Trapez
27 martie 2015 at 11:42 noradamian 207 comentarii
În circul politic autohton, vedetă absolută și incontestabilă e corupția. În toate formele. Personificată într-o puzderie de doamne și domni. Elita țării. Elita face legi, conduce comisii, primării, autorități, consilii etc. Performează în inimaginabile numere de jonglerie și iluzionism. Cu sau fără popcorn, pulimea se instalează în fața televizoarelor și înjură. În general, pe Băsescu. În particular pe toți (mama lor de hoți!) În pauze, dacă prind și meciurile Simonei Halep, lăcrimează. Mândri că sunt români și contemporani cu ea. Și cu alții. Cei care sunt contemporani cu Băsescu, nu pot împărți băsismul cu alții. Never! Contemporanii lui Iohannis caută disperați motive de iohannism. …De unde? Altfel, toți se exprimă decent: shit, ce țară! Cum de-am ajuns așa de proști?
Pe cupola casei boborului lor, sub panoul publicitar OLX, reclame luminoase cu leduri roșii ticăie amenințător. X fiind următorul dibuit, clipește într-una. Sub cupolă, parlamentul întinde plasa. Reality show breaking bad. Tăcere. Salturi mortale ale zburătorilor. Cu un salt amețitor în dublu șurub, Cruduța ajunge în mâinile lui Codlea. Aplauze! X1,X2,X3…n cavaleri denunțători sar și nimeresc fix în plasă. Bombele explodează una după alta pe sticlă! Oof, au scăpat și ăștia! Lenuța sare și se prinde singură. Arena pute a mir de trăznește. Lumea cântă: un mafiot se legăna/pe o pânză de păianjen/și fiindcă ea nu se rupea/au mai chemat un mafiot. doi mafioți se legănau…
up-date
în 2017, ianuarie, după doi ani, apar și motive de iohannism, Cruduța scapă din mâinile lui Codlea iar senatorul Băsescu declară că, odată cu sfârșitul președinției sale tranziția fiind și ea încheiată, se impune un moment T0 al grațierii și abolirii anti-corupției.
Entry filed under: 7301634. Tags: breaking bad, băsism, cavaleri denunțători, Cruduța, elita, Halep, iohannism, Lenuța, mândri, OLX, popcorn.
207 comentarii Add your own
Lasă un răspuns
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
racoltapetru6 | 27 martie 2015 la 11:58
Oare de câți elefanți e nevoie pentru a se rupe pânza ce-l apără pe dreptcredinciosul Dan Șova de sabia justiției?
ApreciazăApreciat de 1 persoană
2.
vasilegogea | 27 martie 2015 la 12:01
În geometria plană, există trapez: drept, regulat (isoscel) şi ortodiagonal. În politică, însă, „trapezul” nu e niciodată „drept”!
ApreciazăApreciază
3.
noradamian | 27 martie 2015 la 12:03
Ziua bună! 🙂
Petru, a naibii pânză rezistă de zici că-i dată cu mir 🙂 deocamdată asteptăm cu interes încă un proces, eventual și cu protest 🙂
ApreciazăApreciază
4.
noradamian | 27 martie 2015 la 12:05
Da, Vasile Gogea, ce se-ntâmplă în politică contrazice și geometria…
ApreciazăApreciază
5.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 12:32
Saluttare!
Și cum o minune a circului nu vine niciodată singură, spectacolul exhibiționismului miruit s-a ales la privit cu uimitorul președinte din umbră. 🙂
ApreciazăApreciază
6.
noradamian | 27 martie 2015 la 12:34
Presedinții din umbră sunt cei mai apreciați! Desigur, de cei care consideră că doar acolo trebuie să se desfășoare jocurile
ApreciazăApreciază
7.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 12:35
Și guvernul din umbră stă gata de-o sumbră aruncare în gol.
Ia plasa, neamule! 🙂
ApreciazăApreciază
8.
noradamian | 27 martie 2015 la 12:38
păi la câte plase a luat, neamul s-o fi obișnuit 🙂
ApreciazăApreciază
9.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 12:48
Păzea, neamule! Vine schimbul de tură.
Alternanța la tumbe și tulumbe… pentru 4-5 decenii.
ApreciazăApreciază
10.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:00
Să nu fim negativiști irecuperabili, totuși 🙂
ApreciazăApreciază
11.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 13:07
Păi, nu negăm nimic. 🙂 Ne-am adaptat până la obișnuință.
Parcă toate au fost concepute să fie suportate la fel până mori la sfârșit, cu umori printre rumori și tumori. Ce să mai negăm? 🙂
ApreciazăApreciază
12.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:13
a relata despre „breaking-bad” din maidanul cu umori și tumori nu presupune a rămâne și prizonier acolo. 🙂
ApreciazăApreciază
13.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:15
Despre nevoile firești ale țopârlanilor ajunși!
DPA cu un comentariu despre highy-life, stil, lumea buna de la varf, societate aleasa, elite, colectionari:
1. Tablourile alea au nevoie de o expertiza occidentala. Cine stie ce retea de falsificatori parizieni sau elvetieni pompeaza in neamurile proaste est europene si ruse, parveniti ai post comunismului, tot felul de facaturi dandu-le garantii sigure de depozite de valoare si investitie in piata neagra de arta. Altfel, colectionarul era parte a Baroniei de Olt. Judetul ala il stiu: e studiu de caz in parazitologie politica si sociala, de degradare, jaf si proasta guvernare. Dar stiti ceva? Maine daca sunt alegeri, tot ii mai voteaza odata. Si inca odata. Si inca odata. Colectionari si ei.
2. Nu stiu daca ati observat acest fenomen curios: Cum un parvenit roman de mare respiratie nationala se simte, asa, in apogeu, in mare forta, atingand cerul, tot mai ramane o ultima frontiera de cucerit, un ultim strat de poleiala de dat, indiferent cum l-ar chema: Nastase, Voiculescu, Tariceanu samd: este validarea mondena, highy-life, elitista si aristocratica ultima. E contactul cu Istoria Innobilatoare Insasi. Cu Calitatea Umana Insasi intrupata pe cai Familiale-Genetic-Matrimoniale. In ce consta:
Mers vizita Familia Duda. Anuntat presa. Pozat cu d-l Duda si Consoarta in fata semineu, sau perdele, sau masa bogata servetele si tacamuri stil, sic, elegante. Calitate. Palat. Lux. Protocol. Eticheta. D-l Duda martial, demn, aristocratic. Invitat (plus sotie) asijdela, prin iradiere, de la d-l Duda. Trimis presa poze. Bonus: Poza Tata Socru. Strangere de mana, aparenta discutie personalizata. Poza de album antologica, publica, de familie. Atmosfera, calda, tovaraseasca. Alocutiuni.
De ce simt nevoia asta, nu stiu. Ce magie se distribuie prin iradiere si contagiune mistica prin acest mers in vizita si pozat in cadrul caminului familiei d-lui Duda, e greu de spus. Dar ceva se intampla acolo, sunt niste forte magice, metafizice la lucru: Oamenii intra acolo politruci parveniti ai tranzitiei, se pozeaza, ies de acolo plutind in straturile alese ale elitei aristo-democraticesti nationale. Au ajuns. Au parvenit.
Noblesse d’épée. Noblesse de robe. Si acum fotoinnobilarea gastro-ospitaliera.
Fotografii de colectie in drum spre Puscarie sau Cosul de Gunoi National.
ApreciazăApreciază
14.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 13:18
@12
Așa e. Ne-om elibera într-o zi. 🙂
Până atunci, ne delectăm în circul conducător spre libertate.
ApreciazăApreciază
15.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 13:23
@13
Tabloul parvenitului conducător: portretul robot al idolului roboțeilor. 🙂
ApreciazăApreciază
16.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:38
reprezentant perfect al maladiei Hybris. Despre asta am scris cu ani în urmă, într-unul din primele mele eseuri politice:
https://noradamian.wordpress.com/2008/10/07/sindromul-hubris-de-la-democratia-ateniana-la-cea-romaneasca/
ApreciazăApreciază
17.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:48
Bsk, chiar nu suport să le văd mutrele în grădină…
ApreciazăApreciază
18.
noradamian | 27 martie 2015 la 13:49
cimitir politic românesc: sursă de votanți, seif pentru comori :
libertatea.ro/detalii/articol/exclusiv-uluitor-procurorii-cauta-averea-ui-valcov-chiar-si-in-morminte-529883.html
ApreciazăApreciază
19.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 13:55
@Nora-18
Cu ultimul te înțeleg. 🙂 (Retrage-le acreditarea! Nu-i bai )
PS. Nu merge linkul de la @16
ApreciazăApreciază
20.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 14:04
Culmea păduchelniței dezorientate: nu înțelege de ce nu înțelege și persistă în aceleași chinuri. 🙂
ApreciazăApreciază
21.
noradamian | 27 martie 2015 la 14:06
reparat! 🙂
expediat și un admin al guzganilor rătăcitori, să dea cu sapa în cimitirul lor politico-postăcesc. privat 🙂
ApreciazăApreciază
22.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 14:17
Niște puțoi se cred impunătorii absoluți ai gândirii și opțiunilor lor.
Obsesia asta le domină existența cătată de Bălăceanca 🙂
ApreciazăApreciază
23.
noradamian | 27 martie 2015 la 14:22
Însfârșit o radiografie deosebit de exactă și, mai ales, foarte necesară cu accent pe rolul contradictoriu al serviciilor.
http://www.contributors.ro/economie/interpu%C8%99ii/
ApreciazăApreciază
24.
depemures | 27 martie 2015 la 14:23
Astazi la ora 15.30 trecute fix,domnul (inca ) prim ministru va oua o margica…scuzati o declaratie …..,o tromboneala….ceva. Va incepe acuzandu-l pe Basescu de votul dat in Senat , in cazul Sova. El nu este de vina pentru ca el este deputat. QED ! Pe urma despre misiunea de ieri de la Bruxelles a lui Tariceanu & Corlatean ,pentru sustinerea ridicarii MCV ului ! Asta-i o palma ce ne-a tras-o si pe celalalt obraz.Sa nu zic ca au facut pe noi cu bolta ,si Ponta si Tariceanu si culmea si Corlateanu !
Pana unde poate merge nesimtirea acestui hot ?
PONTA DEMISIA !!!!
ApreciazăApreciază
25.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 14:24
Nora
Se leagă linkul de la @16 cu păduchelnița:
Sindromul Hybris, dependență de narcisism păduchios. 🙂
ApreciazăApreciază
26.
noradamian | 27 martie 2015 la 14:28
Depemureș, cel numit încă prim-ministru e într-atât de legat penal de șova încât orice ar spune îl apropie de inevitabila cădere. Și odată cu el,destui 🙂
ApreciazăApreciază
27.
noradamian | 27 martie 2015 la 14:40
Bsk, 26, da, e vorba de un biotop politic stratificat, de formație păduchistă de sus până jos. Postăcitul, la ei, e o emanație firească. 🙂
ApreciazăApreciază
28.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 14:49
@Nora-24
Am mai remarcat la Marian Zulea, pe Contributors, ordonata lui capacitate sintetizare pe subiecte sensibile și focalizarea edificatoare în punctele cheie.
Interpușii puși să fie supuși. 🙂
„De partea cealaltă, dezvăluirile ce reies din dosarele unor personaje legate de serviciile de informații, cum ar fi cazul generalilor Păltânea, Ion Stan sau cazurile Crescent și Rompetrol (vezi interviul judecătoarei Camelia Bogdan)[5], ne relevă o lume paralelă, unde controlul civil pare mai degrabă o formă fără fond”.
„Chiar dacă este mai greu de dovedit, implicarea serviciilor de informații în politică și afaceri este cu atât mai periculoasă pentru statul de drept din România, pentru că ar crea o clasă privilegiată, deasupra legii, o oligarhie intangibilă”.
PS. O prima recunoaștere exterioară a motivației năzbâtiilor din Grădină. 🙂
ApreciazăApreciază
29.
noradamian | 27 martie 2015 la 14:56
Da, o analiză-avertisment responsabilă și vizionară. Normal că disconfortul produs de asemenea semnale provoacă crize în cuiburile de păduchelnițe, confirmându-le originea și scopul. Nu mai spun cât de „inteligent” au demonstrat legătura între postăcit și neliniștile din subterane.
ApreciazăApreciază
30.
depemures | 27 martie 2015 la 15:17
Acestor oameni minunati si frumoaselor scrisori musai ca trebuie raspuns ASTAZI
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/scrisoarea-unui-roman-din-diaspora-pentru-iohannis-fiti-eroul-nostru-dizolvati-parlamentul-faceti-ce-noi-poporul-umilit-infometat-si-ratacit-am-face-o-intr-un-mod-nu-tocmai-pasnic-106627.html
ApreciazăApreciază
31.
noradamian | 27 martie 2015 la 15:22
Depemures, foarte bună scrisoare! Mă-ndoiesc însă, că purtătorul de cuvânt al lui mihalache va ieși din inerția care deja l-a consacrat.
ApreciazăApreciază
32.
depemures | 27 martie 2015 la 15:39
Si inca ceva …, avocatul poporului „ie cu noi ” !!!
b1 : Victor Ciorbea s-a autosesizat în cazul pacientului cu penisul tăiat: Avocatul Poporului a demarat o anchetă
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/victor-ciorbea-s-a-autosesizat-in-cazul-pacientului-cu-penisul-taiat-avocatul-poporului-a-demarat-o-ancheta-106741.html
ApreciazăApreciază
33.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 15:49
Dacă vreți să sară Ciorbea în ajutorul statului de drept, tai-o, neamule, încotro vezi cu ochii!
ApreciazăApreciază
34.
theo | 27 martie 2015 la 16:49
ce ciudat, mumia dela cotroceni nu se deranjazä prea mult,
panä la urmä USL-träieste si noi mai speräm in minuni:
ApreciazăApreciază
35.
theo | 27 martie 2015 la 17:05
jOHANNIS indiferent ce se intamplä, el este presedinte,
Ponta plagiatorul ii joacä pe degete. este o rusine cä acceptä
orce zgubilitic la ministere.
ApreciazăApreciază
36.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 17:06
@35
Da, minuni.
Am văzut că se poate, ne-a plăcut și mai vrem o dată. 🙂
ApreciazăApreciază
37.
noradamian | 27 martie 2015 la 18:10
f bune observațiile lui bizidei de data asta, pune punctuul pe i 🙂
http://www.biziday.ro/2015/03/27/tara-nu-poate-fi-prezidata-de-o-pagina-de-facebook/
ApreciazăApreciază
38.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 19:19
@38
Da, mi-au plăcut mai multe.
„…poate cineva n-a înțeles că Facebook n-are toată lumea, dar, toți ar trebui să avem un președinte”.
„S-a spus, după alegerile din 16 noiembrie, că ne-am luat țara înapoi. Ne-am luat pe dracu țara înapoi!”
„Așa, și după ce Curtea Constituțională va constata încălcarea flagrantă a Constituției, ce se va întâmpla? Nici Iohannis, nici Curtea Constituțională, nici nimeni, cu excepția Senatului, nu poate da o hotărâre a Senatului, o hotărâre pentru ridicarea imunității senatorului Dan Șova. Fără hotărârea respectivă, DNA-ul nu poate face nimic împotriva lui Șova”.
*
PS. Cu un mic amendament: „Așa, și după ce Curtea Constituțională NU va constata încălcarea flagrantă a Constituției, ce se va întâmpla?”
Șova nu va fi afectat nici măcar atât cât oricum 🙂 nu i s-ar întâmpla nimic dacă CCR ar constata încălcarea Constituției
(Repet) Se va întâmpla totuși ceva:
pulimea se va repezi din nou la țapul ispășitor CCR – vinovatul de serviciu ca la Big Brother. (si – de ce nu?- din nou, pentru BB)
CCR va deveni marele dezamăgitor al așteptărilor publice, organizate cu ploaia de sesizări stereotipe către CCR, „fundamentate” toate pe confundarea prostească a hotărârii Senatului pentru arestare (Șova), cu cea de începere a urmării penale (nu-i cazul lui Șova), care au temeiuri constituționale esențial diferite.
În lanțul de reclamații și sesizări explodate pe capul CCR (CSM, DNA, Președinția, Tapalabă, IED și alți ieduți în turmă) s-a omis sistematic taman art. 23, alin. 2 din Constituție (fiindcă trimite mură-n gură la art 24 alin 4 din Legea organică-statutul), dispoziții incidente în cazul avizului de arestare (nicidecum art. 76 alin 2 – pt aviz de urmărire).
Lucrătura pe tăcute și înfundate tinde spre o preparare specifică, preluată la rumegat de-a gata din inerție comodă de restul pulimii care abia așteaptă să-și exprime, în spectacol de lumini și umbre – după pronunțarea CCR din 8 aprilie – revoltătoarea nedumerire pentru scăparea lui Șova viu, nepătat și nearestat.
CCR e atrasăîn plasă
*
Articolul 23
(1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.
(2) Percheziţionarea, reţinerea sau arestarea unei persoane sunt permise NUMAI în cazurile şi cu procedura prevăzute de LEGE.
ApreciazăApreciază
39.
noradamian | 27 martie 2015 la 20:10
Înainte să zboare din „Victoria”, victoraș ar trebui să taie panglica pinacotecii zambaccian&vâlcov. Așa ar rămâne în istoria acestei perioade slinoase dominate de megafurturi împreună cu ăia doi Mecena iubitori de artă. nu doar ca mitomanu mafiot și plagiator… 🙂
ApreciazăApreciază
40.
theo | 27 martie 2015 la 20:18
cu mult timp in urmä, v-am spus cä sunt mari escroci in ro.eu cred cä sunt unii mai bogatzi si mai ascunsi, cu averi
trecute pe numele fostelor sotzii,copiilor,etc precum Täriceanu
de altfel nu s-a ocupat nimeni; nici de puScäriasul DD
ce are iaht,vile,milioane afarä.
si fostul rege are ascunse in elvetzia,frantza si italia averi,
din nenorocire i-au fost date inapoi si propietätzi care nu-i apertzine-au
Voiculescu nu a fost anchetat serios, escrocul are inafara tzäri
mult mai mult , decat de bänuie, la fel si Ponta.
ApreciazăApreciază
41.
theo | 27 martie 2015 la 20:19
si Nästase are ascunzisurile lui…………………..
ApreciazăApreciază
42.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 20:27
În comparație cu avizul pt. arestare (necesar tuturor parlamentarilor), avizul pt urmărirea penală e un kaka-maka, se cere numai în cazul miniștrilor-parlamentari (sau foști miniștri), adică nici nu se cere în cazul urmăririi penale a parlamentarilor. Deciziile 989/2008 și 990/208 au avut ca obiect numai kaka-maka, nu avizul pt. arestare, n-au nicio legătură cu avizul pt arestarea lui Șova, dar pulimea a fost îndoctrinată și pregătită de protest anti-CCR.
Regulamentul Senatului, art. 2 alin 2:
„Senatul se organizează şi funcţionează potrivit dispoziţiilor Constituţiei, legii privind statutul deputaţilor şi senatorilor şi prezentului regulament”
Nu există niciun considerent pentru ignorarea sau încălcarea dispozițiilor art 24 alin 4 din statut (Legea nr. 96/2006); legea organică are oricum forță juridică superioară regulamentului, dar în plus ea completează regulamentul, unde art. 173 prevede aceeași procedură de adoptare a hotărârilor de încuviințare a arestării în conformitate cu art 24 din statut.(cu majoritatea „mare”).
Nu-i nicio neconcordanță și niciun motiv de neconstituționalitate la interpretarea votului pt Șova, din moment ce art 23 alin 2 din Constituție prevede expres derogarea de la regula generală din art. 76 alin 2 (pentru hotărâri în general, cu majoritatea „mică”)
Numai dacă n-ar fi existat în Constituție art. 23 lucrurile ar fi stat altfel.
Senatul trebuia să emită hotărâre de respingere a cererii de arestare, asta-i singura greșeală, dar îndreptarea ei nu schimbă nimic.
ApreciazăApreciază
43.
noradamian | 27 martie 2015 la 20:45
Theo, te uiți pe declarațiile lor de avere si te minunezi ce bogății au strâns în câțiva ani. și când te gândesti că în afara de astea șobolanii si-au mai si dosit comori…
ApreciazăApreciază
44.
noradamian | 27 martie 2015 la 20:47
Bsk, 39, „S-a spus, după alegerile din 16 noiembrie, că ne-am luat țara înapoi. Ne-am luat pe dracu țara înapoi!”
Teodorovici, cel propus de Ponta la Finanțe și acceptat de președintele Klaus Iohannis, a votat împotriva arestării lui ȘOVA!
ce mai poți zice? 😦
ApreciazăApreciază
45.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 21:15
@45
Ne-am luat-o din nou. 🙂
ApreciazăApreciază
46.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 21:28
Nora,
Ce-ai zice să ne-o luăm din nou, după soluționarea conflictului la CCR odată cu trecerea înapoi în Camera Deputaților la votul pt aprobarea arestării cu majoritatea mare… la fel ca la Senat (Șova)?
C-așa a solicitat președintele din umbră corelarea în sesizare. 🙂
Nu degeaba președintele CCR a stabilit un termen de judecată molcom, mai de Doamne-ajută! 🙂 , abia pe 22 aprilie.
L-a schimbat apoi pe 8 aprilie.
ApreciazăApreciază
47.
noradamian | 27 martie 2015 la 21:36
Bsk, putea să-l lase după Paști când toată lumea e ghiftuită și fericită. Da e bine si atunci că începe Săptămâna Mare 🙂
ApreciazăApreciază
48.
noradamian | 27 martie 2015 la 21:40
Noapte bună! 🙂
ApreciazăApreciază
49.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 21:41
Poate l-a sunat cineva de sus și i-a zis-o:
„Bine, băi, domnule Zegrean, până pe 22 aprilie pierdem febrilitatea agitației anti-Șova și ne dai planurile peste cap. 🙂 Să batem fierul cât e ca oțelul incandescent, ce peștele nostru ne încurcăm!”
ApreciazăApreciază
50.
noradamian | 27 martie 2015 la 21:50
Cred că e greu de anticipat ce va urma. CCR stie că asupra ei se-ndreaptă toate asteptările. Și asta într- perioadă în care s-au adunat atâtea dezamăgiri încât ne putem aștepta să-nceapă sezonul de proteste. 🙂
ApreciazăApreciază
51.
Bască ilie | 27 martie 2015 la 21:51
Somn ușor!
Graba debarcării strică zborul din umbră. 🙂
*
ApreciazăApreciază
52.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 09:41
Hai, DNA, nu te lăsa de Șova!
Hai, DNA-vectorul luptei de stradă, scoate-ne umbra la lumină! Scopul(rile) scuză mijloacele.
http://www.paginadepolitica.ro/jos-ponta-sova-judecat-hai-dna-proteste-anti-imunitate-in-marile-orase-din-romania/
ApreciazăApreciază
53.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 09:50
Hai, DNA! Unde nu urmează „Jos CeCeRe!”, nimic nu e.
ApreciazăApreciază
54.
theo | 28 martie 2015 la 09:50
bunä,
eu nu-l pricep pe Johannis,Teodorovici nu a fäcut nimic,
banii care au venit sunt dela proiectele altor guverne, el nu
a fäcut nimic. a fost blocat tot din cauza lor-Dragnea si altzii.
dece nu a intrebat J ? inghite tot ce ii serveste inpostorul.
ApreciazăApreciază
55.
theo | 28 martie 2015 la 09:52
socetatea civilä sä fie mai activä, sä vedem
ApreciazăApreciază
56.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 10:12
Și Moraru o zorește…
*
ApreciazăApreciază
57.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 10:22
Sorina se pregătește,
Iar atac,
Să dea-n moară mișelește,
Țac, țac, țac!
*
ApreciazăApreciază
58.
theo | 28 martie 2015 la 10:26
S M, l-a inceput a fäcut cateva emisiuni acceptabile, chiar dacä vocea ei zgaraie. dar este asa agresivä si räutäcioasä
ce oribileazä.
ApreciazăApreciază
59.
theo | 28 martie 2015 la 10:29
disearä Turcescu este invitatul lui Orcan, sä vedetzi ce o
sä urle Sorina si Banciu, dupä.
ApreciazăApreciază
60.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 11:00
Da, oribil! 🙂 Big Sister!
*
Sorina Matei: ”Daniel Morar nu este nici Dumnezeul României, nici Justiția”
*
„Daniel Morar nu este nici statul român, nici Dumnezeul României, nici Justiția, așa cum statul român nu poată numele nici vreunui politician, procuror, judecător sau șef de serviciu secret sau de parchet, fie el și DNA. Statul îl reprezintă instituțiile lui în ansamblu. Statul de drept înseamnă instituții funcționale, neamputate și neterfelite într-o hărmălaie paroxistică vecină cu nebunia.
Procurorul Daniel Morar este doar un om care acum greșește. Când în loc să construiască a ales să dârâme, probabil n-a crezut nicio clipă că își demolează singur ceea ce are mai de preț: statuia”.
*
http://www.evz.ro/sorina-matei.html
ApreciazăApreciază
61.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 11:14
Vă spun ce cred și voi încerca să motivez detaliat pe parcurs.
Totul ce se întâmplă acum se leagă direct de CE s-a hotărât în SRI pe 27.01.2015 și a determinat demisia lui Maior (atunci a aflat cum a fost șuntat și lucrat pe la spate). Evenimentele din ultimele două luni sunt efectul acelei comenzi de start pentru DNA.
Oricum ai lua-o, acea hotărâre votată de Consiliul Director al SRI nu se potrivește cu simpla operațiune de serviciu pentru furnizarea de informații specifice către DNA.
Mă consider unul dintre dobitocii care nu cred în normalitatea și legalitatea acelei operațiuni dictate de SRI.
ApreciazăApreciază
62.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 11:33
1. George Maior:
„Există ofițeri activi SRI între magistrați”
2. F. Coldea, reacția SRI după depistarea probată a ofițerului SRI Andronache Teodor, consilier în coasta ministrului justiție:
– „?” (blocaj psihopatologic)
3. CCR , legile Big Brother:
„Mai încet cu supraputerea SRI în casele internauților și prezumția de terorist român!”
4. Constiuția României, Libertatea individuală
Articolul 23
(1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.
(2) Percheziţionarea, reţinerea sau arestarea unei persoane sunt permise numai în cazurile şi cu procedura prevăzute de lege.
ApreciazăApreciază
63.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 11:46
La pct. 3, traducerea mea prescurtată. 🙂
ApreciazăApreciază
64.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 12:21
Butonatul slujbaș de serviciu simte datoria de a-și turna un apropiat.
„La fel ca Valcov, si Barbulescu a avut o frumoasa cariera politica in PDL, insa a tradat partidul la mare fix, in mai 2012, punand umarul la caderea Guvernului Ungureanu”.
http://www.ziare.com/darius-bogdan-valcov/dna/aberatia-zilei-denuntatorul-din-comisia-juridica-1355313
ApreciazăApreciază
65.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 12:34
Oricât de binevenite sunt descoperirea faptelor penale și anchetarea lui Vâlcov, nu mă entuziasmează metoda executantului turnător de serviciu – Bărbulescu – atâta vreme cât acest pericol public își scoate pârleala parlamentară cu vârf și îndesat în comisia juridică.
ApreciazăApreciază
66.
Bască ilie | 28 martie 2015 la 12:43
Schimbarea guvernelor în Parlament cu voturile executanților de serviciu, bucuria nebunilor.
Bucuria trece, standardul de lucru rămâne.
Pe mai târziu!
ApreciazăApreciază
67.
noradamian | 28 martie 2015 la 13:09
Ziua bună, oricât ar fi de mohorâtă! 🙂
dădui pese niste lucruri la care mă gândeam și eu, spuse de Mih f. bine:
„Saptamana la final (fff pe scurt, pe sarite si cam cu furca – si tot e PREA MULT):
– Valcov – fost ministru pontanoid de finante, parintele noului Cod Fiscal, cu o avere uriasa prin pereti si printre morminte, arestat la domiciliu (doar!!!)
– Chiuariu – condamnat definitiv (cu suspendare, dar condamnat), reprezinta Romania in Maldive
– OHA & consoarta la dineu cu Duda & Margareta
– Sova scapat de DNA in parlament (cu sprijinul nemijlocit al lui tariceanu + niscaiva liberali + miru’ lu’ Jipa)
– Tariceanu – la Bruxelles, sa „ne” scape de MCV
– reactiile prezidentiale ori intarziate, ori moi, ori inexistente, ori…bizare
– Teodorovici, care a votat in favoarea lui Sova, pus ministru la finante de vvponta & OHA.
– tacerea DNA despre „al treilea” in ierarhia saSaptamana la final (fff pe scurt, pe sarite si cam cu furca – si tot e PREA MULT)”
ApreciazăApreciază
68.
theo | 28 martie 2015 la 15:24
pe mine mä sperie, degajarea lui J fatzä de mizeria servitä
zilnic de plagiator si ciuma rosie. mä intreb care este schimbarea? desigur nu mai este Bäsescu, care le striga
scularea.
ApreciazăApreciază
69.
depemures | 28 martie 2015 la 17:44
nora ,68.. un articol excelent de profesionistul Sergiu Silviu. Raspunsuri la multele intrebari ce apar in aceste zile .
http://www.evz.ro/valcov-ponta-si-iohannis-exponenti-ai-suprarealismului-in-politica.html
ApreciazăApreciază
70.
theo | 28 martie 2015 la 18:09
in tot acest balamuc ,cel vinovat este impostorul PONTA;
un om färä caracter, un mizerabil parvenit, ce este sustzinut de ciuma rosie si de mafiotzi ca Dragnea.
PONTA plagiatorul trebuie urgent dat jos.
stie cineva , cand este hotärarea in cazul Dragnea?
ApreciazăApreciază
71.
noradamian | 28 martie 2015 la 20:00
Seara bună, dragilor! 🙂
Bsk, 63, nu stiu ce mă face să cred că la ora asta deja există un mare interes față de cît a fost până acum,față de manevrele oculte ale cooperativei. O să urmeze probabil si surprizele că nu se pot ascunde tot timpul, toate lucrurile, pentru toată lumea 🙂
ApreciazăApreciază
72.
noradamian | 28 martie 2015 la 20:01
Depemureș, multzam! Îmi plăcu articolul. Suprarelism ca acuma, în politică, parcă n-am mai văzut în cei 25 de ani! 🙂
ApreciazăApreciază
73.
noradamian | 28 martie 2015 la 20:03
Theo, 69, eu zic că Băsescu poate încă urni și activa opoziția reală 🙂
ApreciazăApreciază
74.
noradamian | 28 martie 2015 la 20:04
Sabin Orcan
acum:
„ în această seară, două ore explozive la XPRESS, pe B1 TV.
De la 20,00, profesorul Valentin Stan prezintă argumente privind colaborarea cu serviciile ale celor făcuţi scăpaţi din dosarul Microsoft. Plus, dovada că autorităţile române ştiau cu un an înainte de afacerea Microsoft.
De la 21,00, revine Robert Nicolae Schengen Turcescu, dar inversăm rolurile: eu sunt moderator, iar el invitat. smile emoticon Vorbim despre ce rămâne după Băsescu şi ce va face Iohannis, despre dosarele aflate pe rol, despre ofiţerii acoperiţi din politică şi presă, dar şi despre un atac murdar al ambasadorului Rusiei lui Putin la Bucureşti”.
ApreciazăApreciază
75.
theo | 28 martie 2015 la 20:46
chiar vreau sä väd emisiunea cu Turcescu,
Stan este un carcotas, o viezurä intrigantä.
ApreciazăApreciază
76.
theo | 28 martie 2015 la 20:49
interesant, ghuitz a anuntzat, el vrea sä vandä actziuni din
ghuitz TV. cum se poate? el zicea cä nu este a lui.
cum se dau de gol javrele: DNA-ul nu se uitä ; de unde are
,
mafiotul bani?
ApreciazăApreciază
77.
noradamian | 28 martie 2015 la 21:34
Treptat începe să se vadă că drumul spre iad (iadul securistic) e pavat nu doar cu intenții bune ci și cu fapte. Bune pentru ei.
ApreciazăApreciază
78.
noradamian | 28 martie 2015 la 21:37
iar felul în care se vor raporta politicienii si media la o realitate incontestabilă e un test. va separa apele.
ApreciazăApreciază
79.
theo | 28 martie 2015 la 21:38
ce päcat, la copac au nävälit postacii ciumei rosii,vor distruge
blogul, asta este si rolul lor.dacä sunt preferatzii ,fie.
ApreciazăApreciază
80.
theo | 28 martie 2015 la 21:39
f.bun Turcescu, dar si Orcan.
ApreciazăApreciază
81.
theo | 28 martie 2015 la 21:39
noapte bunä.
ApreciazăApreciază
82.
theo | 28 martie 2015 la 21:54
m-am amuzat,
Catavenci……….”.Ponta face luminä in problema Valcov,…………….
………………..nu este vinovat, …..eu le-am copiat.”
mi-a päcut.
ApreciazăApreciază
83.
noradamian | 28 martie 2015 la 22:00
Theo, 83, faină 😀
ApreciazăApreciază
84.
noradamian | 28 martie 2015 la 22:00
Noapte bună! 🙂
ApreciazăApreciază
85.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 08:55
Saluttare!
Reiau ideea din comentariul @169 de la postarea precedentă!
Ținta frontului de salvare națională a protejaților SRI/DNA-ului este prescripția răspunderii penale a denunțătorilor de serviciu, pentru alte fapte mai vechi – încă ținute la naftalină – de unde și-a tras fiecare slujbaș acoperit partea de beneficiu infracțional (beneficiu tolerat inadmisibil de așa-zișii anchetatori )
Această delăsare în așteptarea prescripției salvatoare pentru toți – laolaltă făptuitori și procurori infractori… pe post de însoțitori – a fost confirmată de explicațiile comice ale adjunctului de la DNA (cică Pescariu și Florică vor putea fi urmăriți/cercetați/acuzați 🙂 pentru alte fapte penale, dar încă n-au probe împotriva lor 🙂 Ioi! Mobilizare în nelucrare pentru recuperarea prejudiciilor la calendele grecești)
*
Cristian Grosu:
„Urmează – știm cu toții – dosarul EADS, și tare mi-i că o să ne alegem tot cu ”cărăușii” și cu traficanții de influență, și o să-i exonerăm, pentru autodenunț și colaborare cu justiția,tocmai pe beneficiarii și prestatorii influenței. Iar banii se vor pierde (vorba vine, că nimic nu se pierde) pe drumul dintre rețelele vechi și noile Coduri.
Deci? Cu cine negociem și pe cine scăpăm?”
*
http://cursdeguvernare.ro/cristian-grosu-eu-stiu-ca-drumul-de-la-dreptate-la-justitie-e-lung-dar-macar-de-dragul-prejudiciilor-nu-l-blocati.html
ApreciazăApreciază
86.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 09:11
169. Bască ilie | martie 26, 2015 la 13:57
Tergiversarea cercetării penale în întregul dosar Microsoft le oferă unor făptuitori, suspecți sau inculpați – pentru unele fapte penale mai vechi – scăparea de răspundere penală (și) prin intervenția prescripției.
Beneficiarii șpăgilor – depistabili sau depistați cu plus la inventar și protejați de DNA/SRI – chiar dacă pentru anumite fapte (A) beneficiază de avantajul denunțătorului, orice beneficiu suplimentar ce nu face obiectul denunțului salvator înseamnă o legătură cu altă infracțiune (B) și alt prejudiciu (de recuperat din alt dosar de urmărire, adică din relația infracțională B = plusul la inventar).
a) termenul de prescripție se poate împlini anterior sau pe durata desfășurării acțiunii penale la DNA pentru infracțiunea B, indiferent dacă a început deja urmărirea penală sau… se simte mai bine în amânare pentru o bună zi mai cu soare; 🙂
b) termenul de prescripție salvatoare se mai poate împlini – bine, merci!- și în perioada procesului penal în instanțele de judecată, înainte de pronunțarea deciziei definitive în ultima instanță.
A fi sau a nu fi infractor protejat de DNA/SRI în așteptarea prescripției sau a altei modalități de delăsare pentru vremuri mai senine?
Aceasta-i întrebarea și nu-i de lăsat în amânare după poftele oficiale, aparent mișcătoare și independente. 🙂
ApreciazăApreciază
87.
depemures | 29 martie 2015 la 09:40
Buna dimineata….pe o ploaie rece. 🙂
Bsk 87 (169) ,mi-am tocit si eu vre-o doi neuroni cu speta aceasta. Ca parere; probabil ca este o tactica in „manevrele” SRI / DNA ,observi ca am inversat locul institutiilor 🙂 ,deoarece exista o mare posibilitate ca unul sau doi vinovati sa fie direct sau indirect implicat in actiuni „neprietenoase” ,ori o punere la tubulaura din prima ,strica anumite actiuni.Asta imi place mie sa cred. Norocul nostru cu americanii.Norocul lor si a altor de teapa lor este administratia democrata. O administartie republicana este de dorit.Si pentru tara si pentru lume.
Ce ziceti de postarea moliceanului ? La exprimarea facuta se vede
” tupeul ” lui Nicolicea. Ca daca asta ( NIcolicea) traia pe vremea lui Giordano Bruno , sigur il scapa cu viata. 😀
ApreciazăApreciază
88.
theo | 29 martie 2015 la 09:42
dragilor,
am fäcut un rahat.
mi-am indeamnat fica , sä meargä o säptämanä in Romania,
am prelucrat-o, mergi cu copii in tzäri exotice, si nu te duci
mai aproape. (copii au vacantzä in Bayern).
rezultatul, (desi un hotel f. bun) PERSONAL AROGANT
,puturos, iar camerele pt. pretz ,sub orce criticä.
dacä asta este turismul, vai de Ro:.
ApreciazăApreciază
89.
theo | 29 martie 2015 la 09:44
cu mafiotzii,Truicä,Pescariu,Floricä………..nu poate sä-i scuze,
decat dacä au lucrat pt. ei.
ApreciazăApreciază
90.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 09:57
Am citit recent un articol scris de jurnalist suspect de manipulare pregătitoare (preparatorie 🙂 ) după surse din DNA/SRI cu referire la probabila disjungere (separare prin extragere) din dosarul „Gala Bute” a gogomăniei postacilor.
Motivul incredibil: dosarul se află în stadiul avansat aproape de trimiterea în instanță și DNA-ul nu mai are timp să cerceteze isprăvile postacilor. 🙂
Fals și disprețuitor argument, după operațiunea DNA-ului „Uite un motiv nou de prelungire a arestării!”. Motivul invalid de război bate în retragere, pe ușa din dos, după regula anchetatorilor escroci și iresponsabili: maurul și-a făcut datoria, maurul
Coko-tufa procedurilor neconstituționale se simte cu cacealmaua descoperită: nu există nicio legătură între faptele și șpăgile cercetate în Gala Bute (până la încheierea mandatului de ministru al EU- 09 feb 2012) și activitatea/plata postacilor din perioada ulterioară-electorală.
Motivul nevalid de arestare prelungită se recunoaște invalid de război și bate în retragere, pe ușa din dos a escrocilor, după regula anchetatorilor iresponsabili: maurul și-a făcut datoria, maurul poate să se retragă de unde nu-și are locul.
PS. Coko-tufa procedurilor neconstituționale este eroina cu demersul ei anti-Șova către CCR, propus prin CSM, de fapt un Koveși s-a auto-erijat în vector de presiune nerușinată pe CCR, întrucât judecătorii CCR nu au cum să constate neconstituționalitatea procedurii de vot în cazul Șova și nici neconstituționalitatea art 173 din Regulamentul Senatului (contestat de PNL tot împotriva procedurii și rezultatului votului Șova).
CCR nu poate sub nicio formă să-i dea satisfacție Coko-tufei neconstituționale, or de aici germinează protestul ulterior anti-CCR.
Laura Kovesi e mândră de presiunea ei pe CCR profund nefondată și nu simte penibilul expunerii ca fufa-n târg.
PSS. Dacă eu mă înșel în privința soluționării la CCR, pe 08 aprilie, îmi voi asuma greșeala cu fruntea sus, prin retragerea mea definitivă și irevocabilă din Grădină. Nu voi mai comenta niciodată nicăieri în blogosferă sau FB.
ApreciazăApreciază
91.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 10:01
Voi scrie concret condițiile exacte ale promisiunii mele de retragere, în caz de soluție inversă de la CCR, ca să n-avem niciun fel de dubii.
ApreciazăApreciază
92.
depemures | 29 martie 2015 la 10:07
Aoleu Bsk ! Pai cum sa te retragi daca judecata-ti nu este exacta ?
Altceva am inteles eu ca este gradina. Daca te retragi ,eu voi considera ca din cauza mea. Si atunci si eu nu voi mai comenta pe bloguri,neam ! Cu FB n-am treaba,adica n-am cont.
ApreciazăApreciază
93.
theo | 29 martie 2015 la 10:19
Bascä,
asta nu potzi sä faci, dacä tu ai logicä,
„minunile” cine stie ce inventeazä, cä la prostii………
te rog nu pune astefel de conditzii, avem nevoie de tine:
ApreciazăApreciază
94.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 10:24
@88
Postarea moliceanului? Aia cu motivele lui de susținere a procedurii și rezultatului votului din Senat pro-Șova?
E corectă, dar incompletă, fiindcă nu știe de existența art. 23 din Constituție. Nu există niciun motiv de neconstituționalitate. (repet, numai lipsa hotărârii Senatului de respingere a arestării nu-i în regulă, chiar dacă s-a practicat întotdeauna acestă cutumă… nelegală; îndreptarea acestei greșeli nu-l afectează cu nimic pe Șova: îmaginați-vă că Senatul ar fi obligat de CCR să o scrie și s-o publice în MO! Ar fi doar o hotărâre de respingere a cererii de încuviințare arestare. Și cu asta ce-am făcut?)
PS. Haideți, curaj, dacă aveți cât de cât idee despre pozițiile exprimate de mine în 5 ani de grădinărit (cu două întreruperi), acuzați-mă că am nesimțirea să-i țin partea lui Tăriceanu, fiindcă m-am lepădat de independența, crezul și regulile mele de susținere numai a ceea ce consider cât mai aproape de adevăr!
ApreciazăApreciază
95.
felixks | 29 martie 2015 la 10:30
Buna ziua!
nu stiu cat de credibile sunt publicatia/ autorul, dar…
http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/256098/2015/INFORMATIE-SOC-de-la-DNA-Dosarul-EADS-nu-este-la-noi-Vezi-in-ce-tara-se-desfasoara-acum-ancheta
ApreciazăApreciază
96.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 10:36
@Depemureș-93
Las-o moale cu interpretarea ta aiuristică!
Bineînțeles, voi explica motivele și raționamentul meu. După asta vei avea o imagine completă și mă vei judeca în cunoștință de cauză. 🙂
ApreciazăApreciază
97.
depemures | 29 martie 2015 la 10:41
@Bsk :):D
ApreciazăApreciază
98.
theo | 29 martie 2015 la 11:08
ziarulring- ce interese serveste?
ApreciazăApreciază
99.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 11:19
@Theo-94
Sper să nu fiu confundat cu o bocitoare înainte de despărțire. 🙂
Am toate motivele să-mi justific nu doar o atitudine ce ține de cuvânt asumat și demnitate, ci și indiferența mea față de lumea virtuală a manipulatorilor concertați, regizați, comandați, unde n-am ce să mai caut sau de ce să-i tulbur satisfacțiile. Evident, nici în raport cu deciziile CCR nu-și mai are rostul pe viitor exprimarea punctelor mele de vedere… necredibile sau considerate deplasate. N-am uitat, am spus de nenumărate ori că nu merită riscul să mergi pe mâna judecătorilor CCR, nu atât de previzibilă pe cât ne așteptăm, dar de data asta am pretenția să-mi asum cu seninătate riscul unui eșec pe tema arestărilor. Soluția inversă a CCR nu mi-ar produce nicio suferință, ba m-ar amuza, tocmai fiindcă s-ar identifica cu lumea executaților sus-amintiți, din care își pierde rostul prezența mea nesemnificativă, inutilă, cu risipă de timp și energie.
Există viață și după lumea virtuală.
Le-am comparat și cred că știu ce vorbesc. Chiar am nevoie de un motiv riguros, nu de consolare ci de ieșire, așa cum am zis, cu fruntea sus. 🙂
ApreciazăApreciază
100.
theo | 29 martie 2015 la 11:31
Bascä,
eu te intzeg, dar sä tzii cont si de binele pe care il faci,
la noi nu tulburi pe nimeni, desigur vocea mea nu conteazä,
dar sä-tzi arate cineva adevärul ,din asa o junglä, este grozav.eu itzi multzumesc.
ApreciazăApreciază
101.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 11:33
Pe săptămâna viitoare!
Dacă voi avea acordul Norei, mesajul meu va avea titlul:
„Cuvântul meu de onoare spune lucruri trăsnite”. 🙂
ApreciazăApreciază
102.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 11:52
PS. Am uitat să spun ce probabilitate admit eu pentru ca soluția CCR să fie inversă celei susținute de mine din urmă cu aproape o lună și o săptămână: 1% 🙂
Condiția votului cu majoritate „mare” (minim 50%+1 din nr. membrilor camerei respective) pentru încuviințare arestare e constituțională (cazul Șova), iar cu majoritate mică (din nr. membrilor prezenți) e neconstituțională (Udrea și T. Nicolescu).
ApreciazăApreciază
103.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 12:31
Ultima completare la PS.
Puțoiul obsedat anti-Udrea și anti-Băse, prin comportamentului lui ideal de contributor inestimabil la susținerea Monicăi Macovei – după cum se screme de vreo două luni să înțeleagă de ce nu înțelege nimic – nu va pricepe nici ce înseamnă pentru mine riscul de doar 1%. 🙂 Fără discuție, cu asemenea procent, dacă voi avea ghinionul să cad în restul de 99%, adică eu și CCR spunem la fel, mă voi consola cu rămânerea mea pe baricade, printre altele, să le mai dăm puțoilor peste nasul mucos, până le sare păduchelnița de plictiseală în muzica managementului falimentar.
ApreciazăApreciază
104.
Eddie | 29 martie 2015 la 12:46
Ziua buna!
Macovei nu e buna decat de cel mult ministru. E limitata ca om politic la DNA si cam atat. Declaratia de astazi cu Malginov e doar o incercare politicianista de a mai opri fluxul de sustinatori ai M10 care pleaca catre PMP datorita talibanismului acestei asociatii. Fiti obiectivi, nici 1% nu mai aveti baieti, o sa vedeti la urmatoarele alegeri. Ati inlocuit proiectul din Noiembrie „Jos Udrea!” cu „Jos Basescu!” si lumea s-a prins ca sunteti doar un apendic al USL care are acelasi proiect.
ApreciazăApreciază
105.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 13:30
Fără ochelari de gloabă și cu un pic de discernământ, nu zic să recitiți altfel, ci să căpătați curajul elementar încât să precizați unde se află greșeala mea!
Ce-i așa greu pentru restul lumii, dacă n-are nicio îndoială?
Unde răspuns nu e, nici prostia nu lipsește.
*
„Supremația Constituției scârțâie din balamale, la porțile celor mai înalte curți, după chipul și asemănarea organelor lucrătoare”
*
Motto: Excepția bate regula până o zăpăcește – „Există ofițeri activi SRI între magistrați” – (George Maior, 12.02.2013, în Parlamentul României)
Excepția (Constituție -„Libertatea individuală”- art 23, alin. 2): „Percheziționarea, reținerea sau arestarea unei persoane sunt permise numai în cazurile și cu procedura prevăzute de lege”.
Regula generală (Constituție, art. 76, alin. 2): „Legile ordinare și hotărârile se adoptă cu votul majorității membrilor prezenți din fiecare Cameră”.
…
Tranșarea neconstituționalității Hcd nr. 16 din 23.02.2015 la CCR ar preveni alte sincope asemănătoare legate de încuviințarea arestării/reținerii, în care va conta cine va contesta la CCR.
*
https://noradamian.wordpress.com/2015/02/26/suprematia-constitutiei-scartaie-din-balamale-la-portile-celor-mai-inalte-curti-dupa-chipul-si-asemanarea-organelor-lucratoare/
ApreciazăApreciază
106.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 14:00
Dacă va fi cazul, vă asigur că n-am niciun fel de reținere să susțin c-ar fi neconstituțională hotărârea Camerei Deputaților de încuviințare a arestării lui Victor Ponta cu un număr de voturi mai mic de 199. 🙂
ApreciazăApreciază
107.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 14:17
Cu cât lista membrilor camerelor Parlamentului include mai mulți parlamentari aflați în arest preventiv, în timpul votării unei hotărâri de încuviințare a arestării altui deputat sau senator, cu atât se întrunește mai greu majoritatea necesară la aprobarea arestării.
În acest timp, Coko-tufa procedurilor neconstituționale țipă la CCR, pe motiv de insuficiență cardiacă în Senatul lui Șova, poate aude și Camera Deputaților cum trebuie să se aplice la fel art. 24 alin. 4 din statutul deputaților și senatorilor. 🙂
ApreciazăApreciază
108.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 14:29
Deputații lui Alzheimer, amnezici de 8 ani încoace!
Eroarea nu-i la Senat, ci la CD. Deputații n-au operat la timp modificarea art. 195 alin 8 (pt trecerea la procedura de vot cu majoritate mare), așa cum cerea nu numai statutul-Legea 96/2006, ci și art 331 din Regulamentul CD:
Art. 331: „Dupã adoptarea Legii privind Statutul deputatului şi senatorului, prevederile prezentului regulament vor fi modificate în mod corespunzător”
ApreciazăApreciază
109.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 14:36
Similar cu Regulamentul Senatului, art 1 alin 2 din RCD le spune mură-n amnezie cum funcționează CD în ordinea forței juridice a normelor aplicabile:
Art. 1 alin 2, RCD: „Camera Deputaților se organizează şi funcţionează potrivit dispoziţiilor Constituţiei, legii privind statutul deputaţilor şi senatorilor şi prezentului regulament”
ApreciazăApreciază
110.
theo | 29 martie 2015 la 14:39
manechinul bosorog Täri, este f. deranjat, au indräznit unii
sä-i critice activitatea.
ApreciazăApreciază
111.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 14:53
Activitatea lui Tăriceanu e una, iar validitatea celor două răspunsuri ale lui, din punctele de vedere solicitate de CCR pentru soluționarea ambelor sesizări ( conflictul de la Iohannis și atacul PNL-ului la art. 173 din RS) sunt altceva.
Ambele puncte de vedere ale președintelui Senatului sunt corecte (cu excepția obligației camerelor de a adopta și hotărârea de respingere a cererii de încuviințare arestare, aspect neglijabil, fără efecte semnificative)
ApreciazăApreciază
112.
noradamian | 29 martie 2015 la 14:57
Ziua bună, prieteni, oricât de ploioasă ar fi! 🙂
ApreciazăApreciază
113.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:08
Eddie, 105
MM a jucat un rol esențial în evoluția justiției, s-a achitat onorabil și de cel asumat în politică, având în vedere că în noiembrie nu exista alternativă sănătoasă de votat dar cred că cu asta si-a cam epuizat resursele în sensul unui rol decisiv în politica mare.
ApreciazăApreciază
114.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:10
Depemures, Bsk, astea nu-s motive de plecat din blogosferă, căutați altele 🙂
ApreciazăApreciază
115.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:12
Felixs, 96, au tărăgănat-o nefiresc cu dosarul ăla după ce, până mai ieri, era anunțat săptămânal, ca „detonat” Probabil se chinuie să-l ascundă dar nu cred că va fi posibil: și Microsoft și EADS sunt pornite și monitorizate din exterior.
ApreciazăApreciază
116.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:13
Theo, îmi pare rău de concediul nereușit al fiicei tale în România. Și în turism, ca și-n restul, lucrurile merg tot mai prost. Subscriu aprecierilor tale despre postările lui Bsk.
ApreciazăApreciază
117.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:15
Bsk, cum toate predicțiile tale au urmat firul adevărului mai mult decât a gira un politician sau altul, nu mă-ndoiesc că se vor adeveri și în cazul problemelor legate de deciziile CCR. Mă tem deci, că păduchelnița nu poate răsufla ușurată 🙂
ApreciazăApreciază
118.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 16:16
O zi da și trei-patru nu.
Azi zi bună de lăudat Monica Macovei: Harașo! 🙂
N-am nicio problemă cu recunoașterea zilelor ploioase.
Încercați! Nu frige, nu produce indigestii și nu-i nicio contradicție să distingi zilele după nori.
Mai grav ar fi să le vezi însorite oricum și oricând, mai ales noaptea. 🙂
ApreciazăApreciază
119.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 16:21
@115
Și tu, Noro?
@118
De-o fi una, de-o fi alta, libertatea are și ascunzișuri trăsnite. 🙂
ApreciazăApreciază
120.
Mitzu` Beciuklistu` | 29 martie 2015 la 16:42
Basca, ce ai scris a fost mereu rezultatul cunoasterii acurate a legilor. Asta sta la baza solutiilor logice pe care le-ai dat, de-a lungul timpului, la diferite probleme legislative aparute din cauza trogloditilor politruci, fani incontestabili ai mersului pe linga lege si impotriva ei.
Chestiunea e urmatoarea: esti atit de sigur pe onestitatea tuturor judecatorilor CCR? Atit de sigur, incit, mizind pe solutia ta de bun simt, sa scapi din vedere „apartenenta” fiecaruia la entitatea politica ce i-a numit si de aici, la tentatia de a multumi o „anumita” majoritate de „filantropi politici”? Eu, unul, liber de „mentor” acolo il vad doar pe Daniel Morar.
Decizia e, deja, a ta si bucuria celor ce invidiaza analizele tale, deja a lor.
ApreciazăApreciază
121.
noradamian | 29 martie 2015 la 16:48
Orice pupat la iohannis-presedintele feisbuc e de o tristețe iremediabilă în fața realității de necontestat din acest mesaj: 🙂
http://www.flux24.ro/basescu-scrisoare-catre-iohannis-este-semnal-care-va-trimite-inapoi-la-grivco-si-in-bratele-turnatorului-felix/
ApreciazăApreciază
122.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 18:18
@Mitzu-121
Am zis la @100
N-am uitat, am spus de nenumărate ori că nu merită riscul să mergi pe mâna judecătorilor CCR, nu atât de previzibilă pe cât ne așteptăm, dar de data asta am pretenția să-mi asum cu seninătate riscul unui eșec pe tema arestărilor. Soluția inversă a CCR nu mi-ar produce nicio suferință, ba m-ar amuza, tocmai fiindcă s-ar identifica cu lumea executanților sus-amintiți, din care își pierde rostul prezența mea nesemnificativă, inutilă, cu risipă de timp și energie.
*
PS. Aici am corectat executanților sus-amintiți (nu executaților)
PSS Nu e vorba de încrederea mea în altcineva. Abia mă descurc cu încrederea în mine. 🙂
Mă deranjează teribil și vreau să nu mai păstrez nicio tangență cu minciuna, să mă eliberez de tăcerile la unison și de concertele vectorilor de luptă manipulatoare în turmă, înaintea furtunii previzibile asupra CCR.
Mă revoltă previziunile ingenioase exprimate după război și mă dezgustă lauda de sine repetată (pentru îndoctrinare și credibilitate artificială de uz manipulator), îmi doresc să mă eliberez de ipocrizia colectivizată, de turmă dirijată și împotriva căreia ne pierdem timpul, răbdarea, speranțele, rostul, dar în special restul anilor de regăsire a normalității.
Poate sună straniu: îmi doresc o motivație incontestabilă, or, uneori, înfrângerea îți poate oferi mai mult confort și echilibru decât victoria… de etapă.
ApreciazăApreciază
123.
noradamian | 29 martie 2015 la 18:26
Bsk, înțeleg la ce te referi dar, pe lângă aprecierile generale, poate ar trebui să faci și unele precizări cu țintă exactă, altfel unii ar putea crede că faci aluzii la cei care comentăm obisnuit, aici.
ApreciazăApreciază
124.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 18:47
Da, observație justă. Nu mă refer deloc la comentatorii obișnuiți ai Grădinii. Probabil am sperat că nu doar tu vei prinde sensurile urmărite de mine în generalitățile de azi. 🙂 Voi fi mai explicit și concret în „scrisoarea de intenție”.
ApreciazăApreciază
125.
Mitzu` Beciuklistu` | 29 martie 2015 la 18:51
Basca, jos palaria :)! Mi-e cam greu, daca aia dau cu hotarirea proasta in balta nestiutorilor, sa-mi inchipui ca nu mai doresti sa stai la o mica barfa virtuala, aici, unde de fapt esti acasa. Celelate motive le-am inteles si apreciat, dar tu ne pedepsesti si pe noi, intram la pagube colaterale. Vezi tu, eu cred ca sunt citeva situatii in care poti tine cont si de cei ce te-au indragit pe necunoscute. Fiecare comentator aici e parte din sarea si piperul blogului. Cum iti inchipui tu asta? I am not amused, my friend, not at all. 🙂
ApreciazăApreciază
126.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 19:17
Ok, Mitzu, să nu uităm! Șansa mea e numai de 1%. 🙂
ApreciazăApreciază
127.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 19:45
Florina Neghină, FB, 3 ore.
*
„Cu ocazia confirmarii dumneavoastra, acum mai bine de trei luni, ca Presedinte al Romaniei, nu credeti ca e vremea sa va despariti de vechile metehne, ca sa puteti fi primit in rindul demnitarilor de (cel mai) inalt rang?
PS: Multumesc pentru urari.
PPS: Mă bucur că sînteţi o persoana credincioasă, dar românii nu v-au ales papă, ci preşedinte”.
*
FPS: Ne papă zilele și când nu-i sărbătoare și când n-are nimic de urat.
Tace și papă tot. 🙂
https://www.facebook.com/florina.neghina
ApreciazăApreciază
128.
theo | 29 martie 2015 la 20:44
are dreptate, omul este aerian, se crede incoronat
si färä obligatzii, ce nerusinare, nici nu se sträduieste putzin
ApreciazăApreciază
129.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 20:53
Miercuri, 1 aprilie 2015, se împlinește prima sută din prima tranșă de 300 zile de grație prezidențială – acordată în trei tranșe egale plus un spor de așteptare răbdătoare pe ultima sută de zile – la capătul cărora vom sărbători sfânta libertate de exprimare cu o singură întrebare:
-Ce-ați făcut în ultimele 1001 de zile? 🙂
ApreciazăApreciază
130.
theo | 29 martie 2015 la 21:02
intrebarea nu o sä aibä räspus.
ApreciazăApreciază
131.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 21:07
Mi-e teamă să nu primim răspunsul după alte ultime 800 de zile:
„Am mărit bugetul apărării, crescător, să ne ajungă și în al doilea mandat consecutiv”.
ApreciazăApreciază
132.
noradamian | 29 martie 2015 la 21:50
Ce ipocrizie! cepeteul din capul senatului reclamă stilul nedemocratic al DNA-ului, în timp ce el e unul din corupții de top și un protector politic notoriu al imunității corupților de partid.
ApreciazăApreciază
133.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 22:14
Da, Tăriceanu vorbește cu o dezinvoltură general valabilă în capul lui, ca și cum handicapul lui Șova – distrugerea probelor – a fost atât de invizibil, încât o mulțime de senatori n-avea cum să-l vadă. 🙂
Oricum Vișan de la PMP e mai prost decât Tăriceanu: (acum la B1). a zis bine până la un punct: „ori Zgonea a greșit cu majoritatea necesară la hotărârea camerei deputaților pentru arestarea Udrei, ori Tăriceanu a greșit cu majoritatea necesară la Șova… [a dus-o până aici și a scăpat-o 🙂 ] dar vă zic eu că decizia CCR spune că trebuie majoritatea numai din cei prezenți, la ambele camere” . 🙂
Adică a rezolvat dilema: colega Udrea a fost arestată constituțional…ca la CCR. 🙂
Eu zic invers, la Șova e constituțional, pt că decizia aia (de fapt sunt două identice pe fiecare cameră) nu are legătură cu arestarea, ci tratează numai urmărirea penală. Totuși, mă aștept de la alții să fie atât de imparțiali, ca Vișan. 🙂
ApreciazăApreciază
134.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 22:21
Nora,
Mai am un pic și voi avea convingerea că art. 23 alin 2 a fost scos din Constituție și băgat la secret. Clasificare cu mâna acoperiților de pretutindeni. 🙂
ApreciazăApreciază
135.
noradamian | 29 martie 2015 la 22:23
Da. asa e! Am reacționat la tonul indignat al manechinului de câlți, girantul mereu mai slinos, al unei democrații putregăite 🙂
ApreciazăApreciază
136.
noradamian | 29 martie 2015 la 22:25
Bsk, asta ar fi echivalent cu un furt! A ascunde un articol din Constituție ar mai lipsi ca nebunia să fie totală 🙂
ApreciazăApreciază
137.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 22:28
Clasificare forțată de împrejurări. 🙂 Să nu afle strada de constituționalitatea procedurii la Șova, înainte să se transforme în hăitașii ideali de folosit la vânătoarea de după 08 aprilie:
„Șo pe CCR!”
ApreciazăApreciază
138.
noradamian | 29 martie 2015 la 22:40
Noapte bună! 🙂
ApreciazăApreciază
139.
Bască ilie | 29 martie 2015 la 22:58
Somn ușor!
Șo, până la loc comanda! 🙂
*
ApreciazăApreciază
140.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 18:58
Saluttare!
În Senat se anunță abordarea frontală a singurei soluții de închidere a circului: modificarea art 24 alin 4 din statutul deputaților și al senatorilor (trecerea la adoptarea hotărârilor de încuviințare arestare cu majoritate simplă)
Depinde cu ce viteză parcursul legislativ prin cele două camere va finaliza sau nu modificarea până la pronunțarea celor două decizii ale CCR, programate pt 8 aprilie. (nu-i exclusă amânarea pronunțărilor la CCR, deoarece soluționările depind direct de acel art. 24; după intrarea în vigoare a legii de modificare a statutului, sesizările ar rămâne în principal fără obiect; ar rămâne aspectul legat de refuzul camerelor de a adopta hotărâri de respingere)
Din păcate, ar rămâne fără obiect și intenția mea de retragere definitivă din blogosferă (dacă CCR ar decide invers), fiindcă n-aș mai am cum să probez validitatea punctelor mele de vedere.
Mai vedem. Cel târziu duminică sper să am mai multe elemente legate de stadiul intenției de modificare a art. 24 din statut (poate nu va fi lăsată în coadă de pește pentru luni-marți )
*
174. Bască ilie | martie 26, 2015 la 16:34
Asta-i campanie de îndobitocire în masă și impresie artistică mobilizatoare (unii acționează premeditat, alții involuntar, ca toți neaveniții), fiindcă se pierde timpul prin simulacre de acțiuni utile împotriva cazului Șova.
În acest timp soluția corectă se află la mâna parlamentarilor, în principal ai PNL – asistați de revolta mutului pe aceeași direcție perversă- și va întârzia proporțional cu timpul pierdut la mâncat ciuperci.
145. Bască ilie | martie 25, 2015 la 22:58
Dacă PNL vrea să demonstreze hotărârea de simplificare pentru operativitate a procedurii de vot la încuviințarea arestărilor, are la îndemână inițierea unui proiect de lege pentru modificarea art. 24, alin 4, din Legea 96/2006 (adoptarea hotărârii cu majoritatea celor prezenți) și gata.
Au promis să facă minuni la acest capitol, în frunte cu vorbitorul de la Cotroceni. Să-și respecte promisiunea. După prima mutare în statut, celelalte modificări în regulament nu mai au niciun impediment, merg șnur până la soluția unitară pentru ambele categorii de avize.
*
http://www.stiripesurse.ro/decizie-majora-in-senat-despre-arestarile-cerute-de-dna_951456.html
ApreciazăApreciază
141.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 19:16
Previn o posibilă confuzie. Dacă se modifică art 24 alin 4 din Legea 96/2006 până la pronunțarea CCR, se rezolvă toate incidentele de (ne)constituționalitate și nu mai rezultă nici unde ar exista eventualele mele greșeli de interpretare, fiindcă aproape toate gunoaiele ar rămâne ascunse sub preșul parlamentului (înainte de deratizarea cu tulumbele de la CCR… pe sens unic 🙂 )
ApreciazăApreciază
142.
theo | 30 martie 2015 la 19:20
este o adeväratä incurcäturä, pt. un om obisnuit, legi,articole,
paragrafe, sunt ceva abstract.
ApreciazăApreciază
143.
theo | 30 martie 2015 la 19:21
mie imi este clar, USL continuä cu Johannis,
cei mintzitzi suntem noi, ceva mai parsiv nu existä.
ApreciazăApreciază
144.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 19:23
Indiferent de rezolvarea sau nu a dilemelor legate de CCR, până la soluționarea din 8 aprilie, nu voi renunța să-mi susțin aceleași convingeri. Păstrez și vreo doi ași în mânecă (mici surprize 🙂 )
ApreciazăApreciază
145.
theo | 30 martie 2015 la 19:32
surprize pläcute? abia astept.
ApreciazăApreciază
146.
noradamian | 30 martie 2015 la 19:33
Ziua bună 🙂
În fine, acum duc până la capăt, în liniște, ce nu reușiseră în 2012: operează-n voia lor codul (și-așa, mult prea îngăduitor!) legitimează conflictele de interese, participarea în AGA a barosanilor anihilând ANI…
ApreciazăApreciază
147.
noradamian | 30 martie 2015 la 19:37
Bsk, 142, crezi că ar fi posibil să se recurgă la asta? 🙄
ApreciazăApreciază
148.
noradamian | 30 martie 2015 la 19:39
„Marius Nica, viitorul ministru al Fondurilor Europene a lucrat in cadrul DGIA in compartimentul care se ocupa de monitorizarea presei, inclusiv de recrutarea jurnalistilor”.
http://www.nasul.tv/2015/03/29/acuzatii-grave-ministrul-desemnat-al-fondurilor-europene-a-racolat-jurnalisti-pentru-un-serviciu-secret/
ApreciazăApreciază
149.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 19:47
Nu știu cât de plăcute. Demonstrează ipocrizia vectorului de luptă eroică, Coko-tufa procedurilor neconstituționale: cunoaște foarte bine rolul determinant al art. 23 alin 2 din Constituție referitor la libertatea individuală și caracterul excepțional al măsurilor preventive. Ambele sunt motive constituționale de derogare (prin excepție), a adoptării hotărârilor de încuviințare arestare, de la procedura generală prev la art. 76 alin 2 (cu majoritatea simplă).
Coko-tufa joacă teatru eroic. 🙂 Numai modificarea statutului – ca opțiune a legislativului, nu ca motiv de neconstituționalitate- rezolvă problemele, nicidecum demersul ei de vector-imagine către CSM (când a propus CSM-ului să sesizeze un conflict, dar în realitate inexistent; se repară totul sub preșul parlamentului)
ApreciazăApreciază
150.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 19:54
@Nora-148
E posibil, fiindcă-i singura soluție. Orice altă încercare le scotea la suprafață gunoaiele (odată cu respingerea acțiunilor în fața CCR), după o tragere de timp… rușinoasă pentru mulți 🙂 până când tot parlamentarii se trezeau îndreptându-se agale, pe la toamnă, tot spre modificarea art. 24 alin 4 sin statut. 🙂
ApreciazăApreciază
151.
theo | 30 martie 2015 la 20:05
cä sunt totzi secu, se pare ii place lui Johannis,
poate nici el nu este departe.are un caracter f. ciudat
vä rog, :::: nu este tipic nemtzesc. el este un „ciudat”
ApreciazăApreciază
152.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 20:12
Cel mai important efect al replierii parlamentarilor prin renunțarea – de bună voie și nesiliți de nimeni – la majoritatea „mare” pt încuviințarea arestărilor, este eliminarea pericolului de exercitarea colectivizată a presiunilor pe CCR, după inevitabila respingere a celor două sesizări (PNL și Iohannis). După atâta pregătire specifică (prin „secretizarea” art. 23 alin 2 din Constituție), piața publică ar fi rămas îndoctrinată cu concluzia falsă că judecătorii CCR n-ar fi respectat propria jurisprudență (deciziile ref la urmărire, nu arestare, nr. 989 și 990 din 2008). Adică Sorina și acoliții ei și-ar fi reluat (cu aceeași poftă de la respingerea legii de securitate cibernetică Big Brother- 3) lupta anti-dumnezeiască „Șo pe Morar!”.
ApreciazăApreciază
153.
theo | 30 martie 2015 la 20:17
Sorina, vorbeste färä pauzä, färä intonatzie,cu mici chitzäieli
din cand in cand. din prezentarea ei iese o varzä
ApreciazăApreciază
154.
noradamian | 30 martie 2015 la 20:18
lucrul bine tăcut pentru continuarea jafului și corupției. Vai de țara asta! 😦
Paul Dragos Aligica
„Eiii, ce avem noi aici, dragi copii?!
Avem o noua Scoala de Gandire Politica.
Ce Scoala, dragi copii?!?
Constitutionalismul Iohanescian.
Cum deosebim, dragi copii, Constitutionalismul Iohanescian, de alte Constitutionalisme, mai putin bune?
Constitutionalismul Iohanescian este un Constitutionalism care spre deosebire de alte Constitutionalisme, rele, este unul Bun si Corect, care urmeaza cu precizie matematica Litera si Spiritul Constitutiei, exact asa cum sunt ele in viata de zi cu zi si cum se desprind din practica si experienta milenara a poporului roman dar si a altor popoare europene si mondiale.
Asa deci. Bravo domnului Iohannis si ganditorilor care au imaginat si pus in teren aceasta doctrina si strategie cu seva in asezarea in teren si strategia glorioasei experiente tehnico-tactice a nationalei noastre de fotbal in anii 80.
Dar sa revenim: in ce consta, ea, dragii copii, aceasta Scoala de Gandire Politica, Constitutionalismul Iohannescian?
Ea consta in aceea ca tace si face.
Si ce face, dragi copii, atunci cand face?
Tace.”
ApreciazăApreciază
155.
theo | 30 martie 2015 la 20:22
dupä scoala lui J, totzi vor fi DOTTORE.
ApreciazăApreciază
156.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 20:24
Sunt impresionat 🙂 de teoriile înlănțuite – în aceeași repezită interpretare – ale unui lanț de expertereștri: Cristi Danileț, Elenina Neguț, Laura Ștefan. Unul și unul. Pe ăștia nu-i bănuiesc de complicitate cu tăcerea organizată. Asta nu înseamnă mai puțin păguboși. 🙂 🙂 🙂 Ar fi norocul lor de soluția unică mai rapidă cu modificarea statutului.
Poate încă nu. Mai sper. 🙂
ApreciazăApreciază
157.
theo | 30 martie 2015 la 20:25
comportamentul lui Johannis este de handicapat, cu o parte recuperatä, dar totul masinal, ca un reflex conditzionat.
ApreciazăApreciază
158.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 20:35
@Nora-155
Se potrivește perfect cu ce susțin eu despre inevitabila respingere la CCR a sesizării lui Iohannis (dacă încă nu va intră în vigoare modificarea art 24 alin 4 din statut până la pronunțarea CCR):
Iohannis va rămâne crăcăcat și supra-mut. Ghinion! 🙂
ApreciazăApreciază
159.
noradamian | 30 martie 2015 la 20:37
Conformismul funcționăresc și progresiv obedient poate duce în unele cazuri, la reflexe anticetățenești la cine nu te aștepți. Tot mai greu să mai ai încredere în cineva. Măcar să nu fie și ceva interese personale la mijloc. Altfel, c`est fini.
ApreciazăApreciază
160.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 20:40
Și PNL-iștii vor fi la fel de fericiți cu sesizarea lor: își vor linge rănile la Cotroceni în terapie de grup. 🙂
Repet, cu statutul reparat între timp își vor ascunde gunoaiele. Au tot interesul să tragă de modificarea statutului, până nu li se vede curul gol de lângă gunoiul cât Palatul Cotroceni.
ApreciazăApreciază
161.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 20:59
Unul din gunoaiele ascunse sub preș, odată cu modificarea art 24 din statut înainte de pronunțarea CCR, este neconstituționalitatea hotărârilor de încuviințare arestare în cazurile Udrea și Theodor Nicolescu. Se va acoperi.
ApreciazăApreciază
162.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 21:16
O breșă tot rămâne în planul replierii prin recondiționarea statutului, o breșă mare cât Șova. 🙂
La @142 am scris „aproape toate gunoaiele ar rămâne ascunse sub preșul parlamentului”. Aproape toate, fiindcă Șova va rămâne oricum teafăr și nevătămat.
Ia gândiți-vă un pic! Dacă ar fi fost neconstituțională procedura de salvare a lui Șova, cu atât mai ușor ar trebui să-l înhațe micșorarea majorității necesare încuviințării (prin introducerea majorității simple în art. 24 alin 4 din statut). Or, așa ceva nu se va întâmpla și va demonstra că a fost OK procedura la momentul votului salvator. 🙂
Nici nu se va relua votul pentru Șova și nici nu va avea vreun efect obligarea Senatului la emiterea hotărârilor de respingere (nu se va confirma nici insinuarea unor expertereștri, cum că Șova ar avea probleme dacă s-ar da ulterior în Senat hotărârea de respingere a încuviințării de la votul salvator )
ApreciazăApreciază
163.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 21:37
Mai exact în ultima frază din paranteză: „cum că Șova ar avea probleme dacă s-ar da ulterior în Senat hotărârea de respingere a încuviințării de la votul salvator”. Nu „dacă s-ar da ulterior hotărârea în Senat”, ci după ce Senatul va fi obligat de CCR să emită hotărârea de respingere pt votul deja exprimat pe 25 martie: 67 „contra” și 79 „pentru” încuviințare.
ApreciazăApreciază
164.
noradamian | 30 martie 2015 la 21:41
O s-aflăm curând 🙂
ApreciazăApreciază
165.
noradamian | 30 martie 2015 la 21:42
Noapte bună! 🙂
ApreciazăApreciază
166.
Bască ilie | 30 martie 2015 la 21:50
Somn ușor!
Știu, mai calm cu previziunile! 🙂
*
ApreciazăApreciază
167.
ion adrian | 30 martie 2015 la 23:19
Nu exista nici-un motiv sa se repete votul. Dar corectarea unei erori la o numarare sau la o interpretare de text este obligatoriu sa se faca . In astfel de situatie nu tine chestia cu retroactivitatea . Munai o executie urmata de deces nu ar mai putea fi refacuta ,in rest mortul de la groapa se intoarce. Desigur asta nu inseamna ca la noi va fi asa..
ApreciazăApreciază
168.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 02:54
Ăsta-i un comentariu de pus în ramă (de la postarea lui DPA, adusă de Nora la @155)
Ion Marcu: „Eu ma tem ca pilotul neamt s-a incuiat singur in cabina si se joaca la mansa privind fix catre o prapastie..”
ApreciazăApreciază
169.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 12:15
Saluttare!
Cele două planuri parlamentare,
primul,
de fluidizare a adoptării hotărârilor de încuviințare arestare preventivă prin intrarea Senatului la apă cu majoritate (simplă), după modificarea art 24 alin 4 din statutul deputaților și al senatorilor,
și al doilea,
de a-și interzice reciproc arestarea preventivă a parlamentarilor, prin modificarea legii penale,
se bat cap în cap și se sparg în măsura arestării preventive.
Se fluidizează arestarea preventivă interzisă parlamentarilor ?! 🙂 🙂 🙂
ApreciazăApreciază
170.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 12:26
Uita-așa se trezesc parlamentarii din nou cu capetele sparte în fața CCR!
ApreciazăApreciază
171.
noradamian | 31 martie 2015 la 12:33
Ziua bună! 🙂 Păi e bine dacă și le sparg singuri 🙂 nici nu vreau să mă gândesc că șerban ăsta ar ajunge să transforme codul penal pe pofta mafioților politici!
ApreciazăApreciază
172.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 12:50
Capul face, capul trage… în gol. 🙂
ApreciazăApreciază
173.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 12:57
Când lucrează la rupere, în plasă, înscrie: gool!
Căderea liberă a corpului spărgătorilor. C-așa-i la trapez. 🙂
ApreciazăApreciază
174.
theo | 31 martie 2015 la 12:58
ce mafiotzi niste „oameni onorabili” ca Voicu si Nästase
in jurul cärora se invarteste.
ApreciazăApreciază
175.
theo | 31 martie 2015 la 19:59
bunä seara,
Johannis vorbeste, dar nu spune nimic.
ApreciazăApreciază
176.
noradamian | 31 martie 2015 la 20:12
Salut, theo! Da, rezultă c-așteaptă să se facă toate de la sine.
ApreciazăApreciază
177.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 20:21
În coroborare cu @169, urmează manșa a doua. 🙂 ( tot de 100 zile)
ApreciazăApreciază
178.
noradamian | 31 martie 2015 la 20:31
De ce se ceartă ăștia la B1? Strică tot programul de lăudăroșenii pentru Klausi 🙂
ApreciazăApreciază
179.
theo | 31 martie 2015 la 20:41
dacä nu anul asta,,,,,,,,atunci in 2016, s-au la sf. asteaptä
se pare cä nu-i plac nici lui bäsistii, asa sunt uselistii.
ApreciazăApreciază
180.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 20:41
Nora-179
Am văzut intenția + invitații și-am schimbat postul. Nu vreau să aflu despre ce neînțelegeri vorbești. 🙂
ApreciazăApreciază
181.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 20:42
@180
„pas” cu „pas!”.
ApreciazăApreciază
182.
noradamian | 31 martie 2015 la 20:59
Da, după 100 de zile nule, prezidentul nu se dezminte, are aceeași ranchiună împotriva lui Băsescu (ceva psihanalizabil):
„Președintele laikurilor va demara în fine, reparația justiției ținută pe loc pân-acum de fostul, muzeificarea comunismului glorificat de fostul, sănătatea îmbolnăvită de fostul. Nimic nu s-a făcut până la augusta lui descălecare! În traducere, deceniul Băsescu ar trebui șters din memoria colectivă ca să nu-l eclipseze pe noul ales. Ca să readucă dinamismul vieții sociale dinaintea lui. Adică obișnuința de a minți și de a te lăsa mințit, dublul limbaj, contrafacerea realității… ”
https://noradamian.wordpress.com/2014/12/23/punct-si-de-la-capat-2/
ApreciazăApreciază
183.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 21:18
Jurizda-șefă Gorghiu bâjbâie cu interpusul Grapă-n groapă.
*
„PNL a cerut în plenul Senatului reconsiderarea votului în cazul Şova. Solicitarea nu a fost admisă”
Preşedintele comisiei de Regulament a Senatului, Sebastian Grapa a declarat de la tribuna Senatului că solicitarea sa nu pleacă dintr-o ”dorinţă personală”, ci pentru îndreptarea unei erori la care au fost părtaşi cu toţii”.
El a propus ca Senatul să emită, după votul din plen privind modificarea Regulamentului, o hotărâre prin care să se constate că rezultatul votului ”încuviinţează şi nu împietează hotărârea luată”.
”Faptul că noi în comisia de regulament, ca urmare a înţelepciunii PSD, am modificart articolul 173 şi l-am adus în acord cu prevederile Curţii Constituţionale şi a celor două decizii ale Curţii, ne obligă să reconsiderăm, nu votul, ci rezultatul votului dat în urmă cu o săptămână în ceea ce îl priveşte pe colegul nostru, Dan Şova”, a spus Grapă.
*
” art. 173 în acord cu prevederile Curţii Constituţionale 🙂 [care anume?] şi a celor două decizii ale Curţii” ?
Cu cele două decizii ale CCR (despre urmărirea penală) n-au niciun acord de urmărit ( n-au nicio legătură cu arestarea), ci cu art. 24 alin 4 din statut, or, cât timp încă nu-i modificat statutul, abia acum au realizat dezacordul. 🙂
Și Johannis a solicitat – în „conflictul” sesizat la CCR – să se urmărească „acordul” dintre statut și cele două regulamente ale camerelor (în privința procedurii de încuviințare a arestării).
Cu art. 24 alin 4 în forma actuală, CCR va avea un cuvânt de acordat prostia cu penibilul. 🙂
ApreciazăApreciază
184.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 21:20
„Plenul a mai decis, marţi, introducerea pe ordinea de zi a modificării făcute de comisia de Regulament a Senatului, la articolul 173 din Regulament”.
Se mișcă, se mișcă… în gol. 🙂
http://www.mediafax.ro/politic/pnl-a-cerut-in-plenul-senatului-reconsiderarea-votului-in-cazul-sova-solicitarea-nu-a-fost-admisa-14091881?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MediafaxPolitic+%28Mediafax+-+Politic%29
ApreciazăApreciază
185.
noradamian | 31 martie 2015 la 21:23
Iar Ondine Gherguț spune
„ OFICIAL: Victor PONTA are două dosare la DNA, conexate într- unul după ce au fost disjunse din cele ale lui DAN ȘOVA ( contractele cu CE Rovinari și CE Turceni).
Acum întelegeți de ce ȘOVA e greu de ARESTAT? Dacă încep denunțurile în dosar?”
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/de-ce-are-victor-ponta-dosare-la-dna-373240
ApreciazăApreciază
186.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 21:32
A fost odată un proiect de lege de modificare a art. 24 alin 4 din statutul deputaților și senatorilor, când s-a trecut la adoptarea hotărârilor de încuviințare a arestării cu majoritatea simplă (din nr. celor prezenți la vot) și CCR l-a declarat neconstituțional în totalitate, dar considerentele de-atunci ale judecătorilor CCR n-au avut nici clin, nici în mânecă, vreo legătură cu procedura de vot sau cu majoritatea necesară la adoptarea hotărârii de încuviințare arestare(reținere, percheziție).
ApreciazăApreciază
187.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 21:43
@Nora-186
Surse judiciare, ai? Articol – România Liberă – ora 20:48.
Te rog să nu te îndoiești de spusele mele: am citit articolul de mai jos pe la prânz. (dacă insiști găsesc o dovadă; n-are oră, dar caut să revăd de unde l-am preluat și probez cu ora de-acolo)
„Iata raspunsul DNA:”
“La solicitarea dvs. din data de 20 martie 2015, Biroul de Informare şi Relatii Publice este abilitat sa va comunice urmatoarele:
Cele doua dosare la care faceti referire au fost conexate printr-o ordonanta a procurorilor anticorupte, iar in legatura cu stadiul cercetarilor nu va putem furniza alte informatii decat cele precizate in comunicatele cu numerele: 1194/VIII/3 din 13.08.2014, 1210/VIII/3 din 20.08.2014 si 494/VIII/3 din 13 martie 2015, postate la http://www.pna.ro”.
„Asadar, oficialii Directiei nu afirma in niciun moment ca Victor Ponta are vreo calitate in vreun dosar. Mentiunea insa ca cele doua dosare ale premierului au fost conexate poate fi interpretata in sensul ca Victor Ponta are in momentul de fata dosar la DNA. Iar din cea de-a doua mentiune privind stadiul cercetarilor si trimiterea catre dosarul lui Dan Sova, ar putea reiesi ca prim-ministrul este cercetat in dosarul lui Dan Sova”.
http://psnews.ro/exclusiv-dna-a-conexat-dosarele-lui-ponta-premierul-cercetat-in-cazul-sova/
ApreciazăApreciază
188.
noradamian | 31 martie 2015 la 21:46
Mda. să vedem dacă și cum se va rezolva problema.
ApreciazăApreciază
189.
noradamian | 31 martie 2015 la 21:51
Bilanțul lui KI ar trebui analizat și prin prisma înviorării subite a lui victoraș, având în vedere că ieri părea mult mai neliniștit.
ApreciazăApreciază
190.
noradamian | 31 martie 2015 la 22:28
OK, Bsk, s-a limpezit 🙂
ApreciazăApreciază
191.
noradamian | 31 martie 2015 la 22:29
Noapte bună! 🙂
ApreciazăApreciază
192.
theo | 31 martie 2015 la 22:41
eu observ cä Johannis nu-si dä seama, cä nu a fäcut absolut
nimic din ce a promis,
am väzut reactzia multora ;care nu vor mai vota PNL; iar
procentul lui J ,este fals, nimeni nu bate sute de km. pt.
mozici ca cei din PNL:
ApreciazăApreciază
193.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 22:45
Efectul de bum-bum e rang de zbang!
Cu gândul… ascuns în statutul lor (art. 24 alin 4), în timp ce își fluidizează avizul curgător spre arestare, parlamentarii fug de arestare ca – negrii goi – de tămâia lor binefăcătoare.
*
Sonatorul Serban Nicolae:
“Am primit un punct de vedere de la CSM, am citit acest text, am citit si avizul Consiliului Legislativ si va spun cu regret ca dincolo de unele aspecte pertinente pe care le iau in considerare, am constatat si ca exista o anumita tendinta de țâfnă pe care eu nu pot sa mi-o explic si o atitudine de carcotasi. Cei care sunt extraordinar de critici cu proiectul meu nu au observat la Codul Penal ca exista dispozitii care infrang dispozitiile Constitutiei Romaniei. Daca ar fi fost la fel de rigurosi si la fel de tafnosi poate nu ajungeam in aceasta situatie”.
*
Cu toate că-s împotriva modificărilor sus-menționate, sunt pe deplin de acord cu acest mod de operare, bine depistat de senatorul măscărici Șerban Nicolae:
“Cei care sunt extraordinar de critici cu proiectul meu nu au observat la Codul Penal că există dispoziții care înfrâng dispozițiile Constituției României”. (aici pot să depun și eu mărturie 🙂 )
În concluzie, aveți grijă din ce postură compromisă vorbiți în calitate de membru CSM! 🙂 🙂 🙂
PS. Voi susține aceleași reguli ale credinței mele, chiar și când nesocotirea lor l-ar afecta pe mitomanul Ponta.
http://www.stiripesurse.ro/senator-psd-acuza-csm-de-afna_951534.html
ApreciazăApreciază
194.
Bască ilie | 31 martie 2015 la 23:46
Somn ușor!
Iluzia noului început. Punct și de la cap se împuținează treaba! 🙂
*
ApreciazăApreciază
195.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 01:40
Videoclipul manipulator este valabil și pentru nulitățile din CSM.
Toate cele trei sesizări (PNL, Președinte și CSM) sunt de tot rahatul praf.
Și dacă Senatul va fi învățat minte să adopte (și) hotărâri de respingere, ce schimbă asta pe fondul problemei sau al rezultatului votului de salvare a lui Șova? Nimic.
Punct și de la cap se va vedea cum se împuțește
„…este evident că majoritatea cerută de Constituţie pentru adoptarea hotărârii prin care se încuviinţează reţinerea şi arestarea este cea prevăzută la alin. 2 al art. 76 – votul majorităţii membrilor prezenţi”, argumentează preşedintele CSM Marius Tudose.
„El mai aminteşte că CC a constatat, prin Decizia nr. 990/2008, că art. 150, alin. 3, din Regulamentul Senatului, potrivit căruia cererea privind urmărirea penală a membrilor Guvernului „se adoptă cu votul majorităţii senatorilor” contravine art. 76 alin. 2 din Constituţie şi, în consecinţă, este neconstituţional”.
*
Este evident pe dracu’!
La CCR va fi doar un loc de dat cu capul în șir indian. 🙂
În comparație cu normala procedură generală de începere a urmăririi penale a parlamentarilor, împotriva cărora DNAul nici măcar n-are nevoie de avizul camerei respective [doar împotriva miniștrilor e nevoie de aviz de urmărire], caracterul excepțional al măsurilor preventive rezidă din restrângerea exercițiului unor drepturi (art. 53) și afectarea unor libertăți fundamentale, în speță privind libertatea individuală (art. 23 din Constituție, ce trimite la art. 24 din Legea 96/2006 și semnifică derogarea – excepția – de la regula generală prevăzută în art. 76 al 2; aceasta din urmă e procedura normală numai pentru aviz de urmărire penală – vot cu majoritate simplă necesar hotărârilor obișnuite – și a fost invocată de CCR în cele două decizii din 2008; aceste decizii NU se răsfrâng asupra cazului excepțional referitor la ORICARE dintre măsurile preventive, darămite privind arestarea preventivă).
Exclud cu vehemență posibilitatea ca judecătorilor CCR să le scape această diferențiere ELEMENTARĂ. (am admis un rateu minune cu o probabilitate de numai 1% 🙂 ) Art. 24 alin 4 din statut reglementează acest caracter excepțional al arestării preventive, în temeiul art. 23 alin 2 din Constituie, esențial diferit de procedura obișnuită de la art. 76 alin 2. (la începerea urmăririi penală nu se restrâng drepturi și libertăți fundamentale)
Am repetat aici în Grădină art 23… până la desecretizare: 🙂
„Libertatea individuală
Articolul 23
(1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.
(2) Percheziţionarea, reţinerea sau arestarea unei persoane sunt permise numai în cazurile şi cu PROCEDURA prevăzute de LEGE”.
*
Aveți grijă cu capul! 🙂 Și spărgătorii se mai întorc la locul întredeschis pentru toate capete sparte.
Indienii se mai joacă și de-a scalpul. 🙂
http://www.mediafax.ro/social/sesizarea-csm-privind-decizia-senatului-in-cazul-lui-sova-discutata-de-curtea-constitutionala-in-8-aprilie-14089284
ApreciazăApreciază
196.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 02:12
Șirul capetelor sparte va juca hora bucuriei.
PS. Fără păcăleală: perinița indiană. 🙂
ApreciazăApreciază
197.
theo | 1 aprilie 2015 la 09:31
bunä,
Johannis este un mizerabil arogant, o mumie inchipuitä,cicä decat este el presedinte,”Ro. incepe sä fie respectatä,etc”
este un nerusinat, un exeplar tipic USL-FELIX PUSCÄRIASUL
ApreciazăApreciază
198.
noradamian | 1 aprilie 2015 la 10:32
Ziua bună! 🙂
Bsk, înțeleg că toate capetele astea ajung la performanța de a se păcăli singure. ciudată treabă!
ApreciazăApreciază
199.
noradamian | 1 aprilie 2015 la 10:34
Theo, dacă se-ntâmplă ca o postare de-a ta să fie blocată de spam, o deblochez, fii sigură. 🙂
ApreciazăApreciază
200.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 10:55
Saluttare!
@Nora-199
Da, cam așa: ori eu, ori ei.
Vom avea cu siguranță păcăliți de siguranță națională. 🙂
ApreciazăApreciază
201.
noradamian | 1 aprilie 2015 la 10:57
Nu pare păcăleală
Cristian Hrituc
„Nu am vrut sa scriu despre M10. Am respectat idealismul unor oameni de acolo si buna lor credință. Plecarea lui Mihai Politeanu si a Anei Maria Itoafa are o însemnătate mult mai mare decat s-ar crede la prima vedere. Sunt doi oameni care au dus greul campaniei M.M. Ei aveau, au, pragmatismul politic necesar oricarei echipe care vrea să construiască o alternativă. Măcar în ceasul al 12, Macovei trebuie să fie conștientă de cauzele care duc la plecarea unor oameni de langă ea. M10 făra pragmatism politic va rămâne un proiect idealist și atat. M10 a ajuns deja M 8”.
…iar eu vorbesc serios: din acelasi motiv am evitat să scriu despre M10, desi am amintit undeva de faptul că desantul de la prezidențiale n-a fost urmat de ceva de cursă lungă. Când la „un samurai” se simte o undă de politicianism, e semn că iese din legendă.
ApreciazăApreciază
202.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 11:08
@201
Bineînțeles, așa cum am mai menționat, dacă CCR se pronunță miercuri, 8 aprilie, în condițiile actuale ale dispozițiilor art. 24 alin 4 din statutul dep. și al sen – preconizat să fie modificat, dar în criză acută de timp [susținută și de popa-socru (criza, nu modificarea propusă chiar de el), odată cu senatorul Tudor Barbu (da, da, ar vrea PNL-ul)] 🙂
ApreciazăApreciază
203.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 11:11
@202
„Dar eu vorbesc serios:”
Serios? E marcat de credibilitatea zilei. 🙂
ApreciazăApreciază
204.
Bască ilie | 1 aprilie 2015 la 12:05
Ultima idee de reținut (până duminică seara) din exercițiul la trapez al capetelor sparte: art. 24, alin 4, din Legea 96/2006 – în forma actuală – este constituțional (adoptarea hotărârilor de încuviințare arestare cu minim 50+1 din nr. membrilor camerei), iar CCR nu are cum să ignore acest aspect esențial legat de soluționarea sesizărilor.
Cine pornește din alt punct sau de la așa-zisa obligație de a se fi respectat deciziile CCR nr 989 și 990 din 2008 (fals, întrucât n-au nicio legătură cu drepturile și libertățile fundamentale restrânse de măsurile preventive cu caracter excepțional, prev. la art. 23 din Constituție) își sparge capul prin plasă. 🙂
ApreciazăApreciază
205.
noradamian | 1 aprilie 2015 la 15:02
Câteva zile si o să vedem meciul capetelor sparte 🙂
postare nouă
ApreciazăApreciază
206.
noradamian | 25 martie 2016 la 10:17
Reblogged this on Gradina de hartie and commented:
Cazul „„școală” rezolvat ieri care se-nscrie în seria marilor succese ale ultimilor 3 ani: după un deceniu de cercetări, s-a încheiat cu bine și megadosarul Microsoft; din miliardul furat, DNA a cerut recuperarea a 10 milioane de la trei jupâni cu condamnări de borfași mărunți, în timp ce rechinii din aceeași uriașă excrocherie, niște delatori bine instruiți (florică, pescariu, dobrescu)sunt liberi să se bucure de averile lor fabuloase.
ApreciazăApreciază
207.
noradamian | 25 martie 2016 la 10:24
Reblogged this on Gradina de hartie.
ApreciazăApreciază