„Iubiţi-vă pe tunuri”

11 iulie 2012 at 10:47 278 comentarii

Doamna Cati e bună, nu ca domnu’ Funeriu. Domnul Funeriu nu-i iubeşte pe copii ca doamna Cati, dl. premier ştie, c-a analizat asta. Dl. Funeriu a făcut mult rău învăţământului. Nici doamna Dumitrescu, nici domnu’ Mang, nici domnu’ Pop şi nici domnu’ premier încă n-au putut repara răul făcut de domnul Funeriu şcolii româneşti. Au reuşit, în schimb, rapid, să-i aducă o largă recunoaştere naţională şi internaţională. Din cauza răutăţii d-lui Funeriu cel fără de bacalaureat, universităţile nu îndrăznesc să scoată capu-n lumea academică internaţională. Să-ţi fie ruşine domnule Funeriu! Noroc cu Cati, ea poate! Cu doamna Cati şcoala va intra iar la normă fiindcă d-na Cati iubeste copiii şi pe părinţii copiilor. Şi pe fabricile de diplome. Că iubire fără tunuri nu se poate. Iar dl. prim ministru nu va mai tolera copiatul şi chestii de astea. Împreună, el şi doamna Cati, vor măsuri severe ca să nu se mai plagieze. Doamna Macovei e şi mai rea, ei nu i-a fost milă nici de dl. Năstase care din cauza ei s-a sinucis. Şi nu numai ea e rea ci şi dl. Morar şi d-na Kovesi şi mulţi judecători. Să le fie ruşine! Fiindcă l-au arestat pe domnu’ senator Voicu şi pe  mulţi alţii, politicieni de politicieni, tunari între tunari, respectabili, care le-au dat tunuri peste tunuri la români. Domnu’ Corlăţan, săracu’, face şi el tot ce poate să scape ţara de răi, da-i greu! Să-ţi fie ruşine, Monica Macovei! Dar cel mai rău e tot Băsescu. Mai rău ca el nu există. Şi ce dacă a ţinut ţara-n furtună, nu putea să le dea bani mai mulţi, românilor? Uite că Ponta poate: creşte euro ca fasolea, de mai să crape conturile tunarilor. Să-ţi fie ruşine, Traian Băsescu! În 29 iulie România va fi ajutată să treacă strada. O vor ajuta Victor şi Crin. Preşedintele Chucky mai mult decât Ponta, acum că el e supremul. Îl mai iubeşte un pic, de la înălţime,pe micul copilot, dar dragostea lor e pe ducă. Noroc că  iubirea d-lui Voiculescu continuă. Din toate tunurile lui. Iar pe noi ne iubesc toţi ai lor. Pe tunuri.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , , , .

Formatorii de contraopinie România din remorca usele

278 comentarii Add your own

  • 1. dictaturajustitiei  |  11 iulie 2012 la 11:01

    😆
    Bună !
    Nora, mai ai puterea să tratezi cu umor ?
    Bravo ție !

    Apreciază

  • 2. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 11:14

    Ziua bună, Carmen, tratamentul cu umor dă si el putere,nu? 😀

    Apreciază

  • 3. dictaturajustitiei  |  11 iulie 2012 la 11:18

    Da. Tu știi că la fel am încercat și eu s-o fac în :
    http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2012/05/26/uitarea-bat-o-vina/ când încă nu revenise doamna cati. 😆

    Apreciază

  • 4. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 11:19

    Carmen, multzam, da mi-amintesc 😆

    Apreciază

  • 5. filadel  |  11 iulie 2012 la 12:51

    Uau, Nora! 🙄 Ești chiar mai supărată decît mine. Îmi place atitudinea asta. 😆

    Apreciază

  • 6. Tiberiu Orasanu  |  11 iulie 2012 la 14:08

    Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Apreciază

  • 7. Tiberiu Orasanu  |  11 iulie 2012 la 14:10

    Servus Nora & ALL! 🙂
    Să ne fie ruşine şi nouă, celor care facem Ro de rîs denunţînd lovitura de stat!

    Apreciază

  • 8. luminita  |  11 iulie 2012 la 14:10

    Te salut, Nora!
    Iarasi ai scris un articol de colectie, felicitari!

    Apreciază

  • 9. Luminina  |  11 iulie 2012 la 17:31

    Bună să vă fie ziua,
    Nora, asta e cea ma eficienă armă: umorul 😉
    Să râdem de prostia găunoasă şi s-o radem.
    Bucuraţi-vă şi vă veseliţi

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 17:42

    Saluttare!
    Procurorul George Balan a fost între 2000-2002 adjunctul lui Picioruș în secția de urmărire penală și criminalistică; până în aprilie 2001 a fost.șeful și colegul lui Ponta.
    Bălan era de strajă pe-acolo exact în perioada delegării lui Cristian Panait: 23.04.2001-2.04.2002.
    *
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cine-sunt-cei-care-doreau-sa-conduca-dna-si-parchetul-general-991525.html

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 17:49

    Procuriciul Geoerge Balan știe de ce Ponta îi dădea târcoale lui Panait până în 12 FEBRUARIE 2002, ziua în care Panait a fost trecut pe lista neagră a condamnaților la moarte.

    Apreciază

  • 12. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 18:59

    Seara bună 🙂 e cam multă lume la noi acasă, casa plină, copii la calculator, intru si io când pot 🙂
    Mulţumesc dragi prieteni!!

    Apreciază

  • 13. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 19:00

    Fila, da, cu maximă supărare, că prostia de grotă a tovarăşilor grivco nu merită iertată 😆
    Luminina, le radem bărbile cu bisturiul 😀

    Apreciază

  • 14. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 19:01

    Luminiţa, Tibi, îi băgăm la insectar 😀

    Bsk.ca să vezi cum se leagă reţelele! Wow!
    sar păduchii, fuge dl.sef SIPI Ilfov … :mrgreen: 😀

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/imaginea-zilei-in-romania-seful-sipi-ilfov-vlad-adrian-mihai-fuge-de-presa-la-iesirea-de-la-dna.html

    Apreciază

  • 15. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 19:24

    Păi nu de-aia vota cu două mâini Cătălin Voicu, suspendarea lui TB?? Vechiul plan anti DNA era gata să reintre pe rol… 🙄

    Apreciază

  • 16. skorpion  |  11 iulie 2012 la 19:29

    excelent, nora, ma bucur ca ai umor,

    Balan il santaja pe ponta cu Cristian Panait?

    prea au lucrat impreuna cindva, inclusiv cu piciorus

    am fugit in PV

    ponta, nu uita,
    mai e loc la rahova
    🙂

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 19:30

    CCR a publicat motivarea pentru respingerea legii VU, atât de îmbucurătoare (după cum impune respectarea referendumului din 2009 în sensul reducerii la 300 de parlamentari) încât nu are niciun efect, fiindcă de fapt nu impune adaptarea legii la dispozițiile deciziei acum ci când o fi ca parlamentul să mai încerce… altădată. Acum rămâne tot legea 35/2008.
    Vorba lui Tănase: Și cu asta ce-am făcut?
    Cele mai frumoase cacealmale CCR-iste sunt cele lipsite de efect.
    Până în 2016 avem timp și de efecte… similare. 🙂

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 19:34

    Pe de altă parte, useliștii și-au conservat posibilitatea de a adopta VU până în toamnă, cu 300 de parlamentari.
    Vorba lui Tănase:
    -Și cu asta ce-am făcut? 🙂

    Apreciază

  • 19. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 19:44

    Victoraş se victimizează şi la Bruxelles!

    Apreciază

  • 20. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 19:45

    O să continue cu alba neagra si la-ntoarcere! Vaaaai, ce mizerabil!

    Apreciază

  • 21. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 19:54

    Eu nu m-am așteptat ca CCR să se lege de rezultatul referendumului din 2009 (printre altele, fie spus, avea și o garsonieră, delăsată cu două intrări separate) fiindcă n-am considerat aplicabilă obligarea parlamentarilor la un vot anume; de fapt nici acum motivarea nu produce o astfel de obligație directă, dar CCR a ambalat-o frumos într-un staniol strălucitor… pentru popor: cică este de neconceput să nu se țină cont de voința populară, chiar dacă referendumul a fost consultativ, apoi, întrucât are și calitatea de a fi fost „indirect”, deodată poporul se pricopsește cu un mare efect… tot în așteptare.
    Vorba lui Tănase:
    -Și cu asta ce-am făcut? 🙂

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 19:56

    Parcă era cam fiert Victoriosul Ponta.

    Apreciază

  • 23. Nora Damian  |  11 iulie 2012 la 20:03

    Aruncă-n aer o ţară, total iresponsabil, iar la Bruxelles face pe victima pedeleului…

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 20:06

    Lăbăiala lui Ponta despre referendum (odată ce refuză să modifice direct OUG 41 prin altă ordonanță și vrea să ajungă în parlament) se va traduce într-o lege ( de respingere sau chiar de aprobare a OUG 41/2012) care va trebui promulgată, deci cu boala lungă îi mai duce de nas pe europeni.

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 20:09

    Și noi, griveii, suntem europeni. 🙂

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 20:19

    Ponta a promis că va respecta condiția de prezență impusă de decizia CCR pentru referendum. Să vedem cum o dă cotită în țară! Tipul nu-i sănătos la cap și mă aștept la orice.

    Apreciază

  • 27. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 20:24

    Băsescu:
    Românii nu vor participa la acest joc necinstit. 🙂

    Apreciază

  • 28. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 20:51

    Dacă CCR ar putea în condițiile legislative actuale să invalideze referendumul în cazul în care nu vor veni peste jumate din votanți, nu i-ar mai cere nimeni lui Ponta să modifice OUG 41/2012.

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:02

    Oricât de bine intenționate ar fi interpretările dnei Iulia Moțoc, pentru a fi convinsă de regula aplicabilă pentru validarea referendumului, trebuie mai întâi să se asigure… de concordanța dintre interpretarea ei și cea a ungurului bulan. 🙂

    Apreciază

  • 30. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 21:21

    Salutare!

    Mister B., veneam azi agale spre casa, si ma gandeam la procurorul Balan. Citisem azi despre interceptari, insa in fuga. Mi-am adus si aminte de reteaua lui Voicu si m-am gandit deodata: „Voicu avea grija de judecatori, si Balan de procurori!”. Apoi mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre bala insa TREBUIE sa fie ceva in neregula, ca prea se leaga diviziunea muncii, si imi parea ciudat ca exact acum sa iasa un Balan la suprafata, cerandu-ii lui Ponta favoruri cu numirile. Or, nu le ceri decat daca ai ceva de oferit sau de…santajat!

    Ei si..frate, iata ca inainte de a cauta ceva, vad ca ai scris cine e Balan! Nu am avit nici o curiozitate cand a iesit membru CSM, sa il verific. Pe cuvantul meu, se leaga mai ceva ca ata la picioarele mortului!

    Voicu la ICCJ, Balan la Procuratura si… Mona, care vrea la CCR.

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:21

    PDL trebuie să introducă o contestație la CCR pentru falsificarea uselistă a numărului de oameni înscriși cu drept de vot prin excluderea empirică a celor plecați în străinătate.
    CCR are obligația să rezolve orice aspect legat de referendum, chiar să se autosesizeze, iar stabilirea nr. votanților nu-i de lăsat după urechea useliștilor.
    Votantul radiat în țară trebuie să se regăsească într-o altă evidență din străinătate, iar pentru românii din diaspora care nu sunt înregistrați nicăieri nu există niciun temei pentru a-i considera dispăruți în România. Aceștia din urmă trebuie să intre în nr total de votanți, nu-s obligați să fie prezenți în țară, au dreptul de opțiune din următoarele posibilități:
    – să vină în țară și să se prezinte la secția de votare în ziua referendumului;
    -să absenteze de la urne, oriunde s-ar afla.

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:27

    Salut, Cetățean 30!

    Așa cred și eu; se cuvine să adăugăm și băgăcioasa activitate a serviciului de informații curioase 2șiunpic (UM 0962 sau DGIPI) (pe unde a trecut și siamezul lui Bălan, Marcel Sâmpetru), de unde urmărirea operativă a lui Cristian Panait a aflat vrute și nevrute despre Ponta.

    Apreciază

  • 33. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 21:32

    Sampetru asta, el e veriga slaba a lantului de la toaleta procuraturii. Mereu in umba, mereu cu transferuri, mereu om bun la toate. Iar Balanica, acuma ca am aflat ca a fost coleg si superior lui Ponta, e piesa de rezistenta a vechiului lant care duce direct la scoala acoperitilor.

    Filiera Voicu-Drajneanu-2 si un sfert -Balan – Sampetru e lantul de adancime din care ICCJ a rupt cateva verigi, alea dinspre capatul de la ICCJ. Acuma trebuie sa rupa verigile din aval, dintre procuratura securistica cu picioruse scurte.

    Apreciază

  • 34. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:36

    Sefulețul ăsta de informații Ilfovene, Vlad Mihai, nu știu dacă în 2001-2002 lucra în același loc și cu aceeași gașcă sau poate pe atunci lucrau mai cu sârg predecesori de-ai lui cu aceeași gașcă. Ponta are 3 mari probleme în cazul Panait:
    1. Muțenia
    2. Interesele lui și ale apropiaților lui, legate de perioada anterioară datei de 12 febr. 2002.
    3. Legăturile lui cu structurile de informați.

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:44

    La 34, pct. 2 înseamnă și fără nicio legătură cu activitatea lui Panait în dosarul Lele-Oradea.

    Apreciază

  • 36. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 21:45

    Măulec 😉 are casa in Ilfov. O fi o coincidenta?

    Apreciază

  • 37. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 21:47

    la 35. Interesul lui si al prietenilor era sa serveasca interesul altora.

    Apreciază

  • 38. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:53

    Despre strategia absenteismului la referendum nu avem de ce să ne agităm ci doar să ne pregătim sufletește pentru această posibilitate; va fi obligația staff-ului președintelui și a lui TB să anunțe tranșant (cu o zi-două înainte de încheierea campaniei) către românii de pretutindeni: dacă mă mai doriți președintele vostru, NU veniți la vot!

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 21:59

    36
    I-am văzut adresa de domiciliu în București și declarația de avere, dar nu mai rețin dacă avea proprietăți în Ilfov.
    Oricum, la Oradea era trimis securist pe capul lui Panait.

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:07

    Ce tare se laudă Cristoiu cu situațiile pe care le anticipează inspirat!
    Unele din astea sunt destul de simple, previzibile de la o poștă, dar per ansamblu îmi place că are curaj să anticipeze, se avântă.

    Apreciază

  • 41. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:10

    da, avea proprietati.

    TB insa nu are o strategie, parca ar vrea sa castige prin nevalidare, insa nu vrea sa zica.

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:18

    Culmea argumentării prostiei lui Ponta:
    Vai, e pudic micuțul să emită o nouă OUG de trîntire a OUG 41/2012, dar n-a avut niciun fel de scrupule când a scos pe piață ordonanțele prin încălcarea alin. 6 din art. 115!

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:21

    TB nu are niciun motiv să se grăbească, din moment ce nu s-au operat modificările legislative necesare. CCR are un grup de comando format din 5 majoritari care ne mai pot ajuta să vorbim singuri… limba maghiară.

    Apreciază

  • 44. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:28

    asa e. Insa am vazut ca la legea problema referendumului au fost in unanimitate.

    Motovarea pe CJNC te face sa vomiti, bubuie de argumente juridice.

    Apreciază

  • 45. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:29

    Ministrul de Interne, Ioan Rus, a declarat, miercuri seară, la România TV că 18.308.612 de români apar le listele electorale şi, deci, pot participa la referendumul din 29 iulie.

    CCR a decis că referendumul din 29 iulie va fi valid doar cu prezenţa a jumătate plus unu din numărul total de alegători. Ioan Rus, care se ocupă de organizarea referendumului din partea USL, a precizat că listele pentru referendum sunt unele noi, modificate la 10 iulie.

    „În acest moment, pe listele electorale sunt 18.308.612 de oameni care au 18 ani, deci care au drept de vot”, a spus Ioan Rus.

    Ministrul a precizat că până la referenfum, sarcina partidelor este să îi convingă pe alegători să meargă la vot. „Eu ca Guvern trebuie să organizez în perfectă legalitate acest referendum. Vrem să facem o comisie de transparenţă ca să vadă lumea cum organizăm referendumul şi să vadă că respectăm legea. Până la referendum, partidele trebuie să se mobilizeze şi să îi îndemne pe cetăţeni să vină să voteze”, a declarat Ioan Rus.

    L-am bumbacit americanii in cap, de a iesit cu declaratia asta!

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:34

    Nu mi se pare deloc dificil de discutat preventiv ambele posibilități, în schimb consider o prostie să ne prefacem că soluția absenteismului nu va exista. Și-apoi, un sondaj uselist care ar prevedea o prezență de peste 50% e sinucidere directă prin prezență. Doar o siguranță de majoritate NU, într-un sondaj neuselist, asumat de TB, cu o marjă consistentă, ar putea conduce la mobilizare prin prezență, anunțată de TB. (eu o consider foarte-foarte improbabilă). Mai degrabă ne poate lovi în moalele moi ezitarea și întreținerea eroismului prin prezență. Ăsta-i un act iresponsabil. Deocamdată așteptăm schimbarea datelor din OUG 41/2012, fiindcă CCR nu poate folosi ca temei legal o decizie, în schimb decizia CCR trebui să conducă la schimbarea regulii după un temei legal,

    Apreciază

  • 47. filadel  |  11 iulie 2012 la 22:36

    38. Bască ilie | iulie 11, 2012 la pm 21:53

    Întru totul de acord. TB nu a clarificat încă strategia votului. Rămîne să vedem concluzia finală. Votăm sau nu. Probabil că mai sînt încă de clarificat consecințe legale.

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:44

    în schimb decizia CCR trebuie să conducă la schimbarea regulei după un alt temei legal.
    Salve, Filadel!
    Sigur că da. TB își va asuma strategia, după ce se edifică în toate privințele. Noi doar avem datoria să fim pe fază, de-o fi una, de-o fi alta, nu să intrăm în bâlbîială (așa cum am văzut la un vecin care pricepe și nu prea, întreabă din nou: de ex. el înțelesese că obligatoriu 50%+1 înseamnă să vină obligatoriu la vot ) .

    Apreciază

  • 49. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:45

    cred ca asteapta clarificarea, cum ai zis, in sensul punerii de acord a OUG 41 cu decizia CCR.

    Vad ca au inceout sa apara motivarile. Pe CJNC e absolut… de oaie, pe aia cu referndumul pe care ai citat-o nu o gasesc ca atare. Poate in urmatoarele zile apar si restul.

    Apreciază

  • 50. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:51

    Judecătorii CCR se contrazic în motivare: parlamentul a ignorat prevederile art. 95 alin 1 și totuși e liber să ignore cum vrea.

    Apreciază

  • 51. filadel  |  11 iulie 2012 la 22:52

    BSK and CTZ

    să ținem ochii și urechile deschise. 😆

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:55

    Filadel,
    Ochiul și timpanul. 🙂

    Apreciază

  • 53. filadel  |  11 iulie 2012 la 22:57

    Mr. Bsk

    belim ochii ca să nu belim … altceva. 😆

    Apreciază

  • 54. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:57

    Gargara cu pioneze, au dat-o in in SF-uri de 2 bani.

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 22:58

    Altă bazaconie CCR de adormit copiii: fiindcă în Constituție nu sunt prevăzute faptele grave, CCR le-a identificat și precizat în principiu, dar asta înseamnă că nu contează, toate sunt o apă și-un pământ.

    Apreciază

  • 56. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 22:58

    si narile. de multe ori poti simti de la 1 km un comunist apropiindu-se cu Constitutia in mana si cu art. 95, al.1 murdarit.

    Apreciază

  • 57. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:02

    da, ea le identifica insa Parlamentul decide. Ce tampenie!

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:03

    Filadel 53
    Ferească Sfântul de ambele! 🙂

    Apreciază

  • 59. filadel  |  11 iulie 2012 la 23:04

    Eu aștept o clarificare a lui TB și după asta șo pe ei și pe mama lor!

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:06

    Eu vreau să văd unde și cum a trosnit-o decisiv ungurul-bulan.

    Apreciază

  • 61. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:08

    Am gasit toata motivarea pe legea VU.

    Legea e definitiv ingropata anul asta. USL stau naspa cu simularile de vot 😉

    „2. Legea criticată încalcă principiul securităţii juridice, consacrat
    implicit de art.1 alin.(5) din Constituţie, întrucât modifică legislaţia
    electorală în anul în care au loc alegeri, iar această modificare are
    consecinţe negative asupra bunei desfăşurări a procesului electoral şi a exercitării dreptului la vot”.

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:13

    61
    Ei, cu asta e clar acum.
    Rămâne cum am stabilit la groapă, nu se mai întoarce, dar a fost o slujbă melodioasă pe tonalitatea referendumului din 2009. 🙂

    Apreciază

  • 63. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:19

    da, am vazut, mare smecherie.

    Am citit in fuga, se vede mana de maestru a Iuliei Motoc, abunda motvarea de referiri la jurisprudenta europeana. O voi lua la puricat, sa inteleg mai bine.

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:21

    Eu n-am avut timp, nici chef, să le caut.

    Apreciază

  • 65. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:22

    adevarul ca nici eu nu prea am, in seara asta, insa trebuie sa asimilez, macar sa stiu cand vor minti aia din USL, unde si pe ce mint.

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:24

    A fost mare lucru cu acceptarea condiției de prezența la referendum; aș spune, suspect acceptată de partea adversă.

    Apreciază

  • 67. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:26

    n-as zice ca suspect. Insa anterior au avut motvari e comasare si VU in care vrbeau de Venetia si predictibilitate…asa ca a trebuit sa se tina de Venetia. Nu ca le pasa foarte mult, insa sperietura trasa cu amendamentul Sova i-or fi facut sa fie mai atenti.

    Apreciază

  • 68. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:32

    Crin bate câmpii cu pretextul referendumului din 2007, când a fost considerată de CCR constituțională demiterea fără condiția de prezență. CCR a schimbat acum jurisprudența și nu mai este constituțională acea găselniță de validare.

    Apreciază

  • 69. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:35

    unde batea? azi nu l-am vazut, insa daca o facea, e clar ca omul habar nu are ca nu oate fi el glosator al CCR, ca Presedinte intrimar. Macar le-a tras-o CCR cu conditia de prezenta, ca era rusinoasa decizia aia din 2007 cu suspendare decisa de 2 din 3 votanti.

    Apreciază

  • 70. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:38

    Suspect, în sensul că toată mascarada a devenit vulnerabilă din cauza condiției de prezență, însă ceva se poate să-i fi determinat să mizeze pe trucul cu OUG 41 menținut. Sunt prea multe sincronizări nefirești între abuzurile useliste și soluțiile adoptate de CCR. Explicația cea mai… explicabilă: au fost mână-n mână.

    Apreciază

  • 71. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:42

    Posibil. Mai ales ca vad ca alde Ponta o lalaie cu Parlamentul. Pe de alta parte, modul de redactare, cum ai spus, cu „in conditiile in care…” e clar: OUG-ul, odata aparuta Decizia CCR, nu se mai poate prevala de faptul ca e mai tare ca Decizia.

    Apreciază

  • 72. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:45

    as vrea sa vad decizia asta, poate iese destul de repede.

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:46

    Mi-e teamă de ascunderea sub preș a unor scoruri de 5:4 (am mai scris despre această imperioasă stare de necesitate, care stă uneori la baza trocurilor dintre cele 2 tabere)

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:50

    Adică nu ne vom da seama de realitatea deliberărilor; de altfel acesta este și scopul renunțării unora din judecători la expunerea opiniei separate.

    Apreciază

  • 75. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:51

    am vazut ca la CJNC nu exista opinii separate, ca sa ne dam seama e pararea celeilalte grupe. Da, imi amintesc cand ai zis, eu vorbisem de scoruri mai mari de 5 la 4, pe care nu le banuaim a fi neaparat expresia trocului.

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  11 iulie 2012 la 23:57

    Bineînțeles, asta nu înseamnă c-ar fi fost neapărat 5:4, dar mi-e greu și să cred în singurătatea dnei Iulia Moțoc… atunci când și-o deconspiră. 🙂

    Apreciază

  • 77. Cetatean  |  11 iulie 2012 la 23:59

    Macar mos Predescu e langa ea…adormit pe umarul ei 😆

    USL au inteles repede strategia Presedintelui

    http://www.dcnews.ro/2012/07/basescu-si-a-anuntat-strategia-cere-romanilor-sa-stea-acasa/, mai repede decat bloggerii de dreapta 😉

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 00:00

    Cetățene, all, somn ușor și nu uitați să dormiți! 🙂

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 00:01

    77
    Cam așa a fost. 🙂

    Apreciază

  • 80. Cetatean  |  12 iulie 2012 la 00:04

    noapte buna, Mister B. 🙂

    Ma duc la somn, eu nu am norocul lui mosu’ 😉

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 00:10

    Ce m-aș cruci să văd români înghesuiți la cozi, la munte, la mare, peste mări și țări, pe alte coclauri, în fierbințeală de cuptor!
    Mai răi ca griveii în călduri. 🙂

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 00:27

    Filadel
    „cîștigă TB dar nu se vede suportul popular decît dacă nimeni din susținătorii lui NU se prezintă la vot”
    Fain, zis! La asta nu m-am gândit; probabil fiindcă nu dau doi bani pe așa-zisa legitimare din moment ce legea stabilește forma legitimă de exprimare a voinței și, mai ales, în lupta pe viață și pe moarte sclifoselile de mironosiță nu-și au rostul.

    Apreciază

  • 83. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 00:57

    Somn usor, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 84. Creanga  |  12 iulie 2012 la 05:33

    Saluti!

    A vota sau nu a vota, asta-i intrebarea…

    Apreciază

  • 85. neax  |  12 iulie 2012 la 07:44

    Şi dl. Boc era rău la suflet, a tăiat salariile Bugetarilor, aşa degeaba.
    Dl. Ponta e bun, a zis că le readuce la nivelul dinainte. Doar că cursul leu/euro se va duce dracu, dar asta e tot vina lui Băsescu.

    Apreciază

  • 86. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 07:47

    Saluttare!
    Îmi trec mai multe prostioare prin cap; dacă nu vi le împărtășesc, îmi trece tot pe-acolo una mai mare:m-aș simți ca un trădător egoist. 🙂
    Procurorul George Bălan, de-a dreapta lui Picioruș pe vremea execuției lui Cristian Panait, nu poate fi doar un pui de mafiot uselist ci un monstru de factură bombonistică, din organizația de bază a Cooperativei Avântul, mafiot de nădejde în angrenajul politio-judiciar: nu oricine era în top, în perioada 2001-2004, ar fi reușit să se mențină în vârf după atâția ani, bine înfipt în structura CSM-istă precum Picioruș până în 2004 sau Tuculeanu până în 2006.
    Dacă DNA ar scoate untul din Bălan și-ar înțărca bălaia, cât mai are timp și spațiu pe ultima sută de metri, ar descoperi un drac împielițat, cunoscător îndeaproape al condițiilor morții lui Panait, bine orientat cu sula-n coasta celui mai șantajabil pm din toate timpurile.

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 08:27

    Filadel,
    Nu-mi dă pace ideea aia ta, scrisă la Copac și preluată de mine la coment 82, cu un NU hotărât și absolut în caz de semnal decis pentru absenteism.
    NU se va atinge în veci un asemenea deziderat: nu vorbesc de chiar zero NU, ci de o masă cu un ordin de mărime de speriat, care va participa oricum la vot cu NU pro-Băsescu, oricât s-ar strădui președintele să le transmită să-și mai vadă de treabă pe lângă casa omului în ziua votului. Comunicarea unui mesaj de protest prin boicotarea referendumului în lipsă (mesaj dus până la mură-n gură) și percepția reală prin cotloanele țării nu vor demonstra efectul dorit… dinspre susținătorii lui Băsescu.
    Se vor găsi oameni bine intenționați dispuși să strice vără voie socoteala de-acasă cu cea din târg, or asta nu-i de glumă, așa cum nu-i de tratat această problemă ca și cum ne-am crede cu un blog în centrul universului și n-am vrea să le dăm idei useliștilor. Asta-i o falsă problemă și poate avea efect de bumerang!
    Ce-ar fi să ne imaginăm c-am dispune de unul din cele cel mai mari site-uri sau ziare online din țară? Să zicem un Hotnews! La început mergem pe burtă, ca să nu se prindă useliștii ce absenteism avem în cap, iar la un moment dat ne hotărâm să transmitem populimii mesajul de start… acasă! Să fim serioși! Efectul întârziat se va afla între ciocan și nicovală, între totul sau nimic, cu tendință spre frecție din cauza crizei de timp și a recepției la un număr ce riscă să fie frecționar. Centrul universului nostru, așa mic cum e el, se află la sediul de campanie al președintelui, dar mâna noastră mică de ajutor tinde să se simtă cât negrul sub unghie câtă vreme o facem pe enigmaticii ca să le-arătăm noi lor, useliștilor, pe ultima sută de metri garduri cum am făcut… referendumul praf.

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 08:38

    În concluzie, în loc de praf în ochi pe ultima sută de metri și populimea luată pe nepregătite, mai degrabă aș miza pe absenteismul din rândul susținătorilor de useliști, recent săritori în ochi cu procente peste 50%, mai convinși acum de orizontul de cacealma după ce-au văzut ce vrăli a mai făcut prostia uselistă.

    Apreciază

  • 89. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 08:39

    ce vrăji a mai făcut prostia uselistă.

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 08:51

    Cu extremul nostru comunicat către populime, ne-am da doar o importanță excesivă, ca să nu zic penibilă.

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 08:56

    Eu nu permit nimănui să-mi dicteze ce am voie și ce nu am voie să scriu.

    Apreciază

  • 92. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 09:01

    Pot să-mi dau și singur seama când mi se cuvine o retragere din cauza propriilor mele idei inoportune.

    Apreciază

  • 93. Cetatean  |  12 iulie 2012 la 09:44

    Salutare! 🙂

    Mistrer B., mare dreptate ai cu Balan ala. La parcursul lui, e cuiul lui Pepelea agatat in Palatul Victoria, ca sa ii aminteasca lui Ponta de unde vine si ce datorii are. Cand disoari piciorusele, raman balaneii si mieuneii sa preia stafeta.

    Apreciază

  • 94. Cetatean  |  12 iulie 2012 la 09:45

    „dispar” piciorusele.

    Dispar si eu, am o activitate meteorica azi, apar si dispar pe blog, dupa posibilitati. Insa citesc 🙂

    Apreciază

  • 95. filadel  |  12 iulie 2012 la 09:54

    Mr. Bsk

    Ai dreptate. M-am gîndit și răzgîndit de cîteva ori pe subiectul acesta. Nu interpretam boicotul ca acțiune pro Băsescu, mai degrabă ca o dezavuare populară împotriva unei acțiuni neconstituționale, adică ilegale, a puterii. Eu așa o văd.

    Apreciază

  • 96. skorpion  |  12 iulie 2012 la 09:56

    filadel,

    si eu vad la fel.
    am votat un presedinte pentru 5 ani. Mandatul i-ar fi expirat in 2014.
    ca mine sint peste 5 milioane de oameni.
    nu sint de acord ca trebuie un referendum ca un presedinte ales in mod democratic, dat jos de 256 politruci cleptocrati si de 9 magistrati CCR, este ceva absurd, kafkian, sa fie necesar un referendum….

    absurdistan este putin spus.

    o tara intreaga la mina unei haite de canalii antidemoratice!

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 10:18

    Filadel.
    Îmi place grozav acea formulare a ta pentru ceea ce exprimă; reticența mea în privința punerii ei în practică nu s-a vrut o diminuare a consistenței mesajului conținut în ea.

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 10:51

    Nu-i de zâmbit. Mâine poate fi ca ieri.
    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/ucrainizarea-romaniei-270219.html

    Apreciază

  • 99. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 12:16

    Ziua bună prieteni 🙂 subscriu opiniilor voastre!

    Bsk. articolul Sabinei Fati ca si ce scrie Sorina Matei despre „vâna criminală” din instituţiile si puterile statului instalată încă din decembrie ’89 si care continuă să se-ntărească şi să activeze, confirmă tot ce ai descris tu în cele 18 episoade ale cazului Panait.

    http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/07/mafia-89.html#.T_6HfaKBp6U.facebook

    Apreciază

  • 100. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 12:23

    Sorina Matei: „Mafia există și nu cedează nicio secundă. O vedeți aici, în anul de grație 2012, ați văzut-o în 2009, am scris de ea începând din 2007. Nu am obosit, dar efectiv mă încearcă un sentiment de scârbă și deznădejde. Când un premier pică pe interceptări, s-a terminat. E tutto finito! Nu știu câtă lume realizează asta. Asistăm la o premieră după 1989.

    Așa ceva nu este acceptat. NICĂIERI. Chiar dacă discuția s-a purtat în februarie. Să discuți tu cu această mafie, să se folosească iar de documente din DGIPI, să se facă aranjamente pentru capul Procurorului General și Procurorului Șef al DNA, este cel puțin incredibil. Sunt aceiași oameni în spate, cu aceeași mentalitate, gândire și mod de acțiune. Să șantajăm, să-l vând „într-un minut”, să am toată țara asta la mână. Mereu, mereu și mereu vor același lucru: să-l aibă pe NUMĂRUL 1.

    Pe NUMĂRUL 1 l-au suspendat. Nu-l au cu nimic, nu-l pot controla, nu e șantajabil. Ba chiar s-a luptat cu ei cât a putut. Și asta i-a scos din minți de-a dreptul.

    Sunt proști, sunt lacomi, sunt disperați după putere și sunt exasperați să stăpânească România. Dacă vă aduceți aminte, în 2009 s-a întâmplat la fel. Când erau foarte siguri, au pierdut totul. Cu prețul prăbușirii unui Guvern, cu prețul demisiei a trei miniștri de Interne și a Moșului Crăciun de la DGIPI. Pe băncuță, în parc. Vă mai amintiți? Așa găsea alt om din rețea, Marian Vanghelie, documente compromițătoare despre oameni politici în campanie electorală.

    Ca să fie extrem de clar: George Bălan înseamnă Cătălin Voicu și Mitică Iliescu. În plus, Bălan a fost șeful lui Victor Ponta când era procuror iar Marcel Sâmpetru tot din filmul ăsta e. Pe filiera Botoș- Mitică Iliescu.
    Comisarul idiot Vlad Mihai, șef SIPI Ilfov, este reprezentantul fugar al cangrenei din DGIPI, un serviciu profund nereformat pe documentele secrete căruia are efectiv o obsesie să pună mâna același cuplu: Cătălin Voicu- Mitică Iliescu.

    Trebuie să înțelegeți și altceva: ei nu vor faimă, ei vor întotdeauna documente beton. Ei așa „lucrează”. Ei vor arhive, hârtii, imagini. Tone… dacă se poate. Ceva palpabil și de pus în sertar. Șantajabil pe vecie. Ei vor să compromită pe oricine, oricât de puternic ar fi acela. Ei așa gândesc. În ultimii 22 de ani, n-a fost structură în România pe care să n-o penetreze. De la SIPA, la Justiție, la Curtea Supremă, CSM, Poliție, până la DGIPI sau chiar inspectorate școlare.
    Să nu uitați că Voicu a fost aghiotantul primului Procuror General al României de după 1989, Gheorghe Robu. Iar în zilele Revoluției s-au strâns hârtii importante. De atunci, asta au făcut toată viața: „C-am fost la Gheorge Robu. Și nu mă poate păcăli nimeni. Tu știi cât mi-a funcționat mie atunci? Din motive pe care ți le-am expus, câte o hârtie din trecutul fiecăruia. I-am ținut pe loc și i-am făcut fideli. (…) Și toate acestea erau la generalul Iliescu. Că eu eram în departamentul de lucru. Un om ți-e loial dacă are un motiv. L-ai ajutat, ai făcut, da? Dar în momentul când mai ai un motiv suplimentar, foița, două motive sunt mai puternice ca un motiv, colegule! E complicat acum să mă apuc să-ți fac teorii” – Cătălin Voicu, opere 2009.

    Și nu s-au oprit nicio clipă. Până în 2004, totul a mers ca uns. Nimeni nu-i deranja. De 8 ani le stă în gât un singur om pe care l-au suspendat de două ori. N-a contat nicio clipă că omul ăsta este însuși Președintele României. Ales de milioane de oameni.”

    Apreciază

  • 101. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 12:26

    Sorina Matei: „Alt lucru ce merită punctat și despre care văd acum o dezvoltare periculoasă este următorul: În 2009, dacă vă amintiți, Voicu nu voia să fie forever ministru de Interne. Gândea așa înainte de alegeri: eu fac, eu dreg, eu unesc DIICOT-ul cu DNA, fac dosare, vreau să-l bag la pușcărie pe ăla, pe ăla și ăla, am hârtii despre toți…”Pe unii îi cunosc și în alte poziții, mai cunosc și cu peruca-n cap, pe alții îi cunosc și cu fetițe ce fac..”.
    Dar când a pierdut la vot în PSD și n-a ajuns ministru de Interne, Voicu n-a disperat chiar foarte tare. Era extrem de sigur pe victoria lui Geoană și era convins că, după prezidențiale, tot el va ajunge Interne. Pentru că așa îi făgăduise prezidențiabilul. Trebuia să stea măcar o lună. De ce măcar o lună? Chiar el își expunea pe larg, în interceptări, filozofia infracțională. Păi să arăt că cine de fapt sunt eu, altfel nu mai am credibilitate în Sistem. După 20 de ani de muncă, e musai să confirm prin funcție că eu sunt ACELA. După ce confirmarea era făcută și credibilizarea încheiată, pleca. Și își punea el pe cineva în fotoliul de la Interne, nu asta era problema.
    Așadar, atunci, după două decenii aveau nevoie de recredibilizare. Acum, cred că e mai mult. Planurile pe care și le făceau toți cei de azi din interceptări tranzitau premieri, alegeri, moțiuni, suspendări și președinți interimari. Planul cred că era mai mare”….

    Apreciază

  • 102. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 12:27

    Sorina Matei: „Mă credeți sau nu, cam așa arată România. Captivă mafiei, șantajului și crimei organizate. Tributară unor mentalități infracționale, dependentă de „gruparea ’89”. Acești oameni- Mitică Iliescu, Cătălin Voicu, Ionel Marin, Francisc Radici și alți câțiva erau pe 21 decembrie ’89 pe tancuri. Regimentul 2 Mecanizat, Comitetul Politic Superior al Armatei. Ei au coordonat prima acțiune de reprimare a Revoluției, ei au spart în cel mai sângeros mod cu putință baricada de la Intercontinental. Ei au făcut ca atunci, în acea noapte, să fie cei mai mulți morți prin împușcare. Zeci de suflete cu leucoplast – „mort 21 sau 22 decembrie 1989”, sute de răniți și de arestați.
    Nu mint deloc. Ei chiar erau acolo. Toți cei patru nominalizați. Nimeni n-a recunoscut nimic, niciodată.

    Mai bine de 22 de ani au trecut. Și ce dacă?- vor spune probabil. Trebuie să înțelegeți că ei sunt un Sistem, o venă totalitară, în democrație- o mafie. Ei au un singur scop: să aibă în palma lor toți „Dumnezeii României”.

    Când vor reuși asta, ne vor avea și pe noi. Pe toți. Vor avea țara asta la picioare.”

    Apreciază

  • 103. filadel  |  12 iulie 2012 la 12:29

    Mr. Bsk

    @97 – Nici nu am crezut așa ceva. 🙂

    Skorpi
    încă stau în expectativă cum am mai spus. Una e ce cred eu și alta e strategia de pus la colț uslinoșii. Am depășit faza în care credeam că pot cu opinia mea și steagul alb să înfrîng necuratul negru.
    Necuratul de azi e roșu și cred că fără organizare și coordonare nu-l putem alunga de unde a venit. N-am văzut vreodată o haită de lupi fugărită de o turmă de oi. 🙂

    Apreciază

  • 104. filadel  |  12 iulie 2012 la 12:33

    Nora link-ul:

    http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/07/mafia-89.html

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 12:33

    Nora 99
    Nici nu-mi imaginam să-ți scape constatarea asta; o zic foarte serios. De asta m-am trezit cu atât de multe episoade: se contopeau piesele de puzzle, adunate de colo-colo, și formau pe parcurs zone din ce în ce mai clare din imaginea de ansamblu.
    Unele adevăruri par să se explice singure… după unicitatea potrivirii lor.

    Apreciază

  • 106. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 12:40

    Filadel 103,
    Desigur. Eu m-am simțit un pic descoperit și-am vrut să fiu mai împăcat.

    Apreciază

  • 107. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 12:46

    Nora,
    Ultimele noutăți parcă îmi mai spală din păcatele suspiciunilor, supozițiilor și îndrăznelilor exprimate, ca să nu rămân la fel de suspectat de pierderi de luciditate. 🙂

    Apreciază

  • 108. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 13:03

    Toate tunurile sunt pe ultima redută: Băsescu.
    Avem timp să le mai iubim. 🙂

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 16:28

    M-a emoționat acest articol. Scris de un român extraordinar:
    Dragoș Paul Aligică.
    *
    Lucrurile sunt simple: trebuie respinsa in bloc si radical strategia clasica pucista de a face apel la principiul democratic si la majoritarinaism pentru a-si legitima demersurile demolatoare indreptate impotriva statului de drept. Nu trebuie cazut in capcana pe care lideri de influenta bolsevica, indivizi experimentati ca Ion Iliescu, care au in sange strategia luptei impotriva statului de drept, o deschid. Aici este vorba despre statul de drept si atacul la adresa sa. Atat. Nu este vorba despre un validarea sau revalidarea democratica a unui lider politic sau partid politic. In masura in care este vorba despre asta, este doar ceva secundar, un front pe care trebuie jucat doar pentru a delegitima strategia mai larga a pucistilor.
    *
    http://www.contributors.ro/fara-categorie/referendumul-o-bataie-de-joc-nationala/

    Apreciază

  • 110. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 17:17

    Reducerea drastică a numărului de înscriși cu drept de vot nu demonstrează că useliștii au de gând să încalce decizia CCR, dimpotrivă, în cazul menținerii OUG 41/2012 sau orice cale de ignorare a condiției de prezență, nu contează numărul înscrișilor și nu ar avea motive să-l diminueze.
    Reducerea acestui număr arată preocuparea uselistilor de falsificare preventivă a evidenței populației pentru situația în care validarea referendumului va depinde de condiția de prezență.

    Apreciază

  • 111. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 17:34

    Useliștii n-au de gând să se lase de măgării nici după ce condiția de prezența ar fi reintrodusă în lege. Panica lor organizatorică s-a declanșat imediat după ce au auzit soluția decisă de CCR: au dat sfoară în țară ca primarii să taie și să spânzure din listele electorale persoanele plecate de-acasă.

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 18:18

    Șova, conferință de presă:
    insistă să demonstreze că nu-i necesară condiția de prezență, OUG 41/2012 ar respecta ce-i convine lui ca tufă de Veneția din comisia cu același nume, adică nu-i interesează respectarea deciziei CCR.
    *
    Orice am spune, ne așteptăm la orice.

    Apreciază

  • 113. Creanga  |  12 iulie 2012 la 19:03

    Bsk,
    Ne putem astepta la orice, dar nu pot ei fura cat putem noi absenta.

    Apreciază

  • 114. Bască ilie  |  12 iulie 2012 la 19:04

    Eu rămân la ideea că planul uselist a fost conceput și pus în aplicare cu complicitatea judecătorilor CCR. Planul se bazează pe pârtia deschisă larg de judecătorii CCR prin aplicarea intenționat greșită a unor dispoziții legale cheie, or asta nu putea fi prevăzută cu atâta siguranță uselistă decât cu acordul prealabil al majorității judecătorilor CCR.

    Apreciază

  • 115. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 20:01

    Seara bună, prieteni 🙂
    Creangă, ăsta ar fi antidotul s-ar părea, dar si useliştii îl iau în considerare…

    Apreciază

  • 116. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 20:01

    Bsk. asta-nseamnă că Iulia Moţoc e o voce singulară acolo? Şi complicitatea asta poate fi păstrată secret? 🙄

    Apreciază

  • 117. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 20:02

    Lista lui Barroso
    1. să respecte independenţa deplină a sistemului judiciar,
    2. să restabilească toate competenţele Curţii Constituţionale
    3. să se asigure că toate deciziile Curţii sunt respectate
    4. să numească un Ombudsman care se bucură de sprijinul tuturor formaţiunilor politice,
    5. să asigure o nouă procedură deschisă şi transparentă de numire a un procuror general şi director al Direcţiei Anticorupţie
    6. să facă din integritate o prioritate politică.

    Astea nu-s întrebări, sunt cerinţe imperative.

    Apreciază

  • 118. Cetatean  |  12 iulie 2012 la 21:02

    salutare! 🙂

    Mister B, Acsinte Gaspar e numele, daca ma intrebi pe mine.

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/gaspar-judecatorul-anticonstitutional-23192.html

    Articol din 2005. In articol se vede clar ca Gaspar e sensibil la problema Monitorului Oficial, a semnaturilor si a procedurilor.

    Apreciază

  • 119. dictaturajustitiei  |  12 iulie 2012 la 21:13

    Bună !
    Nu vă uit, vă citesc din umbră.

    Apreciază

  • 120. Cetatean  |  12 iulie 2012 la 21:57

    Mister B, cooperativa Avantul plus Balanel si Mieunel vegheaza pentru Vantu:

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/cercetarile-privindu-l-pe-sorin-ovidiu-vintu-in-dosarul-fna-stopate-de-sampetru-si-balan-270333.html

    Apreciază

  • 121. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 22:29

    Apreciază

  • 122. ela  |  12 iulie 2012 la 22:44

    Astazi la orele 24, la Nasul TV, emisiunea By Alexa, prietenul si colegul nostru din Timisoara, Andrei Vacaru.

    Apreciază

  • 123. Nora Damian  |  12 iulie 2012 la 22:50

    Multzam Ela, ţinem pumnii 🙂

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 00:42

    Nora 116
    În cazul hotărârii revocare a lui Blaga din 3 iulie, Iulia Moțoc cu a mai fost singură cu opinia separată; sunt 3 judecători CCR cu aceeași opinie potrivit căreia sesizarea nu-i inadmisibilă ci se soluționează pe fond, întrucât se ia în considerație data revocării nicidecum data publicării în MO din 4 iulie.
    Eu am detaliat de două ori din ce motive data revocării este esențială, iar CCR trebuie să se raporteze la acel moment (nu mai reiau considerentele de ordin procedura): pe scurt, fiindcă la data adoptării hotărârii de revocare (3 iulie) nu exista OUG 38 (din 4 iulie), adică Blaga avea dreptul să atace hotărârea, iar CCR dreptul s-o cenzureze conform legii în vigoare în ziua votării hotărârii senatului (idem la Anastase).
    Curios este că alături le Iulia Moțoc, au avut același punct de vedere Aspazia Cojocaru și Ștefan Minea;
    Zegrean și Lăzăriu au dat cu roiu? Nu cred; au împărțit trocul.
    Cei 3 cu opinia separată au menționat decizii cu situații similare, unde data pronunțării hotărârii este definitorie. (deciziile: 210/2003, 263/2012)
    Niște nebuni nu au fost în stare să-și recunoască nici măcar competenta de soluționare pe fond. Nu contează după câte săptămâni Monitorul Oficial are amabilitatea să publice hotărârea senatului din 3 iulie, data adoptării ei rămâne aceeași.
    Este o golăneală fără margini să spui că timp de o lună, de ex, până la publicarea HS în MO, Blaga nu ar fi în funcție și așteaptă cu mâinile legate, la fel și judecătorii CCR, un OUG de oprit timpul retroactiv, pe toată durata acelei luni de vis.

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 00:46

    Pe lângă cele două de mai sus, alte decizii similare date de cei 3 judecători separați: nr. 53, 54, 1630 și 1631 toate din 2011.

    Apreciază

  • 127. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 01:03

    Evident, dacă majoritatea judecătorilor CCR ar fi soluționat cererea conform opiniei separate, pe viitor parlamentarii s-ar fi lecuit să mai revoce abuziv președinții celor 2 camere, fiindcă OUG-ul ulterior nu ar mai fi lăsat hotărârea nebunilor nesancționată.
    Așa, majoritatea formată din niște judecători iresponsabili ai CCR a dat liber la abuz etern, urmat de câte un OUG de spălat mizeria prin efect retroactiv și de batjocură națională.

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 01:14

    Din cauza acestei decizii aberante Crinăucul a ajuns interimar, iar repercusiunile se vor înlănțui: refuză promulgarea legii de introducere a condiției de prezență la referendum, se poate implica în numiri pe funcții importante, ș.a.
    Planul uselist ar fi fost dat peste cap fără această complicitate a CCR.

    Apreciază

  • 129. adix  |  13 iulie 2012 la 02:59

    Mister B acum 9 zile pesurse.ro scria:
    „pesurse.ro a dezvaluit atat cat se potea spune ca principalele tinte sunt camerele Parlamentului si CCR-ul. S-a vorbit mult si prost azi despre strategia USL pentru Curtea Constitutionala – curtea nu va fi atinsa, dar va servi cauza :)”
    Zvonac felixian cu acces la ce urma sa se intample cretinul nu s-a putut abtine si a dat-o pe goarna.

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 08:38

    Adix,
    Păi da, a fost suficient să se agite un pic galantul supremației Constituției cu o niște bezele spre Veneția și gata, ne-a dat pe spate, am început să pupăm sacadat în fundul curții toate cururile judecătorilor CCR fără să ne crape obrazul de rușine pentru cât de ușor ne lăsăm manipulați.
    Am primit și indicații prețioase să nu atacăm sfânta curte pentru cât de tare și multe ne-a dat… la moacă. Neprihănita mustea de satisfacție castă, râs și imparțialitate majoritară.
    Zvonacul felixian menționat de tine îmi amintește de suspecta siguranță afișată de useliști: asta nu se ia, se dă și chiar a fost bine primită… de la CCR.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 09:10

    Principiul autonomiei regulamentare a parlamentului înseamnă libertatea de a-și face de cap în ograda proprie, nu să se răsfrângă dispozițiile proprii asupra altei instituții fundamentale a statului, cum ar fi CCR, și să-i dea ordin să facă sluj, să se execute în 24 de ore cu avizul.
    Ușurința cu care CCR s-a conformat a fost un semnal că-i ceva putred în fundul curții. În loc să sancționeze asemenea ofensă, CCR a lăudat parlamentul pentru cinstea și corectitudinea continuării procedurii de suspendare în bătaie de joc, făcându-se că plouă, la fel ca în situațiile abuzive ale revocării președinților celor două camere, când a șters cu buretele evenimente neconstituționale petrecute pe 3 iulie, anterior adoptării OUG 38 din 4 iulie.

    Apreciază

  • 132. skorpion  |  13 iulie 2012 la 09:28

    neata,
    ce ne facem, mister B, daca TB va fi suspendat.
    chiar si daca ramine presedinte, cu un guvern uslist de o abjectie rara tot dificil va fi

    http://krugman.blogs.nytimes.com/2012/07/12/guest-post-separating-law-and-politics-in-romania/

    avocatul poporului a fost idealizat un pic în presa internaţională, fiindcă altfel a fost un oportunist, iar instituţia ca atare n-a făcut mare brânză în ultimii 20 de ani

    Apreciază

  • 133. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 09:56

    Salve, mister Sk,
    În locul unui idiot la Cotroceni, capabil doar de dezastre (promulgări de legi după cartea junglei, numiri de mafioți în funcții cheie, desemnarea unui candidat uselist de pm la toamnă etc), ne este mai util un pirat cu activitate neglijabilă.

    Apreciază

  • 134. dictaturajustitiei  |  13 iulie 2012 la 10:09

    Bună !
    Bsk, gândești și tu la fel ?
    Am întâlnit și alții această idee și cum eu eram să lupt până la moarte…

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 10:11

    CCR i-a luat pe grivei în râs cu așa-zisa ofertă electorală de sezon – respectarea voinței griveilor din 2009 prin reducerea nr. de parlamentari la poolivară- și-altă dată, și-altă dată o s-o facem și mai lată!

    Apreciază

  • 136. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 10:24

    DJ
    Când adevărul e unul și același, nu-i normal să-l vedem la fel?

    Apreciază

  • 137. andrzej  |  13 iulie 2012 la 14:09

    salut!
    Off tpic!
    La mine merge netul ca dracu (si folosesc 3surse alternative si toate se comporta la fel de prost). Culmea este ca pana acum 4 zile nu am avut reprosuri fata de niciunul din furnizori.
    La voi este la fel sau…,?….
    Ce se inatampal?

    Apreciază

  • 138. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 15:05

    Nu se poate organiza un al doilea referendum.
    Asta-i tot o momeală pentru atragerea griveilor în aceeași capcană a îndeplinirii condiției de prezență… în cazul în care pro-Beseștii nu vor recupera terenul până la referendum.

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 15:12

    Andrzej, salut!
    Fiecare cu ce are. Depinde cine și cum te lucrează.

    Apreciază

  • 140. andrzej  |  13 iulie 2012 la 16:21

    Salut Basca ilie!
    Cine sa ma lucreze pe mine?
    Sunt o persoana absolut insignifianta(uneori ma intreb ce dreak caut eu pe aici langa atatea minti luminate?), un oarecare cu postari sporadice si rar luate in seama de cei de de aici si pe alte bloguri, unde posteza oameni mult mai informati si mai competenti. Prea mare deranjul pentru un anonim ca mine, nu crezi?….
    Numai ca uneori in „nemernicia mea” simt o furnicatura in varful degetelor, un frison care ma obliga sa spun ca unele chestii care unora par ok pentru mine nu sunt.

    Apreciază

  • 141. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 16:28

    Eu pledez pentru libertatea gândului cuvântat. 🙂
    De câte ori ai ceva de spus, nu te abține!
    Eu, când vreau să fluier, urlu. 🙂

    Apreciază

  • 142. Tiberiu Orasanu  |  13 iulie 2012 la 16:37

    Salut
    Veşti bune de la bxl

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12788739-rfi-lista-cerintelor-comisiei-europene-catre-victor-ponta.htm

    Iata lista completa:

    1. Respectarea statului de drept si a independentei sistemului judiciar (aflat deasupra intereselor partidelor politice)

    * Reinstaurarea atributiilor Curtii Constitutionale de a verifica inclusiv constitutionalitatea deciziilor adoptate de Parlament: abrogarea Ordonantei de Urgenta nr. 38
    * Reinstaurarea regulii majoritatii necesare pentru validarea rezultatelor referendumului (jumatate plus unu din numarul celor inregistrati pe listele electorale): abrogarea OUG nr. 41
    * Renuntarea la folosirea de ordonante de urgenta in cazul unor decizii care afecteaza statutul institutiilor fundamentale ale statului ori Constitutia si in situatii care nu prezinta urgenta
    * Evitarea utilizarii publicarii selective in Monitorul Oficial pentru a urmari scopuri politice si mai ales pentru a evita decizii judiciare.
    * Conformarea imediata in fata tuturor deciziilor Curtii Constitutionale.
    * Angajamentul autoritatilor publice de a respecta independenta sistemului judiciar si evitarea criticarii acestor decizii judiciare.

    2. Redarea increderii

    * Numirea unui Avocat al Poporului care sa se bucure de sprijinul majoritatii partidelor politice, printr-un proces de numire transparent si obiectiv
    * Nicio numire in posturile de procuror general si procuror-sef al Directiei Nationale Anticoruptie sub actuala presedintie: proceduri publice si transparente si liste deschise pentru oricine, selectii bazate pe criterii de profesionalism si integritate si de palmares in domeniul luptei anti-coruptie.
    * Nicio gratiere prezidentiala in cursul actualei presedintii
    * Numirea unor ministri impotriva carora sa nu fi fost formulate decizii ca nu respecta criteriile de integritate. Obligatia celor care nu respecta aceste criterii sa paraseasca posturile.
    * Demisia membrilor Parlamentului care au primit decizii finale privind incompatibilitatea, conflictul de interese sau coruptie la nivel inalt.

    Apreciază

  • 143. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 16:40

    Vești nebune! 🙂 Avem ue!

    Apreciază

  • 144. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 16:50

    Salut, Tibi!
    Avemue! 🙂

    Apreciază

  • 145. Tiberiu Orasanu  |  13 iulie 2012 la 16:53

    Avem Bască, avem prea multă. 😛
    Musai să le dăm şi uslinoşilor.

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 16:57

    Eu am zis că-i numai lor, uslinoșilor!

    Apreciază

  • 147. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 17:00

    Ave îngrijorare, ave monitorizare!

    Apreciază

  • 148. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 17:05

    E posibil ca dublarea zilelor de referendum să fie o intenție inspirată. 🙂

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 17:29

    Useliștii care susțin că referendumul stabilit de lege să se desfășoare între orele 8-20 înseamnă prelungire în două-trei zile, să meargă și să-i explice asta unui psihiatru.
    La revizuirea din 2003 a fost un interes mai larg de fraudare cu urna mobilă; la un referendum de demitere, ca sancțiune, prelungirea merge la Bălăceanca.

    Apreciază

  • 150. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 17:41

    Abandonarea urnelor de sub supravegherea permanentă a comisiei secției de votare și lăsarea lor peste noapte la cheremul unor îngeri păzitori „de încredere”, înseamnă pericol major de fraudare la dispoziția organizatorilor „de aceeași încredere”, recomandați la nebunie de pornirile și cătăturile lor inconfundabile.

    Apreciază

  • 151. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 17:55

    Probabil vor încerca prelungirea pe 2 zile în parlament, la pachet cu modificarea OUG 41/2012, iar atacarea legii la CCR (pentru a încerca tergiversarea promulgării ) va avea două două tăișuri: ă atât timp cât proiectul de lege adoptat în sesiunea extraordinară de marti-miercuri nu va intra în vigoare, OUG 41/2012 în forma actuală va fi menținută în vigoare și va produce același efect al suprimării condiției de prezență.
    Nu-i exclus să-l vedem și pe Crinăuc- trezit din somnul promulgării legii ascunse acum sub pernă- nerăbdător să întoarcă legea în parlament.

    Apreciază

  • 152. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 18:00

    Acum la Crinăuc se află în vederea promulgării legea trecută recent pe la CCR și plecată cu 50%+1 prezență obligatorie pt validarea referendumului. Crinăucul poate să facă mofturi și cu cealaltă lege, pregătită de chinurile facerii… săptămâna viitoare.

    Apreciază

  • 153. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 18:08

    Chiulangiul se va da voinic peste o oră, un fel de interimar… de intermediar, neangajat politic la UE și nici la țară, adică nu a mâncat la Bruxelles nici usturoi, nici bătaie; i se îndoaie.

    Apreciază

  • 154. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 18:18

    Nu există două interpretări valabile (după cele două decizii CCR pe tema referendumului din 2007 și 2012) cum susțin greșit useliștii liberali ci ultima decizie a schimbat jurisprudența din 2007; acum a pus condiția de prezență și decizia asta trebuie respectată.

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 18:41

    Ia de la Bleen! Excepțional!
    Românii nu se constituie ca națiune decît în jurul grătarului.
    *
    http://www.blogary.ro/2012/07/romania-este-un-esec-romanii-sint-incapabili-sa-se-guverneze/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MadameBlogary+%28Madame+Blogary%29

    Apreciază

  • 156. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 19:26

    Paranoicul Crinăuc zice: Barroso ? Așa ceva nu există. Lista lui? Nu-iiiiiiii! Încălcări de legi sau Constituție. Nici astea nu-s. Există doar Băsescu și defăimătorii lui pe-afară. Înăuntru e liniște și pace.
    I se îndoaie, asta e!

    Apreciază

  • 157. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 19:31

    Seara bună dragi prieteni 🙂 năucii se dau de ceasul morţii dar nu mai reusesc să năucească România! Bruxelles nu e antena 3, din fericire, iar Viviane Reding nu e madam Bertzi 😀

    Apreciază

  • 158. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 19:31

    Paranoicul dictează:
    -Acum noi facem legea în România.

    Apreciază

  • 159. andrzej  |  13 iulie 2012 la 19:37

    Crin Antonescu are un dscurs nationalist socialiast primitiv de genul celor din epoca cesusist(la nivel de agitator de fabrica) care ne vor face viata in Romania cu mult mai grea decat a facut-o criza mondiala si apoi recesiunea care ne macina zilnic.
    Parerea mea sincera este ca Antomescu tradeaza interesele tarii penrtu un grup restrans de interese transnationale din care sigur face parte. Aici nu mai e vorba de resentimente personate. de ura sau alte explicatii „lumesti” aici este vorba de tradare de tara.

    Apreciază

  • 160. andrzej  |  13 iulie 2012 la 19:43

    Scuze pentru redactarea textului de mai sus.
    Har Domnului ca nu trebuie sa castig bani din aceste texte.
    Cer doar scuze, motivele fiind la mine.

    Apreciază

  • 161. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 19:47

    Andrzej,salut, 🙂 uite aci ” traducerea ” discursului lui antonescu crin:

    Apreciază

  • 162. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 19:50

    Bsk, bun, foarte bun articolul lui Bleen, referitor la statul România căptuşit şi căpusat, prăduit si prostit de alcaponii politici uselisti, cam la jumătate din români li se potriveste.

    Din fericire, nu la toţi. 🙂

    Apreciază

  • 163. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 19:50

    Peste 15 minute, declarații Traian Băsescu. Va fi iritat, îngrijorat.

    Apreciază

  • 164. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 19:56

    Useliștii au blegomanie euforică imperturbabilă. Parcă ar fi drogați.
    Mizează pe o percepție publică rahitică prin dezinformare continuă.
    E groasă, fraților!

    Apreciază

  • 165. dictaturajustitiei  |  13 iulie 2012 la 19:57

    Bună !
    Se pune problema ( ieșirii ) suspendării noastre din UE.

    Apreciază

  • 166. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 20:03

    „Antonescu e nebun. Țara a intrat pe mâna unor psihopați. Antonescu suferă de delir de grandoare, Ponta e cleptoman și mitoman, Șova e sărit de-a binelea, Marga e cel puțin schizofren. Ar trebui lăsați să guverneze liniștiți, să se lămurească „poporul” ce-i cu ei.” ( de pe FB)

    Apreciază

  • 167. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:04

    salutare! 🙂

    E groasa, astia o stim de la Crin. Perna.
    E lunga, asta o stim de la Ponta. Teza.

    Inca putin si astia doi se rastesc la NATO. Si-au impartit rolurile: Ponta ia castane de la UE si Antonescu face ce vrea muschii lui si ai Parlamentului.

    Apreciază

  • 168. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 20:04

    Carmen, salut! Nu cred că se va ajunge acolo, dar sancţiuni oricum vor fi 😉

    Apreciază

  • 169. Nora Damian  |  13 iulie 2012 la 20:05

    Să-mi spuneţi si mie ce va spune Băse plus reacţiile de după, fiindcă musai să plec! Mă-ntorc pe la miezul nopţii. Să fiţi cuminţi, dar nu exagerat 🙂

    Apreciază

  • 170. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:10

    Face apel la români să vină la vot indiferent ce opțiune au, să arătăm că suntem europeni. Nu vrea să câștige la masa verde.

    Apreciază

  • 171. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:10

    Basescu cheama oamenii la referendum, Nora. Cere respingerea restauratiei.

    Apreciază

  • 172. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:11

    Pe 29 iulie romanii pot da un semnal ca resping restauratia.

    Apreciază

  • 173. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:13

    Vrea vot împotriva restaurației. Să arătăm că românii resping restaurația. Majoritatea uselistă a împins înapoi România cu mulți ani. Știe că singura soluție este să câștige referendumul.

    Apreciază

  • 174. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:15

    Este hotărât să dea bătălia pentru România, dar nu s-au stabilit condițiile validare, secțiile de votare. Critică reducerea nr. de secții votare în diaspora.

    Apreciază

  • 175. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:17

    Ma uit la Basescu si ma intreb: de unde are atata energie?

    Apreciază

  • 176. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:20

    Primele 3 funcții în stat au fost decapitate prin abuz în săptămâna neagră și acum încearcă să-și acopere ilegalitățile, vor să le legitimeze. Este atras poporul într-o capcană,

    Apreciază

  • 177. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:21

    exact ca bolsevicii: fac ilegalitati apoi cheama poporul sa le legitimeze.

    Apreciază

  • 178. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:27

    A menționat progresele României datorită UE și va fi dificil să recuperăm pierderile din această perioadă. Sunt soluții să salvăm ce-ar mai fi de salvat.

    Apreciază

  • 179. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:29

    la stanga birului exista trei telefoane, Telefonul negru, la al treilea buton, suna la cineva care ii va spune lui Antonescu in mod clar cine e responsabil pentru decredibilizarea Romaniei.

    Apreciază

  • 180. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:30

    N-am fost pe fază: a zis ceva de unul cu butoanele care nu minte.

    Apreciază

  • 181. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:32

    da, suna la cineva care ii sune adevarul. Sunt 12 butoane, al treilea e cel in cauza, insa nu a zis cine raspunde la telefon.

    Apreciază

  • 182. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:33

    sunt institutii ale statului roman.

    Apreciază

  • 183. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:43

    Anunț șocant pe rtv: În scurt timp, o declarație șocantă a fostului premier, MRU.

    Apreciază

  • 184. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:44

    Asta-i, de la MRU: Am văzut un parlamentar care lua bani ca să dea jos un guvern.

    Apreciază

  • 185. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:44

    aha, asta e Croitoru?

    Apreciază

  • 186. andrzej  |  13 iulie 2012 la 20:45

    Salut!
    Discursul presedintelui Basescu de azi a ineput oarecum in nota celor din ultimile zile, numai ca sfarsitul(mesajul de sfarsit), cred ca le-a dat frisone multora. Oare ce va mai urma in urmatoarele zile?

    Apreciază

  • 187. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:46

    Anunțul e șocant fiindcă se referea la un parlamentar șocat. 🙂

    Apreciază

  • 188. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:47

    Eu cred că Traian Băsescu a început să se teamă de ceva și ar vrea s-o dea la pace în vreun fel.

    Apreciază

  • 189. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:47

    socat de ipoteca pe care si-o descoperise in declaratie de avere sau socat de cati bani primise de la USL? 😉

    Apreciază

  • 190. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:51

    Registrul nou al lui TB, c-ar merge la bătaie deschisă, cu toate riscurile, are ceva care mie nu-mi sună a bine… nici dacă aș presupune că gândește viceversa.

    Apreciază

  • 191. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 20:55

    Mister B, USL joaca la tergiversare ca sa nu ii lase lui Tb spatiu de manevra cu validarea. Declarand public ca cere romanilor sa vina la vot, Basescu vrea sa ii anestezieze pe aia si sa nu ii mai faca sa se teama de problema validarii. Ai vazut ce a zis acum-acum Ponta:

    „Dacă nu vor veni nouă milioane de români la referendum vom intra într-o bătălie juridică. Comisia de la Veneţia a recomandat să nu există prag pentru referendum”.

    Apreciază

  • 192. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 20:58

    Înțeleg ce zici, Cetățene, am avut asta în vedere; nu degeaba am scris : nici dacă aș presupune că gândește viceversa.

    Apreciază

  • 193. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:04

    Mister B., cand il aud pe Ponta cu „batalia juridica” in caz ca nu e validat referendumul, nu ma gandesc decat la Aspazia si la curajul ei de a face opinie separata.

    Apreciază

  • 194. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:05

    Useliștii joacă la rupere și nu le pasă de nimic: ei nu concep să-l scape teafăr pe Băsescu. TB parcă și-a dat seama că nu mai are nicio ieșire indiferent de rezultatul referendumului, știe că se întâmplă ceva foarte grav pentru el în culise și încearcă o soluție disperată, extremă.

    Apreciază

  • 195. andrzej  |  13 iulie 2012 la 21:06

    Basca ilie, cred ca ca parlamentarul respectiv a uitat sa se asugure cu o priza la pamant corespunzatoare.
    Apropo, mai este putin si vine data de 20 iulie(sf.Ilie… ala suparatu’), iar pentru cei ce se simt cu musca bazaindu-le nevrednica fiinta necesare sunt si paratraznetele…..

    Apreciază

  • 196. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:06

    Se întâmplă ceva ciudat.

    Apreciază

  • 197. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:13

    unde? in ce sens?

    Apreciază

  • 198. filadel  |  13 iulie 2012 la 21:14

    Mr. Bsk

    de acord cu părerea ta. Sînt pe recepție.

    Apreciază

  • 199. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:15

    in culise? E clar ca astia nu vor sa puterea din mana, chiar daca a referendumul e invalidat.

    Apreciază

  • 200. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:15

    Useliștii joacă la rupere fiindcă au girul total al serviciilor secrete. Asta poate să însemne orice, fără niciun fel de menajamente.

    Apreciază

  • 201. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:19

    oare? mi-a trecut asta prin cap, insa am zis ca imi trec chestii prea negre. Avand in vedere ca CIA are o prezenta puternica in Romania, nu as merge pe varianta spusa de tine, ci pe varianta populara: „nu subestima tupeul disperatului”. USL stie ca nu poate da inapoi, de aia nu merge decat inainte.

    Apreciază

  • 202. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:19

    Nu afirm asta cu siguranța atotștiutorului. Spun ce simt, așa cum înțeleg conexiunile, iar în spate se află nemuritorul Iliescu.

    Apreciază

  • 203. andrzej  |  13 iulie 2012 la 21:19

    Acum, fara gluma.
    Traian Basescu stie de mult cat i-au copt-o uslamistii si cu cata ardoare ii vor capul, asa incat nu cred ca acum simte vreo teama. Acum calculul rece al luptatorului va trebui sa-i cresca sansele iar la momentul luptei decisive adrenalina ar trebui sa fie la doza maxima fiindca miza e unica,
    Traian Basescu are sansa sa iasa glorios sau onorabil di acest razboi murdar.

    Apreciază

  • 204. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:21

    Ne-am învățat cu precauția necunoscutului și să zicem ca paranoicul Crin: așa ceva nu există. Există și lucrează adânc.

    Apreciază

  • 205. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:22

    in situatia de fata, orice e posibil, inclusiv jocul la sinucidere si la USL si la Basescu. Nici unul nu vrea sa piarda, insa numai TB are varianta de a iesi din scena, deci el e cel mai dispus sa jace pana la capat, caci nu mai are nimic de pierdut.

    Apreciază

  • 206. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:27

    Ponta este exponentul serviciilor, se comportă cu siguranța dată de un spate puternic, în care el crede necondiționat.

    Apreciază

  • 207. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:32

    Acum câteva zile nu discutam noi de Bomba Bombo, cauza întregii nebunii și a mobilizării ieșite din comun? A zis-o și Băse acum, doar nu ne imaginăm că-i dăm noi astfel de idei trăsnite. Unde Bombo nu e, nimic nu e.

    Apreciază

  • 208. dictaturajustitiei  |  13 iulie 2012 la 21:34

    Ce a spus MRU ? Nu l-am auzit.
    @andrzej , la fel pățesc și eu. A înnebunit calculatorul !

    Apreciază

  • 209. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:34

    asa e. Bomba Bombo a explodat, iar aia legati de el au inceput sa se teama ca explozia ajunge si la ei. Intrebarea de 100 de puncte e: a reusit TB sa curate serviciile de din astia? Sau sa i rareasca suficient de mult?

    Apreciază

  • 210. andrzej  |  13 iulie 2012 la 21:39

    Basca ilie
    Probabil ne iei in bascalie afirmand ca „Useliștii joacă la rupere fiindcă au girul total al serviciilor secrete”….
    As intreba timid: al caror servicii, cat de total si daca ai vreun indiciu(macar) care sa sustina afirmatia dvs.
    Ciudat este ca si Cetatean pare sa aiba o inspiratie asemanatoare, argumentand ritos:”…ca CIA are o prezenta puternica in Romania”, de parca ar sti sigur acest fapt, neluand in calcul ca oricum o astfel de prezenta este oricum foarte discreta.
    HAi sa incercam sa ne rezolvam problemele aici cu puterile noastre si cand „americanii vor veni” sa nu fie nevoiti sa ne imparta democratie si paine.

    Apreciază

  • 211. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:41

    Vă dau un exemplu, ca să nu ziceți că vorbesc chiar aiurea, fără un pic de acoperire. Când am investigat dosarul lucrate de Cristian Panait, am mers pe urmele PSD-iștilor Viorel Gheorghiu și socrul acestuia, Bebe Ivanovici (ambii acuzați de Panait). După vreo 4 ani de-atunci, Viorel Ghorghiu a înființat o firmă (am toate datele, le voi căuta și dau linkuri ) de transport gaze și alte chestii, în care asociații lui erau unul și unul: foști securiști, de prin DGIPI, armată, dintre care unul era chiar nașul lui de cununie.

    Apreciază

  • 213. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:47

    Mister B,. a propos de referendum. Cand unul din PNL lanseaza astfel de intrebari, e clar ca baietii se tem de invalidarea lui:

    Presedintele PNL Bucuresti, Eugen Nicolaescu, a lansat o intrebare pentru Traian Basescu, vineri, intr-o conferinta de presa, in care a precizat ca „isi va da demisia din functie daca va fi infrant la referendum, idiferent de scor sau de participarea la referendum?”.

    Apreciază

  • 214. andrzej  |  13 iulie 2012 la 21:50

    Basca ilie, treaba cu ponta ca fiind”candidatul manciurian” pare a fi mai aproape de adevar, insa cred ca el a fost „preparat” aici nu altuneva..Apropo: parlamentarii USL sunt clar „preparati”, avand in vedere discursurile lor identice.
    Eu nu as merge atat de departe sa arunc vorbe goale impotriva unora care chiar vor sa ne ajute si as incerca sa privesc atent prin ograda cautand cocosul pervers.

    Apreciază

  • 215. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:56

    Tupeul USL deriva si din aceea ca snt la final de mandat si oricum nu le mai pasa de pagubele politice. Dopati cu sondaje in care au peste 60%, astia din USL s-ar ratoi si la un portavion american. darmite la UE.

    Apreciază

  • 216. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 21:56

    Firma IBC & Management SRL. (Epoleţii „Grupului Snagov“)
    spionul rezervist Nicolae Iană, Gheorghe Carp – generalul (r) de Armată şi Interne (nașul lui Gheoghiu- a distrus baricada anticomunistă de la Inter, în zilele Revoluţiei. Ion Iliescu îl numeşte consilier prezidenţial. În 1994, se transferă la MAI, ca secretar de stat. Înfiinţează serviciul secret al MAI – fostul „Doi ş’un sfert“. A fost cercetat în controversata afacere EADS, de securizare a graniţelor), Ion Badea (colonel SRI), generalul Dan Gheorghe. (au înființat Gaz-Sud)

    Apreciază

  • 217. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 21:59

    daca nu mai pot fi activi militar, sunt activi la nivel economic. Economie de piata cu capitalism de cumetrie.

    Apreciază

  • 218. filadel  |  13 iulie 2012 la 22:04

    Asta cu economia de piață a fost OZU la băieți. Toți au primit ordin să aibă firme indiferent dacă știau sau nu ce să facă cu ele.

    Apreciază

  • 219. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 22:05

    urmau sa stie altii ce sa faca ei cu firmele.

    Apreciază

  • 220. andrzej  |  13 iulie 2012 la 22:06

    Baca si Cetatean puteti sau nu sa credeti, dar grupul snagov(ca tot veni vorba!), si o multime de alte grupuri mafiot comuniste au pus de mult pret pe capul lui Basescu, si au pus problema la modul foarte concre(vorbe auzite in targsic!).
    Basescu stie aceste lucruri tot asa de limpede si clar cum stim noi prognoza meteo de la radio Romania actualitati.

    Apreciază

  • 221. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:06

    Dan Gheorghe a fost ofiter de securitate, comandant adjunct al Unitatii Speciale de Lupta Antiterorista. Participant activ la tentativa de reprimare a manifestatiilor care au condus la inlaturarea lui Nicolae Ceausescu. În decembrie 1989 a fost sef al dispozitivului de aparare a Aeroportului International Otopeni. A ajutat peste 100 de ofiteri de securitate sa dispara cu familiile în Suedia cu acte false. După 1989 a fost numit sef al Brigazii Antiteroriste a SRI, de unde se muta la UM 0225, unitatea de informatii si contrainformatii a politiei, în domeniul politiei politice. A fost pentru scurta vreme directorul agentiei de stiri Universul, proprietatea lui Sorin Ovidiu Vântu, agentie acuzata ca ar fi fost un serviciu de informatii paralel celor girate de stat. A revenit în SRI, în calitate de consilier al noului director Radu Timofte, a demisionat din SRI la 1 noiembrie 2001.

    Apreciază

  • 222. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 22:10

    cand citesti ce scrii, mi se face greata de nervii care ma cuprnd, gandidu-ma cum au murit unii inicenti si cum mai sunt altii vinovati activi.

    Apreciază

  • 223. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:10

    Ăștia-s din rețeaua securistă ilfoveană a lui Gabriel Oprea, cu Nețoiu și Bebe Ivanovici săritori de nădejde cu demonstranți prin curtea PSD când Oprea a fost exclus.

    Apreciază

  • 224. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:13

    Recalcularea pensiilor securiste, militare, polițienești a stârnit roiuri care nu mai vor glume din astea.

    Apreciază

  • 225. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:16

    Andrzej,
    Te duci după unul și parcă dai de o armată în jurul lui, așa-s de apropiați și mulți. Legături trainice.

    Apreciază

  • 226. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 22:16

    ei au servit fiinta statului cu atata credinta si statul sa la ia pensioara?

    Apreciază

  • 227. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 22:17

    Mister B, 225.

    Fratia diavolilor, arde-i-ar Sf. Cruce!

    Apreciază

  • 228. Cetatean  |  13 iulie 2012 la 22:21

    Ma duc, ca maine am o zi grea. Noapte buna si…sa auzim noi de bine si ei de rau 🙂

    Apreciază

  • 229. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:21

    Sunt la grămadă mai multe nume în jurul lui Gheorghiu, un mafiot mai mare decât pare după găinăria cu asigurarea vânată prin furtul propriului BMW. Și avocatul PDL-ist Andrei mișuna printre ei.

    Apreciază

  • 230. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:22

    Noapte bună, Cetățene!

    Apreciază

  • 231. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 22:48

    Filadel 198
    Uite ce simțeam și nu găseam argumente imediate:
    Nemernicia distruge România!
    *
    http://www.gandul.info/politica/victor-ponta-acest-nemernic-care-este-basescu-isi-joaca-la-referendum-viata-si-libertatea-va-ajunge-in-fata-instantei-pentru-lucruri-grave-9859736

    Apreciază

  • 232. andrzej  |  13 iulie 2012 la 22:54

    Basca ilie,-225, nici pe departe nu poate intelege cineva ce „fratie” are si tine puterea de 22 de ani.
    Prarca-l vad pe Plesita la unul din ultimile interviuri date, cat de arogant si sigur pe el era. Era o sfidare obraznica asemenea celei cu care suntem acum confruntati. Ma indoiesc sa avem candva imaginea in toata uratenia sa si mai cu seama ca acesta hidosenie sa fie priceputa de popor (asta care acum populeaza acest teritoriu), cat a mai ramas din el.
    E trist dar au disparut popoare cu mare civilizatie si civilizatii intregi, fiind inlocuite de alogeni si venetici.
    Poate se va scrie candva in istorie ca actualul teritoriu a fost populat de o o natie de origine latina singurul intr-o mare de popoare de origine slava. Atat!

    Apreciază

  • 233. Bască ilie  |  13 iulie 2012 la 23:01

    Filadel,
    Acum a văzut același link pus de tine, dar tot l-aș fi plasat aici ca să-mi justific presentimentele. 🙂
    *
    Andrzej
    Nu cunoșteam multe din zona asta, până acum 2-3 luni. E o lume nebună, nebună, nebună!

    Apreciază

  • 234. skorpion  |  14 iulie 2012 la 01:43

    mister B,
    chestii interesante ai scris,
    in rest astept 29 iulie cu….si cu….si cu…

    Apreciază

  • 235. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 07:18

    Saluttare!
    Din limbajul oripilant folosit aseară de primul birjar al guvernului României la adresa lui Traian Băsescu, înțeleg că acest caracter execrabil nu-i al micului Plagiator, asta-i un mizilic din trecutul lui, ci ne face cunoștință cu marele Ticălos cu sânge rece.
    Linkul de la 231 ar fi util șefilor din cancelariile europene, să vadă cu cine au de-a face, să știe că le-ar prinde bine să-și spele palmele de câteva ori, dacă au atins urmele de pe mâinile lui mizerabile.
    Traian Băsescu se află într-un real pericol.

    Apreciază

  • 236. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 07:27

    Dacă vreți să mai aveți ținere de minte:

    http://www.blogary.ro/2012/07/mai-tineti-minte/

    Apreciază

  • 237. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 07:45

    Rapiditatea cu care Crinăucul interimar se conformează planului de distrugere în masă și debitează armistiții constituționale pe timp de pace, ne arată oferta cutremurătoare a unui viitor președinte jucător cu armele pe masă. Avem de-a face cu două marionete perfecte, Antonescu și Ponta, prin care parlamentul, guvernul , președinția și acoperita superputere comunisto-securistă ne joacă soarta pe vârful degetelor.

    Apreciază

  • 238. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 07:56

    După ce își vor fi recuperat integral Ministerul Public și Justiția, suntem terminați. Dacă acum nu ne(le) apărăm, nu ne va mai apăra nici dracu’. Nenorocirea-i că nu-s convins cât de tare se vor apărate cele două instituții vitale ale societății românești.

    Apreciază

  • 239. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 08:18

    Dictatură parlamentară este un pleonasm depășit de realitate: supremația organului de represiune în masă, justificată de ticăloșii care populează casa poporului chiar prin marcarea teritoriului ca la ei acasă, este de fapt cercul vicios perpetuu din care nu avem cale de ieșire… fiindcă ne-am pierdut prea mulți semeni orbiți de aparențe; aleșii poporului ne vor toca sistematic cu mandatul reprezentativ, acordat de neputința românilor de a-i evacua din parlament.

    Apreciază

  • 240. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 08:20

    … pentru a-i înlocui cu oameni onești, pe care îi vedem și îi admirăm, dar nu reușim să-i plasăm acolo unde le-ar fi locul.

    Apreciază

  • 241. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 08:34

    Mă doare până și găselnița democrației originale: „nevoia de o opoziție puternică”. Opoziție la ce? La puterea cameleonică, schimbătoare de la o zi la alta?

    Apreciază

  • 242. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 08:41

    Noi am avut tot timpul câte parlament funcțional după principiul lui Maxwell: suma dintre energia cinetică (puterea) și cea potențială (opoziția) este constantă (doar se transformă cameleonic din una-n alta, iar credulii văd puritatea unică de-o parte sau alta).

    Apreciază

  • 243. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 08:51

    Organul suprem ne-a dat cu pendulul lui Maxwell în cap o mică perioadă… de peste 20 de ani și nici acum nu ne sună conștiința, măcar atât cât să refuzăm să ne mai sune apa-n cap.

    Apreciază

  • 244. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 09:17

    Vai de libera circulație din diaspora spre casă!

    Apreciază

  • 245. skorpion  |  14 iulie 2012 la 09:20

    neata,
    niciodata nu am agreat limbajul multora, mai ales acela murdar impotriva lui TB.
    sa ne aducem aminte ca acest limbaj are deja vechime citiva ani
    (bogdan olteanu, geoana, etc + apogeul cu ”nemernic”)

    ma intreb oamenii de bun simt chiar accepta asa ceva?

    chiar nu-si dau seama ca ceva este putred?

    daca nu, atunci vom fi out

    si

    noi, astia, vom fi outsideri in Ro!

    Apreciază

  • 246. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 09:41

    Useliștii vor accepta introducerea în lege a condiției de prezență, dar vor îndopa urnele nebunește, cum n-ați auzit sau întâlnit niciodată.

    Apreciază

  • 247. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 09:48

    Din CCR, ungurul-bulan încă nu și-a spus ultimul cuvânt. De-acolo ni se trag toate clopotele.

    Apreciază

  • 249. snapshot  |  14 iulie 2012 la 10:02

    administratia crizidentiala:

    Apreciază

  • 250. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 10:06

    Snapshot
    Ai niște opere uimitoare, cu toate că unele sunt de coșmar. 🙂

    Apreciază

  • 251. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 10:45

    Amenințătorul procuror al criminalității organizate, Ponta Victor-Viorel, prin pornirile nemăsurate aseară împotriva lui Traian Băsescu, demonstrează că a rămas cu sechele profesioniste căpătate pe lângă Parchetul General și Servicii din vremurile 2001-2002, de la moartea lui Cristian Panait.

    Apreciază

  • 252. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 10:47

    Oboseala informativ-operativă din acele vremuri l-a ajuns din urmă.

    Apreciază

  • 253. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 10:53

    Cauza lui Bombo i-a declanșat lui Ponta bomba cerebrală și i-a afectat devotamentul panicat… până la pierderea uzului rațiunii.

    Apreciază

  • 254. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 10:58

    Ce-i mai onorabil: să rămâi președinte al României după un referendum invalidat de refuzul participării populației la mascarada referendară sau să ieși din pușcărie cu fudulia grațiatului datorită complicității pușcăriabililor neamului?

    Apreciază

  • 255. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:18

    Structura PDL-istă, bună-rea, cu mic-cu mare și ce mai are, este cea mai în măsură să se implice în campania asta scurtă și să ajungă în teritoriu, om la om, peste omul de rând, să-i explice si să-l pregătească de lupta cu urna.

    Apreciază

  • 256. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:28

    Ce rezolvă vreo 3-5 mitinguri? Prea puțin, cîteva zeci de mii neglijabile. Menținerea incertitudinii regulilor de validare face parte din strategia CCR-USL pentru a întreține haosul de campanie: nu știi ce să-i transmiți omului de rând. Poate varianta participării masive la vot simplifică lucrurile, dar cu ce preț?

    Apreciază

  • 257. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:35

    Campania de scurtă durată este hoție pe față, tolerată de CCR, mută și surdă, galantul supremației jafului referendar abilitat de Constituție să vegheze… pe dracu gol.

    Apreciază

  • 258. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:41

    Hai să dăm mână cu mănă și să fim toți orbi, muți și surzi!
    Ochiul și timpanul veghează pentru tine.

    Apreciază

  • 259. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 11:42

    Salut prieteni! 🙂 Snapshot, din păcate cu fiecare vorbă, gest intervenţie, insul pare a deveni o personificare nazisto-comunistă
    Mih, multzam, e de semnat!!
    Bsk. iar suntem în ceaţă 🙄

    Apreciază

  • 260. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:42

    Dar ca să nu fim ipocriți, ne recunoaștem și tâmpiți.

    Apreciază

  • 261. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 11:43

    O parte mult prea mare de inconstienţi, da 😉

    Apreciază

  • 262. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:44

    Scuzați! Cu semnul întrebării:
    Dar ca să nu fim ipocriți, ne recunoaștem și tâmpiți?

    Apreciază

  • 263. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 11:45

    Nu e straniu? Nu se mai înţelege tanda cu manda? 🙄

    „Preşedintele interimar, Crin Antonescu, a declarat, vineri, că nu există niciun fel de „10 porunci” ale preşedintelui CE, Jose Barroso, către premierul Victor Ponta, pentru că nu există un document în acest sens şi pentru că ar fi însemnat o depăşire a atribuţiilor Comisiei Europene. Premierul Victor Ponta a declarat însă, puţin mai târziu, că a răspuns deja întrebărilor formulate de oficialii de la Bruxelles”.

    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/contradictie-antonescu-neaga-lista-de-la-comisia-ue-ponta-spune-ca-a-raspuns-deja-solicitarilor_966892.html#ixzz20aHRruQg

    Apreciază

  • 264. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:49

    Nu e straniu. Asta-i strategia lor evidentă, până la capăt.

    Apreciază

  • 265. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 11:55

    Strategie de băgat lumea-n ceaţă! Si pe cei din UE, nu? 😉

    Apreciază

  • 266. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 11:56

    Ponta nu a ținut să meargă la Bruxelles ci a fost un pic chemat.
    Buturuga mică, ue, doar n-o să le răstoarne useliștilor carul cu boi. Ei sunt hotărâți să-și atingă scopul cu orice risc, cu orice preț. Cauza lor n-are margini.

    Apreciază

  • 267. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 11:56

    Fenechiu apără statul de drept de hoţi:

    „Deputatul PNL Relu Fenechiu a fost trimis în judecată de DNA alături de trei foşti directori ai Sucursalei de Întreţinere si Servicii Energetice Electrice (SISEE) Moldova. Fenechiu şi ceilalţi învinuţi sunt acuzaţi de complicitate la abuz în serviciu în formă calificată şi continuată (39 acte materiale) şi complicitate la abuz în serviciu contra intereselor publice dacă funcţionarul public a obţinut pentru altul un avantaj patrimonial, în formă continuată (7 acte materiale). DNA a trimis dosarul în judecată la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.” (via Gandul)

    Apreciază

  • 268. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:01

    Useliștii vor neapărat să transforme demiterea/dispariția lui Băsescu într-un eveniment consumat ireversibil. Timpul scurt lucrează în favoarea lor.

    Apreciază

  • 269. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:06

    267-
    Asta supă reîncălzită. Trimiterea în judecată a lui Fenechiu a fost anunțată de vreo 2-3 săptămâni.

    Apreciază

  • 270. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:12

    Gândul bun reîmprospătează legăturile referendumului cu parchetul. 🙂

    Apreciază

  • 271. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:23

    Băsescu, de la miting Cluj, televizat:
    -Veniți la vot și spuneți DA sau NU restaurației!

    Apreciază

  • 272. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:25

    -Românii nu vor putea fi aduși să valideze…

    Apreciază

  • 273. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:28

    -Nu știu cum să vă transmit cât de important referendumul din 29 iulie.

    Apreciază

  • 274. Bască ilie  |  14 iulie 2012 la 12:30

    Bască ilie: Tare mi-ar plăcea să se meargă pe varianta validării; doar mi-e teamă, atât.

    Apreciază

  • 275. skorpion  |  14 iulie 2012 la 15:11

    si totusi pornim de la o frauda, o minciuna, un abuz.

    se stie f. bine pentru ce este suspendat un presedinte in Ro: pentru tradare de tara.

    a tradat TB Romania?
    nu!

    si totusi CCR a fost de acord ca TB va trebuie reconfirmat in functie desi NU SI-A TRADAT TARA!!!!!
    pe undeva, cumva CCR a confirmat ca TB ar fi tradat Ro….

    istoria cum va consemna acest lucru?

    deci hotii, ticalosii, canaliile transpartinice cu sprijinul CCR au validat abuzul!!

    de ce CCR nu a scris negru pe alb ca TB NU A INCALCAT CONSTITUTIA???? si deci nu este nevoie de referendum….

    intrebari retorice…..la 40 de grade Celsius

    Apreciază

  • 276. Luminina  |  14 iulie 2012 la 15:24

    „Iată cum sună articolul 3 al Hotărârii Parlamentului privind stabilirea obiectului şi a datei referendumului naţional pentru demiterea Preşedintelui României (nr.34/06-07-2012):

    „Art. 3. – În situaţia în care Curtea Constituţională va stabili că nu au fost indeplinite condiţiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul României va lua act de hotărârea acesteia şi va decide asupra procedurii de urmat.”

    Sursa: http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/care-este-planul-usl-in-cazul-invalidarii-referendumului-270445.html

    Si-au lasat o portita de iesire…

    Apreciază

  • 277. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 16:12

    Ziua bună, totusi 🙂

    Bsk, da e crucial! Si tot atât de crucial, e si din punctul lor de vedere, complet opus faţă de al nostru.

    Skorpion, pentru mulţi boboreni aceste abuzuri n-au importanţă! Asta e problema 🙄

    Luminina, de asteptat să caute iesirea ca sobolanii prinsi în propria lor cursă. o să ne ţină-n nesiguranţă, o să-ncerce intimidări etc 😉

    Apreciază

  • 278. Nora Damian  |  14 iulie 2012 la 16:12

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: