Spume toxice

29 mai 2014 at 12:55 239 comentarii

De cum s-a isprăvit bâlciul electoral, spuma fesenistă a reumplut paharul dreptei. Reluate, într-o formulă mereu mai toxică, manevrele care mimează coalizarea „împotriva răului comunist” (fesenist, pedeserist, penelist, vadimist, pedelist, udemerist, uselist, pesedist) şi chiar „dizidenţa”, domină de un sfert de veac politica autohtonă asigurând continuitatea răului comunisto-securist cu integrarea pe parcurs  a mulţime de alte rele într-o formulă de neînvins a prăpădului naţional. De fapt spuma asta tinde să nu lase nimic neacoperit până când infernala  formulă „toţi sunt la fel” devine de necontestat. Suntem mai aproape ca niciodată de acest moment: cu măşti revopsite şi uniforme  schimbate de sub care duhneşte jegul depus şi nespălat  în timp, duşmanii de ieri se pupă din nou, în acelaşi stil  ipocrit. Ştiind că nu există alternativă la perenul uselism, jocurile se reiau  periodic la aceeaşi masă a imposturii. şi  pe stânga şi pe dreapta.

Din spuma asta au evadat, totuşi, o mână de oameni de care ne-am legat speranţele. Departe de a fi perfecţi, prin tot ce au realizat în timp au depăşit fesenismul dar nu l-au învins. Dac-ar fi rămas alături în acest crucial an 2014, prin ei, ţara ar fi avut altă perspectivă. Motive minore i-au îndepărtat unii de alţii exact când statul de drept avea cea mai mare nevoie de ei.  Împreună. Am dorit ca Monica Macovei să ajungă europarlamentar, mă bucur c-a ajuns dar, nu pot să nu spun, în preţul acestei victorii intră şi victoria tristă a refesenizării. Am sperat ca PMP să fie partidul care, în fine, îngroapă fesenismul dar, nu pot să nu spun, în preţul eşecului său intră şi efectul viruşilor fesenişti pe care-i poartă, chiar dacă  stă mult mai bine cu imunitatea decât celelalte. Per total, o victorie a la Pirus în care rolul principal, de departe, l-a jucat cu asupră de măsură, URA. Dacă M.Macovei a dus o campanie pozitivă de mare impact prin contrastul cu găunoşenia roşie, o cohortă-ntreagă de susţinători au făcut, în schimb, o furibundă campanie anti-PMP& anti-TB. Cu efect instant de ridicare a PSD&FSN. Şi un impuls dat URII.
Nu trag concluzii, departe de mine să spun ce-ar trebui făcut. Ce vor decide de aici încolo protagoniştii va fi la fel de vizibil ca şi ce au  lăsat în urmă. Un singur lucru aş adăuga: dacă vor continua să trudească pe drumul URII, vor dărâma tot ce-au construit.

 

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , , .

Final de campanie Proactivitatea în războiul politic

239 comentarii Add your own

  • 1. dorian65  |  29 mai 2014 la 13:02

    Buna ziua!
    Buna,foarte buna postarea.
    Imi place mult chestia aceea cu haine noi imbracate peste jegul mirositor. 🙂

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  29 mai 2014 la 13:04

    Ziua bună! Multzam, Dorian! Ălora nici nu le mai pasă că put 😀

    Apreciază

  • 3. theo  |  29 mai 2014 la 13:18

    NORA
    parvenitzii cred cä este de ajuns sä dai cu deo,
    peste mizerie.

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  29 mai 2014 la 13:25

    Theo, în felul ăsta aerul din jurul lor devine irespirabil 🙂

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 13:37

    „Am dorit ca Monica Macovei să ajungă europarlamentar, mă bucur c-a ajuns dar, nu pot să nu spun, că în preţul acestei victorii intră şi victoria tristă a refesenizării”.
    *
    Reiau comentariul 152 de la postarea precedentă:
    Nu vă pripiți să trageți concluzia c-ar fi fost mai frumos cerul dacă Monica Macovei ar fi plecat din PDL înainte de europarlamentare!
    Iluziile nu-s întotdeauna ce par. 🙂 (au legătură strânsă cu detaliile promise la 148)
    *
    Comentariul 148:
    Avem timp și voi detalia cu ce îmi susțin afirmațiile legate de procentele furate și celelalte legături porcoase.
    *
    Cerul ar fi fost mai frumos și fără prețul (răs)plătit acum: victoria tristă a fesenizării. Ne-a făcut-o.

    Apreciază

  • 6. theo  |  29 mai 2014 la 14:11

    MM, este un om muncitor, si este f. folositoare la UE
    dar cu toatä adunare a maimutzelor, liberalii de ocazie, o vor sabota si jignii, cum a mai fäcut-o, ist cretzu-dormeo o sä
    joace ca soparla securistä.

    Apreciază

  • 7. theo  |  29 mai 2014 la 14:12

    ilie sarbu,
    un securist obraznic ca si tonta

    Apreciază

  • 8. dorian65  |  29 mai 2014 la 14:13

    Da sunt de accord cu dumneavoastra ca nu le pasa ca put si pe deasupra vor cauta sa convinga si pe altii ca acel miros este de la un parfum special care merita folosit.
    Va doresc o zi buna!

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  29 mai 2014 la 14:13

    Ziua bună! 🙂 Bsk, nu-s concluzii ci simple observaţii asupra realităţii postfactum şi a cauzelor (presupuse) care au determinat situaţia. Probabil nu se putea altfel.

    Cu un scor mai modest, dulăul nu s-ar fi împăunat acum ca „regele animalelor”. Iar cu un scor mai aproape de al celor două cumetre PDL şi PNL, care se dau acuma drept „reginele dreptei”, PMP le-ar fi surclasat ca imagine şi ar fi devenit pilonul de viitor al dreptei. Postarea nu e focalizată pe votanţi ci pe protagonisti. E doar o privire asupra unor factori care au condus la acest rezultat.

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  29 mai 2014 la 14:16

    Dorian, da 🙂 miroase de trăzneşte în studiouri, birouri, sedii, pe feisbuc, în toată ţara! O zi plăcută şi ţie! 🙂

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  29 mai 2014 la 14:22

    Theo, fără-ndoială e un câştig pentru ţară prezenţa MM în PE. Şi nu cred că e persoana care să mai poată fi intimidată de sabotorii ştiuţi.

    Rămâne însă, de văzut, cum se va poziţiona, de-aci încolo, faţă de alianţa pdl-pnl care se configurează acum.

    Apreciază

  • 12. Mih  |  29 mai 2014 la 14:28

    Servus, all!

    E atat de amar-adevarata postarea ta incat o pun in buzunarul de la piept si o duc si la umbra Copacului, s-o avem aproape…

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  29 mai 2014 la 14:34

    Mih, multzam! din postare răzbate, într-adevăr, destul amar ( legat de o situaţie aproape imposbilă) m-as bucura să-l socotim numai de leac 🙂

    Apreciază

  • 14. Mih  |  29 mai 2014 la 14:44

    Nora, chiar la efectul benefic al leacurilor amare m-am gandit cand am alaturat cuvantul…Si eu si cred multi altii, ne-am bucura…

    Apreciază

  • 15. ion  |  29 mai 2014 la 14:48

    Salutare tuturor,
    Nora, spui: Ramane de vazut cum cum se va poziţiona, de-aci încolo, faţă de alianţa pdl-pnl MM”.
    Eu zic sa citesti articolele jurnalistilor/analistilor puristi. si vei deduce si pozitionarea Monicai.
    Oricum iin PE europarlamentarii PDLsi PNL apartin aceleasi familii.

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 14:51

    @Nora-5
    Înțeleg, nu-i și nici nu spun c-ar fi o critică a votanților. 🙂
    „Cu un scor mai modest, dulăul nu s-ar fi împăunat acum ca “regele animalelor”.
    Regele animalul nu poate să-și rupă gâtul mai tare decât dacă ar fi rămas un simplu buldog muritor de rând? Ar fi pierdut ocazia să-și compromită și ultimul răcnet de animal fioros.
    *
    „PMP le-ar fi surclasat ca imagine şi ar fi devenit pilonul de viitor al dreptei”
    Asta-i pripa menționată de mine. Se subînțelege că surclasarea s-ar fi datorat Monicăi Macovei, văzută retroactiv de tine în tabăra astălaltă, altfel PMP rămânea cu imaginea de-acum.

    Spune-mi pe ce te bazei și ce loc ar fi ocupat pe lista PMP, ca să-ți spun ce înțeleg eu prin „surclasarea ca imagine”! 🙂

    Apreciază

  • 17. tayss  |  29 mai 2014 la 15:03

    MM, STOLOJAN, MRU,PREDOIU,etc, sint oameni Carora BASE le A DAT MULTE SANSE si ia ajutat, INTREBARE INTREBATOARE CE AU FACUT de nu ii mai suporta BASE, poate MM joaca bine in afara tarii dar in interior gindeste altfel, cu un CRISTID presedinte pmp si sustinerea unui independent la prezidentiale care cred eu acum se fac carti ptr el in afara tarii, si schimbarea totala a echipei ce reprezinta PMP,DREAPTA ADEVARATA VA AVEA MULTE SANSE, dar rabdare, incet,calm , cel care va fi scris in stele sa fie presedintele ROMANIEI , va fi si fara sa isi faca propaganda o jumatate de an , DUMNEZEU ne ,a dat multe lectii.IAR FISUL fesenist format in pripa se va desumfla cu mult timp inainte de alegeri BULDOGUL SI CACARAU CICA REPREZINTA DREAPTA si se lauda cu doua floricele MACOVEI SI YOHANIS ,hahahahahahaha

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  29 mai 2014 la 15:12

    Bsk, 16, propoziţia citată capătă înţelesul corect dacă e legată de

    „o cohortă-ntreagă de susţinători au făcut, în schimb o furibundă campanie anti-Udrea (anti-PMP, anti TB) Cu efect indirect, de ridicare a PSD&FSN. Şi un impuls dat URII. La vreme! Cum o parte din energia de campanie a PMP s-a lăsat atrasă în reacţiile anti-ofensivei sus-amintiţilor, au pierdut teren şi timp. Cu efect indirect, de ridicare a PSD&FSN. Şi un impuls adăugat URII. La timp!”
    Pe asta am si intenţionat să pun accentul! Fiindcă în treaba asta nu se poate vorbi de o critică în limite normale ( cu care as fi fost de acord chiar dacă era campanie)

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  29 mai 2014 la 15:19

    În general „cohorta” e a inşilor care au avut reacţiile alea alergice nevindecabile (fix ca alergicii de la Antene) la termenul „coabitare”, îndelung umplut cu praf de puşcă.

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  29 mai 2014 la 15:22

    ion, de la „puristi” n-am nici o asteptare (vezi 19).

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  29 mai 2014 la 15:24

    Thayss, pot spune doar că mă astept si eu ca încropeala fesenistă să se fâsâie destul de repede. După noiembrie ne-om lămuri.

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 15:30

    @Nora-18
    Bine, rămâne cum am stabilit. 🙂 Mă voi ține de promisiune.
    Mi-era teamă să nu-mi spui că te bazezi pe relația armonioasă dintre MM și EU (ar fi îmbrăcat-o în blugi pe MM de bucurie și ar fi dat înapoi în pași de dans, până când nu se mai auzea nici musca anti-U, iar agregatul PSD-ist ar fi băgat cu pompa buletine ștampilate pro-PMP, în cântec, joc și voie bună)

    Apreciază

  • 23. noradamian  |  29 mai 2014 la 15:51

    Bsk, de la PMP aş vrea ca la congresul din 7 Iunie să dea dovadă de o mai mare înţelepciune. Nu să ne uimească dar măcar să fie-n stare să ia în considerare tot ce le face rău şi-n general, ce ar trebui schimbat. Calm şi fără răfuieli tâmpite.

    De la Monica Macovei aş vrea o lămurire a relaţiei ei cu PDL-today, intrat, post alegeri, în căldurile fuziunii cu „penalii” (prin nu’ş ce asociere îmi vine-n cap strigătul d-nei turcan de la niste trecute alegeri când era gata să-şi taie mâna!) S-ar putea să nu vie cu nici o lămurire şi cu nici un gest. Iar asta ar fi destul de trist fiindcă nu vreau să cred că-l iubeşte într-atât pe buldog încât să fie părtaşă la aşa ceva.

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 16:09

    @Nora-23
    Da, ar fi trist și pentru mine confortul de troacă, dar am motive să nu plec de la prezumția asta.
    Pentru buldog n-am nicio îngrijare, îl văd doar în sluj grohăit la poala Peneleului și nu mi se pare deloc Rege în Porcărie. Îmi imaginez surclasarea Crinăucului în fața unui presupus 12% al PMP-ului, tremurând așa de tare din bun-simț, încât s-ar fi lepădat de candidatură, mai ceva ca ilici de nomenclatură, și toată lumea trăia acum fericită până la adânci bătrâneți cu candidatul unic al Opoziției, câștigător direct în turul doi.

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 16:28

    Aceeași Porcărie PDL-PNL își bate joc de buldogul grohăit, lăsându-l să creadă c-ar prinde un ciolan cu tărâță în funcția de premier, de parcă Ponta ar fugi în Congo cu majoritatea parlamentară (din ce în ce mai întărită cu motoderapanți)

    Apreciază

  • 26. victor L  |  29 mai 2014 la 16:36

    Renunta buldogul la „D”?

    „Quintus, la RFI, despre fuziunea PNL-PDL: Prima conditie este ca numele PNL sa ramana neschimbat; va fi fuziune prin absorbtie, sa fie clar! „

    Apreciază

  • 27. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 16:37

    Opoziția parlamentară întreagă abia atinge 31%, dovedită la recența moțiune de cenzură.
    Ăștia visează la desertul din Porcărie OZN-uri în sos picant. 🙂
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17381178-vasile-blaga-despre-varianta-premier-pregatit-sunt-experienta-politica-administrativa.htm

    Apreciază

  • 28. tucu2  |  29 mai 2014 la 16:40

    Am o intrebare.Am pus o si in Copac si nu mi a raspuns nimeni.
    Ieri in afara spectacolului mediatic , femeia cu barba , porcul in frac , pupatul in use si alte delicii televizate s a intimplt ceva?
    Eu nu am remarcat decit o avalanse de cuvinte si niste proiecte relativ vagi.

    Vad ca astazi Ponta a debransat USL de la aparate si l a sters dintre cei vii.Sincer nu cred ca inmormintarea s a petrecut ca urmare a telenovelei de ieri.

    Apreciază

  • 29. racoltapetru6  |  29 mai 2014 la 17:05

    Hristos s-a înălțat! În orice grădină, deșert sau ocean! 🙂

    Apreciază

  • 30. theo  |  29 mai 2014 la 17:24

    la noi pämant sub picioare:

    Apreciază

  • 31. victor L  |  29 mai 2014 la 17:25

    Pe Politeia @ Creanga are meci cu vestalele templului MRU.

    Apreciază

  • 32. fundatiagenesa  |  29 mai 2014 la 17:46

    Reblogged this on Fundaţia Culturală Genesa.

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  29 mai 2014 la 18:03

    Tucu2 (28) scuze pentru răspunsul întârziat dar nici acum nu-s sigură că e cel corect. Bănuiesc că din momentul în care s-au încheiat alegerile, nu le mai e de folos.

    Apreciază

  • 34. dora  |  29 mai 2014 la 19:17

    Inca o data salut gradina fermecata 🙂 .Ma simt ca-n paradis cand vin aici.
    Va citesc ,ma incarc cu neuroni pozitivi si( ma lepad cat e posibil de toxicitate manipulatoare:)
    Cu toate acestea nu am reusit sa-mi fac ordine in ganduri si raman tare confuza.Nu stiu daca rebranduirea Dreptei e de bun augur sau dimpotriva este o cacialma ordinara sa ma deruteze.
    Principiile mele morale si de optiune politica raman intacte ,ceea ce nu ma impiedica sa fiu flexibila si sa accept optiuni de natura sa pluseze in favoarea interesului national(atat de des invocat de toti actorii politici)

    Conjuctura politica actuala ne pune in fata unei noi perspective si optiune politica.
    Ne rebrundim? Se poate!
    Eu ,inca astept sa ma lamuresc!:)

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  29 mai 2014 la 19:25

    Seara bună, prieteni! Petru, adevărat s-a înălţat!

    Apreciază

  • 36. noradamian  |  29 mai 2014 la 19:31

    25, 26, Bsk, Victor, fuziunea e treabă mare! Mare şi dureroasă 🙂

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  29 mai 2014 la 19:36

    Dora, deocamdată nu e nici o rebrenduire doar zbateri ale unor şefi care nu vor să se dea jos de pe crăcile din vârf

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  29 mai 2014 la 19:42

    victor, 31, inutil. Pe orice blog de partid se vorbeşte în limba de partid.

    Apreciază

  • 39. nostrastella  |  29 mai 2014 la 20:25

    Hm …
    Vă mai amintiţi : cu televizorul aţi minţit poporul . Nu s-a schimbat nimic . Doar şmecherii – ca să zic aşa – nu mai sunt cei care au fost . Defapt … cred că mai sunt câţiva d’atunci.Anyway .Lăsaţi naibii televizorul . Tâmpeşte , no offence !

    Nu vreau să pară că dau lecţii , şi nici n-am pretenţia că le ştiu şi înţeleg pe toate . Da’ parcă … prea’i cusută cu aţă albă . Eu când mă gândesc la acel ”la revedere PDL” , la plecarea lui ăl verde la PNL ( numai citindu’i CV-ul şi te ia cu frisoane) ş’acum unificarea cea mare şi dorită de toţi ce-o poartă pe dreapta … îndată mi se-nvârt rotiţele a evrika , sinapsele bâţâie a alertă , ‘ncep să râd , rostogolindu-mă-n pragul nebuniei , şi-mi spun Doamne ,da’ biet popor păstoreşti ! Mă leşi ?! (nu TU Doamne !)

    Ar fi prea multe de spus . Iar geopolitica … nu ne coafează pe toţi !

    Iar asta cu MM-ul … Peste tot MM şi iar MM .Din nou : mă leşi ?! Nu’i contest nici eu calităţile , abilităţile , bogdaproste . Dar iertaţi-mă , dacă nu’l ai pe vino-n coa (de mă votează) … nada . E cam ca aia cu şeful clasei – eu am avut vreo 7 sau opt parcă : e respectat dar niciodată iubit !

    O seară faină .

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 22:45

    @Nostrastele vezi pe pereți!
    Mă leși?Ți-am permis o dată, te-am lăsat să te simți cum vrei în cerul tău liber. Destul! Nu mi-e greu să-ți mai multe pe limba ta.

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  29 mai 2014 la 22:48

    Bsk, io tocmai rugasem Dj-ul să dea drumul la muzică. Tare! 😆

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 23:04

    @Nora-35
    Când am citi aseară pe Hotnews despre fuziunea în Porcăria PDL-PNL posibilă și peste șase luni am înțeles că nu se știe, adică este o formă de mascare a duplicității penelismului tradițional de sorginte trădătoare. Credibilitatea liberală are doar bun-simț la fără frecvență. Își păstrează luntrea eliberării de sub jugul PSD-ist după ce va mai vrea o dată. 🙂 După decembrie 2014, cel puțin până în decembrie 2016, sunt multe guri peneliste nerăbdătoare, de hrănit din ugerul guvernării. Congresul lor miroase a interes național de la o poștă. 🙂

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 23:07

    Și mie-mi place muzica. 🙂
    Somn ușor și mai vedem… ce note ne așteaptă!
    *

    Apreciază

  • 44. noradamian  |  29 mai 2014 la 23:12

    Bsk, 41, ai crinului nu fac decât să-şi confirme si reconfirme cu fiecare ocazie tehnica jocului la două capete pusă pe rol cu mare succes de patriciu în vremurile lui de glorie când era păpuşar nu legumă 🙄

    Apreciază

  • 45. theo  |  29 mai 2014 la 23:17

    nora,
    cand asa un zombi mafiot ; itzi este nas,PATRICIU invetzi multe
    cum este cäcäräu:

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  29 mai 2014 la 23:21

    mă tem că buldogului, care aseară transpira fericit deja la gândul triumfalei uniri, iar o să-i fugă osul prin faţa nasului ca-n desenele animate… 😀

    Apreciază

  • 47. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 23:25

    Turnătorul de onoare – fondatorul satelitului liberal al lui ilici, Mircea Ionescu Quintus – a lăsat o limbă de moarte să nu se piardă denumirea făcăturii PNL prin fuziune, adică să se dea la absorbția PDL-ului (care tocmai se cere dispărut prin resorbție). 🙂
    Liberalismul de securitate națională pe limba lui Quintus piere.
    Ce vizionar precaut! Știe ce-o să fie, și-o să fie… 🙂

    Apreciază

  • 48. noradamian  |  29 mai 2014 la 23:26

    theo, după ce s-a văzut cu sacii-n căruţă cu sprijinul generos al naşului, crin l-a abandonat şi pe el…

    Apreciază

  • 49. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 23:28

    @45
    Regele (buldogilor) e gol! 🙂
    Ca o carcasă de porc… consumat.

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  29 mai 2014 la 23:29

    Bsk, făcătura penelistă cântăreşte în materie de liberalism cam cât o turnătorie a epigramistului Quintus 🙂

    Apreciază

  • 51. noradamian  |  29 mai 2014 la 23:36

    Somn usor! 🙂

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  29 mai 2014 la 23:46

    Jumătatea PDL-istă a Porcăriei parcă ar zice:
    -Ordin de salvare națională: să schimbăm etichetele!
    Jumătatea PNL-istă de troacă:
    -Tradiția noastră securist-nomenclturistă nu ne-o schimbă nici dracu’ gol, nici tat-su. (vorba oportunistului lingău Tăriceanu; în 2007 a strigat în piața publică analogia pirat-dracu’ gol sau tat-su, înainte de suspendare)

    Pentru salvarea lor de interes național și-ar schimba între ei și chiloții. 🙂

    Apreciază

  • 53. noradamian  |  30 mai 2014 la 00:05

    Bsk, cât timp criteriul suprem în partid e ce spune seful, si ce spune seful bate tot, si lege si adevăr si morală, la asta se rezumă „interesul naţional”. Nişte reacţii la postarea ta de ieri sunt mai mult decât concludente. Reacţiile respective arată un mod de gândire de o obedienţă beton care face iluzorie orice schimbare din interiorul unui partid. Cei care se-ncumetă, probabil sunt consideraţi eretici.

    Apreciază

  • 54. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 00:08

    Noapte bună!
    Când ne cunoaștem dorința, nu ne este teamă de îndeplinirea ei. 🙂
    *

    Apreciază

  • 55. theo  |  30 mai 2014 la 00:11

    totzi se agitä,Presedintele ii ignorä,
    si bine face, el pregäteste ceva.
    mai are si in iunie intanlire cu obama
    am auzit , cä se duce f. bine pregätit intotdeauna

    noapte bunä!

    Apreciază

  • 56. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 00:22

    Ambramburica are rău de înălțime, de asta nu-i este teamă să renunțe la mandatul de europarlamentar. 🙂
    S-ar târâi numai într-o dusă și-o venită cu trenul, până trece săptămâna de navetistă, fără nicio zi de prezență la Bruxelles

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 00:37

    A fost și a rămas toată viața ei la pământ. 🙂
    La sol se simte în largul ei, mai ales la Zombi TV, unde predă de plăcere nelipsitele ei cuvinte: „dascăl” și „expertiză”
    Fără astea două vorbe, garantate Vanghelie, Ambrambureala și-ar pierde sensul existenței pe Pământ.

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 01:08

    Autentică din viața mea! În urmă cu două minute, soția mea a strigat ceva prin somn. Am trezit-o, o atacase urs. I-am zis să nu mai doarmă în pădure și să vină acasă să-mi pregătească o cafea, ca să-i dea timp ursului să dispară din viața ei. 🙂

    Somn ușor și aveți grijă ce visați! 🙂
    *

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 02:39

    @Creangă
    Acum am văzut pe Politeia, nu-ți permit să-mi preiei comentariile și să le împrăștii pe unde ai chef să stârnești niște replici de mironosiță.
    Te rog să încetezi cu sportul ăsta, nu-i pentru tine.
    Mi se face greață când văd cu câtă greutate intră în câteva capete explicații extrem de simple și evidente, dar își urlă repetat indicațiile dezorientate.
    Dacă tot ai luat-o pe arătură, măcar aveai posibilitatea să reții comentariul meu 166:

    „Cu puțină atenție, mesajul meu pentru Skorpion, la Copacul din pădure, de luni dimineață, 24.03.2014, ce-a fost?
    Nu un avertisment citibil?”
    *
    Te rog să mă scutești de intervențiile astea.
    Știu și eu să reacționez ca toanta …și n-o să-i placă.

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:11

    Saluttare!
    Cu unele scăpări, dpmdv, un articol interesant!
    *
    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/formula-succesului-la-prezidentiale–mru–reduceri-de-taxe–justitie-%E2%80%93-udrea-337202

    Apreciază

  • 61. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:22

    N-am precizat cât de majore sunt scăpările din RL, dpmdv 🙂 , totuși îl consider interesant… să ne formăm o anume idee.
    *
    Altul cu mult mai serios și realist, dpmdv. 🙂
    *
    http://www.evz.ro/ultimul-cartus-al-lui-traian-basescu.html

    Apreciază

  • 62. victor L  |  30 mai 2014 la 11:41

    Poate fi incadrata la „Spume toxice?
    „Theodor Paleologu: Rezultatul PMP, un dezastru electoral; afisele din campanie sunt un fel de co-productie Hollywood-Mosfilm”
    Sau e doar o anti „pleaşcă”? gen palma data cu copita?

    Apreciază

  • 63. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:45

    Încă unul, măi fanaticilor co-producători Hollywood-Mosfilml! 🙂
    Eu, unul fanatic anti-porcărie, voi încerca să fiu mai echilibrat, dar nu promit să reușesc. 🙂
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17386377-theodor-paleologu-rezultatul-pmp-dezastru-electoral-afisele-din-campanie-sunt-fel-productie-hollywood-mosfilm.htm

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:46

    @Victor-eL
    Gând la gând! Nu văzusem mesajul tău. 🙂

    Apreciază

  • 65. ovidiu  |  30 mai 2014 la 11:49

    Bună dimineața,
    Încă mai au de pus grăjdani, pesediști:
    http://www.tolo.ro/2014/05/30/belu-a-strins-mai-multe-medalii-decit-voturi/

    Apreciază

  • 66. ovidiu  |  30 mai 2014 la 11:52

    Îmi place și cum îi fierbe piratul. Tace… până când?

    Apreciază

  • 67. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:53

    @Victor-eL
    Paleoloaga guiță din troacă, de-acolo și acolo se trage. Tradiția de familie îl obligă să toarne… tărâța-n cap. 🙂

    Apreciază

  • 68. ovidiu  |  30 mai 2014 la 11:53

    pesediștii.

    Apreciază

  • 69. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 11:56

    @Ovidiu-65
    Pesedeaua vopsită s-a apucat de sport olimpic.
    L-a confiscat și pe ăsta.

    Apreciază

  • 70. noradamian  |  30 mai 2014 la 11:59

    Ziua bună tuturor! 🙂 Bsk, ce scriem pe aici în materie de politică şi civism se-nscrie în palierul moralităţii şi al justiţiei şi e de apreciat doar de cei pentru care astea au fost si au rămas valori. De la un an la altul jocurile din politică sunt tot mai grosiere, tind să nu mai aibă nimic a face cu morala şi, frecvent, trec si peste legi.
    Necazul e că şi pentru tot mai mulţi „civili” anomaliile devin normale, iar asta explică tendinţa spre încălcarea a tot ce ne poate asigura un climat sănătos în societate. Până la urmă dacă becali nu merită să facă pârnaie fiindcă din ce-a furat a dat si pentru biserici şi unor oameni săraci, şi un şef de partid care a încălcat o lege pentru a-şi prosti soldăţeii si bruma de electorat intră în acelasi tipar de gândire.
    Inclusiv popime, jurnalişti, intelectuali, curtezane şi pălmaşi de pe net

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:05

    Crengulin era indignat, nu putea să creadă că la atât se rezumă nivelul „civic” al „ungurenilor” de-aia o fi sărit gardul. De fapt, şi aici, aducem frecvent comentarii de pe FB, ale unor cunoscuţi şi „friends” ca şi ale unor persoane publice ( jurnalişti, oengişti) spre informare şi comentare.

    Apreciază

  • 72. ovidiu  |  30 mai 2014 la 12:05

    Când îl aud pe pleașcă nu-mi vine a crede că e băiatu’ tatii.

    Apreciază

  • 73. ovidiu  |  30 mai 2014 la 12:09

    Săr’ na,
    71
    La fel cu Creangă simțeam și eu.
    Ce naiba sunt evidente șiretlicurile!

    Apreciază

  • 74. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:12

    Victor, 62, pemepiştii sunt în faza de păruială internă. Presupun că Udrea n-o să mai fie cap de afiş de-aci încolo. În rest, om vedea 🙂

    Apreciază

  • 75. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:17

    Ovidiu, în general, oamenii de partid au ochelari care nu le permit să vadă decât ce „trebe”. E o imprudenţă să le ceri să vadă cu ochii lor.

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 12:19

    Troaca PDL-PNL, din care se hrănește și Paleoloaga, are înțeles anticipat în eventualitatea desemnării Crinăucului candidat unic la prezidențiale din partea Porcăriei PDL-PNL.
    Până atunci am considerat și îmi voi menține convingerea: Monica Macovei a ales soluția optimă, necesară și cea mai rațională să rămână în PDL. Nu sunteți obligați să gândiți la fel ca mine, doar vă precizez că nu mi-am epuizat motivarea acestei concluzii.
    Nu mă deranjează contraargumentele, dar permiteți-mi să le apreciz și în măsura în care nu se limitează la vorbe aruncate fără un suport palpabil, cât de cât, de dragul variantei mai convenabile… din diverse motive, poate unele mai jenant de recunoscut. 🙂
    Până la definitivarea candidaturilor la prezidențiale, cu Crinăucul cap de listă, puțină precauție nu strică! Nu de alta, să nu dăm cu tesla-n argumente. 🙂

    Apreciază

  • 77. ovidiu  |  30 mai 2014 la 12:22

    Ilie 76
    Încă nu fierb 🙂

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 12:24

    @Nora-71
    Înțeleg, dar nu folosindu-se de comentariile mele, fără să le poată susține corespunzător și mai ales într-un mediu ostil.
    Creangă m-a întrebat la postarea precedentă dacă poate să ducă linkul pe Politeia și i-am răspuns să se lase de glume.
    Am crezut că este băiat mare și înțelege fără alte cuvinte.
    Se pare că nu l-a deranjat prea tare nici când a primit observația c-ar fi reprezentantul meu pe Politeia. Pe mine da!

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:28

    Bsk, au loc si argumentele si contraargumentele. Fără să fie ceva „diplomatic”, la scrutinul de duminică le-am împăcat ( faptic!) pe ambele. 🙂 Asta nu e un motiv să nu văd, post factum, efectele de orice fel, în condiţiile reconfigurării realităţii politice.

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:34

    Nu stiu cât timp voi mai face observaţii în zona politicului, dar cum n-am nici o apetenţă pentru postura de suporter (cu excepţia unor acţiuni civic-politic utile) „precauţiile” ar fi ultimul lucru la care m-aş gândi.

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 12:41

    Mai exact, la 76 , completez cu „mai târziu”
    Nu de alta, să nu ne dăm mai târziu cu tesla-n argumente. 🙂
    @Nora
    Bucuroși le-om duce toate, de-o fi să fie… cum o fi. 🙂

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 12:55

    Nora-79
    Legătura directă dintre efect și vinovăție presupune să demonstrăm o relație de cauzalitate și alternativa salvatoare.
    Nu pot spune că stăm grozav în această privință; doar concluziile fac ca viitorul să sune bine. 🙂

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  30 mai 2014 la 12:57

    Mai important decât micile neînţelegeri (pe care le-aş vrea înţelese şi depăşite în spiritul toleranţei grădinii) e faptul că ,dincolo de metaforă, „spumelor toxice” din ţară li se asociază ameninţător cele dinafară. Şi din est şi din vest! În PE au fost validaţi o groază de extremişti care în numele democraţiei URII se pregătesc de lucru 🙄

    Apreciază

  • 84. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 13:15

    Ar fi destul de spumant și delictul meu de opinie. 🙂
    Despre visele eroice ale europarlamentarilor români am scris acum o lună un comentariu pe Contributors:
    *
    28/04/2014 la 16:25
    Europarlamentarii români pot răsturna rezultatul alegerii “intre Schulz si Juncker” doar dacă în bucătăria generală UE ar conta diferența dintre aleșii noștri pro-Schulz și respectiv pro-Juncker (să zicem, primii ar fi 20 și ceilalți 12).
    Cu numai 8 pro-Schulzi (trași de păr; valabil și viceversa) nu prea cred în puterea europarlamentarilor români de a influența rezultatul. Ar însema ca toate celelalte țări din UE să-și aleagă reprezentanții aproape de paritate între pro-S și pro-J, cu o toleranță de plus 7 pro-Junker; apoi sar pro-Schulzii români ca salvamari ai socialismului european și răstoarnă căruța ca la Caracal. 🙂
    *
    Cu 16 PSD-iști din 32, cei 8 pro-Schulzi – trași de păr – sunt 0 (cel mult să punem un Diaconu-doi), adică în principiu România se prezintă în PE cu forțe echilibrate, deci putere de răsturnare a căruței decise de restul țărilor UE… aproape nulă.
    În concluzie, disputa de campanie pro-contra unul-altul nu a avut suport real.

    Apreciază

  • 85. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 13:41

    Asta-mi place!
    Campionu mondialu-șantajistu, dat pe tubulatură de Băsescu denunțătoru. 🙂
    *
    http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-17386947-mircea-basescu-santajat-ginerele-fiica-lui-bercea-mondial-care-cerut-280-000-euro.htm

    Apreciază

  • 86. noradamian  |  30 mai 2014 la 14:02

    De salutat în acest moment e „productivitatea” cu care justiţia continuă curăţenia în grajdurile politice. Zilnic aflăm de alţi şobolani, cei mai mulţi scoşi din „cavoul” uselist 😀

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  30 mai 2014 la 14:16

    Zvon cu parfum de credibilitate. Om afla dacă e sau nu e cât de curând. Poate-n 7 iunie sau imediat după. Există câteva elemente care susţin ipoteza asta şi fără profeţiile lui nixtovax
    http://www.cotidianul.ro/cristian-diaconescu-va-fi-candidatul-lui-basescu-la-prezidentiale-236883/

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 14:28

    @87
    La vremuri grele, încercări extreme.
    Repet simplificat. Numai susținerea candidaturii lui Crin din partea opoziției o consider de neconceput; orice alternativă fără Crin poate fi discutată sau acceptată nu doar de PDL-PNL. ci și de PMP, FC șa. (în acest caz n-am mai pus eticheta porcoasă).
    A doua candidatură a Opoziției, cum ar fi CD din partea PMP, este luată în calcul contra lui Crin din primul tur. (nu-i exclus, posibil și contra lui Johannis).

    Apreciază

  • 89. victor L  |  30 mai 2014 la 14:31

    @ noradamian, 87,
    toate bune si frumoase, dar cind autorul incheie intr-o apoteoza fulminanta:
    ” Există şi o altă variantă în ceea ce priveşte candidatura lui Cristian Diaconescu, în acest moment sub formă de zvon, în anumite cercuri politice restrânse: o înţelegere ocultă între Traian Băsescu şi Victor Ponta”
    eu aud zgomotul tigaiei folosita de Dana Grecu.
    Aceste scenarii de intelegere „Basescu&Ponta” sint, scuze, timpenii.
    Sigur, iti iei o marja de eroare, „sub forma de zvon”, ca sa nu te considere cititorii privitor la Latrine.
    Intelegere Basescu&Ponta? de pe ce Planeta au atetizat asemenea analisti?

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 14:40

    La 88 se subînțelege, contra lui Johannis dacă eventual l-ar înlocui pe Crin, dar este posibil și să fie agreat de toți. (variantă discutabilă)

    Apreciază

  • 91. noradamian  |  30 mai 2014 la 14:44

    Ideea (fără adaosul toxic de la nixtovax) circulă de ceva timp prin media 🙄

    Apreciază

  • 92. victor L  |  30 mai 2014 la 14:45

    Cum sa condamni moral o alianta cu Cretinel, iar tu sa te aliezi cu Ponta?!
    Autorul de pe Cotidianul este un nistoresc 😛

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 14:45

    @Victor-eL 89
    Poate zvonul cu varianta CD are ceva temei, dar interpretul zvonului a luat-o razna cu tigaia Danei Grecu în mână. 🙂

    Apreciază

  • 94. victor L  |  30 mai 2014 la 14:46

    bun, fie si nixtovax 😛

    Apreciază

  • 95. victor L  |  30 mai 2014 la 14:49

    93. Bască ilie,
    preupunerea ca piratul l-ar propune pe CD la prszidentiale parca-mi trece si mie prin cap, dar zvonul ca Piratul si dottore se vor uni in lupta este prajita pe tigaia Danei 😛

    Apreciază

  • 96. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 14:53

    @Victor-eL
    Totuși are un înțeles tentativa asta. Autorul interpretării poate fi un diversionist, care a început campania de anihilare a candidatului prezumtiv Cristian Diaconescu.
    Candidatura lui CD și diversiunea preventivă de tip mefistofelics nu se exclud.

    Apreciază

  • 97. noradamian  |  30 mai 2014 la 14:58

    Victor&Bsk, de fapt, nu citisem decât titlul (nu citesc „cotidianul” lui nvax) L-am sharat strict pentru zvonul cu candidatura respectivă.
    În urmă cu vreo şase luni, cred, prin iarnă (nu’ş dacă-şi aduce aminte cineva) am avansat o asemenea posibilitate, privită cu mare neîncredere. N-am readus-o în discuţie (desi am socotit-o în continuare o candidatură cu şanse în realitatea politică de după 2012) dar a venit ea singură, ca zvon, deocamdată… 🙂

    Apreciază

  • 98. noradamian  |  30 mai 2014 la 15:01

    Şi eu zic, că preluarea ideii de către agenţia de distorsionat „Nvx” pare a fi făcută cu scopul de a o înveli într-un ambalaj diversionist. 🙄 Tipic, adică nu prea inteligent 🙂

    Apreciază

  • 99. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 15:05

    @Nora-98
    Da, ba chiar poate fi un indiciu cumva: sursele diversionistului confirmă candidatura și tocmai din acest motiv și-a declanșat isteria. 🙂

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 15:27

    @Filadel 14:25
    S-o crezi tu că n-am bănuit ce-ai gândit (apropo de activitățile tale de om) 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 101. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 15:33

    …normal.

    Apreciază

  • 102. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 15:48

    @100
    N-am cum să dovedesc, dar am un reper orientativ: nu mi-a fost prea greu să bănuiesc, fiindcă am gândit cândva la fel ca tine și am scris despre asta în finalul primei postări despre MRU. 🙂

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 15:55

    Chemați psihiatrul în Grădină! Bască vorbește în dodii peste gard și pare să aibă spume toxice. 🙂

    Apreciază

  • 104. ovidiu  |  30 mai 2014 la 16:01

    Bască, vorbește in continuare că este cine să asculte.

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 16:04

    Astă noapte n-am avut somn și am urmărit emisiunile în reluare de pe B1Tv. La „Butonul de panică”, Prisacariu a încheiat emisiunea cu recomandarea unei cărți. Publicată recent, scrisă de popa-socru Ilie Sârbu: „Vânătoare-ghid practic”.
    M-a pufnit râsul, imaginându-mi ce-ar reprezenta ghidul lui practic, scos din experiența lui de vânător pățit. 🙂
    Fapte, tovarăși!
    Cine scapă arma din mână a uitat s-o pună la ochi.
    Aveți grijă de alice; nu numai pământul e rotund.
    Cina cea de taină la spitalul de urgență: omleta vânătorească

    Descoperirile vânătorului pățit:
    Cum să vânezi cu mai puține alice.
    Nu te duce cu ghiulelele la vânătoare! Mai bine le lași acasă.

    Vânători proverbiale la sfatul popular:
    Unde dai și unde bubuie.
    Cine vânează ca mine, ca mine să pățească!

    Apreciază

  • 106. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 16:14

    „Aveți grijă de alice, nu numai pământul e rotund!”… nu-i legată de ocolul Pământului în câteva secunde, ci de ocolul silvic mai de-a dreptul.

    Apreciază

  • 107. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 16:24

    Nu-i frumos să râzi de un popă pățit la vânătoare.
    Da, da’ sfinția sa de ce râde de noi?

    Apreciază

  • 108. ovidiu  |  30 mai 2014 la 16:27

    Popa s- a accidentat singur sau a avut Domnul grijă de el?

    Apreciază

  • 109. theo  |  30 mai 2014 la 16:27

    CE NEURONI BOLNAVI; AU CEI DELA ANTENE SI ROMANIA TV

    Apreciază

  • 110. Creanga  |  30 mai 2014 la 16:28

    Buna ziua!
    Basca ilie,

    Din elan copilaresc, se pare ca mai gresesc, incercand sa explic ca albul e alb, am ramas fara nadrag. Despre ateism am discutat, in casa domnului cel laudat. Imi cer scuze, n-o sa se mai repete, sa-ti duc vorba printre cumetre. Daca scuzele sunt acceptate, s-or mai sterge din pacate. De nu, ramane aceiasi armonie, in gradina de hartie.

    Apreciază

  • 111. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 16:33

    OK, Creangă.
    Dacă citești atent, nu tu m-ai revoltat cel mai tare, ci efectul neinspirației tale, de asta nu pe tine te-am taxat la urmă. 🙂
    Te rog să eviți pe viitor și să rămânem prieteni.

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 16:35

    Vânătoare ultimul răcnet:
    -Au, Doamne-ajută!

    Apreciază

  • 113. nostrastella  |  30 mai 2014 la 16:48

    …Ți-am permis o dată, te-am lăsat să te simți cum vrei în cerul tău liber. Destul! Nu mi-e greu să-ți mai multe pe limba ta.

    Dragă d-le basca(i)lie ,

    să zicem că n-am văzut aroganţa (lu’) matale cu ” ţi-am permis odată” … Mă rog . (precum zici , a fost doar odată ;şi era doar o glumă .Dacă n-ai priceput … îmi cer scuze , poftim) .

    Totuşi . Mi-e şi lene să recitesc ce-am scris . Dar cu siguranţă nu cred că v-am pomenit în vreun fel . A … că v-aţi simţit atins oarecumva … Ce să zic ? Pentru asta nu-mi cer scuze . Să vă caute sănătatea 1000 de ani d’acu încolo .

    Iar aia cu ” să-mi mai multe” pe limba mea … N-aş fi aşa de sigură . Nu cred că ţi-am arătat limba vreodată , şi nici nu ştii cam cât de multe aş putea avea . Mai cătinel doară .

    BTW . Fii liniştit în ceea ce mă priveşte . Nu doresc a-ţi lua locul cu vedere – aproape de alee – din această grădina binecuvântată .

    În plus – ca s’o scurtăm – dacă amfitrioana ar fi considerat ofensator mesajul meu … era foarte simplu , nu crezi ?
    Ştiu că felul meu de-a aranja cuvintele într-o frază deranjează de cele mai multe ori . Da’ asta sunt , spun ceea ce gândesc şi nici nu vreau să mă schimb ! La fel ştiu că de multe ori mai sar pîrleazu’ . Asta e . Nu-mi place să mă fandosesc . Defect , virtute , moft ? Habar n-am . Nu mă interesează .

    Şi la urma urmei (ca s’o tai de tot )e foarte simplu . Am făcut şi eu vreo patru clase … Deci lucrurile esenţiale şi universale le cam pricep repede . Dacă Nora îmi spune să-mi mai pun pofta-n ci de la miresmele de p’acilea … asta e . V-am pupat pe suflet vorba cuiva şi nici noi mai privi nici n-i mai dori , nici n’oi mai călca vreodată p’aci !

    (de parcă io semnez condica 24/24/365zile , ce să zic ?! cre’că anu’ ăsta’i a 2 sau a 3-a oară . Mă rog…)

    So , suntem oameni mari , au ba ?!!!

    Apreciază

  • 114. Creanga  |  30 mai 2014 la 17:01

    Ok Bsk,
    Tot spuneai mai sus de popime:
    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-17386995-video-preafericitul-ioachim-bacauanul-huiduit-dupa-venit-intr-sat-limuzina-audi-a8-spagi-sfideaza-luxul-asta.htm

    „Potrivit sursei citate, pe langa mai multe masini de lux inmatriculate pe Arhiepiscopie, Presfintitul detine pe numele sau personal, Ilie Giosanu, un jeep Dodge, un Wolkswagen Transporter si un Citroen Xantia. ”

    Pai cum sa nu fie preafericit cu atatea masini?

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 17:02

    44. stela E star | decembrie 25, 2013 la 15:04
    Crăciun fericit , dragă Nora !
    … şi tot ce îţi doreşti . Nu-mi prea scapă vreo postare de-a ta iar ciuda sau râca mea cea mai mare e că nu ai aplauzele pe care le meriţi . Atâtea câte le meriţi !
    … mai sper doar ca ultimul tău … mai nou … omniprezent interlocutor să nu fie de rău augur . Dacă şi locul ăsta va ajunge de băşcălie apăi … Sper să nu !
    Fericire , sănătate , un an nou mai bun şi … iertare musiu Bască Ilie !
    LA MULTI ANI !

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 17:07

    48. Bască ilie | decembrie 25, 2013 la 15:24
    Nostra-Stela!
    Zi-mi, te rog, că-s curios!
    Ce înțelegi prin “mai nou”? De când socotești “mai noul”?
    (cu “ultimul” și “omniprezent” ne-om descurca să pricepem până la urmă ce legătură are augurul cu bășcălia).

    Apreciază

  • 117. victor L  |  30 mai 2014 la 17:30

    113. nostrastella ,
    ba (nu sintem oameni mari), pina nu ne hotarim cum scriem: a-ti sau ati,
    Glumesc, dar plea te-ai supălat; face riduri 😛

    Apreciază

  • 118. nostrastella  |  30 mai 2014 la 17:50

    … întotdeauna eşti aşa ursuz ? Ce’i aşa mare scofală în ”mai nou’ ” lu’ zebedeu ?! Mi s-a părut (?) că acest nickname – bascalie – (sic!)nu era în anii din urmă . Sau e chiar posibil să nu’l fi remarcat eu . Scuze . Ori poate era altul . În general citesc ce scrie stăpânu’ … Comentariile mai puţin . No offence !

    Era doar o glum[ ce naiba . E adevărat că tristă , recunosc . Mea culpa .

    Apreciază

  • 119. noradamian  |  30 mai 2014 la 18:04

    piSică orban se vede deja tigru

    Mircea Marian
    M-a enervat groaznic nulitatea asta de Șică Orban care spune: „Nu am nicio emoție în privința obținerii votului celor care încă mai cred că Traian Băsescu poate să reprezinte ceva”. Frățioare, e vorba de niște valori, chiar dacă tu nu pricepi chestiile astea. Justiție, stat de drept, egalitate în fața legii. Asta a însemnat „băsism”, a spus-o Pleșu infinit mai bine decât mine. În orice caz, dacă tu crezi că-ți vopsești pușcăriabilii din partid în „dreapta”, îi bagi sub pulpana lui Iohannis și așa vor fi votați de băsiști, o să o iei peste bot, cu aroganța ta cu tot. Eu stau acasă în acest caz. Ia tu voturi de la pesediștii și anteniștii tăi.

    Apreciază

  • 120. noradamian  |  30 mai 2014 la 18:10

    …Mda, e bună mişcarea! Da’ mie tot mi-a plăcut saltul ( sunt sigură că şi d-lui Baconschi) – doar că n-a acoperit grill-ul 🙂

    via Teodor Baconschi:
    „După apariția Partidului Mișcarea Populară s-a sărit dintr-o extremă în cealaltă: sita foarte deasă pentru selecționarea oamenilor, utilizată la înființarea Fundației Mișcarea Populară a fost băgată într-o debara și nu s-a mai folosit niciun fel de filtru. Ușile au fost deschise larg și s-a intrat la liber. Așa se face că partidul tinerilor, al oamenilor care nu au mai făcut politică și care pretindea că impune noi standarde în societatea românească, i-a spus NU, Monicăi Macovei, dar l-a primit cu entuziasm în rândurile sale pe Florin Popescu-grill și s-a bucurat de sprijinul discret, dar eficient, al lui Gheorghe Ștefan-pinalty (sic!). Culmea este că, într-o primă fază, consilierilor prezidențiali aflați în structurile FMP nu li s-a permis să intre în partid, iar atunci când, în sfârșit, li s-a dat și lor voie să devină membri, jocurile erau deja bine controlate de alții. Dacă la acestea adăugăm focusarea afișelor electorale din recent încheiata campanie pentru alegerile europarlamentare pe chipul unui simplu membru de partid, absent de pe lista electorală, dar bun acrobat al văzduhului, începem să ne apropiem de explicațiile de fond ale acestui eșec. (Din cel mai recent editorial al lui Tudorel Urian)”

    Apreciază

  • 121. nostrastella  |  30 mai 2014 la 18:14

    …. victo reLe ! Vezi asta’i diferenţa-ntre stăpânii de la copac (u’ ce nu prea creşte , ha hi) şi alte bloguri , locuri , oaze , whatever : sunteţi prea deştepţi !

    Aţi se scrie aţi când îi putem pune înainte un voi: (voi) aţi făcut, (voi) aţi face.
    A-ţi se scrie a-ţi când îl putem completa cu ţie: a-ţi spune ţie, a-ţi da ţie…

    Pe mine aşa m’o-nvăţat ‘toarăşa-nvăţătoare . De-o fi greşit … Nu doresc vr’un pullitzer !

    Apreciază

  • 122. victor L  |  30 mai 2014 la 18:17

    Desigur ca in PMP s-au facut greseli, dar nicidecum nu trebuie sa-si faca harakiri pentru placerea vitejilor de dupa razboi; ca, se zice, prea multi se arata. Iar vitejii astia parca doar la tigaia Danei Grecu privesc.

    Apreciază

  • 123. theo  |  30 mai 2014 la 18:18

    LÄCUSTELE, nu fac bine grädinei:

    Apreciază

  • 124. noradamian  |  30 mai 2014 la 18:19

    118, ca să-ncheiem povestea: aici, stilul „provocare” nu face purici. Nu place şi pace! Prin urmare, îţi mulţumim de colaborare.

    Apreciază

  • 125. victor L  |  30 mai 2014 la 18:23

    121 nostrastella,
    mea culpa, acum am citit atent „Nu doresc a-ţi lua locul”.

    Doua palme si vin cu parintii tunsi la scoala 😛
    Totusi, Pullitzer.

    Apreciază

  • 126. theo  |  30 mai 2014 la 18:23

    sICÄ BETIVUL MANDOLINIST, sä-si tzinä gura, nu a fäcut nimic
    bun in viatza lui, invidie,betie ,accidente, minciuni si läträturi:

    Apreciază

  • 127. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:24

    @Nora119
    Scrie f fain aici Mircea Marian. A prins firul roșu și l-a aprins. 🙂
    @120
    61 🙂

    Apreciază

  • 128. noradamian  |  30 mai 2014 la 18:25

    Victor, nu-i nevoie să-şi facă harakiri. Presupun că-n 7 Iunie după ce o să i se recunoască nişte merite, o să fie repudiată pentru greseli de fond. Impardonabile. E clar că PMP nu mai poate avansa cu ea în front. Adică o să fie niţel tunsă de colegi şi cu asta se cam încheie perioada ei de glorie.

    Apreciază

  • 129. victor L  |  30 mai 2014 la 18:32

    Elena Udrea sa faca, pina in decembrie, pelerinaje la muntele Athos, ca tot nu mai poate merge marele credincios national arestat de „Justitia lu` Basescu”.
    Sau acolo nu sint primite femeile?

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:37

    @122 Victor-eL + @128 Nora
    Cam așa gândesc și eu.
    Nu-i normal să vedem o nenorocire în faptul că i s-a dat o șansă unui partener loial, așa cum este EU. Degeaba ne dă viteji rotunzi după… și chiar înainte de război. 🙂 Important este să vezi cu seriozitate pașii de urmat, după revizuirea neinspirațiilor. Asta-i viața! 🙂

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:38

    Degeaba de dăm viteji…

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  30 mai 2014 la 18:40

    Bsk, Mircea Marian e şi bun observator şi un comentator de o rară onestitate. Mi-amintesc că după ce făcut un pas împreună cu cei care condamnau „coabitarea”(unora nu le-a trecut nici acum) a înţeles regretând că n-a-nţeles din prima, situaţia.

    Apreciază

  • 133. theo  |  30 mai 2014 la 18:41

    LA ATOS MERG BÄRBATZII:……….misogini,nerespectosi
    PMP, sä-si aleagä un presedinte, sä colaboreze totzi,
    sä nu se multzumeascä cu multa altuia, sä lupte si ei.
    nu sä nu de-a satisfactzie adversarilor, sä colaboreze, sä
    aibä fiecare participarea lui. undeva le-a pläcut cä ea iesea in
    fatzä. sä fim seriosi. poate mai vorbesc cu presedintele, si……………färä räutätzi intre ei.nu dai apä la moarä dusmanilor.

    Apreciază

  • 134. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:48

    @Nora-132 🙂
    Mi-a venit să zâmbesc după cele scrise de tine. Nu mai știam de unde mi se trage o veche reținere în privința lui Mircea Marian.
    Mi-ai amintit și m-ai liniștit. Altfel continui să mă frământ ca fraierul. 🙂

    Apreciază

  • 135. theo  |  30 mai 2014 la 18:50

    exact acum in timpul luptei, sä ocupe fiecare un loc,
    sä rämanä si Udrea care nu-i place, s-au ii place prea mult lui ponta. este loc pt. fiecare si PMP nu este f. mare.
    eu nu cred in aliantza PNL-PDL

    vä rog sä vä aducetzi aminte, nu este decat o galceavä de cocosi. in toamnä PMP; ARE DUBLU VOTANTZI
    cu sfatul unui consultant de m(B)arcä ……….T B.

    Apreciază

  • 136. theo  |  30 mai 2014 la 18:52

    mircea m, este f. dublicitar.

    Apreciază

  • 137. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:57

    Nu-l suspectez deloc pe MMarian de rea-credință. Are și el, ca tot omul, sincopele lui, dar e mare calitate să-ți revii după o greșeală… (recunoscută ar fi mai indicat 🙂 )

    Apreciază

  • 138. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 18:59

    N-am puterea să aplic același tratament tolerant față de leprele de notorietate. 🙂

    Apreciază

  • 139. Creanga  |  30 mai 2014 la 19:11

    Cristian Campeanu il vede pe MRU candidat + taxe -UE
    Poate candideaza MRU si ii lasa locul lui Antonescu. 🙂

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/formula-succesului-la-prezidentiale–mru–reduceri-de-taxe–justitie-%E2%80%93-udrea-337202?c=q2561

    Apreciază

  • 140. noradamian  |  30 mai 2014 la 19:14

    Leprele de notorietate n-au niciodată păreri de rău, remuscări si de-astea. Altfel n-ar fi lepre. Claxonul le ţine loc de constiinţă. 🙂

    Apreciază

  • 141. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:18

    Când încercam să sugerez că sub presiunea urii nu are sens să mai vorbim despre bune/rele și alte teorii legate de Elena Udrea, (adică: Spune-mi cât de tare o urăști, ca să-ți spun cît de zdravăn(ă) ești!), porneam de la cele scrise despre EU la 130.
    Sunt jalnici continuatorii „rațiunilor” lor bazate tot pe ură (și stridentă pe deasupra 🙂 )

    Apreciază

  • 142. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:19

    @Creangă-139
    60 🙂

    Apreciază

  • 143. noradamian  |  30 mai 2014 la 19:24

    Crengulin, CC nu-i un jurnalist vândut, scrie bine dar are fixurile lui: o urăşte din totdeauna pe udrea- încât nu poate face diferenţe între critica jurnalistică şi bârfă, e atât de monarhist- încât tot ce are legătură cu monarhia (inclusiv duda) e de valoare, iar acum e şi mru-ist într-atât încât i-ar culege şi scamele de pe caracter

    Apreciază

  • 144. Creanga  |  30 mai 2014 la 19:28

    Ups! nu-l bagai de seama..
    Mi s-a parut curioasa fuga lui MRU la Crin, la doar o zi dupa alegeri. Discursul a fost ca vai de el. NU e despre cine e cu Traian Basescu sau impotriva lui, sau ceva de genul. In rest doar vorbe, sa facem portetul candidat. Mai lipsea sa spuna euuuu, pe mine! Cum nu urmaresc tv de ceva vreme, auzindu-l acum pe MRU dupa ani buni mi-a sunat foarte fals. Eu am ales FC pentru viitor, dar se pare ca timpul nu are rabdare, trebuie sa se aleaga cu ceva. Parerea mea.

    Apreciază

  • 145. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:30

    Continui ideea de la 141. Aici nu-i vorba de ură obișnuită (dacă pot să-i pun așa), ci una pornită din cauze ascunse, nerecunoscute, din motive ceva mai mârșave decât atunci când ura este justificată deschis.

    Apreciază

  • 146. theo  |  30 mai 2014 la 19:30

    MRU;
    poate sä propunä singur, e dreptul lui,
    dar nu are acum nici o sansä, l-au ajutat si ” sustzinätorii”
    SI A PUS CAPÄT BAZACONIILE SI AROGANTZA LUI.

    si eu il vedeam candidat, acum nu:

    Apreciază

  • 147. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:33

    @Creangă -144
    Observația ta se leagă de o bubă la mijloc. 🙂 S-ar putea să fie o continuitate a mutărilor neinspirate ale lui MRU. 🙂

    Apreciază

  • 148. Creanga  |  30 mai 2014 la 19:37

    Bsk, mutari neinspirate ce au dus FC la 3%. Culmea, nimeni nu ii cere socoteala pentru aceste rezultate. De unde forta civica?este forta ungurica…
    Theo, nici eu nu-l mai vad candidat.
    Urmatorul la rand! Ciolos imi suna bine.

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:46

    Cu scosul ochilor pentru 3% nu prea sunt de acord, fiindcă am mari rețineri că acesta ar fi rezultatul real. Am motive serioase să cred că baronetul PSD-ist din teritoriu a tăiat subtil și sistematic voturile obținute de FC și PMP, fiecare baronet după ordinul de fraudare primit și urgența preferinței (durerea locală primordială), adică unii s-au concentrat pe FC (cu bătaie prezidențială), alții pe PMP (dublă dorință: prezidențială și de guvernare viitoare, anti-pirat)

    Apreciază

  • 150. noradamian  |  30 mai 2014 la 19:56

    Un documentar in integrum despre buldog. Cu regretul că Băse l-a acceptat o vreme, că după aia n-a mai putut scăpa de el şi că PDL a fost mult prea mult timp prizonierul acestui mafiot-sadea (şi încă mai e) iar acum se vrea viitor premier.
    http://whitepowerneo.wordpress.com/2010/09/26/biografia-si-afacerile-mafiotului-vasile-blaga/

    Apreciază

  • 151. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 19:58

    Creangă
    Ai puțintică răbdare!
    Cere un pic de timp, vreau să verific situația pe județe și alte detalii pentru o postare inedită. Pornesc de la ce știu foarte bine, dar nu pot să dovedesc, tocmai de asta verificarea se impune ca să stăpânesc mai bine corelarea dintre tradiția mașinăriei PSD-iste de furat voturi și rezultatele de pe teren.

    Apreciază

  • 152. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:02

    @Nora-150
    Buldogul a fost infiltratul util în coasta lui TB, și-a jucat destul de bine rolul, a avut și pârghiile de acțiune. Util pentru relațiile lui tradiționale cu PSD.

    Apreciază

  • 153. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:11

    La 150 nu afirm gratuit sau ca s-o fac pe grozavul cunoscător. Când m-am documentat pentru serialul Panait, am citit mult despre isprăvile bihorene și mă tot loveam de Blaga pe unde nu mă așteptam, inclusiv legături și numiri dubioase pe linie de serviciu secret al ministerului de interne, DGIPI.

    Apreciază

  • 154. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:16

    Pe Blaga l-a dat de gol și indulgența PSD-istă ca o soră. 🙂

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:26

    @Creangă
    În completare la fraudarea amintită la 149, în special prin înlocuirea buletinelor ștampilate (real pro-PMP și FC ) consecințele nu-s numai diminuările procentajelor PNP și FC: s-a ridicat fictiv și procentul PSD, adică situația reală și viitorul la prezidențiale sunt cu schepsis.
    Alegerile prezidențiale ar putea fi câștigate de DNA. 🙂

    Apreciază

  • 156. noradamian  |  30 mai 2014 la 20:28

    În emisiunea lui Turcescu, aia în care exulta de mulţumire că împreună cu crin o să-l doboare pe Băse, o să dea la o parte vârful pesede (nu şi reţelele de afaceri!) şi o să se înscăuneze în palatul Victoria părea, după vreo doi ani de neopoziţie şi chiar de blat pe ici pe colo cu puterea, special star guest, un soi de extraterestru 🙂

    Apreciază

  • 157. theo  |  30 mai 2014 la 20:30

    EU NU L-AM AUZIT PE BLAGA: ATACAND PSD
    numai asa mangaiatzi, pe tonta la fel

    Apreciază

  • 158. noradamian  |  30 mai 2014 la 20:32

    Bsk, 155, tu vorbeşti serios? 🙄

    Apreciază

  • 159. theo  |  30 mai 2014 la 20:34

    asa este pe presedintele il atacä mai räu:
    EU CRED PRESEDINTELE- CUNOASTE SCHELETZII BULDOGULUI:

    Apreciază

  • 160. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:39

    @Nora-156
    Cu funcția de premier în plan, Buldogul nu-i sănătos la cap. Poate și de aici i se trage adăpostirea în brațele PNL-ului. Totuși înțeleg că tratativele PDL-PNL sunt în faza incipientă, mă aștept și la ceva reacții interne, mai ales dacă PNL va merge pe mâna lui Crin (până în 15 iulie se va stabili )

    Apreciază

  • 161. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:41

    @Nora-158
    Dacă v-ați obișnuit cu mine doar în postura celui care aruncă vorbele aiurea și bate câmpii, așa vă trebuie!
    Îndoiți-vă de afirmațiile mele! 🙂

    Apreciază

  • 162. noradamian  |  30 mai 2014 la 20:51

    Sunt tot o îndoială 😀

    Apreciază

  • 163. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 20:51

    În România postrevoluționară alegerile corecte nu vor fi posibile decât prin stoparea activității frauduloase a structurilor activiste de partid el puțin în ziua scrutinului. Baroneții mobilizatori n-au ce să caute pe stradă în ziua respectivă și nici în precedentele n-ar trebui scăpați de sub supraveghere. Ori vorbim de vot liber exprimat, ori lăsăm șacalii liberi la recoltat voturi mobilizate,cumpărate,furate.

    Apreciază

  • 164. theo  |  30 mai 2014 la 20:58

    Sulfina B, o nerusinatä ce se dovedeste o viperä,
    a declarat acum 5 minute.
    PDL-PNL ,se unesc si nu au nevoie de parazitzi,
    adicä PMP ;FC. ce fel desconsiderä altzi colegi de
    dreapta, färä delicatetze, cu arogantzä.

    cum o sä vinä ei la mana PMP si presedinte:
    VETZI VEDEA

    Apreciază

  • 165. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:03

    Este imposibil de supravegheat această mafie preponderent PSD-istă perfecționată din 2000 încoace, din cauza ariei teritoriale foarte mari, de neacoperit cu forțele actuale din parchete, fără să pun la socoteală un Procuror General complice al puterii, dar poate fi obstrucționată acolo unde-i mai performantă, cu seriozitatea DNA-ului.
    Există comune cu primari instruiți să strecoare înainte de votare buletine copiate la xerox sau originale (fie primite de rezervă neevidențiate, fie la risc bazându-se pe lipsa numărării după votare a buletinelor neutilizate). După votare se înlocuiesc cu buletine originale gata ștampilate, după pofta inimii. Nu se practică peste tot , numai acolo unde sunt toate condițiile create… de multă vreme.

    Apreciază

  • 166. theo  |  30 mai 2014 la 21:11

    cu sigurantzä asa se petrece.
    eu nu intzeleg, dece Dragnea nu este judecat si condamnat.

    Apreciază

  • 167. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:13

    Bineînțeles, totul se rezolvă cu membrii secțiilor de votare, aleși pe criterii de tradiție, continuitate, încredere, indiferent de partidul pe care îl reprezintă (sau prin șuntarea câtorva trimiși/plecați la plimbare sub diverse pretexte), contra sume așteptate cu dor și drag la fiecare tragere în piept. 🙂

    Apreciază

  • 168. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:16

    Ai prins momentul potrivit, schimbi urna cu totul (adusă dintr-o sală de clasă din imediata apropiere; școală, nu glumă!)

    Apreciază

  • 169. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:19

    Ce-am scris acum nu-s noutăți. Se cunosc și se acoperă, inclusiv psihologic prin ridiculizarea celor care invocă practicile de fraudare… nedepistate.

    Apreciază

  • 170. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:20

    Noutățile vi le voi spune într-o postare.

    Apreciază

  • 171. noradamian  |  30 mai 2014 la 21:20

    Bsk, astea-s posibile, probabile şi dincolo de îndoieli ar mai trebui doar niste probe, altfel hoţii democraţiei rămân negustori cinstiţi. 😦

    Apreciază

  • 172. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:27

    Un mic fel de noutate ar fi aceea că nu m-am așteptat să se apeleze la fraudarea tradițională și la alegerile din 25 mai. 🙂

    Apreciază

  • 173. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:29

    @Nora 171
    Prevenția nu-i la fel de complicată ca probarea. 🙂

    Apreciază

  • 174. Creanga  |  30 mai 2014 la 21:35

    Bsk,
    Am putintica rabdare. 🙂
    Eu ma intreb, eu raspund. Dar Diaconu? Probabil nu credeau ca va trece pragul si voturile ajung tot la ei prin redistribuire. Acum ca a trecut si se pare ca a luat mai mult decat avea nevoie, ce e in plus, tot la ei ajunge.
    Se poate verfica daca in judetele pesedebaroniste procentul de voturi anulate este mai mare. Se pare ca in Constanta FC a avut 9%, poate real a fost mai mult.
    De la 3 % la 5% sunt in jur de 100.000 de voturi, mi se pare cam mare frauda fara sa bata la ochi.
    Cum se procedeaza cu urna mobila? Merg 2-3 de la partide diferite?

    Apreciază

  • 175. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:42

    @Creangă
    Este doar presupunere mea. La Diaconu procentajul este anormal de mare pentru un independent. S-a fraudat în favoarea lui peste necesar, fiindcă n-au stăpânit ce procentaj va lua pe bune și au pierdut controlul… oricum favorabil tot PSD-ului.

    Apreciază

  • 176. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 21:57

    Din moment ce vorbim de 16 mandate ale PSD din 32, are deja 50% fără Diaconu.
    Pierderea controlului la Diaconu înseamnă de fapt neglijență sau lipsă de concentrare fiindcă nu deranja prea tare PSD-ul dacă se depășea necesarul sau chiar a urmărit intenționat să umilească partidele din zona pragului.
    Aerele și declarația lui Ponta din seara exit-poll-urilor sugerau misiune îndeplinită. 🙂
    Diferențele mari față de exit-poll-uri pentru mine înseamnă că marjele pregătite de găștile de sondare – pentru fraudarea programată – au fost răstrurnate de pierderea controlului nu numai la Diaconu.

    Apreciază

  • 177. neax  |  30 mai 2014 la 21:58

    Bună seara!
    O fi în apă, o fi în aerul din Sibiu? De ce aici e mai multă luciditate ca în alte părţi la un loc?

    Apreciază

  • 179. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 22:15

    Pierderea controlului înseamnă de ex. un ordin de la centrul de comandă – model Dragnea – de cîte 20 de buletine obligatorii cu ștampila pe Diaconu și căte 10 prin înlocuirea buletinelor ștampilate cu PMP și/sau FC; unii au băgat 30 cu D și au înlocuit 20 cu D, plus neconcentrarea la comandă pe nr. de buletine anulate, dar și prezența influențează procentele planificate. De ex. dacă prezența ar fi fost de 25% în loc de 32%: burtometric PMP ar fi avut circa 7%, FC 3,5% și Diaconu peste 8%. Dacă au avut în cap că se va ajunge la o prezență de 40% au pompat mai mult, dar peste necesar fiindcă în final s-a înregistrat o prezență mai mică.

    Apreciază

  • 180. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 22:25

    În concluzie, mi-e teamă că au urmărit la o prezență de circa 40% să plaseze PMP-ul sub prag, dar nu le-a ieșit pasiența din cauza prezenței de numai 32%. Cu FC-ul a fost mai simplu.

    Apreciază

  • 181. Creanga  |  30 mai 2014 la 22:26

    Basca ilie,
    Doar pentru a umili partidele de la langa prag? Nu prea cred, hotul e hot, fura pentru el. Poate au stampilat buletinele albe cu D ca sa nu se supere nici unul din PSDNL.

    Apreciază

  • 182. noradamian  |  30 mai 2014 la 22:34

    Neax, 177, salut! presupun că la asta contribuie tot felul de curenţi care se fac simţiţi aici 🙂

    Apreciază

  • 183. noradamian  |  30 mai 2014 la 22:37

    Bună, Ovidiu! 180, dur articol! …noi am fost ceva mai reţinuţi 🙂

    Apreciază

  • 184. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 22:37

    @Creangă
    E mare diferența dintre euroalegeri și celelalte tipuri (locale, parlamentare și prezidențiale).
    Ce spui tu este valabil numai la ultimele (cu cât se fură mai mult pentru partidul tău, cu atât mai bine și mai sigur), la euroalegeri miza diferă, se mai dă de pomană și altuia, se țintește mai ușor un partid victimă, se valorifică mai eficient voturile pierdute sub prag în favoarea celui cu procentul mai mare.

    Apreciază

  • 185. Bască ilie  |  30 mai 2014 la 22:45

    Somn ușor și aveți grijă ce visați! Dans! 🙂
    *

    Apreciază

  • 186. noradamian  |  30 mai 2014 la 22:50

    Noapte bună vă spun si eu! 🙂

    Apreciază

  • 187. dictaturajustitiei  |  30 mai 2014 la 23:13

    Bună seara! Dragă Nora, tu scrii totdeauna parcă pentru sufletul meu.

    Apreciază

  • 188. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 04:30

    Saluttare!
    M-am trezit mai devreme din somnul meu un pic dereglat. Am fost prins cu alte năzbâtii zilele astea și n-am mai trecut prin turul meu de curiozități. Am ajuns acum pe pagina lui Miron Damian. Nu mă simt grozav să par influențat sau să jubilez cu ideile altcuiva, dar n-am încotro de data asta. Am scuza comentariilor mele anterioare în același sens (doar parțial exprimate; n-am ajuns să-mi destăinui și alte opțiuni posibile în anumite situații prezumtive, cel mult am lăsat cumva să se întrevadă unele). Le-a prins Miron într-o coincidență atât de mare cu ce gândesc și eu, încât am fost foarte plăcut impresionat de următorul lui paragraf :
    *
    „Nu votez emoțional, votul meu e un instrument, opțiunea e pe bază de calcul rece și pragmatic, atât și nimic mai mult. Dacă dreapta unită a lui pește prăjit îl pune pe Crin Antonescu drept candidat, în turul I votez (dacă va candida) Elena Udrea fără nicio ezitare, iar în turul II, Victor Ponta. În 2012, Crin Antonescu a călcat în picioare instituții ale statului de drept, în cap cu Constituția, de dragul unui câștig personal și partizan. NU se pune problema să-l votez, poate să garanteze toată ”dreapta” cea vestită pentru el”.
    *
    Foarte serios! Mai glumim cu altele, acum nu. Cu conștiința împăcată de prezența lui Crin, în turul doi voi vota pentru Ponta.

    Apreciază

  • 189. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 04:40

    Pentru un alt PSD-ist, în locul lui Ponta, cu mai mare convingere.

    Apreciază

  • 190. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 05:13

    În schimb, la următoarele indicii de apreciere și înțelegere ale cacealmalelor politice în pregătire nu m-am gândit deloc. Ne-am pierdut cu mai multe fleacuri și am scăpat din vedere dedesubturi semnificative.
    Ia mandatul, neamule, de unde nu-i!…de urgență ”Trebuie lăsate orgoliile deoparte” – o lozincă psihoterapeutică de grup național, pentru cei slabi de înger, propice nesimțirii peneliste și adormirii pedeliste. PNL și PDL sunt conduse fără cap, fără coadă și mai ales fără mandat, adică membrii și membranele lor se află, sub hipnoză, într-o profundă criză de identitate. 🙂
    *

    Apreciază

  • 191. Creanga  |  31 mai 2014 la 06:54

    Buna dimineata dereglatule! 🙂
    Dar cum ramane cu schimbatul barcii peneliste in PE? Un domn ar fi votat PNL pentru a nu ajunge popularistii la conducere in PE, cica daca ar fi castigat ei ne-ar fi ars pe noi si pe bulgari. Dupa 2 zile, CA schimba foia, presedinte demisionar hotaraste singur sa treaca la PPE. El pe cine a intrebat?Ce sa vezi? Domnul meu este acum dezamagit ca l-a votat.

    Dar pe MRU? A intrebat el pe cineva de viitoare fuziune???
    http://danielarfire.wordpress.com/2014/05/28/fuziune-in-integrum/

    Apreciază

  • 192. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 07:50

    Creangă, se integrează la aceeași cauză din PNL și PSD: partidul e-n toate, da-i gol, n-are suflu, doar liderul fără mandat își face de cap.
    În PNL se-arată doar bostanul Crin de Halloween, simulează în nesimțire demisia tot pe loc în interimat și cerșește – ca milogul de onoare – cerșește victimizare și postura de bostan șef al Opoziției.

    În PDL bate vântul, mișcă și mușcă numai dovleacul buldogului Vasilică: îl linge la fuziune pe Crin.
    Două capete fără mandat la mansardă: Bostan și Bran ai opoziției. 🙂

    Apreciază

  • 193. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 08:00

    Pe cine să consulte MRU?
    Ca să nu aibă grețuri cu fuziunea, îl întreabă numai pe Daniel Arfire. 🙂

    Apreciază

  • 194. theo  |  31 mai 2014 la 10:49

    BUNÄ,

    Ponta este un mizerabil mitoman,golan si plagiator, dar
    cum sä-l crezi pe Crin-näuc???, au luptat aläturi pt. destabilizarea tzäri, suspendäri, au votat pt. acapararea institutziilor, au votat mizerie de legi perverse, s-au bucurat
    inpreunä de plimbäri cu „discutzii de colaborare,” in Deltä
    paranghelii comuniste de milioane.

    oare nu le-a fost rusine?????

    unde era BUNUL SIMTZ ?????

    cine crede in ei ; este bätut in cap:

    Apreciază

  • 195. theo  |  31 mai 2014 la 10:51

    cu cat MRU si ai lui; ATACÄ PE UDREA SI BÄSISTI
    pierde si 3 speriatzi care l-a votat:
    O MARE DEZAMÄGIRE MRU.

    Apreciază

  • 196. theo  |  31 mai 2014 la 13:16

    PSD-istii au de gand, dacä nu gäsesc pe alcineva pt. presidentzie si tonta nu merge, s-o propunä pe cati-pitulicea
    ce ar aproba orce anomalie si prostie , hotäratä de tonta si mafia rosie,

    Apreciază

  • 197. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 13:30

    @Theo
    1. Întrebi de ce acum incidentul cu șantajul. Citește mai sus la 85 și vezi! Mircea Băsescu i-a denunțat pe ginerele și fiica lui Mondialu că l-ar fi șantajat.

    2. Te dezamăgește Laura Ștefan pentru videoclipul cu fiica Mondialului pe pagina ei de FB. De ce? Laura Ștefan a realizat filmulețul, i se interzice să aibă curiozități sau îndoieli? Un om normal nu garantează pentru nimeni că n-ar putea să calce strâmb, poate fi el și fratele președintelui. Fiecare răspunde de faptele lui.

    3. Te deranjează comentatorii dezamăgiți de Elena Udrea și îi tratezi ca dușmani de clasă, dar la fel procedezi tu, dezamăgită de Monica Macovei, fiindcă nu a venit unde ți-ar fi convenit să iasă socotelile mai grase și mai frumoase. Te bagi în tabăra care-i condamnă pe „puriștii anti-EU”, dar uiți că și tu ești „puristă anti-MM”. Asta-i logică sau amnezie?

    Apreciază

  • 198. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 14:06

    Prima persoană mai preocupată sau îngrijorată de imaginea președintelui ar fi trebuit să fie fratele, Mircea Băsescu, nu noi sau Laura Ștefan. Avea de ales să nu-și complice existența și imaginea președintelui cu interlopii. El nu-i în regulă, nu cei de pe margine. Să ne prefacem că nu vedem nimic și preferăm subiectul sub preș, am fi mai puriști decât anti-U, anti-M și Papa.

    Apreciază

  • 199. theo  |  31 mai 2014 la 14:09

    BÄSCUTÄ,
    nu trebuia sä vinä MM la PMP, ci cä a rämas langä buldog,
    eu chiar imi dau seama si sustzin, ce benefic este rolul ei la UE.
    eu am avut inpresia cä Laura S special a asociat numele fratelui, sä adauge ceva negativ presedintelui.
    ce sä-i faci, sunt o bäsistä, nu l-am väzut decat la TV,
    dar mi-a pläcut, atat cat a putut, cä vrea altä romanie,
    cu justitzie, etc.
    itzi repet nu sunt contra MM.

    Apreciază

  • 200. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 14:26

    Să punctăm 200 de vești bune la un loc!
    „Crin Antonescu a anuntat ca nu candideaza la presedintie”
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17393740-crin-antonescu-anuntat-nu-candideaza-presedintie.htm

    Apreciază

  • 201. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 14:32

    Ca-n bancul cu micuțele morcovite. 🙂
    Stareța:
    -Dragi măicuțe, la cină veți fi servite cu morcov.
    -Ura, Ura!
    -E dat prin răzătoare.
    -Ăăăăăă!
    *
    -Dragi români, nu-l vom mai vedea pe Crinăuc candidat la Președinție.
    -Ura, Ura!
    -E Johahanis.
    -Ăăăăăă!

    Apreciază

  • 202. victor L  |  31 mai 2014 la 15:09

    Doliu national.

    Apreciază

  • 203. noradamian  |  31 mai 2014 la 15:12

    Ziua bună, friends! În timp ce scribăluiam la un nou articol, se luă curentul! Fiindcă nu salvasem ciorna, am pierdut-o. Intenţionam să pun postarea şi s-o iau din loc, că-s niste chestii faine programate azi în Sibiu. Pe moment am renunţat la ambele… 😦

    Apreciază

  • 204. theo  |  31 mai 2014 la 16:03

    culmea, disperatzi sunt pesedistii si ghise

    Apreciază

  • 205. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:26

    Ironia sorții lui Crin în PDL-PNL: „Rezolvați mai întâi problema Macovei!”, dar până la urmă l-a rezolvat problema (sacrificiului) pe Crin. 🙂

    Apreciază

  • 206. theo  |  31 mai 2014 la 17:30

    vendeta.

    Apreciază

  • 207. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:34

    Porcovanul lovitor de stat s-a arătat până la urmă bărbat de stat lovit. 🙂

    Apreciază

  • 208. theo  |  31 mai 2014 la 17:42

    d-zeu nu loveste……………..cred cä fiecare isi primeste plata

    Apreciază

  • 209. theo  |  31 mai 2014 la 17:45

    la politeia este un klip, aläturi de iliescu,
    marii liberali,roman,patriciu,täriceanu- , cat de prosti sunt rmanii?

    Apreciază

  • 210. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:45

    Crinăucul a plecat din USL vâzând cu ochii după Președinție și a rămas orbit fără Președinție cu ochii în soarele USL-ist. 🙂
    Vorba nemțului pe românește : Mare om politic! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 211. theo  |  31 mai 2014 la 17:46

    mai sunt si alte klipuri, filmuletze.

    Apreciază

  • 212. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:48

    Vorba neamțului parcă zice că nici el n-are zile multe. 🙂

    Apreciază

  • 213. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:55

    Mai lipsește sacrificarea candidaturii lui Predoiu, ca să-l facă și pe Buldog mare om politic. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 214. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 17:59

    Parcă bate Vântu… american: Întăriți-vă statul lovit! 🙂

    Apreciază

  • 215. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 18:03

    În traducere pe românește, parcă se spală putina lui Putinel. 🙂

    Apreciază

  • 216. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 18:14

    Ioronia sorții lui MRU : să se dea cu săru-mâna pe lângă „talentul norvegian”. Ha, ha, asta-i epocală, frate.
    Ironia porții lui MRU : să fie el sacarificat și nu Monica Macovei. Asta trebuie să ne explice oamenii de bine. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 217. tucu2  |  31 mai 2014 la 18:17

    Basca Ilie 197

    Sunt intru totul de acord cu tine.
    Biata Laura Stefan alturista cum o stim o fi gindit ca nu toti se uita la Antena 3 si a vrut sa ne faca o bucurie prezentind productiile respectivului post.
    Ca fata aia o fi spus adevarul ca nu l a spus nu conteaza.Cine sa o contrazica la A3.

    Monicuta noastra , foarte vizibila si vocala pe parcursul campaniei electorale a disparut.O fi la serviciu , o fi in vacanta ce conteaza.Ea si a facut treaba a tractat PDL ul si acum ii lasa pe cei Blaga, Flutur si ce o mai fi pe acolo sa traga sforile.
    Nu mai este treaba lui Macovei alianta cu niste oameni seriosi , care nu au dat lovituri de stat si care s au luptat pentru independenta justitiei.Pentru puritatea dreptei si ea si Laura Stefan si multi altii s au luptat cu dintii,au condamnat in stinga si mai ales in dreapta basista cea care a facut intelegeri cu Ponta.Acum probabil ca au satisfactia ca viitorii fuzionati vor pastra aceste valori morale asa cum au facut o si pina acum.Cinste lor.

    Eu sunt multumit de activitatea dreptei pure din punct de vedere moral si sunt fericit ca acum are ca stindard validat si de Monica Macovei si de Laura Stefan si de Andrea Pora sau Tapalaga pe Blaga , Flutur , Oltean , Sica Orban , Calimente ,Voicu etc etc.Oameni unu si unu. .

    PS.Desigur ca Basescu asta (fratele evident) nu trebuia sa se incurce cu toti interlopii.Daca se incurca cu Voiculescu era mai rezonabil.

    Apreciază

  • 218. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 18:19

    De fapt… și de drept, oamenilor de bine ar trebui MRU să le mulțumească. 🙂

    Apreciază

  • 219. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 18:24

    Altfel spus la 218, „Ha, ha, asta-i epocală, frate” de la 216 era corect să fie scris în ghilimelele scăpate din grabă. 🙂

    Apreciază

  • 220. theo  |  31 mai 2014 la 18:34

    ce se face CRIN-NÄUCUL, isi fäcuse cärtzi de vizitä.

    Apreciază

  • 221. tucu2  |  31 mai 2014 la 18:46

    Monica Macovei confirma ce am scris eu mai sus si declara astazi ca PDL trebue sa si pastreze identtitatea pentru a ramine garantul statului de drept a independentei justitiei si a luptei anticoruptie asa cum a facut o si pina acum.Am citat din memorie.

    Sunt convins ca are dreptate desi ma deruteaza (numai un pic mic mic de tot) povestea cu noile coduri promovate si sustinute de Dl Predoiu (al doilea om in PDl) care au fost puternic si indelung criticate inclusiv de domnia sa.Probabil ca nu prea inteleg eu cum este cu chestiunile juridice asa ca ramin convins de Domnia sa ca PDL ul este garantul chestiilor mentionate mai sus.

    Gata am inchis subiectul pentru ca lumea nu o sa se impiedice de fleacuri de genul asta.

    Apreciază

  • 222. theo  |  31 mai 2014 la 18:58

    unde te uitzi tot ce se intamplä, este de vinä Bäsescu.

    cä ei de 3 ani nu guverneazä, cine este de vinä????

    Apreciază

  • 223. tucu2  |  31 mai 2014 la 19:01

    Theo
    Basescu evident.

    Apreciază

  • 224. Creanga  |  31 mai 2014 la 19:03

    Salutare!
    Nora faar curent, CA din nou repetent.

    Cine este parasutistul?
    http://www.revista22.ro/–mru–salt-in-gol-fara-parasuta–42734.html

    Apreciază

  • 225. tucu2  |  31 mai 2014 la 19:15

    Rog sa mi fie scuzata circoteala si rautatea dar o ocazie ca asta nu se iveste in fiecare zi.
    Viata iti ofera uneori compensatii nesperate.Nu valoreaza mare lucru in drumul de zi cu zi dar fac bine la tartacuta.
    De la ultimele alegeri parlamentare aproape ca nu exista zi in care o puternica grupare media , din structura societatii civile si politicieni cu staif de justitiari sa nu despice firul in patru atacind compromisurile pe care majoritatea de 70% din parlament l a obligat pe Basescu sa le faca.
    Roata s a invirtit si figuri marcante (inclusiv Dna Macovei) ale acestei grupari sunt obligate sa faca compromisuri pentru a duce mai departe un proiect bun de altfel pentru toti.
    Pentru mine, cel putin, este o placere uriasa sa scot in evidenta aceste compromisuri,cum pot si unde pot, chiar daca pentru binele nostru le as face si eu.
    Poate cei de care vorbesc invata ca este o mare diferenta intre dorinta si putinta.

    Apreciază

  • 226. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 19:31

    @Tucu-217+225
    Nu mă-nnebuni!
    Ești „intru totul de acord”” cu mine, însă eu nu sunt de acord cu tine.
    Ești ca o bombă cu efect întârziat de-a’ndoaselea. Ți-ai găsit pe cine să (mă) păcălești? 🙂
    Mă mir că mai ai dinți și nu te-ai săturat s-o muști pe MM. Sau ți-a rămas doar un ghimpe.

    „Monicuta noastra , foarte vizibila si vocala pe parcursul campaniei electorale a disparut. O fi la serviciu , o fi in vacanta ce conteaza”
    A fost pe 27 mai la Helsinki, să țină o prelegere (a anunțat pe blogul ei)

    „Pentru mine, cel putin, este o placere uriasa sa scot in evidenta aceste compromisuri”
    Îmi dau seama ce plăcere ai cu ghimpele ăsta. Eu nu-mi fac o plăcere cu etalarea contradicțiilor mele și din acest motiv am fost explicit când am atras atenția asupra declarației MM în privința candidaturii lui Kăkărău la Președinție. Acesta era compromisul considerat de ea inacceptabil, or – după aruncarea prosopului azi – Căcărău nu mai are cum s-o compromită așa tare pe MM, dar nu fi trist! Poate se vor ivi alte ocazii să te satisfacă la ghimpe.

    Apreciază

  • 227. tucu2  |  31 mai 2014 la 19:46

    Basca Ilie 226

    Biata Monicuta are o lista enorma de indivizi cu care ar trebui sa nu fie de acord (inclusiv din propriul partid) deci sunt convins ca ocaziile cu care sa mi alin ghimpele vor curge.
    Cit despre muscat sincer sa fiu nu m am saturat si tocmai am arvunit o placa noua pentru ca sunt convins ca vin vremuri in care morala , corectitudinea , intransigenta etalate pina acum vor capata noi intelesuri.
    Ca sa le diger vor trebui mestecate bine.

    Apreciază

  • 228. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 19:58

    @Tucu-227
    Las-o baltă, până nu te faci de băcănie și cu lecții de anti-Udrism impur!
    A fost ultimul meu răspuns pentru tine.

    Apreciază

  • 229. tucu2  |  31 mai 2014 la 20:07

    Basca Ilie 228
    Asta este singura ta argumentatie?
    Grija ca am sa ma fac eu de bacanie?
    Daca tu vrei sa teleghidezi opiniile intr o anumita directie oricine are alta parere se face de bacanie?
    In fine.De ce ma mir.
    Oricum mi a facut placere aceasta discutie.Pentru mine a fost si edificatoare si suficienta.

    Apreciază

  • 230. tucu2  |  31 mai 2014 la 20:21

    Basca Ilie
    Am uitat sa mentionez ceva.Nu pentru tine .Pentru ceilalti.
    Am uitat sa mentionez ca te am provocat special pentru ca nu inttelegeam exact din ce ai scris din 25 pina acum incotro vrei sa ghidezi apele de aici.M am lamurit .

    Apreciază

  • 231. Bască ilie  |  31 mai 2014 la 20:26

    @Victore-eL
    Până se evacuează poarta nouă, îți reamintesc că n-am uitat când am fost de acord cu tine într-o discuție de la postarea anterioară.
    *
    157. victor L | mai 29, 2014 la 10:06
    @ 156. Bască ilie,
    to(n)tusi, un gind rau ma mînă in curiozitate: Monica Macovei aliata lui Cretinel?
    Oricit pragmatism de nefecioara politica ai avea, tot peste poate se numeste.
    Nu partidul este de condamnat pentru ca profita de imaginea cuiva, dar imaginea aia e facuta ţăndări.
    Si, tot o curiozitate: unde va fi locul lui MRU?
    ***
    158. Bască ilie | mai 29, 2014 la 10:25
    @Victor-eL, salve!
    Bine c-ai atins punctul ăsta. Sunt de acord cu tine, dar am dat prioritate motivului cel mai pregnant și lesne de observat, coroborat cu declarația anterioară a MM privind inadmisibilitatea susținerii unui decident al zdruncinăturii din 2012. Ceilalți PNL-iști n-au avut aceeași putere de decizie în vara loviturilor iresponsabile, dar pot fi acuzați de complicitate, așa cum marea alungare din aprilie 2007 a miniștrilor desemnați de PDL a depins decisiv de alunecosul nesimțitor Tăriceanu, alături de complicii lui… aceiași în toate vremurile.
    Deocamdată complicăm discuția referindu-ne la complici sau la autorul Crinăuc… pe banca de rezerve.
    Deocamdată, m-am referit numai la Crinăuc în postura de titular-candidat, la alegerile prezidențiale.
    Nu-i normal să aplici același tratament posturilor diferite. După ce ne obișnuim cu ordinea gravității vom avansa… și alte propuneri. 🙂
    ***
    În concluzie, în ordinea gravității, nu vom uita să ne continuăm discuția la vremea ei. Deocamdată, așteptăm să se mai decanteze spumele agitate și toxice.

    Apreciază

  • 232. noradamian  |  31 mai 2014 la 23:24

    De acord cu asta cu decantatu’, sper să se facă repede.
    Pân-atunci, ne mai ocupăm şi cu „decântatu’ ”
    🙂

    Apreciază

  • 233. noradamian  |  31 mai 2014 la 23:25

    Noapte bună, prieteni! 🙂

    Apreciază

  • 234. theo  |  1 iunie 2014 la 00:15

    se pare luna iunie, o sä fie foarte tulburatä,
    cu f. multä agresiune:

    Apreciază

  • 235. Bască ilie  |  1 iunie 2014 la 11:43

    Saluttare!
    După ce-am fost deconspirat KGB-ist în blană de agent american al Mossad, am plăcerea să vă recomand decantarea gândurilor și concentrarea cu bună-credință pe acordarea unei șanse pentru țara asta a zdruncinăturilor postrevoluționare, în locul nechezatului de lup moralist fără busolă și alternativă:

    -Spune-mi pe cine “moralești”, ca să-ți spun cum ai să mai trăiești… în aceeași neșansă!

    L-am mai numit pe DPA un român adevărat.
    Cine vrea să se descarce vânjos și la fel de păgubos, poate să contribuie – ca un român adevărat – la completarea listei, deschisă larg și publicului moralist. Loviți acum, stocurile sunt limitate! 🙂
    *
    http://www.contributors.ro/fara-categorie/crin-antonescu-model-pentru-vasile-blaga-si-nu-numai/

    Apreciază

  • 236. Bască ilie  |  1 iunie 2014 la 12:32

    Tot vânjos și la fel de păgubos, ca moralistul fălos, nu vă las și nu mă las nici eu mai prejos: propun să demisioneze și Monica Macovei din toate funcțiile posibile, improbabile și, dacă nu-i imposibil, din viața politică. 🙂 🙂 🙂
    Să mergem pe recomandarea de salvare națională, pe mâna familiei cuviosului Roșu de răspopit , Daciana, fata popii și a Victorașului, cu sfântu Ilie Sîrbu în coadă!

    Apreciază

  • 237. noradamian  |  1 iunie 2014 la 12:46

    Salut, tuturor! 🙂 Nici înainte de campanie, şi cu atât mai mult după încheierea ei, nu văd rostul punerii împotrivă a MM cu TB. Mai ales în termeni războinici. Nu că n-am avea ce spune, dar orice am spune nu numai că n-ajută, face şi rău.

    Apreciază

  • 238. noradamian  |  1 iunie 2014 la 12:51

    Asta nu-nseamnă că-s excluse analizele şi opiniile critice. Atacurile la persoană, însă, în cazul celor doi, sunt, de departe, cel mai nociv aspect din această perioadă monopolizând mai toată energia din câmpul politic 🙄

    Apreciază

  • 239. noradamian  |  1 iunie 2014 la 12:58

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: