Primii căţei turbează

1 mai 2014 at 13:59 140 comentarii

Poate mă-nşel, dar prezidenţiabilul strategic de pe dreapta încă n-a apărut. Impresie stabilă în ciuda a tot felul de sărituri. Nimic nu e imposibil dar, pentru cei care s-au aruncat deja, gălăgioşi, în valuri, în aer, am oarecare îndoieli. Vorba unui premiat Nobel, candidat la nemurire: „Muriendose de hombre, subreviviendo a la rabia, pudriendose de viejos en la exquita mierda de la gloria”. În traducere politică, „le premie căţoa turbe” ( scuze  :)) Deocamdată am asistat doar la pregătirea terenului. Pentru cei reactivi şi lipsiţi de răbdare, de pildă, „lansarea” – exclusiv prin aluzii şi glumiţe,  binevoitoare ori acide, a Elenei Udrea pe pista prezidenţiabililor- pare  sigură deşi are toate datele unei comedii bulevardiere. Nici măcar asocierea, concomitentă, cu numele rezervatului Emil Boc nu prea ţine. Era de aşteptat însă, ca pasul în faţă al blondei în blugi  să declanşeze polemici aprinse şi, în general, cât se poate de necordiale-  la care, să recunoaştem, s-a dovedit ca de obicei, rezistentă. În realitate, deşi nu e exclusă o tatonare, e vorba, mai curând, de nişte artificii care, în câteva săptămâni, şi-au făcut pe deplin efectul:  aplauze, fluierături, înjurături, păruieli. Publicitate gratuită. Cotroceniul nu e eligibil pentru paraşutistă chiar dacă nişte sondaje îi vin în ajutor şi controversata blondă s-o fi lăsat şi dumneaei, legănată de iluzii. La urma urmei, a rămas mai puţin de o lună până la „momentul adevărului”, când vom vedea dacă unii au supravieţuit rabiei.

PS. Să nu uităm:  1 MAI corupt ca pesede, tot în pesede găseşti! (https://noradamian.wordpress.com/2012/05/01/1-mai-corupt-ca-pesede-tot-in-pesede-gasesti-2/)

Entry filed under: 7301634. Tags: , , .

Acord de invadare Mândrie noroioasă de campanie

140 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 14:34

    Saluttare!
    Nora,
    Să ne înțelegem! Sunt de acord cu tine: șansele Elenei Udrea să acceadă la Cotroceni, dacă ar candida, sunt discutabile, îndoielnice, poate chiar mai mici de-atât. 🙂
    Totuși, se cuvine să distingem:

    1. Între posibilul eșec al EU (din anumite cauze, diverse ) și posibilul eșec al altui candidat dreptaci (din cauze diferite de ale EU și/sau comune cu ale EU).

    2. Între motivele/argumentele disputelor dintre potențialii candidați dreptaci la prezidențiale; (luate punctual pe parcursul discuțiilor noastre în Grădină sau oriunde, mi se pare normal să le analizăm, să vedem cine și de ce folosește (în locul argumentelor raționale) mai mult abureli, sofisme, interpretări care ne insultă urechea. 🙂

    Oricât ne-ar fi de simpatic un anume prezidențiabil și oricât de hotărâți am fi să-l votăm la toamnă, nu-s deloc de acord să-i apărăm aberațiile și, simultan, să-l spurcăm pe contracandidatul lui, neacceptat de noi, dar cu argumente mai realiste pe o temă anume.

    Ce sens ar mai avea discuțiile noastre câtă vreme susținem ridicolul emanat de preferatul nostru, stăpânul nostru?

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  1 mai 2014 la 15:02

    Bsk, nu e o analiză (am zis, de altfel că mă las de aşa ceva deşi în multe cazuri amatorismele mele s-au dovedit corecte) e doar o impresie. Ca element de analiză, totuşi, aş spune că, dacă pentru europarlamentare e mai util ca fiecare formaţiune de dreapta să vină cu candidaţii potriviti cu un anumit target , la prezidenţiabile, dacă nu se vor decide asupra unui candidat comun ( tot ce se poate!) şanse mai mari va avea cel în stare să atragă parte din bazinul indecişilor. A celor care nu votează, de regulă. Elena Udrea nu e în poziţia asta, oricât de plăcută ar fi pentru unii şi oricâte lansări cu paraşuta ar face. Şi eu cred că analiştii serioşi stiu asta.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  1 mai 2014 la 15:13

    Păruielile pe tema asta au ajuns la paroxism, de altfel, pe FB. Sunt detaşată de poziţionările astea dar le observ. Grupul de pe dreapta care recită din Gâdea (nu-i mai numesc) e înţepenit „în anti-proiect”, oricare ar fi el, dacă miroase a Cotroceni

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  1 mai 2014 la 15:25

    Şi o veste numa’ bună de 1MAI:

    „Cel mai sigur semnal ca operatiunea a intrat in linie dreapta este retragerea, in ultimele zile, a certificatelor ORNISS pentru mai multi ofiteri MAI care aveau legatura cu activitatea monitorizata din Portul Constanta si chiar a unuia din sefii care raspundeau de acest important obiectiv. De asemenea, si in Ilfov au loc insemnate miscari de trupe, interesant fiind si exemplul unuia dintre cei mai bogati ofiteri din Ministerul de Interne – pe spatele socrului, bineinteles – care a fost tras pe linie moarta. Ceea ce demonstreaza ca anchetatorii nu vor sa riste nimic, asigurandu-se ca se pot baza doar pe oameni de incredere. Mai ales ca munca procurorilor anticoruptie in acest caz, poate cel mai important din istoria DNA, a fost una titanica, fie si daca tinem cont ca sunt vizate zeci de nume grele din sfera politicii, a lumii de afaceri, dar, din pacate, si a unor oameni cu importante functii de conducere in MAI si chiar in structurile de informatii aferente acestuia! Si care multa vreme le-au asigurat linistea necesara celor care transformasera Portul Constanta si depozitele din Ilfov in adevarate „oaze evazioniste”, unde miliarde de euro care trebuiau sa intre sub forma de taxe si accize la bugetul de stat umflau conturile capilor retelelor transpolitice de contrabanda si frauda”.
    http://www.enational.ro/dezvaluiri/duplex-dna-ilfov-%e2%80%93-portul-constanta-se-anunta-zeci-de-arestari-spectaculoase-397200.html/

    ne auzim mai pe seară.

    Apreciază

  • 5. dora  |  1 mai 2014 la 15:51

    Salve,nora,salve Bsc!

    Nu vreau sa contribui si eu la adancirea paruielilor pe partea Dreptei.
    Am cochetat si eu cu unii si altii ,de fiecare data ma impotmoleam ,nu gaseam un corespondent viabil si credibil care sa semene cu personalitatea lui Base.Va mai trece o vreme pana ce voi scapa de sindromul paralelismului si ma voi atasa de un nou portret prezidential -daca va merita desigur.

    Apreciază

  • 6. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 16:15

    @Nora – 2
    “dacă nu se vor decide asupra unui candidat comun, şanse mai mari va avea cel în stare să atragă şi parte din cei indecişi”.

    Întocmai. Ăsta-i mărul viermănos al discordiei. De aici pornește dilema:
    -Cin’ să fie, cin’ să fie?
    Ăla eu, ăla eu, ăla ea. 🙂

    Eu zic să-i ascultăm pe toți cu atenție și să vedem dacă nu cumva acești auto-prezidențiabili turbează primii și își dau cu tesla-n șansele de a deveni cu adevărat candidatul comun. Să înțelegem măcar, după prestația lor (ce-am zis la pct. 1), dacă nu cumva vorbim de viitori perdanți la prezidențiale (nu ne va încălzi prea mult – după război – stabilirea vinovaților)

    De ex, când MRU bate câmpii pe lângă Tăpălagă și-apoi o atacă pe Elena Udrea – ca un mare domn prezidențiabil, elevat – cu țațisme și golănisme ieftine [„talentul norvegian” al unei femei, oricare ar fi ea], dă-mi voie să cred că acest bărbat de stat nu diferă prea mult de speculanții de “succesuri” sau alți luptători turbați, complexați, în criză profundă de arme convenționale.
    Poate ne mai oferă câteva astfel de fapte eroice ( de parcă n-ar mai avea la activ) și ne transmite să înțelegem că în locul lui MRU ar fi mai potrivit un al treilea. 🙂

    Apreciază

  • 7. ovidiu  |  1 mai 2014 la 16:19

    Bună ziua tuturor,
    Nu cred că piratul nu este conștient de responsabilitatea ce îi revine in a ne lăsa un „moștenitor”. MRU începuse demult să mă dezamăgeasca… Săracul MRU, mă tem că și plânge de ciudă c-a plecat de la SRI și n-a știut să capitalizeze poziția dată de Base.
    Greșeală de amator…

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  1 mai 2014 la 16:20

    Dora, salut, de acord! 🙂 În competiţie fiind viziunea responsabilă& pragmatismul cu elementele emoţionale &feelingul subiectiv&orgoliile, nu ne rămâne decât să sperăm că primele vor avea câştig de cauză.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  1 mai 2014 la 16:22

    Bsk. păi luna mai trece iute şi om vedea 🙂 tzatzismele alea neinspirate pentru niste politicieni&jurnalisti de top fac si acuma ravagii. Iar lor, personal, le aduc deservicii de care nu par a fi constienţi. Mai concret, nu-şi anticipează efectul vorbelor. Defect obişnuit în media si politică pe care (păstrând diferenţele) îl are, până la un punct, si Băse. Pe de altă parte, lui n-are cum să-i fie contestat aportul- decisiv- în punerea pe picioare a statului de drept şi în susţinerea independenţei justiţiei.

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  1 mai 2014 la 16:24

    Bună, Ovidiu! Mult m-a dezamăgit MRU, aşa că sper, încă, să nu fie el. Totusi, dacă decizia quasiunanimă din zona dreptei va fi de partea lui, o să-l votez!…

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 16:31

    Salve, Dora!
    Eu n-am nicio reținere c-aș contribui „la adancirea paruielilor pe partea Dreptei”.
    Nu mi-e teamă de nimeni și de nimic să spun/scriu ce gândesc, nu ce mi s-ar dicta sau permite.
    Aș vreau eu să contribui la una-alta, dar nu mă lasă un gând: pot fi și suficient de conștient încât să nu mă iluzionez. Aducem cel mult câte o picătură într-un ocean prea puțin influențabil.
    Cu ce-ar fi mai îndreptățiți manipulatorii incurabili să-și etaleze raționamentele care îmi insultă urechea? Nu-s dresat și nici hipnotizat să accept toate gogoșile fără să am ceva de spus când am motive, indiferent de efectele infime gata să dărâme munții. 🙂

    Apreciază

  • 12. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 16:59

    Să vorbim ceva mai concret!
    @Cetățean are o postare din 26 aprilie cu titlul: “Europarlamentare 2014: mize de etapă şi de durată”
    Printre altele, scoate o logică manipulatoare jalnică:
    *
    “PDL, prin Monica Macovei, ramasa ultimul mohican „basist” in partidul fesenistului Blaga. De altfel, PDL nu se sfieste sa foloseasca intens imaginea si faptele Monicai Macovei in aceasta campanie, iar aceasta se lasa folosita fara sa aiba obiectii”
    *
    Adică, din postura ei de candidat la europarlamentare, de ce și cum să reacționeze Monica Macovei? Din acest stadiu, tocmai are motive să fie mândră de utilitatea imaginii ei, pentru ca partidul să obțină un procent cât mai bun și implicit să-și adjudece cât mai multe mandate; inclusiv unul pentru ea, din moment ce a adoptat deja această poziționare în spațiul competițional.

    Ce crede @Cetățean c-ar rezolva cu astfel de tâmpenii?
    Coboară cu prea mare ușurință la astfel de copilării de parcă dresajul i-ar lua mințile și recidivează conștiincios, fără pic de respect de sine.

    PS. În curând vă voi da un exemplu de replică pe Contributors.
    (nu despre fleacurile astea iritante la ureche)

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  1 mai 2014 la 17:02

    Bsk, cu referire la observaţiile tale, riguroase, ca de obicei, nu spun decât că „logica verbalistică” a unor postări dictate de interese partinice directe arareori e logică 🙂

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  1 mai 2014 la 17:04

    Sunt curioasă, astept replica de pe Contributors!…

    Apreciază

  • 15. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 17:09

    Dora,
    Ți se pare normal alții să aibă libertatea să mănânce cu polonicul în mâna dreaptă, pe bloguri, iar noi să tremurăm de politețe cu pipeta? Fiindcă, vai Doamne, să nu irităm conștiința dreptacilor! 🙂

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 17:15

    Nora,
    Foarte recent am recomandat aici în Grădină un alt articol al lui @Cetățean, scris după cea amintită la comentariul 12.
    Dovadă că n-am dat prea mare importanță sau am lăsat de mine.
    Eu reacționez la persistența în prostie. 🙂

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 17:24

    Nora 14
    Nu m-aș fi lăudat cu replica viitoare pe Contributors și nici avertismentul nu se include în preferințele mele.
    Acum țin doar să știți când și de ce am luat hotărârea asta. 🙂

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  1 mai 2014 la 17:26

    Bsk, ţin minte. Am apreciat sincer, observaţia adusă de tine atunci în discuţie.
    Ei, trebuie s-admitem că nu toate pornesc din aceeaşi motivaţie 🙂

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  1 mai 2014 la 17:27

    Ok. Bsk, ne ţii la curent! 🙂

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 17:52

    Până atunci, ne vom mai distra comparând reacțiile și conținutul mesajelor în lupta pentru supremația prezidențiabilului jucător.
    Unul aruncă o idee de principiu, celălalt răspunde cu o înjurătură.
    Înjuratul trage o palmă; în replică intră aplicarea bancului cu leul săritor în apărarea iepurașului ( leul îi sparge capul „pălmuitorului”).
    Capul spart își schimbă arama pe față, arma și ținta: cu mitocănia sare la doamne.
    Eu aș prefera să mă lămuresc cât de justificată a fost mitocănia, fiindcă nu mi se pare dificil să înțeleg „talentul norvegian”. Mai complicată pare să fie arama schimbătoare și epuizarea armelor convenționale din arsenalul lui MRU. 🙂

    Apreciază

  • 21. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 18:04

    Am conștiința curată și n-am nicio problemă să-mi mențin independența minții, atâta câtă mi-a lăsat Dumnezeu.
    Când Traian Băsescu a nedreptățit-o pe MM n-am ezitat să-mi exprim ferm dezaprobarea.
    Când am considerat că MM a greșit față de TB, n-am ținut în mine greșeala ca șobolanul ascuns.
    Dacă vreau să fluier, știu niște înjurături printre dinți… 🙂

    Apreciază

  • 22. dora  |  1 mai 2014 la 18:49

    Da,Bascuta!
    Asta inseamna libertatea constiintei si respectul de sine,sa te exprimi direct,sa nu-ti pui frana gandurilor,temandu-te de replici care nu-ti convin sau ,mai rau,de teama mostenita din vremuri nu prea indepartate.

    BSC, e bun obiceiul de a nu tacea cand te mananca limba si simti ca explodezi daca nu te manifesti.
    Se impune o precizare:dialogul sa nu degenereze in conflict verbal cu injurii ,desconsiderarea interlocutorului ,atacandu-i demnitatea .Cand esti bine informat aduci argumente inatacabile,alteori iti exprimi o parere subiectiva /o justifici/ pt.ca asa simti referitor la subiectul in discutie,iti exprimi o dorinta etc. Eu obisnuiesc sa precizez ca asta e parerea mea si las libertatea oricui sa ma contrazica…..numai sa fie civilizat ,,fara infatuare si si malitiozitate.

    Apreciază

  • 23. dora  |  1 mai 2014 la 18:54

    nora,
    in acest moment cel mai reprobabil mod de lupta electorala este lupta fratricida.Candidatii dreptei nu au putere sa lupte cu adversarii ideologici de se canibalizeaza intre ei?

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 19:48

    Dora-22
    În prima fază, ne propunem să discutăm cât mai la obiect, în jurul motivului care generat o contradicție de opinii.
    Apoi se bifurcă opțiunile. Depinde de puterea de percepție a degeneraților. 🙂
    Dpmdv, canibalizarea lor nu-i a noastră, fiindcă refuz să mă identific cu scopurile egoiste și manipulatoare. Nu-i permit unuia care îmi insultă urechea să-mi dea lecții despre combaterea meschinăriei și amatorismului. Nu-s condamnat la tăcere. 🙂

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  1 mai 2014 la 20:32

    Pe B1, Ecaterina Abramburica scoate niște goange de crucit.
    Se discută despre judecătorul Stan Mustață.
    (mă mir; încă nu a scos nelipsitele ei cuvinte: „dascăl” și „expertiză”).
    Plânge pe umărul arestatului Mustață, revoltată că la noi nu există prevenția, adică nu trebuie să așteptăm să greșească infractorul, ca apoi să fie arestat.
    Ce să-i facem, dragă Abrambi? Cum să fi fost prevenit Stan Mustață?
    -Stane, nu mai trage așa des apa! Crește consumul și e scumpă. 🙂
    -Mustață, fii om! Bate la ochi tariful tău. Mai lasă din preț și scăpăm toți mai ieftin! 🙂

    Apreciază

  • 26. theo  |  1 mai 2014 la 21:49

    BUNÄ SEARA ;

    BÄSCUTZÄ;
    ASA SI TREBUIE,trebuie spus pärerea:

    eu sun f. supäratä,
    Justitzia a läsat liber pe mafiotul Mazäre, iar el a spälat cu ei pa jos.

    iar Ponta plagiatorul; A SFIDAT JUSTITZIA, si s-a aläturat
    unui mafiot, drogat precum MAZÄRE, ce rusine:

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  1 mai 2014 la 22:08

    Seara bună, prieteni Acu vreo oră s-a luat curentul, adineaori se făcu lumină 🙂 Sper să nu se-ntrerupă iar….

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  1 mai 2014 la 22:11

    Dora, 23, bună observaţia ta, as spune că pe aici am păstrat un ton cât de cât neutru, nu i-am opus pe unii altora ( pe TB si MM în ciuda disensiunilor apărute între ei si întreţinute de taberele fiecăruia. Adică am venit cu observaţii normale, critici la un nivel soft care nu intră în zona canibalismelor.

    Apreciază

  • 29. noradamian  |  1 mai 2014 la 22:46

    Theo, chiar asa fiind, mazăre tot n-o să scape. Şi nici varanu.

    Apreciază

  • 30. dora  |  1 mai 2014 la 22:52

    Am revenit.S-a gripat si netul meu si nu puteam accesa gradina.

    @Bascuta, ar trebui sa fie cat mai multi ca tine; sa aiba cartusul tot timpul pregatit si sa „traga” curajos in hotii natiei.
    Abramburica n-a avut niciodata personalitate,a fost sclava partidului si sefilor ei.Cum putea ea sa se delimiteze de atitudinea scumpului plagiator si mitoman si sa aiba un comportament normal?Mafiotii pesedisti sunt mai sensibili,trebuie tratati cu grija,ocrotiti ,tinuti sub clopot de sticla ,poate scapa de vijelia starnita de justitiari.

    @nora,de ce crezi ca salut mereu gradina fermecata?Nu o data remarcam aerul curat intretinut de tine pe acest blog.
    Canibalizarea la care m-am referit e valabila si la politicienii nostri/pe care-i sustinem/ si la noi comentatorii.

    Ma duc la Banciu.

    Noapte buna si sa visati frumos! 😆

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  1 mai 2014 la 22:57

    Dora, Bsk e un pic mai dur însă nu pot decât să-i dau dreptate când spune „canibalizarea lor nu-i a noastră, fiindcă refuz să mă identific cu scopurile egoiste și manipulatoare”!

    Eu mă rezum la statutul de observator.

    Multzam fain de aprecieri.

    Noapte bună, Dora,
    Somn usor, prieteni! 🙂

    Apreciază

  • 32. jim  |  2 mai 2014 la 00:46

    uite o parere:
    sincera.
    eu o admir pe udrea,o consider o buna politiciana pentru 2014.
    dar nu as vota-o niciodata la prezidentiale,de exmplu.
    cel putin nu in 2014.
    nu spun mai mult,as putea fi acuzat ca incerc sa ma pozitionez.
    am postat absolut spontan.
    si da,e atragatoare,dar asta nu intuneca neaparat ratiunea votantilor
    de ambe sexe cum multi ar fi tentati sa clameze.
    nu.e aplicata,priceputa si frumoasa.
    asta cred,chiar dupa lectura a mii de articole pro sau contra.
    in rest,multam dora pentru minunatiile pe care ni le oferi.

    Apreciază

  • 33. ovidiu  |  2 mai 2014 la 10:29

    Salutare tuturor… din parcul șoriceilor 🙂
    Nora, eu nu îl văd pe Taika in nici un fel dur. Îl văd ca pe un om..inteligent cum zice Ernest Bernea:
    „Un om este inteligent cu adevărat atunci când, odată aplecat asupra unei realități, o pătrunde în inima ei. De cele mai multe ori, o concluzie logică poate fi în conflict cu realitățile. Viața este uneori chiar lipsită de logică”.
    Simt că Taika are o luciditate cum nu prea mai văd in jur…îi mulțumesc in gând la fiecare apariție.

    Apreciază

  • 34. noradamian  |  2 mai 2014 la 10:30

    Ziua bună, friends 🙂 Jim, e si părerea mea. Spectacolul aerian de ca si cel oferit de MRU chitarist pe scenă cu „Bere gratis” sunt chiar plăcute. Mai schimbă atmosfera campaniei. Cu asta Udrea a mai şters niţel din impresia dezagreabilă si păguboasă produsă de vreo două din achiziţiile ei pentru PMP: domnii anton si, mai ales, cel cu puii (nu reţin cum îl cheamă). Altfel, partidul e mult mai viu datorită prezenţei ei si, evident, mult mai criticat. Pretenţia uşuratecă de a candida la presedinţie mi se pare însă, dacă nu e joc politic asa cum presupun în postare, o miscare frivolă si nepopulară.

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  2 mai 2014 la 10:32

    Ovidiu, ai dreptate. Am vrut să spun tranşant, de fapt, dar si mai exact e cum formulezi tu: inteligent si lucid.

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 10:45

    Saluttare!
    Vă rog, lăsați periatul! Grădina nu-i frizerie. 🙂
    Uite-aici un om inteligent! Atinge unul din punctele mele nevralgice, pe care l-am repetat – în neștire – până când v-am părut un om… numai cu mintea normală nu. 🙂

    Daniel Funeriu: „PSD are furtul electoral in sange. Cer tuturor partidelor anti-PSD sa semneze Protocolul pentru Alegeri Corecte PSD-ul are furtul electoral în sânge”
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-europarlamentare_2014-17146376-daniel-funeriu-psd-are-furtul-electoral-sange-cer-tuturor-partidelor-anti-psd-semneze-protocolul-pentru-alegeri-corecte.htm

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  2 mai 2014 la 10:49

    Bsk, salut, c-o perie mai dură, e voie? 😆

    Sper ca propunerea lui Funeriu să fie luată-n seamă si să producă efecte.

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  2 mai 2014 la 10:51

    Aprecieri de acum un an şi trei luni (răstimp în care au mai suferit niste modificări, în sens negativ, după cum se vede din postările mai recente)

    https://noradamian.wordpress.com/2013/02/16/ratiuni-politice-dincolo-de-barfe/

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 11:04

    Da, Nora.
    Cât se poate de sincer: mai dură-i mai suportabilă. 🙂
    Ovidiu,
    Îți mulțumesc pentru bunele intenții. Prefer să fiu menajat. Știu că poți. 🙂

    Apreciază

  • 40. Zorin Diaconescu  |  2 mai 2014 la 11:19

    Nu vreau să vă stric cheful, dar dacă în 2004 ar fi ajuns președinte Năstase, sau în 2009 Geoană, tot aia era. Nu mai cred că un politician se poate deosebi de altul, atîta vreme cît toți mint la fel. Politica, fără entuziasmul credulilor și lingușeala cățeilor, ar fi ca un meci de fotbal pe un stadion cu porțile închise.
    Comentariul meu, pe scurt: who cares?

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  2 mai 2014 la 11:25

    Nu ne stricaţi cheful, stiu că ne aflăm, politic vorbind, pe o scară negativă, dar si asta are niste grade.
    Dintre toate opţiunile, cea care nu-ţi lasă nici o şansă e cea mai rea. Eu o numesc negativism.

    Apreciază

  • 42. noradamian  |  2 mai 2014 la 11:26

    O zi frumoasă, vă doresc prieteni! La Sibiu, în Piaţa Mare e „festivalul florilor” si văd că, în ciuda meteorologilor, nu plouă încă 🙂

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 11:30

    Nora
    „Rațiuni politice dincolo de bârfe. Ce preferați?”
    Eu prefer una (și aceeași), dar ar fi loc de amândouă,cu două condiția ca a doua să-i facă loc primei… din prima. 🙂
    Dacă nu se poate- pa și pu!- (sau) să încerce altceva: să-și folosească strategia de comunicare în scopuri comune.
    De ex. se trage cu parașuta, toată lumea gură-cască așteaptă să cadă 🙂 iar când ajunge cu piciorele pe pământ… zice:
    -Mi-ar plăcea o alianță cu PNL-ul.
    Dacă s-a gândit serios la asta, n-are decât să simtă cacealmaua crinului.
    Dacă s-a gândit la altceva, să-i momească pe votanții peneliști- neuseliști, la fel cum Ponta îi momește pe votanții peneliști-useliști, atunci e OK.
    Până și pe MRU l-ar avantaja să se deschidă parașuta. ( dacă nu-și dă seama, asta alegerea lui… din părți. 🙂 ).

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 11:37

    @Zorin 40
    Îmi pare rău să aflu ce impresie proastă ți-ai format despre discernământul celor de pe-aici. Un asemenea raționament aici rămâne nedigerabil și nu văd rostul încercării tale.

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  2 mai 2014 la 11:44

    Andrei PLEŞU: As vrea să-i pot convinge pe concetăţenii mei să nu lipsească de la apropiatele alegeri pentru Parlamentul European
    http://dilemaveche.ro/sectiune/situa-iunea/articol/alegeri-europene

    Am plecat, PA! 🙂

    Apreciază

  • 46. dora  |  2 mai 2014 la 11:51

    jim,la 32,

    nu stiu cine esti,imi cer scuze! 🙂
    Nu-i cunosc pe toti prietenii norei.
    Ca sa fiu sincera, aprecierea ta la adresa mea ,m-a derutat un pic:nu stiu daca era ironie sau accent laudativ.Or cum,iti multumesc!

    Apreciază

  • 47. dora  |  2 mai 2014 la 11:52

    Dragi gradinari,in nota noastra comunicativa

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 11:56

    O zi frumoasă, Nora!

    PS. Dilema-i un pic naivă. Pleșu alege un neeligibil declarat 🙂 (adică pregătit să-și abandoneze locul-dilemă și să se lepede de utilitatea calităților recomandate de Pleșu).

    Apreciază

  • 49. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 12:01

    Dora
    @46 Cred că Jim a confundat Nora cu Dora. Nu-i bai.
    @47 La primul impuls, înainte să deschid clipul, am crezut că imaginea-i de arhivă. 🙂

    Apreciază

  • 50. Marjorie  |  2 mai 2014 la 12:02

    It’s amazing to pay a quick visit this web site and reading the views of all colleagues concerning
    this article, while I am also keen of getting know-how.

    Apreciază

  • 51. dora  |  2 mai 2014 la 12:03

    Pentru Zorin Diaconescu,post 40.
    Este aberatie ceea ce sustii! Adica cum era aceeasi evolutie a societatii cu un bombonel(ajuns azi la zdup) sau un prostanac lipit de jaguziul lui Vantu(alt incarcerat la mititica) 😦 in locul unui campion al luptei cu coruptia ,pentru apararea statului de drept si reformarea statului? Analizeaza toate datele si apoi pronunta-te!

    Apreciază

  • 52. dora  |  2 mai 2014 la 12:07

    Bascuta :),
    46,astept lamurirea din partea comentatorului
    47,nu-ti place?e demential clipul!

    Apreciază

  • 53. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 12:18

    @Dora 52
    N-am avut intenția să-l contrazic pe Jim dacă s-a gândit chiar la Dora.
    De altfel, mi-a plăcut comentariul lui: sincer, tranșant, la obiect, fără prejudecăți și menajamente.
    Tipul de comentarii de apreciat inclusiv când ai o opinie contrarie.

    Apreciază

  • 54. dora  |  2 mai 2014 la 12:30

    Bsc,imi place la nebunie sincerita ta,de aceea mereu incerc sa intru in dialog cu tine.Avem cu siguranta un feeling comun.

    Imi pare rau ca sunt atat de nepriceputa la manipulari de tehnica si cand vreau sa dau un linc sugestiv ma blochez si nu-mi iese cum doresc.Asa de exp. aveam de gand sa argumentez cu un citat din Plesu parerea mea concordanta cu a lui si….pauza WP ma ignora.

    Apreciază

  • 55. theo  |  2 mai 2014 la 12:31

    INTZELEG PERFECT PÄREREA LUI PLESU,
    SI absentza intelectualilor in fruntea politicii,
    este de intzeles, Paleologu nu-mi prea place,
    este arogant,face glumitze deplasate si cam puturos:

    Apreciază

  • 56. theo  |  2 mai 2014 la 12:34

    Dora,
    draga mea prietenä, este o pläcere sä ai voie,
    sä te plimbi in grädina lui Nora, „sunt specii rare”
    spus in sensul cel mai drag .

    Apreciază

  • 57. dora  |  2 mai 2014 la 12:41

    @nora:) la 34,absolut de acord.
    Spuneam mai sus ca sunt” invidioasa ” pe curajosii in sporturi extreme(cum e si parasutismul) si admir prestatiile gen MRU absolut placute si normale care vin din partea unor oameni inteligenti si care au ceva de spus chiar prin gesturi.

    Apreciază

  • 58. dora  |  2 mai 2014 la 12:49

    theo,prietena mea de o viata,daca e permis sa reduc la acest termen un deceniu.
    Chiar daca nu m-am pronuntat de fiecare data cand tu te-ai exprimat transand eu am fost alaturi de tine.Nici eu nu sunt ascultata si apreciata si nimeni nu prea a fost alaturi de mine in momentele dificile de sanatate prin care am trecut.Imi este si acum greu sa fac fata provocarilor,din aceleasi motive,sufar de tot felul de afectiuni si-mi este contraindicat sa stau pe scaunul compiuterului prea mult

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 12:52

    @Dora 54
    La PS-ul de la 45 pentru Nora, m-am referit la acest fragment din articolul lui Andrei Pleșu:

    „În aceste condiţii, am o dilemă. Ştiu că trebuie să merg la vot, dar nu ştiu unde să pun ştampila. (Aceasta va fi, de altfel, dilema anului…) Deocamdată, înclin să votez pentru cel cu şansele cele mai mici, dar care, după mine, are toate calităţile ca să facă o figură mai mult decît onorabilă la Bruxelles. Voi vota cu Mihai-Răzvan Ungureanu. Sau îi socotiţi mai potriviţi pe D. Drăghici, pe C. Buşoi, pe M-J. Marinescu, sau pe altul? Cum credeţi. Dar eu prefer să mă ştiu reprezentat de un domn care ştie bine o meserie (aceea de istoric), vorbeşte frumos englezeşte, a condus un minister, un guvern şi un serviciu de informaţii. N-o să facă gafe, n-o să doarmă în post şi n-o să mă facă de ruşine. Părerea mea!”
    *
    Ca să facă o figură la Bruxelles… MRU a anunțat deja că nu vrea să meargă la Bruxelles, se va retrage și îi va lăsa locul altuia. Despre ce vorbește Pleșu?
    „… vorbeşte frumos englezeşte… n-o să facă gafe, n-o să doarmă în post şi n-o să mă facă de ruşine”
    oricine în locul lui? 🙂
    .
    PS. M-J. Marinescu a fost desemnat cel mai influent europarlamentar român (după funcție și nr. propuneri legiferate). Aluzia lui Pleșu poate mergea cu altul în locul lui Marinescu.

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 13:00

    Niciun europarlamentar român nu a reușit să promoveze mai mult de trei propuneri concretizate prin legiferare. M-J Marinescu are trei, la fel ca Monica Macovei.

    Apreciază

  • 61. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 13:34

    Ăsta-i nivelul micului Alzheimer! 🙂 (de pe Hotnews)
    *
    Victor Ponta, despre pozele din Belarus si Polonia in campania PSD „Mandri ca suntem romani”: O minciuna, bineinteles.

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 13:49

    Aceeași sursă, același personaj și exemplara insultă.
    *
    „Victor Ponta: Traian Basescu ne ataca cu parasute. Nu exista insulta mai mare pentru o femeie decat sa o dai exemplu pe Elena Udrea”
    *
    Insultarea urechii mele se repetă… din alte surse de încredere.
    Fiecare (re)sursă pe limba ei piere. 🙂

    Apreciază

  • 63. ion  |  2 mai 2014 la 14:29

    Salutare tuturor,
    Referitor la fraza spusa de EU, ”Mi-ar plăcea o alianță cu PNL-ul.” cred ca pe langa cele doua variante explicate de Basca Ilie,eu mai am si o a 3-a. Poate ea se adreseaza si celor din conducerea PD-Lului/votantilor ramasi alaturi de Bleaga. Foarte multi dintre acestia incearca sa se explice pentru optiunea de a ramane alaturi de greii partidului, aruncand teza potrivit careia dupa alegeri, Bleaga se va retrage si ii va lasa la conducere pe Predoiu si MM. Ori, se pare ca din anumite surse, exista posibilitatea ca Predoiu sa fie sacrificat (Silviu Sergiu spunea ca va fi moneda de schimb) in favoarea fuziunii PDL-PNL.
    Ma bazez si pe ceea ce a spus Piratul ieri la EVZ. in dialogul cu Andronic si SIlviu Sergiu ”•Blaga este o uriașă dezamăgire pentru mine….. (min 28.34) Vasile Blaga, daca nu va realiza 20% la europarlamentare, va fi in stare sa caute orice solutie pentru a se spala de esec. De aceea a promovat atat de timpuriu’, candidatul Predoiu, ca sa se puna in spatele lui, acum vede ca nu prea merge, va cauta solutii radicale ca sa dea o bombonica…. Eu sper sa se trezeasca eu stiu care sunt… pentru ca si la mine vin politicieni care vin cu o solutie sau alta, pe unii ii primesc pe altii nu”

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 14:33

    Cele două rânduri ale mele din finalul comentariului anterior n-au nicio legătură cu opțiunea mea de vot.
    Eu nu voi vota Elena Udrea sau PMP la europarlamentare.
    La prezidențiale, numai în turul doi (în situația excepțională: dacă ar candida și s-ar califica în finală vs PSD-ist).
    Armele mizerabile, în general, și folosite împotriva femeilor, în special, mă dezgustă fiindcă dovedesc neputință masculină.

    Apreciază

  • 65. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 14:48

    @Ion 63
    Interesantă interpretarea ta!
    Ca să înțeleg mai bine la ce te-ai gândit- Referitor la fraza spusa de EU, ”Mi-ar plăcea o alianță cu PNL-ul.” – te referi și în sensul aderării PMP la această alianță, PMP-PDL-PNL, ori numai la fuziunea PDL-PMP sau la alianța (doar) electorală pentru prezidențiale cu un candidat comun?

    Apreciază

  • 66. ion  |  2 mai 2014 la 15:01

    Basca Ilie,
    Care a fost visul politic al Piratului din ianuarie 2005? Atunci veriga slaba a fost Tradiceanu, acum cred ca intuiesti cine a jucat rolul poate din naivitate. Nici nu va fi nevoie sa votezi pentru EU.

    Apreciază

  • 67. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 15:03

    Scuze! am vrut să zic fuziunea PDL-PNL
    Apoi contează și cine ar urma să fie candidatul comun: Crin sau non-Crin.

    Apreciază

  • 68. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 15:07

    Eu încerc să văd dacă se urmărește varianta MRU pe tușă.

    Apreciază

  • 69. ion  |  2 mai 2014 la 15:19

    Basca Ilie, vremea aliantelor a trecut. Cine nu intelege acest lucru e terminat. Doua restante mai are de trecut Piratul. Una dintre ele va fi rezolvata dupa 25 mai. Inclin sa cred ca va fi non Crin. Cea de a 2 a este legea sanatatii si nu are rost acum sa o comentam.

    Apreciază

  • 70. dora  |  2 mai 2014 la 15:26

    Ion,servus :),
    mi e mi se pare interesanta si fraza finala.”Eu sper sa se trezeasca eu stiu care sunt… pentru ca si la mine vin politicieni care vin cu o solutie sau alta, pe unii ii primesc pe altii nu”
    Adica,mai este o speranta il ce-l priveste pe buldog,este gata piratul sa-l ierte pentru gafele comise,inclusiv pentru „revolutia caschetelor” din 2012? Pana la urma ei se cunosc bine,au fost o perioada tov.de drum,buldogul a fost ministru de interne si a schimbat steguletele rosii si a contribuit la aderarea noastra in UE.Ca s-a indulcit in functia de seful vamilor si a ramas legat de fesenisti ,ca a facut jocul rosiilor in mai multe scenarii ,poate fi iertat cu usirinta modelului politic romanesc,sau nu?Greu de spus,dupa mine cam inacceptabil.Dar cine sunt eu sa dau verdicte morale?

    Apreciază

  • 71. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 15:32

    Da. 🙂
    În concluzie, Elenei Udrea i-ar plăcea o alianță din care să nu facă parte, fiindcă vremea alianțelor a trecut. 🙂

    Apreciază

  • 72. dora  |  2 mai 2014 la 15:37

    Bsc! 🙂 ,
    in privinta lui J.M.Marinescu,fac parte dintre putinii care l-au remarcat si apreciat la justa lui valoare.Stiu,a trecut mereu neobservat,ignorat si chiar dezavuat in binecunoscutul stil dambovitean.Cine nu latra cu gura pana la urechi si nu se expune televiziei zilnic este un personaj incolor,inodor si insipid…deci nu merita atentie.
    Am mai spus-o si o repet,europarlamentarele nu sunt o miza pentru bizon(din motivele enuntate in mai multe randuri) ,reprezinta doar o avanscena pentru politicieni,in parte justificat,poate constitui un barometru pentru viitoarele alegeri.

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 15:58

    Dora
    După capul meu, dificultatea fragmentării structurii PDL vine din complicarea situației primarului trădător (care va trage pentru PMP), la fel cum primarii PNL se vor deconspira după ce vor trage pentru imaginarul USL; se va pune ulterior în PDL respectiv în PNL problema inerentă: îi mai menținem sau nu în funcție pe primarii trădători? Cum îi trântim? [prin referendum local acolo unde conjunctura permite, adică unde obține un sprijin majoritar care poate fi PSD-ist (sau nu)]
    Nu cumva ar fi mult mai ușor să-l menținem pe trădătorul PNL-ist odată cu refacerea USL-ului?
    La PDL, Blaga poate să-și asaneze structura cu sprijinul PDL și/sau PNL. Aceasta-i dilema, iar primarii pot fi avertizați ce-i așteaptă.

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:00

    Corectez
    La PDL, Blaga poate să-și asaneze structura cu sprijinul PSD și/sau PNL.

    Apreciază

  • 75. ion  |  2 mai 2014 la 16:01

    Legat de prezenta ostentativa a EU pe ecranele TV-urilor, pe langa faptul ca e in rolul de ”decoy”, mai are si rolul antigenului pentru a putea masura concentratia de anticorpi, potenta ”memoriei imunologice” si, eventual, identificarea aparitiei unor reactii alergice din partea organismului care o gazduieste.

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:17

    Comentariul 73 conspectat:
    Structura de partid – sufletul și inima alegerilor tradiționale – (în PDL și PNL) poate fi asanată de trădători (înlocuiți) până la alegerile prezidențiale, or, acolo unde PSD va pune umărul la asanare (pentru PDL și/sau PNL) va emite pretenții de susținere a candidatului PSD-ist (inclusiv în cazul refacerii USL și salvarea primarilor trădători din PNL).

    Apreciază

  • 77. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:27

    Uite-așa ne întoarcem la argumentul alegerilor corecte, adus în prim plan de Daniel Funeriu!
    Nu-i întâmplătoare poziționarea sa (de la comentariul 36).

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:35

    Dora 72
    Impecabil argumentat și 100% de acord.

    Apreciază

  • 79. dora  |  2 mai 2014 la 16:37

    Puschea pe limba,Bsc! 😦
    Nici in visele mele cele mai groaznice,de cosmar adica,,nu-mi dores o fuziune cu pnl-ul tradator de atatea ori ,ar fi cea mai mare dezamagire a mea ca am sustinut 10 ani o farmatiune politica capabila de asa ceva.N-am vrut si nu vreau disparitia pdl-ului,singurul partid nou aparut intr-o perioada de mari batalii politice post decembriste care a rezistat,a preluat guvernarea si a lasat ceva(chiar mai mult de atat) in urma sa.Are lideri de valoare,unul reprezentativ este Emil Boc de care nu m-as dezice chiar daca ar fi invinuit de tradare nationala(sunt clujeanca si stiu ce poate) si mai sunt(de EU numai indraznesc sa amintesc din cauza unei antipatii intelectuale generalizate).
    In cel mai rau caz as accepta o fuziune cu dizidentii liberali cu toate uscaturile lor.

    Apreciază

  • 80. dora  |  2 mai 2014 la 16:46

    Bascuta, 😆

    asa sunt si eu ca tine(ce e in gusa si-n capusa)Ce gandesc spun franc fara ezitari.

    Uneori nu coincide cu parerea amicilor,nu rezonez intru’ totul,dar in logica dialogului civilizat trebuie sa se integreze.

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:47

    Dora-79
    Nici eu nu-mi doresc lipitura de PNL.
    Doar am vrut să aflu concret la ce s-a gândit Ion în intepretarea lui.
    Eu cred că Traian Băsescu s-a declarat de-adevăratelea decepționat Buldog și a privit în mare măsură prin prisma celor comentate mai înainte de mine, întrucât socoteala din casa PMP – destructurarea PDL – nu se potrivește cu cea din târgul celorlalte partide.

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 16:57

    Dora 80
    Comentariul tău impecabil de la 72 include dezinteresul pentru europarlamentare, implicit explică și mobilizarea cu toate forțele pentru prezidențiale: scopul scuză mijlocele hoților de voturi.

    Apreciază

  • 83. dora  |  2 mai 2014 la 17:02

    Asa si este! Base nu poate dori raul cel mai mare unui partid care l-a propulsat in liga mare a politicii si l-a sustinut in momentele cele mai dificile.Trebuie sa fii obtuz de-a dreptul sa gandesti asa ceva.
    Probabil in interiorul sau intim Base se precipita si cauta cele mai sustenabile solutii privind pdl-ul:nu-l vrea sa-l piarda si nici sa-l vada vandut „cameleonilor tradatorilor politici”.E parerea mea.

    Apreciază

  • 84. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 17:03

    O cârdășie între cel puțin două din trei partide – PSD, PNL, PDL- îl poate scoate automat pe MRU din cursa pentru prezidențiale.
    Nu la PMP se află acest pericol.

    Apreciază

  • 85. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 17:05

    …deocamdată. 🙂

    Apreciază

  • 86. dora  |  2 mai 2014 la 17:27

    N-as spune ca eu personal(nu-i creditez pe altii) sunt dezinteresata de europarlamentare,dovada ca am un candidat pe care-l recomand chiar daca din motive de tehnica electorala nu-l pot sustine.Am participat mereu la votul europarlamentar,fiind informata si determinata sa-i sustin pe aceea care ma reprezinta.
    Soarta a facut ca optiunile mele sa fie puse sub semnul intrebarii,adica dispersate……un preferat la o formatine politica,altul la alta formatiune.
    Concret,de la pdl am deja doi preferati:M.Macovei si J.Marinescu,La _PMP pe S.Muresan si Funeriu (pe un loc indecis),la PFC pe MRU,la PNT-CD pe Stavrositu si Alex Stefanescu(un intelectual de valoare ,drag mie din multe motive).Ce pot sa fac? Sa-mi urmez inima,sa gandesc pragmatic,sa calculez sansele,sa adaug un plus celui mai oropsit si pana la urma sa fie inghitit de canibalii majoritari si pierdut? Grea dilema.

    Intre mine si sotul meu a aparut prima data o contradictie.De obicei sotul meu ma urma docil in optiune fara a ma contrazice,de data aceasta s nhotarat ca merge cu PMP-ul.Eu eram captiva cu MM si J.Marinescu.Am considerat ca cei doi au locul asigurat,dae daca si altii gandesc la fel si locurile le sunt periclitate? Nici pe Funeriu n-as vrea sa-l pierd si nici cei doi taranisti amintiti.

    Dilema mea explica clar: nu sunt dezinteresata ,din contra prea mult implicata.

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 17:28

    Am o grămadă de motive să votez și voi vota PDL pentru Monica Macovei (Buldogul nu candidează 🙂 ) , dar un motiv special îl așterne perfect pe hârtie Doc, și are legătură cu ce-am discutat azi (inclusiv despre grețoasa lipitură reală de PNL):
    *
    Or, din rândul liderilor politici, din câte știu doar Monica Macovei a spus clar și răspicat că nu se pune problema susținerii dlui Antonescu, din pricina evenimentelor din 2012, mai sus pomenite. Un mesaj care l-a supărat atât de rău pe Crin Antonescu încât acesta a condiționat discuțiile cu PDL de rezolvarea ”problemei Macovei”. În schimb, președintele Băsescu când îl amintește pe Crin Antonescu alături de Victor Ponta și îi pune, citez, ”în aceeași găleată”, când vorbește de Crin Antonescu ca de un potențial candidat al ”dreptei”, care să-l bată pe Victor Ponta. Cât timp nu lămurește această dilemă, președintele și ceilalți care pledează pentru ”unificarea dreptei” își sabotează propriul demers.
    *
    http://doc.hotnews.ro/este-crin-antonescu-de-dreapta.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+InventarulStricaciunilorPolitice+%28Inventarul+Stricaciunilor+Politice%29

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 17:37

    Și-apoi mă doare-n pix, în cot și, dacă mă ambiționez, mai găsesc vreun loc-două, de soarta Buldogului după europarlamentare, prezidențiale sau după 2016. 🙂

    Apreciază

  • 89. ion  |  2 mai 2014 la 17:50

    Basca Ilie,
    Spui ”Cât timp nu lămurește această dilemă, președintele…..” Pai aici este inversata logica. Nu Piratul trebuie sa lamureasca aceasta dilema ci electoratul PNL. In ceea ce o priveste pe MM ea poate sa spuna orice gandeste spre deosebire de Pirat. N-a avut nici o putere de convingere atunci cand a facut parte din comisia de integritate a ARD, nu va avea nici acum, daca Bleaga decide sa puna partidul la stanga (USD/PNL). In orice caz cel mai prost pica Predoiu. Pacat pentru profesionismul lui de jurist.

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  2 mai 2014 la 18:00

    Seara bună, prieteni, bine v-am regăsit! 🙂 poziţia atât de volatilă a politicienilor de pe dreapta în ultimii doi ani are ca efect, cel puţin asupra mea, o detasare fără echivoc de zona bătăliilor de acest fel. În loc de implicare prefer, cum spuneam, observarea de la distanţă si discernerea lucrurilor. Nu-mi fac iluzii cu nici o formaţiune (vorbim de vot pe liste) dar, asa cum spune Plesu e musai să votăm (nu neapărat pe cine spune el 🙂 ) că altfel intrăm până peste cap în mocirla roşie.

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 18:04

    @Ion
    Fals! Sunt în total dezacord cu tine.

    1. Nu eu am spus: „Cât timp nu lămurește această dilemă, președintele…..”, ci Doc. (am pus steluțe în loc de ghilimele, dar am dat și linkul edificator.

    2. N-ar avea rost nicio poziționare a aleșilor noștri în spectrul politic pe durata exercitării mandatului dacă interpretăm că electoratul va decide în locul lor la următoarele alegeri.

    3. Demersul Monicăi Macovei pentru promovarea criteriilor de integritate a fost un prim pas, o etapă de încercare, cu reușită într-adevăr parțială, din cauza cărdășiei tradiționale și rezistenței la reformare politicienilor. Să punem apoi totul în spinarea celui cu inițiativa lăudabilă sau pe seama puterii precare de convingere a Monicăi Macovei, mi se pare cel puțin o apreciere hazardată, ca să folosesc un eufemism.

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  2 mai 2014 la 18:08

    Marjorie, 50, thanks, I’ll visit your site! 🙂

    Apreciază

  • 93. noradamian  |  2 mai 2014 la 18:16

    Dora 51, odată cu intrarea Elenei Udrea în PMP, pe ici pe colo s-au făcut niste mişculaţii feseniste oneroase la nivel de primari PDL puşi să joace cu fundul în două luntri, pe care unii membri PMP cinstiţi nu le-au suportat pur si simplu. Nu cred că peste tot s-a întâmplat asta, dar la Bistriţa, unde Zorin era motorul filialei PMP, asa a fost. Nu mă-ndoiesc că dacă eram în locul lui aveam aceeaşi reacţie.

    Apreciază

  • 94. ion  |  2 mai 2014 la 18:33

    Basca Ilie,
    1. Mea Culpa. Total de acord cu tine
    2. Vorbeam de electoratul PNL care merge la vot la europarlamentare. Daca PNL ia mai mult de 20%voturi Crin va fi candidat la functia suprema. Daca nu e out (chiar el a spus ca isi da demisia). Ori Piratul a spus f. clar ca 25 mai 2014 e o ”milestone” in procesul de ”unificare”. Cu punctul tau de vedere de la 2 as fi fost de acord daca politicienii nostri nu ar fi avut in sange ”gena tradarii”.

    Cu referire la 3, nu duc in derizoriu demersul MM, doar am vrut sa subliniez ca in aceasta chestiune, nu ea e factorul decizional. Cu alte cuvinte spusele ei sunt ale unei persoane care vorbeste ca simplu membru PDL si nu de leader. Altii din BPN al PDL vor decide daca KKR e sau nu frecventabil.

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 19:03

    @Ion-94

    2. Asta-i altceva (versiunea B). Nu contest o reorientare a partidelor după rezultatul la europarlamentare, însă asta nu înseamnă că electoratul va decide efectiv care cu cine să se lipească ulterior.
    *Cu punctul tau de vedere de la 2 as fi fost de acord daca politicienii nostri nu ar fi avut in sange ”gena tradarii”*

    Stai așa! Să ne înțelegem! Poți să nu fii de acord cu mine, numai că eu m-am referit la ce-ai scris în comentariu (versiunea A) în care spui că nici TB, nici MM n-ar fi îndreptățiți să aibă o preferință sau o poziționare politică, fiindcă votul viitor va stabili în locul lor. Dacă admitem raționamentul tău ca pe un sofism, atunci e unul comic. Cu sau fără gena trădării, sofismul rămâne.

    3. De parcă cuvântul liderului ar fi obligatoriu mai de pronunțat și greu. Păi, încă nu avem un lider al unui partid cu toți membrii surdomuți. 🙂
    Deocamdată, fiecare membru cu cuvântul, personalitatea și realizările lui.

    Apreciază

  • 96. ion  |  2 mai 2014 la 19:23

    Basca Ilie cred ca pe punctul 3 nu mai are rost sa polemizam. Tocmai ne-a sugerat KKR la B1 ca PNL-PDL au batut palma..

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 19:37

    La pct. 3 era vorba de MM și puterea ei de convingere cu integritatea, nu de lipituri viitoare între partide.
    Nu știu la ce-au bătut palma PDL și PNL, bănuiesc că pentru prezidențiale, după europarlamentare (de la pct 1 și 2).
    Dacă vrei să amestecăm punctul 3 cu celelalte, MM are libertatea să să agreeze sau nu această lipitură atunci când se va materializa și bănuiesc că nu va accepta să se contrazică flagrant. La unele partide mai contează și decizia colectivă-internă. Cine se trezește în minoritate poate să accepte sau nu să mai rămână în partid. Fiecare după posibilități. 🙂

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 19:51

    Dacă PDL și PNL au bătut palma nu-i o surpriză, conform comentariilor 84+85 pentru o țintă:
    *
    „O cârdășie între cel puțin două din trei partide – PSD, PNL, PDL- îl poate scoate automat pe MRU din cursa pentru prezidențiale.
    Nu la PMP se află acest pericol… deocamdată”. 🙂

    Apreciază

  • 99. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 20:02

    Cu alte cuvinte, cine și-a pus dorința să vadă realizată lipitura PMP cu PNL și a criticat-o pe Elena Udrea pentru lansarea „Mi-ar plăcea o alianță cu PNL” trebuia să aibă grijă… nu cumva să se îndeplinească. 🙂

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 20:03

    cine și-a pus dorința să vadă NErealizată lipitura

    Apreciază

  • 101. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 21:07

    Coroborat cu comentariul 81,
    „socoteala din casa PMP – destructurarea PDL – nu se potrivește cu cea din târgul celorlalte partide”,
    observăm cum și de ce târgul partidelor PDL-PNL(aripa mortală a lui Crin) își justifică existența.
    PNL- aripa uselistă – zburdă cu gândul la refacerea USL, ademenită de pesedeaua vopsită.

    Apreciază

  • 102. Bască ilie  |  2 mai 2014 la 21:36

    Somn ușor și vise frumoase! 🙂
    *

    Apreciază

  • 103. noradamian  |  2 mai 2014 la 21:43

    Interesantă discuţie, mulţumim!

    Somn usor! 🙂

    Apreciază

  • 104. dora  |  2 mai 2014 la 22:49

    Noapte buna!
    Ma var si eu in scutece,am facut exces de zel azi in gradina, 😆

    Apreciază

  • 105. brindusa.frunza  |  3 mai 2014 la 09:44

    1.domnule basca, jos palaria, jos parasuta, nik’ ca aveti dreptate! Insa sunt mari diferente intre ironie si invectiva! Pontalaul o practica pe ultima! Faza cu spurcatul se ia! nea piratu’ marinar in manere scule si matritere fu primu’ in vocabuler ! restul sunt epigoni, bufoni si pufoaice! daca matale crezi ca edecul lui Adita Nastase il admira pe 0049 te inseli! Idolul lui victoras anapoda e Base, nicidecum vandemecum serpico Nastase !Numai ca Ponta e cazut la testul stelute si sclipiri de minte! 🙂

    In rest sunt de acord cu Nora , doamna Udrea sare la inaintare si atat!

    Apreciază

  • 106. noradamian  |  3 mai 2014 la 10:15

    Brânduşa, salut! Fain comentariul tău, provocator – în sensul bun al cuvântului…

    Apreciază

  • 107. Bască ilie  |  3 mai 2014 la 10:37

    O zi extrem de tristă!
    Aseară târziu am aflat de suferința lui Theophyle pe patul de spital. M-am retras din Grădină mai devreme. După ora 2 am reușit să adorm. Un somn intermitent, cu unul și același vis tot timpul: un corp aflat la reanimare, legat la aparate. Cum adormeam din nou, revenea acelși coșmar; eram conștient în vis, de parcă eram treaz, de un singur lucru: pe pat se afla Theophyle, fără să-i văd chipul.
    După 5:30, n-am mai suportat unicitatea imaginii din vis și m-am hotărât să mai adorm. De-atunci am căutat periodic pe Politeia să aflu vești. Într-un târziu, s-a făcut prea târziu. Parcă știam deja.
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    Apreciază

  • 108. Bască ilie  |  3 mai 2014 la 10:38

    și m-am hotărât să NU mai adorm.

    Apreciază

  • 109. noradamian  |  3 mai 2014 la 11:39

    Ce veste, n-am cuvinte!! 😦

    Dumnezeu să-l odihnească!

    Apreciază

  • 110. ovi  |  3 mai 2014 la 12:36

    Dumnezeu să-l odihnească!

    Apreciază

  • 111. theo  |  3 mai 2014 la 16:53

    Dumnezeu sä-l odihneascä!

    Apreciază

  • 112. theo  |  3 mai 2014 la 17:19

    uite cum s-a dat de gol ILICI

    ” NOI AM AVUT O INTZELEGERE CU PUTIN ”

    asta spune f.f. mult

    Apreciază

  • 113. noradamian  |  3 mai 2014 la 22:01

    De fapt, fiecare din noi a avut de învăţat de la el şi toţi am fost legaţi de el în aceşti ani furtunoşi. În ciuda unor diferende politice minore, sentimentele de prietenie au rămas la fel de profunde. Dumnezeu să te primească!
    Rămas bun, Theophyle! Condoleanțe familiei!

    Apreciază

  • 114. Andrei  |  4 mai 2014 la 13:42

    Sincere pareri de rau! A fost puternic si a adus in spatiul virtual decenta si rigoarea de care era mare nevoie. Mie imi vor lipsi „revista presei” si articolele sale despre istorie, dar si cerbicia cu care apra un un loc in care ideile si adevarul aveau spatiu privilegiat . RIP!
    Andrzej

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 14:56

    Saluttare, grădinari!
    Nici astă noapte n-am scăpat de unicitatea unui vis.
    Nu glumesc. De data asta scriam un comentariu la ultimul articol al regizorului Vlad Zografi, de pe Contributors, intitulat „Traian Băsescu împinge opoziția în fundătura Udrea”.
    Recunosc, mă gândisem oarecum astă seară la ce-aș fi scris într-un eventual comentariu și coincide în mare măsură cu mesajul din vis.
    Îmi place cum scrie Zografi și-l consider bine intenționat, sincer și curajos în atacarea temelor spinoase ale vieții politice. L-am apreciat în mod deosebit odată când a avut demnitatea să-și recunoască neinspirația dintr-un articol: a revenit la scurt timp cu al doilea articol, de retractare, și începea cu „am greșit”. Rarisimă atitudine! După mine, aproape toate articolele sale au originalitate, mesaj consistent și o doză de farmec.
    „Fundătura Udrea” îl îngrijorează pe Vlad Zografi în privința candidatului la prezidențiale.
    Comentariul din vis suna cam așa:
    Domnule Vlad Zografi,
    „Ce vă determină să credeți că odată cu eliminarea fundăturii Udrea ați scăpat și de fundacul Antonescu? Nu reiese din articolul dv. c-ați vedea fundacul mai luminos și mai confortabil decât fundătura.
    După impresia mea, spiritele s-au aprins în ultima vreme, nu din cauza fundăturii cu parașuta, ci datorită declarației ei despre MRU:
    *
    „Nu poţi să te pui în fruntea listei de europarlamentare, spre exemplu, şi să nu treci pragul electoral. Atunci, cum să pretinzi că poţi să îl baţi pe Victor Ponta?”
    *
    Din câte înțeleg, v-ați cam lega speranțele de MRU, însă, ce vă faceți dacă fundătura l-a nimerit cu adevărul în plin, din moment ce omul-speranță riscă să apară ca un cadou din senin, fără un sprijin rezonabil dinspre propria Forță Civică, doar dispus să se agațe de orice partid, alianță, coaliție, precum un parazit?
    Vă consolează mai tare, în turul doi, să piardă fundița parazită în locul fundăturii sau nu realizați cum desființarea fundăturii deschide o pârtie pentru fundacul Antonescu?

    PS. Cine l-a pus pe MRU să-și riște talentul de autoprezidențiabil în fruntea listei pentru europarlamentare, ca un comandant de oaste, așa cum s-a autodeclarat, acela să-l trezească la realitatea trântei cu propriul fund de pământ, după 25 mai”

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 15:25

    Nu acesta a fost comentariul promis despre MRU (pe Contributors).

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  4 mai 2014 la 15:54

    Ziua bună, prieteni! Andrei, eu si acum sunt consternată. Mie mi-a rămas la suflet Theophyle cel din anii 2009- 2012, un spirit luminos, un prieten întru cultură şi etică politică cum rar găseşti. Un unicat. După 2012,când a optat pentru militantismul de partid, n-a mai fost acelasi lucru dar asta nu mă face să-l regret mai puţin.

    Apreciază

  • 118. noradamian  |  4 mai 2014 la 16:00

    Bsk, visele, de genul celuia pe care-l povesteşti, dezleagă perfect mesajele scrise sau pe cele din subtext, ale personajelor care ne iau drept ţinte. Din punctul meu de vedere, unii sunt prost ţintaşi. De fapt cei mai mulţi.

    Apreciază

  • 119. noradamian  |  4 mai 2014 la 16:10

    Din păcate, mai toţi cei în care am văzut la un moment dat politicieni de substanţă au discursuri reactive, fără calculul prealabil al efectelor (sau prost calculate!) fără să-şi amintească măcar, ce au spus în diverse alte împrejurări. Lipseşte gândirea strategică, aceea a paşilor calculaţi în avans care ia în calcul miscările posibile ale adversarilor si obstacolele probabile…

    Apreciază

  • 120. noradamian  |  4 mai 2014 la 16:11

    Bsk, 116, avem răbdare…

    Apreciază

  • 121. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 16:32

    Nora,
    Tot Traian Băsescu rămâne campionul gândirii strategice, însă, să nu uităm că și piratu-i om,i este supus nu numai greșelilor omenești, cât mai ales mulțimii prea mari a variabilelor (necunoscute), greu, dacă nu imposibil, de stăpânit chiar și de un computer… performant! 🙂

    Apreciază

  • 122. theo  |  4 mai 2014 la 17:10

    Bäscutzä,
    nu stiu dacä ne-ar fi pläcut asa mult Presedintele,
    dacä ar fi fost, imaculat, cald si numai diplomatic.
    cu toate greselile, rämane cel mai bun Presedinte Roman:

    Apreciază

  • 123. theo  |  4 mai 2014 la 17:12

    MRU; A FÄCUT O MARE GRESEALÄ, S-A INDEPÄRTAT
    DE SUSTZINÄTORII PRESEDINTELUI:

    Apreciază

  • 124. tayss  |  4 mai 2014 la 17:15

    BUNA ZIUA, NU am mai intrat de mult pe bloguri , imi pare tare rau de THEOFYLE, cred ca toti basistii am fugit de pe blogul lui, cred cu tarie ca PMP face un fel de diversiune cu EU , cum vreti sa se imprime in capul romanilor numele de PMP, facind valuri , ALTFEL NU AR FI PROMOVAT PE TOATE PELEVIZIUNILE , baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PMP

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 17:25

    @tayss
    n comentariul meu nr. 64,

    [„Eu nu voi vota Elena Udrea sau PMP la europarlamentare.
    La prezidențiale, numai în turul doi (în situația excepțională: dacă ar candida și s-ar califica în finală vs PSD-ist)”].

    mi-am dorit să preîntâmpin confuziile și urările asemănătoare. 🙂

    Apreciază

  • 126. noradamian  |  4 mai 2014 la 21:11

    Seara bună! tayss, când devii membru al unui partid, cel puţin o parte (dacă nu toate!) opiniile personale devin ale partidului. Nefiind în cauză, ne exprimăm opiniile, mai bine ori mai puţin bine, fără influenţe partinice.

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  4 mai 2014 la 21:12

    Theo, Mru nu e consecvent cu el însuşi, mai concret cu ce susţine. Şi nu doar de acum…

    Apreciază

  • 128. noradamian  |  4 mai 2014 la 21:20

    Bsk, fără nici o îndoială! Au fost perioade când m-a dezamăgit tare. A primat însă gândirea strategică căreia i s-au datorat, de altfel, reuşitele sale. Variabilelele, ameninţările erau mult mai usor de luat în calcul. Acum situaţia e incomparabil mai complexă, pe toate planurile- s-au înmulţit elementele de imprevizibilitate.

    Apreciază

  • 129. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 21:44

    Perpetuum post alegerile anului sau urme de indicii pentru viitor:
    Useleală la indigo, pe lângă liberalul Silaghi. (de pe Hotnews)
    *
    „Victor Ponta: Ovidiu Silaghi se va inscrie in PSD, este candidatul intregului USL”

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 22:08

    Ca să atenueze huiduielile bumbăcitoare, azi la Sâmbra Oilor, micul bărbat laș i-a mințit la microfon pe spectatori, negru de mânie roșie, spunând că președintele l-a rugat să le transmită un mesaj.
    Acum la B1, Piratul i-a „mulțumit” deconspirator pentru misiunea îndeplinită.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  4 mai 2014 la 22:09

    Somn ușor!
    *

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  4 mai 2014 la 22:13

    Bsk, am văzut! De altfel şi reacţiile maramuresenilor au fost lămuritoare.

    În toată nebunia asta, avem doi piloni de sprijin:
    în interior, sistemul de justiţie, tenace şi din ce în ce mai eficient
    în exterior, NATO (împreună cu UE şi SUA)

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  4 mai 2014 la 22:15

    Noapte bună!

    Apreciază

  • 134. cinic  |  5 mai 2014 la 10:25

    buna ziua. Sunt neofit pe aici. Apropos de Zografi si luand drept bune cifrele IPSOS, l-am intrebat ce alternative avem:
    A. fundatura PNTCD 2%?
    B. fundatura PFC 2%?
    C. fundatura NR 1%?
    D. „calea larga” PDL 13%
    E. „bulevardul” PNL 17%.
    N-am primit raspuns.

    Unic si perseverent comentariu despre MM: am banuiala ca ii este rezervat un post inalt in viitorul parchet european sau similar.

    Apreciază

  • 135. noradamian  |  5 mai 2014 la 11:45

    Ziua bună! Cinic, esti binevenit! De acord cu întrebările, poate ar mai fi si altele de adăugat în acelasi sens! Nu cred însă, că Vlad Zografi ar scrie un articol mânat de un asemenea interes. Nu-l văd din categoria oengisti (de regulă) aflaţi pe drumul parvenirii în schimbul unui anumit discurs. Am sesizat din comentariile de acolo că stilul de a răspunde ( atunci când răspunde) nu e nici provocator nici trufaş. Presupun că aşa vede d-lui la ora asta. Asta nu-nseamnă un îndemn de a nu-l contrazice, cu argumente sau măcar cu întrebări pertinente ca acelea puse de tine.

    Apreciază

  • 136. cinic  |  5 mai 2014 la 19:00

    buna nora. Daca nebunul satului striga „foc” e posibil sa nu fie bai. Daca striga un fruntas al satului e diferit. Asa ca -prin credibilitatea sa- Zografi are si RESPONSABILITATI. [un fel de stand by your own opinion]. Daca nu raspunde/replica/argumenteaza cei ce-l asculta/urmeaza/cred ar putea intreprinde fapte ce nu coincid cu intentia lui V.Z. Ar fi deci mai bine sa clarifice INTENTIA!

    Apreciază

  • 137. Bască ilie  |  5 mai 2014 la 19:08

    Saluttare!
    @Cinic-136
    E mai dificil de clarificat intenția. Are numai propuneri win-win. 🙂 (n-are nicio vină; asta-i viața de la noi)
    În rest, sunt întru totul de acord cu Nora-135.

    Apreciază

  • 138. noradamian  |  5 mai 2014 la 19:19

    Seara bună! 🙂 Cinic, probabil că răspunsul la întrebările tale ar însemna un alt articol. Cine ştie, poate o să se gândească la asta…

    Apreciază

  • 139. noradamian  |  5 mai 2014 la 19:21

    postare nouă

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  5 mai 2014 la 19:40

    Nora-138 și Cinic.
    Ar fi ceva urme de la tentativa de clarificare, în ultimul paragraf al articolului lui Vlad Zografi. Le-am separat un pic:
    1- “Dar asta nu rezolvă problema opoziției. Cu toată spontaneitatea lui, domnul Antonescu e descalificat din start de acel personaj care l-a populat lăuntric atâta amar de vreme”.

    O spune răspicat: Crin, net!

    2- „În ce-i privește pe ceilalți candidați, e mult de lucru”.

    Aici l-am suspectat cu speranța în MRU.

    3. „Adevărul trist e că, admițând că opoziția se va opri până la urmă la un candidat unic, el va trebui să fie aproape manelizabil. Popularitatea e o condiție necesară, nu însă și suficientă”.

    Aici nu se mai potrivește MRU (nu-i manelizabil). În același timp lasă loc de parașute, însă îl încurcă fundătura din titlu. 🙂

    4. „În ce mă privește, la alegeri m-am călăuzit mereu după două principii: 1) nu-mi permit să nu votez și 2) nu mă descurajează faptul că sunt obligat să aleg răul mai mic, fiindcă nu-mi fac iluzii extravagante. Dacă opoziția își închipuie că sunt mulți care gândesc la fel, am încurcat-o!”

    Asta-i de pus în ramă.

    M-am străduit și eu să combat concepția asta prostească desprte repulsia față de alegerea răului cel mic. N-am reușit să fiu la fel de clar și concis.
    Taman MRU se amăgește cu recomandarea că el ar fi binele cel mai mare, de ales direct și fără rețineri. Dacă o trecem și pe asta la ipoteza de lucru, “clarificarea” lui VZ ne-ar sugera să-l tăiem de pe listă.
    În concluzie, clarificarea rămîne în coadă pisciolă, ca-n gară. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: