Victimele

7 iulie 2012 at 16:50 195 comentarii

Tot ce s-a petrecut pe frontul politic în aceste două luni, culminând cu ziua de ieri, ne oferă, aproape cinematografic, un expoze de atitudini, comportamente şi fapte într-o antiteză perfectă. Mai izbitor-contrastante decât ar fi reuşit un regizor genial.

De necontestat în concreteţea faptelor evocate sumar, total opusă clevetelilor sordide ale acuzatorilor săi, declaraţia din parlament a preşedintelui în faţa comandoului de suspendaci n-a avut nici un moment de văicăreală, de victimizare. N-a transmis sentimentul de revoltă al unui învins. Pe parcursul prezidenţiatului său legitim, întrerupt ieri grosolan- nelegitim, au existat şi intervenţii neinspirate dar asertivitatea, francheţea cu care a reuşit să ţină la distanţă de puterea absolută, până acum,  nevertebratele politice îngrozite de statul de drept n-a avut nici un moment de abatere faptică de la principiile sănătoase şi interesele naţiei.

De regulă, autovictimizarea reflectă falsitatea cuiva incapabil să-şi recunoască, cu bărbăţie, o vinovăţie. N-a existat o zi în care protagoniştii abuzării statului român să nu se plângă. Fiecăruia din atacurile asupra la instituţiilor statului din aceste două luni de coşmar i-au  urmat valuri de acuze ale atacatorilor la adresa celor atacaţi. Ţintă principală preşedintele, evident, ca garant al statului de drept şi apărător al ordinii constituţionale. Dar nu numai atât! Socotind că puhoiul de atacuri nu-i suficient de convingător, l-au amplificat permanent prin autovictimizare. La fiecare lovitură, o văitătură! Victime sinucise cu revolverul prin fular! Curaj şi demnitate! …Credeam că văicărelile bărbatului Che au atins apogeul odată cu acuza că Băsescu e vinovat că l-a lăsat singur la Bruxelles! Apoi s-a plâns că Băsescu vrea să-l lase şi fără ministru de externe. Şi că nu-i lasă să guverneze! Dar nici asta n-a ajuns. Nici n-a apucat Judecătoarea Aspazia Cojocaru să facă plângere penală pentru ameninţarea cu moartea înainte de dezbaterile asupra cererii de suspendare că, roşu vertical, dl. premier s-a şi înfiinţat la televizii în calitate de victimă plângându-se naţiei că i-a fost ameninţată familia. …Convingător, nu?

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , .

Usele îşi salvează infractorii cu preţul sacrificării ţării Formatorii de contraopinie

195 comentarii Add your own

  • 1. theo- nona  |  7 iulie 2012 la 16:56

    hotzi si tziganii, ei dau ei tzipä.

    Apreciază

  • 2. filadel  |  7 iulie 2012 la 17:03

    Salve

    Theo a zis exact ce am vrut să zic eu. Exact comportamentul hoților țigani. Se apropie rînjind de tine, te lovesc și după aia strigă și se văicăresc în timp ce fug ca și cum tu i-ai fi lovit.

    Lumea se uită la cel care face zgomotul mai mare. Numai că asta nu ține la infinit iar odată înșelătoria scoasă la suprafață nici un milion de oengeuri nu mai pot obliga pe nimeni să nu le mai spună țigani ci rromi.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:10

    Ziua bună, prieteni! Theo-nona, Filadel, da, exact asta se petrece. „Victimele” astea îşi imaginează că oamenii-s tâmpiţi definitiv de antene, că prostimea nu poate crede ce vede cu ochii ei si nici ce se vede si se spune despre mizeriile astea în umea largă, ci preferă să ia de bune ţigănismele lor.

    Apreciază

  • 4. dictaturajustitiei  |  7 iulie 2012 la 17:15

    Bună !
    I-am admirat președintelui , dragă Nora, demnitatea cu lacrimile în ochi. Traian Băsescu este un mare politician !

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:19

    Carmen, salut! Asa este! O atitudine care contrastează teribil cu cele ale trupeţilor lui voiculescu. Dac-ar fi să ne gândim fie şi numai la „curajul si demnitatea” lui bombonel. Asa mentori, asa învăţăcei: niste pigmei politici.

    Apreciază

  • 6. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 17:25

    Haoleu, soro, mânca-ți-aș, și pe mine m-a turnat Monica Machovei că-s bandit și uite, mă simt cu puradelul amenințat! Am anunțat pericolul la SPP și mi-au asigurat protecție sub coviltir la toată șatra; s-o vezi acu’ pe filipineza mea ce fudulă merge la comparaturi, da’ trebuie s-o păzesc de agenții de pază, că stau amândoi tot timpul cu ochii pe ea.

    Apreciază

  • 7. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 17:45

    Bua, nora 🙂

    Ce nu as da sa le bage CCR niscava bete in roate, sa ii aud urland ca Curtea nu ii lasa sa guverneze si le face „blocaje” 🙂 Marii barbati care se strang unul in altul cand au de dat piept cu un Presedinte.

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:47

    Bsk, ăstia da, bărbaţi! Devertebraţi :)))

    Apreciază

  • 9. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 17:48

    Nora, era „buna”, nu „bua”, ca doar nu vroiam sa te sperii 🙂

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 17:48

    În CCR am ajuns la prima lecție: învățați limba maghiară fără rețineri!

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:48

    Cetăţean, ghinionul lor că scoţându-l în arenă pe presedinte se văd în toată „măreţia lor” 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:49

    Cetăţean, nici eu nu-s prea sperioasă 🙂

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  7 iulie 2012 la 17:49

    Bsk, de la Frunda 🙂

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 17:55

    Da, Nora, ia de la Frunda… balanța din CCR!

    Apreciază

  • 15. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 17:57

    Mister B. nu as fi asa de convins ca Puskas va da vreun vot decisiv… feelingul meu zice ca daca e ceva srans, mai degraba Toader va face diferenta. La Decizia 53 pe Sandei, la majoriate a contribuit si… Aspazia 🙂

    Iar la decizia 22, pe Lupascu, aceiasi 3 judecatori separati au fost infranti de o majoritate despre care nu stim insa daca era de 4 sau de 5 sau de 6.

    De fiecare data Puskas era printre care nu agreau dreptul CCR de a se baga in treburile Parlamentului (decat cu mari restrictii).

    De aia feelingul meu e ca nu Puskas e cel decisiv.

    Apreciază

  • 16. skorpion  |  7 iulie 2012 la 17:58

    salve,

    atentie! este vorba de comportament tipic bolsevic, nazist, ceausist!!!! tiganii …asa pe linga ei!

    si asta face zi de zi pontanacul & haita

    sa nu uitam ca Reichstagul a fost incendiat de nazisti si acuzati au fost comunistii (deh, alte vremuri, dar acelasi comportament)

    si problema grava este ca oamenii nu sint in stare sa discearna,
    multe creiere spalate il pling pe bombo ca este la puscarie,
    ca provine dintr-o familie buna
    :mrgreen:
    chiar azi m-am conversat 80 de minute cu doua profesoare de vreo 80 de ani, anti_TB_iste, ca ponta este baiat bun, cursiv si inteligent si alte bla-blauri sinistre (am dat detalii la politeia).

    Iar TB a fost JOS PALARIA, nu s-a vazut nici o emotie pe chipul sau, era foarte sigur pe el, avea constiinta curata si s-a comportat demn.
    (uneori ma gindesc ce o fi in sufletul sotiei sale, si-o dori ca TB sa fie suspendat? ca sa scape de acest cosmar de 8 ani pentru ea?)

    Apreciază

  • 17. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 18:03

    feelingul meu se bazeaza pe modul cum unii judecatori vad rolul lor de a garanta suprematia Constitutiei si cum se raporteaza la art. 1, al.5. Unii vad acest rol ca fiind limitat de cat le permit Regulamentele Parlamentului, altii sunt mai curajosi si nu se lasa pacaliti de probleme de procedura, privind ansamblul.

    Iar modul cum in decizia 22 s-a glosat pe marginea conceptului de „constiuttionalizare” ma face sa cred ca unii judecatori nu au de gand sa astepte ca vreun Regulament sau vreun Sova sa le dea dreptul de a asigura suprematia Constitutiei.

    „Astfel, conceptul de „constituţionalizare“, susceptibil de a avea mai multe sensuri, a fost folosit în decizia sus-menţionată în sensul său strict, şi anume acela de aducere la nivel constituţional a unei norme cu forţă juridică inferioară Constituţiei. Aceasta nu înseamnă că dispoziţia de lege organică era neconstituţională, iar, ca urmare a constituţionalizării, ar fi dobândit un caracter constituţional, caracter ce i-ar fi lipsit anterior. Finalitatea procesului de constituţionalizare a dreptului nu poate fi aceea ca – prin includerea în Legea fundamentală – o normă inferioară contrară Constituţiei să capete un caracter constituţional. Din considerentele deciziei sus-menţionate nu reiese că dispoziţia de lege criticată în speţa de faţă „adaugă“ la Constituţie, fiind contrară acesteia, ci că, prin includerea dispoziţiei din legea organică a Consiliului Superior al Magistraturii în Legea fundamentală, legiuitorul constituant derivat nu face decât să lărgească domeniul de reglementare al Constituţiei, ţinând cont de dinamica dreptului şi de realităţile existente la un anumit moment”.

    Pacat ca nu stim cati au fost la decizia 22/2012. Citisem prin luju ca Lupascu s-a prezentat de 2 ori in fata CCR. Prima data a fost vot de 3 la 3, apoi a pierdut, insa nu stim cu cat. 4-3, 5-3 sau 6-3.

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:04

    Cetățean,
    La mize mari eu nu-mi bag niciun feeling în foc.
    Aici, unele meciuri seamănă cu altele, dar scorul de 5/4 se evită și prin înțelegere în extremis. Cedează unul-doi dintre minoritari, înainte de ultima înscriere pe tabela de marcaj, ca să pară meciul mai deschis oricărui rezultat.

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:07

    Cel mai tare cred în alternanța la victorie.

    Apreciază

  • 20. skorpion  |  7 iulie 2012 la 18:10

    imi scapa ceva
    În CCR am ajuns la prima lecție: învățați limba maghiară fără rețineri!

    de ce spui asta, mister B?!

    constiinta nu are nationalitate.

    Apreciază

  • 21. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 18:11

    iti dai seama ca feelingul e partial dorinta, partial visare, partial deductie… limitata. Oricum, rar am mai vazut asemenea aglomeratie de acte grele pe metru patrat, la CCR. In aceste conditii, o negociere de care vorbesti e posibil si intre deciziile diferite, nu doar pe o singura decizie: cedez eu aici, cedezi tu dincolo. Sau poate ca dezbatarea e super-olimpiana 🙂

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:15

    20
    Aș vrea și eu să cred în conștiința fără nicio discriminare.

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:21

    Ce vor obține până la urmă judecătorii CCR- după ce vor trânti ordonanțele și eventual legile neconstituționale- nu asigură rezolvarea în timp util a problemelor create acum de aceleași acte normative.

    Apreciază

  • 24. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 18:26

    pe asta au si mizat ticalosii: fac timpenia cat mai mare, ca tot ramane ceva.

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:41

    Ar fi de atacat la CCR articolul din regulamentul camerelor care permite parlamentului să-i impună CCR orice timp de soluționare a avizului solicitat înainte de suspendare. Nu s-a gândit nimeni la transformarea unui termen, preconizat a fi rezonabil, într-o dispoziție a unor nebuni și se poate soluționa prin formularea: este neconstituțional în măsura în care termenul este mai mic de 15 zile (sau în măsura în care este dat de niște scăpați de sub control de la Bălăceanca)

    Apreciază

  • 26. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 18:45

    adevarul e ca acel articol poate goli de sens prerogativele CCR de a examina temeinic speta. Caci daca aia cer 3 ore si dupa aia urla ca CCR „ii saboteaza”, ce te faci? sunt perfect acoperiti regulamentar. Oricum, ei aveau de gand sa continue choar si fara aviz, a zis-o Crin. In ura lor, ar fi proclamat de vineri rezultatele dorite ale referendumului: 99 pentru demitere, 1% voturi anulate si 0% impotriva demiterii.

    Apreciază

  • 27. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 18:53

    A fost o bătaie de joc la adresa judecătorilor CCR să fie mobilizați la comandă, să renunțe la alte lucrări programate, să tragă la foc automat… și, până la urmă, avizul să nu aibă pentru parlamentarii bunului-simț nici măcar valoarea unei hârtii igienice: erau hotărâți să-și continue execuția fără aviz și nici nu l-au mai citit în plen.
    Ăștia-s capabili de orice și ar merita una strașnică peste figură.

    Apreciază

  • 28. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 18:58

    Pai erau in stare de orice: planul cu revocarea a doi judecatori CCR era ultima cireasa de pe tort, noroc de reactia prompta CCR si a forurilor din afara. Ideea era sa se securizeze pe partea CCR; acuma stau cu gheata la mal pana luni-marti. Din toate deciziile de luni-marti ale CCR, nici nu stiu care i-ar ustura mai tare. Insa sper sa ii usture, in afara de alea, si motivarea pe legea VU. Caci planul lor era si „corectarea” legii VU, daca ar fi iesit motivarea pana vineri.

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:09

    Cel mai tare i-ar ustura eșuarea suspendării: Crinăucul, un nou culcat președinte (interimar) și trezit, după weekend, la justa valoare.

    Apreciază

  • 30. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:12

    Dumnezeule mare, asta ar fi nu homeric, ci galactic! Geoana si Antonescu, exemple de topaiala electorala prematura: unul imediat dupa inchiderea urnelor, celalalt la vreo doi ani jumate 😆

    Apreciază

  • 31. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:14

    Daca suspendarea ar fi ratata pe motiv de sabie de la CCR in moalele capului lor, am asista la cel mai mare tsunami de laturi in capul celor de la CCR.

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:20

    Păi, deja Crinăucul și-a anunțat viitorii consilieri.
    Ar fi ca-n bancul cu măicuțe; stareța le spune:
    -Până luni veți avea morcov la discreție.
    -Ura, ura!
    -Da-i tăiat.
    -Ăăăăă!

    Apreciază

  • 33. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:25

    Hai ca nu stiam bancul asta, e mortal 😆

    Consilierii lui Crin: un carator de pieptene, un maseur de limba, un gadilitor in orgoliu, un aducator de perna, un crupier.

    Apreciază

  • 34. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:27

    Dacă nu-l știai pe ăsta, ar fi mai simplu pe viitor să te întreb ce banc știi. 🙂

    Apreciază

  • 35. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:27

    as dori sa o mai vad si pe asta: Crin, incercand aceleasi sentimente pe care le-a incercat si Mircea Geoana. Insa Crin nu ar mai striga „Mihaela, dragostea mea!”, ci „Felix, motanul meu!” 🙂

    Apreciază

  • 36. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:30

    la bancuri am o memorie de speriat: mai mult de un banc nu iti pot spune in mod spontan, chiar de mai si bati. Insa cand aud bancuri, imi dau seama ca pe multe le stiam deja! 🙂 pe bune!

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:36

    Interimatul lui Blaga nu ar schimba rateul la mustață al Crinăucului.
    În perioada de suspendare (la fel eventualele 3 luni de interimat înaintea alegerilor prezidențiale anticipate) se linge pe bot cu promulgarea legilor planificate; înțarcă vaca și stă la pre-muls.

    Apreciază

  • 38. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:40

    deci Crin are chiar 2 sanse se se uite ca mâța la poarta Cotrocenilor 🙂 iar linsul pe bot e la fel de dureros ca cel al vulpii care linge lama cutitului.

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:44

    Visăm și noi, să ne mai treacă supărarea.
    De fapt luna are 20 de zile, iar cele eventuale 3 luni s-ar reduce drastic la una și cel mult un pic; uslașii se grăbesc, să aibă președintele lor și să nu prindă cheag prea mare MRU.

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:46

    Die Gedanken sind frei!

    Apreciază

  • 41. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 19:51

    sa stii ca USL sunt trasi in doua, insa dorinta de a nu-l lasa pe MRU sa prinda cheag si dorinta de a cupla alegerile prezidentiale prezumate cu cele parlamentare. se dau de ceasul mortii sa gaseasca o cale constitutionala imposibila de scurtare a mandatului Parlamentului.

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:56

    Nu-i imposibilă cu două trânte consecutive de guvern în 60 de zile, după demisia imediată a lui Ponta; Crinăucul ar desemna pe cine trebuie, tot Ponta, dar esențială este disponibilitatea majorității useliste de a renunța la câteva luni de mandat parlamentar; n-ar ăsta fi un impediment în schimbul victoriei rapide și masive.

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 19:57

    n-ar fi ăsta un impediment

    Apreciază

  • 44. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 20:01

    Asta numai daca Antonescu ar fi presedinte plin, confirmat printr-un vot la prezidentiale anticipate. Insa scenarile citite de mine pe site-urile lor vizau prezidentiale si parlamentare simultan, anul asta. Or, Naucul interimar nu poate dizolva Parlamentul.

    Apreciază

  • 45. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:04

    Mă amuză perspectiva menținerii loteriei viselor cu legea 35/2008; nici nu știi de unde sare câte un cap de nu se vede; când câștigătorul nu obține peste 50% din voturile valabil exprimate în colegiu, îl așteaptă o triere mai sigură decât alegerea votanților.

    Apreciază

  • 46. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 20:06

    Pai de asta au si luat ei foc, in prima instanta, si desi nu sunt fan al acestei legi, trebuie sa recunosc ca m-am gandit la razbunarea celor de pe locurile 2 si 3 de anul asta.

    Apreciază

  • 47. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 20:09

    impresia mea e ca, 99%, legea VU a USL nu poate fi aplicata la acest ciclu electoral. Ar merit-o din plin! asa s-au luptat pentru legea 35, ca mai merita o tura cu ea, insa din postura de favorit, sa piarda macar vreo 30 de mandate, ca PDL-ul in 2008.

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:11

    Îmi amintesc din 2008, când ziceam că mă aștept să văd de Crăciun câteva capete de porc, tăiate. S-a întâmplat : pe Șorica am pocit-o rău de tot, mă rog, pe lângă ajutorul adus de natură. 🙂

    Apreciază

  • 49. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 20:13

    Are grija Crin anul asta de Sorica, o ia consiliera daca ajunge interimar.

    Apreciază

  • 50. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 20:14

    ma retrag putin, pe motiv de vizita de rude 🙂 ne citim dupa ce pleaca… daca mai pleaca azi 🙂

    Apreciază

  • 51. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:14

    47
    Repetiția este a doua natură, dar nu-i deloc naturală în exces.

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:25

    44
    „Asta numai daca Antonescu ar fi presedinte plin, confirmat printr-un vot la prezidentiale anticipate.”
    Nu, eu m-ar referit la interimatul lui Crin dacă TB eșuează la referendum; are timp în intervalul de peste 2 luni (până pe la 3 luni) să se coreleze cu parlamentarele. Ca președinte interimar, poate să candideze la prezidențiale. Cum ziceam, nu-i niciun impediment.

    Apreciază

  • 53. dictaturajustitiei  |  7 iulie 2012 la 20:27

    Bună !
    USL-ul este supărat pe CCR de când au îndrănit să-i dea dreptate lui Băse.

    Apreciază

  • 54. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:31

    Unde i-a dat CCR dreptate lui Băse?

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 20:33

    În aviz, CCR-ul majoritar pesedist din 2007 i-a dat mai multă și clară.

    Apreciază

  • 56. luminita  |  7 iulie 2012 la 20:49

    Bsk,
    17:25 😆
    PS: Die Gedanken sind frei.

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 21:07

    Lumi,
    Ai pus și tu ochii pe bona filipineză a micului Ponta?

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 21:18

    Mă retrag, nu înainte de a lăsa un mesaj
    @Cetățean
    Ce rost a mai avut să discutăm despre condițiile în care CCR se poate autosesiza, din moment ce tu nu combați cu nimic un punct de vedere exprimat și totuși susții ulterior posibilitatea ca CCR să se autosesizeze cu neconstituționalitatea OUG, fără să indici un temei legal pentru această situație?

    Apreciază

  • 59. noradamian  |  7 iulie 2012 la 22:08

    Seara bună 🙂 Bsk. 48, 😆

    Sper, cu tot necazul, să mai reusim niste performanţe pe aceeasi direcţie. Ce-i drept de pocit s-au pocit ei, îngrozitor! Dar nu, nu ei sunt de vină Se stie cine e de vină, nu? :mrgreen:

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  7 iulie 2012 la 22:13

    Cetăţean, 35, ” Felix, motanul meu” 😆 vorba lui Bsk, să ne mai treacă supărarea!

    Apreciază

  • 61. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 22:16

    Mister B.,

    OUG-ul ala ma seaca la ficati de nu ai idee, cum ma seaca tertipul procedural diabolic (eliminarea AP); si in afara de posibilitatea discutata a sesizarii de CJNC chiar de catre Presedinte (pe motiv ca Guvernul si-a atribuit, fara a avea o lege speciala de abilitare, competenta legiferarii), stiu ca nu exista alt temei legal.
    Insa nu ma pot impaca cu nici un chip cu situatia asta: CCR „garanteaza” atat de bine „suprematia” Constitutiei, ca se uita cu mainile legate, procedural, la un amarat de OUG care ii diminueaza atributiile.

    Culmea Constitutiei, sa o respecti atat de mult, incat sa asisti neputincioasa la un OUG care afecteaza insusi regimul institutiilor fundamentale ale statului! Autosesizarea CCR e dezideratul meu la disperare, tras de par din art. 142 si din art. 1, al 5, insa cand un OUG ataca inasi institutia CCR, dupa ce in prealabil a fost ras Avocatul Poporului, cand Presedintele e suspendat, cand toate acestea fac parte dintr-un plan bine pus la punct, transparent si diabolic…nu vad alta solutie. De aia am si scris undeva anterior ca ce ma inspaimanta e usurinta cu care, cu un plan ca cel pe care l-am vazut, se poate pune mana pe intreaga putere si pe institutiile statului, dovada ca garantiile oferite de Constitutie nu valoreaza nimic.

    Fug si eu acum, ca e sambata seara 🙂

    Noapte buna tuturor!

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  7 iulie 2012 la 22:17

    Skorpion, 20: cred că e vorba de constiinţa &limba lui viktor Orban

    Apreciază

  • 63. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 22:17

    Nora :), am trecut de starea de suparare, am, culmea, o stare de optimism asteptand decizile CCR. Insa ma tem ca voi da dupa aia intr-un pesimism crunt.

    Apreciază

  • 64. noradamian  |  7 iulie 2012 la 22:22

    Cetăţean, aceeasi stare o am si eu! Poate fiindcă ticălosia respectivilor se vede acum în toată lumea! Perfect! Nu trebuie să cădem în pesimism, încă e reversibilă situaţia. Facem ce credem că e bine 🙄

    Apreciază

  • 65. Cetatean  |  7 iulie 2012 la 22:25

    Nora, sunt departe de pesimism, insa ma tem ca bascularea sa nu fie super rapida.

    Chiar fug, ma scalpeaza cei din casa 🙂

    Apreciază

  • 66. Creanga  |  7 iulie 2012 la 22:32

    Salut!
    Prieteni, sunt si eu optimist, cade planul securist. 🙂

    Apreciază

  • 67. Luminina  |  7 iulie 2012 la 23:09

    Si se jura ca nu fura
    Dar l-am prins cu votu-n gura

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  7 iulie 2012 la 23:12

    Crengulin, salut 🙂 Planul securist a scos jegurile la vedere, le-a cocoţat sus de tot ca să aibe de unde să cadă. Definitiv 🙂

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  7 iulie 2012 la 23:14

    Luminina, servus! Or să-ncerce să fure şi voturi, nu în asta sunt „dottori”? 🙄

    Apreciază

  • 70. dictaturajustitieid  |  7 iulie 2012 la 23:15

    @Bsk, 54, am avut virusat calculatorul de aceea răspund atât de târziu.
    Cum când, după alegerile prezidențiale din 2009. Când cu Geoană.

    Apreciază

  • 71. Luminina  |  7 iulie 2012 la 23:25

    Buna seara, Nora, tocmai de asta nu sunt chiar optimista, dar…cine stie?

    Apreciază

  • 72. skorpion  |  7 iulie 2012 la 23:36

    nici pe mine nu ma ineaca optimismul…..

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  7 iulie 2012 la 23:45

    Somn ușor și nu uitați: ori nu, ori nu!

    Apreciază

  • 74. Luminina  |  7 iulie 2012 la 23:51

    Pe de alta parte, hai sa nu anticipam. Nici data trecuta nu era situatia prea roz, se produsese pana si „Mihaela, dragostea mea!” in stil hollywoodian, ce mai…ori atunci miza parca a fost mai cetoasa, nu atat de orbitor de evidenta ca acum.

    Apreciază

  • 75. Luminina  |  8 iulie 2012 la 00:00

    noapte buna, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 76. snapshot  |  8 iulie 2012 la 00:26

    scenaristul si regizorul:

    Apreciază

  • 77. noradamian  |  8 iulie 2012 la 00:51

    Multzam Snapshot! Faiiin 🙂

    Apreciază

  • 78. noradamian  |  8 iulie 2012 la 00:52

    Noapte bună, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 06:18

    ….
    Sunt gata acum pentru a vedea,
    Am de gând să fiu liber.
    *
    Arestați-l pe Rasdaq cu parlamentul vostru de căcat și scoateți de la naftalină spiritismul constituțional al lui Iliescu, pentru interpretarea articolului 95 după starea vremii !

    Apreciază

  • 80. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 06:36

    spiritismul revoluționar și constituțional al lui Iliescu

    Apreciază

  • 81. skorpion  |  8 iulie 2012 la 16:51

    urmeaza zile caniculare !!!!!!!!!!

    9.07.2012
    Luni, Curtea Constitutionala va analiza cererea de solutionare a conflictului juridic de natura constitutionala cu Parlamentul Romaniei, despusa de Administratia Prezidentiala.

    Tot luni CC va trebui sa constate vacantarea postului de Presedinte al Romaniei, dupa votul de vineri al Parlamentului.

    10.07.2012
    Marti CC va decide daca inlocuirile Avocatului Poporului, a Robertei Anastase si a lui Vasile Blaga au fost constitutionale.

    Vom avea parte de un inceput de saptamana, politic, extrem de „incins”.
    Constitutia vs. lovitura de stat !

    Curtea Constitutionala va salva democratia romaneasca sau va „da mana” cu pucistii ?

    copy paste doctoru Andy

    Apreciază

  • 82. mircea  |  8 iulie 2012 la 18:13

    sarut mana Nora 🙂
    n-am mai scris de mult pe aici pe la tine(de citit insa, aproape fiecare postare) intervin acum ptr. ca nu rezist ca sa nu spun ca schimbul de pareri dintre Bsk si C(ii salut cu drag) este f.f.instructiv,si cred ca reprezinta, in opinia mea,adevarata miza a tot ceea ce se intampla in ultima saptamana.
    intre cjnc intre cerere si vot respectiv cjnc dupa vot,fiind profan habar n-am ce elemente pot veni in ajutorul meu ca sa intzeleg mai bine,Cert e ca urmeaza zile extrem de fierbintzi 🙂
    Intrarea cu fruntea inainte ptr. a lua taurul de coarne si a judeca substantza fragilitatzii constitutiei iliesciene prin inexistentza unor „mecanisme” suficient de clare care utilizate de jurisdictia suprema ccr si prin care aceasta sa puna la adapost statul de drept chiar si de utilizarea unor anumite interpretari(ma refer la procedurile declansate cu efecte in cascada) dincolo de limite constitutionale(dar nu prea mult in acceptiunea detractorilor/banditzilor) ar fi probabil dovada de maxim curaj al ccr. O va face ? ne intrebam toti.
    Cauza si efect.Echilibru,parlament,presedinte(parte executiva) ccr.
    Daca lucruril;e par clare in privintza dizolvarii parlamentului demiterea e supusa indoielii datorita posibilei actiuni a oricarei majoritati care ar fi ostila presedintelui ales,votul popular care-l legitimeaza nedevenind opozabil votului care legitimeaza sparlamentarii „ajutati” de const.(organ reprezentativ suprem)(cel putzin asa vad eu treaba) Mie mi-e frica de acel „consultativ ” scris parca exact unde trebuie.
    Iar contradictia(as zice flagranta) iscata tocmai de puterea votului care legitimeaza in contrapartida parlamentul,respectiv presedintele lasa in urma in impresia mea o falsa constructie constitutionala ca fiecare putere in parte sa fie elaborata/dezvoltata/”ameliorata” dupa caracterul si structura funciara a oamenilor care le populeaza.
    Conchid,daca „sistemul constitutional”(cele 3 puteri) este populat de oameni corecti,de caracter atunci el functioneaza bine iar daca este populat aiurea(adica si cu interlopi,majoritar sau nu) nasc mereu conflicte.
    Asta inseamna ca in profunzimea lui sistemul este prost si oricand un stat de drept e simplu de atacat.
    Mostenirea illiescu,…”în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român şi idealurilor(intinate ale !!!!) Revoluţiei din decembrie 1989” mai nou poate testamentul politic …..
    Zic si io 🙂

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  8 iulie 2012 la 20:53

    Seara bună, prieteni 🙂 Bsk, nu uităm: Nein!!!

    Apreciază

  • 84. noradamian  |  8 iulie 2012 la 20:55

    Skorpion, dacă CCR o dă după cireş în niste chestii atât de punctuale si evident anticonstituţionale, altfel spus le e frică să dea un răspuns tranşant şi corect constituţional, atunci doar „Nu” ul românilor ne mai scapă de neanderthalieni 😉

    Apreciază

  • 85. noradamian  |  8 iulie 2012 la 20:58

    Mircea,salut 🙂 pe deplin de acord cu ce zici, inclusiv cu aprecierea asupra dialogului între Bsk si Cetăţean, instructiv si lămuritor de aspecte mai încâlcite politico-juridic. Iar ceea ce se petrece de două luni e chiar asaltul trupelor de jeguri, erupţia mafiotismului care populează puterile statului. Mai vizibil de atât nu se poate! Partea proastă şi îngrijorătoare e că mulţi conaţionali încă mai sunt prizonierii afectelor negative induse de puterea mediei. Dacă iesim cu bine din cosmar, reînnoirea clasei politice si revizuirea constituţiei ar putea deveni realităţi. S-ar schimba percepţia societăţii si exigenţele ei. Ne-am mai „maturiza” democratic. Dar până atunci suntem în faţa lui „dacă”… 🙄

    Apreciază

  • 86. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:20

    Saluttare!
    Mircea,
    Comentariul tău conține multe adevăruri dureroase și dureri adevărate, așa cum este și partea citată de tine din art.1 al Constituției, pe cale să ne sune bine… nu numai ca apa-n cap, mai ales ca zgâriatul cu unghia pe o tablă (ruginită, din epoca de aur)

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:24

    Asta-i durerea cea mai mare! Vă recomand din toată inima să citiți acest articol și să meditați la sensul corect al îngrijorării exprimate.
    *
    http://www.blogary.ro/2012/07/sintem-in-plina-dictatura-si-discutam-tactici-electorale/

    Apreciază

  • 88. noradamian  |  8 iulie 2012 la 21:27

    Bsk, coincidenţă sau nu, adineaori l-am citit si l-am si sharat pe FB. Ca să nu-ţi mai spun de faptul că de ieri nu-mă dă pace- exact aceeasi durere.

    Apreciază

  • 89. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:34

    Ne pierdem în speranțe deșarte și scăpăm esențialul printre degete… conform planului manipulator al useliștilor, duși cu lesa spre un referendum pentru grivei.

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:38

    Nora,
    Nu-i coincidență; convergență.
    Idem Dragoș Aligică:
    http://www.contributors.ro/fara-categorie/puciul-parlamentar-expus-si-delegitimizat-urmeaza-frauda-referendumului/

    Apreciază

  • 91. noradamian  |  8 iulie 2012 la 21:46

    Dacă, cu un cinism si o lipsă de scrupule oribilă, au adus lucrurile până la situaţia în care ne aflăm, o grozăvie care sperie toată lumea civilizată, am fi de o inocenţă impardonabilă să credem că armata condusă de un plagiator-repetent-penal, nu si-a pregătit plasa.

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  8 iulie 2012 la 21:49

    „Cand o grupare pucista care controleaza toate parghiile in stat, si majoriatea mass media si administratiei locale, instaureaza un sistem ce eludeaza statul de drept si organizeaza un referendum care sa-i valideze popular lovitura de forta iar tu vii si te porti ca si cum totul ar fi bine-mersi, ca si cand intri intr-o competitive electorala ca toate altele, ai o problema.
    Nu calific problema acum. Mirel Axinte explica foarte clar si si fara menajamente natura ei, aici” (DPA).

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:55

    Bineînțeles. Până și Traian Băsescu, până recent un protestatar împotriva suspicioșilor ca mine în privința corectitudinii în adunarea voturilor… fără număr, s-a gândit să numeroteze buletinele și să evite tipărirea lor la SRL-uri (cam inocentă precauție; prea insuficientă)

    Apreciază

  • 94. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 21:57

    92
    Coincidență sau nu, am vrut să extrag același paragraf. 🙂

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 22:01

    Miza mizelor se tranșează mâine la CCR; restul e pierzanie.

    Apreciază

  • 96. noradamian  |  8 iulie 2012 la 22:06

    Bsk, o opinie pertinentă şi aici:

    Laura stefan se asteapta , ca presedintele Senatului Antonescu , care detine interimar functia de sef al statului , sa-l gratieze pe Nastase ope motive umanitare :
    Monica Macovei crede ca il va concedia pe daniel Morar , seful DNA , inca inainte de expirarea mandatului acestuia , al carui termen este in august.
    Ambele masuri ar avea urmari catastrofale pentru imaginea romaniei in europa .Insa guvernul Ponta isi va asuma aceste riscuri , crede Laura Stefan. Europa vede in aceste grupuri care stau in spatele guvernului Ponta o vinovatie identica.Lor nu le vine sa creada ca Nastase a ajuns in inchisoare .Lovitura de stat transforma Romania intr-un stat mafiot.
    Oamenii se simt abandonati de cuvernul Ponta .Doar fostul ministru al Justitiei Monica Macovei a venit vineri seara sa fie impreuna cu ei.”Macovei scapa-ne de ei”a strigat multimea. Nici un alt politician nu a strins atitea miini in aceste zile ; nici unul nu a fost inbratisat de atit de multi si nici indragit asa cum a fost Mica si firava doamna , pe care Andrei Plesu a anumit-o cindva „Delicatul Samurai”. Si nici un politician n-a fost urit atit de tare ca Monica Macovei , de grupuri de interese , pucisti si de fosti securisti.Insa Monica Macovei are alte valori , valorile unei romanii respectabile si onorabile.Fosta procuror lupta in continuare pentru crezul ei intr-o societate in care toti sint egali in fataJustitiei, in care adevarul si munca sint rasplatite , iar politicienii corupti ajung dupa gratii exact ca hotii de buzunare si falsificatorii de bani.Dar totusi ii este din ce in ce mai greu sa raspindeasca optimism .Cum se simte intr-o astfel de zi ? ” de, ce sa zic? mi-a raspuns cu un zimbet obosit ” nu e prima dezamagire din viata mea” (de pe FB)

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 22:31

    Amenințările organizate de useliști împotriva judecătorilor CCR au fost concertate și premeditate din vreme, tocmai ca măsură de precauție prin intimidare, de teamă că vor admite acțiunile cum sunt cele de săptămâna următoare.

    Apreciază

  • 98. mircea  |  8 iulie 2012 la 22:37

    saluttare 🙂 Nora Bsk all
    va multumesc mult ptr. comentarii.
    Oameni buni,sunt ingrijorat ca naiba !! si ingrijorarea vine din doua directii evidente.Lovitura de forta a usl dar,mai ales,reactia oamenilor de pe strada.Insule mai mari sau mai mici de judecata normala intr-un ocean de ignoranta/indiferenta (chiar si rea vointa deloc justificata-las` ca bine-i face mi-a luat din bani) si evidentza : aprobare(spalat pe creier e putin spus)
    f.bune articolele mentionate.! bleen si dpa.

    Apreciază

  • 99. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 22:50

    Gîndiți-vă puțin la prostia notorie a Crinăucului: și-a deconspirat bunul-simț al fraudării prin siguranța de demitere a președintelui la referendum, punându-și în joc (tentație de pokerist!) viața politică.
    Eu prefer să nu mai fie necesar să strigăm în campania de referendum:
    Pune NU pe buletin,
    Scapi de chiulangiul Crin!

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 23:01

    Nora,
    E plauzibil ce prevestește Laura Ștefan; contracararea parțială stă în repunerea lui Blaga în situația anterioară și preluarea interimatului funcției prezidențiale, dar mai eficientă este soluționarea la CCR prin tăierea frânghiei de suspendare a lui Traian Băsescu.

    Apreciază

  • 101. Bască ilie  |  8 iulie 2012 la 23:31

    Previzibilul Crinăuc a mai scos o perlă, (de la Turcescu, acum un minut): Antonescu a declarat că nu se pune problema grațierii lui Năstase… până la referendum. Bubuie!

    Apreciază

  • 102. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 01:11

    În cazul menținerii în Legea referendumului a condiției de prezență -de peste 50% din numărul celor înscriși cu drept de vot- am avea și soluția pentru salvarea președintelui de la demitere:
    să NU ne prezentăm la urne.
    (am avea șanse mult mai mari de invalidare a referendumului; am fi perdanți garantați dacă am miza pe o majoritate de NU a celor prezenți)

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 01:38

    Cu alte cuvinte, chiar dacă va dispărea actuala prevedere din legea 3/2000 (demiterea președintelui doar cu peste 9 milioane de DA), absenteismul le-ar da useliștilor planurile peste cap (ar fi suficient să se mențină condiția de prezență și să-i lăsăm în hopțai).

    Apreciază

  • 104. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 01:48

    Condiția de prezență (de altfel, existență în lege pentru celelalte 2 tipuri de referendum: de revizuire și cel inițiat de președinte pentru o problemă de interes național) ar lăsa în hopțai și visul Crinăucului de a boicota în diaspora exercitarea dreptului de vot. Adică ar lua-o peste bot, fiindcă ar încuraja absenteismul taman în sensul invalidării referendumului de demitere.

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 02:09

    Condiția de prezență la fel pentru toate cele 3 tipuri de referendum ar însemna să-l scoată pe Crinăuc din viața politică: ar pierde pariul cu demiterea, dar caracterul lui își ține demnitatea în pantaloni și ar fi în stare să spună că așa nu se mai joacă, a mizat pe un referendum cu prezența necondiționată a griveilor.

    Apreciază

  • 106. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 02:16

    Somn ușor și nu uitați să visați la condiția de prezență, de respectat precum a Crinăucului la locul de muncă, cu același nein hotărât! 🙂

    Apreciază

  • 107. Creanga  |  9 iulie 2012 la 04:12

    Noapte buna, nu uitati, n-o s-ajungeti sa votati (nu va fi nici un referendum, parerea mea)!

    Apreciază

  • 108. skorpion  |  9 iulie 2012 la 09:21

    neata,
    si eu sper ca nu va mai fi nevoie de referendum.
    Zilele astea vom afla.
    fierbinti zile…huhu, si la propriu, si la figurat

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 10:40

    Saluttare!
    Ia de la Cristoiu!
    Exagerează un pic cu puterea lui de a sesiza subtilități nevăzute de alții, dar în rest le nimerește. Vârsta-i divină.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-lui-cristoiu-adevaratul-tel-al-pucistilor-crin-antonescu-la-cotroceni-991050.html

    Apreciază

  • 110. noradamian  |  9 iulie 2012 la 11:29

    Ziua bună 🙂 De câtva timp Cristoiu şi-a regăsit rolul de câine de pază al democraţiei. Tot respectul!

    Apreciază

  • 111. noradamian  |  9 iulie 2012 la 11:31

    „Test de neidioțenie: cum iei puterea de la o dictatură
    Pentru toţi neidioţii, fără discriminare”
    (antidot la victimizare nm)
    „Dragi compatrioţi. Există o opinie larg răspîndită: Băsescu a fost dictator. Evident, în această calitate, a condus o dictatură. O a doua opinie larg răspîndită, de tipul “toţi politicienii sînt la fel, aceeaşi mizerie”, sună astfel: o dictatură a fost înlocuită cu altă dictatură. Ei, şi? Mare brînză. Jos toţi! Oricine împărtăşeşte aceste idei, este rugat să parcurgă, cu încrederee, următorul test de neidioţenie.

    Test cu întrebări de oameni

    1. Cum iei puterea de la o dictatură – ţi-o da ea, te lasă să i-o iei?

    2. Vii în parlamentul dictaturii şi îi iei puterea?

    3. Te primeşte dictatura în parlamentul dictaturii ca să-i iei puterea?

    4. Te lasă dictatura să schimbi preşedinţii celor două camere ale parlamentului dictaturii, ca să convoci, cu preşedinţii puşi de tine, că altfel n-ai cum, sesiunea extraordinară la care e suspendat preşedintele dictaturii?

    5. Te lasă dictatura să înlocuieşti preşedintele dictaturii cu preşedintele senatului, pus de tine în parlamentul dictaturii?

    6. Pînă acolo, te lasă dictatura să-ţi pui premierul tău?

    7. Îl lasă dictatura pe premierul tău să-i zică preşedintelui dictaturii: “Dictatorule, stai acasă, mă duc eu la Bruxelles? Şi, apropo, fă-ţi valiza, că te dau afară?”

    8. Îl lasă să le zică? Darămite să le mai și facă…

    9. Şi Crin apucă să-și deschidă petalele, darămite gura?

    10. Într-o dictatură, repet?

    Am ferma convingere că n-aveţi cum, dar efectiv, n-aveţi cum să nu ştiţi răspunsul corect, acelaşi, la toate întrebările de mai sus. Exclus. Deci, puteţi încerca, măcar acum, în ceasul al doisprezecelea (doisprezece vine după unsprezece) să redeveniţi inteligenţi? […]

    – citiți a doua jumătate a editorialului lui Ducu în revista Kamikaze care va apărea miercuri la chioșcurile unde nu este interzisă, sau cumpărând revista la superofertă (40 de bani numărul!) DE AICI -”

    Alexandru Hâncu

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 11:52

    Deciziile și hotărârile CCR depind- în primul rând- în ce măsură vor fi traduse în limba maghiară.
    *
    CCR poate să sancționeze încercările de aplicare retroactivă a OUG-urilor tâlhăriei la drumul mare ( în cazul procedurilor începute sau consumate anterior intrării în vigoare a ordonanței incidente: revocare șefi camere și suspendare președinte), inclusiv privind procedura de stabilire a rezultatului referendumului de demitere.
    *
    Nu cred că judecătorii CCR ne vor trânti la toate capitolele. Unele soluții favorabile contează.

    Apreciază

  • 113. diablero  |  9 iulie 2012 la 11:55

    Salutare tuturor! Eu spun ca raspunsul e simplu: daca vedeam ca este dictatura acum doi ani, ieseam atunci, nu acum. Dar intrebarile din Kamikaze sunt mortale.

    Apreciază

  • 114. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 11:56

    Mai corect: în ce măsură vor fi traduse DIN limba maghiară.

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 12:19

    Ultima soluție ar fi să avem de ales: ori nu, ori nu! 🙂

    Apreciază

  • 116. noradamian  |  9 iulie 2012 la 13:03

    Bsk, să-nţelegem că poziţia CCR va fi decisă hotărâtor de omul udemereului de acolo? 🙄

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  9 iulie 2012 la 13:08

    Ionuţ Popescu: „Daca mai era cineva care nu intelegea ce abis este in spatele lui Crin Antonescu in PNL, cred ca a inteles acum: Daniel Chitoiu, presedinte interimar la PNL. Deci, acum, partidul este cu acte in regula al lui Rusanu…”

    Apreciază

  • 118. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:15

    Ghimpele CCR- dna Iulia Antonella Moțoc- are personalitate și a reușit să impună câteva reguli noi printre colegii judecători. A se vedea redactarea mai detaliată a dispozitivului deciziei (astfel încât să nu permită ulterior schimbarea considerentelor care au stat la baza motivării în capul fiecărui judecător; schimbare cu efecte periculoase și nedemne de un judecător serios; când o dai cotită, poți să nimerești cu oiștea-n gard), renunțarea la obligativitatea deconspirării opiniei separate (un aspect cu multiple semnificații, nu le dezvolt aici), curajul de a-și exprima opinia separată chiar și atunci când a fost singura.
    Majoritatea colegilor dnei Iulia Moțoc și-ar fi dorit să nu aibă parte de prezența ei în CCR. 🙂
    Un aspect scăpat frecvent din vederile judecătorilor CCR (poate și din cauza lipsei de experiență în funcția de judecător de instanță ) este puterea lor suverană de a decide asupra compatibilității unor norme din Codul de procedură civilă cu cele din Legea CCR-47/1992-pe care o întregește în temeiul art. 14. Astfel, retroactivitatea legilor și ordonanțelor noi (indiferent dacă acestea scapă sau nu de controlul de constituționalitate, cum ar fi OUG-urile de pomină istorică) poate fi sancționată potrivit normelor de procedură civilă tocmai în baza suveranității CCR de a decide aplicarea unora la soluționarea cererii cu care a fost învestită.
    Cu alte cuvinte, nu contează imposibilitatea CCR de a-și extinde controlul de neconstituționalitate asupra OUG-urilor, nu contează că aceste OUG-uri mai rămân o vreme în vigoare, ci contează să nu fie recunoscută aplicarea lor în situațiile în care ele s-ar aplica retroactiv.

    Apreciază

  • 119. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:17

    UDMR-istul cu cureaua lată nu se compromite în toate cazurile; ne lucrează selecția naturală a mizelor… după dimensiunea lor.

    Apreciază

  • 120. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:23

    UDMR-istul cu cureaua lată din CCR ne lucrează în maniera specifică a balamalei de serviciu.

    Apreciază

  • 121. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:29

    Crin n-are îndoieli de niciun fel, se vede la Cotroceni: a lăsat înlocuitor la conducerea PNL, cărțile sunt făcute, nici nu le mai filează. Le trântește radios direct pe masă.

    Apreciază

  • 122. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:37

    Soluția de la comentariul 118 aș numi-o aplicarea Legii compensației naturale împotriva practicienilor în lovituri de stat.

    Apreciază

  • 123. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 13:40

    salutare! 🙂

    Mister B,. ma mir ca mai ai puterea de a scrie, te admir 🙂

    Eu am niste nervi in pioneze, de ma tem ca nu am nici puterea de a injura, in caz de nevoie.

    Apreciază

  • 124. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:42

    Salut, Cetățene!
    Tocmai din acest motiv scriu: să-mi mai calmez nervii. 🙂

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:51

    CCR este principala vinovată de haosul constituțional desăvârșit de-a lungul anilor, fiindcă și-au bătut joc de propria jurisprudență și s-ar dovedit neputincioși în găsirea soluțiilor de respectare în timp a caracterului obligatoriu al deciziilor pronunțate.
    Aceeași problemă este și acum: degeaba se pronunță într-un fel sau altul, odată ce nu este capabilă să prevină pe viitor aceleași abuzuri, cum ar fi jongleria golănească prin ONG-uri la minut.

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 13:57

    Supremația Constituției este himera prostituției statului de drepți.

    Apreciază

  • 127. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:06

    Soluția ar fi introducerea unei prevederi noi în Legea 47/1992, potrivit căreia CCR să aibă dreptul să se autosesizeze în orice situație de încălcare a dispozițiilor date prin deciziile pronunțate, iar soluționarea cauzei să conducă automat la anularea actelor și efectelor produse de actul normativ sancționat.

    Apreciază

  • 128. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:08

    Dragul meu, CCR degeaba noteaza de ceva vreme ca nu doar deciziile, ci si considerentele deciziei sunt obligatorii, daca vine un cretin cu OUG-ul peste ei, cum bine zici. Am tot stat si m-am gandit ce fisura grava are Constitutia osoasa, atunci cand lasa OUG-urile, cu imediata aplicare, doar in bataie pustii Avocatului Poporului. Pana ajunge OUG-ul lege, pana se sesizeaza vreo instanta, OUG-ul rade institutii fundamendatele (ca CCR) si aoi iti rade in fata ca nu mai este cine sa o desfiinteze.

    Cat despre suprematia Constitutiei, mi-a placut totusi decizia 1106/2010, unde parca am detectat ceva mai mult curaj la CCR atunci cand isi apara prerogativa conferita de amendamentul Sva si lasa sa se inteleaga ca ea este deja in nuce continuta in art. 146, desi nu este mentionata expres:

    „Potrivit dispozitiilor art. 142 din Constitutie coroborate cu cele ale art. 1 alin. (1) si (2) din Legea nr. 47/1992, Curtea Constitutionala este garantul suprematiei Constitutiei, unica autoritate de jurisdictie constitutionala in Romania. In virtutea acestor prevederi, Curtea asigura controlul de constitutionalitate al actelor, procedurilor sau imprejurarilor cu privire la care a fost sesizata, constatand conformitatea sau neconformitatea acestora cu Legea fundamentala.

    Dispozitiile art. 146 din Constitutie enumera atributiile Curtii Constitutionale. Enumerarea expresa prevazuta de lit. a)-k) ale articolului, insa, nu este limitativa de vreme ce acelasi articol la lit. l) prevede ca instanta de contencios constitutional indeplineste „si alte atributii prevazute de legea organica a Curtii”.

    Astfel, Curtea retine ca este neintemeiata critica autorilor sesizarii, potrivit careia posibilitatea creata de lit. l) a art. 146 din Constitutie se refera la „alte atributii” decat cele privind controlul de constitutionalitate. Astfel, daca vointa legiuitorului constituant ar fi fost aceea de a conferi Curtii Constitutionale atributii de alta natura decat controlul de conformitate cu Legea fundamentala, indiferent de forma pe care acesta o imbraca, aceasta vointa ar fi trebuit sa se materializeze intr-o norma expresa, care sa precizeze natura acestor competente. Or, din interpretarea sistematica a prevederilor Constitutiei, in ansamblul lor, precum si a dispozitiilor art. 146, care cuprinde un singur alineat in care sunt enumerate atributiile Curtii Constitutionale, rezulta ca legiuitorul constituant nu a reglementat atributii cu natura juridica diferita, competenta materiala a instantei constitutionale limitandu-se exclusiv la controlul de constitutionalitate.

    Prin urmare, modificand Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, noua reglementare consacra o atributie noua a Curtii, respectiv controlul de constitutionalitate al hotararilor plenului Camerei Deputatilor, al hotararilor plenului Senatului si al hotararilor plenului celor doua Camere reunite ale Parlamentului, atributie care se circumscrie, in mod evident, cadrului constitutional consacrat de art. 146″.

    Apreciază

  • 129. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:09

    CCR a avut posibilitatea să forțeze o astfel de prevedere legislativă preventivă, asiguratorie pentru respectarea deciziilor proprii și impunerea supremației Constituției.

    Apreciază

  • 130. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:12

    asta a propos de ce iti spuneam acum cateva zile despre conceptul de „constitutionalizare” folosit in decizia 22/2012, in care CCR arata ca unele texte de lege organica nu ridica la rag constitutional unele norme, ci doar arata ca acestea sunt continute in nuce in textul constitutional. Bunaoara, limitarea la 1 mandat de 6 ani pentru CSM-isti.

    Asa si aici, cu dreptul de a se AUTO-sesiza cu privire nu doar la acte, ci si la imprejurari si situatii.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:14

    Când Monica Macovei a inițiat modificarea legii în sensul dezincriminării insultei și calomniei, CCR a constatat-o neconstituțională, motivând că nu există în contrapondere o Lege a presei; tot așa putea să impună o contrapondere față de încălcarea deciziilor CCR.

    Apreciază

  • 132. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:17

    Păi, da, Cetățene, dacă vrei poți, dacă nu o scalzi. Scăldatul este parte integrantă a concepției de lucru în CCR… de decenii.

    Apreciază

  • 133. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:18

    da, mi-ar placea sa vad o prevedere privind incalcarea deciziilor CCR care sa se soldeze automat cu Parchet si/sau blocarea din oficiu a lantului legislativ sau a efectelor juridice initiate de incalcarea deciziei.

    Apreciază

  • 134. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:22

    M-am intrebat acum cateva zile de ce Constitutia din 1991 prevedea casarea deciziilor CCR cu votul a 2/3 din Parlament. Raspunsul pe care mi l-am dat nu era doar referitor la vointa politica a parlamentului de a-si baga picioarele in Constitutie, ci cuprindea si o conceptia de tipul Marea Adunare Nationala: legiuitorul este si interpretul legii.

    art. 43, al. 15 din Constitutia din 1965 :

    „5. Exercita controlul general al aplicarii Constitutiei. Numai Marea Adunare Nationala hotaraste asupra constitutionalitatii legilor”.

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:23

    Concepția de joacă a CCR a fost întotdeauna ca jocul de fotbal cu capul în pământ: rezolvă miuța pe metru pătrat, dar lipsește orizontul, nu are perspectiva întregului teren, se mai trezește și în hopțai. 🙂

    Apreciază

  • 136. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:25

    in loc ca exatc orizontul sa fie ceea ce o preocupa mai mult!

    De asta s-a si dus azi Basescu la CCR, sa le explice ansamblul (nu ca ei nu si-ar fi dat seama).

    Apreciază

  • 137. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:26

    134
    Chestia cu 2/3 era un cerc vicios la îndemâna parlamentarilor și a fost necesară eliminarea lui. Cum le-a picat fisa cu asta, aveau similare în timp împotriva altor dispoziții contradictorii.

    Apreciază

  • 138. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:28

    TB isi joaca tare cartea, vrea sa le arate la CCR ca o decizie la metru patrat, vorba ta, risca sa arunce stadionul in aer. Bunaoara sa faca inaplicabila prerogativa prezidentuala de dizolvare a Parlamentului daca nu investeste un Guver, Pai suspendacii rapid ar pune de o suspendare daca vad ca Presedintele risca sa ii dizolve pe motiv ca o lalaiesc dupa alegeri si nu pot investi un Guvern!

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:32

    Se pot preveni anomalii constituționale și prin motivarea serioasă a deciziilor, astfel încât pratica să nu bată filmul deciziei.

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:34

    138
    Bună observația ta! Dizolvarea rămâne în aer sau în aerele lui Crin.

    Apreciază

  • 141. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:37

    Asta-i tot o consecință a intepretărilor greșite frecvent, în sensul neaplicării normei interpretate, o meteahnă a judecătorilor CCR.

    Apreciază

  • 142. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:42

    Mister B.,

    De cateva zile ma gandesc la buclele constiutionale pe care repetarea abuziva a procedurii de suspendare fara motiv a Presedintelui le poate genera: inaplicabilitatea art. 89, al.1, asa cum am scris mai sus, este cea mai grava, insa m-am mai gandit si la altele, numai bune de folosit pentru a imiedica presedintele sa isi exercite niste atributii grele (bunaoara, cum ar fi susendarea Presedintelui in caz de razboi sau atac, pentru a pune un Presedinte marioneta care sa de ordin armatelor sa nu apere tara).

    Apreciază

  • 143. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:43

    În aceeași categorie a metehnelor care privesc în gol la prevederea neaplicabilă este termenul de SOLUȚIONARE a conflictelor juridice de natură constituțională.

    Apreciază

  • 144. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:48

    Exact. Solutia inseamna transare imediata a unei situatii juridice, nu ca in Decizia 838/2009, o recomandarea parinteasca pentru cei vinovati:”pe viitor sa nu mai faceti la fel!”.

    Apreciază

  • 145. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 14:51

    De exemplu, puterea de lucru judecat a hotârârilor irevocabile pronunțate de instanțe pentru majorarea salariilor- contrar celor statuate ulterior în decizia CCR- se putea conforma carcaterului obligatoriu al deciziei de SOLUȚIONARE a acelui CJNC pe calea revizuirii obligatorii și imediate a acelor hotărâri irevocabile; prevederea revizuirii a existat într-o inițiativă de modificare a Codului de procedură civilă, dar a fost mazilită de lingăii sistemului judiciar din parlament.

    Apreciază

  • 146. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:56

    Sandeii de la CCR ar fi avut de revizuit asadar propriiile lor RIL-uri hotesti… frumoasa situatie! Nu stiam ca acei lingai au scos-o din proiectul Codului. Si cand te gandesti la ce bataie au unele prevederi scoase sau bagate in Coduri, iti vine rau. Mi-l amintesc pe Boldea, care introducerea intiative de depenalizare a unor anumite infractiuni pe care el le facea.

    Apreciază

  • 147. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 14:58

    pardon, sandeii de la ICCJ.

    Apreciază

  • 148. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:00

    Cu alte cuvinte, CCR se preface că soluționează în favoarea ta un CJNC, dar -pauză!- nu folosește la nimic, fiindcă nu se îngrijește să creeze și pârghiile pentru ca soluționarea să se regăsească pe teren, aplicabilă.

    Apreciază

  • 149. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:00

    Nu il inteleg pe TB care tot vorbeste de faptul ca se va organiza „categoric” un referendum. De parca ar vrea ca CJNC sa fie solutionat cu aplicare in viitor, nu acum. Ce naiba?!

    Apreciază

  • 150. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:02

    Eu l-aș suspecta pe TB de calități actoricești recunoscute.
    Pune și el răul în față pentru fețele useliștilor. 🙂 Ce-i rău în asta?

    Apreciază

  • 151. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:04

    Oh, Doamne! Cred ca daca e asa un actor are sangele la -10 grade! 🙂

    faza tare ar fi sa se faca referendum insa sa le trebuiasca USL-istilor jde milioane de voturi, jumate din listele electorale.

    Apreciază

  • 152. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:08

    146
    Chiar Șova era cel mai agitat și interesat să tot întoarcă proiectul de modificare în comisii, să amâne adoptarea acelei modificări pentru introducerea revizuirii pentru adaptarea la dispozițiile deciziilor CCR .

    Apreciază

  • 153. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:09

    Să nu-i dea peste cap victoriile mă-sii.

    Apreciază

  • 154. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:12

    masa castigase ceva si nu avea de gand sa se revizuiasca?

    Pe de alta parte, l-am vazut pe Sova agitat tare la suspendare, recunoascand ca a sfeclit-o cu propriul sau amendament. Il roade constiinta de moare, nu a putut prevededea toate consecintele a ceea ce a facut. a spus ca TOATE hotararile de Parlament atacate la CCR au fost pierderi pentru PSD.

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:14

    Cei mai afectați de revizuirea după deciziile tranșante ale CCR ar fi săndeii: ar fi puși în situația să returneze dreptul dat contra abuz (mălaiul)

    Apreciază

  • 156. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:17

    Șova să fie sănătos dacă a ieșit prost la bilanț!
    Li se întâmplă și altora, dar n-au posibilitatea să schimbe legile după pofta inimii.

    Apreciază

  • 157. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:19

    Daca Sandeii ar da malaiul inapoi, Mona nu ar mai avea cu ce bani sa isi cumpere rujurile alea luata din piata, de la tarabe.

    Iar Sova, eminentul jurist, trebuie trimis la munca de jos: „Invatati Dreptul la fara frecventa!”.

    Apreciază

  • 158. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:24

    Să vedem dacă și cum se va stabili rezultatul referendumului!
    Eu am dar un prognostic rezervat 🙂 si totuși sunt optimist cu o soluție de ansamblu, neuniformă, de împăcat capra, varza și griveii.

    Apreciază

  • 159. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:27

    Si eu sunt moderat optimist, cu o solutie in care CCR lasa sa treaca o parte din planul USL, insa baga o piatra exact cat sa il arunce in aer la momentul potrivit. Referendumul ar fi cea mai eficienta pietricica-bolovan-avalansa pentru USL. Plus o solutie clara la CJNC, fie si pentru viitor.

    Insa daca ar fi o solutie clara la CJNC imedoat aplicabila, as iesi cu un steag in strada si cu tricoul meu „Base forever” 🙂

    Apreciază

  • 160. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:28

    Este uluitoare nonșalanța iresponsabilă a USL prin care se pișă pe perspectivele conviețuirii cu organismele europene.

    Apreciază

  • 161. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:33

    Daca ar putea, l-ar suspenda si pe Rompuy. Iar pe Merkel ar ancheta-o pe motiv de lez-Ponta.

    Apreciază

  • 162. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:35

    Acuși vedem și câte parale face Europa. 🙂

    Apreciază

  • 163. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:39

    Merkel face multe parale, insa cei de la CCR sunt incoruptibili, vor un milion 🙂

    Apreciază

  • 164. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:41

    Milionul ar ajunge… pe-o măsea. 🙂

    Apreciază

  • 165. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:43

    pe-o masea…de minte… de-a lui Predescu 😆

    Apreciază

  • 166. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 15:48

    Și victoriile mă-sii (aminitite mai sus printre interesele lui Șova) sunt tot pe-o măsea, doar cu titlu de exemplu, dar interesele de masă, pesediste și săndelice, s-au orientat sistematic spre trocuri de prosperitate reciproc avantajoase.

    Apreciază

  • 167. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:49

    astfel se explica si reverentele facute adesea declarativ de Ponta a adresa Sandeilor: „o sa va trimit judecatori la CCR, ajutati-ma sa o fac!”.

    Apreciază

  • 168. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:51

    Antonescu nu mai e chiar asa de sigur de reusita:

    „Seful Senatului, Crin Antonescu, a declarat luni ca presedintele suspendat Traian Basescu s-a dus la CCR pentru ca ” are o mare problema cu interimatul si nu doreste sa existe un presedinte interimar pe care sa nu-l poata controla, de genul lui Vasile Blaga”.

    Apreciază

  • 169. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:52

    Fraierul a evitat sa se duca la CCR sa nu se vada ganosenia lui juridica. Omul se simte bine doar in haita de suspendaci. Acolo e sef.

    Apreciază

  • 170. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 15:59

    „In mod normal, Curtea Constitutionala ai carei membri, o majoritate se aflau in ziua de vineri, in Romania, in Bucuresti, unde va aduc aminte ca au judecat pana spre orele 14, daca nu ma insel, stiau foarte bine ca urma la cateva ore o sedinta (a Parlamentului, n.r.) care era destul de probabil sa duca la suspendare, sedinta s-a terminat nu foarte tarziu, nu s-a terminat la 3 noaptea, s-a terminat spre ora 21, Curtea se putea reuni si in acea seara, pentru ca este vorba de vacanta celei mai inalte functii in stat, nu a facut-o.

    Nu a facut-o nici sambata dimineata, nici sambata dupa-amiaza, nici duminica toata ziua, evident este dreptul Curtii, aici nu avea termen, cand aveam dreptul sa cerem un termen Curtii, l-am cerut, aici nu aveam acest drept, e decizia Curtii cand se reuneste”, a mai explicat liderul PNL.

    Crinaucul.

    Apreciază

  • 171. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:00

    Ca să permiți revizuirea aranjamentelor irevocabile din instanțe echivalează cu a-i invita și pe alții la aceeași masă; oricât de nelimitată ar părea masa, nesiguranța și împărțirea afectează nivelul de trai pe vătrai.
    Cunosc un exemplu similar chiar din familia mea; niște rude au organizat o nuntă la țară și au ales muzica: o formație (fanfară) 32 de persoane; nunta a durat 3 zile și la urmă au socotit 3zilex3mese pe zi x32 persoane, aproape 300 de muzicanți, o treime din numărul serviților. 🙂

    Apreciază

  • 172. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 16:04

    Nu era mai bine un DJ cu un laptop si boxe? 😉 Nu manca decat o gura.

    Normal ca revizuirea nu trebie facuta, caci puterea de lucru judecat apara numai pe unii, alesi pe sprinceana, crema-cremelor.

    Apreciază

  • 173. dictaturajustitiei  |  9 iulie 2012 la 16:04

    Bună ziua tuturor !
    Vă urmăresc din umbră. Sunt foarte supărată și oripilată de minciunile spuse de uslinoșii șefi.

    Apreciază

  • 174. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:06

    170
    Poate Crin are presimțiri sau indicii sumbre.

    Apreciază

  • 175. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:07

    Eu vreau pentru el un coșmar adevărat.

    Apreciază

  • 176. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:13

    Ponta în direct de-a dreapta lui Iliescu. Moșul dizolvă zahărul într-o ceașcă de cafea. De unde surprize la starea asta de sănătate cofeinizată?

    Apreciază

  • 177. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 16:18

    si eu vreau sa ii vad cu inimile explodate de ciuda.

    Iar mosul, sa isi vada Constitutia ingropata de CCR!

    Apreciază

  • 178. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:21

    Hrebenciuc: Băsescu s-a milogit la Merkel.
    Ponta: Băsescu conduce un atac mizerabil.

    Apreciază

  • 179. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:22

    Nora: victimele!

    Apreciază

  • 180. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:25

    Nici eu nu mă simt mai bine. Fierb în suc propriu, fără zahăr.

    Apreciază

  • 181. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:27

    Un grivei în călduri.

    Apreciază

  • 182. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 16:28

    m-am apucat sa montez un dulap, imi inchipui ca sub bormasina sunt Ponta si Iliescu.

    Apreciază

  • 183. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:36

    La Iliescu mai dai de ceva substanță cerebrală.
    Pe Ponta lucrezi în gol. 🙂

    Apreciază

  • 184. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 16:41

    a intrat burghiul ca in branza! 🙂

    Apreciază

  • 185. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 16:45

    Autostrada Soarelui a contribuit la captarea unei raze într-o razie cu viteza luminii: fostul şef al Serviciului de Informaţii şi Protecţie Internă Constanţa- Dan Florin Secăreanu- evazionist fiscal de anvergură, a fost prins și dus în bătătură.

    Apreciază

  • 186. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 17:06

    Mă gândesc cum ar fi posibil ca CCR să împace capra, varza și griveii.
    O parte vor fi varză, cineva belește în pod capra și griveii vor lătra; de-o fi una, de-o fi alta, s-avem grijă de coadă!

    Apreciază

  • 187. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 17:17

    Asta se sincronizează cu gustul meu, în ciuda bunăvoinței și disponibilității mele insipide.
    *
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/baconschi-ataca-noua-republica-le-lipseste-experienta-si-nu-au-mare-lucru-de-oferit-964326.html#ixzz2081YZ9Jp

    Apreciază

  • 188. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 17:22

    da, coada e greu de pazit, n conditiile astea 😦

    Apreciază

  • 189. Bască ilie  |  9 iulie 2012 la 17:27

    S-avem grijă cum ținem coda. 🙂 Maniacii ne miroasă imediat.

    Apreciază

  • 190. noradamian  |  9 iulie 2012 la 17:47

    Ziua bună din nou 🙂 !

    Bsk, da, victimele lui Băse&Merkel 😀 Iar nu-s lăsaţi să lucreze! Din cauza asta creste euro! Se scumpeşte benzina. Se scumpesc toate!!Din cauza asta nu pot garanta linistea necesară pentru borfaşi. Condiţiile optime pentru rapturile useleului.

    Apreciază

  • 191. noradamian  |  9 iulie 2012 la 17:49

    Carmen, la asa minciuni sfruntate e posibil să-ngheţe nu numai fondurile europene ci si apa! Chiar dacă temperaturile au urcat la aproape 40 grade 🙄

    Apreciază

  • 192. noradamian  |  9 iulie 2012 la 17:50

    Cetăţean 182, 184 😆

    Apreciază

  • 193. noradamian  |  9 iulie 2012 la 17:50

    postare nouă

    Apreciază

  • 194. Cetatean  |  9 iulie 2012 la 18:06

    nora, am terminat dulapul 🙂

    Apreciază

  • 195. noradamian  |  9 iulie 2012 la 18:19

    Cetăţean, wow, rapid de tot, îmi dau seama ce-nseamnă să ai un imbold energizant, legat de creieru’ lui ponta! :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.637 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.637 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: