Unfair games

4 martie 2015 at 15:52 152 comentarii

Ce firesc ar fi fost ca la predarea mandatului din decembrie 2014, noul președinte să-i fi mulțumit lui Băsescu pentru intervenția decisivă din ajunul turului doi. Ar fi fost un simplu gest de fair-play. Doar am fost martori la declarațiile live de atunci, ale ex-președintelui, cu mult timp înainte să fie readuse în conștiința publică (atâta câtă mai e) de scrisoarea europarlamentarului Ioseph Daul! Gestul fiind cea mai exactă autocaracterizare, neîntrecută de propaganda slinoasă din campanie.
*
Ce binevenită, ce utilă, ar fi fost intrarea d-nei Udrea în PMP, dacă nu și-ar fi adus și instalat direct pe cai mari o suită de bănoși, niște personaje cu pete vizibile, (Florin Popescu, Gheorghe Ștefan, etc). Sau, măcar, dacă se abținea să-și impună dizgrațios șefia cu ajutorul lor.
*
Și ce benefic în acel moment de răscruce politică ar fi fost ca, oricât de prins cu treburile statului și de asaltat de mizerabilele atacuri useliste, președintele Băsescu să-și fi găsit puțin timp să-i dea EU niște sfaturi utile pentru viitorul PMP și s-o lase-n pace pe MM.
*
Ce integră s-ar fi dovedit d-na Macovei dacă nu sărea la gâtul lui Băsescu! Și dac-ar fi arătat o cât de mică îngrijorare față de recentele acțiuni decredibilizatoare ale DNA, instituția-steag pentru traseul ei în politică. Să fi fost în stare să treacă peste ostilitatea cunoscută față de ex-președinte și mai ales, față de d-na Udrea. Și fără ca, într-un moment de slăbiciune, să-și arate parti-pri-ul ciudat pentru legile Big Brother.
*
Și ce prestanță ar fi dovedit dl Papahagi, ce caracter nobil, de adevărat bărbat politic, dacă nu s-ar fi complăcut în postura de acuzator vitriolant al d-nei Udrea (neluînd în calcul măcar, cât de păguboasă e o asemenea atitudine pentru el ca și pentru noul partid M10).
*
Din nefericire, lipsa de fair play, de onestitate politică, de integritate, indiferent de împrejurare, nu mai reprezintă demult calități politice importante pentru votantul român. Idolatria oarbă, fără îndoieli și întrebări, ca și ura tâmpă, indusă de aceiași politicieni, pentru care interesele lor le bat pe ale țării, devine normală în țara lui Păcală.
*
Demarată imediat după alegerea președintelui Băsescu, în 2005, ofensiva Grivco asupra justiției își găsise „întâmplător”, prin 2008, și premierul, ideal pentru „ideea care avea să-l îngenuncheze pe Băsescu”. Neîngenuncheat după suspendarea din 2007, rebelul le-a râs în nas și după alegerile pierdute de aliați în 2009 când „premierul Grivco”, icoana oferită la pupat boborului, a șters-o iute la Sibiu. După ce a stat la cutie un timp, cât să se șteargă amintirea neplăcutei întâmplări (contând pe memoria scurtă a românului) revine în 2011 sub comanda varanului gata pentru o nouă acțiune de suspendare la Cotroceni. Nereușită și asta. Ca pilon al USL și susținător declarat al lui Crin Antonescu- președinte, Iohannis declarase public, atunci, că noua ofensivă anti-statală a USL e oportună (doar „un pic prea grăbită”). Reușind în fine, s-ajungă la Cotroceni în noiembrie 2014, inclusiv cu ajutor din partea hulitului Băsescu, alesul n-a abandonat linia uselistă. Drept urmare, după nici trei luni de președinție, și-a definitivat garnitura de puciști fideli instalați în diferite funcții. După muncă și răsplată.
*
Anticorupția? Utilă, cum nu, cu condiția ca DNA, ANI&DIICOT, să n-ajungă unde nu-i voie. Prin urmare, nimic surprinzător în lipsa de fair-play a noului președinte. Nici în faptul că a preluat și adaptat, fără scrupule, scopul puciului din 2012: debăsificare& preluarea totală a puterii odată cu apelurile la tăcere &liniște (obsesie comună cu a varanului-”că prea vorbesc mulți neîntrebați în țara asta”) și oferirea de funcții fidelilor puciști. Păstrându-l chiar și pe Ponta un timp oarecare, pentru contribuția lui neobosită în efortul comun de „debăsificare”.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , , , .

C-așa-i jocul pe la noi De ce așa?

152 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 16:12

    Ce minuni ai înșiruit, Nora!
    Una mai posibilă ca alta. 🙂
    Și eu visez când mai vorbesc singur.
    Nu la fel de frumos, dar mă străduiesc să învăț, inclusiv ce-ar fi fost să ne fi ales mutările după alte criterii, dacă nu cele mai inspirate, măcar altele. 🙂

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:15

    Bsk, „minunile” încheiate cu miracolul din noiembrie, da 🙂

    Apreciază

  • 3. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 16:17

    „Ce firesc” să regăsim la alesul Iohannis, după inspirata lui declarației din campanie?
    N-a vrut nici pentru, nici contra, ci fără Băsescu.
    E una dintre puținele, dacă nu singura, promisiune onorată până acum. 🙂

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:23

    Promisiune făcută useliștilor, care le bate pe toate celelalte! 🙂

    Apreciază

  • 5. victor L  |  4 martie 2015 la 16:25

    Daca 😉
    „Și ce prestanță ar fi dovedit dl Papahagi, ce caracter nobil, de adevărat bărbat politic,” daca nu ar fi un inocent versatil in politica.
    Papahagi, ca si Baconschi, a vrut doar un coledzi in partid, fara munca la firul ierbii.

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:25

    Bsk, și lui însuși, că nu suportă termen de comparație, ca un om de mare caracter ce este, nobil, și cu feeling patriotic 🙂

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:27

    Victor, dacă nu e, de unde 🙂

    Apreciază

  • 8. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 16:34

    „Ce binevenită” e îndoiala mea c-ar fi fost altfel în prezent soarta Elenei Udrea!
    Nici DNA-ul nu-i caută infracțiuni în papură din perioada ulterioară înființării PMP-ului, adică dosariada și arestările – în lanț loteristic, de parcă Laura Koveși nu mai are ținere de minte 🙂 – nu depind de cine i-a fost aproape Elenei Udrea în partid sau în campanii, cu excepția lui Traian Băsescu. 🙂

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:40

    Probabil că nu, dar a PMP-ului, măcar, ar fi fost un pic mai bună. 🙂

    Apreciază

  • 10. theo  |  4 martie 2015 la 16:42

    nora ,
    felicitäri! tu vorbesti de caracterul oamenilor,ce subiect frumos
    si dureros.

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:42

    și fără toate scăderile&greșelile celor pe care i-am susținut, poate am fi avut parte de altceva mai normal și mai puțin miraculos 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  4 martie 2015 la 16:44

    theo, multzam! da, după un timp se pot face aprecieri mai corecte. Și despre fapte și despre oameni.

    Apreciază

  • 13. theo  |  4 martie 2015 la 16:46

    catä lipsä de bun simtz, Ponta contrazice DNA, cu obränicia
    caracteristicä, A3 injurä DNA la mica intzelegere cu talharul P
    Ponta, a dat ordine sä nu se atingä de averea lui voiculescu si A3, asa cä recuperärile hotzilor nu se pot face:

    Apreciază

  • 14. theo  |  4 martie 2015 la 16:49

    p-APA SI Baconski si nu numai, fac politicä de salon,
    habar nu au ce si cat de greu se face politicä.

    Apreciază

  • 15. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 17:02

    „Ce integră” MM!?
    Nu știu alții cum sunt… impresionați de stofa de politician care știe să mănânce rahat frumos, adică frumos căcat mănâncă cu polonicul oratoric, dar eu nu dau doi bani pe aplauzele admiratorilor de gargară fără rost sau de potențial al lucrului bine zăcut în așteptare, (de talia oratorului bunulul-simț, nesimțitul Crin, sau a tăcutului mare caracter Iohannis, cu faptele reduse doar la nivelul confortului prezidențial cu orice preț.
    *
    Cu alte cuvinte, am fost susținătorul constant al consecvenței principiilor regăsite în fapte dovedite.
    *
    Asta-i o calitate de neprețuit a politicianului adevărat, în viziunea mea, nu vorbele teoretice pierdute în inutilitate și ticluite pentru auzul celor impresionabili
    Asta am apreciat la MM, tocmai fiindcă stângăcia vorbelor omului implicat și preocupat de rezultate concrete este nesemnificativă pentru mine, când apreciez, așa cum cred eu că se cuvine, politicianul dintre asteriscurile de mai sus.

    Acum MM a prins un fel de cheag de politician și din acest motiv mi s-a făcut greață. 🙂

    Apreciază

  • 16. theo  |  4 martie 2015 la 17:06

    cred cä este un cheag de mucegai si pute:

    Apreciază

  • 17. theo  |  4 martie 2015 la 17:09

    UNDE ESTE TOPOLICEANU??
    o pregätesc pt. a mintzii credibil?
    dece nu este väzutä,chematä,interogatä?

    asta miroase a aranjamente:

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 17:16

    „Din nefericire, lipsa de fair play, de onestitate politică, de integritate” și-a marcat cu brio vizibilitatea păguboasă (și) în strategia lui Traian Băsescu… dacă vrem să fim onești și să ne respectăm propriile exigențe principiale. 🙂

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  4 martie 2015 la 17:24

    Din momentul în care, enervat de oana stancu (antena 3) pe un anume savu, membru al comisiei de control al SRI, membru al Comisiei de control al SRI l-a scăpat gura și a dezvăluit că SRI a livrat presei dosarul lui Mircea Băsescu, preparat conform „cerințelor” pentru a-l compromite ori şantaja pe fostul președinte, e clar că ţara asta liberă de 25 de ani, e tot sub servicii…

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 17:30

    „Demarată imediat după alegerea președintelui Băsescu, în 2005, ofensiva Grivco asupra justiției” se reformează uselește în liniștea propovăduită de bășcălia lucrului bine prefăcut (la pachet de recompensare electorală și participațiune cu praful de liniște tras pe nas ), revenit cu pompă de la Sibiu „după ce a stat la cutie un timp, cât să se șteargă amintirea neplăcutei întâmplări” puciste. :

    Din puciul gândirii se nasc monștri.

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  4 martie 2015 la 17:31

    Bsk, insistam mai mult pe problemele legate de strategia neinspirată a lui Băsescu, mai ales la final de mandat – dacă n-am asista, în această perioadă, la neobișnuitul exces de zel -gata să scoată din țâțâni statul de drept- ale DNA%SRI pentru a-i reduce la tăcere favorita! Coroborat cu ce a mărturisit don savu, nu-i greu de-nțeles la ce infame jocuri s-au pretat.

    Apreciază

  • 22. noradamian  |  4 martie 2015 la 17:33

    15, io-te si una care citește invers! mare ți-e prostia 😀

    Apreciază

  • 23. noradamian  |  4 martie 2015 la 17:48

    Cuplul DNA&SRI sunt ca luna: o parte vizibilă (care face ce trebuie) și una invizibilă, unde, ca-n toate locurile dosnice, se pot face nefăcute. În partea luminată, tocmai e încolțit Plagy! Rău de tot 🙂

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 17:52

    Anticorupția? Utilă, cum nu, cu condiția ca DNA, ANI&DIICOT, să n-ajungă unde nu-i voie. Prin urmare, nimic surprinzător în lipsa de fair-play a noului președinte. Nici în faptul că a preluat și adaptat, fără scrupule, scopul puciului din 2012: debăsificare&preluarea totală a puterii odată cu apelurile la tăcere &liniște”.
    *
    Concis și cuprinzător! Prea tristă și îngrijorătoare rămâne puzderia aderenților- deja prea mulți dintre cei aparent etalați în timp pe drumul pavat cu bune intenții 🙂 – adică surprinzător de mulți receptori cititori invers, repeziți în dansul pupinguinului la curul DNA-ului, SRI-ului sau al prezidelului de mare caracter. 🙂

    PS. Să mai așteptăm o lună, poate caracterul își schimbă și trecutul! 🙂

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  4 martie 2015 la 17:59

    Bsk, să mai asteptăm poate o s-apară într-un balcon si o să declare: „frați români, cei 7,4 milioane ai lui dragnea si restul, iertați-mă, puciul ăla a fost o porcărie, mă dezic de tot ce s-a petrecut atunci, mă dezic și de pucistii pe care i-am pus degrab în funcții… 😀

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 18:23

    Din toate jocurile neloiale, cel mai periculos este și va fi restaurația supraorganului suveran (structura de rezistență securisto-comunistă a acoperiților de pretutindeni), cu standardul de lucru concentrat pe descurajarea pentru viitor a modelului pirateresc de a așeza politica sau puterile statului de-a curmezișul suveranității supraorganului.

    Pe scurt: „Cine face ca piratul ca el să pățească!”

    Apreciază

  • 27. theo  |  4 martie 2015 la 18:29

    b;desigur s-au fäcut si greseli, dar faptul a tzinut Romania pe o potecä, cä a avut grija Justitziei si externelor, a condamnat comunismul, a dat liber la dosare, etc, ii iert
    multe.
    dar am auzit acum cateva minute, un om agresim, mizerabil
    care insulta sii atribuia lui Bäsescu toate relele.
    Papahagii este un tip murdar si räu , este un nerusinat,
    nu m-am asteptat, vai de caracterul lui, se pare se meritä cu MM

    Apreciază

  • 28. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 18:51

    Eu consider imposibil de construit democrația constituțională- autentică și funcțională – câtă vreme selecția și traficul de funcții sunt guvernate de arhiva șantajistă/intangibilă a secretelor (poreclite de stat), necontrolabilă, aflată la discreția supraorganului suveran.
    Când domnesc lipsa de transparență și samavolnicia ordinii de drept fără drept- adică dependentă de forța arbitrarului comandat, fără asigurarea drepturilor și libertăților individuale- avem de-a face cu un simulacru de democrație.
    Pe asemenea fundație se clădesc numai iluzii în timp pierdut ireversibil.

    Apreciază

  • 29. sweet & salty... psihologul de serviciu  |  4 martie 2015 la 18:57

    Îmi place mult cum scrii, dar sunt paralelă cu politica. Te citesc pe tăcute 🙂

    Apreciază

  • 30. theo  |  4 martie 2015 la 19:02

    Bascä,
    avetzi multä experietä, se invatzä din greseli, descoperitzi impostorii, impostura intentzionatä, cu buna stiinzä
    nu läsatzi la voia intamplärii totzi cainii cu venin in loc de sange sä distrugä, putzinul castigat:

    jOHANNIS, m-am convins joacä hora pucistä-USL

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 19:26

    Theo, avem experiență la neputință (revoltă inutilă) contra curentului.
    Cel mai tare ne sabotează susținătorii declarați ai acelorași vise, taică, vise! 🙂

    Apreciază

  • 32. theo  |  4 martie 2015 la 19:36

    trebuie sä existe si oameni loiali, poate mai putzini,
    dar trebuie sä existe, hai ; cu experietza si puterea voasträ de intzelegere ,putetzi sä vä explicatzi ce nu trebuie sä repete
    si cat de greu este sä realizezi ceva, dacä esti sabotat: IUBESC LOIALITATEA:

    Apreciază

  • 33. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 19:47

    „Și ce prestanță ar fi dovedit dl Papahagi, ce caracter nobil…!”
    N-am chef acum să caut comentariile mele și probele „surprinzătoare”. Vă amintesc cum l-am tratat pe Papahagi cu respectul cuvenit, încă de pe vremea când urla pe FB că Monica Macovei ar fi fost un nimeni fără Traian Băsescu și el nu se va dezice sub nicio formă de TB.
    Să te bazezi în M10 pe cuvântul unui astfel de cameleon oportunist, să-l scoți la înaintare sau să-l prezinți ca pe un etalon de moralitate, nu-i altceva decât o jignire tuflită cu nesimțire între ochii susținătorilor (până la un punct, fără virgulă ) ai Monicăi Macovei. 🙂 .

    Apreciază

  • 34. theo  |  4 martie 2015 la 20:00

    imi aduc aminte, astfel de oameni, nu meritä nici bunä ziua.

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  4 martie 2015 la 20:01

    sweet & salty, 30, multzam fain! 🙂

    Apreciază

  • 36. noradamian  |  4 martie 2015 la 20:02

    Bsk, pphg nu se lasă! Din loialitate extrem-extremistă față de MM, acum îl trimite și pe TB în munți 🙂

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 20:11

    @Theo-33
    Eu nu sunt adeptul loialității oarbe, fără limite ori condiții, sau al supunerii absolute în fața celui care, prin forța împrejurărilor, te numește într-o funcție.
    Toți suntem supuși greșelilor, dar aprecierea contribuțiilor decisive sau ireconciliabile – cu greșeli de comportament – ale celor două părți intrate în conflict (după o perioadă de conviețuire normală, rezonabilă sau acceptabilă) este o problemă complexă, de onoare, cuvânt, puterea de a-ți recunoaște greșelile și de a fi dispus să înveți din ele, încât să fii convingător când promiți să nu recidivezi. nu în ultimul rând capacitatea de a ierta cu sinceritate. Refacerea încrederii pierdute nu-i o artă, e jocul dintre inspirație și onestitate, când ai avut curajul să-i acorzi greșitului tău a doua șansă.

    Apreciază

  • 38. theo  |  4 martie 2015 la 20:13

    loialitatea oarbä este prostie.

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 20:41

    Nu știu prea multe, adică nu v-o spun cu aerul atotștiutorului, dar am verificat în timp destul de temeinic și am reținut că-i cel mai riscant să investești încredere în nulități, oportuniști și lingușitori.
    Astea trei categorii au destule caracteristici comune. 🙂 🙂 🙂
    Te ajută să nu le scapi din vedere. 🙂

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  4 martie 2015 la 21:15

    Orice potriveală cu astfel de personaje pe care le-am văzut în diverse prilejuri de ce sunt în stare, e de luat în considerare. 🙂

    https://noradamian.wordpress.com/2013/07/14/documentele-postelectorale-ale-clubului-picnick/?trashed=1&ids=94634

    Apreciază

  • 41. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 21:21

    @Nora-37
    Papahagi e lingușitor de performanță!
    Reușește să-i atragă pe alți lingușitori, supradotați cu pofta de a-i prelua mesajele oportuniste și slinoase (adică le recomandă mai departe din tot sufletul lor 🙂 ).

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 21:29

    @Nora-41
    Da, am recunoscut o potriveală cu niște personaje: 🙂
    „Greşeala e şi a noastră: ca preţuitori ai aureolei intelectualiste ne-am imaginat c-o găsim – în atitudini, fapte şi conduită – şi în acţiunile lor politice”.

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  4 martie 2015 la 21:45

    Somn ușor!
    Dragi membri ai comisiei de control SRI, învățați, învățați, învățați! 🙂
    *

    Apreciază

  • 44. theo  |  4 martie 2015 la 22:25

    astä searä altä caricaturä, rares bogdan-pitzi-poncul care ii place sä se audä vorbind la realitatea, s-a deconspirat, da
    el a fost un pucist deci cu mafia uslinoasä. este un gunoi
    cu motz, agresiv si murdar ca si a3 s-au guitz tv.

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  4 martie 2015 la 22:35

    Theo, au fost mulți, au rămas mulți! Și toți sunt băgați prin fel de fel de „jocuri de putere”.

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  4 martie 2015 la 22:36

    Noapte bună! 🙂

    Apreciază

  • 47. theo  |  5 martie 2015 la 09:10

    bunä dimineatza.

    Apreciază

  • 48. Mirel  |  5 martie 2015 la 09:43

    Văd că v-ați țăcanit și voi doi cu tot cu Basca proletara…
    Era și normal, e depresie post-Țuțu…
    Rumegați astea:
    1. Ce s-a schimbat între toamna lui 2013, cînd elita mediatic-justițiară din slujba lui Băsescu era entuziasmată de lupta anticorupție, de profesionalismul Laurei Kovesi, al DNA-ului și al SRI-ului, și primăvara lui 2015, cînd lupta anticorupție continuă cu vigoare crescîndă iar DNA-ul și SRI-ul sînt aceleași din vara lui 2013, tot cu Laura Kovesi și Coldea?
    S-a întîmplat că DNA a ajuns la protectorii elitei mediatic-justițiare, la Doamna Mafia Antoaneta și Domnul Țuțu. Și e nasol. Dar mai nasol va fi dacă DNA nu se oprește la protectori.
    2. Supărarea pe ”turnători” și ”trădători” arată mentalitatea de mic mafiot a militanților băsiști.
    Denunțul împotriva celor care încalcă legea e datorie civică, lucru moral, de fală, într-un stat de drept. A ”trăda” mafia și pe cei care încalcă legea e obligație morală și civică.
    3. Băsiștii și justițiarii au ajuns la vorba mea din 13 iulie 2013. Ghinion. Toți entuziaștii luptei anticorupție de ieri vorbesc azi despre proceduri, respectarea drepturilor acuzaților, poliție politică, prezumția de nevinovăție, jos telejustiția. La început e greu. După aia se obișnuiesc ei.
    „Nu vor putea fi închiși toți pesediștii și peneliștii. Vor mai rămîne cîțiva de prăsilă, care să cîștige alegerile en fanfare. Și rolurile se mai și inversează, nu? Poate că ”dreapta” ar trebui să facă și politică, nu numai să chibițeze rechizitorii. Și poate că, preventiv, ar trebui să se mai gîndească și la următoarele argumente pentru viitor: prezumția de nevinovăție, poliția politică, respectarea procedurilor etc”

    Apoi, delectați-vă cu marele Stefan Vlaston:

    Apreciază

  • 49. theo  |  5 martie 2015 la 10:01

    CUM ITZI PERMITZI SÄ SPUI CÄ NE-AM TZÄCÄNIT

    NU-TZI ESTE RUSINE?

    Apreciază

  • 50. theo  |  5 martie 2015 la 10:03

    Mirel,
    galeria de prost crescutzi ,nu are ce cäuta la grädinä
    nu murdäri un loc frumos si curat, cu un gunoi ca tine.

    Apreciază

  • 51. noradamian  |  5 martie 2015 la 10:41

    Oi, oi, oi, Mirel- care mirel oi fi tu- ce-ai cu noi? Că noi n-avem nimic cu tine, cu mireii, cu griveii, nici cu tot ce te-i obosit să-nșiri pe aici. …Și nici cu suferințele tale izbitoare- pe care, sorry, n-avem noi cum le alina.

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 11:26

    Este inadmisibil ca SRI-ul să-i comande DNA-ului asupra căror persoane să pornească cercetarea penală. Dacă are de unde să le obțină, cu respectarea legilor românești, SRI-ul cel mult poate să furnizeze informații și atât. SRI-ul nu-i abilitat să-și depășească lungul nasului cu apucături de ordonatori de anchete penale.
    SRI-ul și-a subordonat Ministerul Public și l-a transformat în organ de unică folosință – după cheful și mușchii unor iresponsabili care și-au depășit atribuțiile.

    Oricare cretinel poate să observe când au apărut indiciile și elementelor noi, edificatoare; nu în 2013, ci în februarie 2015:

    04 februarie 2015 Cristian Troncotă, om de-al casei informațiilor:
    “Problema este ca între Udrea si Coldea s-a produs un declic cu care domnul Maior nu a fost de acord. Pentru a evita un asemenea scandal, Maior a demisionat. Sa stiti ca SRI este condus de un Colegiu Director, in care votul este secret. In cazul Elenei Udrea, Consiliul Director a hotărât ceva cu care domnul Maior nu a fost de acord, iar domnul Maior a plecat”

    1. De când își permite SRI-ul să voteze ca la 27 ianuarie – data demisiei lui Maior – pentru declanșarea unei acțiuni penale cu dedicație, cu care Maior nu a fost de acord, dar comanda a forst executată de supusul DNA – independent pe dracu, doar pentru cretinei – după două zile, pe 29 ianuarie?

    2. De când își permite SRI să ascundă faptele penale săvârșite de Alina Bica anterior numirii ei la DIICOT ? Așa cum rezulta din evenimentele ultimelor săptămâni, declarațiile inculpatei și avocatei acesteia, inclusiv din susținerile telegenice ale senatorului Daniel Savu, membru al comisiei de control SRI.
    Să ofere cretineii alte explicații ale acestui fenomen din SRI, numit Coldea: în scop de șantaj și comandă pentru instrumentarea dosarelor din DIICOT
    Independența procurorilor DIICOT și DNA s-a făcut varză.

    3. De când și de ce își permite SRI să stea ca mutu-n păpușoi, la fel ca Cazanciuc – muțenia sincron a paraliticilor – prinși și blocați cu pantalonii pe vine, de când ofițerul SRI Teodor Andronache a fost depistat pozitiv la consiliat ministrul justiției cu politica SRI-ului?
    Tinicheaua acoperită de coada politicianului se practică din totdeauna, până și Ponta știe de când.
    De ce cretineii sunt așa de creduli în făcăturile proaspete ale SRI-ului nu-i de mirare. au rămas cu judecata înțepenită pe anul 2013. Hai siktir!

    Apreciază

  • 53. theo  |  5 martie 2015 la 11:27

    cred cä este un grivei propagantist, cred cä itzi aduci aminte de unul, …………………….nu vreau sä mä cobor .

    Apreciază

  • 54. theo  |  5 martie 2015 la 11:31

    Bascä,
    pt. ei a fäcit Ponta si Melle, HG- PT- ACOPERITZI
    de atunci coceau la scenarite

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 12:03

    50. Bască ilie | februarie 13, 2015 la 08:54
    Legea SRI- nr. 14/1992 – art. 35
    ”Cadrele din sectoarele operative la Serviciului Român de Informaţii sînt funcţionari publici care îndeplinesc atribuţii ce implica exerciţiul autorităţii de stat, avînd toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de lege pentru aceasta calitate”.
    *
    Legea 161/2003.
    Incompatibilități privind funcționarii publici
    “Art. 94. – (1) Calitatea de funcționar public este incompatibilă cu orice altă funcție publică decât cea în care a fost numit, precum și cu funcțiile de demnitate publică.
    (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:
    a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;
    b) în cadrul cabinetului demnitarului, cu excepția cazului în care funcționarul public este suspendat din funcția publică, în condițiile legii, pe durata numirii sale”
    *
    Despre activitatea selectivă a eroului de la ANI, Horia Georgescu, v-am mai avertizat că ține ascunsă o întreagă categorie profesională, în ciuda dispozițiilor Legii nr. 161/2003. să depună declarațiile de avere și interese. Nu-și îndeplinesc obligația de a depune declarațiile de avere și interese (nu mă refer la SRI-stul consilier), iar mutul Georgescu tace și îi acoperă (reacoperă 🙂 )
    De unde știe știe el să-i selecteze și să-i protejeze taman pe profesioniștii dovediți (da, știu ce spun) de legături cu SRI-ul
    Știe el de undeva să sunt ofițeri acoperiți, au ștampilă pe frunte sau primește indicații prețioase de mucles!?
    Ai? Aud?
    Cretineii se lasă impresionați de alte rezultate.
    Pe mine mă interesează să mă amuz cu justificarea selecției naturale din capul lui Georgescu . 🙂

    Apreciază

  • 56. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 12:18

    Numele lui Horia Georgescu a fost vehiculat printre propunerile recente pentru funcția de director SRI. Nu știu cât de reală a fost informația. Vă spun doar că nu m-a mirat deloc. 🙂
    Cin’ să fie, cin’ să fie… legătura? Una nazală. 🙂
    http://www.curentul.info/politic/9399-horia-georgescu-propunerea-lui-klaus-iohannis-pentru-sefia-sri

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 12:29

    Horia Georgescu i-a ridicat spectaculos lui Coldea la fileu mingea incompatibilității lui Iohannis, ca sperietoare de negociat frumos și tandru rezultatul alegerilor prezidențiale în culisele puterii SRI-ste de a influența judecătorii șantajabili din ICCJ.

    Apreciază

  • 58. noradamian  |  5 martie 2015 la 12:34

    Ziua bună! 🙂 Bsk, excelente observațiile tale, dat fiind că fundamentul constituțional-legal cel care stabilește raportul corect între cele două instituții de forță pare că e ocolit în opiniile și comentariile pe care le-am văzut, inclusiv la „case mari”. 🙂

    Apreciază

  • 59. noradamian  |  5 martie 2015 la 12:35

    57, 58, noduri și legături din culise, mai greu de sesizat dar nu imposibil 🙂

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 12:44

    Omul lui Coldea lucrează în ANI la comandă – selectiv și impresionant pentru creduli. Are de unde să prindă incompatibili cu mâța-n sac și picați în conflict de interese, asta-i OK, dar protecția SRI-știlor – acoperiților și activi- nu mai poate fi în regulă.
    Dimpotrivă, generează o selecție naturală extrem de periculoasă: conservă celulele canceroase din puterile legislativă, executivă și judecătorească, adică materia primă de unică folosință în interesul supraorganului suveran și simulacrului democrației, acoperiții și alți activi de pretutindeni ai SRI-ului.

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  5 martie 2015 la 12:44

    Bsk, pe fondul ăsta, apare și altă problemă, din păcate: niște ăia cu musca pe căciulă, ori doar din feeling față de unii politruci, în special cei are au tangență cu cercuri mafiote speculează momentul ca să dea cu pietre în DNA!

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  5 martie 2015 la 12:49

    Iar partea oponentă dimpotrivă, vede cu ochi răi orice critică la starea asta nefericită de lucruri,

    Apreciază

  • 63. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 12:53

    Până se va găsi vreun jurnalist să-l întrebe pe Horia Gerogescu de ce tace și acoperă SRI-știi consilieri ca Andronache – interziși prin lege de ochii lumii „în cadrul autorităților sau instituțiilor publice” și lăcașuri de cult parlamentar – vă reamintesc că acea categorie profesională protejată de ANI, ca și cum nici n-ar exista Legea 161/2003, are legătură directă cu acțiunea concertată de mușamalizare a cauzelor morții procurorului Cristian Panait în 2002.

    Apreciază

  • 64. noradamian  |  5 martie 2015 la 12:57

    Încep să mă-ndoiesc de existența unor asemenea jurnaliști! Nu stiu de ce naiba, personaje onorabile, voci cu rezonanță din zona apărătorilor consacrați ai statului ocolesc aspectul, nu par să bănuiască, măcar, că nedând atenție sau accepând iresponsabil aceste încălcări legal-constituționale nu încurajează, de fapt, DNA și lupta anti-corupție, ci instalarea unui stat securistic super-bigbrother.

    Apreciază

  • 65. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 13:24

    @Nora-62
    Aruncatul cu pietre fără niciun motiv se poate interpreta în diverse moduri, dar câtă vreme vorbim concret de atitudini, imixtiuni și tăceri anormale- aflate în conflicte punctuale cu Legea penală și Constituția – contează ce spune observatorul, nu cine este el sau pe cine reprezintă.
    Eu n-am niciun interes ascuns. Spun ce gândesc și prezint motivarea mea, fără să-mi fie rușine sau teamă să-mi susțin punctele de vedere.
    Generalitățile pe lângă subiect sunt specifice nulităților, oportuniștilor și lingușitorilor. Ăștia evită sistematic fondul problemelor ridicate și se pierd în mahalagisme ieftine, or asta mă stimulează, în niciun caz nu mă descurajează.
    Probabil faci aluzie și la autorul articolului din New York Times, susținut în mare măsură de Hurezeanu. Eu prefer să găsesc cu precizie punctele slabe, în dezacord cu ale mele. Nu am depistat prea multe, așa cum nici pe Ion Cristoiu nu m-aș grăbi să-l contrazic [Șefa DNA vrea ca Udrea și Băsescu să fie „dați în gât”]. Nu prea am cu ce. 🙂
    http://www.paginaeuropeana.ro/ny-times-despre-abuzul-de-putere-judiciara-al-romaniei%CB%AE/

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 13:37

    @Nora-65
    Câțiva jurnaliști n-ar ezita, de ex. Sabin Orcan; s-a înfipt curajos în subiectul consilierului lui Cazanciuc, însă ar urmări mai degrabă un răspuns de la SRI și ministrul justiției, adică i se pare minor aspectul incompatibilității în comparație cu gravitatea infiltrării unui SRI-st în politică. Așa este, dar buba se extinde și la Horia Georgescu, unde distracția trebuie să înceapă cu o explicație. Spre deosebire de SRI și MJ, ce pot simula unicitatea cazului, Georgescu are de explicat semnele amplitudinii fenomenului ascuns după același criteriu 🙂 : selecția comandată de SRI. 🙂

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  5 martie 2015 la 13:40

    Bsk, exact la ocolirea punctelor slabe pe care le-ai evidențiat mă refer- încercând să găsesc explicațiile dezinteresului- nu în lumea politrucilor și mediei pe care o manevrează, ci la puținii „neangajați”, responsabili și lucizi. 🙂

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  5 martie 2015 la 13:41

    Prea puțini au curaj, nu știu ce se petrece, dar nu e-n regulă 😦

    Apreciază

  • 69. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 14:04

    Mulțimea dominantă a înregimentaților de pretutindeni, inclusiv presa acoperiților, ne spune de ce nu-i în regulă. De multă vreme încerc să mă amăgesc c-ar exista o altă explicație posibilă și nu reușesc. 🙂

    Apreciază

  • 70. theo  |  5 martie 2015 la 14:05

    eu nu mai cred in curajosi, loiali,muncitori.
    nici in mimatul liberalilor contra PSD, se prefac:
    USLINOSII SUNT MULTZUMITZI CU SITUATZIA

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  5 martie 2015 la 14:15

    Petre M. Iancu:
    „Se înşeală grav Patrick Basham. Problema românilor nu e „maniacala” luptă anticorupţie ci maniacala neglijare a ei, timp de mai bine de un secol, cuplată cu o presă manipulatoare, care lansează revendicări în genul celor conţinute în articolul din NYT semnat de Basham!”
    (are dreptate? așa s-ar părea)

    Corvus Corax:
    „Patrick Basham nu se înșeală. El asta trebuia să scrie! Ca dovadă că imediat a fost luat în brațe de tot felul de formatori de creiere…”
    ( are dreptate? așa s-ar părea)

    Petre M. Iancu:
    „Nu-mi dau seama. Nu pot confirma şi nu pot exclude această ipoteză, dar mă întristează mult confuzia pe care dacă n-a provocat-o deja o poate isca articolul său”

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 14:18

    Reacția mută a SRI și ministrului justiției, paralizați după ce-au fost prinși în flagrant cu Andronache, arată cât de nepregătiți sunt acești mitomani să răspundă. Până acum le-a mers uns fariseismul acoperiților și n-au replică, nu-și găsesc cuvintele. 🙂

    Apreciază

  • 73. noradamian  |  5 martie 2015 la 14:20

    Despre Cinederela PDL, maștera PNL spune c- o face de râs (moment logic și previzibil, deși a venit cu mare întârziere ) 😀

    Apreciază

  • 74. noradamian  |  5 martie 2015 la 14:22

    Bsk, normal: de regulă jurnalistii se opresc cu văzutul și opinatul strict la DNA. La servicii, nu se bagă. Ori pur și simplu nu le bate vederea prin hrube. 🙂

    Apreciază

  • 75. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 14:26

    @72 🙂
    Pe Corvus Corax îl știu de mulți ani. Are capul pe umeri; nu se lasă ușor manipulat. Pe Politeia își zice @Doxa.

    Apreciază

  • 76. noradamian  |  5 martie 2015 la 14:59

    Totuși, dl. basham nu e unu îndrituit să facă valuri- chiar dacă se potrivesc unele chestii. pare un fel de ostap bender american 🙂
    http://totb.ro/who-are-you-mr-basham-and-whats-your-price/

    Apreciază

  • 77. noradamian  |  5 martie 2015 la 15:12

    Ultima oră: Basescu a castigat procesul cu fostul senator PNL Sorin Rosca Stanescu; Judecatorii au stabilit ca Basescu NU are conturi secrete în insulele Cayman si ca NU a luat mită pentru a se pronunța în favoarea proiectului minier de la Roșia Montană.

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 15:22

    Da, Nora, nu-i de închinat, dar mi se pare mai dubios să-l desființăm ca Hotnews, doar cu generalități, fiindcă ar fi publicat în Pravda sau pentru îndrăzneala de a fi criticat prea sfântul DNA și strecurarea amnistiei ca modalitate de restart. Asta îndrăznesc și eu, dacă am cu ce, iar amnistia nu-i mai digerabilă când este lansată de telegenicii din țară, inclusiv aleșii neamului. E o variantă de studiat, nu neapărat de tratat cu parul sau impusă cu forța. Dacă parlamentarii au de gând s-o adopte, n-au nevoie de îndrumător din presa americană, la fel cum pot să nu agreeze această spălare penală și să ignore ideea jurnalistului și să nu agreeze această soluție de spălare penală. Nu văd de ce-ar fi musai să ne deranjeze, fără să-i trântim concret afirmațiile false sau exagerate. Și chiar de le-am depista, panica presei românești pare desprinsă din obiceiul trasului pe nas. 🙂

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  5 martie 2015 la 15:37

    Bsk, exact la asta, mă gândeam. Dacă trebuie aruncat și mesajul odată cu mesagerul (cât de ostap bender ar fi 🙂 ) după obiceiul pământului, chiar dacă observațiile respectivului ( și nu numai) concordă cu ceva de luat în seamă, important!! Cred că e vorba de „orbitoarea” luptă între tabere care, fie politice fie civice, nu admit altceva decât au apucat să zică. Nu suportă nuanțe. Votanții declarați ai DNA n-au nici cea mai mică îndoială că acolo totul e ireproșabil (nu pot admite că se pot înșela, câtuși de puțin) iar ceilalți, care au un cui personal anti-DNA, ar face orice să-l desființeze… 🙂

    Apreciază

  • 80. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 15:48

    Nora,
    Nu țin să dau nume; bănuiesc, nu te îndoiești nitam-nisam de spusele mele. 🙂 (de fapt glumesc, te suspectez că știi aproape de fiecare dată despre cine vorbesc 🙂 )
    Am citit mesaje din astea hei-rupiste și patriotice, de apărare forțoasă a sfântului DNA în fața pericolului adus de articolul jurnalistului american, chiar și la persoane care și-au exprimat până recent reticențe pe seama colaborării DNA-SRI cu ultimele pozne.
    Dansul pupinguinului are resurse nebănuite, 🙂

    Apreciază

  • 81. noradamian  |  5 martie 2015 la 15:53

    Bsk, poate că respectivii-s de bună credință ( nu dau nume) Pur si simplu atâta văd! Apără sfântul DNA și sfânta lor părere, mai ales! Uitând de pildă, de scandalul făcut tot de ei, cu coabitarea, când au făcut-o fărâmițe pe Kovesi, acum sunt câinii ei de pază 🙂

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 15:56

    🙂 Da, de data asta, de acord cu buna-credință. 🙂

    Apreciază

  • 83. racoltapetru6  |  5 martie 2015 la 16:20

    Unde DNA nu e, haos e! 😉 Până acum ne plângeam că se fură într-o mare veselie. Acu’ nu-i bine că-s prea mulți arestați care nu ne convin. Eu aș zice că-i mai bine să fie arestați 10 nevinovați, decât să scape unul vinovat! Cu condiția să aibă toți confortul celulei Monicăi Iacob Ridzi! 😉

    Apreciază

  • 84. Storm  |  5 martie 2015 la 18:05

    Buna seara,

    Am impresia ca se incearca ocuparea centrului prin aceste atacuri la „statul politienesc”, la monstrul „Big Brother”.
    Incearca asta nu doar „vinovatii de serviciu” de la PSD-RTV-A3, PNL, ci si PMP-Basescu-Udrea-EVZ-Andronic-Cristoiu-Col. Turcescu.
    Talibanii justitiari, puristi sunt acum dusmanul extremist comun.

    Apreciază

  • 85. victor L  |  5 martie 2015 la 18:05

    @ 84. racoltapetru6 ,
    nu ma pot hotari: nu ai inteles sau doar intri in vorba.
    Caci afirmatia ta rastalmacind vorbele unora „mai bine să fie arestați 10 nevinovați, decât să scape unul vinovat” denota doar sete de singe, nu dorinta de dreptate.
    Pentru ca a nedreptati 10 oameni pentru a pedespsi un vinovat este o crima.
    Si nimeni nu s-a plins de „prea multe arestari”, ci de cum se fac arestarile. Caci se fac dupa cum spui tu: arestam 10 nevinovati ca sa pedepsim un vinovat.
    Bravos natiune 😛

    Apreciază

  • 86. noradamian  |  5 martie 2015 la 18:32

    Bună seara! 🙂

    Storm, nu stiu cine încearcă ocuparea centrului! Noi ne aflăm chiar în centru, adică într-un loc de observație și de comentariu a tot ce se petrece, fără parti-priuri partinice! N-ar fi deloc rău să ocupe cât mai mulți locul ăsta. Când se va dovedi că unii fac ce spun și spun ce fac, în folos social, atunci da, o să-i susținem de la distanță și cu vigilența critică. Doar atât cât merită. Deocamdată, nu-i cazul.

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  5 martie 2015 la 18:40

    Petru, DNA e mai indispensabil României decât oricând. Dar unde DNA funcționează cu constrângeri de orice fel (în afară de cele constituțional profesionale) e posibil abuzul. Se poate întâmpla chiar în timp ce ne bucurăm c-ajung la pușcărie devalizatorii neamului (fără să-și piardă grosul averilor, deocamdată!)

    Ps. o (in) justiție ca aceea invocată de tine (din glumă, probabil) care arestează nevinovați pentru a ajunge la un mafiot (intrat în conflict cu serviciile) concurează cu una din țara lui Idi Amin

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 18:58

    Îi propun lui Petru să mai negociem nițel raportul nevinovați/vinovați. 🙂
    Mai bine să fie arestați 10 nevinovați, decât să scape 2 vinovați.
    Hai, Petru, să le dublăm vinovaților probabilitatea de a fi prinși! 🙂
    Ne mai spălăm cât de cât conștiința.

    Apreciază

  • 89. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 19:10

    A dispărut motivarea încheierii ICCJ din 25.02.2015 (arestarea Elenei Udrea dosarul „gala Bute”) adusă de @Ion la comentariul 152 (două postări în urmă).
    Nici la Attila Biro pe FB nu mai mai poate fi accesată.
    O fi coincidență întâmplătoare. Eu mi-am copiat-o deja. Sper să nu apară vreo modificare. 🙂

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 19:22

    PMP-ul s-a lipit de grupul parlamentar PP-DD din Camera Deputaților format din 10 deputați. Acum ar putea să atace la CCR – numai cu semnăturile acestui grup – hotărârea de încuviințare a arestării din 23.02.2015.
    (probabil n-au găsit 50 de deputați sau o bâjbâie pe încercate)

    Apreciază

  • 91. noradamian  |  5 martie 2015 la 19:39

    Bsk, îmi pare tare ciudată dispariția motivării! Va trebui s-apară! Ori aia, ori una modificată. Dar, oare, e voie să se facă modificări după încheierea si semnarea ei de judecătorii de la ICCJ ?

    Apreciază

  • 92. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 19:52

    Nu-i voie oficial de modificat nimic; mai știi ce curaj au?
    Vă pot spune c-am verificat acum câteva zile ce scrie despre data mituirii cu cei 900.000 eură, sumă declarată de omul care susține că a adus banii dar nu i-a văzut, nu i-a numărat. 🙂
    Nu scria nicăieri data de 06.10.2011 ci numai „toamna anului 2011”
    Oricum nu era data înmormântării, 06.10.2010, scrisă greșit în gândul și alte bloguri.

    Apreciază

  • 93. Cristian  |  5 martie 2015 la 19:54

    Buna!

    Azi s-au facut din nou abuzuri!
    Si de ce ma rog s-a decis sa ramana in arest Elena Udrea? Ce pericol prezinta Udrea, fata de spagarii Gardean, Lungu, Anastasie, Topliceanu, Pescariu? Adica ei spaguiau pe la spate si Udrea trebuie sa plateasca?
    Cum judeca ICCJ dar DNA? Dupa mintea lui badea Gheorghe si tzatza Floarea? Sau dupa cum vrea haznaua 3?
    Asta nu este Justitie, ci inchizitie, EXECUTIE. Dar mai trebuie sa aflam cine este in spatele acestui joc mizerabil, cine urzeste si orchestreaza toata aceasta executie securisto-comunista-politica!
    Azi prin vocea NYT s-a tras un semnal de alarma in privinta DNA. Este un abuz, fara dovezi, fara brobe clare, Udrea este retinuta! Nicaieri in lume asa ceva nu se face. Poate in Rusia unde se executa cu gloante cei care se opun politicii de la putere. Ori asa ceva nu trebuie sa acceptam, lumea toata trebuie sa afle ce face DNA!!

    Apreciază

  • 94. theo  |  5 martie 2015 la 19:59

    bunä seara,
    am väzut in aceastä searä, oameni asa de oribili, de
    vulgari si mizerabili, cum nu mi-am inchipuit.
    dacä e vinovatä Udrea, sä fie condamnatä,dar bucuria
    jignirile,fericirea cu care au comentat la Realitatea, A3; RTV

    este vorba de urä, sädesc ura si dispretzul cu o usurintzä
    cu mojicii si glume proaste:

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:02

    Avocatul știe că DNA-ul a cerut la SPP verificarea prezenței EU în minister la 06.10.2011 și bănuiește c-ar fi primit răspunsul, dar procurorii nu l-au mai prezentat judecătorilor azi, fiindcă nu le-ar fi convenit ce scrie. Adică nu confirmă prezența EU; din câte știu eu, dacă ar fi confirmat prezența la serviciu în ziua respectivă nu dovedește nimic. 🙂

    Apreciază

  • 96. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:10

    In schimb infirmarea prezenței la minister pe 06.10.2011 ar dovedi că procurorii DNA au alergat după un balon de săpun și nici pe acela nu l-au prins. 🙂

    Apreciază

  • 97. noradamian  |  5 martie 2015 la 20:11

    Pare că nu se mai obosesc să păstreze aparențele unei drepte judecăți. Dacă au probe certe de vinovăție la cele enșpe dosare (că nici nu se mai stie care au căzut și care au rămas) de ce au nevoie de toată hărțuiala asta- de parcă-s disperați să n-o piardă din tigaie? 🙄

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:21

    Nu știm exact ce altceva au reținut judecătorii sau cu ce au coroborat denunțurile. N-avem cum să apreciem, nici măcar declarația avocatului c-ar fi numai denunțuri în dosar nu-i suficient de convingătoare. În prima încheiere există niște trimiteri la un circuit al banilor, însă chiar procurorii recunosc că n-au certitudinea sumelor însușite de fiecare în parte. 🙂

    Apreciază

  • 99. noradamian  |  5 martie 2015 la 20:22

    Ia uite cum vorbea Ridzi când era la minister:

    Ridzi: “Să fim atenți cum cheltuim banii pentru alte acțiuni! La televizor se vede că profesorii nu au bani, pensionarii mor de foame și în spitale e dezastru. Să dăm bani doar la acțiuni sociale”.

    Angajat MTS: “Cum adică?”

    Ridzi: “Să dăm bani la handicapați, la chestii care te apucă plânsu, mila asa le deviem atentia!“

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:30

    Ai prins suta cu stenograma asta. 🙂

    Apreciază

  • 101. theo  |  5 martie 2015 la 20:34

    vor inventa matori, vinovätzii,ca sä nu se facä de ras,este cumplit . nu existä un judecätor care sä cearä motiväri si probe serioase pt. fiecare acuzatzie ?
    poate fi comandä:? ar fi groaznic.

    Apreciază

  • 102. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:38

    of, ce le mai place la unii izul de secu, și după 25 de ani! Chiar dacă n-au trăit vremile când eminențele aveau în grijă conturile cizmarului (bani lor capitalizați, pentru viitor) și de ce se vorbea prin birouri, clase si cancelarii ( că pe vremea aia nu era net!) si de cine a-ndrăznit să scrie numele tovarăsului pe gard…

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:44

    Interesantă e întârzierea motivării primei contestații, soluționată la ICCJ de judecătoarele Lefterache și Mera, în 17.02.2015 (arestul la domiciliu). Se screm la scris. 🙂

    Apreciază

  • 104. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 20:54

    Observați câte eforturi se depun să se ascundă statutul lui Dorin Cocoș pe lângă SRI. Accesul lui la SRI, sâmbăta și duminica (după cum a afirmat EU) nu a fost negat de Georgian Popa, după întâlnirea la o cafeluță din comisia de control SRI. A menționat o coadă de pește: „în acest moment anchetă e în derulare”. 🙂 O fi rămas în derulare ca-n tren și vizita lui Ghiță în arest la Cocoș.
    Ăștia ne iau de proști și mi-e teamă că au de unde alege. 🙂

    Apreciază

  • 105. theo  |  5 martie 2015 la 20:55

    sä vä inveselesc un pic, mai mult amuz
    zänatica zävoreanca, il laudä pe DD, cel mai mare ziarist,om de TV, extraordinar, etc.
    multe creere a infectat asta, dar al ei este din nastere:

    Apreciază

  • 106. theo  |  5 martie 2015 la 21:01

    CE MUNCÄ GREA SI SERIOASÄ AU JUDECÄTORII (SI FRUMOASÄ)
    eu sper ,ca sä existe unul in procesul Udrei,sä cantäreascä
    si sä vadä firicelele, dacä e vinovatä, sä pläteascä, dar dacä nu, dece sä pläteascä pt. jocul unora?

    Apreciază

  • 107. theo  |  5 martie 2015 la 21:03

    Tolontan a primit leafä dublä dela mafiotul felix, doar sä
    atace si sä intretzinä teme, pe toate ziarele si TV.

    Apreciază

  • 108. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:05

    SRI-știi puși pe căpătuială s-a înfruptat puternic din șpăgile Microsoft și au decis să-i ascundă un pic pe intermediarii de serviciu. Sluga DNA execută brici toate ordinele primite de la superiorul SRI. Din marea împărțeală se trage bulibășeala și selecția inculpaților buni de păstrat în arest cu program prelungit.

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:05

    s-au înfruptat

    Apreciază

  • 110. theo  |  5 martie 2015 la 21:14

    este f. grav, se mai uitä cineva, ce fac „vrednicii”?

    Apreciază

  • 111. theo  |  5 martie 2015 la 21:14

    asa se alunecä in altä extremä

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:15

    Standardul de lucru în „Cooperativa Avântul”
    Regula nr. 1: Vom face totul să ștergem urmele SRI-știlor din rândul șpăgarilor.
    Regula nr. 2: Cine vorbește în plus plătește cu libertatea în regim de urgență.
    Regula nr. 3: Ziceți bogdaproste că ne-am lepădat de sinucideri!

    Apreciază

  • 113. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:21

    Regula de aur, ordin de la SRI către DNA: „Dă-le, fă, și griveilor niște ciolane de ros, să se gudure de bucurie! Executarea!”

    Apreciază

  • 114. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:29

    Ordinul pe unitate: „Acoperiți din toate zările, uniți-vă în dansul pupinguinului! Apărați-ne cauza și justificați-vă banii!”

    Apreciază

  • 115. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:31

    No, cu Zăvo, Tolo și cu șobolăneala printre perdelele dintre SRIvicii și DNA chiar m-ați făcut să râd! 😀

    Apreciază

  • 116. Creanga  |  5 martie 2015 la 21:37

    Seara bună!
    Ce-ar fi fost de n-ar fi fost?Aveau și românii acasă un rost, nu umblau în pribegie, pentru o sută ori o mie.
    Ține bine suta Nora, să ai de tren. 🙂

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:39

    Crengulin, salut, crezi că-mi ajunge? Ce mai înseamnă o sută în ziua de azi 🙂

    Apreciază

  • 118. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 21:39

    Izul de secu la ordin scurt:
    -Acoperiți, pupați aici! 🙂

    Apreciază

  • 119. zed  |  5 martie 2015 la 21:40

    Intre intentii si afirmatii exista adesea deosebiri radicale. Ceea ce vedem de vreo zece ani sunt masti, costume si roluri, un spectacol care sa declanseze emotii in randul publicului. Interesele ambelor tabere sunt aceleasi: bani si putere. Unii au luat ceea ce doreau pe tacute; ceilalti au avut nevoie de scheme si de zgomot ca sa reuseasca. Si unii, si altii au incercat sa dirijeze democratia intr-un mod convenabil lor.

    Apreciază

  • 120. Creanga  |  5 martie 2015 la 21:41

    Ajunge măcar pâna la prima stație. 🙂
    Nora, nu găsesc articolul în care dădeai cu Udrea de pământ, spuneai că te-ai implicat în PMP dar ea a venit și a stricat tot.

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:43

    O fi ceva care se ia din apă, aer, de pe clanțe sau de la clănțăi, sau pur și simplu ereditar: din turnător în postac, din torționar în apărător al drepturilor securității 🙂

    Apreciază

  • 122. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:52

    Crengulin, vreo două sunt în iunie 2014 ( „Băsism, macovism și udrism” și ”Efectul fluturelui cap de mort”)
    Nu dădeam de pământ cu Udrea, ci apreciam că acțiunile ei de atunci o să aibă efecte cât se poate de rele asupra PMP și-n general, asupra politicii din zona de dreapta (nu PNL!)

    Am mai scris si o satiră prin vară, ( https://noradamian.wordpress.com/2014/07/07/etajul-si-macazul/ iar mai-nainte niste texte drăguțe, doar puțintel acide 🙂

    Apreciază

  • 123. noradamian  |  5 martie 2015 la 21:55

    Cum zicea cineva, însă, de regulă țin cu taurul nu cu toreadorul. Cu victima nu cu hăitașii. Nu pot suporta să văd pe cineva hăituit (nu cercetat, aia e normal!) ci hărțuit în numele justiției…

    Apreciază

  • 124. zed  |  5 martie 2015 la 21:59

    M-am referit la putere si opozitie cand am scris: tabere; precizare necesara pt a nu crea confuzii .

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 22:09

    @Zed-120+125
    Așa gândesc și eu. Să nu uităm dirijorul aflat deasupra tuturor puterilor (mutanții supraorganului suveran) și presei acoperiților (unguentul 🙂 )!

    Apreciază

  • 126. Creanga  |  5 martie 2015 la 22:12

    Da Nora, cea cu fluturele:

    https://noradamian.wordpress.com/2014/06/12/efectul-fluturelui-cap-de-mort/

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  5 martie 2015 la 22:13

    Zed, ăsta e tabloul! Avem și noi o vină că le-am permis atâtea (că tot ai pomenit de tabere) Nici măcar acum,însă când tot politicul funcționează pe o scară negativă, nu e bine ( pentru noi!) să-i socotim pe absolut identici și complet nereformabili. Apoi, în afară de unele mici diferențe între cei care există, a apărut și oportunitatea înființării simple de noi partide. Și, mai mult decât toate, e important să le facem noi agenda, inclusiv prin presiune publică pe instituții. Măcar să respecte legile&constiuția. Inclusiv eminențele din umbră 🙂

    Apreciază

  • 128. noradamian  |  5 martie 2015 la 22:15

    Crengulin, era după „congresul” în care fluturița a ajuns presedintă. De-acolo a pornit avalansa care a luat-o si pe ea și partidul…

    Apreciază

  • 129. noradamian  |  5 martie 2015 la 22:17

    Noapte bună, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 130. Creanga  |  5 martie 2015 la 22:23

    Nora, m-aș uita după vară, dar întâi să vină primăvara. 🙂
    http://www.cbc.ca/news/canada/montreal/montreal-records-coldest-february-in-history-1.2977083

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  5 martie 2015 la 22:30

    Somn ușor!
    Nu vă pierdeți speranța! 🙂
    *

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  5 martie 2015 la 22:32

    Da, canadienilor, la voi acolo e resedința preferată a iernii. 🙂 Și aici a revenit nițel, cât să ne facă dor de vreme bună.

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  5 martie 2015 la 22:46

    Bun câinele ăsta, Bsk! Zic să-l ținem în grădină 🙂

    Apreciază

  • 134. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 07:55

    Saluttare!
    Dansul pupinguinului patriotic la bucile SRI și DNA n-are leac, jenă și limite.

    Poate George Maior a încercat un avertisment, când a declarat în parlament “Există ofițeri activi SRI între magistrați”. Mai nou, orbul griveiului cu creierul dresat nu mai distinge pareza SRI-ului, prins cu pantalonii în vine și rămas fără nicio reacție, după publicarea documentelor atârnate de gâtul infiltraților Sebastian Ghiță și Florian Teodor Andronache.

    Oare câți ofițeri activi ai SRI – prin batjocorirea legilor și Contituției, mobilizați în parlament, guvern și sistemul judiciar- ar trebui să le fie prezentați pupinguinilor patriotici, ca să înțeleagă cât de groasă le e amăgirea returnată de fariseismul democratic – cultivat de acoperiții de pretutindeni – și cât de dezastruoase pentru democrația constituțională sunt neglijarea acestor celule canceroase supuse comenzilor și încurajarea proliferării acestora prin ignoranța și suficiența aplaudacilor pierduți între buci.

    De parcă n-ar fi suficient de trist și îngrijorător, la mijloc le încântă nasul pupinguinilor un o(ri)ficiu de serviciu, ANI, pentru promovarea iluzionismului cu incompatibili și conflicte de interese, dar în limitele standardului de lucru, adică cu excepția acoperiților, protejați cu nerușinare – cum altfel? – sub comanda și protecția SRI și DNA.

    Legea aplicată discreționar n-are valoare de întrebuințare decât discreționară, or legea egală pentru toți înseamnă fără dansul pupinguinului patriotic la bucile SRI și DNA.
    Buciurați-vă! 🙂 🙂 🙂

    Pup-Pup-Puppies!
    *

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 08:15

    Gândiți-vă un pic la nevoia imperioasă de protecție din partea O(ri)ficiului de serviciu – ANI – a averilor acoperiților, dobândite din surse de venit paralele, ascunse, secrete, adică nedeclarate prin natura duplicității, plus activitățile comerciale și șpagologia protejate de siguranța lor națională! 🙂

    Apreciază

  • 136. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 08:49

    ANAF-ul e ticsit de ofițeri SRI, aflați de strajă comerțului de siguranță națională a eroilor neamului, slujbași ai structurii de rezistență.
    La ANAF și Garda financiară apelează alți ofițeri SRI – deh, colegi de serviciu! – în folosul comunității șpăgarilor din SRI, intervenienți săritori pentru protecția și paza evazioniștilor.

    Din când în când mai sunt prinși cu șpaga la purtător și scoși din SRI, în speranța diminuării sporului standardului de lucru și ascunderea fluxului de fabricație secretă în imaginea fictivă a realității. Un nume prins mai proaspăt, în ianuarie 2015, fostul ofiţer SRI Daniel Dragomir.
    Are și SRI-ul perisabilități de personal. Fluctuația uriașă, bat-o vina! 🙂

    Apreciază

  • 138. noradamian  |  6 martie 2015 la 09:30

    Ziua bună! 🙂
    Semnale recente despre zona zero a corupției libere si privilegiate, protejate de luptătorii anticorupție sub acoperire:
    (poate DNA nu stie 🙂 )
    http://www.wall-street.ro/special/fiscal-advice/180646/gabriel-biris-anaf-grup-infractional-organizat.html

    Apreciază

  • 139. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 09:49

    Unde-s MRU și Meleșcanu, să ne mai cânte „Imnul propagandei pentru credulii cu creiere spălăcite”?

    „Legile interzic acoperiți în parlament,
    Deci, pupați-ne, aici, nu avem pe moment,
    Idem în sistemul judiciar și guverne,
    Credeți-ne-n orb pe onoarea din baliverne!”

    Unde-s leprele din presă, alea gata să preia imnul pe nemestecate și să-l propage cu aceeași seninătate nesimțită, pentru credulii cititori și ascultători gudurați în orb?
    Ce coincidență întâmplătoare! 🙂
    Sunt aceiași înghesuiți în dansul pupinguinului la buci.

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 10:07

    „Fostul șef al Direcției Generale Anticorupție Marian Sîntion este al doilea magistrat, după judecătorul Horațius Dumbravă, care suspectează mai mulți judecători de colaborare cu serviciilor secrete române.[…]

    Astfel, procurorul Sîntion a cerut în data de 27.01.2015 Consiliului Suprem de Apărare a Țării să verifice dacă magistrații de mai jos, implicați în anumte perioade în dosarele judecate de diverse instanțe, ” au respectat sau nu interdicția de a nu fi lucrători operativi, inclusiv acoperiți, informatori sau colaboratori ai serviciilor de informații”.
    *
    http://www.cotidianul.ro/procurorul-filat-cere-verificarea-magistratilor-acoperiti-255679/

    Apreciază

  • 141. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 11:08

    Goi, da’ mulți. 🙂
    Buciuria pe termen imediat.
    *

    Apreciază

  • 142. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 11:22

    Buciurați-vă!
    „Gândul lui Cristoiu. Ce se urmărește prin ținerea în pușcărie a Elenei Udrea? Forțarea Elenei să-l denunțe pe Traian Băsescu”
    *
    http://www.evz.ro/ce-se-urmareste-prin-tinerea-in-puscarie-a-elenei-udrea.html

    Apreciază

  • 143. theo  |  6 martie 2015 la 11:23

    bunä,
    se pare MRU si MELE, au jucat in aceias piesä,
    dar nu goi, sunt acoperitzi:

    Apreciază

  • 144. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 11:44

    Ne întoarcem de unde am plecat: momentul zero din 29 ian 2015.
    Votul din SRI, de la 27 ian 2015 (urmat de demisia lui Maior) – „Șo pe Băsescu, începeți cu Udrea!” – are legătură cu momentul zero al primul dosar rebut, adică pe nepregătite, la repezeala DNA-ului, fără avizul de urmărire penală de la camera deputaților și controlul judiciar strident de abuziv ( spălare de bani și fals în declarații).

    Dosarul fâsâit s-a pierdut pe drum, în negura căutărilor galopante, când bucile neinspirate s-au trezit în cascada diareică, după ce-au stârnit a doua zi, 30 ian 2015, declarațiile Elenei Udrea împotriva lui Coldea.
    După trasul pe nas, potopul!

    Apreciază

  • 145. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 12:02

    În concluzie de mic dejun:
    -Aveți grijă ce vă doriți, când vă buciurați uselește, pucinoșilor!
    În traducere, vorba electorală a mutului: „Nici contra, nici pentru Băsescu, ci fără Băsescu!”
    Dansul pupinguinului la buci vă umple de căcat și nu simțiți niciun damf.

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 12:18

    PS. „Cine îndrăznește să ne deconspire eroii acoperiți și nesocotește codul tăcerii, acela plătește în contul supraorganului suveran.”

    Apreciază

  • 147. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 12:27

    La @147 am scris „Codul nazal al reîntregirii”. 🙂

    Apreciază

  • 148. neax  |  6 martie 2015 la 12:41

    Bună ziua, ca de obicei, o gură de aer curat în grădină. Probabil că o să apară în viitor un politician care să știe ce înseamnă fair play (cel mai mult s-a apropiat de asta până acum Băsescu) și adversarii n-o să mai înțeleagă ce ia pocnit. Îi va pocni propria lipsă de fair play, atunci când românii vor putea să o înțeleagă.

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  6 martie 2015 la 12:41

    Apreciază

  • 150. noradamian  |  6 martie 2015 la 13:52

    Ziua bună! 🙂 Bsk, în momente de astea e nevoie și de ghiță-contra de Cristoiu, altfel s-ar alinia toți, fără crâcnire, scotocire și gândire la opiniile oficiale entuziasmați de calitatea drogurilor 🙂

    Apreciază

  • 151. noradamian  |  6 martie 2015 la 13:57

    Neax, într-adevăr, e teribil paradoxul: necioplitul de marinar care neintenționat, natural, pune-n umbră educația țapănă de care prea-scrobitul face paradă 🙂

    Apreciază

  • 152. noradamian  |  6 martie 2015 la 14:30

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 936.628 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te celorlalți 1.454 de abonați.
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 936.628 hits
Follow Aventuri în grădina de hârtie on WordPress.com

Fluxuri


%d blogeri au apreciat: