are ceva necurat acel testament politic, după denumirea auzită la tv.
    Nu reușesc să-mi imaginez ce-ar conține, dar are iz de șantaj al pușcăriașului împotriva coechipierilor de partid și nu numai, care au permis să se întâmple una ca asta, n-au făcut totul ca să-l salveze de la închisoare, s-au bucurat să se lepede de Satana Bombo, în loc să-l ocrotească din toate puterile.
    Face parte din planul de evadare: este posibil ca regia sinuciderii ratate să cuprindă nevoia postoperatorie a lui Bombo de a se asigura că măcar de acum încolo va fi sprijinit și salvat așa cum vrea el, cu toate forțele, că de nu… pre mulți îi va popi și răspopi, adică va scoate (din nou) testamentul aflat la fii-su și bagă foc automat.
    Noaptea cuțitelor lungi din 2005 l-a învățat minte pe Năstase, a înțeles ce înseamnă să fie abandonat, tocmai el, cel mai cunoscător al păcatelor celorlalți din jur, și de asta și-a inoculat pentru viitor un plan de strângere testiculară a celor care ar mai îndrăzni să-l lase de izbeliște.
    Nu cred că fiul lui Năstase avea de gând să citească testamentul ci avea doar sarcina doar să se prefacă hotărât să-l citească…. urmând să justifice renunțarea de ultim moment din cauza Tartorului care se mai coiește un pic la ouă și va vedea el când va scoate din nou pisica, în cazul în care nu va fi salvat.
    Bombo s-a urcat pe macarale-macarale si anunță, cu mâța testament politic în mână- că se va arunca dacă nu i se rezolvă revendicările, iar cel mai mare atu al lui este acela că un sinucigaș ar avea curajul să divulge secretele de nespus.

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:03

    Nu în ultimul rînd, pisica arătată, poate fi și o garanție că nu va fi eliminat cu un somnifer de adânci bătrâneți terminate.

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:07

    Încep să-mi imaginez ce-ar conține testamentul (dacă ar exista 🙂 ):
    Ponta, Șova, parcă au început să tremure mai tare ca alții, nu?

    Apreciază

  • 127. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:11

    Cred c-am vrut să scriu fiu-su (nu mi-a ieșit din prima) 🙂

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:26

    Testamentul politic pe scurt: Vă dau în gât pe toți, dacă nu mă scoateți viu, nevătămat și cel puțin grațiat sau revizuit din toată povestea asta!

    Apreciază

  • 129. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:32

    Cine se pune cu șantajistul de serviciu sinucigător va avea plagiaturi la beregată.

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:43

    Pușcăriașul e atât de laș încât nu-i pasă de posibilele repercusiuni ce s-ar răsfrânge asupra membrilor familiei, aflați în posesia așa- zisului testament politic. Nu simte amenințarea familiei sale după standardul de lucru al Cooperativei Avântul.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 09:48

    Lașitatea și tenacitatea egoismului lui Năstase n-au limite.

    Apreciază

  • 132. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 10:42

    Lozul câștigător al sinucigașului cacealmist: Mai trage o dată! 🙂

    Apreciază

  • 133. Ovidiu  |  24 iunie 2012 la 10:58

    Aveti dreptate, om fara caracter.
    Buna dimineata 🙂

    Apreciază

  • 134. Ovidiu  |  24 iunie 2012 la 10:59

    Ce credeti ajunge la catuse pana la urma?

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 11:21

    Mi-e greu să spun dacă va mai ajunge sau nu în penitenciar; planul de evadare- înainte să ajungă în pușcărie- este destul de ingenios conceput, fiindcă n-am nici cea mai mică îndoială în privința secretelor știute de Năstase despre cei care ar face tot posibilul să-l salveze. E uns cu toate alifiile legate de colegii de partid, servicii, crime, jafuri, aranjamente transpartinice.
    Regula lichidării celui care încalcă legământul și secretul de tip mafiot și-a găsit acum un antidot, tocmai prin amenințarea sinucigașului că și-ar scoate la iveală testamentul; simultan cu această măsură de precauție, șantajistul induce și ideea c-ar fi la limita rezistenței psihice, sub tratament psihiatric PSD-ist, adică lasă loc pentru avansarea sa în poziția de sinucigaș recidivist, ar mai face-o o dată și ar menține astfel pericolul scoaterii asului din mânecă: testamentul devastator. Deviza lui Năstase acum: Totul sau nimic!

    Apreciază

  • 136. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 11:40

    Ioan Rus i-a creat toate condițiile lui Năstase să pună sinuciderea în scenă și să ajungă la spital nu de curtoazie partizană ci de frică.
    Năstase, chiar dacă a dat cele mai odioase dispoziții între 2001-2004, nu el le-a dus la îndeplinire ci armata de executanți, complici, tăinuitori, toți murdari de sânge și speriați de moarte. Ar fi suficient să-i treacă în tabelul nominal și să aștearnă câteva amănunte despre fiecare.

    Apreciază

  • 137. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 12:10

    Ce s-ar face, de exemplu, Hrebenciuc după ce Năstase l-ar da în gât că el i-a ordonat lui Picioruș să-l lichideze pe Panait și ar spune denumirea substanței Z cu care a fost otrăvit sistematic într-o anumită perioadă de timp? Astea ar deveni automat elemente noi, de deschidere a dosarului Panait, iar crima imprescriptibilă ar începe să-și producă efectele.
    Ce s-ar face medicii mușamalizării din IML, Dan Dermengiu și Iftenie Valentin? Acum, de-ar fi să-și dea cu părerea despre zgârietura din gâtul lui Năstase, ar da scris fără ezitare că-n mărul lui Adam se află o bombă cu efect întârziat. 🙂

    Apreciază

  • 138. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 12:32

    Bomba lui Bombo ar putea să explodeze dacă ajunge în pușcărie: acolo orice este posibil… mai ales dacă testamentul politic există și s-ar organiza mai întâi dezamorsarea lui. Bombo n-ar mai ieși viu de acolo.

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 12:41

    Așa zisa intenție de suicid s-ar întoarce împotriva lui ca un bumerang. Pericolul Bombo persistă chiar și în cazul inexistenței testamentului amenințător, iar cei care se consideră amenințați au puterea de decizie încât vor alege lichidarea lui în pușcărie… printr-o recidivă de „suicid”.

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 12:52

    Cea mai necugetată alegere a lui Năstase este modul în care și-a expus membrii familiei în fața unui potențial pericol. Orice secrete ar deține aceștia sunt echivalente cu necesitatea măsurii de a fi reduși la tăcere.

    Apreciază

  • 141. dora  |  24 iunie 2012 la 13:27

    Salut gradinari!
    Subiectul Bombo e incitant,acoperind ,dupa mine,tot spatiul mediatic.Ma intreb,totusi,de ce sunt trecute in plan secund evenimente de care depinde viitorul nostru si respectarea principiilor statului de drept:ca bunaoara statutul de plagiator a lui Ponta,abuzul de putere prin care isi atribuie prerogative prezidentiale,acapararea institutiilor independente de executiv ,pastrarea retoricii din perioada opozitiei si incalcarea promisiunilor pentru care s-a zbatut cu atata sarg.

    Apreciază

  • 142. dora  |  24 iunie 2012 la 13:32

    BSK,servus! 🙂

    asa se comporta mafiotii pesedisti impreuna cu „capo di tutti”Nastase.Stii ce n-am sesizat din aparitiile de presa si comentarii?(se prea poate sa fi lipsit de la „cursuri”,deci e o simpla supozitie).Masonii lui Nastase tac pe bune sau………

    Apreciază

  • 143. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 13:38

    Salut, Dora!
    Ideea deturnării atenției de la anumite probleme incomode ține de mentalitatea comunistului perpetuu: fie are el grijă să schimbe direcția de urmărire, arătându-ne OZN-uri, fie reclamă el deturnarea impusă de alții, atunci când nu-i convine tematica mediatizată. De data asta, am impresia că Bombonautica sinucigașă poate fi un eveniment „de care depinde viitorul nostru”. 🙂

    Apreciază

  • 144. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 13:41

    Stiam că masonii obișnuiesc să se întâlnească în ultima sâmbătă a fiecărei luni. O fi lipsit, dar auzisem de apartenența lui Bombo la o lojă străinească. Nu o fi având bani de avion. 🙂

    Apreciază

  • 145. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 13:50

    Incurcate ite….. s-or desface ele.
    Multumesc.

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 13:50

    Tocmai fiindcă au anunțat azi posibilul transfer- ce va fi decis mâine de medici- la penitenciar, am motive să cred că-i taman viceversa, adică nu se va lua o astfel de măsură ci avem de-a face cu o țeapă sub formă de: era cât pe ce, dar uite, nu vor alții!

    Apreciază

  • 147. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 13:51

    Te crucesti cata marsavie au oamenii astia.

    Apreciază

  • 148. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 13:55

    Diabolici!

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 13:55

    Ovidiu, așa-i, tocmai de asta nu mă pot abține să spun ce cred despre ei… oricât de deplasat aș părea (și îmi dau seama-uneori- de asta) 🙂

    Apreciază

  • 150. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 14:06

    Oare acesti oameni cum dorm noaptea?

    Apreciază

  • 151. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 14:13

    Ei dorm liniștiți, Cooperativa Avântul veghează de toate pentru toți. 🙂

    Apreciază

  • 152. dora  |  24 iunie 2012 la 14:15

    BSK,
    bombonautica ucigasa este un eveniment,datorita in primul rand ineditului situatiei:condamnarea cu executare.Sigur ca acest curaj judecatoresc transmite un mesaj potentialilor infractori si repune in drepturi o institutie cruciala in statul de drept.Putem intrezari revenirea la normalitate.
    Eu m-am referit la supradimensionarea cazului cu sinuciderea ,la crearea emotiei colective pentru un infractor notoriu perceput ca victima a sistemului.Culmea ipocriziei si nesimtirii sa invinuesti sistemul la care Nastase si Iliescu au contribuit din plin.Cine sunt parintii statului mafiot?

    Apreciază

  • 153. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 14:24

    Dora
    Mi-am dat seama la ce te-ai referit și recunosc, legat de același subiect, am extins semnificația cazului în sensul „de care depinde viitorul nostru”. 🙂

    Apreciază

  • 154. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 14:32

    Iliescu și Năstase au deformat sistemul în interesul lor, iar alții l-au redresat din mers și l-au îndreptat pe direcția deformatorilor care nu mai vor să-l recunoască.

    Apreciază

  • 155. dora  |  24 iunie 2012 la 14:50

    nora, 🙂 servus!

    Nu am negat ca uneori privesc -parca din launtrul partidului -cu toate ca eu nu-s activista,nu-s membra de partid ,ci guresa bloggerista.
    Pentru partidul pe care l-am votat si in care am crezut mai pastrez o doza de empatie si nu doresc disparitia lui,obiectiv urmarit cu staruinta de uslamisti din 2007.Acesta este motivul pentru care pledez pentru unitatea PDL. si mentinerea entitatii proprii.

    Cum vad eu lupta politica viitoare: intre polul de stanga uslamist si unul de Dreapta pe baza Platformei initiata de MRU.Actorii principali-MRU prezidentiabil in lupta directa cu Chuky si managerul sef executiv intr-o persoana cu notorietate din PDL. Ministri persoane din intreg spectrul oamenilor integri,incoruptibilii,buni profesionisti, culti ,dedicati meseriei si crezului lor politic.Multi corespund acestui portret incomplet desigur.

    Apreciază

  • 156. ovidiu  |  24 iunie 2012 la 14:54

    Am gasit un cuvant la sf. Ioan Gura de aur:
     minciuna se contrazice în toate, si prin aceleasi arme cu care combate adevarul, ea piere si se distruge: si adevarul nu devine decît mai stralucitor si mai luminos.

    Apreciază

  • 157. dora  |  24 iunie 2012 la 14:55

    BSK,

    revin mai tarziu,ma asteapta masa.
    Astept noutati credibile nu ma incred in tv si de stat prea mult sa caut online …e obositor pentru mine.
    Pe mai tarziu! 😆

    Apreciază

  • 158. Bască ilie  |  24 iunie 2012 la 16:00

    Serios? 24+136
    Vine la bombo medicina PSD-istă din IML. (nu contează numele medicului legist; va fi trimis cine trebuie)
    *
    Azi la 12:30 pe Hotnews:
    „Adrian Nastase ar putea fi transferat in penitenciar. Medicii de la Floreasca decid daca starea sa de sanatate permite mutarea; in echipa va fi si un medic legist.”

    Apreciază

  • 159. andrzej  |  24 iunie 2012 la 20:47

    Buna seara!
    Sa se observe ca grupul de la Cluj nu a fost o enclava de reconstrucie si reformare a stangii romanesti ci mai degraba o rezerva de stalinisti lasata „in adormire”.
    Rus, Dancu si ceilalti acoliti ai lor nu au fost nici un moment marginalizati in psd ci mai degraba au fost „acoperiti” pentru resurectia neostalinismului care acum, iata ia viata prin USL.

    Apreciază

  • 160. noradamian  |  24 iunie 2012 la 21:25

    Seara bună, prieteni 🙂

    Bsk, alertaţi de ameninţarea cu „testamentul” (cel politic, adică răzbunător) pesedistii fac impresia că trag de timp căutând un mijloc de transfer a bombonelului fără teama de vreo „bombă”… din partea lui…

    Minciuna se contrazice în toate, si prin aceleasi arme cu care combate adevarul, ea piere si se distruge: si adevarul nu devine decît mai stralucitor si mai luminos”. Tare frumos, Ovidiu!

    Apreciază

  • 161. noradamian  |  24 iunie 2012 la 21:28

    Dora, din păcate, nu numai Blaga dar o mulţime de pedelisti din grupa mare (si grea) îl căinează pe AN si susţin c-a fost categoric o-ncercare de sinucidere. Asta desi chiar Beuran îsi exprimase, public, îndoiala. Între ei si Stolojan 😉

    Andrzej, asa este! remarcabilă, observaţia ta.

    Apreciază

  • 162. dora  |  24 iunie 2012 la 22:55

    nora, 🙂
    sunt convinsa de manifestarea unei compasiuni generale din partea fostilor si actualilor tovarasi de „suferinta”.

    Apreciază

  • 163. Fini  |  24 iunie 2012 la 23:31

    Noapte bună !

    Apreciază

  • 164. theo- nona  |  25 iunie 2012 la 11:06

    BUNÄ;
    ilie sarbu, o amenintzä pe dna. MACOVEI, intr-o
    declaratzie.

    criminalii din PSD, nu se desmint, au mai omorat, procurori
    si judecätori.

    Apreciază

  • 165. snapshot  |  25 iunie 2012 la 12:38

    opriti-o cat mai e timp !

    Apreciază

  • 166. dora  |  25 iunie 2012 la 14:38

    theo-nona,

    cand e vorba de ei se prevaleaza de „declaratie politica” fara nici o urmare pe plan juridic.Jigodii!

    Apreciază

  • 167. noradamian  |  25 iunie 2012 la 16:00

    Ziua bună, prieteni 🙂
    Fini, cântecul lui Solveig, mereu mai luminos, cu fiecare interpretare 🙂

    Apreciază

  • 168. noradamian  |  25 iunie 2012 la 16:01

    Theo-nona, nu le-a iesit cacealmaua, se simt la-nghesuială si reacţionează pe limba lor 🙄

    Snapshot, emanaţie târzie, de bătrâneţe activă, a lui ilici! 😆

    Dora, cel puţin acuma se văd „în mărimea naturală” a imposturii si uzurpării 🙄 Restul, depinde de gradul de alterare a societăţii.

    Apreciază

  • 169. noradamian  |  25 iunie 2012 la 16:01

    postare nouă

    Apreciază

  • 170. Dictaturajustitiei  |  26 iunie 2012 la 13:24

    Bună și aici !
    Pe Sergiu Andon l-am auzit și eu și mult m-am mirat de obrăznicia sa.

    Apreciază

  • 171. noradamian  |  18 ianuarie 2016 la 14:19

    Reblogged this on Gradina de hartie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: