Efectul fluturelui „cap de mort”

12 iunie 2014 at 15:22 178 comentarii

După atâtea intrigi şi trădări, războieli şi mânăreli în care se întrec de când au apărut, partidele zise de dreapta au început să moară. Unul câte unul. Şi asta exact când decesul greu acceptat al usele şi zvârcolirile dureroase din cooperativa stângii ar fi putut fi o oportunitate politică de neratat. Pentru o dreaptă normală, evident, nu pentru nişte muşuroaie purtătoare de sechele ale stângii feseniste. Condiţiile iniţiale schimbate şmechereşte de lideri obsedaţi de putere au  trimis pe tuşă NR, apoi FC. PDL e mai puţin afectat, politicianismul fiind peren acolo. O bătaie de aripi a fluturesei devenite lider a compromis  şi  promiţătorul destin al PMP. În contrast cu agenda ei ipocrit-politicianistă, discursul triumfalist al Elenei Udrea de la „istoricul congres” din 7 iunie, confirmă alinierea formaţiunii moşite de preşedinte la găunoşenia politică existentă.

Programul, modul de relaţionare cu voluntarii dornici să-şi pună competenţele în slujba obiectivelor unui remarcabil proiect de interes civic, înainte de toate, m-au determinat, în urmă cu vreun an, să mă-nscriu în MP. Iar în septembrie, am contribuit cu o listă de semnatari la apariţia PMP. În 7 martie am participat pentru prima şi ultima dată la o şedinţă a fundaţiei, filiala locală, unde, pe lângă pregătirea mitingului anti-acciză, se-mpărţeau adeziuni de înscriere în partid. Statutul meu fiind, declarat, apartinic, din principiu (un motiv în plus fiind legat şi de calitatea mea vremelnică de colaborator în presă).  Acolo am constatat că nu doar eu, ci destui erau intrigaţi de mişcările de trupe produse prin intrarea d-nei Udrea în PMP.  Tăcerea şefilor filialei era şi ea curioasă.
Iar pe domnii Anton şi Popescu păreau să-i placă doar nişte pedelişti locali deveniţi pemepişti. Ulterior am aflat că toate astea i-au făcut pe mulţi aspiranţi să abandoneze. Mai multe am auzit în 24 Mai, de la un grup de ex- simpatizanţi PMP, vecini de masă ( la o nuntă fiind) care îşi explicau refuzul de a vota. Atunci i-am dezavuat niţel. Acum, nu.

Nu-i de pus nimeni pe piedestal. E necesar, însă, de făcut distincţie între oameni politici responsabili care au realizat lucruri esenţiale în beneficiul public şi uriaşa armată de beneficiari politici (un fel de asistaţi privilegiaţi de lux, atunci când nu sunt penali). Prin promovarea segmentului reformist (acum ajuns o etichetă de arhivă) în urmă cu câţiva ani, de către preşedinte, s-a făcut pasul reînnoirii în politică prin reforme indispensabile statului de drept ( justiţie, învăţământ, parţial în administraţia publică). Prin trecerea în rezervă a grupării reformiste-  începută-n PDL şi definitivată în PMP-ul d-nei Udrea,  s-a pus capăt unui suflu care a dat speranţe electoratului  de dreapta. Lucrătura udrea şi a falangei ei de curteni aduşi din pdl a iesit la iveală în toată măreţia abia când EU a demonstrat pe viu că e capabilă, în scopul parvenirii personale, să trimită în gol cel mai promiţător partid în materie de înnoire. Într-un moment cât se poate de critic. Şi, odată cu asta, s-a cam ales praful de speranţa accederii criteriilor meritocratice în politică.

 

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , .

Băsism, macovism şi udrism Sindromul soldatului care n-are vatră

178 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 16:03

    Debordant de sincer, tăios, nemilos și cu toți pe jos! 🙂
    Ar fi sau n-ar mai fi ceva pozitiv de sperat?
    Aceasta-i întrebarea, în condițiile date, mai puțin cele reproșate sau visate! 🙂

    Apreciază

  • 2. ovidiu  |  12 iunie 2014 la 16:11

    Ziua bună și aici,
    Of, of , of Nora. Cu ultima propoziție tristă dar adevărată m-ai amuțit.
    Totuși mai sper….. „sfărșitul nu-i aici”.

    Apreciază

  • 3. ovidiu  |  12 iunie 2014 la 16:12

    Bască, dacă este cineva care te-ar putea acuza de plagiat fie și in gând, înseamnă că nu te cunoaște. crede-mă!

    Apreciază

  • 4. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 16:30

    @Ovidiu-3
    Ești drăguț, mulțumesc!
    Consider subiectul lămurit în finalul postării anterioare și închis.
    Mi-ar părea rău să-mi fie recepționată greșit rezolvarea dilemei, mai ales dacă Light este o cunoștință de-a mea veche, de vreo 5-6 ani , C.A. de undeva din centrul țării. 🙂

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 16:44

    @Ovidiu
    A existat în iulie 2012 o situație nu chiar similară, ci parșivă de-a dreptul, când am detaliat soluția unei probleme deosebit de importantă… cu două zile înainte de a se naște, ca apoi să aud că ideea le-a aparținut altora și dă-i cu laude și aplauze.
    Am strecurat doar o aluzie firavă și ironică, n-am vrut să demonstrez cu 2-3 comentarii succesive scrise de mine la momentul adevărului. Doar m-a dezgustat și am lăsat-o așa… să se bucure mai mulți de originalitatea închipuită. 🙂

    Apreciază

  • 6. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 17:00

    „…de dragul parvenirii proprii, să trimită în gol cel mai promiţător partid în materie de înnoire. Într-un moment cât se poate de critic”.
    Momentul marcant al golului ne duce la scorul corect:
    1 – 0 nu pentru nou, nu noi. 🙂

    Apreciază

  • 7. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 17:21

    Haideți, oameni buni, fiți mai detașați!
    Unde merge latitudinea (noastră), încape și mila marină. 🙂 Fiți mai mărinimoși cu piratul nostru și încercarea lui extremă! A avut de dus un război de lungă durată, epuizant, groaznic de umilitor, cu rezultate peste așteptări, împotriva unui colos inepuizabil și ar fi nedrept să-i amplificăm rateurile până la dezastrul ireversibil și ștergerea memoriei noastre… de parcă ne-ar spăla-o cu hipnoza diversioniștii de la „Nufărul Alb”. 🙂

    Apreciază

  • 8. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 17:41

    Nu rezolvăm nimic câtă vreme mai continuăm să ne manifestăm nemulțumirile între noi – cei cândva uniți de aceleași speranțe și fapte ale puținilor noștri reprezentanți în viața politică- cu lapidările epocii de piatră, ghioagele comunei primitive sau principiile sclavagismului modern. Când chibiții se reped unii la alții ca să ne dovedim reciproc cum ne-am pierdut mințile, ce pretenții mai avem de cei aflați pe teren cu morcovul plantat unde nici ei nu și l-au dorit?
    De la zero de-ar fi de luat totul și tot merită încercată ultima speranță. Poate dracul nu-i chiar atât de gol, iar adevărul nu-i chiar atât de negru. 🙂 Defilăm cu ce avem. 🙂

    Apreciază

  • 9. dorian65  |  12 iunie 2014 la 17:52

    Bună seara!
    Cam aceleași lucruri am constatat și eu.
    Mă întreb Cum de nu a apărut @Nightmare pe aici ?😈

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 17:55

    Sper să nu se înțeleagă greșit că m-aș aștepta la pace între dobitoace și-un nivel de trai în armonie căzută de fleașcă din ceruri, c-așa ne-a fost scris și nu mai are rost să mai scriem despre imposibilitatea schimbării destinelor.
    Cu raționamentul ăsta, nici n-are rost să ne mai forțăm norocul cu dileme existențiale, cum ar fi „mâncăm ca să trăim sau trăim ca să mâncăm?”. S-ar reduce totul la concluzia certă: n-are rost să mai mâncăm, trăim tot atâta cât ne-a fost scris. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 18:00

    @Dorian-9, salut!
    Eu nu-mi fac griji cu răspunsul la dilema ta, dar sunt curios de unde ai sustras legătura asta. Din postarea tăioasă a Norei?

    Apreciază

  • 12. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 18:10

    Dorian
    Eu încerc s-o îmbunez pe Nora pe căi oculte, fiindcă știu cât este de optimistă este de felul ei. N-am cu ce să-i combat postarea și nu-mi convine să încerc să mă fac de râs cu arme neconvenționale (ghioage, pietroaie, înjurături etc) 🙂

    Apreciază

  • 13. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 18:14

    Am pus un „este” în plus, după ce-am scris (nu l-am observat pe primul, mi s-a părut că l-am omis). Ptiu, drace! Tot un gol de vedere aiurea. 🙂 Sunt cam obosit.

    Apreciază

  • 14. Creanga  |  12 iunie 2014 la 18:35

    Ziua buna!
    Noi in anul doua mii…paipse, cand tot in 2000 vom fi, vom alege ce ni se ofera, dicutand prin blogosfera. 🙂
    @dorian65 Nu ca as avea, dar cosmarurile apar in somn, acum inca e devreme.
    Cei trei optrimisti, eu votai cu FC, Nora probabil cu PMP iar Bsk cu cine a dorit 🙂

    Apreciază

  • 15. dorian65  |  12 iunie 2014 la 19:22

    @Basca
    Doamna Nora a scris ceea ce gândesc și eu dar dacă îmi expun gândurile direct risc o confruntare , nedorita de mine.
    Mă întrebat și eu de ce nu ne-a luminat @Nightmare cu un comentariu?

    Apreciază

  • 16. dorian65  |  12 iunie 2014 la 19:27

    @Basca
    Poate pe doamna Nora dar pe mine care miram pus oarece speranțe nu este chiar atât de ușor.
    O sa prefer sa tac decât sa fiu vocal .

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 19:42

    @Dorian
    Și eu am un deficit de optimism, mai grav decât îl are Nora… de obicei; nu mai zic de semnalele ei neobișnuite din postarea zilei.
    În concluzie, să zâmbim azi! 🙂

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 20:48

    Varanul Felix o amenință pe Codruța Kovesi, scheaună arțăgos și hotărât să organizeze o campanie de denigrare pentru export, pentru că s-ar fi amestecat în treburile interne ale judecătorilor și dosarului ICA (când a atras atenția asupra apropierii termenului de prescripție).
    Pornirea lui de renume internațional sună mai degrabă a plan intern de găsire a unui pretext pentru debarcarea răzbunătoare în viitor a procurorului șef al DNA, fiindcă motivul invocat nu are nicio valoare în raport cu prevederile incocate de el (art. 9, alin 1 din Legea 303/2004). Codruța Koveși s-a referit doar la pronunțarea unei soluții- oricare ar fi aceea- nu a spus nimic despre o preferință a ei pentru o anume soluționare și nu a precizat nimic legat de fondul cauzei.
    Pe de altă parte, motanul vărănel a declarat recent c-ar fi cerut instanței să continue procesul penal chiar dacă s-ar ajunge la termenul de prescripție penală.
    Nu știe să mintă frumos:

    -se poate cere ce spune el, dar instanța nu-l mai poate condamna după ce constată îndeplinirea termenului, fiindcă sancțiunea prescripției (împotriva statului) are caracter absolut (normă de ordine publică) și obligă instanță să o aplice; chiar dacă ar continua procesul, Felix s-ar alege oricum doar cu o frecție la un picior de varan; vinde gogoși umplute cu rahat de mâță;

    -dacă a cerut continuarea procesului, de ce-l mai deranjează intervenția Codruței Kovesi? (simulează prost că ar merge cu fruntea sus tot înainte în proces, ca nevinovatul; tocmai pentru că îl afectează serios pronunțarea deciziei instanței înainte de îndeplinirea termenului, îi tremură ciubotele roșii în marș de defilare către tubulatură)
    Nu cred că va scăpa de condamnare.

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 21:10

    Intrarea lui Tăriceanu în cursa prezidențială mărește șansele candidatului PMP de a-l depăși pe cel al asociației de locatari ingenioși PDL-PNL.
    În ce măsură Tăriceanu ar fi capabil să se califice în finală, adică să obțină cel mai bun rezultat dintre candidații opoziție, se mai poate discuta… degeaba, cred. Am motive să nu cred în posibilitățile lui Călin, file de rateu, de atragere a unui număr suficient de voturi de la susținătorii PNL-ului și ai oricărui alt partid.
    Se va face de râs cu cel mai spectaculoasă cădere cu auto-derapajul, pe mâna lui de comă. 🙂

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 21:11

    cu cea mai spectaculoasă cădere… în gol. 🙂

    Apreciază

  • 21. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 21:30

    O altă încercare a lui Tăriceanu, de a prelua frâiele PNL-ului, ar fi de un comic desăvârșit: la congresul PNL l-ar susține membrii și membranele cu dor arzător de guvernarea USL-istă, dar reușita lui (foarte improbabilă) ar culmina cu trezirea PDL-ului în aer și alianță cu sfântul duh. 🙂

    Apreciază

  • 22. ovidiu  |  12 iunie 2014 la 21:42

    Bună seara,
    Bască -18
    „Nu cred că va scăpa de condamnare”. Doamne-ajută! Dar
    Pe ce te bazezi?
    Aud că se reia procesul, asta in mintea mea de găgăuță înseamnă că mai durează hă hă… la paștele cailor.

    Apreciază

  • 23. ovidiu  |  12 iunie 2014 la 21:48

    Întrebarea e cu rugămintea să faci să înțeleagă și un gâgă ca mine credința ta.

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 21:59

    Ovidiu-22
    Reluarea procesului ( rejudecare în prima instanță) sau reluarea cercetării penale (înapoi la procurori, dacă s-ar admite o excepție deja ridicată în instanță, ce urmează să fie soluționată oricum cel târziu până prin septembrie) nu înseamnă că mai durează hă hă… fiindcă ar interveni cu siguranță prescripția și se închide prăvălia.
    Eu mi-am exprimat optimismul numai în sensul că instanța Curții de Apel București va respinge excepțiile invocate de apărătorii Varanului și se va pronunța pe fondul cauzei: condamnare cu executare. (în cel mai fericit sfârșit, să-i mai scadă un an și să-i dea patru cu felicitări 🙂 )

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 22:11

    Eu n-am calculat când s-ar ajunge la prescripție; am luat de bun termenul din declarația Codruței Koveși: decembrie 2014.

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 22:25

    Excepție înseamnă reclamarea unor norme de procedură (articole, prevederi ale legii penale) care, dacă instanța le consideră întemeiate, ar împiedica sau întârzia judecarea cauzei (pe fond)

    Apreciază

  • 27. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 22:32

    Ovidiu
    Ți-am scris mai direct, prescurtat; se subînșelege: reclamarea încălcării sau nerespectării unor norme de procedură…

    Apreciază

  • 28. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 22:34

    Dacă ai adormit, spune-mi, să mă opresc! 🙂

    Apreciază

  • 29. ovidiu  |  12 iunie 2014 la 22:47

    multumesc Basca.
    n-am adormit. 🙂

    Apreciază

  • 30. Doina  |  12 iunie 2014 la 23:10

    Multumesc Nora.

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  12 iunie 2014 la 23:28

    Hopa! A intervenit mai înainte MRU pe B1, telefonic, a fost întrebat de Turcescu ce crede despre prescripția lui Mefistofelics și a spus ceva interesant: prescripția nu trebuie să mai intervină nicicum din momentul începerii urmăririi penale și până la condamnare.
    Este ceva valabil în ce spune, însă incomplet și oricum inaplicabil după legea penală românească.
    În materie civilă (comercială), majoritatea termenelor de prescripție este de 3 ani (de la momentul nașterii unei obligații, termenul se referă fie până la începerea procesului de stabilire, prin hotărâre judecătorească, a obligației debitorului, fie pentru creditor dreptul de a cere și obține executarea silită a titlului executoriu (în acest exemplu, hotărârea definitivă a instanței)

    Ei bine, un asemenea proces civil nu se încheie după 3 ani, poate să dureze și 15 ani , debitorul nu scapă grație prescripției, nu este salvat ca infractorul în timpul procesului penal, deoarece singura condiție necesară pentru continuarea procesului… la infinit este să nu intervină perimarea dosarului (adică să nu apară o perioadă continuă de lăsare în nelucrare a dosarului mai mare de 6 luni). Nu se întâmplă nimic nici dacă se perimă în interiorul celor 3 ani prevăzuți pentru prescripție, se poate relua procesul sau executarea silită în acest interval.

    Cu alte cuvinte, dacă instanța de judecată fixează termene de judecată din 5 în 5 luni poți să continui procesul până la moarte. 🙂 (spre deosebire de penal, unde urmăritul penal sau inculpatul scapă dacă dă colțul, în civil se prelungește calvarul procesual sau executarea silită împotriva moștenitorilor debitorului 🙂 )

    De ce în penal nu funcționează aceeași regulă de sancționare numai prin perimarea dosarului, adică prescripția să nu mai intervină pentru salvarea niciunui infractor din momentul începerii urmăririi penale sau a procesului penal?
    Legea penală îi scapă numai pe infractori, fiindcă prevede prescripția specială ca limită de salvare a lor indiferent de câte ori se întrerupe cursul prescripției, adică până la urmă există un număr de ani (în funcție de pedeapsa prevăzută) peste care se închide prăvălia și nu te lasă legea să continui procesul sau executarea hotărârii instanței ca-n civil.

    Pentru penal mumă, pentru civil ciumă. 🙂
    Noapte bună! 🙂

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 00:05

    Hopa de mai sus înseamnă că MRU s-a cam dat de gol că are cunoștințe interesante în domeniul juridic și a confirmat într-un fel că nu a fost străin de încălcarea legii electorale. 🙂

    Apreciază

  • 33. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 00:09

    Altfel spus… somn ușor! 🙂 🙂 🙂
    *

    Apreciază

  • 34. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 00:20

    Somn ușor Bască!
    ” mai vedem ce visăm” 🙂

    Apreciază

  • 35. nightmare  |  13 iunie 2014 la 01:03

    Dorian

    Nora nu manipulează si a scris de toti de pe dreapta in acelasi registru ..ii respect parerea …ți-am spus clar ,ca nu sunt udrist… sunt basist …dar ,nu suport manipulatorii si mincinosii…n-am ce să respect si nu respect modul de aruncat cu pietre si bolovani intr-o femeie ,pentru a creste procentele unui bărbat indiferent cine-i femeia ….poate fi si femeia de servici……e jenant si degradant .

    Apreciază

  • 36. nightmare  |  13 iunie 2014 la 01:06

    E doar chestie de principiu …ce fel de bărbat esti ,cind postacii tăi fac așa ceva ???

    Apreciază

  • 37. nightmare  |  13 iunie 2014 la 01:07

    Apreciază

  • 38. dorian65  |  13 iunie 2014 la 07:58

    @Night
    Buna dimineata!
    Scuze ca iti raspund cu intarziere
    Eu cand vorbesc despre omul X ,sincer sa fiu ,nu ma intereseaza sexul lui sau ei din C.I. o singura chestie ma intereseaza ce face si ce a facut.
    Sunt de accord cu acordarea celei de-a doua sanse ca a gresi este omeneste numai cine nu munceste nu gresete dar dupa cum obeservi prin politica damboviteana treburile stau cu totul si cu totul asfel.
    Pe plaiurile mioritice nu se discuta cum vom face si ce rezultate vom culege daca vom face ci cu ce te imbraci,cat de bine barfesti la adresa lui X,Y ca asfel nu esti in trend.
    Avem un comportament de tate de la tara iesite la radio-sant .O ceata de politicieni de galben PNL au transformat imaginea tari intr-un catun uitat de civilizatie populat de tate radio-santiste.
    Am sunat un prieten de aici(1E=10min din tara spre 1,47E/min) si printre altele am aruncat o vorbulita intr-o doara despre si am primit raspunsul acesta,,ba,aia vor doar sa ia puterea ca planuri nu prea au!”.
    Stanga arunca in dreapta cu pietre si vice versa dar sa ne gandim cum facem si ce facem ca-sa iesim din rahat nu cautam solutii.
    Solutia lor inca o taxa si gata am rezolvat totul,vezi ca asa au facut toti pana acum.
    Isi bat joc de tara!
    Nu sunt omul perfect dar cand iti pui anumite sperante si mai incepi sa dai si cu trambita si sa vezi in ca in final ca te-ai facut de galben PNL (eu adica je)te retragi ca un catel batut in coltisorul tau.
    Va cer scuze de comentariul asta kilometric.
    Cu respect va urez o zi buna!

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 08:25

    Până la apariția lui Traian Băsescu la Președinția României, nu știam mai nimic despre lumea mafioților ascunși în spatele fețelor umane sau în subteranele netulburate de nimeni.
    Piratul le-a scos imaginea la licitație publică. 🙂
    Ne-a anunțat cu strigături și ne-a orientat să aflăm câte parale valorează și face mafiotul român în ciclul de fabricație și rețeaua de desfacere. De la prima strigare ne-a gâdilat urechile cu ecoul rămas până-n zilele noastre:
    „Printre gratii nici nu știi cât de mic începi să fii”. 🙂

    Piratul din Cotroceni a adus cutremurul care i-a scos pe șobolanii agitați din adâncuri, ca să-și apere în grup mafiot onoarea, nevoile și neamul. 🙂
    Tot cu șobolani a avut de-a face și când i-au părăsit primii corabia. 🙂

    Cutremurele piratului din 2004 și 2009 au zguduit lumea politică de sub liniștea lui ilici în flux continuu de replici înlănțuite, până când a lămurit lumea demnitarului infractor și politica de infracționalitate organizată să-și dorească sfârșitul cutremurător. Nici febrilitatea odioșilor politici dinaintea încheierii nu mai pare să dea de capăt 🙂 Își freacă palmele de nerăbdare, își dau ghionturi cu optimismul reanimării de tip mafiot, se încurajează între ei cu gândul bun al recâștigării forțelor și moralului, în frunte cu cel mai prolific mobilizator de criminalitate organizată politic, marele succesor al lui Titulescu 🙂 :
    „Aveți puțintică răbdare, mult a fost, puțin mai este, nu mai tremurați! Eu vă aduc izbăvirea, odată cu mântuirea Piratului care ne-a zguduit lumea”

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 08:37

    C-așa-i în grup organizat, marele succesor al lui Titulescu este asistat în permanență din adâncuri de Șobolanul Rozaliu. 🙂

    Apreciază

  • 41. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 09:12

    Sorina Matei ne-a amintit de familia șobolanului acoperit cu stele:
    Rattus Anonymomys
    de vis cu stele, victorios, rozaliu, nașuliu, magistral… toți cu stele.
    Cine ne-a adus spiritismul postrevoluționar în stele ne-a fost scris, ca un dat.

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 09:23

    Starurile șobolaniadei postrevoluționare de sorginte nomenclaturistă ne conduc destinele în liniște iliesciană din umbră tabu, pe durată nedeterminată.
    Aici piratul a băgat bățul scormonitor doar cu restricții și teama să nu lase vreo dâră mai înfrântă decât a Țapului Șpășit.

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 09:32

    Lăcașul de cult securizat al șobolanilor acoperiți cu stele a fost construit ca structură de rezistență la cutremure de peste 10 grade pe scara lui ilici.

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 09:47

    Funcția de rezistență în lăcașul de cult a creat organul îngrijorat să nu ne vină pe cap de locuitor prea mulți americani. 🙂
    De aici se trag și impulsurile antiamericane ale celor cuprinși de panică în nomenclatorul de meserii securizate sub acoperire: cu asemenea amenințare concretizată, Deveselu s-ar face Detristelu. 🙂

    Apreciază

  • 45. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 09:51

    Bună dimineața,
    Radiografiezi perfect Bască. Rămân mut.

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 09:54

    Salve, Ovidiu!
    De unde știi? 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 47. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 10:02

    Zic și eu 🙂
    Ne vedem mai târziu?

    Apreciază

  • 48. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 10:03

    Punct nu semnu’-ntrebării.

    Apreciază

  • 49. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 10:04

    OK? 🙂

    Apreciază

  • 50. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 10:31

    În cheie apropiată se citesc și radiografiile lui Cristian Sima.
    La cina cea de taină din casa conspirativă în care duduia Duduia Regelui Carol al II-lea, cuibușorul de nebunii de securitate națională pune țara la cale coordonată din stele. În această asistență maternală s-a născut și visul viitorului prezidențiabil, Cătălin Predoiu, actualmente cel mai încrezător în șansele lui oculte, cică mai mari decât ale penalului șarlatan de rea-credință în lăcomia lui imobiliară din centrul Sibiului, Klaus Johannis.

    Ultimul se luptă din răsputeri să salveze aparențele de prezidențiabil prin salvarea disperată a falsului dovedit și legat de spațiului locativ închiriat pe bani grei unei unități Raiffeisen Bank- str. Nicolae Bălcescu nr. 29 – în timp ce le vinde gogoși nemțești jurnaliștilor despre buna lui credință de escroc cu acte în regulă.

    Predoiu îi suflă în ceafă, îi face cu ochiul și timpanul… șoptindu-i în limbaj stelar: „Nici nu știi câți suntem în primul rând”. 🙂

    Apreciază

  • 51. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 10:45

    Apreciază

  • 52. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 10:45

    Faci niște caracterizări care mă ung la suflet.
    ” șarlatan de rea-credință în lăcomia lui imobiliară

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  13 iunie 2014 la 12:45

    Ziua bună, prieteni! 🙂 Departe de a fi ireproşabil, Cristian Diaconescu surclasează prin ţinută, conduită şi experienţă, toată seria de veleitari cu diverse probleme „de sănătate” (de la cele de moralitate publică până la cele de justiţie) care poftesc la preşedinţie. Dacă i-ar fi dat startul în cursă unul din fondatorii PMP şi nu madam Udrea, CD ar fi intrat în cursă sub auspicii mult mai favorabile.

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  13 iunie 2014 la 12:50

    „Efectul fluturelui” reduce considerabil nu numai şansele unui partid nou (departe de a fi extraordinar ori de necriticat) de a intra pe o orbită mai înaltă decât a clasei politice de care ne-am săturat cu toţii ci îi crează un handicap din start si d-lui Cristian Diaconescu. În ce măsură va ieşi din umbra sefei, vom vedea.

    Apreciază

  • 56. noradamian  |  13 iunie 2014 la 13:14

    Că a sărit din PDL în PMP putea fi ceva firesc şi de oarecare ajutor chiar, dacă dumneaei n-ar fi acaparat pur şi simplu partidul gata făcut aruncându-i rapid pe margine exact pe cei care l-au construit şi ridicat la un standard peste al altor partide şi alterându-i sensul (depăşind tristele „modele” ale FC şi NR, partide aduse pe tuşă de niste „lideri” acaparatori exact în acelaşi mod)

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 13:46

    @Ovidiu-53
    Nu mi-am propus să te dezinformez. 🙂

    @Nora, salve!
    Ți-e mai dragă ca oricând… viața de festival al teatrului. 🙂

    Apreciază

  • 58. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 13:50

    Am găsit pe hotnews, bancul cu dilema 🙂

    – Bai Vasile, ia explica-mi tu ce-i aia o dilema, ma!
    – Uite ma, ca sa intelegi mai bine, am sa-ti dau un exemplu: inchipuieste-ti ca stai gol in pat intre o femeie foarte sexi si un homosexual. Tu cui i-ai intoarce spatele?

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 13:57

    🙂
    Tu ce-ai alege, Ovidiu, între populime și pudelime ?
    *
    http://www.gandul.info/puterea-gandului/doamna-cu-pudelul-si-intelectualii-12721772

    Apreciază

  • 60. ovidiu  |  13 iunie 2014 la 14:09

    🙂

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 14:25

    Mai mârâim, mai lătrăm,
    Da’ de-acu’ ne angajăm. 🙂
    *
    Cică și cu vot deschis nu vor mai salva parlamentarii corupți, chemați de procurori la una mică (anchetă).
    Cine îi va convinge pe șefii celor două camere să nu mai propună procedura votului secret? Înainte de votul pentru începerea urmăririi penale sau a altor ingrediente alese pentru alesul neamului ( percheziție, reținere, arestare), cine va vota pentru trecerea la lucrătură cu votul secret? Votul secret nu-i parlamentar corupt, e un biet secret de conștiință parlamentară. 🙂
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17476466-vasile-blaga-presedintele-pdl-semnat-angajamentul-coalitiei-romanilor-pentru-combaterea-coruptiei.htm

    Apreciază

  • 63. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 14:35

    @Ovidiu-62
    Cei doi puțoi – Ponta și Șova – se lovesc din ce în ce mai des de coșurile zilnice ale pubertății și de bubele imaturității.
    Nici fufulica mică a marilor finanțe nu se prezintă mai brează.
    Poate ne scapă cineva de grădinița guvernului… de unde scapă cine poate. 🙂

    Apreciază

  • 64. dora  |  13 iunie 2014 la 14:47

    Bascuta,servus! 🙂

    Cu intarziere de cateva zile ,vin,sa te salut,sa-ti primesc cu ingaduinta miciile ironii si cu multumiri ca iti este dor de prezenta mea. 🙂
    Recunosc ca mi-a tihnit chestia cu „metronomul”ce „functioneaza impecabil”…..adica lunar.Daca afli si motivul ,”admiratia „s-ar putea sa paleasca.Relationarile mele(si la copac si in gradina)sunt dependente de conjuncturi impuse de starea mea de sanatate si de timp.(de cateva zile am reluat un tratament complicat urmat obligatoriu de repaus la pat).

    Apreciază

  • 65. neax  |  13 iunie 2014 la 14:55

    Bună ziua, oameni buni. Am eu o idee fixă, la noi dreapta e nevolnică fiindcă şi stânga e la fel, aşa că nu are la ce să ofere o alternativă viabilă. Acţiunea şi reacţiunea, fizica de clasa a 7-a. Corifeii dreptei sunt oameni care au luat leafă de la stat de când se ştiu ei. Majoritatea capilor stângii sunt genul de oameni care nu se prea obosesc să semeze ştatul de leafă, ar putea trăi 1000 de ani din şmenurile denumite pompos afaceri.

    Apreciază

  • 66. dora  |  13 iunie 2014 la 15:14

    BSK,prietene, 😦
    ai cam zbarcit-o in continuare cu expresii de genul”balega(adica eu) doua imbecilitati” si ma inviti sa aduc dovada racelii relatiei dintre MM si TB pe motivul invinuirii venita din partea Monicai Macovei ca,,piratul a” vandut justitia”….. si alta,potrivit careia am sustinut ca MM n-a agreat-o niciodata pe CK

    Nu vreau s-o lungesc! Considera ca am facut confuzie in primul caz,o impresie personala in al doilea…..sau niste ecouri ale perceptiilor propagate de presa moguliana.
    E bine,esti multumit? 🙂

    ps.comentu’ meu(80) a fost mult mai consistent in privinta sublinierii principalilor actori in lupta pentru reformarea justitiei,iar in final am vrut sa nuantez ,sa temperez tendintele de a „mitiza” si sa obiectivizez corecta perceptie despre justitiari.

    Apreciază

  • 67. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 15:14

    Neax,
    Paraziții de la 33 parcă ți-au anticipat comentariul din slalomul lor printre cretini și MeReU la subiect. 🙂
    Aceeași tragere de de inimă spre muncă bugetată, indemnizată sau prescurtată se observă la paraziți – fără discriminare ideologică, sus/jos, stânga/dreapta, alba/neagra – după legea atracției universale ca mai multe țâțe mugetare simultan, o curte de arbitraj ici, două catedre colo, niște lucrături tipărite pentru studenți obligați să le cumpere plagiaturile, mai multe gheșefturi din drepturi de autor, ba un ghid sfânt de vânătoare ca de la popa-socru, tot așa și iar așa, mă tot întreb când au timp parveniții să mai muncească în folosul comunității. 🙂
    Unii politicieni de ispravă mai dau de gustul muncii, de nevoie, ca să reducă numărul zilelor de executare a pedepsei. 🙂

    Apreciază

  • 68. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 15:34

    Dora,
    Nu te avantajează să-ți reamintesc un comentariu de-al tău, urmat de răspunsul meu, regretat ulterior de mine (inclusiv în scris aici), în care ți-am dezvăluit din politețe, pentru similitudine, cu cine urma să votez la europarlamentare.
    Azi nu amintești altceva decât aceleași practici ale ipocriziei și n-am de gând să ți le detaliez. Am încredere în capacitatea ta de a ți le identifica fără ajutorul meu. Îmi ajunge. Mi-a rămas alegerea liberă a renunțării la orice încercare de dialog. Îți doresc sănătate și îndeplinirea tuturor dorințelor!

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  13 iunie 2014 la 15:56

    No, asa în mare grabă, am mai dat o raită pe aici. Înainte de a o lua din loc aş spune doar că dacă opiniile comune ne apropie cele diferite n-ar trebui să ne despartă. O să vă citesc mai cu răbdare la noapte. O zi plăcută si prietenoasă, dragilor!

    Apreciază

  • 70. emily  |  13 iunie 2014 la 16:12

    ziua buna gradina 🙂 doane tu Nora draga cat de mult adevar spui in postarea ta ..dar aici este si greseala fundatiei..adica nu toate filiale au avut in componenta lor oameni nepolitici..vezi filiala de la bihor cu intelectuali ex-pdl cam politruci…personal cunosc filiala judeteana pmp in care au venit ,,aderenti,, nu tocmai cusher(pdl) cu bani devenind vice si sefi municipali care pe urma au propus nici mai mult nici mai putin decat ..fuziunea cu…pdl…eu cred ca nu scapam de mizeria politicianista mioritica decat daca gasim o metoda sa eliminam ,,sponsorii potential clienti,,..finantarea partidelor politice netransparente constituie vulnerabilitatea letala in fata coruptiei si deturnarii de la criteriile meritocratice de promovare…nu ne dam batuti pentru ca este o problema de supravietuire pe termen lung…nu avem voie sa pierdem ce am castigat in acesti 10 ani…

    Apreciază

  • 71. emily  |  13 iunie 2014 la 16:41

    @BSK esti un gen de prieten virtual pe care eu il consider benefic si de dorit chiar asa dulce -amar cum esti 😆 analizele tale taie precis si dezvaluie adevarul go-golut…cine rezista apreciaza cine nu se vaieta ca doare…apreciez si optimismul tau ca un analgezic de dupa…incizie …apropos de optimism…mie imi place sa cred ca pmp este un copil nastrusnic care s-a incapatinat sa se nasca prematur…si mai cred ca parintii adevarati FMP-TB au fost obligati de nevoi sa lase copilul in grija bonei temporare EU…si SPER ca eventualele obiceiuri proaste pe care copilul-pmp le va deprinde in lipsa parintilor vor fi degraba corectate de tataTB indata ce va sosi acasa…vai de bona daca se va dovedi ca a fost neglijenta si incompetenta :mrgreen:

    Apreciază

  • 72. emily  |  13 iunie 2014 la 16:57

    PS. oricum pina in 2016 cind copilul-pmp ajunge la varsta de incorporare in armata mai este timp sa-si desavirseasca o buna educatie.

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 17:37

    Mulțam, Emily!
    Depinde de cum și cu ce se măsoară rostul benefic. 🙂
    „Dulce și amar” a fost și filmul telespectatorilor surprinși de cutremurul din 4 marie 1977.
    Scrii mesaje cursive și închegate, ordonate, cu miez generator de imagine expresivă (cel puțin pentru mine). Dintotdeauna mi-am legat ideile, persoanele, lucrurile, chiar și numerele de câte o imagine. Dacă îmi citești o singură dată o listă de 200-300 cuvinte, ți le reproduc în ordine, de la cap la coadă și invers, fără să sar niciunul, chiar dacă mă încerci peste o lună-două sau mai multe. Ușurința vine din redarea aceleiași imagini, creată și fixată în memorie. Din acest motiv scriu comentarii succesive, după cum îmi vin sau revin ideile, de regulă legate una de alta, tot după imaginile create de-a lungul timpului. Gândurile nu mi se coagulează simultan, oricât aș vrea.
    În compensare, mă aranjează o dezordine exemplară din imediata mea apropiere. 🙂
    În schimb observ și apreciez comentarii ca ale tale, constant aducătoare de un plus de imagine, prin consistență concentrată într-un mesaj util, nu-ți consumi timpul cu banalități… ușor de uitat. 🙂
    Copilul și bona îmi stârnesc o compătimire dulce-amară și-mi doresc să mă detașez de starea asta deloc confortabilă. Mă încearcă gândurile legate bonă și gradul ei de dificultate în obținerea performanțelor solicitate pe piața publică, cu atâta diversitate de exigențe în rândurile susținătorilor. Prea multe capete pretențioase pe capul unei singure persoane îmi creează imaginea unei lupte inegale și nedrepte. Poate un timp de respiro, decantare și asimilare a exigențelor multiple ar aduce și atmosfera cazonă mai aproape. 🙂

    Apreciază

  • 74. emily  |  13 iunie 2014 la 19:07

    @BSK 😆 esti un cavaler …buna credinta si rabdarea celui intelept…old values…timpul trece si cu el ne trecem si noi…ma tem ca am cazut si noi in mintea copiilor..vrem un super erou care sa faca tot ce noi n-am fost in stare si nici nu am fi dispusi sa platim pretul..generatia de dupa noi este risipita prin lume parte din ea ..alta parte a cazut in mizantropie si o alta parte este pervertita la ticalosia parvenirii prin nemunca si hotie…e greu sa razbim dar sper sa avem norocul berzei chioare 😆

    Apreciază

  • 75. theo  |  13 iunie 2014 la 19:20

    BUNÄ;
    am citit frumoasele postäri, cu toatä amäräciunea, sträbate o
    luminä de sperantzä si mä bucur f. mult.

    Apreciază

  • 76. emily  |  13 iunie 2014 la 19:28

    PS @Bsk 🙂 rostul benefic se masoara cel putin pentru cei care sunt dispusi si au capacitatea de a aprecia in beneficiul cunostintelor si experientelor impartaasite de tine aici in gradina. Tkx :).

    Apreciază

  • 77. emily  |  13 iunie 2014 la 19:36

    @Theo 75 draga mea noi suntem prieteni pe blogurile noastre si am trecut impreuna prin multe…tot impreuna le vom trece si pe cele care vin..si orice ar fi ne ramane prienia ce ne leaga 🙂 avem curaj si credinta ramanem impreuna Theo toti cei care ne cunoastem din postarile noastre de-a lungul acestor 10 ani 😆

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 19:54

    Emily,
    Cu siguranță există și un efect benefic al exigențelor exprimate de noi, oriunde ne-am afla. Nu ne ajutăm prietenii prin acoperirea și încurajarea erorilor lor, de fapt devine discutabil dacă ne mai merităm statutul de prieten al „greșiților” noștri din moment ce convingerile noastre sunt contrare.
    În cazul blogurilor se schimbă nițel natura obligațiilor noastre din postura de simpatizanți/susținători sau observatori cât mai puțin afectați de criteriile sentimentale de apreciere, mai ales având în vedere raza de acoperire a mesajelor transmise (redusă, fără certitudinea c-ar ajunge la țintă sau c-ar avea efectul scontat chiar și după ce-ar ajunge la destinația prezumtivului apropiat sau „prieten incert” 🙂 )

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 20:03

    Cu cât mesajele/exigențele/propunerile noastre sunt mai contradictorii între noi, cu atât devin pentru destinatarul vizat mai inutile, mai degrabă bulversante, păguboase și … din ce în ce mai necredibile, fără valoare sau chiar derizorii.
    Ce pretenții să mai emitem de la… discipolii noștri. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 80. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 20:17

    La 79 nu m-am referit la contradictorialitatea în sine a ideilor când tinde spre dispută coerentă, pe argumente, și o concluzie rațională, acceptată. Asta ar fi ok. Contradicțiile haotice, pe lângă fondul problemei de interes, suspansuri ale neputinței și superficialității, neputința de aprofundare a situațiilor mai complexe, toate reduse la discuții violente, oarbe și surde sunt pacostea perdantă și dărâmarea credibilității demne de luat în seamă. Repet, cu asemenea veselie solemnă, râd de noi și discipolii noștri reali sau imaginari. 🙂

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 20:25

    Prietenia lingușitorilor are speranța de viață mai lungă, dar ștacheta ei se află la pământ. 🙂

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 20:56

    Aceeași prietenie lingușitoare a susținătorului/simpatizantului unui partid(lider de partid) merită apreciată de cel lingușit cu desconsiderarea cuvenită… inutilității. 🙂

    Apreciază

  • 83. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 21:07

    82 în versiunea populară:
    Lingușitorul votant merită de la partid una peste bot… pentru vot. 🙂

    Apreciază

  • 84. theo  |  13 iunie 2014 la 22:27

    bäscutzä,
    dacä ii admit micii si berea, pt. vot – una peste bot.
    asa se umiliesc,de aia ii tzin la mana lor, sä-i manipuleze:

    Apreciază

  • 85. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 23:24

    Am văzut acum pe Politeia un comentariu de-al lui @Cetățean și înțeleg c-ar fi o aluzie la mine. S-o lămurim! Zice el, proaspăt rupt din silentio stampa, pentru o mâncărime stridentă:
    *
    Am vazut de cateva ori articole critice la adresa PMP/Udrea desfiintate cu imbatabilul argument “mama, ce de-a tampenii sunt scrise aici, nici nu merita sa le mai arat!”.
    *
    Eu am scris un asemenea comentariu despre articolul lui Dan Turturică. (la postarea precedentă poz. 63).
    Dacă n-am comentat conținutul articolului, nu înseamnă nici pe departe că lipsa chefului meu de moment s-a vrut a fi „un imbatabil argument” împotriva balivernelor lui Turturică. Nu-s atât de laș sau mincinos, nici nu mi-e frică să-mi detaliez observațiile. Drept dovadă, am explicat ulterior: de la comentariul 111 până la 123 inclusiv:
    Reiau puțin din 111:
    *
    Cu cât Turturică vede ceva mai straniu, cu atât arată cum își golește capacitatea de deslușire a evenimentului, dar – culmea jurnalistului analitic- are tupeul să dea verdicte pentru viitor. (în fondul materialului său, el înșiruie doar dileme și răspunsuri posibile de la lume adunate, cică ipoteze ale altora; de la el vin verdictele de râsul argumentației lui).
    Cu asemenea material probatoriu, Turtureaua are tupeul să emită certitudini:

    “Cert este că, dacă îl va menține pe Diaconescu în cursa prezidențială, înseamnă că va susține, de fapt, PSD-ul”.
    *
    Din 113:

    Indiferent de numele calificatului în finală, cine nu pune umărul la susținerea acestuia în turul al doilea, acela va susține de fapt PSD, nu Traian Băsescu sau Cristian Diaconescu, boule!

    Apreciază

  • 86. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 23:35

    În același set legat de articolul lui Dan Turturică:
    *
    122. Bască ilie | iunie 12, 2014 la 13:05
    Dacă îl consideră pe Cristian Diaconescu ușor de învins în primul tur, victimă sigură, de ce geniile alianței PDL-PNL-FC se agită și își mai complică existența cu atacuri împotriva inofensivului PMP, prezumtiv aliat – declarat deja- în turul doi?
    Asta-i culmea prostiei geniilor!

    123. Bască ilie | iunie 12, 2014 la 13:10
    Ce se poate întâmpla în presupusul caz al calificării candidatului PMP după primul tur, în detrimentul candidatului alianței din opoziție?
    Geniile alianței PDL-PNL-FC n-au decât să-și asume favorizarea PSD-ului – în turul doi – prin refuzul ingenios de a-l susține pe Cristian Diaconescu! 🙂

    Apreciază

  • 87. emily  |  13 iunie 2014 la 23:44

    @Bsk…cred ca nu m-am exprimat cuprinzator…era vorba despre afirmatia mea ca esti un prieten virtual benefi…tu m-ai intrebat in ce se masoara efectul benefic iar eu ti-am raspuns ca se masoara in beneficiul nostru din cunostintele si experientele tale impartasite cu noi vizitatorii-prieteni de pe acest blog…ca mesajele sau ideile dezbatute in gradina sunt citite si de personii interesati si ar fi considerate/sintetizate si comunicate unde trebuie nu stiu ..eu zic ca beneficiul este nostru al comentatorilor care discutind diverse teme propuse de gazda sau cunostinte idei experiente personale impartasite intre noi ..invatam unii de la altii…ne clarificam impresii..ne ajuta sa ne orientam mai bine in ceatza deasa in care ne miscam in arealul politic social economic si de viata in acest ev tulbure 😆

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  13 iunie 2014 la 23:59

    @Emily
    Te-ai exprimat cât se poate de clar, nu ai ce să-ți reproșezi.
    Eu am ținut să extind aspectul beneficiului din comentariile blogosferice în sensul în care mesajele noastre ajung la cei criticați de noi, în speță, copilul și bona (idem pt oricare alt partid sau lider).
    În plus, acest subiect s-a legat (tot prin extindere) și de conduita acelor comentatori/susținători/simpatizanți care n-au mai nimic de reproșat – totul e frumos și bine în imaginea lor – or eu nu cred că membrii partidului susținut astfel sunt prea încântați de „prieteniile” astea utile… cel mult ca piramidoanele: nu fac nici bine, nici rău. 🙂

    Apreciază

  • 89. emily  |  14 iunie 2014 la 00:32

    @Bsk 81-86 am inteles…multi jurnalisti-analisti sunt ,,instelati,, sau idioti utili acoperitilor stelari dragul meu..am postat dincolo la pom o supozitie personala si anume ca toti prezidentiabilii discutai in spatiu pina acum sunt cu valoare de ..iepuri ..se vor repezii inteligentii neamului pretini si dusmani sa-i toace din perspectiva doctrinara de trib…toti vor fi lasati pe aratura..iar opozitia adevarata nu vopsita va fi reprezentata de persoana unui candidat independent de samsari politici dreptaci-stangaci…un fat frumos pe cal ,,apocaliptic,, in discurs anti-sistem tribal-mafiot…am auzit de curind un person cu un tip de discurs care mie mi-a sunat bine…zice asa.partidele politice din 90 pina astazi sunt nuste organizatii mafiote extrem de bine organizate…un parlament infiltrat pina la refuz cu talhari mafioti penali care se apara intre ei impotriva legii si a interesului national prin tradare…un viitor presedinte patriot si hotarit se duce in parlament dupa ce a depus juramintul si prezinta programul de tara pentru care l-a ales poporul…le comunica distinsilor ca au obligatia sa respecte comandamentul vointei populare..deci gata legi in favoarea hotilor..gata coruptie si subminarea justitiei justitiei si statului de drept…votarea in parlament a masurilor care sa stopeze subminarea puterilor in stat…daca refuza parlamentul el presedintele face referendum pe tema interesului national si a securitatii nationale cere dizolvarea parlamentului pentru tradare..nu am redat exact omul a fost mult mai coerent si aplicat…mi se pare ca seamana foarte bine cu piratul si la fel de hotarit si carismatic …ar putea fi o bomba closter capabila sa faca tzandari CUPOLA…nu stiu daca el este omul garantat dar imi place profilul…dixtie,concizie,simplu pe intelesul tuturor hotarit caracter puternic…aproape o clona imbunatatita a..piratului 😆 iar noi am putea fi in pozitia ..berzei chioare la care D-zeu ai face ..cuib

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 00:34

    Revin la finalul de la 86 :
    Geniile alianței PDL-PNL-FC n-au decât să-și asume favorizarea PSD-ului – în turul doi – prin refuzul ingenios de a-l susține pe Cristian Diaconescu! 🙂
    *
    Completez:
    Concluzia estre la fel de valabilă pentru votanții susținători ai alianței PDL-PNL-DC și candidatului acesteia, dacă nu se califică în turul doi. N-au decât să-l favorizeze pe candidatul PSD-ist în turul doi, fie votându-l, fie absentând de la urne.
    Dacă asta consideră ei cea mai ingenioasă alegere, să fie sănătoși!

    Eu n-am grețuri preconcepute: voi vota candidatul alianței, dacă va ajunge în finală. Dacă va câștiga sau nu împotriva PSD-istului, rămâne de văzut.

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 00:48

    @Emily-89
    Interesant! Am citit la Copac comentariul tău pe acest subiect.
    N-am înțeles de ce-l ții în anonimat. Senzația mea era doar că ceva te reține să-i divulgi numele, nu că n-ai ști cine este.
    După cum a reușit să te impresioneze, probabil pe alții îi va convinge mult mai ușor. 🙂
    Nu-mi pot forma o idee despre viabilitatea scenariului tău, fără să știu cine-i și de unde provine providențialul.
    Așa mulți prezidențiabili cu prosopul pregătit de aruncare, parcă-mi sună a crescătorie de iepuri. 🙂

    Apreciază

  • 92. emily  |  14 iunie 2014 la 00:50

    ps..un asemenea candidat ar avea sprijinul nostru si al tuturor nehotaritilor caci trebuie o sa ne faca el sa realizam ca suntem in situatia cand ne suiera glontul razant pe langa urechea nationala nu stanga sau dreapta :mrgreen:

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 00:56

    Mi-ar plăcea candidatura lui Paul Dragoș Aligică.
    Ar fi un super-președinte.

    Apreciază

  • 94. emily  |  14 iunie 2014 la 00:58

    @Bsk 94 nu sunt sigura daca este the one si nu vreau sa dau o directie haitasilor…omul a vorbit public intr-un interviu dar se pare ca nu s-au prins haitasii…el a mai spus ca viitorul presedinte nu ar trebui sa aiba nici o legatura si nici o obligatie fata de vreun partid din sistemul mafiot stg=dr..

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:02

    Lupta cu agregatul pesedist de fabricat cârnați de voturi mobilizate/cumpărate/furate și de funcții traficate nu-i atât de simplă încât să vedem o victorie garantată a cuiva.
    Glonțul ne șuieră oricum, indiferent de numele unui contracandidat al pericolului PSD-ist.

    Apreciază

  • 96. emily  |  14 iunie 2014 la 01:03

    adevarat PDA este un super intelectual …nu are armura suficienta sa fie ..jucator iar lupta ce va trebui s-o poarte va fi …nucleara..trebuie un SEAL sau DELTA 😆

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:06

    Emily
    Nu-mi face nicio plăcere să te descurajez, tocmai fiindcă te văd atât de entuziastă, dar la vorbe despre teorie se pricep mulți și-ar fi o condiție necesară, dar nu suficientă pentru candidatură și victorie în alegeri prezidențiale.

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:10

    @96
    Desigur, ce-am scris la 95+ 97 ar fi valabil și pentru DPA.

    Apreciază

  • 99. emily  |  14 iunie 2014 la 01:22

    bsk 95…la prezidentiale oamenii voteaza mai degraba omul decat partigul…staff-urile de partid sunt antagonice si gata de raspindire la primul glontz vorba tontului pm…scapa cine poate…pana in toamna se pot intampla multe peste vara..situatia prin vecini va avea reverberatii..poarta dunare-mare va fi pazita nato..deci politruci autohtoni vor primi niste..impulsuri..s-o lase moalenu-i loc de golaneala etc…doamne feri sa nu mai fie nevoie,timp si cazul de alegeri…stare de urgenta de ex..si-a mai exprimat un scenarist de la psd aceasta teama…ca ar avea piratul ocazia sa faca curatenie luna cu o atare ocazie cand el ar conduce ce csat-l adio parlament ali baba…fel de fel…dar eu asi prefera omul potrivit…farar al dracu de plesirist baconschi care nu s-a ocupat sa rezolve votul prin corespondenta la putere fiind..mai are tupeu sa caraie…

    Apreciază

  • 100. emily  |  14 iunie 2014 la 01:37

    @Bsh93,97 stiu prietene ca ai dreptate ar fi un super presedinte dpa..dar populimea este asa cum este,unii emotionali…altii egoisti si liberschimbisti..altii rationali..altii cinici..altii adormiti…iti trebuie un tun sa-i trezesti din cochilie…trebuie sa simta mirosul de fum si sa auda sirenele pompierilor urlind…ca sa iasa la poarta ..sa puna mana pe galeti

    Apreciază

  • 101. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:39

    Ești mult mai optimistă decât mine cu șansele unui prezidențiabil multi-agreat, admirabil de încrezătoare în disciplinarea parlamentarului român din legislatura actuală supraîncărcată și îndopată cu useliști pe pâine. 🙂
    Votul prin corespondență a ajuns un somnifer periodic de lungă folosință electorală. Nu s-au găsit formulele sigure de întocmire a proiectlui de lege adoptare, cu șanse de aplicare și nu se știe dacă ar fi trecut de CCR.

    Apreciază

  • 102. emily  |  14 iunie 2014 la 01:45

    noapte buna gradina…probabil maine sa fie o zi mai buna

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:57

    Comportamentul și aptitudinile majorității parlamentarilor români sunt ca elasticul din izmene. 🙂 Stă ascuns până când n-are încotro și se lasă întins după dimensiunea burții și urgență.

    Apreciază

  • 104. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 01:58

    Somn ușor! 🙂
    *

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 02:09

    Mai bine zis la 103:
    Stă ascuns în stare latentă, până când n-are încotro și se lasă întins după dimensiunea burții și urgența sezonieră. Iarna nu-i ca vara. 🙂

    Apreciază

  • 106. dorian65  |  14 iunie 2014 la 04:01

    Buna dimineata all!
    @Basca
    Chestia cu partidele mafiote a spus-o Viorel Catarama .
    ,,”In acest moment, partidele politice sunt structurile mafiote cel mai bine organizate din Romania. Structuri mafiote extrem de bine organizate. O persoana independenta, competenta si capabila nu poate intra intr-o astfel de structura, iar daca intra este imediat rejectata, data la o parte, de aceste structuri. Aproape toate partidele care au guvernat Romania au lasat si au perpetuat sistemul de furt din banul public”, a spus Catarama.”
    Continuarea o gasiti pe linckul de mai jos.
    http://www.bzi.ro/viorel-catarama-declaratie-soc-partidele-politice-structuri-mafiote-extrem-de-bine-organizate-438155

    Apreciază

  • 107. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 09:30

    @Dorian
    Aha. Gata, m-am liniștit!
    Totuși mi-e simpatic în multe privințe tipul uns cu toate alifiile… Nu știu ce mănuși să-mi pun când apare Emily. Mă simt ca unul trimis să transmită o veste groaznică unei familii. 🙂

    Apreciază

  • 108. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 12:41

    Cum să vedem tot răul spre bine, înainte să ne fie și mai rău.

    Vă propun să ne consolăm cu cele mai mari trei înfrângeri posibile.

    1. Ponta-președinte.
    Ar fi mai convenabil pentru noi să-l vedem la Cotroceni, mai rar, să vadă și el cum e. 🙂 Va fi mai mult plecat de hai-hui pe coclauri străine, ca președinte emerit al sportului, mai răsuflăm ușurați fără bagajele lui pe cap de locuitor: coșmarul Daciana și sonatorul Popa-socru.

    E mai periculos Ponta-premier în continuare. Cu capul și limba lui de lemn, ne-ar aduce la sapă și lingură de lemn. Nu vă bucurați! Și astea vor fi de esență moale, adică de unică folosință. Vom cumpăra seturi complete de tacâm lemnos de uz săptămânal, lunar sau anual pentru familii de 2, 4 și 6 persoane, fiecare după posibilități și nevoi.
    O veste bună: cumperi mai multe, prețul pe una bucată element tacâm se va reduce proporțional.

    Și asta nu e totul: la fiecare set anuale pentru 6 persoane, primiți gratuit trei furculițe de plop, o linguriță de molid cu coada scurtă și un cuțit de brad alb pentru tăiat frunze la câini.

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 13:10

    În calitatea de președinte nejucător, Ponta va fi nu doar șeful tuturor delegațiilor sportive însoțite, ci și președintele tuturor sportivilor.
    Le va purta norocul falimentului sportului românesc și astfel ne va răzbuna pe toți pentru alegerea cincinalului, cu bătaie lungă pentru președintele reales. Mai rău fără rău la Cotroceni, nu poate fi decât copilotul Ponta premier în același marșarier.

    Apreciază

  • 110. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 13:21

    Probabilitatea ca în locul lui Ponta, plecat la Cotroceni, să ajungă un premier mai bătut în cap și mai prost decât el este de 1 la 19.631.291.
    (populația internă a României pe 2014 = 19.631.212 persoane 🙂 ).

    Apreciază

  • 111. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 13:35

    Dacă Ponta nu va ajunge la Cotroceni, indiferent cine altcineva va câștiga alegerile prezidențiale în toamnă, în continuarea clasamentului pe podiumului nenorocirilor de la 108:

    2. Ponta să rămână premier. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 112. emily  |  14 iunie 2014 la 13:42

    salve prieteni 🙂 voila 😆 mersi Dorian…@bsk nu ma cruta prietene asta este motivul ptr.care nu am vrut sa-l nominalizez ..omul este ,,stelat,,stiu asta dar nu am istoricul lui cat de cat relevant..daca este dac individul este toxic nu va trece de filtru…nu persoana este interesanta ci…mesajul…poate fi preluat partea adevarata intregita si promovata de cine merita…adica jumatatea de adevar folosita de diversionisti..ceatza deasa..oricum experimentul diaconu..experimentul catarama…trebuie folosit principul nu personii care le-au dat numele…trebuie folosit de baietii buni pe principiul nu este pentru cine se pregateste :mrgreen: asa ca te rog @bsk fa-ne o schjta a personului..este din cupola ? stiu ca are un trecut cu ei dar am crezut ca a defectat la the good guys…el nu a discutat de candidatura ci asa despre starea natiei…se pare ca a avut de aruncat o..nada 😆 ai dreaqu nenorociti..

    Apreciază

  • 113. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 14:22

    Dragă Emily
    Esențial pentru mine nu ar fi să-ți transmit portretul robotului ci să nu pui la suflet dezamăgirea, adică să te știu detașată de micile speranțe, formate de tine până acum după indiciile povestite, și să fii relaxată, fiindcă nu-i nicio pierdere la mijloc. 🙂
    După ce-mi voi(vei) fi eliberat conștiința de grija asta, cât timp sunt liniștit că nu te vei lăsa afectată, mai vorbim și despre ce știm… sau nu știm. 🙂

    Apreciază

  • 114. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 15:28

    La mesaje l-ai recepționat bine pe Viorel Cataramă, are stofă de mesager de rang înalt, le ticluiește curajos și nu se hazardează în minciuni. Știe să puncteze, e foarte bătăios, nu trece neobservat pe unde calcă… apăsat și cu urme adânci.
    Aspirațiile lui nu-s deloc departe de terenul politic, dimpotrivă, a bătut la mai multe uși de când a fost lepădat de PNL. Ultima dată s-a dat în alegeri cu ARD din partea PNTCD, la parlamentarele din 2012.

    Are bube de notorietate în afaceri păguboase. Fondul de investiții SAFI-FMOA adus la reanimare pentru despăgubirea investitorilor la valoarea derizorie – neactualizată după inflație, adică țeapă contra mobilă de Elvila – a folosit un acar Păun, țap ispășitor și fost ministru de Finanțe, George Danielescu, pentru administrarea FMOA ( al lui Patriciu și Tăriceanu) prin SAFI, fondul lui Cataramă, de fapt o sugativă de aproape 40 milioane dolari de la FMOA.(Fondul Mutual Al Oamenilor de Afaceri a fost înființat după SAFI, adică s-a născut pentru a se lăsa papat prin absorbție 🙂 de administratorul mai vechi SAFI-Cataramă, dar o vreme, până prin 1996, a luat decizii cot la cot cu Tăriceanu, devenit ulterior derapant cu bani băgați în pierdere)

    Cataramă are la activ tentative de preluare a conducerii PNL, conflicte serioase cu Antonescu ( a avut și cu Tăriceanu, dar s-au mai atenuat; Cataramă e proaspăt însurățel de anul trecut, i-a avut invitați la nuntă pe Tăriceanu și Adrian Videanu).

    Despre stele l-a întrebat și Antonescu la congresul în care Patriciu l-a instalat președinte – în 2009 parcă- strigând de la tribuna c-ar vrea să știe sau nu știe ce grad are Cataramă 🙂 (invitat la congres, nu membru PNL) După acel congres, Cataramă și Patriciu s-au întâlnit la un restaurant, iar Antonescu s-a declarat nițel scârbit de asemenea permisiune acordată lui Cataramă în preajma oamenilor de vază ai PNL.
    Cataramă poate să mai încerce o reintrare pe ușa penelistă cel mult pe filiera muribundă Tăriceanu, dacă s-ar reanima, altfel nici n-are acces de membru PNL la congres. Pe partea Opoziției este deja inflație de candidați unici. 🙂

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 15:48

    Nici Antonescu nu-i exclus de pe lista candidaților inflaționiști.
    Congresul de la sfârșitul acestei luni ne va mai lecui un pic mai bine pentru PSD. 🙂

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 15:57

    La alegerile prezidențiale din 2009, Patriciu l-a convins pe Tăriceanu să candideze, dar motoderapantul s-a răzgândit… surpinzător. 🙂
    Și-a păstrat rezervorul spart pentru 2014.

    Apreciază

  • 117. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 16:08

    Ca să-și păstreze scaunul de președinte al Senatului până în decembrie 2016, Tăriceanu este stare să execute orice ordin primit de la PSD, să rupă ceva din electoratul uselist al PNL, inclusiv prin intrarea în cursa prezidențială. Așa s-ar interpreta declarația sinceră a mitomanului Ponta (Tăriceanu n-ar mai fi un proiect pentru PSD). după regula patologicului „spune invers, poate crede cineva și nu se prinde nimeni!”

    Apreciază

  • 118. emily  |  14 iunie 2014 la 16:11

    multumesc @bsk…vezi tu prietene in perioada 94-2005 eu eram ..expat…din cauza asta nu sunt la curent cu zbaterile de acasa…undeva prin 96-97-2000 mai aveam info de la o buna prietena din blaj sotia ambasadorului nostru…a fost o perioada benefica pentru legaturile noastre cu ambasada…pntcd-ist ambasadorul respectiv venise la post inlocuind pe fostul un securist grobian semianalfabet golan si smenar…am fost fericiti ca nu mai trebuia sa ne bazam pe ambasada belgiei sau usa 😆 care au fost de alfel foarte saritori pentru orice est europeni aflati pe teritoriu..m-am intors din bejenie abia in 2005 si am deschis ochii pe TB…pe care il apreciez pentru toate motivele pe care si tu le-ai descris atat de corect in comentul tau undeva mai sus 🙂

    Apreciază

  • 119. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 16:19

    Cu plăcere, Emily!
    Aștept să ne spui mai multe din experiențele tale externe.
    Ești o observatoare perspicace; păcătoșii nu te-ar dori prin preajmă. 🙂

    Apreciază

  • 120. emily  |  14 iunie 2014 la 16:28

    tariceanu este un proiect aborted pentru planurile stangii psd-iste…i-au trasat sarcina sa repare spartura din usl provocata de crin…cu asta s-a intamplar ceva profund si dramatic…cineva i-a dat cu saruri pe la nas si l-a trezit brusc la realitate pe masura ce trec zilele fierbinti de vara scena se aglomereaza cu iluzionisti mai ceva ca in 1990 :mrgreen: natia asta seamana cu un taur/zimbru legat la ochi care se zbate furios …este imaginea publicata la acea vreme(martie 90) intr-un cotidian care aparea la budapesta…untaur furios legat la ochi pe fundalul gartii Ro…mi s-a parut super elocventa 🙂

    Apreciază

  • 121. emily  |  14 iunie 2014 la 16:35

    scuze de typo…cred ca trebuie sa curat tastatura…un taur furios legat la ochi pe fundal harta Ro…ungurii stiau mai bine..

    Apreciază

  • 122. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 16:37

    Am citit astă noapte un articol despre încăpăținarea Elenei Udrea de a susține candidatura lui Cristian Diaconescu din partea PMP și de accepta candidatul unic al opoziției… numai dacă acesta ar fi tot CD.
    O consider cea mai logică alegere și cea mai justificată încăpăținare, nu datorită valorii inestimabile a lui CD ci ca unica încercare realistă indiferent cine ar fi (fost) candidatul PMP.
    Ăsta-i un motiv serios pentru cine o consideră pe Elena Udrea nesuferită. 🙂 (ingenioșii alianței PDL-PNL cu un pic de FC și susținătorii lor drăgălași, dar incapabili să-și lămurească preferința pentru PSD în turul doi, din moment ce au rău de mare dilemă în cazul calificării în finală a oricărui candidat non-PSD care nu-i din partidul de suflet).

    Apreciază

  • 123. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 16:51

    Nu mi-a fost rușine să spun – motivat – că singurul candidat din partea opoziției pe care nu-l voi vota nici în turul doi este Crin Antonescu. În acest caz îl voi vota – fără să clipesc – pe candidatul PSD, Ponta sau oricare alt pesedist. Nu-mi permit să votez pentru una din primele două cele mai mari lepre politice (a doua este Tăriceanu, neluat în calcul ca finalist)

    Apreciază

  • 124. emily  |  14 iunie 2014 la 17:00

    @bsk 119 pacatosii nu trebuie sa se sperie eu n-am dorit niciodata moartea pacatosului ci indreptarea lui 😆 precept cresti…insa nu garantez niciodata ca voi intoarce si celalalt obraz…nu sunt perfecta vezi bine 😆

    Apreciază

  • 125. theo  |  14 iunie 2014 la 17:08

    bäscutzä,

    leprä, este un compliment pt. Täriceanu.

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:09

    Emily
    Cu toată criza trâmbițată pentru justificarea amnistiei și grațierii, avem locuri de îndreptare a păcătoșilor în pușcării.
    Celălalt obraz îl caută ei oricum… după liberare. 🙂

    Apreciază

  • 127. emily  |  14 iunie 2014 la 17:18

    draga ce sa zic…EU este o bona destoinica…se pare ca ea are o foaie de parcurs de la care nu se va abate…loiala fata…sigur ca este nesuferita…ca M.M…usca 😆 si eu sunt de acord cu tine inceea ce o priveste…are stomac ptr. politica orice ce ar spune..desigur nu este perfecta dar cine este…e mai buna decit toate femeile cu barba care se cred barbati de stat..din poveste lui sima…bun baiat si asta…mosad ceva ? foarte probabil///observ insa ca piratul tace…nu e bine tovarasi :mrgreen: motivul tacerii nu este asa cum cred unii puristi ca tace din motive de..a fi pe placul lor…este tacerea dinaintea..ruperii de nori 😆

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:28

    Unde tace EU, nici piratul nu zice altceva. 🙂
    Eu privesc problema nu omul… cu excepția celor două lepre politice de la 123. (problemele generate de ei le-am tot privit și rumegat pe îndelete, până la saturație… când le-a mai rămas doar leprozeria definitivă 🙂 ).
    Dacă Elena Udrea joacă tare pe poziție, îi zic brava, indiferent de rezultat!

    Apreciază

  • 129. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:31

    Altfel zis,
    câteodată problema e chiar omul. 🙂

    Apreciază

  • 130. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:38

    Nu-s deloc adeptul scoaterii ochilor omului la infinit, de parcă ar fi condamnat pe viață la oftalmologie.
    Unde nu mai are loc, scoți omul cu totul, nu-l chinuiești. 🙂

    Apreciază

  • 131. emily  |  14 iunie 2014 la 17:44

    servu Theo 🙂 @Bsk 126 😆 in situatia la care s-a ajuns eu cred nu de astazi sau ieri ci din 2008-2009 ca remediul impotriva coruptiei ajunsa endemica nu poate fi aplicat cu metode soft democratice si politicaly correct…trebuie bisturiu tata si fara anestezie ca suntem in criza de timp si destin..o sa doara dar o sa treaca si o sa se vindece chiar daca cu cicatrice :mrgreen:

    Apreciază

  • 132. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:48

    @131, Emily
    Exact așa gândesc și eu. Aș avea de scris o puzderie de argumente în susținerea tăierilor în carne vie, unica operație estetică reală. 🙂

    Apreciază

  • 133. emily  |  14 iunie 2014 la 17:53

    numai asa scapam de lepra..cu cat mai repede cu atat mai sanatos..

    Apreciază

  • 134. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 17:58

    Omul păcătos merită luat de la locul faptei (poate fi luat și cu binișorul, la o adică), dus direct în sala de operații și să ai grijă să nu se mai întoarcă de unde l-ai luat.
    Pentru demnitari, operațiunea și operația le-aș programa, vorba ta, numai când anestezistul se află în concediu sau își găsește ceva mai plăcut de petrecut timpul. 🙂

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 18:10

    Mă amuză cât de necesară mai consideră ingenioșii politici și din presă candidatura unică din partea opoziției, înainte de primul tur, de parcă rezultatul preconizat (prestabilit) pentru primul tur ar avea o importanță mai mare decât reunificarea forțelor pentru turul doi împotriva PSD.
    Este strigător la cer cum se tem, nu cumva să se rupă nu știu ce voturi în primul tur și/sau să se califice în finală altcineva decât își doresc ei musai. Pentru ei competiția din primul tur trebuie să fie obligatoriu aranjamentul convenabil lor. Își prezintă și cu tupeu goliciunea democratică. 🙂

    Apreciază

  • 136. emily  |  14 iunie 2014 la 18:27

    @Bsk 109 ..pontalaul pres.nejucator..nu cred…a invatat avantajele constitutionale si va dori sa joace…cred ca ar fi la fel periculos si din cotroceni cum este acum din victoriei…sa te fereasca cel de sus de ambitia prostului..si-ar aranja un premier de paie cu ministri trogloditi care ar fi teleghidati cu telecomanda de la baronii batuti in cuie in parlament…nu stiu frate ne-ar trebui un cataclism..psihologic :mrgreen: doar asa sa ne trezim si sa vedem ca apa ne-a ajuns la asternut

    Apreciază

  • 137. emily  |  14 iunie 2014 la 18:41

    @135…doar ai explicat situati primului tur…ca nu poate fi castigat..opozitia lui peste dr-fsn…astia chiar cred ca lumea nu i-a citit de se zbat atita sa se legitimeze ca unici opozanti…opozitia este formata de o mana de oameni constienti de adevarata miza …aia nationala nu de grup…impartiti in doua cete sa-i bagam la puscarie si la casa de nebuni…saracu Eminescu…

    Apreciază

  • 138. emily  |  14 iunie 2014 la 18:49

    2Bsk pe mai tarziu prietene 🙂 am abuzat de rabdarea ta ..si de gradina…vad ca stam singur de paza in lanul de griul atacat de neghina al politicii dambovitene..

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 18:50

    Să-i luăm pe toți candidații prezumtivi ai opoziției!
    – PNL- Johannis (Antonescu)
    – PDL- Predoiu
    – PMP- Diaconescu
    – FC-MRU

    1. Ar fi OK să declare toți identic:
    Suntem de acord cu o candidatură unică, dacă și numai dacă acela este candidatul nostru.
    Nu se poate? La luptă, tovarăși, și ne angajăm să-l susținem pe cel calificat în turul doi, indiferent cine va fi din cei patru proscriși!
    *
    2. Ce nu le convine?
    Cam toți se tem să nu piardă calificarea în turul doi și încearcă să prindă calitatea de candidat unic, ca să fie mai sigur.
    N-ai cum să-i satisfaci pe toți și oricum competiția nu înseamnă să știi sau să-ți impui dinainte rezultatul ei.

    Sigurul partid care nu și-a pus speranțele în blatul primului tur este PMP. Brava, asta-i luptă!

    3. Cum vor proceda ceilalți trei?
    Au împărțeala mai simplă la 3 în loc de 4. Să arate că se descurcă mai ușor! 🙂 Apoi, la luptă, tovarăși!

    4. Ce-i lipsește fiecărui partid pentru turul doi, în cazul calificării candidatului propriu?
    Siguranța respectării angajamentului din partea celorlalți competitori ai opoziției și a regăsirii angajamentului partidelor în votul efectiv al susținătorilor.
    Și cu ce s-ar schimba siguranța asta, pentru turul doi, dacă cele patru partide ar fi impus din start un candidat unic?

    PS. Gurile rele susțin că nu știu ce sondaj extraordinar de precis zice: X va sta mai bine în turul doi (decât ceilalți trei ai opoziției) în duel cu PSD-istul Z.
    – dacă-i așa precis sondajul și contează cine-i X din 4, atunci trebuie să conteze și cine-i PSD-istul, or pe ăla cică-l aflăm abia în septembrie. 🙂
    – atunci de ce își mai bat capul cu sondajul pe bâjbâite printre necunoscute?
    – dacă s-a inventat sondorul de încredere al tuturor celor 4 partide, mi-ar plăcea să-l cunosc; trebuie să fie un om dintr-o bucată pentru toți. 🙂

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 18:52

    De unde abuz, Emily?
    Nici cel de încredere nu ne dezarmează. 🙂

    Apreciază

  • 141. emily  |  14 iunie 2014 la 18:57

    @bsk pe mai tarziu prietene…am abuzat de rabdarea ta stand aici amindoi de paza in lanul de griu atacat de neghina al politichiei dambovitene…salutari Norei daca o vezi 😆 sper ca se relaxeaza cu prietenii la teatru…o invidiez pentru asta 😆

    Apreciază

  • 142. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 19:15

    Și asta nu e totul. 🙂
    Ce fel de sondaj prevede cantitățile de bani, ulei, zahăr, făină, mălai, găleți, tunsori în freză, transport și alte servicii mobilizatoare își vor pune ștampila la comandă?
    Nici votanții n-au aflat încă cine le va satisface curiozitatea… ca să știe răspunsul corect la întrebarea sondorului minune. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 143. emily  |  14 iunie 2014 la 19:16

    @139 vanare devant draga…se inghesuie toti pe o fasie ingusta…vor fi tocati unu cate unu pina in toamna si bube slava domnului au…femei cu barba cum spuneam…in campanie acuma chiar plec…salvevor fi lamentabili in lupta cu tv-urile ostile dar si cu puristii jurnalisti care se vor lua de ei pe motiv de…dezamagire plangacioasa…si vorba ta cel mai curat si curajos dintre dreptaci se va duce in turul 2 asa sa fie 🙂 acuma chiar plec ..la buna vedere 🙂

    Apreciază

  • 144. Bască ilie  |  14 iunie 2014 la 19:16

    @OK, Emily.
    Pe mai târziu.

    Apreciază

  • 145. dorian65  |  14 iunie 2014 la 22:42

    Nu sunteți singuri cineva mai și citește ce scrie pe blog

    Apreciază

  • 146. nightmare  |  15 iunie 2014 la 08:36

    Dear Emily esti ca o gura de oxigen de care avem nevoie ….thx

    Apreciază

  • 147. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 10:49

    Psihoterapia salvează România… și iarăși fură cu dubla măsură! 🙂
    Un foc de la Doc (8 iunie)
    *
    „Îl aud pe MRU vorbind la TV despre ”orgoliile care trebuie depășite”. N-am fost foarte atent zilele astea, iarăși a ratat o negociere?”
    *
    Își depășesc orgoliile împreună? Asociația Orgolioșilor Anonimi. ”Bună ziua, eu sunt Mihai-Răzvan și sunt orgolios. Încerc să depășesc această stare” ”Bună, Mihai-Răzvaaaan!”
    *

    Apreciază

  • 148. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 11:31

    Psihoterapia are de remarcat candidatură anunțată oficial și menținută… artificial, conectată la aparatele nașterii pre-mature prin negocieri mature: MRU!

    1. Prima dublă măsură a orgoliului nemăsurat: pentru MRU mumă și mu-mu, pentru candidatul PMP ciumă și hu-hu!

    2. A doua dublă măsură pentru psihoterapia de grup ingenios- șo!- pe candidatul rușinos: nici Antonescu și nici Diaconescu nu au fost desemnați statutar/oficial de-al lor congres, primul s-ar fi retras (de unde, din USL?) și-al doilea este văzut ca și cum n-ar fi (candidat), deci numai Elena Udrea bate câmpii când lasă loc, pentru Antonescu, de revenire în arenă… după congresul PNL. Numai psihoterapeuții știu de ce. 🙂

    3. A doua dublă măsură a unui sondaj minune, în frunte scris pentru turul doi: nici MRU și nici CD n-au fost scoși măsurați, cu sonda din puțul gândirii, cu șanse mai mari decât Johannis – în finală, contra lui Ponta – dar numai MRU corespunde portretului robot al câștigătorului garantat în turul doi… din burtă. 🙂

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 11:33

    La 3 e a treia. Am schimbat cu a doua și n-am mai apucat să corectez. 🙂

    Apreciază

  • 150. noradamian  |  15 iunie 2014 la 12:06

    Emily, Dorian, Bsk, Night, Dora, Theo, Ovidiu, prieteni, salut! 🙂
    Sunt cam în urmă cu mişcările actorilor politici, asa că mă mărginesc să vă citesc şi să-mi fac o impresie. După zece zile de mâncat teatru pe pâine, am totuşi, impresia că doar am ciugulit. Oferta fiind tot mai diversă, mai bogată, de la an la an, o mulţime de „bunătăţi” mi-au scăpat. Şi nu e deloc usor, să revin la teatrul politic. 🙂

    Apreciază

  • 151. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 12:06

    Prieteni grădinari și vizitatori ordinari, 🙂
    Să ne înțelegem!
    Nu știu dacă ați remarcat, dar eu nu-i aduc elogii sau alte aprecieri entuziaste sau de orice alt fel omului-candidat Cristian Diaconescu. Nu-mi voi schimba această conduită pe viitor și nici convingerile exprimate deja în urmă cu câteva luni despre persoana CD.
    Singura mea schimbare fortuită și justificată dpmdv este acceptarea ideii de candidatură a lui CD, datorită vouă, celor care formați majoritatea pro-CD din imediata mea apropiere, mă supun voinței voastre (repet, numai în privința candidaturii propriu-zise, fără alte schimbări de concepție sau convingeri exprimate). Din respect nu doar față de dorința voastră majoritară, ci și ca dovadă a normalității atunci când suntem dispuși să ținem cont de opinia celorlalți, măcar atât cât să rămânem uniți de un deziderat mai important decât persistența în orgolii sau într-o opoziții obositoare, neavenite în relația noastră virtuală.
    Asta nu înseamnă că nu mă voi bucura în situația eventuală a reușitei lui Cristian Diaconescu din finalul competiției electorale.
    Dimpotrivă, mă voi bucura pentru voi și vă asigur de sinceritatea mea din acest moment.

    Apreciază

  • 152. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 12:41

    Semnificația esențială a mesajului meu anterior o reprezintă de fapt corectitudinea susținerilor mele prezente și viitoare, fără ocolișuri, ascunzișuri, ipocrizie sau jocuri la două capete. Hotărârea mea de a vă fi alături este și va fi incompatibilă cu ezitarea, argumentele duplicitare, contradictorii sau generate de motive neafișate.
    Orice fel de reproșuri formulate de mine în viitor nu vor avea cauze ascunse, ci vor fi exprimate deschis în întregul lor, așa cum le voi avea în gândurile mele libere/gratuite.

    Apreciază

  • 153. noradamian  |  15 iunie 2014 la 13:11

    Daniel Funeriu:
    Văd că discuția despre, în mare, „de ce nu se impun intelectualii în politică?” ia amploare. Toți țin să-și dea cu părerea: de la cei mai inepți politicieni pe care i-am cunoscut până la asul echilibristicii pe muchia dintre politică și societate civilă, Andrei Pleșu.
    N-am văzut pe nimeni atât de îndrăzneț încât să spună: „ „Intelectualii” nu reușesc în politică pentru că… nu prea avem intelectuali”. Poate fi un element de răspuns? Nu știu, dar știu că pot să număr pe degetele de la cele două mâini oamenii pe care i-aș cataloga „intelectuali” în România.
    Mă miram acum vreo 10 ani când citeam cărțile unor „intelectuali” din România și nu reușeam să trec de pagina 30 pentru că aveam senzația că nu-mi spun nimic nou. Poate nu am citit eu ce trebuie, dar cert este că se cam corelează cu ce am cunoscut „pe teren”.
    Sorry Mircea Marian (tata mi-a spus că Mircea Marian ar fi spus „e bun Funeriu dar e excesiv de arogant”)

    PS: Mă minunez când aud că Teodor Baconschi sau Adrian Papahagi ar fi fost marcați de eșec în politică: nu e puțin lucru să fi fost consilier prezidențial și ministru de externe (2 ani) pentru Teodor Baconschi. Nu e puțin lucru ca la doi ani de la intrarea în viața publică să ai notorietatea lui Adrian Papahagi și să candidezi cu vervă și verticalitate la președinția unui partid.

    Apreciază

  • 154. noradamian  |  15 iunie 2014 la 13:14

    British music humour cu „Cantabile”
    (prezenţi si la FITS 2014)

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 13:40

    @153
    Și uite-așa ne trezim să alegem adevărul nostru dintre cele spuse de Mircea Marian și Daniel Funeriu. 🙂
    După ce i-am admirat pe amândoi recent, normal ar fi să ne raportăm – fără menajamente – numai la ce credem noi, cu mintea noastră cea de pe urmă.
    Alții, mai repeziți din fire, m-ar întreba cum este posibil să scriu acum câteva zile despre încrederea mea în buna-credință a lui Mircea Marian, iar azi să afirm cu tărie că este un prost bâtă?
    Ei, asta e! 🙂

    Apreciază

  • 156. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 13:45

    Asta e, unul din doi! Ori el, ori eu. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 157. noradamian  |  15 iunie 2014 la 14:01

    Bsk, socot că nu se pot da sentinţe atât de categorice după câte o zisă mai puţin inspirată sau care nimereşte ca nuca-n perete. În păcatul etichetării pripite intră si cei care o combat 🙂 Dac-am absolutiza o impresie de moment, n-ar rămâne nimeni pe tabla de joc.

    Apreciază

  • 158. noradamian  |  15 iunie 2014 la 14:03

    …Iar sunt în întârziere! Gata, am plecat ca să revin 🙂

    Apreciază

  • 159. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 14:16

    Ca să nu credeți c-am glumit în finalul de la 152, voi da un exemplu de nepotrivire a mea cu raționamentul lui Cristian Diaconescu, din declarația despre propunerea lui pentru eliminarea din Constituție și în general din lege a imunității parlamentare, inclusiv a președintelui.
    Nu-i rezonabilă atitudinea lui din cauza posibilității extrem de redusă de a pune în practică propunerea înainte de alegerile prezidențiale.
    Să spună acum – Haideți să haidem, că-i tare simplu de rezolvat! – este o cacealma pentru creduli și nu-mi plac strategiile astea de campanie electorală.
    Atât am de reproșat:
    -Fără minciunele electorale!
    E atât de simplu de scos în relief doar imaginea artistică, încât am alergie la minciunele cum ar fi asta: E atât de simplu de rezolvat, încât vă ascund că de fapt o lăsăm… pentru mai târziu, după ce eventual voi fi ales președinte.
    Să fim serioși! Validarea referendumului cu prezență de peste 50% nu-i deloc un deziderat simplu de atins. Cu 30% se poate valida abia după alegerile prezidențiale și-apoi asta nu-i revizuire sănătoasă, numai pentru imunitate, când Constituția colcăie de bube lăsate pe seama kăkărăului cel mai mic.
    Fără minciunele ne stă mai bine!

    Apreciază

  • 160. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 14:33

    @Nora-157
    OK, Nora!
    Scoatem bâta fermă de la 155 și așteptăm recidiva lui Mircea Marian. 🙂

    Apreciază

  • 161. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 15:34

    Vă mai țin de urât cu urâtul 🙂 până revine Nora din vacanța teatrului, anunțată de ea pe durata 6 -16 iunie. Apoi îmi voi rări grădinăritul din motive organizatorice, de divertisment ocupațional și domestice, așa cum am anunțat-o pe Nora înainte de începerea festivalului sibian.

    Apreciază

  • 162. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 17:23

    Diversele forme de imunitate la care se referă CD există în Constituție și alte legi (diferite de imunitatea pentru declarațiile politice):
    – parlamentarii sunt protejați de condiția adoptării unei hotărâri de aprobare a plenului camerei din care face parte, pentru percheziție, reținere și arestare (la solicitarea Parchetului General); în cazul infracțiunii flagrante, camera poate să revoce măsura reținerii (dispusă anterior de procurori fără să fi fost necesară aprobarea camerei);

    – președintele nu poate fi cercetat și judecat decât pentru înaltă trădare, aprobată de plenul camerelor reunite, cu majoritatea de 2/3 din nr. parlamentarilor;

    – parlamentarii miniștri sau foști miniștri sunt protejați de condiția adoptării unei hotărâri de aprobare a plenului camerei din care face parte pentru începerea urmăririi penale (numai pentru faptele de natură penală săvârșite în timpul exercitării mandatului de ministru);

    -miniștrii sau foștii miniștri (neparlamentari) sunt protejați înainte de începerea urmăririi penale de condiția aprobării președintelui României.

    Apreciază

  • 163. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 17:34

    În cazul președintelui, parlamentul aprobă suspendarea din funcție pe durata judecății la ICCJ; dacă este achitat, președintele își reia exercitarea mandatului de la momentul suspendării, adică mandatul se prelungește cu durata suspendării.

    Apreciază

  • 164. Bască ilie  |  15 iunie 2014 la 17:43

    Ca să elimini imunitatea în cazul președintelui ar fi distractiv. 🙂
    Ar înseamna să fie acuzat, judecat, percheziționat, reținut sau arestat pentru orice, inclusiv umflat și judecat pentru înaltă trădare, fără nicio restricție sau aprobare a parlamentului.
    Interimarul să trăiască! Următoarele alegeri prezidențiale… mai la Sfântu Așteaptă. 🙂

    Apreciază

  • 165. ovidiu  |  15 iunie 2014 la 21:18

    Bună seara grădinari,
    Bască 161
    Mă-ntristează acest anunț. Nădăjduiesc să nu rărești prea tare vizitele in grădină. Nici n-ai plecat și aștept să vii.

    Apreciază

  • 166. noradamian  |  16 iunie 2014 la 01:01

    Noapte bună, prieteni! 🙂

    Apreciază

  • 167. theo  |  16 iunie 2014 la 09:23

    bunä dimineatza,
    sper din suflet, cand vine Nora, sä ne povesteascä cate ceva,dela festivalul Sibian.m ai dau ei secventze, dar putzin:

    bäscutzä,

    frumos cä nu päräsesti grädina, nici sä nu te gandesti,
    „s-ar usca florile” te citesc cu mult drag

    Apreciază

  • 168. emily  |  16 iunie 2014 la 12:21

    @Bsk,@Theo @Ovifdiu &all va salut 🙂 m-am linistit in privinta dreptei..unificarea se face via PPE…fara zbateri discutii tradari si alte marafeturi…gruparea chiliman s-a unuficat prin absorbtie cu pdl :lol:…negocierile de fuziune pnl-pdl se vor finaliza pina la sfarsitul lunii iunie si un candidat unic va fi stabilit in cursul lunii iulie…dreapta Ro unita va avea un vice la Parlamentul European…end of story…asta ar fi vestea buna..daca te uiti la stirile externe..fogh rasmundsen…timp de 20 de ani nato a incercat sa aduca rusia la o cooperare constructiva…astazi este clar ca rusia ne considera adversari…si trebuie sa luam masurile necesare in situatia prezenta…vom sprijini ucraina din punct de vedere al reformarii industriei militare si pregatirii militare a trupelor ucrainiene…vom regandi strategia de aparare pe flancul esti in estonia polonia si marea neagra si vom imbunatati prezenta trupelor de aparare in zona…pe partea cealalta usa a trimis portavionul ussg.bush si doua crucisatoare in zona golfului pentru sprijinirea irakului pentru combaterea insurgentilor…@Bsk prietene daca lucrurile merg asa pana in toamna nu mai avem timp si nici trebuinta de un nou presedinte oricare ar fi putut fi acel alt/nou ales…va trebui sa ne multumim cu piratul asistat de csat :mrgreen: si la conducerea ue se vor organiza pe repede inainte probabil

    Apreciază

  • 169. emily  |  16 iunie 2014 la 12:31

    @theo pe Nora o invidiez cu prietenie pentru ca a beneficiat de 10 zile de teatru pe paine 🙂

    Apreciază

  • 170. theo  |  16 iunie 2014 la 13:13

    emily,
    si eu o invidiez un pic, tare mi-ar fi pläcut sä fiu acolo,
    postarile tale le caut si le savurez:
    EU NU CRED CÄ ESTE PREA BINE, ceva imi spune cä
    PDL -dispare, iar liberalii, chiar si cei cumpäratzi, vor fi
    privilegiatzi………..”cä ei au sägeata in sus”

    Apreciază

  • 171. ovidiu  |  16 iunie 2014 la 13:53

    Bună ziua,
    Corali in mișcare…..foarte frumos.
    http://totb.ro/video-timelapse-corali-in-miscare/

    Apreciază

  • 172. noradamian  |  16 iunie 2014 la 18:51

    Seara bună, prieteni! Theo, Emily, am încă atâtea impresii în cap, că mi-e pur şi simplu greu să mă reconectez la anostul teatru politic mioritic. Aş mai avea ceva restanţe dar, în general, simt nevoia de îndepărtare de politic (promisă de mult timp!)

    Vine vacanţa, mai plecăm, mai venim, mai povestim câte ceva… 🙂

    Ovidiu, f. fain! Multzam 🙂

    Apreciază

  • 173. theo  |  16 iunie 2014 la 20:23

    NORA,
    savureazä serile de teatru si zilele de vacantzä,
    itzi doresc cat mai multe si pläcute:

    Apreciază

  • 174. Creanga  |  16 iunie 2014 la 21:51

    Buna seara!
    O discutie interesanta:

    http://alegatordedreapta.info/darwinism-pe-cele-sapte-mari-ale-dreptei/#comment-66

    Nora, povestim, povestim. 🙂

    Apreciază

  • 175. noradamian  |  17 iunie 2014 la 11:47

    Ziua bună! 🙂 Theo, s-a terminat Fits (cu acelaşi regret că n-am ajuns să văd decât o oarecare parte dintr-un program extrem de bogat ) şi încep altele. la Sibiu, vara, mai ales, trece din fest în fest. Printre ele mai şi plecăm ici colo, pe undeva 🙂

    Apreciază

  • 176. noradamian  |  17 iunie 2014 la 11:49

    Crengulin, multzam de noutăţi! Bărbaţii nu se lasă de război 🙂
    În rest, aşa cum zici, mai aşteptăm, mai povestim 🙂

    Apreciază

  • 177. noradamian  |  17 iunie 2014 la 12:06

    postare nouă

    Apreciază

  • 178. Vremea reevaluărilor critice | Gradina de hartie  |  18 iunie 2014 la 19:02

    […] câteva articole critice: aici    aici   aici    post-scrutinul din 24 Mai au rostul de a arăta unde şi la cine ar trebui căutate cauzele […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.232 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.456 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.232 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: