De veghe în lanul de gargară

4 iunie 2014 at 13:47 249 comentarii

Când vedem o scenă cu o odraslă căreia babacii, proşti de făloşi, pe care-i face de râs în târg îi aplică prompt o corecţie publică brutală, îmi închipui că nu mai e nevoie de nici o altă dovadă ca să priceapă toţi cei care asistă, la cum stă treaba cu educaţia de acasă. Şi cam în ce fel pot evolua în continuare, lucrurile. Cam în acelaşi fel, nişte „corecţii” familiale contondente aplicate „părinteşte” şi la vedere, în timpul campaniilor de alegeri nu fac decât să scoată în evidenţă punctele lor slabe ca şi  efectele dezolante ale lipsei criticii normale, ale partizanatului prostesc, incapabil de a corecta şi preveni din timp derapajele jenante. Neputând înghiţi umilinţa produsă de prestaţia „odraslelor” în târg, plini de năduf, babacii le ard cu sete nişte scatoalce ori, mai rău, le iau apărarea acuzându-i pe alţii. Criticile responsabile la adresa celor pe care i-am vrea câştigători în bătălia cu banda mafioţilor politici sunt  eficiente doar dacă se petrec, la vreme, fără menajamente, în mediul familial, şi nu în  miezul alegerilor. Nici măcar, în ajun. Se poate spune că formatorii- chibiţi ai prea-umilitei drepte au avut partea lor de contribuţie la ceeace tot ei au deplâns ca fiind „dezastrul alegerilor”.  Inadecvarea ulterioară a liderilor (odrasle răzgâiate din cale afară şi asmuţite unele contra altora) a atins culmea imediat după consumarea dezastrului, catalogat (ce comedie!) de fiecare din ei, ca victorie.

Coagularea aproape instantanee a PNL-PDL, un efect pervers logic al modului  în care s-au derulat ostilităţile formative anterioare-  asta nu numai la recentul scrutin- devine, ca urmare, o stranie „oportunitate pozitivă” încărcată din plin de viitoarele ameninţări ale corupţiei, dovedite fără echivoc în toate fostele prestaţii, pe care-o poartă-n cocoaşă.

Mai puţin de cinci luni ne despart de viitoarea campanie, una de o importanţă decisivă pentru următorii ani. Asta-nseamnă patru luni în care orice tâmpenie de felul celor făcute de taberele de suporteri ai odraslelor certăreţe ale aşa-zisei drepte poate duce la efecte ireversibile. Un timp extrem de scurt  în care criticile proactive au câmp deschis pentru a-şi dovedi responsabilitatea. Cu un plus de atenţie la diversiunile din partea unor cârtiţe din media care mimează „obiectivitatea”, onest şi dur, fără strigături şi fără înjurături, gândind permanent nu la afectele proprii şi nici la „dreptatea” personală ci exclusiv la efecte. Altfel nu vom face decât să punem umărul la declinul definitiv.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , .

Proactivitatea în războiul politic Băsism, macovism şi udrism

249 comentarii Add your own

  • 1. filadel  |  4 iunie 2014 la 13:50

    Deci ăăă nici n-am citit textul dar după titlu mă tăvălesc pe jos. Super!!! 😀 😀 😀 😀

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  4 iunie 2014 la 14:11

    Fila, conţinutul e ceva mai serios 😀

    Apreciază

  • 3. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 14:35

    Galeria – de artă abstractă – aplaudată.

    1. Perdanta bătălie de la (R)ovine vine degeaba la toamnă: a luat mintea românului cea de la (t)urmă contra bilet dus la „Războiul stelelor verzi pe pereți”. [Oi! Guvernarea actuală nu le lasă schimbată cel puțin până în decembrie 2016. O,vina nu vede, bâjbâie; (oricare) tandem = tam-tam!]

    2. Viața color verde-crud bate filmul alb-negru și ghicește drumul ca la alba-neagra.

    3. Interesul național într-o țară bananieră fără banane se reduce la visul gustului de banane al individului agățat în cui cu pofta de țară ca afară.

    4. Libertatea de afară nu-i interesată să intre în colivia gândului dresat.

    5. Interesul perfid poartă fesul țugui, ca antena datului de gol: prinde unde și nu se prinde de unde.

    6. Echilibrul compensației naturale, pentru cine își face numai calcule perfide din interes individual, dăruiește la schimb „Meritul tesla solemnității dureroase”.

    7. Păstrează-ți meritul, nici nu știi cum… cine se aseamănă se adună la unison!

    8. Adunarea numerelor pozitive la unison poate să dea un rezultat negativ de toată frumusețea. Ulterioara stabilizare revoluționară echivalează cu linia de sosire a involuției până la uniformizare.

    9. Frumusețea negativă nu vine niciodată singură: forța de atracție universală în colectivizare unanimă nu doare și se bucură de monotone performanțe copilărești.

    10. În natura infantilă uniformă, nimic nu se schimbă, totul se aplaudă.

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  4 iunie 2014 la 15:08

    Nu-i banc:
    „Ma vad prezidentiabilul dreptei unite”
    Ioan Ghise

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 15:18

    Nu-i banc:
    -Ura, ura! Ura face posibil și imposibilul.

    Apreciază

  • 6. Estu  |  4 iunie 2014 la 15:50

    daca PNL chiar se uneste cu PDL (desi nu inteleg de ce s-a rupt USLul, ptr ca nu vad nici o diferenta intre PNl si PSD) atunci sunt bune sanse ca Johannis sa fie presedinte. Si daca tot e presedinte UDMRul o sa vina alaturi de ei si-l lasa pe Ponta cu doar cu Dan Diaconescu, in opozitie.
    Puristii sunt extrem de putini si cu exceptia unor ametiti vor vota cu raul cel mai mediu indiferent de ce zic acum.

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  4 iunie 2014 la 16:03

    Bsk, face posibil mai mult decât imposibilul, mai exact, oribilul 🙄

    Apreciază

  • 8. theo  |  4 iunie 2014 la 16:12

    bunä,

    catzi nebuni sunt in politicä, desigur securistul ghise este total
    blem-blem, dar nici ci geoanä nu-mi este rusine

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  4 iunie 2014 la 16:14

    Estu, calculul e simplu si clar doar că asta pare a fi o proiecţie nu asupra unei situaţii probabile ci asupra unui dat ( adică fatal) faţă de care n-ar trebui să ne-ndoim (ca unică si indestructibila soluţie)

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  4 iunie 2014 la 16:16

    Theo, o dramă ( că nu i-as spune totuşi tragedie) trebuie să aibă si clovni în distribuţie.

    Apreciază

  • 11. theo  |  4 iunie 2014 la 16:27

    cum sä perceapä sträinii, politicienii romani seriosi,
    cans este inpänat cu zgonea-dorel prostul, ghise -geoanä,
    dd,totzi se vor presedintzi si mai sunt ceva aspirantzi la ” halat”

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  4 iunie 2014 la 16:37

    Peste 5 luni vom ajunge, poate, să-l alegem pe iohannis (înainte de 25 mai am zis că voi alege ce va decide dreapta,şi pe mru, deşi stiam cât preţuieşte) fiind ceva mai puţin dăunător decât ponta. Nici măcar consolare nu se poate numi asta, ci o alegere între varianta proastă şi cea groaznic de proastă. Dar, admiţând asta (ca pe ceva foarte posibil) avem dreptul şi, într-un fel, obligaţia, ca-n următoarea perioadă să-i trecem pe toţi prin ciur şi să-i cântărim. Pe bucată.

    Apreciază

  • 13. ion  |  4 iunie 2014 la 16:51

    Resalut,
    Basca 3, prezinti varianta suprarealista a Decalogului?

    Emil Boc graieste:”Astăzi, cel mai probabil, Iohannis pare a fi candidatul PNL-ului și PDL-ului la alegerile prezidențiale și, spun eu, cu o șansă mare de a câștiga alegerile prezidențiale dacă își urmează parcursul de până acum. Îl susțin cu toată convingerea și voi face campanie pentru Iohannis cât îmi va fi cu putință. Total adică”.

    Se pare ca lui Zeus ii place sa joace ”zaruri”.

    Apreciază

  • 14. Maria  |  4 iunie 2014 la 16:58

    Buon giorno, Nora & gradinari!
    Imi cer scuze pentru off topic. Asa cum am promis, am lasat cateva imagini din Vasto, postate dupa cum m-am priceput eu la tableta: una pe bucata. 🙂
    Peste o ora voi interpreta rolul greierasului vorbitor din piesa despre Pinocchio regizata de Sergio Santoro. 🙂 A domani!

    Apreciază

  • 15. ion  |  4 iunie 2014 la 17:07

    Din gargaru lui Ghise din Lanul de latrine reiese ca la Delegatia Permanenta din data de 2 iunie cel mai aprig aparator al fuziunii cu PDL a fost Petrica Roman.

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  4 iunie 2014 la 17:18

    Maria, salve, greieraşule, vreme bună la Roma, se pare! Ne însoreşti ziua c-aici suntem cam plouaţi şi la propriu şi la figurat.
    Mult succes! Asteptăm vesti în continuare 🙂

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 17:19

    @Maria
    Baftă și sănătate, greierașule!
    Bucuroși de vești de la tine.

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  4 iunie 2014 la 17:24

    Da, dl. Iohannis la ora asta pentru mulţi e doar un nume cu rezonanţe nemţesti si cu reclama de sas corect şi gospodar. Cât se confirmă astea, mai ales „corectitudinea” nu e ceva care să-l intereseze pe votantul autohton atât de familiarizat şi permisiv cu potlogăriile, mai mari ori mai mici ale barosanilor.

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/necunoscutul-iohannis-12686931

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  4 iunie 2014 la 17:26

    Pe necunoscutul Iohannis tocmai s-a agajat, public, să-l susţină şi dl. Boc.

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 17:27

    @Ion-13
    Îmi vine mai ușor să număr din 10 în 10. Deh, bătrânețea, bat-o vina!
    Cu suprarealismul nu-s așa optimist. 🙂

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  4 iunie 2014 la 17:28

    Undeva prin Moldova, dacă nu greşesc, mai an, un gospodar de-al locului a câştigat alegerile şi a ajuns primar, schimbându-şi numele cu unul nemţesc. V-amintiţi? 😆

    Apreciază

  • 22. noradamian  |  4 iunie 2014 la 17:42

    „this is my way”, cum ar cânta trubadurul piSică Orban… 🙂

    „Comunicat important pentru tara:
    Partidul Forţa Civică (FC) Sibiu îşi doreşte ca formaţiunile politice de dreapta să ajungă cât mai repede la un consens în privinţa candidatului care să se lupte cu Victor Ponta şi Partidul Social Democrat (PSD) la alegerile prezidenţiale din toamnă şi consideră că un tandem Mihai Răzvan Ungureanu – preşedinte, Klaus Iohannis – premier, este varianta cu cele mai mari şanse de reuşită, conform unui comunicat remis miercuri, AGERPRES”

    Apreciază

  • 23. Creanga  |  4 iunie 2014 la 18:09

    Buna ziua!
    Comunicat important pentru tara!!!Bla, bla, bla,alta gargara. Mai sa fie, ce limbaj, cuvinte facute din placaj. Parca asa incepeau comunicatele in dec ’89, apa e otravita, afara ploua!!! Ce sa faci, la 2.6 %, dansezi pe la orice nunta, doar in seama sa fii bagat, pentru un post de lepadat.

    Apreciază

  • 24. theo  |  4 iunie 2014 la 18:10

    ISI DORESTE………………..un carnat pane
    si noi dorim, dar nu avem halucinatzii, adicä PDL, o
    sä-i aplaude si voteze pe j si mru, atat???
    ALTZI NEBUNI.

    Apreciază

  • 25. nevermore  |  4 iunie 2014 la 18:19

    In addendumul comunicatului,FC Sibiu adauga :
    Un hipopotam si-o broscuta,prieteni buni,fac plimbarea de seara.Trecand peste un podet,broscuta exclama : amice,ai simtit cum cutremur eu podul ?

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  4 iunie 2014 la 19:06

    Seara bună! 🙂 Crengulin, vorbe făcute din talaj presat! Mru n-a obosit să ia la rând nunţile si nuntasii, poate cine stie, la un moment dat unii s-or îndura de el. Haios mi se pare felul cum îşi ia prin surprindere fecistii care după ce s-au supărat straşnic pe cei care par a le pune în umbră şeful, îl văd pupându-se cu concurenţa.

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  4 iunie 2014 la 19:09

    Theo, într-o politică întoarsă pe dos, putem să ne asteptăm la cele mai năstruşnice şi mai dezamăgitoare poziţionări 🙄

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  4 iunie 2014 la 19:13

    Nevermore, corect addendum. Hipopotamul poate să se bucure 🙂 …Oare o fi vorba de broscuţa din cazanul cu apă pus la fiert din poveste?

    Apreciază

  • 29. theo  |  4 iunie 2014 la 19:13

    dar cea mai frumoasä coabitarä, este a mafiotului santajist
    DD CU PLAGIATORUL MITOMAN TONTA.

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  4 iunie 2014 la 19:18

    Nu-i coabitare, e cuplare la vedere în şanţul de pe centură

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  4 iunie 2014 la 19:32

    „Daca DD intra in guvern, atunci DD face parte dintr o institutie care i a facut plangere penala. Si avem mai ceva decat Cioaca vs. Elodia. Avem DD contra DD”. (S.L.)

    http://www.realitatea.net/guvernul-ii-face-plangere-penala-lui-dan-diaconescu_1020483.html

    Apreciază

  • 32. theo  |  4 iunie 2014 la 19:37

    ii dä si autorizatzia inapoi,

    CNA; ESTE IN MANA LUI PONTA

    Apreciază

  • 33. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 20:00

    @30
    PP-DD în Opoziție ar fi contribuit cu speranțe de circa 3,5% (de la europarlamentare); trecând pârleazul, acum aduce la prezidențiale un avans nou-nouț pentru PSD de 7% dintr-un foc.

    PP-DD aduce în ograda PSD circa 22 parlamentari; a mărit astfel decalajul dintre putere și opoziție cu peste 7%.

    Caracalul lui DD răstoarnă căruța cu… putere.

    Apreciază

  • 34. noradamian  |  4 iunie 2014 la 20:10

    Şeful ăsta de atelaj n-are dosar penal, totuşi?

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 20:19

    @34
    Are dosar, dar n-are importanță în bucătăria parlamentară (nu-i deputat/senator), iar teritoriul nu are nevoie de el ca să tragă pentru putere.
    UDMR balama de companie statornică în c(l)asa de toleranță politică.
    PP-DD balamică de companie voinică de la opoziție la putere pentru prezidențiale victorioase și un grad sporit de siguranță a guvernării PSD-iste până în 2016.

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 20:35

    Altfel spus, balamica PP-DD înclină balanța pentru PSD la prezidențiale și guvernare cu aproape aceeași greutate ca balamaua UDMR.
    PSD își conservă guvernarea ca și cum ar s-ar lepăda de UDMR (poate să renunțe la udmr, dar nu va dori asta), iar la prezidențiale este mult mai favorizată de balamică decât de balamaua udemeristă (în primul tur are de obicei candidat propriu, în al doilea… votanții USMR l-au ajutat și pe Traian Băsescu în 2004)

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  4 iunie 2014 la 20:41

    Bsk, matematic, acum, asa iese, dar în cele 4, 5 luni pot interveni şi factori necunoscuţi.

    Apreciază

  • 38. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 20:44

    @37
    Da, Nora, zâmbește acum! Pot interveni factori necunoscuți. 🙂

    Apreciază

  • 39. theo  |  4 iunie 2014 la 20:47

    sä vedem cum inghit cei din PDL, declaratzia lui Hasotti,
    „pe una ca Macovei nu o crede, ASCULTÄ de oameni serios
    de incredere!
    dacä acum face pipi pe pärerea lui Macovei, mai tarziu
    ii aruncä afarä, cum a fäcut Täriceanu

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 20:56

    Nora, altfel spus,
    titlul postării tale este cât se poate de realist.
    Suprarealismul nu-i aici. 🙂

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  4 iunie 2014 la 21:06

    Factorii necunoscuţi pot rămâne asa, adică necunoscuţi, şi atunci sunt de natură suprarealistă, ori să devină cunoscuţi adică de natură reală, prin Karma 🙂

    Apreciază

  • 42. noradamian  |  4 iunie 2014 la 21:11

    Theo, poate o determină pe MM, dacă nu va avea trecere ce cere ea pentru o fuziune acceptabilă, să-i lase naibii! 🙄

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 21:16

    Nora
    Probabil noi doi ne gândim acum (și) la factori diferiți.
    Repet (sunt relaxat, n-am grețuri nici cu opțiunile de vot):
    pregătit de înfrângere, cu fruntea sus.
    Știu, optimismul tău nu digeră astfel de mesaje frontale. Cum altfel să procedez? Să tac.

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 21:33

    Nora,
    Am înțeles aluzia cu DNA-ul. Nu știu câtă motivație îmi mai rămâne pentru cauza perdantă și-apoi nu-mi convine nici să mai pun preț pe cuvânt.

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  4 iunie 2014 la 21:53

    Bsk, am zis asa, într-o doară. Cine stie? Trăim în cea mai incertă perioadă din ’89 încoace. Adineaori am dat peste niste dezvăluiri locale (chestii despre care se ştie şi se vorbeste în Sibiu) în care e amestecat si iohannis, pe care jurnalistii cunoscuţi se feresc să le cerceteze. Prin urmare, intră şi astea la „necunoscute”.

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 21:56

    Îmi dau seama și nu mă miră ce spui. Nu contest șansele pe cale asta, se poate mai mult de-atât. Cu rostul nu stăm cum se cuvine. 🙂

    Apreciază

  • 47. ion  |  4 iunie 2014 la 22:10

    Nora, pastreaza-ti optimismul. In privinta lui J, Kepler zice pas.

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  4 iunie 2014 la 22:15

    🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 49. theo  |  4 iunie 2014 la 22:15

    ion,
    sä-l rugäm ………….. sä-i spunä si lui Ponta pas ?

    Apreciază

  • 50. theo  |  4 iunie 2014 la 22:16

    S-A INVESELIT BÄSCUTZÄ

    Apreciază

  • 51. noradamian  |  4 iunie 2014 la 22:29

    Ion, hai că mai făcut să râd 😀

    Apreciază

  • 52. noradamian  |  4 iunie 2014 la 22:31

    Dacă încercăm să ne salvăm optimismul înseamnă că nu l-am pierdut! 🙂

    Apreciază

  • 53. noradamian  |  4 iunie 2014 la 22:39

    Noapte bună, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 54. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 07:01

    @48+50
    În locul lui Johannis – cel mai bine cotat candidat prezumtiv în finala cu Ponta – pe cine sperați să vedeți?
    Un iepuraș cu șanse mai mici, ca Ghișe? Socoteală de tot râsul!
    (cu un Daniel Morar în loc poate ar merge, dar îl subestimați dacă vă imaginați c-ar fi atât de naiv încât să-și compromită roba de judecător CCR pentru o tentativă riscantă).

    Asta a vrut să transmită și Emil Boc prin susținerea lui Johannis. (că un eventual Predoiu… din propriul partid, în locul lui J, ar fi un optimism de boală lungă, moarte mai sigură) În loc să fie apreciat Emil Boc pentru onestitatea raționamentului, sar contestatarii – susținători ai opoziției – cu tesla din dotare. 🙂

    Nu-mi place Johannis și nu o spun prima dată.
    De nevoie, e doar ditamai broscoiul de înghițit cu lămâie.
    Desigur, în locul lui merge și o broscuță, mai ușor de înghițit și mai gustoasă… dacă închidem ochii, ca să înțelegem că nu-i decât un biet iepuraș de antrenament.

    Asta ne mai lipsea! Să ne bucurăm optimismul înlocuirii lui Johannis… cu ochii la stele. O fi carul mare. 🙂 🙂 🙂

    PS. Socotitul de-acasă cu un candidat al PMP, capabil să-l elimine în turul 1 pe celălalt al opoziției (oricare iepuraș în locul lui Johannis: Predoiu, Ghișe… plai cu boi, Playboy ) nu se potrivește cu socoteala din târgul cu încercarea optimă de a-l învinge pe PSD-ist în finală. Asta presupune să accepți din start sacrificiul luptei (în turul 1) dintre doi iepurași de antrenament pentru victoria finală a lui Ponta (pierdere mai optimistă, dacă vreți 🙂 , cu un alt PSD-ist în locul lui Ponta).
    Înlocuirea lui Johannis ar putea ridica întrebarea dacă alianța PDL-PNL chiar și-ar dori în candidat victorios în finala cu PSD. Dacă nu și-l doresc nici pe-al lor, cu ce optimism credeți că-l vor mai susține pe candidatul PMP în finală? (presupunând c-ar trece de primul tur)
    Ar fi necesar un candidat al Opoziției mai bine cotat sau cu potențial mai mare decât Johannis, dar musai să beneficieze de susținerea tuturor forțelor opoziției, inclusiv de la PMP, și abia de-aici începe să… nu se știe. Altfel, azi în Caracal, mâine în toată țara, nu ne scoate cu optimismul nici răsturnarea carului mic… de stele. 🙂

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 08:23

    De veghe în lanul de gargară – cu discernământul urii fără frontiere – se persistă în unica alegere de comă: „Meritul tesla solemnițății dureroase” într-o bătaie sistematică cel puțin până în decembrie 2016.
    Persistența deschide orizontul pentru obținerea marelui premiu al susținătorilor opoziției în 2016: „Meritul tesla diabolică solemnă” în bătaie și aplauze pe durată nedeterminată.
    Acest merit nu mai doare, (de)curge din inerție și obișnuință. 🙂

    Apreciază

  • 56. Maria  |  5 iunie 2014 la 08:33

    Nora, Bascuta, salve a tutti! 🙂
    Da, aici e frumos si insorit, iar surprizele nu mai contenesc. Abia astept sa pot incarca filmulete si poze multe-multe de tot. 🙂
    Cri-cri cri-cri!

    Apreciază

  • 57. Maria  |  5 iunie 2014 la 08:35

    Trebuie sa fug iar. Am din nou o zi foarte plina. Ciao! 🙂

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 08:43

    @56
    Greierașule, mă bucur pentru tine.
    Te așteptăm.
    La noi e gri. 🙂

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 08:53

    Oricâte dosare și condamnați ar rezolva DNA, nu vor avea ecoul scontat în rândurile votanților în general, darămite printre susținătorii PSD&co. Altfel ar putea DNA-ul să câștige alegerile prezidențiale, operațiune complexă și de voință neobișnuită, cunoscută în mare măsură de procurorii onești și preocupați cu profesionalism de rezultatul muncii lor. Prețul cuvântului și gargara nu sunt compatibile.

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  5 iunie 2014 la 11:03

    Ziua bună! 🙂 Maria, azi e si mai întunecos pe la noi, bucură-te greieraşule, si-ntoarce-te cu soare şi cu cer senin 🙂

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  5 iunie 2014 la 11:20

    Bsk, înţeleg şi în mare parte sunt de acord cu ce spui. Nefiind însă în ajun de campanie pentru prezidenţiale socotesc că înainte de a pune lucrurile în acesti termeni tranşanţi, ( „voi şi eu, sau noi”) ar fi bine de pus niste întrebări (posibil să le şi pun, cu toată perioada de semirelaxare) În principiu gargara nu e compatibilă cu ocolirea din calcul, cel puţin la această oră, a poziţiilor critice legate de actorii politici principali şi mai cu seamă de aspecte legate de dosare şi lege, A le ocoli ori a te face că nu şti te poate aduce, oarecum în poziţia inconfortabilă de a ascunde adevărul.Adică de complice. Ca şi-n cazul lui Mru. De altfel nu-i exclus ca cei doi, unul potenţial preşedinte, celălalt premier, să fie preferaţii dreptei în noiembrie.

    Apreciază

  • 62. racoltapetru6  |  5 iunie 2014 la 11:35

    Eu văd normalitatea atunci când vor fi doar două partide: unul de dreapta și unul de stânga. Nu tot felu’ de partide, partiduțe și alianțe vremelnice, cu lideri care se dau mai mari decât sunt. Dar mai avem mult de așteptat.

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  5 iunie 2014 la 11:42

    Petru, avem mult ( si bine) de asteptat pentru că toate partidele si partiduleţele plus alianţele care trec de la putere în opoziţie si invers au fost si au rămas segmente ale aceluiasi conglomerat fesenist cu prea puţine (si nereusite, încă) încercări de desprindere.

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 12:02

    @Nora-61
    Probabil este vina mea că n-am menționat din capul locului: detaliez pentru @48+50 legat de evenimentul anunțat cu optimism peste două zile – 7 iunie 2014 – congresul PMP. Așteptările mele (ale altora sau ale nimănui) mi se par de actualitate și nu impune nimănui punctul meu de vedere. Orice opinie mai rațional argumentată este binevenită.
    Legat de orice posibil tandem, premier-președinte, fără explicarea posibilităților reale de demitere a guvernului actual după alegerile prezidențiale (sau de desemnare unui candidat de premier din partea opoziției, în cazul Ponta-președinte) se traduce în mințirea electoratului. Cine acceptă să întemeieze găselnițe electorale pe minciună și gargară, OK. Fără supărare, eu nu consum așa ceva.
    *
    „poziţiile critice legate de actorii politici principali şi mai cu seamă de aspecte legate de dosare şi lege”; da, sunt întru totul de acord cu tine, asta-i o problemă foarte serioasă și ne orientează să deslușim dedesubturile intolerabile ale alianței PDL-PNL. Din acest motiv mi-am simplificat opțiunea fără: fuziunea asta nu mă găsește printre votanții candidatului lor, nici Johannis, nici altcineva.
    Și-așa rămâne greu de admis lăsarea deschisă a ușii pentru fuziune după prezidențiale.

    Apreciază

  • 65. theo  |  5 iunie 2014 la 12:43

    si la noi sunt mai multe partide de dreapta, CDU-CSU
    chiar si FDP (-care este acuma proape inexistentä:)NU ESTE
    RÄU DE LOC

    Apreciază

  • 66. theo  |  5 iunie 2014 la 12:46

    un lucru nu este cunoscut,
    BÄSESCU, nu a fost in FSN, cine sustzine minte.
    fsn-istii isi pästreazä obiceiurile neo-comuniste.

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  5 iunie 2014 la 13:57

    Theo, partidele voastre însă, nu-s ouate de FSN.
    E purul adevăr că Băsescu n-a fost în FSN, cei care spun c-a fost sunt tot ăia care o ţin şi cu „flota”. Obicei neocomunist, asa-i.

    Apreciază

  • 68. ovidiu  |  5 iunie 2014 la 14:59

    Bună ziua in grădină,
    Puțină destindere 🙂

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  5 iunie 2014 la 17:06

    Salut, Ovidiu! Faaaain! 🙂

    Apreciază

  • 70. noradamian  |  5 iunie 2014 la 17:07

    Iacă-tă-l pe forţos: 🙂

    „Liderul Forţei Civice Mihai Răzvan Ungureanu a declarat la Iasi că începând de joi (adică de azi) a intrat în campania prezidenţială şi că „un tandem Ungureanu-Cristian Diaconescu sună bine”, deşi nu exclude nici varianta Ungureanu-Iohannis”.

    Apreciază

  • 71. ovidiu  |  5 iunie 2014 la 17:26

    Mru a ieșit la încălzire, face joc de glezne doar să nu fie lăsat p-afară. . Nu-l întreabă nimeni de sănătate? Ne spune el ce are. Are multe…

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 17:33

    Nora-70
    Unde dai (@3 +@64 ) și unde crapă tandemul. 🙂
    *
    MRU din nou nu ține cont: legea este aceeași și pentru el, inclusiv Legea Fundamentală. Poate le scapă pe toate la târg… „unde-i lege și tocmeală”.
    Cu alte cuvinte, ține cont Ion Stanomir pe Hotnews:
    „Ceea ce nu se poate negocia, niciodată: egalitatea în faţa legii”

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 17:43

    Să nu spuneți că nu l-a avertizat nimeni! 🙂

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 18:32

    MRU are grupa politico-sangvină universală 01 (number one?):
    compatibil cu și pentru to.ți

    Dă frumos (și) din coate. 🙂

    Apreciază

  • 75. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 18:45

    Probabil lui MRU i-a picat fisa că n-are loc de prezidențiabil în partea bleagă-pucistă-fuzionistă și își face loc de bătaie (cioc-cioc moderat cu cotul mai timid) la ușa băsesciană a opoziției.
    Dacă intră, poate fi (de)votat. 🙂 Cui? Cauzei.

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 19:09

    La prima ușă, MRU a dat peste inflația de prezidențiabili:
    – Crin (un pic lovit de trădarea tăcutului culisant de culise, Johannis)
    – Johannis ( un pic mai bine pentru dumneavoastră)
    – Predoiu (doarme agitat de visele mai aproape de Cotroceni ca niciodată)
    – Ghișe ( nu doarme din cauza nerăbdării de a-și achita ratele ultimului credit din salariul de președinte)
    La ușa a doua, încercarea moarte n-are.
    Ultimul tramvai-speranță pentru MRU duce la 2016.

    Apreciază

  • 77. Creanga  |  5 iunie 2014 la 19:13

    Salutare!
    Bsk 74 Grupa 01 este primita de toate cele 4 grupe dar in schimb poate lua sange doar de la ai lui (ungureni). Oare asa o fi si cu voturile?

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 19:18

    Salve, Creangă!
    Dragi transfugi, fiți donatorii mei! 🙂

    Apreciază

  • 79. Creanga  |  5 iunie 2014 la 19:43

    Basca ilie,
    Un tramvai numit disperare, te aliezi cu orisicare, pe dl Dan l-a ratat, amu-i cu Xeroxel aliat. Votati-ma, votati-ma, dar mai intai donati ma, ca singura mea problema e clar, n-am sange de marinar. 🙂

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  5 iunie 2014 la 19:50

    Seara bună, prieteni! 🙂 Bsk, 72, sigur nu s-a inspirat din ce am scris şi noi pe aici? Nu şi-o fi zis „tot ajung eu, răilor, nu mă opreşte nimeni cu fleacuri d-astea cu legea”…

    Apreciază

  • 81. noradamian  |  5 iunie 2014 la 19:52

    Crengulin, inspirată asta cu grupa de sânge universală!! De bună seamă voturile ungurenilor sunt strong, da’ tot n-ajung 🙄

    Apreciază

  • 82. theo  |  5 iunie 2014 la 20:08

    mru, se gudurä ca un cätzelus, scheläläie, cand la unii cand la altzii, dar vorbeste numai el, tupeu are:panä axum a sfidat
    PMP, acum se vede in tandem cu CD.
    cred cä a rämas mahmur, decand a bäut cu sicä……………

    Apreciază

  • 83. Creanga  |  5 iunie 2014 la 20:09

    Un pas in spate, doi in fata:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17427864-elena-udrea-candideaza-sefia-pmp.htm

    Apreciază

  • 84. theo  |  5 iunie 2014 la 20:13

    ce cretinism, mai butonez la ghitzä- sä väd cum guitzä,
    toate emisiunie au ceva cu Bäsescu, egal ce, dar tot este.
    imi place f. mult, presedintele nu le räspunde, ii lasä sä
    täväleascä.

    Apreciază

  • 85. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 20:15

    Nora-82
    Regula de trei (e) simplă:
    1. Are PMP candidat. Bun de votat în primul tur!
    2. Are Opoziția alt candidat susținut de PMP. Bun de votat în primul tur!
    3. Are PSD un adversar de la pct. 1 sau 2 în turul doi. Bun de votat!

    Oriunde s-ar încadra MRU în regula de mai sus… e-n regulă, bun de votat!

    Apreciază

  • 86. theo  |  5 iunie 2014 la 20:16

    totul este aranjat, indiferent cine candideazä, u poate o face
    sä atragä iar injuräturile, iar candidatul la presidentzie sä poatä lupta mai degajat. o sä aibä ei o tacticä:

    Apreciază

  • 87. theo  |  5 iunie 2014 la 20:17

    eu nu väd , unde sä-l incadrez pe mru

    Apreciază

  • 88. noradamian  |  5 iunie 2014 la 20:30

    Crengulin, 83, sunt curioasă! Să-i vedem pe ficiorii PMP dacă au fibră de oameni politici, ori se mulţumesc să-i ducă poşetele cu acte Lenuţei 🙂

    Apreciază

  • 89. noradamian  |  5 iunie 2014 la 20:31

    Theo, RTV şi antena 3, nu există-n grila mea. Mru e neîncadrabil uncategorized.

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  5 iunie 2014 la 20:32

    Bsk, 85, multipoliticianul vremurilor noastre. DD îl poate lua de model

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 20:37

    @
    Unde s-ar încadra MRU?
    Depinde de donatorii lui, presupunând că l-ar propune o formațiune din opoziție, dar numai dacă este susținut (și) de PMP. 🙂
    După regula de trei simplă, toate drumurile lui asfaltate duc la Pirateria portului. 🙂
    După vorbă, după port, eu zic că doar face sport.

    Ca-n bancul cu cocoșul sportiv, în gândul lui, când fuge după una sau poate mai multe găini:
    -Dacă o prind, o aranjez. Dacă nu, fac sport.

    Apreciază

  • 92. theo  |  5 iunie 2014 la 20:47

    MRU;DANSEAZÄ ;CANTÄ; POATE SE APUCÄ DE MANELE

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 21:04

    Nora-90
    Da, da, DD fuge de legea penală în disperare de cauză, după sentința de condamnare, în speranța că puterea îi va da puterea să scape de tubulatură.
    Opoziția n-are ce să-i ofere acum, nici măcar speranțe.

    În schimb, Ponta îi oferă marea șansă… ca traficanții de admiteri în diverse instituții de învățământ:
    1. Candidatul reușește pe forțe proprii sau noroc pe subiect, rămîne cu banii luați și victoria din cauze necunoscute. 🙂
    2. Candidatul pică, primește banii înapoi, se pune cu burta pe carte și se învață minte.

    DD mai are o scăpare spre tubulatură. Nu m-ar mira dacă și partidul vrea să scape de el. 🙂
    Cine fuge de lege, pe ocolite, are șanse – ca MRU – să afle că distanța cea mai mică dintre două puncte este linia dreaptă. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 94. Creanga  |  5 iunie 2014 la 21:05

    Nora, 88, e bine ca sunt mai multi candidati, ramane de vazut ce si cum.
    Cine ii recomanda??? Vocea, cine alta:

    Apreciază

  • 95. Creanga  |  5 iunie 2014 la 21:07

    La 94 ziceam de presedentie, nu de PMP. 🙂 Doua randunici 🙂

    Apreciază

  • 96. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 21:34

    Elena Udrea și Daniel Funeriu, candidații înscriși în lupta pentru șefia PMP.
    Să se întreacă! Nu chibiții decid, ci membrii partidului.
    Competiția este utilă oricum am da-o.
    Am o singură speranță: după bătălie, să nu aud lozinca mortăciunilor gata de război:
    „Competiția internă arată lumii că partidul nostru este viu”.
    Păi, nu partidul este vital. Membrii, membrii cum se simt după luptă? Asta-i întrebarea, pentru că, așa cum ziceam mai sus, ei decid soarta lor și a războiului, nu partidul chibiților.

    Apreciază

  • 97. theo  |  5 iunie 2014 la 21:38

    DD, este un mafiot, un santajist, spalä bani, minte,
    nu intzeleg , cum nu este unde trebuie………la räcoare

    Apreciază

  • 98. filadel  |  5 iunie 2014 la 21:38

    @96 agree on that.

    Apreciază

  • 99. ovidiu  |  5 iunie 2014 la 21:47

    Bună seara,
    Un gând de mulțumire și către Simona. Bravo Simona!
    Succes in finală!
    Sper să nu-l pună necuratul pe micul Alzheimer să meargă la Paris.

    Apreciază

  • 100. theo  |  5 iunie 2014 la 21:52

    poate merg cei 2 tampitzi ,ddonta si tonta,
    fereascä domnul, asta mai trebuie, totzi in DD-MOBIL si antena3

    Apreciază

  • 101. theo  |  5 iunie 2014 la 21:53

    cretinul tonta nu se lasä, dacä nu cofiscä si tenisul

    Apreciază

  • 102. theo  |  5 iunie 2014 la 22:03

    Simona a fost in portocaliu, o fi bäsistä???
    asa a fost denumitä Merkel, cand era in portocaliu:

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 22:26

    @Theo-97
    Un partid se conduce din interior, de preferat alături de parlamentari, nu de la Vatican și nu de un șantajist condamnat la 3 ani cu executare. În ritul nou al sistemului judiciar s-au cam suspendat suspendările de la executarea pedepselor. DD trage din greu spre tubulatură în partidul pușcăriașilor , ca Bombo: „Mândri că suntem români după gratii”.

    @Filadel
    Echilibrul natural al autoreglajului selectiv. 🙂
    Compensația naturală nu vine niciodată de pe locul doi.
    Am tot auzit lozinca mortăciunilor la PDL, PNL, PSD și se vede ce vietăți ne urmăresc destinele de pe locul liderului.
    Kăkărău s-a mândrit nevoie mare cu voturile atrase pe podium de pe locul trei la prezidențialele din 2009, marele depozitar. 🙂
    Geoană a sărit o noapte de coșmar de pe locul doi și s-a fudulit ca prostănacul de pe locul doi.
    S-au prins greu că numai primul loc se premiază. Ceilalți de pe podium fac mai mult sport, uneori de performanță. 🙂

    @Ovidiu-99
    Mă bucur în tăcere de meritele muncii și talentului oricui, mai impresionante ale oricărui român, și mă oripilează săritura posturilor TV – mândre că sunt ca româncele care confiscă meritele muncii oricui le pică bine la trafic de audiență.

    Apreciază

  • 104. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 22:43

    B1TV, C. Predoiu:
    „Încă sunt candidatul PDL la Președenție. Cred că am șanse mai mari nu numai decât Johannis, ci și decât Ponta”
    Enigmatici ușor de ghicit! 🙂

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 22:48

    B1TV, MRU:
    „Ponta știe că orice pas spre candidatura e un pas spre încheierea destinului său politic”
    Asta da, o afirmație interesantă, de urmărit.

    Apreciază

  • 106. Creanga  |  5 iunie 2014 la 22:53

    In clipul de la 94 parca il vad pe MRU cel recomandat de dimplome. Urmatoarea ce canta fals e Johahanis (copyright Basca ilie). Pe Predoiu nu l-am vazut. Cred ca are sanse sa iasa din primul tur, sa iasa din competitie, desigur. 🙂
    Iar candidatura lui MRU e un pas spre viitorul luminos.

    Apreciază

  • 107. noradamian  |  5 iunie 2014 la 22:57

    Pe Predoiu l-am văzut niţel, chiar la încheiere. După cum se văita, am impresia că a atentat cineva asupra lui. 🙄

    Enigmatic si cuminte. Amărât.

    Apreciază

  • 108. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 22:58

    Creangă
    Ai pierdut dicția cea mai clară de la Predoiu. 🙂

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 22:59

    @107
    Predoiu a fost puciulit. 🙂

    Apreciază

  • 110. noradamian  |  5 iunie 2014 la 23:00

    Gata învins, da’ cu şanse mari! 🙂

    Apreciază

  • 111. Creanga  |  5 iunie 2014 la 23:01

    Bsk, nu l-am auzit pe Prrredoiu, inca.
    Un lucru e clar, pe toti ii chinuie talentul. 🙂

    Apreciază

  • 112. noradamian  |  5 iunie 2014 la 23:11

    Noapte bună, prieteni!
    Ceva relaxant de somn usor 🙂

    Apreciază

  • 113. Bască ilie  |  5 iunie 2014 la 23:21

    Somn ușor și nu uitați să visați trenul și alegerile vieții!
    Poți s-alergi de unul singur și s-ajungi pe locul doi. 🙂
    *

    Apreciază

  • 114. theo  |  6 iunie 2014 la 08:17

    bun,
    gheorghiu este unul din favoritzii presedintelui.

    Apreciază

  • 115. theo  |  6 iunie 2014 la 08:19

    Predoiu este la fel de tupeist ca si MRU; curios ,despre
    JOHANNIS, nici ei nu prea stiu, ” dacä vine ,s-au se duce.”

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 10:33

    Să ne relaxăm, vreți să ne jucăm de-a președintele Johanus?
    *
    Câțiva copii stăteau în fata blocului, neștiind de-a ce sa se mai joace. La un moment dat unuia ii vine ideea:

    – Hai sa ne jucam de-a cetățenii Romei antice! Vreți?

    – Daaaa!

    – Bine, atunci eu sunt Cornel, adică Cornelius.

    – Eu sunt Liviu, adică Livius.

    – Eu sunt Aurelian, adică Aurelianus.

    – Eu sunt Adrian, adică Adrianus.

    – Eu sunt Ana și nu-mi place deloc jocu-asta!

    Apreciază

  • 117. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 10:43

    -Eu sunt Johann și vreau să fiu președinte vostru. 🙂

    Apreciază

  • 118. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 10:53

    -Eu sunt un An, adică anul 2012, și vreau să-mi zică Johannus de unde recunoaște pucismul PNL-ist și statul de drept al bunului-simț? 🙂

    Apreciază

  • 119. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 10:56

    Johhanus:
    -Nu-mi mai place nici mie jocul ăsta. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 120. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 11:29

    În concluzie, PMP are cel puțin două deziderate mobilizatoare să-și desemneze un candidat propriu la prezidențiale:

    1. Să afle – după primul tur de scrutin- adevăratul procentaj al susținătorilor.

    2. Să încerce să-l depășească pe celălalt candidat al opoziției.

    (ca fost votant la euroalegeri al PDL pentru MM, am toate motivele să optez pentru PMP la prezidențiale; nu știu câți alegători vor gândi la fel, dar se va vedea într-un fel și are relevanță pentru viitor)

    Eventuala ratare a calificării în turul întâi, nu împiedică PMP să-l susțină în turul doi pe celălalt prezumtiv candidat al opoziției, pentru asaltul final împotriva PSD.

    Apreciază

  • 121. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 11:40

    Repet regula mea de trei simplă (de la 85), reformulată mai clar, cu mențiuni. În ordinea priorității de opțiune:

    1. Are PMP propriul candidat? Bun de votat în primul tur!

    2. Are Opoziția alt candidat, susținut și de PMP ? Bun de votat în primul tur! (PMP n-ar desemna un candidat propriu)

    3. S-a calificat în turul doi unul dintre candidații de la pct.1 sau 2? Bun de votat!

    Apreciază

  • 122. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 11:55

    Înghițim un broscoi cel mult în turul doi. 🙂

    Apreciază

  • 123. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 12:32

    Asta nu înseamnă să ne mulțumim cu un candidat slab al asociației de locatari PDL-PNL, ca să fie mai ușor de înfrânt în primul tur de candidatul PMP. Dimpotrivă, o asemenea dorință naivă ne-ar mări șansele să-l vedem președinte ales pe candidatul PSD.
    Competiția democratică în bătălia primului tur va stabili alesul pentru războiul prezidențial din turul doi.
    Reprezentantul opoziției cu șansele cele mai mari să-l învingă pe candidatul PSD va fi desemnat de electorat și nu de asociații, grupuri mafiote, interese sau jocuri de culise. Nu-i normal să ne fie confiscat dreptul de a alege în primul tur de scrutin la prezidențiale, printr-un joc la blat organizat.

    Apreciază

  • 124. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 12:46

    Întrucât nu există riscul ca prezidențiabilul PSD-ului să cîștige din primul tur , urmare împărțirii voturilor între MPM și asociația PDL-PNL, nu există niciun motiv rezonabil pentru ca PMP să renunțe la desemnarea unui candidat.
    Pentru organizarea blatului din primul tur, asociația de locatari PDL-PNL ar fi tentată să ademenească PMP-ul, în sensul de a nu-și lăsa un candidat în competiția de selecție preliminară.
    În turul doi n-au decât să-și unească forțele ambelor loturi din campionatul intern, într-o echipă reprezentativă-națională.

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 13:04

    Votanții candidatului PMP în primul tur nu vor proveni numai din rândurile celor care au optat pentru PMP sau MM la europarlamentare, ci și dintre cei care au votat (sau ar fi votat dacă se prezentau la urne și vor fi prezenți la prezidențiale) candidații pentru PE (inclusiv independenți) plasați sub pragul electoral (cel puțin jumătate din 20% voturi pierdute sub prag), cu șanse să cumuleze peste 22-24%, posibil – în primul tur – mai mult decât candidatul asociației PDL-PNL.

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 13:11

    Simultan cu măsuri de prevenire a fraudei electorale, practicată de primarii și alți exponenți ai baronetului de strajă patriei din toate partidele, abonate la democrația originală-depășită, nimic nu mai este atât de imposibil pe cât pare. 🙂

    Apreciază

  • 127. Erwin Lucian Bureriu  |  6 iunie 2014 la 14:12

    Excelent. Iar titlul, inspirat de Salinger e o idee super!

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 14:28

    Mândria de a fi mândru de meritele Simonei Halep. 🙂
    *
    http://sport.hotnews.ro/stiri-tenis-17432682-mandrie-degeaba-azi-simona-halep.htm

    Apreciază

  • 129. filadel  |  6 iunie 2014 la 14:31

    @127.
    Salinger a participat la DDay (azi sînt 70 de ani) și avea în bagaj Catcher-ul încă neterminat (ca să închidem cercul cu ziua de azi 😀 ).

    Mr. Bsk
    total de acord cu strategia asta. Eu zic că acum ar trebui să fie cît mai mare unghiul de acces și selecție pentru prezidențiale.

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  6 iunie 2014 la 15:01

    @Filadel-129
    Corectă nuanța precizată. Se corelează cu ansamblul propunerii.
    Ar mai fi ceva de adăugat: merită urmărite cu perseverență rezultatele pozitive rămase în eventualitatea pierderii alegerilor.

    Apreciază

  • 131. theo  |  6 iunie 2014 la 15:15

    maine – 7iunie, ce oare aduce, ceva bun pt. noi,
    s-au pt. ei???

    Apreciază

  • 132. dora  |  6 iunie 2014 la 15:15

    Salut gradina! 🙂
    @nora,cred ca s-a pierdut comentariul meu in lan.Il poti gasi?

    Apreciază

  • 133. theo  |  6 iunie 2014 la 16:36

    CATÄ NESIMTZIRE
    FMI, se duce la ministeul de finantze, Nitzu este in china,
    asa färä sä stie nimeni, dä drumul chinezilor pe usa din spate.
    este clar, tonta a spus, ii preferä pe chinezi, nu pe americani:
    SPER CA AMERICANII SÄ FIE PE FAZÄ; MINCINOSUL
    PONTA; ESTE UN DISTRUGÄTOR:

    Apreciază

  • 134. ion  |  6 iunie 2014 la 17:12

    Salutare tuturor,
    Unul din beneficiile noilor coduri penal/procedura penala.
    DNA cere in cazul senatorului Isaila Marius (cel care a scaoat de arestare ca urmare a fratiei catuselor) control judiciar sub cautiune (500 000 lei). Se naste un precedent de practica judiciara. Sa vedem ce vor hotari judecatorii.

    Apreciază

  • 135. theo  |  6 iunie 2014 la 17:15

    ion,
    asa trebuie si la noi se pun cautziuni,.sä le cearä la totzi.
    ii doare pe pungasi mai mult decat inchisoare

    Apreciază

  • 136. theo  |  6 iunie 2014 la 17:16

    sper sä adopte aceste mäsuri, toate judecätoriile:

    Apreciază

  • 137. ion  |  6 iunie 2014 la 17:48

    In Timisoara ”Vocea Rusiei” nu a mai apucat sa cante.

    ”Şedinţa extraordinară a CL Timişoara, convocată vineri, pentru schimbarea unuia dintre cei doi viceprimari ai oraşului de pe Bega şi, implicit, crearea unei noi majorităţi a eşuat. Din cei 27 de consilieri, doar 14 au fost prezenţi în sala de consiliu în momentul votului şi doar 13 au votat pentru schimbarea viceprimarului liberal, Dan Diaconu. Un singur vot a fost împotrivă, cel venit din partea consilierului care a trădat înţelegerea iniţială. Votul a fost secret, iar unul dintre susţinătorii noii alianţe politice din Timişoara, membru PP-DD, a părăsit sala înaintea votului. Ca de altfel şi consilierii PNL şi PDL, aflaţi pe holurile primăriei în momentul în sala de plen se decidea cine va deţine majoritatea în Consiliul Local timişorean.” (renasterea banateana)

    Apreciază

  • 138. theo  |  6 iunie 2014 la 22:33

    bunä seara,
    regret din suflet, ca mizerabilii din PNL , o dispretzuiesc pe d-na MM, acum nistor a spus de MM, cä bate campii
    CHIAR NU MERITÄ SI ASTA ESTE INCEPUTUL:

    NISTOR ESTE UN OM GÄUNOS; ORIBIL CUM SE COMPORTÄ

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 06:55

    Nulitățile jurnalistice de la „Adevărul” manipulator lansează:
    *
    „Sondaj CSCI, prezentat de RTV: Victor Ponta, câştigător din primul tur la prezidenţialele din noiembrie 2014”
    „Vitor Ponta candidatul din partea Alianţei PSD – UNPR – PC, ar câştiga fotoliul de preşedinte al României încă din primul tur, cu 51% din voturi, la alegerile din noiembrie 2014.
    *
    Repet 124, spus altfel:
    Candidatul care obține din primul tur 51% NU câștigă alegerile la toamnă(doar se califică în turul doi de pe primul loc), fiindcă nu-i suficientă majoritatea voturilor valabil exprimate de cei prezenți ci Constituția cere peste 50% din nr. celor ÎNSCRIȘI cu drept de vot, adică peste 9.100.000 voturi.

    Art. 80 alin 2:
    (2) Este declarat ales candidatul care a întrunit, în primul tur de scrutin, majoritatea de voturi ale alegătorilor înscrişi în listele electorale.
    *
    http://adevarul.ro/news/politica/sondaj-csci-prezentat-rtv-victor-ponta-castigator-tur-prezidentialele-noiembrie-2014-1_5391fa5c0d133766a85b57b5/index.html

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 07:12

    Unde-i manipularea?
    Îi induce alegătorului anti-PSDist ideea falsă că trebuie să voteze – din primul tur – candidatul alianței PDL-PNL, astfel poate acesta vă obține (peste) 50%+1, adică să nu-și risipească votul pentru un eventual candidat al PMP.

    Apreciază

  • 141. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 07:31

    Ghiță ne trage la portiță, din RTV, cu Centrul de Studii şi Cercetări Infopolitic, coordonat de Dan Sultănescu (consilierul lui Victor Ponta).

    Apreciază

  • 142. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 07:47

    Adevărul este exact invers decît ne prezintă manipulatorii: în primul tur, nu contează deloc împărțirea voturilor între candidați, inclusiv între candidații opoziției, fiindcă nu există pericolul câștigării alegerilor din primul tur; contează numai cine candidații opoziției se va califica în finală contra candidatului PSD-ist.

    Votul pentru candidatul PMP din primul tur este binevenit ca încercare de eliminare a candidatului alianței PDL-PNL, iar în turul doi se pot reuni toate forțele opoziției pentru candidatul calificat (întrecerea din primul tur între candidații opoziției nu-i încurcă în niciun fel să-și adune voturile în turul doi)

    Apreciază

  • 143. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 07:48

    …contează numai cine dintre candidații opoziției se va califica în finală

    Apreciază

  • 144. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 07:55

    Pronosticul meu pentru azi la șefia PMP: Daniel Funeriu.

    Apreciază

  • 145. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 08:13

    Cristian Diaconescu, la Gândul LIVE: „Eu, personal, nu-l voi vota pe Iohannis. Nu am nimic cu el, este probabil o persoană respectabilă. Viitorul preşedinte va trebui să acţioneze ca preşedinte încă din prima zi. Nu va avea timp să înveţe la locul de muncă, să se acomodeze”
    *
    Corect: cine susține un alt candidat al opoziției nu-l votează pe Johannus în primul tur. 🙂

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 08:31

    Emil Boc are și-un ghimpe împotriva lui Predoiu, totuși , cu toată susținerea lui Johannus, a lăsat loc de un „dacă” în urmă cu trei zile:

    „Astăzi, cel mai probabil, Iohannis pare a fi candidatul PNL şi PDL la prezidenţiale şi spun cu o şansă mare de a câştiga alegerile DACĂ îşi urmează parcursul de până acum.”
    Neștiute sunt căile domnului Johhanus. 🙂

    Emil Boc a mai zis ceva interesant:
    „Preferabilă ar fi o fuziune prin comasare, nu prin absorbţie, dar conducerea centrală e cea care decide, e treaba lor. Eu am optat pentru varianta unei alianţe, într-o primă etapă, după aceea pentru o fuziune prin comasare, nu prin absorbţie, pentru că o fuziune prin comasare ar lăsa deschisă poarta pentru toată lumea de pe partea dreaptă să vină într-un mare partid de dreapta. O fuziune prin absorbţie nu este cea mai bună soluţie, dar este decizia celor care îşi asumă o asemenea răspundere, pentru că vor fi sensibilităţi afectate, cel puţin în PDL, dacă se va decide să se meargă pe varianta PNL, pe care nu o recomand, adică o fuziune prin absorbţie în PNL. Aceasta ar închide opţiunea altor formaţiuni de dreapta de a putea să coaguleze într-un mare partid de dreapta“,
    *
    Nu știu cum s-ar coagula și o balama de profesie prostituțională de pension ca UDMR.

    http://adevarul.ro/news/politica/boc-sustine-klaus-iohannis-cursa-prezidentiala-Ii-campanie-1_538ef7d20d133766a8495b83/index.html

    Apreciază

  • 147. dora  |  7 iunie 2014 la 08:31

    Buna dimineata! 🙂
    Se pare ca s-a pierdut iremediabil comentu’ meu de ieri.Pacat,mi-am dat toata silinta sa-mi sintematizez ideile, ceea ce nu-mi reuseste mereu.
    Ma ocupasem mai mult de sasul nostru.Un tip enigmatic ,zgarcit la vorba ,cunoscut ca bun gospodar al Sibiului dar ca politician lipsit de anvergura.Nu si-a castigat in lupta directa locul de vice la PNL , ceea ce a dovedit pana acum e doar rolul de killer politic dupa cum l-a exilat pe Kakarau.
    Imi revine mereu in minte respingerea lui Klaus ,fara drept de apel,de presedinte cand majoritatea parlamentara l-a propus premier.Nu-mi amintesc exact care au fost motivele invocate,stiu doar ce a patit Boc si pe urma MRU preferatii lui Base.
    Vor fi oare scoase la iveala „scheletii din dulap”(de care e invinuit) ca arme folosite de adversari in campania electorala?

    Apreciază

  • 148. dora  |  7 iunie 2014 la 08:40

    Servus BSK! 🙂
    Ce ghimpe are Bocut impotriva lui Predoiu?
    Nici eu nu inteleg de ce s-a pronuntat atat de repede in privinta sustinerii sasului. Poate doar din solidaritate de ardelean si de breasla.Nu cred ca n-a povestit intre 4 ochi(ma rog,6) cu piratul , fiind parte activa a strategiei miscarii populare.

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 08:46

    Salve Dora
    Traian Băsescu a împiedicat, întemeiat pe prevederile constituționale, desemnarea forțată a lui Johannus ca premier, susținut de o majoritate conjuncturală pentru viitor, nicidecum una confirmată prin vot exprimat în Parlament odată cu eventuala învestire a noului guvern. Cu alte cuvinte, închipuita majoritate pro-Johannis avea pretenția absurdă să pună carul cu boi parlamentari înaintea boilor abilitați să voteze în Parlament învestirea unui nou guvern. 🙂

    Apreciază

  • 150. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 08:58

    Dora
    Prostovanul Predoiu l-a criticat pe Emil Boc pentru tăierile de salarii. Inspirația electorală a lui Predoiu l-a lăsat expirat în hopțai și fără Bocuț. 🙂

    Apreciază

  • 151. dora  |  7 iunie 2014 la 09:13

    Aha,acum imi amintesc.
    N-a fost nimic legat de CV-ul sasului?
    Nu numai Predoiu chitcaia pe la colturi legat de taierile de salarii.Cred ca asta e si motivul divortului de Base,pentru a-si asigura locuri caldute la varful politicii aveau nevoie de delimitarea de pirat.Din pacate au alimentat curentul antiBasescu repede imbratisat si de stanga si de dreapta.

    Apreciază

  • 152. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 09:14

    De veghe în lanul de gargară PSD-istă: proiectul de lege pentru votul obligatoriu.
    PSD-iștii n-au un asemenea interes, dimpotrivă, asta-i gargară electorală pentru to.ți și vor rămâne, după prezidențiale, blocați în proiect.
    Lanu-i mare-n lung și-n lat, cu gargara la votat.

    Apreciază

  • 153. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 09:17

    Dora-151
    Neavenitul nou venit în PDL- prezidențiabilul Predoiu, susținut de PDL- își critica isprăvile noilor colegi și ale PDL-ului.
    Trebuie să fii tare bătut în cap cu asemenea performanță de atras susținerea electorală. 🙂

    Apreciază

  • 154. ovidiu  |  7 iunie 2014 la 09:24

    Bună dimineața,
    Hai Daniel! Hai Simona!

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 09:38

    Salve, Ovidiu!
    Hai să haidem și s-auzim numai de bine! 🙂

    Apreciază

  • 156. ovidiu  |  7 iunie 2014 la 09:46

    Domne ajută Bască!
    Două dorințe am astăzi, e mult?

    Apreciază

  • 157. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 09:49

    Ovidiu,
    Cam prea mult. 🙂

    Apreciază

  • 158. noradamian  |  7 iunie 2014 la 09:50

    Ziua bună, prieteni! 🙂 Nici eu nu-l voi vota pe iohannis ( decizie fermă luată după o serie de scotociri, în memorie şi în presă) Şi nu doar pentru că n-are experienţă.

    Apreciază

  • 159. noradamian  |  7 iunie 2014 la 09:54

    Ovidiu, ambele-s si dorinţele mele! 🙂
    Prima , mai ales!

    Apreciază

  • 160. ovidiu  |  7 iunie 2014 la 09:54

    Nu mă mulțumesc eu cu atât. 🙂

    Apreciază

  • 161. ovidiu  |  7 iunie 2014 la 09:55

    Săr’ na
    Cum a fost deschiderea săptămânii culturale la Sibiu?

    Apreciază

  • 162. ovidiu  |  7 iunie 2014 la 09:56

    Așteptăm vești când aveți timp.

    Apreciază

  • 163. noradamian  |  7 iunie 2014 la 09:59

    Dora, cum zice si Bsk la 150, acuzând-l pe Boc&Băse de scăderea salariilor bla-bla-bla – adică preluând discursul PSD,( predoiu a demonstrat două chestii:
    1. că şi fără să fi fostîn FSN e e fesenist de-al buldogului în spirit si acţiune
    2. că e prost

    Apreciază

  • 164. noradamian  |  7 iunie 2014 la 10:01

    ovidiu, plăcută, cu surprize faine si promiţătoare 🙂

    Apreciază

  • 165. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:02

    Vă atrag atenția asupra răspunsului lui Cristian Diaconescu de la 145.
    Jurnalistul nu a avut prezență de spirit. După ce-a auzit de ce CD nu-l votează pe Johannus, în locul lui, aș fi supralicitat:
    – Adică nici în turul doi nu l-ați vota pe Johannus, în cazul calificării, și l-ați alege pe candidatul PSD? 🙂

    Apreciază

  • 166. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:06

    Salve, Nora!
    Bine ai revenit după teatraluit!

    Apreciază

  • 167. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:13

    Un răspuns pentru jurnalistul de la Gândul, de așteptat de la Cristian Diaconescu la 165:
    -Nu se califică Johhanus, boule! Ce nu pricepi?

    Apreciază

  • 168. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:26

    Nora-159
    Azi voi avea mai multe probleme cu prezența de spirit.
    Am înțeles, ai spus tranșant ambele tale dorințe, la fel ca Ovidiu.
    Eu la 144 mi-am anunțat pronosticul, n-am zis că Daniel Funeriu ar fi și dorința mea. Asta nu înseamnă că n-ar fi. 🙂

    Apreciază

  • 169. noradamian  |  7 iunie 2014 la 10:26

    Bsk, 167, de acord 😆

    Nu scotocisem încă tot, abia acum am văzut pronosticul tău!!!
    Şi pronostic, şi dorinţă şi speranţă 🙂

    Apreciază

  • 170. noradamian  |  7 iunie 2014 la 10:32

    Succes, Daniel Funeriu!
    https://noradamian.wordpress.com/2011/07/14/parloaga-cu-vedere-spre-viitor/

    Apreciază

  • 171. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:32

    @Nora-169.
    Nu scăpai tu ocazia să mă lovești cu intuiția ta. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 172. noradamian  |  7 iunie 2014 la 10:34

    Nuuuu! 🙂 Nu voi fi pe-acilea, da’ sper să fie bine. În toate privinţele 🙂

    Apreciază

  • 173. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:44

    🙂 Și eu. 🙂

    Apreciază

  • 174. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:51

    Nora-170
    Pârloaga și gargara au aceeași vedere spre viitor. 🙂

    Apreciază

  • 175. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 10:53

    Adică veghează la fel, în același lan, cu același plan… înclinat. 🙂

    Apreciază

  • 176. noradamian  |  7 iunie 2014 la 11:02

    Bsk, apreciind corect coordonatele în care ne aflăm ( pârloagă, gargară) ne permitem să descoperim si semnele drumului corect. Şi s-avem speranţe că sunt mulţi care le văd 🙂

    Apreciază

  • 177. noradamian  |  7 iunie 2014 la 11:04

    O zi însorită, cu evenimente plăcute, s-aveţi! 🙂

    Apreciază

  • 178. ion  |  7 iunie 2014 la 11:11

    Salutare tuturor,
    Basca am inteles: dorinta, intuitie, probabilitate, in general perceptie sentimentala. Dar ratiunea (argumentele) ce-ti spune/spun?

    Apreciază

  • 179. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 11:12

    Atenție, Vnimanie, Achtung, Watch, Hai fan fu!
    Comunicat important către țară!

    Am zis deja, azi voi avea mai multe probleme cu prezența de spirit. Încă una acilea, dar nu vă spun de câte ori v-am mai testat vigilența la citit.

    Nu doar jurnalistul de la Gândul-LIVE a dat rateu, nici voi nu ați dovedit prezență de spirit. Din coroborarea comentariilor 145, 165 și 167, rezultă că eu sunt boul cu gândul live, nu jurnalistul în locul căruia m-am transpus cu prezența de spirit și cu noua întrebare – a mea – pentru Cristian Diaconescu (de la 165).

    Era de observat, mie mi-a dat CD răspunsul imaginat la 167:
    -Nu se califică Johhanus, boule! Ce nu pricepi?

    Săritul la citit și cititul pe sărite țin de aceeași prezență… de spirit. 🙂

    Apreciază

  • 180. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 11:13

    Zi frumoasă și distracție așijderea, Nora! 🙂

    Apreciază

  • 181. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 11:29

    @Ion-178
    De regulă, pronosticul meu are la bază un raționament, deloc infailibil, urmează să se verifice, să se identifice sau nu, parțial sau total cu raționamentul meu.
    Tot de regulă, dorința nu-i totuna cu pronosticul și se cam îndepărtează de argumente. Asta nu exclude coincidența între dorință și pronostic.
    La întrebarea ta, raționamentul meu nu-i prea solid și recunosc asta dintr-un motiv relativ simplu: nu sunt convins că la PMP va funcționa obligativitatea ca președintele de partid să fie aceeași persoană candidat la prezidențiale. Asta lasă loc pentru un prezidențiabil distinct de liderul partidului.
    Pronosticul meu presupunea și replierea membrilor PMP în raport cu șansa-încercare acordată Elenei Udrea de a imprima PMP o componentă din propria ei popularitate. N-a ieșit cum și-au dorit și, implicit,Daniel Funeriu în fruntea partidului ar fi o probă de maturitate și echilibru. Nu-i necesar ca EU să fie pusă la zid pentru tot ce a încercat, cu devotament, bună-credință și loialitate, atât cât i-a fost dat de stele să reușească. 🙂

    Apreciază

  • 182. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 11:53

    Un mic pas înapoi, un salt uriaș pentru perspectivele PMP, pe termen mediu și lung, în democrația originală-depășită. 🙂

    Apreciază

  • 183. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 11:59

    Nu-i treaba noastră, dar putem să ne dăm cu presupusul: cum își vor așterne membrii PMP, așa vor veghea în lanul democrației postrevoluționare, de unde unii se cară, alții înțeleg să schimbe mentalități și repere cu principii solide, alții se adună la gargară. 🙂

    Apreciază

  • 184. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 12:10

    Am vrut să zic: repere depășite.

    Apreciază

  • 185. theo  |  7 iunie 2014 la 12:38

    bunä,
    am auzit lucruri minunate ,la congresul PMP, lucruri pe
    care nu le-am auzit panä acum, dar si cei ce le-au rostit
    sunt oameni cu adevärat deosebitzi.
    indiferent cine iese presedinte, au si vice, care sunt de valoare:VÄD CÄ EI SPUN CA SI PRESEDINTELE
    PMP, este un proiect pt. 2016.

    Apreciază

  • 186. theo  |  7 iunie 2014 la 12:40

    vä doresc o zi frumoasä, sunt putzin geloasä,pe Nora,
    la sibiu sunt multe spectacole,ce minunat:

    Apreciază

  • 187. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 13:18

    De-o fi unul, de-o fi alta, nu spun c-aș fi decepționat de alegerea Elenei Udrea în fruntea PMP sau că m-aș dezice de poziția mea de până acum față de PMP/Băsescu. Mie îmi place EU ca politician, am urmărit-o atent de mulți ani; în schimb, îmi displac pornirile vehemente împotriva ei, efectele disputelor pe seama ei, dubla măsură utilizată la cântărirea ei și a altor politicieni, indiferent dacă ceilalți sunt mai valoroși decât ea sau catastrofe incontestabile.

    Apreciază

  • 188. ion  |  7 iunie 2014 la 13:26

    Basca, iti inteleg argumentele/dorintele, dar ce te faci cu realitatea acestui popor, realitate ce deriva din natura lui pur mioritica. Iar pornind de la aceasta realitate, eu cred ca accentul trebuie pus pe ”Cum?” (si mai putin pe ”Cine?”) poate sa fie zdruncinata constiinta romanilor obisnuiti (alegatorii) ca: ”vor fi salvati candva de o oarecare minune?”.
    Este frumos sa visezi/ sa scrii proiecte dar mai important este sa descoperi calea prin care le dai concretete.

    Apreciază

  • 189. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 13:46

    @Ion
    Nu ai de ce să-ți faci probleme din persoana mea despre „Cum”, una din țintele urmărite de mine cu perseverență descrisă pe-aici de nenumărate ori. Eu nu mi-am propus „să mă fac” și nici „să nu mă fac” dintr-un singur motiv: nu mă consider nici cât negru sub unghie obligat, dator sau abilitat să caut și să dau soluții la problemele mioritice. Mă mulțumesc cu exprimarea liberă a gândurilor mele: uneori se întâmplă să pic pe câte un subiect, alteori n-am nici cea mai mică idee de cum s-ar ieși din haosul mediului înconjurător și , de cele mai multe ori, n-am nicio aplecare să ies din limitele simplei opinii ca să ne aflăm în vorbă.
    Nu mă agit atât de tare pe cât îți imaginezi. Îmi pasă de ce se întâmplă, însă asta nu schimbă cu nimic ce-am scris acum. 🙂

    Apreciază

  • 190. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 14:03

    @Ion
    Dacă ai – punctual – vreo nedumerire, obiecție, amendament, opinie sau soluție contrarie față de ce-am scriu eu, îți stau la dispoziție oricând. Te asigur că știu să ascult și să primesc observații pertinente. Încearcă-mă!
    Însă, să nu te aștepți la aceeași înțelegere din partea mea în cazul insinuărilor alunecoase pe lângă subiect sau cu alte artificii departe de buna-intenție perceptibilă. Dacă nu mă crezi în stare să identific inspirațiile de dialog din ultima categorie, alegerea îți aparține… pe riscul tău. 🙂

    Apreciază

  • 191. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 14:39

    Ca să nu fiu interpretat greșit la 187 unde am spus:
    „Mie îmi place EU ca politician, am urmărit-o atent de mulți ani;”
    completez,dpmdv:
    are calități (nu atât de frecvente pe cât se amăgește iluzia moraliștilor), dar și defecte (unele tolerabile, altele ireparabile) fără să mă determine s-o caracterizez, nici pe departe, ca pe un personaj dezastruos pentru viața politică românească.

    Apreciază

  • 192. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 14:55

    Azi nu m-au impresionat plăcut la Elena Udrea atitudinea de vedetă a simpozionului, câteva fraze spuse în urma cărora aștepta evident urale de entuziasm (nepotrivite pentru aplauze), contradicții între criticile la adresa altora și realitatea asemănătoare în situația PMP, niciun semn de reținere, nerecunoașterea sincopelor sau neinspirațiilor din strategia electorală.

    Apreciază

  • 193. theo  |  7 iunie 2014 la 15:19

    BÄSCUTZÄ,
    eu nu vreau s-o scuz, dar nu trebuia sä-si punä tzäranä in cap, s-au cenuse.sunt convinsä cä i s-a spus.
    dar sä nu uitäm, cand ea era peste tot cu catziva tineri,
    unii o criticau, altul isi fäcea campanie pt. el, ea fäcea pt. PMP:
    UN LUCRU ESTE CLAR; INDIFERENT CINE CASTIGÄ; VOR
    CONTINUA CE A INCEPUT PRESEDINTELE: BRAVO LOR.

    Apreciază

  • 194. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 15:23

    Papahagi a dat în tragism și a scos o perlă frumușică: „Mi se rupe de partid, mă interesează ce se întâmplă în acestă țară”
    Elena a găsit resurse pentru o replică inspirată:
    „Mie nu mi se rupe de partid…”
    Cu toată deosebirea privind posibilitățile Elenei Udrea la lucru cu obiecte de rupere, mie nu-mi trecea prin cap replica ei. 🙂

    Apreciază

  • 195. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 15:24

    @Theo
    Da, se poate gândi și așa; nu-i bai prea mare.

    Apreciază

  • 196. theo  |  7 iunie 2014 la 15:32

    bäscutzä
    dacä tzi se rupe de partid, dece il foloseste ca tribunä?
    a fäcut el o zi campanie? mie imi plac si P, si Funeriu,
    dar U, a luptat cu insultele ordinare ale mägarilor socialisti,
    uneori cum a crezut, dar ea nu s-a oprit, nu i s-a rupt.

    Apreciază

  • 197. theo  |  7 iunie 2014 la 15:34

    eu nu am nimic cu U, dar oamenii fideli meritä respect:
    ACUM IN LOC S-O INSULTE; SÄ ALÄTURE EI; SÄ CONSTRUIASCÄ UN PARTID PUTERNIC.

    Apreciază

  • 198. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 15:37

    Și eu îi admir destul de multe: tenacitatea, loialitatea față de Traian Băsescu, promptitudinea și coerența răspunsurilor în emisiuni TV, calmul ieșit din comun când este provocată cu întrebări incomode…

    Apreciază

  • 199. ion  |  7 iunie 2014 la 15:38

    Basca 190, m-ai bagat in ceata cu fraza”în cazul insinuărilor alunecoase pe lângă subiect sau cu alte artificii departe de buna-intenție perceptibilă.”
    Eu ti-am pus o intrebare simpla legata de argumentele rationale care au stat in spatele preferintei/intuitiei pentru Funeriu. Pentru ca eu, fiind atras si de simfonia stelelor ceresti, am dat verdictul aseara la Copac.

    Apreciază

  • 200. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 15:54

    @Ion-199
    Încheiasem anterior (la 181) ce-am avut de spus despre „argumentele din spatele preferintei/intuitiei pentru Funeriu”, iar tu la 188 nu te-ai mai referit la asta, ai trecut la cu totul altceva, despre „Cum” și ce mă fac în plaiul mioritic, probleme cu conștiința românilor , vise cu proiecte scrise.

    Ce legătura mai aveau astea cu pronosticul meu și cele explicate despre Funeriu?
    Spune-mi că mai crezi idiot și voi înțelege ultimul tău mesaj de la 199!

    Apreciază

  • 201. andrei  |  7 iunie 2014 la 16:03

    Daca Udrea va castiga presedintia PMP, nu voi mai merge in veci la vot, doar daca PSD va institui votul obligatoriu, si chiar in acesta situatie votul meu va fi definitiv NUL!

    Apreciază

  • 202. andrei  |  7 iunie 2014 la 16:12

    Daca presedintele dorea un partid cu adevarat proaspat, trebuia sa impuna discretie unora care ani si ani nu au facut decat sa se bage in fata cu o incapatanare buna pentru cauze mai oneste cu discretie si modestie.
    Poate va mai aminti ca in urma cu ceva ani Presedintele a fost rugat sa sugereze unora(d-na Udrea, Videanu , etc ) sa treaca in plan secund. Erau vremuri grele(vremea suspendarii ) si se pare ca acest sfat a fost urmat de dl Basescu cu efecte invioratoare asupra perceptiei.alegatorilor.

    Apreciază

  • 203. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 16:17

    @Andrei
    Ești liber să-ți exerciți sau nu dreptul și să ștampilezi cum dorești buletinul de vot… liber exprimat. Consider o mojicie să-i ceri cuiva cont pentru opțiunea sa declarată ulterior la fel cum mi se pare și intenția oricui de a-i impune altuia cum să voteze sau nu.

    Apreciază

  • 204. andrei  |  7 iunie 2014 la 16:20

    Atunci in 3012 au aparut in prim plan oameni cu adevarat valorosi cum ar fi A. Papahagi, Parerea mea este ca cei care acum se dau in laruri netezind calea Elenei Udrea se fac vinovati pentru un posibil esec in noiembrie al dreptei, alaturi de multi altii din celelalte partide de opozitie care acum sunt ezitanti, oportunisti, infractori sau doar idioti.

    Apreciază

  • 205. theo  |  7 iunie 2014 la 16:26

    BÄSCUTZÄ;
    ‘deja au venit contabilii situatziei, „INDRUMÄTORII” ,ce stupid:
    rusine nu au ??? vin in grädinä sä arunce gunoaie.

    Apreciază

  • 206. andrei  |  7 iunie 2014 la 16:29

    Bsca ilie, am si eu dreptul la o parere. Nu cer nimanui sa-mi urmeze exemplul, insa acelasi drept il are oricine , daca ne intalnim pe aceiasi idee.

    Apreciază

  • 207. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 16:30

    @Andrei-202
    Opinia ta mi se pare suficient de justificată, nu contest posibila evitare a unor efecte, dacă le luau în considerare decidenții.
    În schimb, dacă la 204 ne consideri pe noi, comentatorii cu opiniile exprimate în Grădină, „vinovati” – „netezind calea Elenei Udrea”
    și „un posibil eșec în noiembrie al dreptei”- ca și cum ne consideri decidenți în viața politică a altora, te rog să precizezi mai explicit, ca să primești răspunsul adecvat și fără echivoc.

    Apreciază

  • 208. theo  |  7 iunie 2014 la 17:04

    ADVERSARII LUI Udrea nu pricep, nu o pot invinge cu urä si mitocänii, pot aräta ca si ea loialitate, evidentzia prin munca lor, numele si pregätirea nu aduc nimic partidului dacä NU ESTI CONSECVENT.nu cu fasoane si pretentzii:

    f. bine , candidatul pt. prezidentziale C: Diaconescu.

    Apreciază

  • 209. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 17:18

    @Theo-209
    Mă uit la meciul Simonei Halep și n-am mai urmărit evenimentele.
    Cum a fost desemnat candidat Cristian Diaconescu. La congres sau a zis aruncat cineva un zvon?
    Cu el candidat, înseamnă că am nimerit pe jumătate raționamentul de la 181, adică nu va fi președintele PMP candidat; de asta mi-am zis că nu mai contează prea tare cine va fi președintele PMP și-ar merge Daniel Funeriu ca imagine nouă și mai promițătoare.

    Apreciază

  • 210. andrei  |  7 iunie 2014 la 17:21

    Opiniile exprimate nu se refera nicicum la cei care posteaza aici.
    Cei care se reped sa arunce laturi si sa stampileze opiniile exprimate aici , sigur nu au mintea limpede, sau sunt bieti postaci fara simbrie in cautare de job.

    Apreciază

  • 211. dora  |  7 iunie 2014 la 17:50

    A castigat sotul meu pariulEU a castigat fara drept de apel.
    In schimb mi s-a implinit previziunea;ca nu va candida Elena Usrea la prezidentiale si dupa mai multe semne cel agreat va fi Cristi Diaconescu. Detine mai multe atuuri,are cariera diplomatica,este jurist ,apropiat de presedinte,adica un „basist”convins.

    Intr-o discutie de acum ceva vreme cu un sustinator de stanga ,la intrebarea dece-i diabolizez pe toti pesedistii am raspuns cu sinceritate:un singur om aveti si voi-CD – dar nu stiu ce cauta in PSD.

    Apreciază

  • 212. theo  |  7 iunie 2014 la 17:57

    DORA;
    te cunosc, tu bänui a i in sinea ta, cä asa o sä fie,
    dora multzi s-au vindecat de comunism, de aia poate
    fi castigätor, CD ,ii cunoaste dinäuntru:
    DUPÄ CE A DAT DEMISIA DELA COTROCENI , CD A FOST
    1 lunä in state.

    Apreciază

  • 213. andrei  |  7 iunie 2014 la 18:05

    Buna seara Dora! Asa este, Cristian Diaconescu nu prea are nimic in comun cu hoarda politica din zilele noastre. Cr.Diaconescu este clatdit din „substane rare” fara nici o legatura cu mizeria numita „clasa politica” din Romania contemporana. Este, cred un unicat si din pacate candidatura sa nu are sorti de izbanda, dar daca ar reusi va ramane in istorie ca un mare patriot roman si diplomat de mare anvergura. Pe de o parte ma gandesc si la faptul ca „gospodinele de partid” pot (daca vor dori si vor fi in statre) sa prepare un meniu cu adevarat regal, care sa hranesca dorinta romanilor de a fi in locul meritat.

    Apreciază

  • 214. theo  |  7 iunie 2014 la 18:07

    CD ; are toate sansele, sä ajungä presedinte.

    Apreciază

  • 215. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 18:09

    @Andrei-211
    1. Probabil n-ai urmărit în timp comentariile mele despre EU.
    Azi pronosticasem Daniel Funeriu, iar Nora m-a determinat să recunosc că asta era și dorința mea.

    2. Constant m-am declarat susținătorul Monicăi Macovei și am votat PDL pentru MM fără nicio reținere.

    3. Am precizat de mai multe ori că nu sunt votat EU, dar asta nu mă împiedică să vorbesc în termeni decenți despre ea. Nu știu cât de normale și utile crezi tu invectivele sau alte lături aruncate spre ea, dar ceva nu-i în regulă în pretențiile tale legate de pericolul social EU.

    4. Am citit pe FB cum m-ai acuzat pentru articolul despre MRU și ai adus un argument distrugător: Abramburica a renunțat la mandat și n-a pățit nimic. Ai dovedit cu prisosință paralelismul tău cu subiectul și mai ales că n-ai citit explicația evidentă – dată deja de două ori de mine ca răspuns la două comentarii, pe aceeași dilemă.
    Te-ai simțit bine să mă acuzi pe nedrept sau n-ai citit nici acum acele comentarii de la postarea respectivă? Cine nu s-a lăudat public înainte de alegeri, cu înțelegerea prealabilă, poate să renunțe fără probleme la mandatul de europarlamentar, nu ai cu ce să contești renunțarea la mandat și să dovedești încălcarea legii.

    5. Excluzi acum acuzațiile împotriva comentatorilor de față, din Grădină. Atunci ce crezi atunci când acuzi de pe FB și mă aranjezi fără să aprofundezi problema? N-am motive să mă simt mai bine de aici, din moment ce n-ai găsit de cuviință să formulezi tot aici acuzația, ca să încercăm s-o lămurim. „Opiniile exprimate nu se refera nicicum la cei care postează aici”. Nu susții la fel pe FB despre cei care postează și comentează aici, deci depinde doar de unde transmiți acuzațiile.

    Te rog, când ai ceva împotriva mea, vino să vorbim! Uneori lucrurile stau altfel decât par și nu strică să le verifici înainte să mă dai în lături. Alteori, mă corectez și eu.

    Apreciază

  • 216. andrei  |  7 iunie 2014 la 18:10

    Udrea presedinte PMP. 😦

    Apreciază

  • 217. theo  |  7 iunie 2014 la 18:18

    F: BINE; FELICITÄRI UDREA:
    CD- candidatul la prezidentziale, bun jurist,diplomat, o sä
    continue reformele incepute de presedinte.

    Apreciază

  • 218. andrei  |  7 iunie 2014 la 18:28

    Udrea o sa faca ceea ce stie ea mai bine, adica sa-i tina umbrela d-lui presedinte Basescu, comandand ploaie cand pe cer este senin. Probabil si reciproca e valabila….. 🙂

    Apreciază

  • 219. andrei  |  7 iunie 2014 la 18:31

    Apropo, dupa atati ani a incercat cineva sa bage in solutie de turnesol faimosul biletel roz? Sigur nu, dar nici eu nu bag mana in foc ca respectivul biletel era roz..

    Apreciază

  • 220. andrei  |  7 iunie 2014 la 18:41

    Hai bagati artificii, bucurie pe toata dreapta, Udrea a INFRANT!
    Udrea este piaza rea a dreptei romanesti o „elena de Dambovita” care va jeli in 2015 la mormantul dreptei romanesti. Se aude si acolo la palatul Cotroceni d-le presedidinte?
    Ne mai vedem, ne mai auzim, dar de buna seama poate o sa ma pomeniti dupa luna Noiembrie 2014.

    Apreciază

  • 221. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 18:59

    @Andrei
    Ți-a fost greu să spui că ești Andrei Văcaru. Te forțai prea tare.
    Semnezi abia acum la 218 – Andrzej – și zici că nu ne-am intersectat.
    N-am avut timp să caut după avatarul tău, cunoscut de altfel, de asta te-am confundat cu alt Andrei.
    *
    Uită-te la un comentariu de-al tău! Asta am căzut mai repede, dar sigur te înșeli: ne-am intersectat și aici, în Grădină.

    http://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/04/17/blogosfera-saptamanii-104-%E2%80%93-164-2011/#comment-139762

    Apreciază

  • 222. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 19:00

    Scuze, că NU ești Andrei Văcaru.
    După meci îți arăt intersecții din Grădină.

    Apreciază

  • 223. theo  |  7 iunie 2014 la 19:05

    andrei,
    nu cäuta sä murdäresti grädina norei, stii bine cä te cunosc multzi, pt. felul dusmänos si rabiat.nu murdärii cu räutätzi
    acest loc frumos:

    Apreciază

  • 224. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 19:12

    @Andrzej
    Ai aici comentariul tău nr. 26
    *
    26. andrzej | iulie 4, 2012 la 17:15

    Salut, basca ilie!
    Probabil ca eu, sau altii nu cunosc procedurile, insa am ajuns la un nivel la care aceste discutii nu prea mai au rost. Observ ca o gasca de douasute si ceva de rinoceri au calcat fara grija orice procedura.
    ****

    Am înțeles și de ce te ușurezi mai greu.

    https://noradamian.wordpress.com/2012/07/04/impotriva-unui-parlament-cu-legitimatie-falsa-securista/

    Apreciază

  • 225. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 19:23

    @Theo-226
    Andrzej/Andrei are niște complexe mai vechi.
    A venit să se ușureze și l-a ținut încurcat amnezia. 🙂

    Apreciază

  • 226. andrei  |  7 iunie 2014 la 19:37

    Basca.ilievorba cantecului : https://www.youtube.com/watch?v=0XoyDqFy5pU 🙂
    O zi buna si tie, dar ce are scula cu prefectura?

    Apreciază

  • 227. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 19:40

    Per total, pe astăzi, ne repetăm șansele de la 113. 🙂
    Am alergat singuri și-am ajuns cam peste tot… pe locul doi.
    Asta-i viața! Nu-s cutremure dezastruoase. Mai este loc. 🙂

    Apreciază

  • 228. Bască ilie  |  7 iunie 2014 la 19:43

    @Andrzej-229
    Nu-s așa optimist că poți să vezi una din două.
    O zi bună și ție!

    Apreciază

  • 229. dora  |  7 iunie 2014 la 19:53

    Andrzei,te salut!
    Nu te-am vazut demult.
    Imi pare bine ca macar intr-o privinta(cuCD) esti de acord cu mine.
    Polemica cu tine pe tema Elena Udrea nu intentionez sa provoc.Am parerile mele ,le-am exprimat de multe ori si am convingerea ca ,in rolul de sefa a noului partid va fi un paratrasnet in fata candidatului prezidential,se va bate cu haita pontista si va atrage tunetele si trasnetele pentu a-i permite lui Cristi Diaconescu sa-si promoveze programul politic.

    Nu mimez bucuria si multumirea .Sunt cu adevarat si asta dupa mai multe dezamagiri din ultima vreme. 🙂

    Apreciază

  • 230. andrei  |  7 iunie 2014 la 20:03

    Buna seara Dora! Bucuros si eu sa ne mai intalnim pe aici. Nu am nimic de comentat in plus fata de parerile scrise mai sus in postarile mele. Ma bucur doar sa vad ca mai intalnesc si prieteni aici. O seara linistita si tie Dora!

    Apreciază

  • 231. Bill  |  7 iunie 2014 la 20:11

    Delir, delir, delir. Cu clabuci!
    L-au lansat la apa pe Diaconescu nu inainte de a-i atarna de picior o ghiulea. Mai intra in turul doi cu asa sefa de partid!

    Apreciază

  • 232. andrei  |  7 iunie 2014 la 20:27

    Parerea mea privind pozitia d-lui Cr. Diaconescu relevata acum in acest congres hilar, este ca starvurile politicianiste(udrea&co) arunca peste bord bucati mari de integritate(diaconescu, si ceilati trecuti in linia doi) doar pentru a traversa balta. Rusine!
    Basescu se face a uita ca Udrea ii sta agatata de glezna de mult ca o ghiulea enorma pe care o taraste de ani buni. Oare de ce accepta o piaza rea mereu in preajama ?

    Apreciază

  • 233. noradamian  |  7 iunie 2014 la 20:30

    Seara bună, prieteni! Rupere de nori şi de-astea au fost si pe aici stricând o seară, altfel promiţătoare. S-a luat si curentul, spre sfârşitul meciului lui Halep, plus rezultatul dezamăgitor al alegerilor din PMP care infirmă pronostic+ dorinţe, dar nu si speranţe de viitor. „Când Dumnezeu închide o uşă deschide o fereastră” scria cineva adineori pe pagina mea de pe FB. Daniel Funeriu n-a devenit şeful partidului dar a rămas, cred, cea mai valoroasă personalitate a PMP.

    Sigur că înfrângerea Simonei Halep a fost si ea dezamăgitoare, cred însă că reacţiile spectatorilor de la Paris au fost la înălţimea fair-play-ului celor două jucătoare si a declaraţiilor lor după meci.

    Apreciază

  • 234. noradamian  |  7 iunie 2014 la 20:33

    Andrei, „ai performat” destul pe tonul ăsta, acum du-te cu „mesajele” astea şi prin alte părţi poate vei avea mai mult succes. Aici degeaba insişti.

    Apreciază

  • 235. andrei  |  7 iunie 2014 la 20:43

    Buna seara Nora! Cand Dumnezeu deschide o usa se face un curent teribil si trebuie sa inchizi geamurile altefel tot si toate se fac zob iar cladirea este supusa tuturor vanturilor si va fi in pericol sa fie distrusa.
    Dumnezeu a dat sansa(dupa alegerile pentru PE) ca noi sa fim oameni intregi, insa nimeni nu vrea sa faca ca acest dar sa ne fie inbucurator.

    Apreciază

  • 236. andrei  |  7 iunie 2014 la 20:50

    Buna seara inca o data Nora! Asa voi face si sper ca bunastarea acestei gradini sa fie mult sporita prin plecarea mea. Raman cu gandul ca raul cel mai mare am fost eu si sper ca roadele gradinii sa fie cele asteptate de gradinarii si stapana locului. Cu bunavointa, Andrzej/ andrei, etc.

    Apreciază

  • 237. noradamian  |  7 iunie 2014 la 20:51

    Ca aspecte negative , deocamdată:

    1- Odată E.U. instalată la şefia partidului, puţin probabil că partea valoroasă a PDL va fi la fel de atrasă, eventual, să migreze-n PMP, ca în situaţia în care Funeriu ar fi fost preşedinte ( DF fiind un om deosebit de conciliant şi cu remarcabilă disponibilitate pentru cooperare)
    2.- Antipatia cu care e percepută Udrea (fără a intra în analize psi ori de altă natură ale surselor şi vectorilor acestei antipatii) e reală si contagioasă.

    Apreciază

  • 238. noradamian  |  7 iunie 2014 la 20:53

    Dincolo de dezamăgire, că ne place sau nu, se pot observa şi aspecte pozitive:
    1. – Nu mai poate susţine niciun înfierbântat (sau o spune doar pentru unii ca şi el) că TB e cel care a plantat-o pe EU la sefia PMP.
    2.- Deşi a devenit legal preşedintă de partid, spre deosebire de alţi preşedinţi care au fost propuşi ori s-au autopropus, din partea PMP la prezidenţiale va candida Cristian Diaconescu.
    3.- Comportamentul excelent al lui CD din vremea puciului 2012 şi a tot ce a mai urmat de atunci e o garanţie că TB are-n el un om de nădejde. Drumul spre prezidenţiale va fi foarte dificil
    4.- Ar fi de dorit o echipă de mare valoare la vârf care să ghideze PMP spre alegerile din 2016.
    5.- EU are abilităţi de manager demonstrate, de mare utilitate în perioada următoare când trebuie puse pe rol o mulţime de alte filiale si e nevoie de mult efort de organizare şi construcţie în teritoriu.
    6.- Dacă nu intervin schisme, cu un proiect bun, putem spera că vor reuşi să aibă un parcurs mai eficient decât restul clasei politice.
    7. -Avem toată libertatea să criticăm fără menajamente dar fără excese umorale orice se va spune si se va face în dezacord cu angajamentele luate.

    Apreciază

  • 239. theo  |  7 iunie 2014 la 21:37

    bunä seara,

    din cate am intzeles, fiecare din ei, vor avea atributzii ,in domeniile care se pricep, ca vice, dar colaborand la orce
    hotärare inportantzä. adicä nimic de capul unuia.
    sper sä fie bine,
    cä CD, este candidat, au scäpat de grije adversarii,ei
    credeau cä este U.

    Apreciază

  • 240. noradamian  |  7 iunie 2014 la 22:40

    Servus, theo! Luăm situaţia asa cum e si-ncercăm să privim partea plină a paharului. Totuşi, aflu că Funeriu si Papahagi n-au fost alesi nici ca vicepresedinţi. Asta mă face sceptică, n-aş vrea ca jocurile politice să facă din PMP un alt PDL.

    Apreciază

  • 241. noradamian  |  7 iunie 2014 la 22:48

    Andrei, roadele de aici nu-s nici mai bune nici mai slabe. Fiecare cu percepţiile şi preferinţele lui.

    Apreciază

  • 242. noradamian  |  7 iunie 2014 la 22:54

    Noapte bună 🙂

    Apreciază

  • 243. theo  |  8 iunie 2014 la 09:42

    O ZI FRUMOASÄ
    sper sä iasä soarele, sä desfäsoare festivalul frumos

    Apreciază

  • 244. Mache  |  9 iunie 2014 la 07:47

    Daca lucrurile stau ca in acest material
    http://www.in-cuiul-catarii.info/2014/06/06/iohannis-uber-alles-7084

    Atunci se sparie gandul
    Buna dimineata
    Eu sunt doar un cititor al dvs si stiu ca sunteti f bine plasati ca evaluati textul gasit mai sus
    O saptamina buna!

    Apreciază

  • 245. theo  |  9 iunie 2014 la 08:28

    bunä dimineatza, ” in grädinitzä „

    Apreciază

  • 246. theo  |  9 iunie 2014 la 09:42

    ce rusine, senatorii americani, nu pot crede cä parlamentul
    roman, isi permite sä voteze pt. imunitate,
    aici este buba mare, asta ocolesc cei din haita rosie, si………

    Apreciază

  • 247. noradamian  |  9 iunie 2014 la 14:39

    Ziua bună! 🙂 Theo, încă n-am prins marile spectacole de la FITS, e înghesuială mare anul ăsta, dar mai e timp 🙂

    Apreciază

  • 248. noradamian  |  9 iunie 2014 la 14:50

    Mache, sunt niste lucruri de mare gravitate acolo, unele, din surse formale şi informale, fiind de ceva timp în circulaţie. Cred însă că tonul inchizitorial al materialului în dauna celui investigativ nu e cel mai inspirat. Sunt curioasă dacă subiectul are ecou şi în jurnalismul de investigaţie profesionist de top, asa cum e „Rise Proiect”

    Apreciază

  • 249. noradamian  |  9 iunie 2014 la 14:50

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: